Şimdi Ara

Online Uçuştan Kareler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
599
Cevap
1
Favori
34.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu an ivao üzerinden bakü dalaman uçuşu yapıyorum
    yol 3 saat sürecek . Neyseki Wilco Airbus 330 200 üm bu yolda beni fazla zorlamıyor.
    Mcdu programlayıp otomatik pilota ilerliyorum . Uçuş saatimi artırıp captan apoleti almak istiyorum.
    Bu konuyuda vakit geçirmek için açtım. Şu an fazla trafik yok ama geceye doğru bayaği bir şenlenicektir. Sizlerde gelin ve bu trafiği artırın.
     Online Uçuştan Kareler


     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 28 Ocak 2008; 16:49:27 >







  • Hayırlı Olsun Bizde Böle Uçabilsek Senlen
  • IVAO da uçmanıza sevindim kardeş, ama UNICOM da da ucsanız squawk kodunuzu dogru bir rakkam girmeye calışın bence, çünkü IFR uçtugunuz halde 1200 girmişsiniz bu ABD de hava sahası için standart VFR uçuş oluyor yanılmıyorsam. Türkiye ve Avrupada ise standart VFR için 7000 yada 2000 gibi rakkamlar kullanılıyor (IVAO için).

    Ayrıca Total EET için 0340 girilmiş ama Endurance ise 1230 görünüyor burdada (Eger rakamlar dogru ise) kalkışta uçak biraz agır olmuş gibi duruyor. Yok A330 belki kalkarda ne gerek var bosuna agırlık tasıyıp çok yakıt yakmaya ve inişte zorlanmaya. Hava sartlarına baglı inemeyip, alternatif yada Türkiyede hiç inecek liman bulamasanız bile, Hatta Baküye geri dönseniz bile o yakıt yine cok fazla. (12 saat 30 dk)
    Ha birde alternatif limanı biraz uzak seçinki Ege de hava inişe müsait degilse siz farklı bir iklimde iniş denemiş olun.

    IVAO da uçmanın OFFLINE den farkı işi daha ciddiye almış oldugumuzu ve gerçekçilik için ugrastıgımızı gösteriyor. Bu yolda basarılar dilerim. Kızmadınız inşallah.

    Edit: İmla hatası için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACANNN -- 24 Aralık 2007; 22:34:28 >




  • uyardığın için saol Karacann ...
    Yeni yeni çözmeye başladım.
    Dün trabzonda atc tarafından 2 saatlik güzel bir eğitim aldım
    Az evvel isatnbul center ile harika bir İLS yaklaşma çalışmam oldu.
    Bu squad box olayını söylediğin için saol.
    Yakıt kısımını gelince uçağım başla başlamaz full depo başladı .
    Bende ayarlamadım geri . Gerçek saatini yazdım.
    Bizde yalan yok .
    Alternatif iniş alanının izmir seçtim . Çünkü bana söylenen ineceğim limana en yakın ve uçağımın inebileceği en uygun pisti seçin dendi.
    Tabiki izmiri tek geçtim .

    Verdiğiniz bilgiler için sağolun. daha 21 saatlik uçuşum oldu yavaş yavaş geliştiricez kendimizi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 24 Aralık 2007; 23:44:52 >
  • Evet dün ucarken gördüm sizi kalkmıştınız LTCG den, ATCO lar degerli kaptanlarımız TWR Mustafa Sezer ve APP Cumhur Özoglu idi o sırada. Tabiki yavas yavas ögrenilecek acele yok hepimiz ögreniyoruz hala, malum sanal havacılık çok geniş bir hobi, bu işin ciddiyeti bin kat daha fazla zevk verir insana. Kazasız ve Kırımsız Uçuşlar................
  • Evet kaptanım çok doğru söylüyor... Kaptanım Kapitän_zur_See gerçekten iyi pilotdur uçuşlarını çok beğeniyorum videolarını zevkle izliyorum ilerde onu İstanbul Virtual Airlinesda görebilsek çok iyi olurdu
  • Sanırım yılbaşı akşamı vana toplu bir uçuş olucak bende orda bulunmayı düşünüyorum.
    En azından o toplu uçuşta kimseden geri kalmamam lazım.
    3 gündür online olmama rağmen 25 saat online uçuşa ulaştım.
    Yavaş yavaş kim bu demye başladılar. Havadayken hemen hemen herkesle irtibata geçip her türlü bilgiyi ediniyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KARACANNN

    IVAO da uçmanıza sevindim kardeş, ama UNICOM da da ucsanız squawk kodunuzu dogru bir rakkam girmeye calışın bence, çünkü IFR uçtugunuz halde 1200 girmişsiniz bu ABD de hava sahası için standart VFR uçuş oluyor yanılmıyorsam. Türkiye ve Avrupada ise standart VFR için 7000 yada 2000 gibi rakkamlar kullanılıyor (IVAO için).

    Ayrıca Total EET için 0340 girilmiş ama Endurance ise 1230 görünüyor burdada (Eger rakamlar dogru ise) kalkışta uçak biraz agır olmuş gibi duruyor. Yok A330 belki kalkarda ne gerek var bosuna agırlık tasıyıp çok yakıt yakmaya ve inişte zorlanmaya. Hava sartlarına baglı inemeyip, alternatif yada Türkiyede hiç inecek liman bulamasanız bile, Hatta Baküye geri dönseniz bile o yakıt yine cok fazla. (12 saat 30 dk)
    Ha birde alternatif limanı biraz uzak seçinki Ege de hava inişe müsait degilse siz farklı bir iklimde iniş denemiş olun.

    IVAO da uçmanın OFFLINE den farkı işi daha ciddiye almış oldugumuzu ve gerçekçilik için ugrastıgımızı gösteriyor. Bu yolda basarılar dilerim. Kızmadınız inşallah.

    Edit: İmla hatası için.

    canim kardesim VFR , IFR bu seyler ne.

    duduk gibi bakiom okuyom bi *** anlamadim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kapitän_zur_See

    Sanırım yılbaşı akşamı vana toplu bir uçuş olucak bende orda bulunmayı düşünüyorum.
    En azından o toplu uçuşta kimseden geri kalmamam lazım.
    3 gündür online olmama rağmen 25 saat online uçuşa ulaştım.
    Yavaş yavaş kim bu demye başladılar. Havadayken hemen hemen herkesle irtibata geçip her türlü bilgiyi ediniyorum.



    Kaptanım yeni yıl eventi ayın 16 sında oldu vandan atatürk havalimanına uçuldu:)
  • Hayda yakında başka ne eventi var
    Bari onu kaçırmayalım
  • İletişim ne şekilde oluyor, yazılı mı yoksa sesli mi? İngilizce mi Türkçe mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bedevi2007

    İletişim ne şekilde oluyor, yazılı mı yoksa sesli mi? İngilizce mi Türkçe mi?


    online atc olursa sesli oluyor olmassa text ile iletişim yapılıyor...

    quote:

    Hayda yakında başka ne eventi var
    Bari onu kaçırmayalım

    Kaptanım bir sonraki eventi bilmiyorum ama ivao nun sitesinden takip edebilirsiniz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bedevi2007

    İletişim ne şekilde oluyor, yazılı mı yoksa sesli mi? İngilizce mi Türkçe mi?

    ister sesli ister yazılı. sesli muharebatta yurt içinde ister Türkçe ister İngilizce konuşabiliyorsunuz. ama yazılı iletişimde sadece ingilizce kullanılıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: gizmo_x


    quote:

    Orjinalden alıntı: KARACANNN

    IVAO da uçmanıza sevindim kardeş, ama UNICOM da da ucsanız squawk kodunuzu dogru bir rakkam girmeye calışın bence, çünkü IFR uçtugunuz halde 1200 girmişsiniz bu ABD de hava sahası için standart VFR uçuş oluyor yanılmıyorsam. Türkiye ve Avrupada ise standart VFR için 7000 yada 2000 gibi rakkamlar kullanılıyor (IVAO için).

    Ayrıca Total EET için 0340 girilmiş ama Endurance ise 1230 görünüyor burdada (Eger rakamlar dogru ise) kalkışta uçak biraz agır olmuş gibi duruyor. Yok A330 belki kalkarda ne gerek var bosuna agırlık tasıyıp çok yakıt yakmaya ve inişte zorlanmaya. Hava sartlarına baglı inemeyip, alternatif yada Türkiyede hiç inecek liman bulamasanız bile, Hatta Baküye geri dönseniz bile o yakıt yine cok fazla. (12 saat 30 dk)
    Ha birde alternatif limanı biraz uzak seçinki Ege de hava inişe müsait degilse siz farklı bir iklimde iniş denemiş olun.

    IVAO da uçmanın OFFLINE den farkı işi daha ciddiye almış oldugumuzu ve gerçekçilik için ugrastıgımızı gösteriyor. Bu yolda basarılar dilerim. Kızmadınız inşallah.

    Edit: İmla hatası için.

    canim kardesim VFR , IFR bu seyler ne.

    duduk gibi bakiom okuyom bi *** anlamadim.


    ifr (instrument flight rules) aletli uçuş, vfr (visual flight rules) görerek uçuş. netten araştır, gerisini çok rahat öğrenebilirsin




  • 25 Aralık 2007 akşamı online uçuşumdan kareler
    İzmir - Erdemit

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 25 Aralık 2007; 22:58:31 >




  • Şu Gerçekciliğe Bak Biz Ancak Bunun Hayalini Oynarız malum ekran kartı iyi deil değiştirecem yakında ali hocam döktürmüşüsn yine ellerine sağlık ama video daha zevkli oluyor
  • bu nasıl oynanıyor online arkadaşlar yoksa flight x simulator mü
  • üstad sana gerçek bir yolcu uçağı verseler kaldırabilirmisin.. oyunda vediğin komutlar,kordinatlar gerçeği ile aynımı yoksa....
  • Evet gereçekle nerdeyse aynı.
    Ama biz kolla uçuyoruz. ve fiziksel olarak bir uçağı kullanmadığımız için yabancılık çekiliyor
  • İstanbul Trabzon ve İstanbul Makedeonya

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler

     Online Uçuştan Kareler




  • üff be bi an önce oyucuya gelsede oyun alıp oynasam
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.