Şimdi Ara

MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
45.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimbilmez

    ıkısıde alınmaz

    Mazda gibi her zaman bulunduğu yılın ötesinde ve bir o kadar da dayanıklı arabalar üreten bir markaya bu yorum hakarettir.Mazda 626 1995 yılında altın direksiyon ödülünü almış efsane bir araçtır
  • 5 yıldır 97 model sedanına binerim....10.000 de bir periyodik bakımları dışında masrafı yoktur..şehir içi 29 30 kuruş yakar..sağlam 2-3 adet mazdacı ustan oldumu sıkıntın olmaz...4 buji 15 ytl yağ filitresi 8 ytl , hava filitresi 9 ytl dir....içi rahat geniş konforludur...bir kaç yıl binerim diyorsanız alın...ben değiştirmeyi düşünmüyorum.çünkü yerine alacağım aracın artı özellikleri yok...ha birde lpg taktınızmı çok güzel olur....kolay gelsin
  • DrummerT3 D kullanıcısına yanıt
    94 model HB 626 kullanıcısıyım. Fotoğraftaki guzu bana ait :) Aracımdan çok memnunum. Üst düzey bir performansa ve konfora sahiptir. Sizi hiçbir konuda üzmeyeceğini tahmin ediyorum. Tabi bu işler iyi bir kontrol ve birazda şansa kalmıştır. Araçlar yaş itibariyle yorulmuştur. Ufak tefek arızalar illa ki verecektir. Alırken aşağıda sıralayacağım hususlara dikkat etmeni tavsiye ederim.

    Genel anlamda;

    Boyası kaportası ne durumda, iç döşemeler ne durumda, kalorifer üfleyicilerin perdeleri sağlam mı, hoparlörler ne durumda, kapı ışıkları, tavan ışıkları sağlam mı, tavan döşemesi ne kadar temiz, vites körüğü, klima tuşları, cam kontrol düğmeleri, emniyet kemerleri, koltuk kumaşları gözden geçirilir...

    18 yıllık araçta elbet eksikler olacaktır ama; örneğin bütün döşemeler yırtıksa, kapı ışıkları çalışmıyorsa, hoparlör delikleri sırıtıyorsa sizlere bir fikir vermelidir... Tolere edebileceğiniz şeyler olur, olmaz bunları kendi cebinize, ustanıza ve bilginize güvenerek tercih edersiniz...

    Motor için;

    Soğuk çalıştırın, rölanti yerine oturuyor mu, lpg varsa stabil olarak rölantide lpg ye geçiyor mu, gaz verdiğinde tekleme var mı, hava akışmetre fişini çektiğinde motor sendeliyorsa akışmetre sağlamdır, sendelemiyorsa akışmetre arızası vardır ki, sizi duman edecek en büyük şey budur... Klima çalışıyor mu, çalıştığında rölantisi bozuluyor mu, stop ediyor mu, arka rezistanslar ve ayna rezistansları çalışıyor mu, açtığında rölanti düşüyor mu, stop ediyor mu??

    Yürüyen olarak;

    Araba yolda sağa sola çekiyor mu, baskı balata kaçırıyor mu, 80-100 le giderken sertçe fren yaptığında araç ok gibi fren çizgisinde duruyor mu, yoksa sağa sola çekiyor mu, ön ve arka yürüyenden ses geliyor mu??

    Dikkat edilecek önemli şeyler bunlar... Amma çok şey varmış diye gözünüz korkmasın...

    Hayırlı olmasını dilerim.
     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ




  • tween_91 kullanıcısına yanıt
    Ayrıntılı bilgi için çok teşekkür ederim
  • Ben 98 den sonra çıkan yeni kasalardan birini almayı düşünürken tripledes'in harika paylaşımını okuduktan ve aracının fotoğraflarını gördükten sonra 92-97 model 626 ları da hoş buldugumu fark ettim.Benim sorum şu,satılık ilanı bulunan ve ilgilenebileceğim iki araç da sıfır motor yaptırmış,mantık olarak sıfırlanmış motorun iyi bir şey olması gerekirken araç sahipleri 3-5 bin lira (ederinin 3 veya 4'te 1'i ) verip yepyeni motorlu bir araca binme keyfi yaşamadan neden hemen elden çıkarmaya çalışıyor,Haliyle insanın kafasına birçok soru işareti oluşuyor motor sıfırlama hakkında.Sıfırlanmış motor konusunda bizi bilglendirebilecek, fikrini bilgisinden alan değerli kullanıcılar olduğunu forumun evveliyatını okuyup gördüm.Değerli yorumlarını bizle de paylaşırlarsa sevinirim...
    -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seryılmaz -- 15 Temmuz 2015; 12:20:09 >
  • merhabalar
    626 sedan-hb modelinden 92-95 yılları arasındaki modellerle ilgileniyordum ve sitede ve internette arastırma yapmaya calısıyorum gerci yorumlarıda okudumda bu 626 hb mi yoksa sedanmı daha fazla tutuluyor birde motor v.s. ve asırı sorunlar problemlerini nedir yedek parca hakkında bana bilgi verirseniz sevinirim sizin tecrübeleriniz daha fazla tesekkür ederim..



  • Bahsi geçen model 1997ye kadar çıkmış olan modeldir. 1998 yılından beri kullanmaktayım. HB model ile sedan arasında şekil dışında bir fark yoktur. Şahsi düşüncem HB'tir. 9 yıldır bir defa tık demedi. Yağ, hava filtresi ve lastik dışında masraf yapmadım. Hala görenler dönüp birdaha bakıyorlar araca. Çok zengin bir görüntüsü vardır. 2lt motor 115 beygir güç üretir. Klimalı, absli ve airbagli (O yıllarda bunlar opsiyoneldi) model denk gelirse kaçırmayın derim. Elektrikli aynalar, otomatik camlar, ayarlanabilir direksyon standarttır. Deposu 60 lt benzin alır. Şehir içi 9lt sehir dışı 6.5lt yakar. Çok seridir, 2. viteste 110km'yi görürsünüz. İç hacmi oldukça geniştir. Eksileri; yol tutuşu ve süspansiyonları zayıftır. 2lt motor çok yakar. Bağımlılık yapar. Kolay gelsin.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mebay38

    ben değiştirmeyi düşünmüyorum.çünkü yerine alacağım aracın artı özellikleri yok...ha birde lpg taktınızmı çok güzel olur....



    kesinlikle katılıyorum
  • 92 model hb modelini kullaniyorum. Aracim 202.000 km'de. Sanirim bu modeller hakkinda yabancisiniz, kisaca bilgilendiriyim.

    2.0 16v dohc motora sahip, 117 beygir, 173nm tork uretiyor.FS kodlu bu motorlar 2002' 626 lara kadar ufak degisiklerle kullanildi. Zamanina gore iyi degerlerdir. Ilk 3 vitesi cok kuvvetlidir, oyleki kaygan yollarda yuklendiginizde 3. viteste bile kaymaya basliyabiliyor. 5. viteste hizlanmakta nazlanir, disli orani cok uzun. Yalniz uzun yolda bunun sayesinde 2.0 litre motor icin inanilmaz degerlere ulasabiliyorsunuz. Ankara sehir ici 9.6, sehir disi 6.4 (4 kisi+bagaj) civari yakiyor. Ankara - Istanbul arasi 80-100 km/s ile tem'de 5.9 bile gordugum olmustu Fakat benzin fiyatlarinda dolayi mecburen 4 ay once teleflex marka lpg taktirdim. Ilk calistirmalarda harcadigi benzin haric, lpg ile sehir ici 11 lt, sehir disi 8 litre lpg tuketiyor, performansda en ufak degisiklik olmadi.

    Bakimlari ucuz sayilir, 10.000 de bir bakimlari var ama 7.500 de bir sokmanizi tavsiye ederim. Hidrolik iticiler yag kirlendikten sonra ses yapmaya basliyor, yagi 10w-40 magnatec kullaniyorum, daha incesini yasi itibariyle, daha kalinini da bu ses artacagindan tavsiye etmem. Hava filtresi orijinal 24ytl'dir, yan sanayi tavsiye etmem, orijinali sari-yagli tiptedir, iyi toz tutar. Bir keresinde yan sanayi filtre taktirip yazligin tozlu yollarinda 3 ay kullandim. 3 ay sonra baktigimda cok az kirlenmisti. Oysa orijinali sehir icinde bile 1-2 ayda komur gibi olmaya basliyor. Keza yag filtresinin de orijinali 10ytl'dir. Yan sanayi kullanildiginda ilk calistirmada yag lambasi gec sonuyor, yani degmez. Ngk marka japon mali orijinal bujileri 4 adet 20ytl. 10.000 de bir degisir ama benim unutup 35.000 gittigim de oldu:)

    Fiyat bilgisi hakkinda bir fikir vermek icin periyodik bakim harici araci aldigimdan beri degistirdigim buyuk parcalar sunlar:

    2002 - 127.000'de orijinal fren balatalari henuz yeni degisti, yalniz fbk marka kore mali yan sanayi ile (on arka 65 ytl).
    2003 - 140.000'de devirdaim pompasi kacirmaya basladi, japon mali devirdaimle degistirdim. (85 ytl)
    2005 - 155.000'de radyator delindi, kazan kismi plastik oldugundan tamiri mumkun degil. Bu sebeple kazan kismi dokum olan yeksan marka yerli radyatorle degistirdim (220ytl orijinali 550 ytl)
    2005 - 160.000'de buji kablolari kacirmaya basladi, orijinali 170ytl, ngk marka japon mali 100 civari, ben o anki maddi sartlarimdan dolayi zetex marka 55 ytl'ye taktirdim. Sanirim yerli ama 2 senedir isimi goruyor, bir problem yok.
    2005 - 170,000 de on amortisorleri degistirdim, orijinali kyb marka japondur, tanesi 170 civaridir, fiyatini hakeder (13 sene gitti mesela) yalniz babami ikna edemedigimden monroe taktirdik (100*2 ytl) Arka amortisorler hic degismedi.
    2006 - 190.000'de on diskler ilk defa degisti, on balatalarla birlikte orijinal taktirdim yetkili serviste. Arka disk ve balatalara dokunmadim. (Disk 90*2, balata 70*2)
    2007 - 196.000 on sag akis ses yapmaya basladi, nsk marka japon mali akis kafasiyla degistirdim (yetkili servis sadece kafalari degistirmiyor, komple akisi degistirmek istiyor, ama piyasada orijinal kafalari bulabilirsiniz benim gibi, dis kafa 85ytl ic kafa 75 ytl, cin mallari var 45ytl'den basliyor uzak durun...)
    2007 - 200.000 triger seti degisti, lakin faq, ors bu araca rulman uretmiyor, nsk ve ntn japon mallarini piyasada bulamadim. Gmb marka kore mali rulman kullandim, kayis dayco, cok ucuza halloldu ama icim rahat degil su anda acikcasi. Uzerinden cikan rulmanlar nsk, 100.000kmdir uzerinde ve en ufak bir bosluk ve ses yok. Nolur nolmaz diyip uzeirnden cikanlari sakladim zaten:) Nsk rulman buldugum anda sanirim tekrar degistiricem. Serviste orjinal parcalari 500 - 600 civari tutuyor. Yalniz onlar rulman ve kayislardan baska bir seyleri daha degistiriyor ama tam bilmiyorum. (iscilik dahil 220ytl tuttu).



    + Yonleri: Bu motorlarda kesinlikle yag yakma - eksiltme problemi olmaz. Motor simdiki trendden (aluminyum alasim) degil, dokme celiktir. Hararet sorunu yoktur ama bi sekilde yaptirsanizda nazli degildir kolay kolay conta yakmaz. 92'de mercedes bile mekanik enjeksiyon kullanirken bu arac sirali sistem enjeksiyonlu. Hatta sirali lpg taktirdigimi duyanlar, 92'de sirali sistemle calisan arac mi vardi diyerek sasiriyorlar. Aracim hic bir elektronik problem cikarmadi, bir gun bile calismam demedi. Uzerindeki tum sensorler orijinal, o2 sensoru bile. Katalitik konvertorum orijinal, degismedi. Etrafimda daha 5 yasina gelmemis ama tekerlek porya bilyelerinden ses yapan, benzim pompasini yakan, sensor arizasindan yolda kalan o kadar cok araba goruyorumki, ben nasil yeni bir araba alicam diye dusundugum oluyor:) Triger'den korktugumu belirtmistim ama kayis kopsa bile bu motorlarin yapisindan dolayi ciddi bir zarar gorme ihtimali dusuktur. Pistonlar subablara vurmaz. Zamaina gore donanim iyidir, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, merkezi kilit standarttir. Benim aracimda yok ama abs ve klima cogu modelde var. Cok ferah ve surus zevki olan bir arabadir, 93'te altin direksiyon odulu almisti yanlis hatirlamiyorsam. Araci kullanirken aldigim zevki yeni araclardan alamiyorum, ozellikle benim gibi uzun boylu iseniz. Kisacasi bakimlarini aksatmaz, kaliteli parcalar kullanirsaniz uzun sure hizmet eder...

    - Yonleri: Yol sesi direk iceride:( O zamanki tum japonlarda vardir bu olay, yalitim zayif yani. Suspansiyon sistemi yumusaktir, virajlarda cok yatar. Dedigim gibi yagi kirlenince hidrolik iticiler ses yapar, sik yag degistirmek lazim. Baska bir buyuk dezavantaji aklima gelmiyor su anda.


    Ve benden bir kac tavsiye; araci almadan once bir mazda ustasina gosterin yetkili servisi tavsiye ederim, her usta mazda motorundan anlamaz, hor kullanilmadigina emin olun, bakimlari zamaninda yapilsin yeter,ozellikle filtreler orijinal degismis olsun. Kalitesiz yag kullanilmamis olsun, Kesinlikle parca problemi yoktur ama parca kullanirken mutlaka onceligi japon malina verin, sonra kore ve taiwan. Cin malindan uzak durun. Kafaniza takilan bir sey varsa yardimci olurum.


    Son olarakta aracimin bir kac resmi...

     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ




  • bir 626 hastasıyla karşılaşmak çok güzel bizimkide 97 model gümüş gri 94000kmde inanın bu araba bağımlılık yapıyor
  • @ozkanabi
    mazda 626 almamak için zaten kendimi zor tutuyorum. Siz de öyle yazmışsınız ki şimdi kendimi nasıl zaptedecem bilmiyorum.
  • Ah o 97 modelleri yok mu son kasa. Ne çok aradım ama bulmak imkansız maalesef. 626'nın resimlerine bakınca hala estetiğine hayran oluyorum. 98-2002 arası maalesef 92-97'ler gibi çıkmadı. Problemleri olduğu da söyleniyor. 626 kullanıcıları keyfini çıkarın araçlarınızın. Kazasız belasız sürüşler, hayırlı yolculuklar.

    Saygılarımla.
  • yalnız kaza yapmayın sakın.motor ve yürüyen kısımların yedek parçası bol ama kaporta kısmını zor bulursunuz.
    burada herkes yedek parca deyınce aklına dırek balata baskı vb parcalardan bahsedıyor ama kimse kaporta dan bahsetmıyor.

    artı olarak motor conta yakmaz demış arkadaş zor yakara dogru ama contayıda yakarsanız belinizi büker bu araba.
    yarım motoru yani sadece conta yakmış bir motor serviste yaklaşık 1600 ytl ye dışarıdada 600 ytl ye yapıyorlar.vede randıman vermıyor soyleyım.
    iyi günler.
    BENCE UZAK DUR.MAZDADAN
    en azından MERSERLER tam olarak bıtınceye kadar uzak dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimbilmez -- 11 Ocak 2008; 17:04:38 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozkanabi

    92 model hb modelini kullaniyorum. Aracim 202.000 km'de. Sanirim bu modeller hakkinda yabancisiniz, kisaca bilgilendiriyim.

    2.0 16v dohc motora sahip, 117 beygir, 173nm tork uretiyor.FS kodlu bu motorlar 2002' 626 lara kadar ufak degisiklerle kullanildi. Zamanina gore iyi degerlerdir. Ilk 3 vitesi cok kuvvetlidir, oyleki kaygan yollarda yuklendiginizde 3. viteste bile kaymaya basliyabiliyor. 5. viteste hizlanmakta nazlanir, disli orani cok uzun. Yalniz uzun yolda bunun sayesinde 2.0 litre motor icin inanilmaz degerlere ulasabiliyorsunuz. Ankara sehir ici 9.6, sehir disi 6.4 (4 kisi+bagaj) civari yakiyor. Ankara - Istanbul arasi 80-100 km/s ile tem'de 5.9 bile gordugum olmustu Fakat benzin fiyatlarinda dolayi mecburen 4 ay once teleflex marka lpg taktirdim. Ilk calistirmalarda harcadigi benzin haric, lpg ile sehir ici 11 lt, sehir disi 8 litre lpg tuketiyor, performansda en ufak degisiklik olmadi.

    Bakimlari ucuz sayilir, 10.000 de bir bakimlari var ama 7.500 de bir sokmanizi tavsiye ederim. Hidrolik iticiler yag kirlendikten sonra ses yapmaya basliyor, yagi 10w-40 magnatec kullaniyorum, daha incesini yasi itibariyle, daha kalinini da bu ses artacagindan tavsiye etmem. Hava filtresi orijinal 24ytl'dir, yan sanayi tavsiye etmem, orijinali sari-yagli tiptedir, iyi toz tutar. Bir keresinde yan sanayi filtre taktirip yazligin tozlu yollarinda 3 ay kullandim. 3 ay sonra baktigimda cok az kirlenmisti. Oysa orijinali sehir icinde bile 1-2 ayda komur gibi olmaya basliyor. Keza yag filtresinin de orijinali 10ytl'dir. Yan sanayi kullanildiginda ilk calistirmada yag lambasi gec sonuyor, yani degmez. Ngk marka japon mali orijinal bujileri 4 adet 20ytl. 10.000 de bir degisir ama benim unutup 35.000 gittigim de oldu:)

    Fiyat bilgisi hakkinda bir fikir vermek icin periyodik bakim harici araci aldigimdan beri degistirdigim buyuk parcalar sunlar:

    2002 - 127.000'de orijinal fren balatalari henuz yeni degisti, yalniz fbk marka kore mali yan sanayi ile (on arka 65 ytl).
    2003 - 140.000'de devirdaim pompasi kacirmaya basladi, japon mali devirdaimle degistirdim. (85 ytl)
    2005 - 155.000'de radyator delindi, kazan kismi plastik oldugundan tamiri mumkun degil. Bu sebeple kazan kismi dokum olan yeksan marka yerli radyatorle degistirdim (220ytl orijinali 550 ytl)
    2005 - 160.000'de buji kablolari kacirmaya basladi, orijinali 170ytl, ngk marka japon mali 100 civari, ben o anki maddi sartlarimdan dolayi zetex marka 55 ytl'ye taktirdim. Sanirim yerli ama 2 senedir isimi goruyor, bir problem yok.
    2005 - 170,000 de on amortisorleri degistirdim, orijinali kyb marka japondur, tanesi 170 civaridir, fiyatini hakeder (13 sene gitti mesela) yalniz babami ikna edemedigimden monroe taktirdik (100*2 ytl) Arka amortisorler hic degismedi.
    2006 - 190.000'de on diskler ilk defa degisti, on balatalarla birlikte orijinal taktirdim yetkili serviste. Arka disk ve balatalara dokunmadim. (Disk 90*2, balata 70*2)
    2007 - 196.000 on sag akis ses yapmaya basladi, nsk marka japon mali akis kafasiyla degistirdim (yetkili servis sadece kafalari degistirmiyor, komple akisi degistirmek istiyor, ama piyasada orijinal kafalari bulabilirsiniz benim gibi, dis kafa 85ytl ic kafa 75 ytl, cin mallari var 45ytl'den basliyor uzak durun...)
    2007 - 200.000 triger seti degisti, lakin faq, ors bu araca rulman uretmiyor, nsk ve ntn japon mallarini piyasada bulamadim. Gmb marka kore mali rulman kullandim, kayis dayco, cok ucuza halloldu ama icim rahat degil su anda acikcasi. Uzerinden cikan rulmanlar nsk, 100.000kmdir uzerinde ve en ufak bir bosluk ve ses yok. Nolur nolmaz diyip uzeirnden cikanlari sakladim zaten:) Nsk rulman buldugum anda sanirim tekrar degistiricem. Serviste orjinal parcalari 500 - 600 civari tutuyor. Yalniz onlar rulman ve kayislardan baska bir seyleri daha degistiriyor ama tam bilmiyorum. (iscilik dahil 220ytl tuttu).



    + Yonleri: Bu motorlarda kesinlikle yag yakma - eksiltme problemi olmaz. Motor simdiki trendden (aluminyum alasim) degil, dokme celiktir. Hararet sorunu yoktur ama bi sekilde yaptirsanizda nazli degildir kolay kolay conta yakmaz. 92'de mercedes bile mekanik enjeksiyon kullanirken bu arac sirali sistem enjeksiyonlu. Hatta sirali lpg taktirdigimi duyanlar, 92'de sirali sistemle calisan arac mi vardi diyerek sasiriyorlar. Aracim hic bir elektronik problem cikarmadi, bir gun bile calismam demedi. Uzerindeki tum sensorler orijinal, o2 sensoru bile. Katalitik konvertorum orijinal, degismedi. Etrafimda daha 5 yasina gelmemis ama tekerlek porya bilyelerinden ses yapan, benzim pompasini yakan, sensor arizasindan yolda kalan o kadar cok araba goruyorumki, ben nasil yeni bir araba alicam diye dusundugum oluyor:) Triger'den korktugumu belirtmistim ama kayis kopsa bile bu motorlarin yapisindan dolayi ciddi bir zarar gorme ihtimali dusuktur. Pistonlar subablara vurmaz. Zamaina gore donanim iyidir, hidrolik direksiyon, elektrikli aynalar, 4 cam otomatik, merkezi kilit standarttir. Benim aracimda yok ama abs ve klima cogu modelde var. Cok ferah ve surus zevki olan bir arabadir, 93'te altin direksiyon odulu almisti yanlis hatirlamiyorsam. Araci kullanirken aldigim zevki yeni araclardan alamiyorum, ozellikle benim gibi uzun boylu iseniz. Kisacasi bakimlarini aksatmaz, kaliteli parcalar kullanirsaniz uzun sure hizmet eder...

    - Yonleri: Yol sesi direk iceride:( O zamanki tum japonlarda vardir bu olay, yalitim zayif yani. Suspansiyon sistemi yumusaktir, virajlarda cok yatar. Dedigim gibi yagi kirlenince hidrolik iticiler ses yapar, sik yag degistirmek lazim. Baska bir buyuk dezavantaji aklima gelmiyor su anda.


    Ve benden bir kac tavsiye; araci almadan once bir mazda ustasina gosterin yetkili servisi tavsiye ederim, her usta mazda motorundan anlamaz, hor kullanilmadigina emin olun, bakimlari zamaninda yapilsin yeter,ozellikle filtreler orijinal degismis olsun. Kalitesiz yag kullanilmamis olsun, Kesinlikle parca problemi yoktur ama parca kullanirken mutlaka onceligi japon malina verin, sonra kore ve taiwan. Cin malindan uzak durun. Kafaniza takilan bir sey varsa yardimci olurum.


    Son olarakta aracimin bir kac resmi...

     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ






    abi otomobilin gerçekten cok süper duruo yaaa bendede 97 si var yeni aldım şimdilik bir problem yok keyifli sürüşler




  • bütün söylediklerinize katılıyorum bende de vardı.. çok güzeldi.. ama Scenic Alınca fikrim değişti.. hastalık felan kalmıyor yeni araba alınca..
  • bende mazda 626 2.0 16V 94 model hecbek var zeten tutulanı hecbek
  • Arkadaş 92 model 626 sedan almıştı 1.5 sene önce.Tam 272.000 km'deydi.Ona çok gülmüştük bozulur bu araç seni almaya geliriz diye..İçi temizdi ve şimdiki 5-6 yıllık araba kadar yıpranmıştı..Hatta kallifer petekleri kanatları bile sağa-sola otomatik oynuyor demişti arkadaş biz yine gülmüştük.(Ben ilk defa bu arabada gördüm bu teknolojiyi??).Arkadaş 300.000'i geçti biz hala bozulmasını bekliyoruz......:)
  • 97 model mazda 626 2.0 hb 201 binde 115 beygir doch motor mevcut sıralı lpg li km de benzinde 230-260 tüpde 160-190 arası yakıyor taş gibi vala yaşına göre özellıklerıne göre temiz bulursanız alın derim...
    buda benım bebek:D

     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ


     MAZDA 626 HB Mİ SEDANMI ALINIR YORUMLARINIZ




  • bende de 94 mazda 626 glx HB var.
    üstte resimleri verilen yeşil mazdanın renginde.
    135bin km de sadece =)
    1998 yılından beri bize ait.
    bagımlılık yaratan bi araç kesinlikle.
    rengini pek begenmiyorum sadece o kadar.

    davut1806'nın aracının rengi süper bu modellerde.
    satmayı düşünür müsünüz hocam ? :D

    benim araçta son 10 sene boyunca büyük bir sorun çıkmadı.
    sadece akis körükleri patlıyor anlamadıgım şekilde. yavaş virajlarda dönüşlerde ses yapıyor.
    150 YTl civarı tamiri. 2-3 sefer tekrarladı bu sorunu.

    onun dışında yakıtı şehir içi yüksek. şehir dışı 2.0 motora göre normal düzeyde.
    kalkış hızlanma ise mükemmel denilebilir. gıcır gıcır civic megane falan varsa yanınızda aldırıs etmiyorsunuz her türlü tokatlıyor.tabi 2.0 olmasından da kaynaklanıyor bu =P
  • yok arkadasım 2 ay kadar oldu ztn alalı keyfını yaşamak istiyorum bıraz
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.