Şimdi Ara

Karda arkadan itişmi önden itişmi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
14.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 4 x > önden >arkadan ,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anshered


    quote:

    Orjinalden alıntı: red a!ert


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    arkadaşım 2. el bir subaru bakabilirsin. hem önden hem arkadan, oldukça tatmin edecektir seni.




    ne fesat bir milletiz ya adam masumca yazmış :):)

    tabi tabii




  • Arkadaşlar bu konuya çevremdeki ardaşlarada sordum. Yokuş yukarı arkadan itişli araçların daha iyi olduğunu söylediler. Ancak benim anlamakta güçlük çektiğim. Sonuçta ön tekerleğe yoldakı kar kütlesi direnç göstermeyecekmi. İlk hareketi sağlayacak olan arka tekerleklere artı bir dirençle karşılaşmazlarmı.
  • baktın önden çekişli araçla çıkamıyorsun yokuşu hemen aracın burun kısmını aşağıya çevireceksin geri geri gideceksin daha doğru geri geri çıkacaksın yokuşu.hemde direksiyonu sağa sola döndürüp daha rahat çıkarsın derim ben,tecrübe ile sabittir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gt-40

    baktın önden çekişli araçla çıkamıyorsun yokuşu hemen aracın burun kısmını aşağıya çevireceksin geri geri gideceksin daha doğru geri geri çıkacaksın yokuşu.hemde direksiyonu sağa sola döndürüp daha rahat çıkarsın derim ben,tecrübe ile sabittir.


    katır modeli yani.

    bir tecrübe. o
    ldukça dar ve bir tarafı uçurum olan yolda arkadan itişli arabayla zincirli şekilde çıkarken arabanın ön tarafını kontrol etmek bayağı zor olmuştu. ön taraf sağa sola gidiyordu. ön tekere bile zincir takmak gerekebiliyor.

    inerken ise arkadan itiş hem karda hem suda hem kuruda daha avantajlı. önden çekişli arabayla inerken viraja girerken bile frene basarken korkarak basıyorum.




  • Tabii ki önden çekiş
  • mevzubahis eğer karda sürüş ise ön arka fark etmez en güzeli zincirli olanı
  • önden
  • nasil frene basinca on tekerler daha cok tutuyor (bagimsiz frenleri olan bir aracta sadece on sadece arka ve 4 u birden testleri yapilmisti sadece on tekerle 5 metrede duruyorsa sadece arkayla 20 metrede filan duruyordu)
    gaza basinca da arka tekerler daha cok tutmali momentten dolayi cekim merkezinin arkaya kaymasi olayi var oradam, AMA motor onde oldugundan dolayi ve karda on tekerle sag sol yaparak farkli olasiliklar deneme avantaji oldugundan ve yumsak karda kari ezici gucu arka tekerin surtunmesinden degil de direk kendi torkundan almasi on tekerlerin kara tirmanmak yerine kari yarmasini sagliyor dolayisiyla daha avantajli oluyor onden cekis karda.
  • geçen düz hafif karlı yolda , az biraz manevra yaptım araç kontrolimden çıktı aracımı alalı 1 ay oluyor ve araç önden çekişli lastik normal,
    daha önceki aracım e30 kasa bwm onunla kaydığım zaman hiç tereddut etmeden topluyor istediğim istikamete gidebiliyordum,
    bu önden çekiş aracımla 40-50km hızla bile kontrolden çıktım epey bir savruldum.
    arkadan çekiş daha avantajlı geldi bana.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.