- x
mıtsubishi carisma nasıldır
84 Cevap66971 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


63 Mesaj
27 Aralık 2007; 22:52:41 

arkadaslar şu aralar 99 2000 arasıotmk full 11,50 12,50 arası düsünüyorum nasıl bir sorunla karsılaşırım bilmiyorum toyota olsa biliyorum şu anda 190d agır geliyo neyse carisma kullananlardan yardım istiyorum


_____________________________

2008 d4d mmt gri


6241 Mesaj
27 Aralık 2007; 22:54:47 

kullnıcısı değilim ama çok kaliteli bir araç olduğunu belirtebilirim.

volvo nun ülkemizde tutulmasını sağlayan bir önceki kasa s40 lar ile aynı araçtır.

yürüyeni, teknik aksamı bazı motorları (1.8 gdi) şasileri ortaktır.

üretildikleri yerde aynıdır. hollanda da nedcar tesislerinde üretilmektedirler.

bu soruyu mitsubishi takımına sorarsan daha iyi cevap alabilirsin.

hayırlı günler.


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
2006 MİTSUBİSHİ COLT 1.3 İNVİTE 6 İLERİ AMT 95 HP


 
177 Mesaj
15 Ocak 2008; 15:36:48 

Gerçekten kaliteli güvenli güçlü bi araçtır...Tavsiye ederim...


_____________________________



1669 Mesaj
15 Ocak 2008; 15:41:14 

bencede araç fiyatına göre kaliteli fakat benim korkum servis ve parça sıkıntısı olurdu


_____________________________

Dünya karşılaştığınız fırtınalarla değil,gemiyi limana getirip getiremediğinizle ilgilenir

Emniyet kemeri hayat kurtarır...


1230 Mesaj
8 Nisan 2008; 14:13:14 

konu biraz eski ama yeni carisma sahibi olduğum için izlenimlerimi aktarayım dedim. almadıysanız belki bi fikir vermiş olurum.

aldığım araç carisma 1.6 16v comfort. yakıtı şehir içinde 10 litrenin altına düşebiliyor. oldukça rahat bir araç. ilk binenler kırmızı ışıkta araç stop etti sanıyorlar :) o bakımdan sessiz. yol bilgisayarı dahil her özellik var. bi hız sabitleyicileri yok sanırım mitsularda, o da olmayıversin. cd/ mp3 çalar yok. kendi ses sistemi yetersiz kalabilir.

fazla piyasası olmadığından ucuza bu kadar şahane bir arabayı ucuza alabiliyorsunuz. sürekli binecek için biçilmiş kaftan. alıp satan yanaşmaz bu arabaya


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
Carisma 2002 1.6 16v Comfort


38 Mesaj
26 Nisan 2008; 14:11:03 

arkadaşım
bende 2001 carisma hb avance var sana arabam olduğu için değil ama şu kadarını söyleyebilirim fiyatına göre alınabilecek en konforlu,donanımlı,güvenli ve sınıfının en sağlam arabalarından biridir.2006 yılından beri carisma kullanıyorum bu süre içerisinde sadece fren balataları eskidiği için arka balata değiştirdim (takımı 30 ytl)onun dışında hiç bir problemim olmadı(peryodik kontroller hariç)belki bazı arkadaşlar hadi yaa diyebilirler ama otobanda lpg ile 210 km hıza çıktım daha sonrasını zorlamadım ama inanıyorum ki kadranının hakkını verirdi(240 kadran)
parçalarına gelince hiç te bilindiği gibi pahalı değil piyasada bol miktarda bulunuyor ve fiyat olarak ta bir opel,ford,honda vs.fiyatları neyse carismanında parçaları o kadar yani pahalı değil(şahin e göre bakarsan tabiki pahalı)
sonuç olarak kesinlikle tavsiye ederim
saygılarımla


_____________________________

tam35


1230 Mesaj
26 Nisan 2008; 19:35:36 


quote:

Orjinalden alıntı: phokaia

belki bazı arkadaşlar hadi yaa diyebilirler ama otobanda lpg ile 210 km hıza çıktım daha sonrasını zorlamadım ama inanıyorum ki kadranının hakkını verirdi(240 kadran)



bendeki benzinli ve ist. - ank otobanında dibe yaklaştı kadran. ne titreme ne de kontrol güçlüğü hiçbirşey olmuoyr. yolun hakkını verir.

40 gün oldu alalı, hiçbir şekilde satmayı düşünmem. tam binilecek bir araç

katılıyorum kesinlikle fiyatı ve özelliklerine göre bedava denilecek türden


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
Carisma 2002 1.6 16v Comfort


77 Mesaj
9 Mayıs 2008; 14:48:10 

mitsubishi carisma ne kalite yönünden nede servis yönünden maalesef iyi değildir.parça fiyatları o kadar pahalıki elinde carisma olan arkadaşlar parçalayıp satsalar 2 katı fiyata satılır,


_____________________________



876 Mesaj
9 Mayıs 2008; 17:45:45 


quote:

Orjinalden alıntı: alkanme

mitsubishi carisma ne kalite yönünden nede servis yönünden maalesef iyi değildir.parça fiyatları o kadar pahalıki elinde carisma olan arkadaşlar parçalayıp satsalar 2 katı fiyata satılır,


Kalite kısmı için birşey diyemeyeceğim, çünkü Carisma kullanıcısı olup olmadığını bilmiyorum. Bana göre yeterli.. Servis konusunda kesinlikle haklısın, ben bile bir ara parçalayıp satsam mı diye düşündüm servis parça fiyatları başımızı ağırttıktan sonra


_____________________________

PSN: Bulenttt-TR


1374 Mesaj
9 Mayıs 2008; 18:44:45 


quote:

Orjinalden alıntı: pasa71

mıtsubishi carisma nasıldır?



iyidir bence


_____________________________

GÖZTEPE
2001 Nissan Primera 2.0 HCVT







38 Mesaj
10 Mayıs 2008; 14:05:31 


quote:

Orjinalden alıntı: alkanme

mitsubishi carisma ne kalite yönünden nede servis yönünden maalesef iyi değildir.parça fiyatları o kadar pahalıki elinde carisma olan arkadaşlar parçalayıp satsalar 2 katı fiyata satılır,



arkadaşım neye istinaden böyle yazdığını bilmiyorum ama anladığım kadarı ile carisma kullanıcısı değilsin yada sendeki araç malesef problemliymiş
kalite konusunda sana katılmıyorum bence fiyatına ve segmentine göre gayet kaliteli bir araç
servis konusunda malesef haklısın servise girdiğinde yolunacak kaz gibi görüyorlar ama hangi markanın servisi müşterisini böyle görmüyorki ancak artık piyasada bütün parçaları bulabiliyorsun iyi birde tamircin varsa bu problemde ortadan kalkar


_____________________________

tam35


2538 Mesaj
10 Mayıs 2008; 14:54:47 

bizim 90 model lancer vardı,şuan amcamda 360 bim km de hala taş gibi.mitsubishi kalite olarak tartışılmaz


_____________________________

Aracım üzerinde yaptığım uygulamalar


77 Mesaj
15 Mayıs 2008; 14:03:14 


quote:

Orjinalden alıntı: phokaia





arkadaşım neye istinaden böyle yazdığını bilmiyorum ama anladığım kadarı ile carisma kullanıcısı değilsin yada sendeki araç malesef problemliymiş
kalite konusunda sana katılmıyorum bence fiyatına ve segmentine göre gayet kaliteli bir araç
servis konusunda malesef haklısın servise girdiğinde yolunacak kaz gibi görüyorlar ama hangi markanın servisi müşterisini böyle görmüyorki ancak artık piyasada bütün parçaları bulabiliyorsun iyi birde tamircin varsa bu problemde ortadan kalkar

carisma benim çalıştığım şirketin araçlarında biri kimse kullanmıyo kapalı garajda duruyo araç 2002 model 50,000 km. de geçen sene benzin otomatiğiyle bi problem yaşadık gdi bizimki 3,000 ytl istediler ufacık bi parçaya bizde çıkmacıdan 750 ytl ye aldık..gerçekten gdi olanlarmı bilmiyorum ama 3 sefer 95 oktan benzin al motor tekliyo,,ha bu arada bizim aldığımızda 97 oktan benzin yoktu piyasada.tabi bizdeki araçta problemli olabilir bilemiyorum.


_____________________________



3771 Mesaj
15 Haziran 2008; 21:28:11 

oktandan okdar farketmez sana 97 oktan diyo çok 95 oktan satmışlardır


_____________________________

Citroen Xsara VTS mk2 2.0 167hp
2004 üyesi


 
763 Mesaj
23 Haziran 2008; 10:29:09 

arkadaşlar şimdi iyimi kotumu bu araba. gaporoyu verdim carisma 1.6 gl modelini 8000 ytl alıyorum 74000 km de fakat dış kasa yıpranmış durumda araç 2 sene yattıgını belirtti.masraf var ufak tefek işleri alayımmı cayayımmı ne dersiniz .yardım edin lütfen..


_____________________________



77 Mesaj
23 Haziran 2008; 12:47:57 

1,6 larda bi sorun yaşıyacağını sanmıyorum aman ne alırsan al 1,8 gdi alma,,
quote:

Orjinalden alıntı: bymami78

arkadaşlar şimdi iyimi kotumu bu araba. gaporoyu verdim carisma 1.6 gl modelini 8000 ytl alıyorum 74000 km de fakat dış kasa yıpranmış durumda araç 2 sene yattıgını belirtti.masraf var ufak tefek işleri alayımmı cayayımmı ne dersiniz .yardım edin lütfen..



_____________________________



1531 Mesaj
25 Ağustos 2008; 23:00:22 

2000 model carisma 1.6 glx ederi nedir?


_____________________________



 
3 Mesaj
26 Ağustos 2008; 16:55:02 

13bin civarı eder.
9 yıllık carisma 1,6 glx kullanıcısı olarak diyorumki ;
carisma gerektiğinde az yakar
carisma gerektiğinde çok kaçar :)
yolda beni hiçbir rakibine karşı mahcup durumda bırakmadı. yakıt tüketimide uygundur eğer çok km yapılmıyorsa bence lpg taktırmaya gerek yok.
sağlam arabalardır. temsa zamanında kendi kardeş markası ve yerli üretimi olan corolla'nın satışlarını kırmamak için carisma nın reklamını hakettiği kadar yapmadığından piyasada çok görülen bi araç olamadı carisma, bu yüzden maalesef 2. el piyasasında hakettiğini bulamıyor bu araçlar. ben sürekli periyodik bakımlarını hep aynı yetkili serviste yaptırdım ve tek bir sorunla bile karşılaşmadım bu güne kadar . içi gayet rahattır mesela bi mercedes-c sınıfı araçtan daha ferah olduğundan emin olabilirsiniz. model yükseltmek istiyorum artık fakat inanın arkadaşlar piyasadaki bu fiyatlara daha 95bin km deki aracımı satmaya gönlüm razı olmuyor.
ancak 2.el carisma almayı düşünen arkadaşlar için pek bişey farketmiyor çünkü zaten makul fiyatlardan bu aracı satın alabiliyorsunuz.
saygılar sevgiler.


_____________________________



 
4 Mesaj
26 Ağustos 2008; 18:00:06 

arkadaşlar slm,

bende carizma almayı düşünüyorum 1,6 otomatik ve lpg li almayı düşünüyorum.bu aracı kullanan var ise;lpg uyumu,yakıt tüketimi ve şanzıman la ilgili problem varmı bilgi verirse sevinirim.parça ve sağlamlık konusuna girmiyorum.parçaları çok rahat bir şekilde bulunuyor.yan sanayiide var ve fiyatlar gayet uygun.bahsettiğim konuda bilgi alabilirsem çok memnun olacağım.

tşkler

birde motor ömrü konusunda şunu sormak istiyorum araştırdıgım araçlar 100 bin ve 200 bin km aralığında 200 binde olanda var problem olurmu?


_____________________________



1531 Mesaj
26 Ağustos 2008; 22:48:36 


quote:

Orjinalden alıntı: 3bindevir
13bin civarı eder.


gönlünüzden geçeni değil piyasası nedir onu sormuştum.


_____________________________



 
382 Mesaj
26 Ağustos 2008; 22:59:38 


quote:

Orjinalden alıntı: bymami78

arkadaşlar şimdi iyimi kotumu bu araba. gaporoyu verdim carisma 1.6 gl modelini 8000 ytl alıyorum 74000 km de fakat dış kasa yıpranmış durumda araç 2 sene yattıgını belirtti.masraf var ufak tefek işleri alayımmı cayayımmı ne dersiniz .yardım edin lütfen..



boşver milleti arkadaş mitsubishi sadece motoru için bile alınır karar senindir içine sindiyse al ama emin ol motor ömrü konusundaysa çok rakibi yanına bile yaklaşamaz mitsubishi fanlarına sor onlar sana iyi bir cevap vermiyor birde dip not ben 64 model hondada mitsubishi gördüm halen motorları tıkır tıkır


_____________________________




hyundai accent admira buz gri 2005 model 1.6 16v laptop acer 5611 aspire lcd tv toshiba 32c3500p regza sinema system sony str 790 dvd sony spekar trident





 
3 Mesaj
27 Ağustos 2008; 23:47:11 

Arkadaşlar ben burada fiyat sorulmasına pek anlam veremiyorum, soranlara söylediğimiz fiyatlarıda beğenmiyorlar sanırım.
Halbuki satılık araçların olduğu siteler onlarca varken burada fiyat soruluyor , burada sorulacağına biraz araştırma yapılsa eli ayağı düzgün sağı soluyla km si ile oynanmamış araçların söylediğimiz fiyatlardan aşağı kalmayacağı aşikardır.


_____________________________



140 Mesaj
28 Ağustos 2008; 11:22:47 

mesaj coook eski ama ben yine de arabayla ilgili dusuncelerimi yaziym 2001 de aldıgımızda bende daha yeni ehliyet almıştım ilk zamanlar biraz çekiniyodum ama birkac ay sonra aracın performansını da görmeye başaldım araba normal kullanımda cok cimri ve bu yönüyle tam bi aile arabası,yuksek hızda ise aşırı yakıt sarfiyatı var,ama yine de otobanda felan fena deil yani,tutup evoyla subaruyla bmw felan dalaşmayın da kendi rakipleri belli zaten ve hiçbirinden geri kalmıyo



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noumatic -- 28 Ağustos 2008; 11:28:28 >


_____________________________

There is no guarantee that you will live to see another day


 
3 Mesaj
21 Eylül 2008; 0:24:12 

slm.
yetkili servisteki ustalar 350.000 km üstündeki carismaların bile motorunun sorunsuz bi şekilde periyodik bakıma geldiğini söylüyorlar.
bu arada emsal oluşturması açısından söyliyeyim yukarıda bahsettiğim 1,6 99 model 95bin km deki orjinal durumdaki aracımı geçen hafta içinde 12.000 ytl ye sattım


_____________________________



 
1611 Mesaj
7 Ekim 2008; 16:18:30 

Kullanan birkaç kişiye direk olarak sordum, hepsi memnun. Model yükseltecem diyenler var. parça fiyatlarını sordum. Arıza çıkarmadığı için fazla bilgim yok dediler. arabamı değiştirecek olursam %99 Nissan veya Mitsubishi alacam. Binici için Tutulup tutulmaması önemli değil.


_____________________________



511 Mesaj
2 Aralık 2008; 23:20:16 

3 yıldır carisma 1.6 avance kullanıyorum, işim gereği Ankara-İstanbul arası ayda 2 bazen 3 defa gidip geliyorum. carisma yı sırf uzun ylda rahat etmek için aldım, belki inanmayacak bazıları, ama samimi olarak söylüyorum ki, şu ana kadar bindiğim en keyifli araba,( sanmayın ki, daha önce düzgün markalara binmedim, mercedes de dahil olmak üzere bir çok arabam oldu,hemen hemen her yıl araba değiştirirdim, carisma ya binene dek.) yedek parçaya gelince, bilen bilmeyen konuşuyo, yedek parçalarının tüm model araçlarla aynı fiatlarda olduğunu herhangi bir japon aracları yedek parçacısına sorabilirsiniz. asgari paranın satın alabileceği azami donanımı sunmasıda cabası. ve benim için en önemli özelliği ise mükemmel yol tutuşu, ayrıca ben BRC lpg sistemi taktırdım, mükemmel uyumlu çalışıyo, ve tasarruflu, daha ne diyim,


_____________________________

acemi AMDci


 
1488 Mesaj
16 Şubat 2009; 22:37:24 

3 BİN DEVİR
aracın satılık mı model yükseltmek istiyorum demissin carisma düsünen arkadasım var.satarsan bilgim olsun


_____________________________



 
1488 Mesaj
16 Şubat 2009; 22:39:32 

pardon satmıssın bile görmedim yazını..
:)


_____________________________



1230 Mesaj
17 Şubat 2009; 0:34:15 

@airporter brc kit ile yakıt tüketimin ne kadar acaba? agresif kullandığında şehiriçi litre olarak kaç litre lpg bazında tüketiyor?

aracımı aldığımda ruhsatı üzerime almadan hemen taktırayım diyordum ama baktım ki benzinde de az tüketiyor vazgeçtim. şu an şehirdışı çok rahat 5.5 lt/ 100 km seyahat edebiliyorum. şehiriçi de düşük olsa hiç taktırmaya gerek yok ama özellikle soğuk kış mevsiminde 9.5 lt tüketiyor.



_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
Carisma 2002 1.6 16v Comfort


 
2 Mesaj
4 Kasım 2011; 0:20:44 

arkadaşlar ben daha 1 hafta oldu alalı mitsubishi carizma 1.6 avance 2001 model araba güzel, benim sunroof ile ilgili sorunum var, sol kenarda bulunan emniyet kilidi kırıkmış aldıktan sonra yolda gelirken fark ettim, tavsiye edeceğiniz bir yedek parçacı varmı adresi fark etmez, yolda giderken sunroof kendi kendine yukarı doğru biraz açılıyor, sol taraftaki kilit kırık olunca rüzgardan dolayı b2-2,5 cm kadar açılıyor yukarı doğru, bu parçayı bulmam lazım yardım edin lütfen cevaplarınızı bekliyorum..


_____________________________



3168 Mesaj
4 Kasım 2011; 14:39:06 

quote:

Orijinalden alıntı: dulgeroglu_61

arkadaşlar ben daha 1 hafta oldu alalı mitsubishi carizma 1.6 avance 2001 model araba güzel, benim sunroof ile ilgili sorunum var, sol kenarda bulunan emniyet kilidi kırıkmış aldıktan sonra yolda gelirken fark ettim, tavsiye edeceğiniz bir yedek parçacı varmı adresi fark etmez, yolda giderken sunroof kendi kendine yukarı doğru biraz açılıyor, sol taraftaki kilit kırık olunca rüzgardan dolayı b2-2,5 cm kadar açılıyor yukarı doğru, bu parçayı bulmam lazım yardım edin lütfen cevaplarınızı bekliyorum..

yağmur yağınca içeri su da alır oradan, biran önce yaptırmanda fayda var...geçmiş olsun


_____________________________



KÖPEKBALIĞI
MITSUBISHI LANCER İNVİTE 1.6 MT 2011 BLACK

http://www.flickr.com/photos/ggleken/


 
4 Mesaj
17 Ocak 2012; 11:09:11 

Merhaba arkadaşlar,

Carisma ile ilgili yorumları okuyorum bende carisma almayı düşünüyorum birtane buldum full+full diyor 1999 model 174 bin km'de lpg var arabada kaza darbe yok diyor en son 12500 tl olur diyor. Sizce bu arac bu fiyata alınır mı ? yukarda yedek parça ve yakıt konusunda negatif şeyler yazmışlar biraz korktum dogrusu...konforuna eminim fakat yedek parça servis ve yakıt gözümü baya korkuttu...Ne yapim lütfen bir akıl verin.Sevgiler saygılar...


_____________________________

>>>>Fiber Optik <<<<


 
1736 Mesaj
17 Ocak 2012; 11:27:17 

quote:

Orijinalden alıntı: cemsahin27

Merhaba arkadaşlar,

Carisma ile ilgili yorumları okuyorum bende carisma almayı düşünüyorum birtane buldum full+full diyor 1999 model 174 bin km'de lpg var arabada kaza darbe yok diyor en son 12500 tl olur diyor. Sizce bu arac bu fiyata alınır mı ? yukarda yedek parça ve yakıt konusunda negatif şeyler yazmışlar biraz korktum dogrusu...konforuna eminim fakat yedek parça servis ve yakıt gözümü baya korkuttu...Ne yapim lütfen bir akıl verin.Sevgiler saygılar...

Araç temizse ve fiyat da kafana yatıyorsa hiç düşünmeden al derim. Fiyat biraz fazla gibi, 12000'e rahat çekersin diye düşünüyorum. Önceki aracım 99 carisma glx idi. Carisma'daki yola yapışma, konfor ve zevki unutamıyorum. Şu anki aracım grande punto ama carismayı özlüyorum. Yedek parçaları internetten çok rahat ve ucuza temin edersin. Gerçi rutün baklımlarını yaptıktan sonra kolay kolay parça sorunun olmaz. Süspansiyonları inanılmaz konforlu, dağa taşa vurma konusunda da sıkıntı yok. Kesinlikle nazik bir araç değil. Onlarca kez köy yollarına, tarlalara vurdum, çok hızlı biçimde resmen çukurlardan geçtim, araç bozulmuyor abi. Yakıt konusunda da lpg ile kesinlikle üzmez. Konfor, sağlamlık, karizma; hepsi onda. Kesinlikle tavsiye ederim.

Aslında bir aklım da elimdekini satıp 2003-2004 1.6 carisma avance al diyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erci541 -- 17 Ocak 2012; 11:31:42 >


_____________________________



 
4 Mesaj
17 Ocak 2012; 11:30:15 

Bilgiler için teşekkür ederim erci kardeşim...Bakalım pazarlık yapacaz inşallah


_____________________________

>>>>Fiber Optik <<<<


 
1736 Mesaj
17 Ocak 2012; 11:35:48 

Rica ederim, hatta fiyatı daha da aşağılara çekebilirsin. Ama bu fiyata böyle bir araç yok. Kesinlikle fiyat/performans aracı. 30 binlik araçlardan konfor olarak daha iyi diyebilirim. Örnek, astra ve focus.


_____________________________



 
14 Mesaj
15 Şubat 2012; 0:43:45 

merhaba.1999 model 1.6 glx modeli sunrooflu gumus gri mitsubishi carisma.84000 km de tavsiye eder misiniz?ederi ne kadardir?tesekkurler


876 Mesaj
15 Şubat 2012; 1:53:25 

quote:

Orijinalden alıntı: erci541


Araç temizse ve fiyat da kafana yatıyorsa hiç düşünmeden al derim. Fiyat biraz fazla gibi, 12000'e rahat çekersin diye düşünüyorum. Önceki aracım 99 carisma glx idi. Carisma'daki yola yapışma, konfor ve zevki unutamıyorum. Şu anki aracım grande punto ama carismayı özlüyorum. Yedek parçaları internetten çok rahat ve ucuza temin edersin. Gerçi rutün baklımlarını yaptıktan sonra kolay kolay parça sorunun olmaz. Süspansiyonları inanılmaz konforlu, dağa taşa vurma konusunda da sıkıntı yok. Kesinlikle nazik bir araç değil. Onlarca kez köy yollarına, tarlalara vurdum, çok hızlı biçimde resmen çukurlardan geçtim, araç bozulmuyor abi. Yakıt konusunda da lpg ile kesinlikle üzmez. Konfor, sağlamlık, karizma; hepsi onda. Kesinlikle tavsiye ederim.

Aslında bir aklım da elimdekini satıp 2003-2004 1.6 carisma avance al diyor.

Hocam yorumunuzu okuyorum okuyorum, acaba ben mi yazdım bunları diyorum yahu Ben de Carismamızı sattım 1,5 sene oluyor, ve şimdi Grande Punto kullanıyorum Ben de ne yollara girmiştim, dağ tepe, çukur, karlı buzlu yollar... Grande Punto bunlara gelemiyor Carismamı çok özledim...


_____________________________

PSN: Bulenttt-TR


876 Mesaj
15 Şubat 2012; 1:55:21 

quote:

Orijinalden alıntı: aslihaninan

merhaba.1999 model 1.6 glx modeli sunrooflu gumus gri mitsubishi carisma.84000 km de tavsiye eder misiniz?ederi ne kadardir?tesekkurler

1.6 GLX'ler motor açısından GDI'lara göre daha sıkıntısız bildiğime göre. Elimde imkan olsa kesinlikle Carisma alırdım


_____________________________

PSN: Bulenttt-TR


 
1736 Mesaj
15 Şubat 2012; 17:27:52 

@Bulenttt324, hocam ne hoş tesadüf olmuş böyle. Grande Punto da yakıt ekonomisi olarak güzel bir araç ancak bir carisma konforu yok.

Carismanın bence en alınacak modeli, 2003-2004 1.6 avance'lardır. Avance modellerinde sunroof'undan, çelik jantına, 4 tekerde disk frenden 4 cam otomatiğe, yol bilgisayarından, ön ve arka kolçaklara kadar 2012 araçlarda bile bulunmayan donanımlar bulunuyor. Bunlara bir de carisma sağlamlığını ve konforunu ekleyin ortaya uzun seneler severek binilecek, sahibini üzmeyecek bir araç çıkıyor ortaya.

GLX'ler'in en yüksek 2000 modelleri var, 1.6 Avance'lar 2000'den 2004'e kadar üretildi.2005 Dizel modelleri de mevcut Türkiye'de.

Avance'lar 2003'de hafif bir makyaj geçirdi. Farlar ve ön panjura hafif dokunuşlar yapıldı. Arka koltuk kolçağı eklendi. Motor açısından bir değişiklik olmadı sanırım.

LPG'ye olan uyumu, yeterli performansı, yakıt ekonomisi ve ölümsüz motoruyla (immortal:) 1.6 avance'lar bence gayet ideal araçlar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erci541 -- 15 Şubat 2012; 17:37:36 >


_____________________________



 
1 Mesaj
20 Mayıs 2012; 19:53:51 

merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katılıyorum. 1.6 glx carisma'm var, altı aydır bende gayet iyi giderken geçenlerde hararet müşürü arızalı imiş ben de far etmedim ve aracın contayı yaktık, şimdi yaptırdım fakat bir az harareti yüksek gibi fan oldukça geç açıyor benzer sıkıntıları olan arkadaşımız var mı ya da bu konuda yardım edecek biri teşekkürler..


_____________________________



267 Mesaj
28 Mayıs 2012; 21:23:42 

taş gibi arabadır 11 senedir kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yok. Ama şu an yakıt çok yakıyor şehir için şehirler arası mesafede 100km/5.9 lt yakıyor şehir içi çok fazla yakıyor. Ayrıca çok güzevli bir araç


_____________________________

If you want to jump farther , you have to go a few steps back.Today goes to tommorrow with the help of yesterday.


 
51 Mesaj
5 Haziran 2012; 8:34:05 

Selam Arkadaşlar,

Çok uzun zamandır istediğim bir arabaydır Carisma ve nihayet ekonomimi ayarlayıp alabildim.

İlk defa 2003 yılında kullandığım bu arabaya aşık olmuştum. 31.05.2012 tarihinde ise nihayet Carizma sahibi olabildim :) 1.8 GDIH aldım. Ortalama yakıt tüketimi 5.9 - 6.1 arası. Şehirler arasında ise hiç deneme fırsatım olmadı. Arabaya aşık olduğum için çok fazla bakmadım sağına soluna. Zaten satın aldığım adama da söyledim. Boya takıntım falan yok, motoru ve şanzımanı sağlam olsun gerisini ben zamanla hallettiririm dedim.

Şu anda bakıma soktum arabayı. Muhtemelen hafta sonuna kadar çıkar. Kız gibi gelecek, tüm bakımları yapılıp üstüne kuaföre sokacağım. Muhtemelen en az 10 sene kullanırım :)

Carismanın yeni modeli çıkmazsa tabi

Kesinlikle herkese tavsiye ederim.


_____________________________

Darağacında olsak bile, son sözümüz FENERBAHÇE


2872 Mesaj
5 Haziran 2012; 14:00:38 

aynı tarihte aynı mdelden bir tane de bana nasip oldu, dışına bende pek bakmadım, çizik olmasına rağmen hiç gözüme gelmedi, motoru bir ustaya gösterdim, 500-600 masrafı var dedi, aldık tabi ama masraflar daha fazla çıktı 1300tl yi bulacak gibi...

allahtan parçası düşündüğümden çok çok daha uygun, en basiti triger seti 95tl...

ölçüm yapmadım, ama otoban da 90km üzerine çıkmazsam yol bilgisayarında gördüğüm rakam 4.5-6 arası değişiyor, trafiğe girince bu rakam 8.5-9 a kadar çıkıyor, ani hızlanma yapmadıktan sonra yukarısını görmedim ama gaza basınca çıkarttığı ses gaz pedalına daha da yüklenmem için beni tahrik ediyor, benzin fiyatları bu tahriklere kapılmama için beni her zaman engellemiştir.

ben koltukları döşemeleri de kaplattırmayı planlıyorum, alırken kör olmuşum, bir çok şey gözüme gelmedi, zamanla yaptıracaz artık...


_____________________________

...BİZ ŞAMPİYON OLMADIĞIMIZ SÜRECE LİG HER ZAMAN TEMİZDİR...
KEMAL TANCA (ayakkabıyı satarım, arkasında durmam, paranın üstüne yatarım) alma, aldırtma Türkiye Türklerindir!


 
51 Mesaj
6 Haziran 2012; 16:26:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Rizeli

aynı tarihte aynı mdelden bir tane de bana nasip oldu, dışına bende pek bakmadım, çizik olmasına rağmen hiç gözüme gelmedi, motoru bir ustaya gösterdim, 500-600 masrafı var dedi, aldık tabi ama masraflar daha fazla çıktı 1300tl yi bulacak gibi...

allahtan parçası düşündüğümden çok çok daha uygun, en basiti triger seti 95tl...

ölçüm yapmadım, ama otoban da 90km üzerine çıkmazsam yol bilgisayarında gördüğüm rakam 4.5-6 arası değişiyor, trafiğe girince bu rakam 8.5-9 a kadar çıkıyor, ani hızlanma yapmadıktan sonra yukarısını görmedim ama gaza basınca çıkarttığı ses gaz pedalına daha da yüklenmem için beni tahrik ediyor, benzin fiyatları bu tahriklere kapılmama için beni her zaman engellemiştir.

ben koltukları döşemeleri de kaplattırmayı planlıyorum, alırken kör olmuşum, bir çok şey gözüme gelmedi, zamanla yaptıracaz artık...

Aynen arkadaşım, alırken gözümüz kör oluyor, bir çok şey görünmüyor gözümüze.

Benim aldığım araba zaten deri döşemeydi o yüzden de cezbetti biraz ama, yaz sıcağında derinin ne kadar yakacağını o an düşünmemenin cezasını çekiyorum şu anda

Hayırlı uğurlu olsun, tekerleğine taş değmesin.


_____________________________

Darağacında olsak bile, son sözümüz FENERBAHÇE


2872 Mesaj
6 Haziran 2012; 16:28:16 

hahahahahhaaa,,,, beyin kanaması geçirmek bir yana, desene birde altına ateş koymuşlar


_____________________________

...BİZ ŞAMPİYON OLMADIĞIMIZ SÜRECE LİG HER ZAMAN TEMİZDİR...
KEMAL TANCA (ayakkabıyı satarım, arkasında durmam, paranın üstüne yatarım) alma, aldırtma Türkiye Türklerindir!


 
51 Mesaj
6 Haziran 2012; 16:34:36 

quote:

Orijinalden alıntı: dulgeroglu_61

arkadaşlar ben daha 1 hafta oldu alalı mitsubishi carizma 1.6 avance 2001 model araba güzel, benim sunroof ile ilgili sorunum var, sol kenarda bulunan emniyet kilidi kırıkmış aldıktan sonra yolda gelirken fark ettim, tavsiye edeceğiniz bir yedek parçacı varmı adresi fark etmez, yolda giderken sunroof kendi kendine yukarı doğru biraz açılıyor, sol taraftaki kilit kırık olunca rüzgardan dolayı b2-2,5 cm kadar açılıyor yukarı doğru, bu parçayı bulmam lazım yardım edin lütfen cevaplarınızı bekliyorum..

Sunroof ile ilgili sıkıntını daha yeni okudum. Halledebildin mi? Benim aracın da sunroof perdesi yok. Kırıldığı için sökülmüş ve arabayı öyle satın aldım. Perde yaptırmak istiyorum ama nerede bulabileceğimi bilmiyorum.


_____________________________

Darağacında olsak bile, son sözümüz FENERBAHÇE


2872 Mesaj
7 Haziran 2012; 22:27:55 

Blastik aksamun saglam ise doseme uygun renkte parca bulup yapistira bilirsin aslinsa...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

...BİZ ŞAMPİYON OLMADIĞIMIZ SÜRECE LİG HER ZAMAN TEMİZDİR...
KEMAL TANCA (ayakkabıyı satarım, arkasında durmam, paranın üstüne yatarım) alma, aldırtma Türkiye Türklerindir!


 
51 Mesaj
8 Haziran 2012; 10:07:02 

Sunroof Center diye bir yer buldum internetten. Onlarla görüşeceğim ve ona göre buraya yazarım sonucu.

İnşallah anormal bir ücret çıkarmazlar


_____________________________

Darağacında olsak bile, son sözümüz FENERBAHÇE


 
2 Mesaj
8 Haziran 2012; 21:51:51 

2003 carisma avance sım var ve kalıte yonunden gıdış yonunden cok memnunum parçalarıda pahalı degıl en ıyı baskı balatayı aldım pıyasadakı 320 tl tabı 150 yede vardı sız dusnun ben copk memnunum tavsıye ederım hemde sıddetle


_____________________________



267 Mesaj
9 Haziran 2012; 21:55:20 

iyidir hoştur ama parçaları çok pahalı


_____________________________

If you want to jump farther , you have to go a few steps back.Today goes to tommorrow with the help of yesterday.


 
3 Mesaj
9 Haziran 2012; 21:58:21 

alma ozaman arkadaş ne konuşuyon


_____________________________



2872 Mesaj
11 Haziran 2012; 10:24:06 

quote:

Orijinalden alıntı: silverhands

iyidir hoştur ama parçaları çok pahalı

hangi parçası pahalıymış merak ettim...


_____________________________

...BİZ ŞAMPİYON OLMADIĞIMIZ SÜRECE LİG HER ZAMAN TEMİZDİR...
KEMAL TANCA (ayakkabıyı satarım, arkasında durmam, paranın üstüne yatarım) alma, aldırtma Türkiye Türklerindir!


 
51 Mesaj
11 Haziran 2012; 10:38:36 

quote:

Orijinalden alıntı: silverhands

iyidir hoştur ama parçaları çok pahalı

Parçaları kıyasladığın marka da önemli. Range Rover ile veya BMW, Mercedes gibi araçlarla kıyaslarsan ucuz. Tofaş ile kıyaslarsan pahalı.

Önemli olan ne kadar arıza verdiği. Tofaş alırsan ayda 10 defa parça değiştirirsin. Carisma alırsan senede bir veya iki defa değiştirirsin.

Mesela bujiyi bile 80.000 km de değiştiriyorsun. Renault veya Tofaş alırsan kaç bin km de değiştiriyorsun düşün bakalım.

Ayrıca kimse zorla araba alıp satmaz.


_____________________________

Darağacında olsak bile, son sözümüz FENERBAHÇE


29 Mesaj
11 Haziran 2012; 17:14:14 

2005 1,9 Dizel Carisma 190000 de alınırmı arkadaşlar ederi nedir. Karşılaşılan sorunlar nedir, nelere dikkat etmek lazım. Teşekkürler.


_____________________________



 
51 Mesaj
11 Haziran 2012; 17:30:15 

Sanıyorum bahsettiğin araba DI-D motorlu. Bende Carisma almadan önce çok araştırmıştım ve forumlardan olsun, çeşitli internet sitelerinden olsun öğrendiğim bilgilerde GDI motorların DI-D motorlardan daha iyi olduğunu öğrenmiştim.

Eğer Dizel olduğu için almak istiyorsan 1.8 GDI almanı tavsiye ederim. Ortalama ağırlığı 1200 Kg ve motoru 1.8 olduğu için araba hem seri oluyor hem de yakıt tüketimi (fazla zorlamadığı için) düşük oluyor.

Şehir içinde Otomatik benzinli bir 1.8 GDI ile ortalama 40 kuruş yakarsın, şehirler arasında ise çok daha düşük olur.

190.000 km ise çok sıkıntı olmaz, bu motorlar için Immortal (ölümsüz) deniyor. Milyon km yapar deniyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

Yine de son karar sana ait.


_____________________________

Darağacında olsak bile, son sözümüz FENERBAHÇE


2872 Mesaj
12 Haziran 2012; 11:06:51 

deneme...


_____________________________

...BİZ ŞAMPİYON OLMADIĞIMIZ SÜRECE LİG HER ZAMAN TEMİZDİR...
KEMAL TANCA (ayakkabıyı satarım, arkasında durmam, paranın üstüne yatarım) alma, aldırtma Türkiye Türklerindir!


4479 Mesaj
2 Temmuz 2012; 16:15:13