- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ
63 Cevap32113 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


52 Mesaj
18 Aralık 2007; 17:12:57 

merhabalar
626 sedan-hb modelinden 92-95 yılları arasındaki modellerle ilgileniyordum ve sitede ve internette arastırma yapmaya calısıyorum gerci yorumlarıda okudumda bu 626 hb mi yoksa sedanmı daha fazla tutuluyor birde motor v.s. ve asırı sorunlar problemlerini nedir yedek parca hakkında bana bilgi verirseniz sevinirim sizin tecrübeleriniz daha fazla tesekkür ederim..


_____________________________



2268 Mesaj
19 Aralık 2007; 8:50:19 

ıkısıde alınmaz


_____________________________

PSN CYBER76

Akılsızlar hırsızların en zararlılarıdır: Zamanınızı ve neşenizi çalarlar.


 
43 Mesaj
24 Aralık 2007; 0:35:02 

Bahsi geçen model 1997ye kadar çıkmış olan modeldir. 1998 yılından beri kullanmaktayım. HB model ile sedan arasında şekil dışında bir fark yoktur. Şahsi düşüncem HB'tir. 9 yıldır bir defa tık demedi. Yağ, hava filtresi ve lastik dışında masraf yapmadım. Hala görenler dönüp birdaha bakıyorlar araca. Çok zengin bir görüntüsü vardır. 2lt motor 115 beygir güç üretir. Klimalı, absli ve airbagli (O yıllarda bunlar opsiyoneldi) model denk gelirse kaçırmayın derim. Elektrikli aynalar, otomatik camlar, ayarlanabilir direksyon standarttır. Deposu 60 lt benzin alır. Şehir içi 9lt sehir dışı 6.5lt yakar. Çok seridir, 2. viteste 110km'yi görürsünüz. İç hacmi oldukça geniştir. Eksileri; yol tutuşu ve süspansiyonları zayıftır. 2lt motor çok yakar. Bağımlılık yapar. Kolay gelsin.....


_____________________________



 
234 Mesaj
24 Aralık 2007; 12:11:34 

5 yıldır 97 model sedanına binerim....10.000 de bir periyodik bakımları dışında masrafı yoktur..şehir içi 29 30 kuruş yakar..sağlam 2-3 adet mazdacı ustan oldumu sıkıntın olmaz...4 buji 15 ytl yağ filitresi 8 ytl , hava filitresi 9 ytl dir....içi rahat geniş konforludur...bir kaç yıl binerim diyorsanız alın...ben değiştirmeyi düşünmüyorum.çünkü yerine alacağım aracın artı özellikleri yok...ha birde lpg taktınızmı çok güzel olur....kolay gelsin


_____________________________



 
43 Mesaj
24 Aralık 2007; 20:30:29 


quote:

Orjinalden alıntı: mebay38

ben değiştirmeyi düşünmüyorum.çünkü yerine alacağım aracın artı özellikleri yok...ha birde lpg taktınızmı çok güzel olur....



kesinlikle katılıyorum


_____________________________



 
207 Mesaj
26 Aralık 2007; 22:26:41 

92 model hb modelini kullaniyorum. Aracim 202.000 km'de. Sanirim bu modeller hakkinda yabancisiniz, kisaca bilgilendiriyim.

2.0 16v dohc motora sahip, 117 beygir, 173nm tork uretiyor.FS kodlu bu motorlar 2002' 626 lara kadar ufak degisiklerle kullanildi. Zamanina gore iyi degerlerdir. Ilk 3 vitesi cok kuvvetlidir, oyleki kaygan yollarda yuklendiginizde 3. viteste bile kaymaya basliyabiliyor. 5. viteste hizlanmakta nazlanir, disli orani cok uzun. Yalniz uzun yolda bunun sayesinde 2.0 litre motor icin inanilmaz degerlere ulasabiliyorsunuz. Ankara sehir ici 9.6, sehir disi 6.4 (4 kisi+bagaj) civari yakiyor. Ankara - Istanbul arasi 80-100 km/s ile tem'de 5.9 bile gordugum olmustu Fakat benzin fiyatlarinda dolayi mecburen 4 ay once teleflex marka lpg taktirdim. Ilk calistirmalarda harcadigi benzin haric, lpg ile sehir ici 11 lt, sehir disi 8 litre lpg tuketiyor, performansda en ufak degisiklik olmadi.

Bakimlari ucuz sayilir, 10.000 de bir bakimlari var ama 7.500 de bir sokmanizi tavsiye ederim. Hidrolik iticiler yag kirlendikten sonra ses yapmaya basliyor, yagi 10w-40 magnatec kullaniyorum, daha incesini yasi itibariyle, daha kalinini da bu ses artacagindan tavsiye etmem. Hava filtresi orijinal 24ytl'dir, yan sanayi tavsiye etmem, orijinali sari-yagli tiptedir, iyi toz tutar. Bir keresinde yan sanayi filtre taktirip yazligin tozlu yollarinda 3 ay kullandim. 3 ay sonra baktigimda cok az kirlenmisti. Oysa orijinali sehir icinde bile 1-2 ayda komur gibi olmaya basliyor. Keza yag filtresinin de orijinali 10ytl'dir. Yan sanayi kullanildiginda ilk calistirmada yag lambasi gec sonuyor, yani degmez. Ngk marka japon mali orijinal bujileri 4 adet 20ytl. 10.000 de bir degisir ama benim unutup 35.000 gittigim de oldu:)

Fiyat bilgisi hakkinda bir fikir vermek icin periyodik bakim harici araci aldigimdan beri degistirdigim buyuk parcalar sunlar:

2002 - 127.000'de orijinal fren balatalari henuz yeni degisti, yalniz fbk marka kore mali yan sanayi ile (on arka 65 ytl).
2003 - 140.000'de devirdaim pompasi kacirmaya basladi, japon mali devirdaimle degistirdim. (85 ytl)
2005 - 155.000'de radyator delindi, kazan kismi plastik oldugundan tamiri mumkun degil. Bu sebeple kazan kismi dokum olan yeksan marka yerli radyatorle degistirdim (220ytl orijinali 550 ytl)
2005 - 160.000'de buji kablolari kacirmaya basladi, orijinali 170ytl, ngk marka japon mali 100 civari, ben o anki maddi sartlarimdan dolayi zetex marka 55 ytl'ye taktirdim. Sanirim yerli ama 2 senedir isimi goruyor, bir problem yok.
2005 - 170,000 de on amortisorleri degistirdim, orijinali kyb marka japondur, tanesi 170 civaridir, fiyatini hakeder (13 sene gitti mesela) yalniz babami ikna edemedigimden monroe taktirdik (100*2 ytl) Arka amortisorler hic degismedi.
2006 - 190.000'de on diskler ilk defa degisti, on balatalarla birlikte orijinal taktirdim yetkili serviste. Arka disk ve balatalara dokunmadim. (Disk 90*2, balata 70*2)
2007 - 196.000 on sag akis ses yapmaya basladi, nsk marka japon mali akis kafasiyla degistirdim (yetkili servis sadece kafalari degistirmiyor, komple akisi degistirmek istiyor, ama piyasada orijinal kafalari bulabilirsiniz benim gibi, dis kafa 85ytl ic kafa 75 ytl, cin mallari var 45ytl'den basliyor uzak durun...)
2007 - 200.000 triger seti degisti, lakin faq, ors bu araca rulman uretmiyor, nsk ve ntn japon mallarini piyasada bulamadim. Gmb marka kore mali rulman kullandim, kayis dayco, cok ucuza halloldu ama icim rahat degil su anda acikcasi. Uzerinden cikan rulmanlar nsk, 100.000kmdir uzerinde ve en ufak bir bosluk ve ses yok. Nolur nolmaz diyip uzeirnden cikanlari sakladim zaten:) Nsk rulman buldugum anda sanirim tekrar degistiricem. Serviste orjinal parcalari 500 - 600 civari tutuyor. Yalniz onlar rulman ve kayislardan baska bir seyleri daha degistiriyor ama tam bilmiyorum. (iscilik dahil 220ytl tuttu).



+ Yonleri: Bu motorlarda kesinlikle yag yakma - eksiltme problemi olmaz. Motor simdiki trendden (aluminyum alasim) degil, dokme celiktir. Hararet sorunu yoktur ama bi sekilde yaptirsanizda nazli degildir kolay kolay conta yakmaz. 92'de mercedes bile mekanik enjeksiyon kullanirken bu arac sirali sistem enjeksiyonlu. Hatta sirali lpg taktirdigimi duyanlar, 92'de sirali sistemle calisan arac mi vardi diyerek sasiriyorlar. Aracim hic bir elektronik problem cikarmadi, bir gun bile calismam demedi. Uzerindeki tum sensorler orijinal, o2 sensoru bile. Katalitik konvertorum orijinal, degismedi. Etrafimda daha 5 yasina gelmemis ama tekerlek porya bilyelerinden ses yapan, benzim pompasini yakan, sensor arizasindan yolda kalan o kadar cok araba goruyorumki, ben nasil yeni bir araba alicam diye dusundugum oluyor:) Triger'den korktugumu belirtmistim ama kayis kopsa bile bu motorlarin yapisindan dolayi ciddi bir zarar gorme ihtimali dusuktur. Pistonlar subablara vurmaz. Zamaina gore donanim iyidir, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, merkezi kilit standarttir. Benim aracimda yok ama abs ve klima cogu modelde var. Cok ferah ve surus zevki olan bir arabadir, 93'te altin direksiyon odulu almisti yanlis hatirlamiyorsam. Araci kullanirken aldigim zevki yeni araclardan alamiyorum, ozellikle benim gibi uzun boylu iseniz. Kisacasi bakimlarini aksatmaz, kaliteli parcalar kullanirsaniz uzun sure hizmet eder...

- Yonleri: Yol sesi direk iceride:( O zamanki tum japonlarda vardir bu olay, yalitim zayif yani. Suspansiyon sistemi yumusaktir, virajlarda cok yatar. Dedigim gibi yagi kirlenince hidrolik iticiler ses yapar, sik yag degistirmek lazim. Baska bir buyuk dezavantaji aklima gelmiyor su anda.


Ve benden bir kac tavsiye; araci almadan once bir mazda ustasina gosterin yetkili servisi tavsiye ederim, her usta mazda motorundan anlamaz, hor kullanilmadigina emin olun, bakimlari zamaninda yapilsin yeter,ozellikle filtreler orijinal degismis olsun. Kalitesiz yag kullanilmamis olsun, Kesinlikle parca problemi yoktur ama parca kullanirken mutlaka onceligi japon malina verin, sonra kore ve taiwan. Cin malindan uzak durun. Kafaniza takilan bir sey varsa yardimci olurum.


Son olarakta aracimin bir kac resmi...

1


http://img411.imageshack.us/img411/6458/img8468vk4.jpg

0


0



_____________________________



 
43 Mesaj
27 Aralık 2007; 3:07:56 

bir 626 hastasıyla karşılaşmak çok güzel bizimkide 97 model gümüş gri 94000kmde inanın bu araba bağımlılık yapıyor


_____________________________



4404 Mesaj
5 Ocak 2008; 13:33:38 

@ozkanabi
mazda 626 almamak için zaten kendimi zor tutuyorum. Siz de öyle yazmışsınız ki şimdi kendimi nasıl zaptedecem bilmiyorum.


_____________________________



 
564 Mesaj
5 Ocak 2008; 22:21:18 

Ah o 97 modelleri yok mu son kasa. Ne çok aradım ama bulmak imkansız maalesef. 626'nın resimlerine bakınca hala estetiğine hayran oluyorum. 98-2002 arası maalesef 92-97'ler gibi çıkmadı. Problemleri olduğu da söyleniyor. 626 kullanıcıları keyfini çıkarın araçlarınızın. Kazasız belasız sürüşler, hayırlı yolculuklar.

Saygılarımla.



_____________________________



2268 Mesaj
11 Ocak 2008; 17:02:10 

yalnız kaza yapmayın sakın.motor ve yürüyen kısımların yedek parçası bol ama kaporta kısmını zor bulursunuz.
burada herkes yedek parca deyınce aklına dırek balata baskı vb parcalardan bahsedıyor ama kimse kaporta dan bahsetmıyor.

artı olarak motor conta yakmaz demış arkadaş zor yakara dogru ama contayıda yakarsanız belinizi büker bu araba.
yarım motoru yani sadece conta yakmış bir motor serviste yaklaşık 1600 ytl ye dışarıdada 600 ytl ye yapıyorlar.vede randıman vermıyor soyleyım.
iyi günler.
BENCE UZAK DUR.MAZDADAN
en azından MERSERLER tam olarak bıtınceye kadar uzak dur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimbilmez -- 11 Ocak 2008; 17:04:38 >


_____________________________

PSN CYBER76

Akılsızlar hırsızların en zararlılarıdır: Zamanınızı ve neşenizi çalarlar.


 
25 Mesaj
8 Mayıs 2008; 19:57:51 


quote:

Orjinalden alıntı: ozkanabi

92 model hb modelini kullaniyorum. Aracim 202.000 km'de. Sanirim bu modeller hakkinda yabancisiniz, kisaca bilgilendiriyim.

2.0 16v dohc motora sahip, 117 beygir, 173nm tork uretiyor.FS kodlu bu motorlar 2002' 626 lara kadar ufak degisiklerle kullanildi. Zamanina gore iyi degerlerdir. Ilk 3 vitesi cok kuvvetlidir, oyleki kaygan yollarda yuklendiginizde 3. viteste bile kaymaya basliyabiliyor. 5. viteste hizlanmakta nazlanir, disli orani cok uzun. Yalniz uzun yolda bunun sayesinde 2.0 litre motor icin inanilmaz degerlere ulasabiliyorsunuz. Ankara sehir ici 9.6, sehir disi 6.4 (4 kisi+bagaj) civari yakiyor. Ankara - Istanbul arasi 80-100 km/s ile tem'de 5.9 bile gordugum olmustu Fakat benzin fiyatlarinda dolayi mecburen 4 ay once teleflex marka lpg taktirdim. Ilk calistirmalarda harcadigi benzin haric, lpg ile sehir ici 11 lt, sehir disi 8 litre lpg tuketiyor, performansda en ufak degisiklik olmadi.

Bakimlari ucuz sayilir, 10.000 de bir bakimlari var ama 7.500 de bir sokmanizi tavsiye ederim. Hidrolik iticiler yag kirlendikten sonra ses yapmaya basliyor, yagi 10w-40 magnatec kullaniyorum, daha incesini yasi itibariyle, daha kalinini da bu ses artacagindan tavsiye etmem. Hava filtresi orijinal 24ytl'dir, yan sanayi tavsiye etmem, orijinali sari-yagli tiptedir, iyi toz tutar. Bir keresinde yan sanayi filtre taktirip yazligin tozlu yollarinda 3 ay kullandim. 3 ay sonra baktigimda cok az kirlenmisti. Oysa orijinali sehir icinde bile 1-2 ayda komur gibi olmaya basliyor. Keza yag filtresinin de orijinali 10ytl'dir. Yan sanayi kullanildiginda ilk calistirmada yag lambasi gec sonuyor, yani degmez. Ngk marka japon mali orijinal bujileri 4 adet 20ytl. 10.000 de bir degisir ama benim unutup 35.000 gittigim de oldu:)

Fiyat bilgisi hakkinda bir fikir vermek icin periyodik bakim harici araci aldigimdan beri degistirdigim buyuk parcalar sunlar:

2002 - 127.000'de orijinal fren balatalari henuz yeni degisti, yalniz fbk marka kore mali yan sanayi ile (on arka 65 ytl).
2003 - 140.000'de devirdaim pompasi kacirmaya basladi, japon mali devirdaimle degistirdim. (85 ytl)
2005 - 155.000'de radyator delindi, kazan kismi plastik oldugundan tamiri mumkun degil. Bu sebeple kazan kismi dokum olan yeksan marka yerli radyatorle degistirdim (220ytl orijinali 550 ytl)
2005 - 160.000'de buji kablolari kacirmaya basladi, orijinali 170ytl, ngk marka japon mali 100 civari, ben o anki maddi sartlarimdan dolayi zetex marka 55 ytl'ye taktirdim. Sanirim yerli ama 2 senedir isimi goruyor, bir problem yok.
2005 - 170,000 de on amortisorleri degistirdim, orijinali kyb marka japondur, tanesi 170 civaridir, fiyatini hakeder (13 sene gitti mesela) yalniz babami ikna edemedigimden monroe taktirdik (100*2 ytl) Arka amortisorler hic degismedi.
2006 - 190.000'de on diskler ilk defa degisti, on balatalarla birlikte orijinal taktirdim yetkili serviste. Arka disk ve balatalara dokunmadim. (Disk 90*2, balata 70*2)
2007 - 196.000 on sag akis ses yapmaya basladi, nsk marka japon mali akis kafasiyla degistirdim (yetkili servis sadece kafalari degistirmiyor, komple akisi degistirmek istiyor, ama piyasada orijinal kafalari bulabilirsiniz benim gibi, dis kafa 85ytl ic kafa 75 ytl, cin mallari var 45ytl'den basliyor uzak durun...)
2007 - 200.000 triger seti degisti, lakin faq, ors bu araca rulman uretmiyor, nsk ve ntn japon mallarini piyasada bulamadim. Gmb marka kore mali rulman kullandim, kayis dayco, cok ucuza halloldu ama icim rahat degil su anda acikcasi. Uzerinden cikan rulmanlar nsk, 100.000kmdir uzerinde ve en ufak bir bosluk ve ses yok. Nolur nolmaz diyip uzeirnden cikanlari sakladim zaten:) Nsk rulman buldugum anda sanirim tekrar degistiricem. Serviste orjinal parcalari 500 - 600 civari tutuyor. Yalniz onlar rulman ve kayislardan baska bir seyleri daha degistiriyor ama tam bilmiyorum. (iscilik dahil 220ytl tuttu).



+ Yonleri: Bu motorlarda kesinlikle yag yakma - eksiltme problemi olmaz. Motor simdiki trendden (aluminyum alasim) degil, dokme celiktir. Hararet sorunu yoktur ama bi sekilde yaptirsanizda nazli degildir kolay kolay conta yakmaz. 92'de mercedes bile mekanik enjeksiyon kullanirken bu arac sirali sistem enjeksiyonlu. Hatta sirali lpg taktirdigimi duyanlar, 92'de sirali sistemle calisan arac mi vardi diyerek sasiriyorlar. Aracim hic bir elektronik problem cikarmadi, bir gun bile calismam demedi. Uzerindeki tum sensorler orijinal, o2 sensoru bile. Katalitik konvertorum orijinal, degismedi. Etrafimda daha 5 yasina gelmemis ama tekerlek porya bilyelerinden ses yapan, benzim pompasini yakan, sensor arizasindan yolda kalan o kadar cok araba goruyorumki, ben nasil yeni bir araba alicam diye dusundugum oluyor:) Triger'den korktugumu belirtmistim ama kayis kopsa bile bu motorlarin yapisindan dolayi ciddi bir zarar gorme ihtimali dusuktur. Pistonlar subablara vurmaz. Zamaina gore donanim iyidir, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, merkezi kilit standarttir. Benim aracimda yok ama abs ve klima cogu modelde var. Cok ferah ve surus zevki olan bir arabadir, 93'te altin direksiyon odulu almisti yanlis hatirlamiyorsam. Araci kullanirken aldigim zevki yeni araclardan alamiyorum, ozellikle benim gibi uzun boylu iseniz. Kisacasi bakimlarini aksatmaz, kaliteli parcalar kullanirsaniz uzun sure hizmet eder...

- Yonleri: Yol sesi direk iceride:( O zamanki tum japonlarda vardir bu olay, yalitim zayif yani. Suspansiyon sistemi yumusaktir, virajlarda cok yatar. Dedigim gibi yagi kirlenince hidrolik iticiler ses yapar, sik yag degistirmek lazim. Baska bir buyuk dezavantaji aklima gelmiyor su anda.


Ve benden bir kac tavsiye; araci almadan once bir mazda ustasina gosterin yetkili servisi tavsiye ederim, her usta mazda motorundan anlamaz, hor kullanilmadigina emin olun, bakimlari zamaninda yapilsin yeter,ozellikle filtreler orijinal degismis olsun. Kalitesiz yag kullanilmamis olsun, Kesinlikle parca problemi yoktur ama parca kullanirken mutlaka onceligi japon malina verin, sonra kore ve taiwan. Cin malindan uzak durun. Kafaniza takilan bir sey varsa yardimci olurum.


Son olarakta aracimin bir kac resmi...

1


http://img411.imageshack.us/img411/6458/img8468vk4.jpg

0


0






abi otomobilin gerçekten cok süper duruo yaaa bendede 97 si var yeni aldım şimdilik bir problem yok keyifli sürüşler


_____________________________

m@Zd@

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Mayıs 2008; 17:59:43 

bütün söylediklerinize katılıyorum bende de vardı.. çok güzeldi.. ama Scenic Alınca fikrim değişti.. hastalık felan kalmıyor yeni araba alınca..


 
13 Mesaj
20 Mayıs 2008; 0:39:17 

bende mazda 626 2.0 16V 94 model hecbek var zeten tutulanı hecbek


_____________________________



 
202 Mesaj
20 Mayıs 2008; 2:10:27 

Arkadaş 92 model 626 sedan almıştı 1.5 sene önce.Tam 272.000 km'deydi.Ona çok gülmüştük bozulur bu araç seni almaya geliriz diye..İçi temizdi ve şimdiki 5-6 yıllık araba kadar yıpranmıştı..Hatta kallifer petekleri kanatları bile sağa-sola otomatik oynuyor demişti arkadaş biz yine gülmüştük.(Ben ilk defa bu arabada gördüm bu teknolojiyi??).Arkadaş 300.000'i geçti biz hala bozulmasını bekliyoruz......:)


_____________________________

clio symbol 1.4 8v 2002, 113.000 km


 
25 Mesaj
20 Mayıs 2008; 19:40:06 

97 model mazda 626 2.0 hb 201 binde 115 beygir doch motor mevcut sıralı lpg li km de benzinde 230-260 tüpde 160-190 arası yakıyor taş gibi vala yaşına göre özellıklerıne göre temiz bulursanız alın derim...
buda benım bebek:D

0


0


1


_____________________________

m@Zd@


 
83 Mesaj
14 Haziran 2008; 16:57:01 

bende de 94 mazda 626 glx HB var.
üstte resimleri verilen yeşil mazdanın renginde.
135bin km de sadece =)
1998 yılından beri bize ait.
bagımlılık yaratan bi araç kesinlikle.
rengini pek begenmiyorum sadece o kadar.

davut1806'nın aracının rengi süper bu modellerde.
satmayı düşünür müsünüz hocam ? :D

benim araçta son 10 sene boyunca büyük bir sorun çıkmadı.
sadece akis körükleri patlıyor anlamadıgım şekilde. yavaş virajlarda dönüşlerde ses yapıyor.
150 YTl civarı tamiri. 2-3 sefer tekrarladı bu sorunu.

onun dışında yakıtı şehir içi yüksek. şehir dışı 2.0 motora göre normal düzeyde.
kalkış hızlanma ise mükemmel denilebilir. gıcır gıcır civic megane falan varsa yanınızda aldırıs etmiyorsunuz her türlü tokatlıyor.tabi 2.0 olmasından da kaynaklanıyor bu =P



_____________________________



 
25 Mesaj
20 Haziran 2008; 11:08:01 

yok arkadasım 2 ay kadar oldu ztn alalı keyfını yaşamak istiyorum bıraz


_____________________________

m@Zd@


1907 Mesaj
20 Haziran 2008; 21:56:27 

senede 2 defa sağ aks başı değiştiriyorum. car car ses yapıyor neden olabilir. ruhsat 1.6 ama trigger kapagıda 1.8 yazıyor.belkide 2000 motor olabilir ama su sesi ve aks koruğunun yırtılmasını anlamış değilim..yardım


_____________________________

Âdem eski dillerde “verimli toprak” anlamına gelir. Ürün verme potansiyelini taşır. Verebileceği ürünler (≈sonraki bilinç düzeyleri) Nûh, Hûd, Salih, İbrahim, Mûsa, ~İsa … vs. olarak adlandırılmıştır.

Elinde Çekiç Olan Herşeyi Çivi Zanneder, insan yediğine dönüşür , yaşadığı yer gibi düşünür


381 Mesaj
11 Temmuz 2008; 14:31:58 


quote:

Orjinalden alıntı: davut1806

97 model mazda 626 2.0 hb 201 binde 115 beygir doch motor mevcut sıralı lpg li km de benzinde 230-260 tüpde 160-190 arası yakıyor taş gibi vala yaşına göre özellıklerıne göre temiz bulursanız alın derim...
buda benım bebek:D

0


0


1


şehir dışı değerlerdir herhalde.


_____________________________



 
3 Mesaj
15 Temmuz 2008; 19:39:35 

değerli özkan abi sizin aracın aynısını alıyorum şu an 93 model hb 626 sizlerin tavsiyelerinize ihtiyacım olacak her zaman bana yardımcı olursanız sevinirim.


_____________________________



 
2 Mesaj
22 Nisan 2009; 12:28:32 

sevgili arkadaşlar mrb çok güzel bilgiler vermişsinz teşkkrler. 94 hb 626 aldım yeni gerçekten çok hoş bir araba almancı arabası imiş garajdan aldık zaten temiz içi dışı fakat kliması yok normal kaloriferi de yeterli ısı vermiyor hatta şöyle ki camların buğusunu dahi çözmüyor soğuk gnlerde ciddi anlamda sıkıntı çektim ustalarda bunların ısıtması bu kadar dediler. gerçekten böylemidir yani bırakın ısınmayı camı dahi açmıyor. sizdekileri yazarsanız sevinirim


_____________________________



 
3 Mesaj
22 Nisan 2009; 13:03:33 

vaska kardeşim o sorun bende de var ama kalorifer içeriyi hamam gibi yapıyo gel gelelim camlar dediğin gibi ben de anlamadım kapı fitillerinden midir nedir cam çekeceği bile aldım


_____________________________



 
234 Mesaj
25 Nisan 2009; 12:41:55 

kalorifer peteğini temizletin..porçöz yada kireç sökücüyle..sıcaklık bayağı farkedecektir..istanbulda isen ilgili telefonu verebilirim..fiyatıda gayet makul..


_____________________________



 
3 Mesaj
25 Nisan 2009; 17:09:16 

değerli mebay 38 şu an edirnede ikamet ediyorum ilgili arkadaş her kimse mail atabilirsin t-dgcgl@hotmail.com rolanti müşürü problemim de var klima açınca stop ediyor bulabilirmiyz selamlar.

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
2 Mesaj
27 Nisan 2009; 22:26:17 

yok benim araba hiç ısınmıyor petekte sorun olacağına kanaat getirdim bende inşallah ordadır sorun. içini de ısıtmıyor camı da çözmüyor. istanbulda değilim fakat bi gelip gidersek sizle irtibata geçebilirm. sıra sağlam bi ustaya baktırmakta artık


_____________________________



 
2218 Mesaj
8 Mayıs 2009; 1:44:07 

2 side alınır 2 side sülün gibi ..derkene baktımki konu 2007 de açılmış


_____________________________



1851 Mesaj
8 Mayıs 2009; 1:52:02 


quote:

Orjinalden alıntı: davut1806

yok arkadasım 2 ay kadar oldu ztn alalı keyfını yaşamak istiyorum bıraz

Gebzede güzel mazdalar varmış.Güle güle kullanın. :)


_____________________________

Pioneer DEH-30MP--Pioneer TS-W310S4--Pioneer TS-S15--Pioneer GM-X602--XETEC Vector V200.4--Pioneer TS-A6976 @ '92 Renault 11 TXE Flash


 
1512 Mesaj
27 Mayıs 2009; 23:44:32 

93 model Mazda 626 2.0 benzinli ne kadar eder, sıralı sistem LPG takılı ise ne kadar eder?


_____________________________



1188 Mesaj
28 Mayıs 2009; 0:37:37 

Tasarım olarak hala güzelliğini yitirmemiş çok estetik bir model..Hb ise sedandan çok daha sportif ve dolgun duruo..(örnek,o kadar olmasa da mitsubishi carisma'nın Hb'i ne kadar güzelse,Sedanı da bi o kadar cılız duruo)...

0


0


Ekteki dosya (2)


_____________________________



 
1512 Mesaj
7 Haziran 2009; 0:39:05 

quote:

Orjinalden alıntı: eiskent

Ah o 97 modelleri yok mu son kasa. Ne çok aradım ama bulmak imkansız maalesef. 626'nın resimlerine bakınca hala estetiğine hayran oluyorum. 98-2002 arası maalesef 92-97'ler gibi çıkmadı. Problemleri olduğu da söyleniyor. 626 kullanıcıları keyfini çıkarın araçlarınızın. Kazasız belasız sürüşler, hayırlı yolculuklar.

Saygılarımla.



Ben 92-97 serisinden 626 almayı düşünüyorken, biraz daha para katayım daha üst model alayım dedim. Fakat 98-2002 arası maalesef 92-97 gibi çıkmadı, problemli deyince kafama takıldı.

98-2002 serisinin eskisine göre kötü tarafı nedir, problemleri nedir? Bunun yerine 92-97 modelleri mi tercih edilmelidir?


_____________________________



 
1512 Mesaj
11 Haziran 2009; 22:25:51 


quote:

Orjinalden alıntı: DoubleDragon


Ben 92-97 serisinden 626 almayı düşünüyorken, biraz daha para katayım daha üst model alayım dedim. Fakat 98-2002 arası maalesef 92-97 gibi çıkmadı, problemli deyince kafama takıldı.

98-2002 serisinin eskisine göre kötü tarafı nedir, problemleri nedir? Bunun yerine 92-97 modelleri mi tercih edilmelidir?


Bu konuda bilgisi olan hiç kimse yok mu?


_____________________________



90 Mesaj
25 Kasım 2010; 19:41:24 

@DoubleDragon : bizim ülkemizde herkes herşeyden iyi anladığı için araba alacakların kafası iyice karışır!!!ben şuanda 2001 makyajlı kasa Mazda 626 kullanıcısıyım arabamı alalı tam 1 yıl oldu..ve daha en ufak bir sorun bile çıkarmadı..ve yaklaşık 2004 den beri mazda kullanıcısıym:

1:2004 2008 arası 1998 626 sedan
2:2008 2009 arası 1994 626 HB
3:2009 Ekim 2010 2001 626 HB makyajlı kasa...

bu arabaların tek dezavantajı vergisidir..sizinde aradığınız aracın modelinden dolayı vergisi düşük olacaktır..benim için vergiside dezavantaj değildir çünkü tam anlamıyla karşılıyor hakediyor yani




@selimbilmez :yalnız kaza yapmayın demişsiniz adı üstünde kazaaaa ayrıca mazdalar hakkında hiçbişe bilmediğinizi düşünüyorum...


_____________________________

AMD Phenom II 940 X4 QuadCore - Gigabyte MA790X-UD3P/DDR2 - Kingston HyperX 2 GB 1066 MHz - SONY DvdRw - WD 1 TB 7200 RPM (Caviar Black) - Sapphire HD4870 Vapor-X 1 GB - Gigabyte SuperB 550W - Samsung P2250 21.5" LCD - Creative Inspire 5200 - IN-WIN B2 Stealth Bomber J629 Gaming ATX KASA - Nokia 5800 XpressMusic - Nokia E71 - CM Storm Scout Case - SONY MHC-RX90 - XIGMATEK XLF -XIGMATEK MONO COOL - Sunbeam Core-Contact Freezer - CREATIVE SOUND BLASTER 5.1.



2357 Mesaj
5 Mayıs 2011; 18:21:06 

626 98 model 2.0 motor olan araçların parça fiyatları nasıl?Mesela amortisörü,debriyaj balatası,fren balatası,ayna,far vs.gibi parça fiyatları ayrıca motor donanımı parça fiyatları hakkında bilgi verebilecek arkadaş var mı?Tanıdık bir abimizin 93 model 626 sına bindikten sonra mazdaya hayran kaldım rahatlığına çekişine yol tutuşuna eğer 93 olduğunu ruhsatı olmasaydı inanmayacaktım çok beğendim.Ama mazda hak ettiği değeri görmüyor ülkemizde.Arkadaşlar 626 sedan 1998-1999 model 2.0 motor olanları ile ilgili detaylı bilgi verebeliceke arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.Ayrıca motorlu taşıtlar vergisi ne kadar?98-99 mazda 626 nın orjinal boyasız bakımlı temizi hangi fiyat aralığında piyasası nedir?


_____________________________



 
1 Mesaj
13 Şubat 2014; 22:58:36 

arkadaşlar 93 model sedan 626 düşünorum. bunu buldum. adam 2 sene boyunca sorun çıkarmayacağına garanti veririm dio. sizce nasıl ? http://www.sahibinden.c...hatasiz-153251083/detay


_____________________________



4138 Mesaj
14 Şubat 2014; 16:47:18 

quote:

Orijinalden alıntı: cemokan20

arkadaşlar 93 model sedan 626 düşünorum. bunu buldum. adam 2 sene boyunca sorun çıkarmayacağına garanti veririm dio. sizce nasıl ? http://www.sahibinden.c...hatasiz-153251083/detay




Hakkında hayırlısı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e-rose -- 5 Nisan 2015; 23:39:58 >


_____________________________

Mazda... Alışılmışa Meydan Oku !!


 
83 Mesaj
3 Ekim 2014; 23:53:45 

quote:

Orijinalden alıntı: aqares

merhabalar
626 sedan-hb modelinden 92-95 yılları arasındaki modellerle ilgileniyordum ve sitede ve internette arastırma yapmaya calısıyorum gerci yorumlarıda okudumda bu 626 hb mi yoksa sedanmı daha fazla tutuluyor birde motor v.s. ve asırı sorunlar problemlerini nedir yedek parca hakkında bana bilgi verirseniz sevinirim sizin tecrübeleriniz daha fazla tesekkür ederim..


MAZDA 626 ve diğer MAZDA modelleri hakkında bilgi almak için www.mazdagaraj.com forum sitemize bekleriz...


_____________________________



4138 Mesaj
4 Ekim 2014; 8:02:03 

Bu forumu bende tavsiye ediyorum. Gerçi Mazda sahipleri çok sorun ile karşılaşmıyor ama sorun oluştuğunda çözüm üretme hızı ve ilgi alaka üst düzeyde... Ayrıca; Yılların Mazda Usta'sı olarak camiada büyük yeri olan Adem Usta ile bu sektörün Üstad'larından mtutun forumda bulunuyor.



_____________________________

Mazda... Alışılmışa Meydan Oku !!


 
8 Mesaj
12 Ocak 2015; 19:51:02 

3.5 aydır 626 hb 94 model kullanıyorum bi eşeklik yapıp antifiriz katmayı ihmal ettim. öbür gün doğal olarak sanayide buldum kendimi. Herkes çok korkuttu beni bittin sen diye falan.. sadece radyator çatlamış su katıp katıp gidiyom şimdilik. http://img.donanimhaber.com/micons/m9.gif araba şehir içinde kuş grubundan az yakıyor. şehir dışında süper bi yakıt performansı var. araç abs klima 4 cam otomatik aynalar elktrikkli, direksiyon ayarlanabilir, koltuklar ayarlanabilir, şoför koltuğu dikey olarakta ayarlanabiliyor. kış vakti modelli arabaları yolda kimi ittirirken kimi aktarma yaparken kimi çalışmayıp terkedilmiş halde görürken ben allah sizi inandırsın tek basışta çalıştırıyorum mazdamı. ama su katarak :) tek eksi yönü bu arabadan anlayan adam fazla piyasada yok sanayide aracı görünce ustalar geri geri kaçıyor. bakmak istemiyorlar. ilk başlarda korkmuştum son sahibi olacam bu arabanın diye şimdi hiç şikayetçi değilim. mazdamı seviyorum. http://img.donanimhaber...d-a5a7-22ace826c612.jpg


_____________________________



13 Mesaj
18 Mart 2015; 17:26:09 

Allah güzel günlerde binmenizi nasip etsin kaza bela göstermesin. Bende 626 sahibi olma adayıyım bir süredir temiz bişe bulmaya çalışıyorum. Ankara'da bitane buldum hafta sonu gidip görmeyi umut ediyorum yine sizin aracınızla aynı görünüme sahip. Çok hoşuma gitti. Umarım araç temiz çıkar ve alırım. Çok iyi yorumlar duydum araç hakkında.

Bu mesajda bahsedilenler: cahid834


_____________________________



6548 Mesaj
5 Nisan 2015; 22:06:37 

bu kasada göğüs iyi kontrol edin. ödüllü dizayn ama iyi bakılmazsa 5-6 senede çatlıyabiliyor.. Birde ön sağ sol havLandırmalara bakın. normalde klimalar gibi hafif hafif sağa sola pervane hareketi yapar..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

David Coverdaleden Soldier of Fortuneyi indirip dinleyin..iyi gelecektir
olmazsa neşet babadan..yalan dünyayı..dinleyin..aynı etkiyi yapıyor..


13 Mesaj
7 Nisan 2015; 7:42:41 

Ankara'da bulduğum araç kötü çıktı ama daha sonra adana da iyi bitane bulup aldım. fakat ön göğüs catlamış. sahibide macun çektirip halıfleks gibi bi malzemeyle kaplatmış. havalandırmalar dediğiniz hareketi yapmıyor sanırım en azından benim dikkatimi çekmedi ama bu akşam bi dikkat edeyim bakim. bu arabalarda distributor sıkınıtısı kronikmiş malesef benim araçta da aynı sorun var. parçanın siparişini vermiştik dün geldi bugün takılacak. merak ettiğim bi konu var. yakıt konusu. birçok arkadaştan şehir içi kilometrede 25-27-30 kuruş arası yorumlar duydum. bende çok daha fazala harcıyo şu an. bu durumun distributor sorunuyla alakası var mıdır acaba? problem halledildikten sonra tekrar deneyecem ama şu an ki durum biraz can sıkıcı..


_____________________________



4138 Mesaj
7 Nisan 2015; 20:33:14 

şehir dışı ortalama normal kullanım şartlarında 8 litre, şehir içi 10-11 litre lpg yakar.


_____________________________

Mazda... Alışılmışa Meydan Oku !!


 
8 Mesaj
22 Nisan 2015; 21:37:44 

benim 40 kuruş yakıyo şu anda şehir dışı 22 kuruş yakıyor.


_____________________________



13 Mesaj
24 Nisan 2015; 15:52:02 

valla arkadaşlar arabanın benzinde bi sorunu kalmadı fakat lpg de tekleme problemi var. aracı bir hafta benzinde kullandım 100 km de 14 litre yaktı benzin için bu değer normal midir? yoksa fazla mı yaktı? yorumlarınızı alabilir miyim :)


_____________________________



4138 Mesaj
24 Nisan 2015; 17:59:30 

quote:

Orijinalden alıntı: tween_91

valla arkadaşlar arabanın benzinde bi sorunu kalmadı fakat lpg de tekleme problemi var. aracı bir hafta benzinde kullandım 100 km de 14 litre yaktı benzin için bu değer normal midir? yoksa fazla mı yaktı? yorumlarınızı alabilir miyim :)

Şehir içi ve otomatikse normal değerler.


_____________________________

Mazda... Alışılmışa Meydan Oku !!


13 Mesaj
27 Nisan 2015; 8:03:42 

evte verdiğim değer şehir içi sürüş değeri, aracım ise manuel ben 100 km de 10 litre kadar bir tüketim bekliyordum doğrusu


_____________________________



4138 Mesaj
27 Nisan 2015; 12:40:46 

quote:

Orijinalden alıntı: tween_91

evte verdiğim değer şehir içi sürüş değeri, aracım ise manuel ben 100 km de 10 litre kadar bir tüketim bekliyordum doğrusu

Daha önce kullandığım 626 aracımla şehir içinde ve yoğun trafikte 15 litreleri gördüğüm olmuştu, özellikle kış aylarında.


_____________________________

Mazda... Alışılmışa Meydan Oku !!


 
528 Mesaj
4 Mayıs 2015; 19:23:20 


quote:

Orijinalden alıntı: selimbilmez

ıkısıde alınmaz

Mazda gibi her zaman bulunduğu yılın ötesinde ve bir o kadar da dayanıklı arabalar üreten bir markaya bu yorum hakarettir.Mazda 626 1995 yılında altın direksiyon ödülünü almış efsane bir araçtır



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2268 Mesaj
4 Mayıs 2015; 22:47:49 

quote:

Orijinalden alıntı: crank06



Mazda gibi her zaman bulunduğu yılın ötesinde ve bir o kadar da dayanıklı arabalar üreten bir markaya bu yorum hakarettir.Mazda 626 1995 yılında altın direksiyon ödülünü almış efsane bir araçtır

Arabayı 8000 tl ye almıştım 1 hafta sonra ankara gişelerde motoru hararetten yedim ankarasa yetkili servise götürdüm bıraktım nesi varsa yapın haber verin dedim ben istanbula geri döndüm 1 hafta sonra YETKİLİ SERVİS beni aradı arabanız yapıldı dedi bana 1000 tl masraf çıkardı ,sabah işim olduğundan akşam uçakla ankara gittim arabayı aldım yola çıktım,adapazarı mcdonalds ın orda araçta yağ lambası yandı hemen mcdonalds ın oraya daldım girer girmez motordan dumanlar çıktı kaputu bi açtım kollar dışarda,çekici ile istanbul bostancıda yetkili servise getirdim (tabi bu arada ankaradaki servisi aradım hiç oralı olmadılar getirin bakalım dediler, nasıl gotureyim ankaraya mantık dışı)adamlara buna komple motor yapın dedim 4000 tl dediler tmm dedim lanet olsun yapın dedim 2 hafta sonra araba tmm dediler arabayı aldım 1 hafta sonra tekrar hararet ibresi yükselmeye başladı, servise tekrar götürdüm baktılar baktılar hiç bir sorun bulamadılar ordan başka yetkili servise götürdüm ordada bulamadılar ,en sonunda arabayı naptım biliyormusun götürdüm köye (çekicinin üstünde) orda derenin kenarında parçaladım bıraktım daha mazdamı asla ve asla bir daha kapıma koymam.ben bu kadar lanet, cahil müşterisini kazıklayan bir servis ağı görmedim.MAZDA BENİM İÇİN LANET BİR ARABADIR, VE LANETLİ OLARAK KALACAKTIR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimbilmez -- 4 Mayıs 2015; 22:52:26 >


_____________________________

PSN CYBER76

Akılsızlar hırsızların en zararlılarıdır: Zamanınızı ve neşenizi çalarlar.