- x
Reno Kango 1.5 dizel sizce nasıl bir seçim olur?
36 Cevap86748 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


114 Mesaj
16 Aralık 2007; 23:52:29 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar öncelikle slm... Düşündüm taşındım... düşük km. de..(50.000km üst sınır) 2005 veya 2006 1.5 dizel klimalı bir kango almaya karar verdim... Hususi olacak... bu saydığım özelliklere göre fiyatı ne olur... Birde bunların vergi işine kafam bir türlü basmıyor... Kamyonet (camlı koltuklu) olursa mı düşer hususi olursa mı? vergisi yılık ne kadar dır? saygılar...


_____________________________

2012 C max TDİ TXP op.


 
20704 Mesaj
17 Aralık 2007; 2:14:43 

Otomobil: 524.00 YTL yıllık

Panelvanın da verigisi aynı şekilde.

Kamyon - kamyonet ve çekici benzeri
1 - 6 yaş
1.500 KG'a kadar
354 YTL yıllık.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
1028 Mesaj
17 Aralık 2007; 12:05:46 

hocam bence biraz daha bekle yeni kangoo piyasaya çıkmaya hazırlanıyor onlar çıkınca ikinci el fiyatları da ister istemez düşecektir hatta iyi takip ederseniz aynı paraya sıfır(şimdiki kasa) kangoo bile alabilirsiniz


_____________________________



114 Mesaj
17 Aralık 2007; 16:23:14 

teşekkür ederim...


_____________________________

2012 C max TDİ TXP op.


 
2124 Mesaj
17 Aralık 2007; 16:37:32 

hususiyse neden kango acaba kalabalık bi ailemisiniz kangoyu secmekteki amac???


_____________________________



4214 Mesaj
17 Aralık 2007; 16:44:09 


quote:

Orjinalden alıntı: oznklckp

hocam bence biraz daha bekle yeni kangoo piyasaya çıkmaya hazırlanıyor onlar çıkınca ikinci el fiyatları da ister istemez düşecektir hatta iyi takip ederseniz aynı paraya sıfır(şimdiki kasa) kangoo bile alabilirsiniz

kseinlikle katılıyorum


_____________________________

Bilindik hikaye...


114 Mesaj
17 Aralık 2007; 18:07:33 


quote:

Orjinalden alıntı: volkaaan06

hususiyse neden kango acaba kalabalık bi ailemisiniz kangoyu secmekteki amac???

Kalabalık bir aile sayılırız ayrıca gerektiğinde de basit yükleri taşımak için ideal gibi görünüyor....


_____________________________

2012 C max TDİ TXP op.


425 Mesaj
17 Aralık 2007; 20:57:58 

Arkadaşım bende aynı mantıkla (Ailecek kullanımda ideal olur aynı zamanda iş içinde kullanırız) kango lar hoşuma gidiyordu ama performans yönünden fikrim değişti.65 bg 0-100 hızlanması 16.3 sn yani komyon sollarken bile baya terleyeceksin


1732 Mesaj
17 Aralık 2007; 22:08:01 

ailemizde 20ye yakın araçvar ve en ekonomik olanı 1.5 dci kangodur . araba deyil melaike sanki 4 lastiğibile 300ytl diğer arabaların teki 300ytl bu devrin arabası kangoooooooooooo


_____________________________



 
2124 Mesaj
17 Aralık 2007; 23:16:39 


quote:

Orjinalden alıntı: serkancnr



Kalabalık bir aile sayılırız ayrıca gerektiğinde de basit yükleri taşımak için ideal gibi görünüyor....



vala arkadasım ben böle kango doblo alacagıma skoda roomster alırım daha iyi..


0


0


0


0


_____________________________



 
2034 Mesaj
18 Aralık 2007; 0:44:44 

Bence kangoo gayet güzel bir araç. 0 km, ticari multix authentic fiyatı 24.500 YTL. Klima, cd calar, çift sürgülü kapı, elektrikli ayna falan var. Donanım olarak gayet iyi...


_____________________________



114 Mesaj
18 Aralık 2007; 18:20:23 

Arkadaşımın biri her sene vize yaptırılması gerektiğini söyledi. Doğru mu?


_____________________________

2012 C max TDİ TXP op.


3242 Mesaj
18 Aralık 2007; 18:36:30 

kangoo yerine ayni sınıfın populer ve tutulan araci olan fiat doblo yu tavsiye ederim.
ticari amaçlı kullanılan kangoo ve doblo sahipleri ile birebir konusmalarım olmustu.
doblo sahipleri cok memnun,kangoo sahipleri ise birokadar memnuniyetsiz.
aracın kısa surede dağılmasi,malzemesının ayrılmasi,yuruyen aksaamındakı sorunlardan bahsediyorlardi.
bu arada bu insanlar dolmuşçu.cok cok km yapan insanlar.
eger cok kararli değil iseniz bence birde fiat doblo dusunun.1.3 multijet gayet yeterli kalıyor sanırım.1.9 jtd daha da iyidir tabii


_____________________________



1732 Mesaj
18 Aralık 2007; 22:45:16 

kardeş arabaları kamyon gibi kullaniyorlar sen herkesi kendinmi saniyosun sen 8yılda kullandığın arabayı bir çoğu 1senede daha beter ediyor
quote:

Orjinalden alıntı: gyrmann

kangoo yerine ayni sınıfın populer ve tutulan araci olan fiat doblo yu tavsiye ederim.
ticari amaçlı kullanılan kangoo ve doblo sahipleri ile birebir konusmalarım olmustu.
doblo sahipleri cok memnun,kangoo sahipleri ise birokadar memnuniyetsiz.
aracın kısa surede dağılmasi,malzemesının ayrılmasi,yuruyen aksaamındakı sorunlardan bahsediyorlardi.
bu arada bu insanlar dolmuşçu.cok cok km yapan insanlar.
eger cok kararli değil iseniz bence birde fiat doblo dusunun.1.3 multijet gayet yeterli kalıyor sanırım.1.9 jtd daha da iyidir tabii



_____________________________



3692 Mesaj
18 Aralık 2007; 23:11:12 

kangoo yerine başka alternatiflerede bakılabilir
çünkü kangoo nun iç plastik kalitesi ve konforu bir aile için düşük kalabilir


_____________________________



1173 Mesaj
21 Aralık 2007; 21:05:55 

kardes sen bırak kangoyu filan sağlan ve oturaklı bir araba almak istiyosan FORD CONNECT GLX STİL PAKETLİ 110 HP BİR ARABA LAZIM HEM HIZLI HEMDE AZYAKAN BİR MODELDİRR 2 . ELİ İSEE DAHA UYGUNDURR PARCASIDAA UCUZDURR :D:D:D:D:D


_____________________________



**CoNNeCT TeaM** 2011 GLX 90 HP SILVER 2009 Mıtsubıshı Fuso canter ...Bizi Esqiler Tanır Yeniler Ö®neq Alır Görenle® Anlatır!!! Elantrik TEKNİKERİ ARTIKIN xd
...


 
724 Mesaj
22 Aralık 2007; 10:52:07 

Sen bırak o kango'yu neden anlamış değilim
Plastik kalitesi iyi değil iyi olsa ne fark edecek.
Bir araçtan ne beklediğiniz önemli
Şirkette 2006 model kango kullanıyoruz 150.000km'ye geldi.Arkadaşlar çarpışan araba niyetine kullanıyor.Ama hala bas marş'a devam et Viraj'larda iyi değil diyorlar örnek verecek olursam 2.köprü'yü geçtikten sonra Levent/Sarıyer sapağına girdiğindeki virajı 110-120km hızla problemsiz geçiyorlar.Eee zaten bu hız hız limitlerinin üzerinde ve 110-120 ile geçip bu virajdan sonra o rampa'nın sonunda 130-135'e çıkıyorlar.Daha ne bekliyorsunuzki yakıtı gayet iyi arkadaşlarda değil ama ben şehirler arası 460km yol gittim yarım depoya bir ibre kalınlığı daha vardı sonuç yakıt da gayet iyi ve bizim firma 2000 senensinden beri hep kango kullanır.Yani kango'ya yeni değiliz.
Son bir şey daha Fiesta diezel ile uzun yolda hemen hemen kafa kafaya gidiyorsunuz ve fiesta kadar yormuyor.Aksini idda eden bu 2 aracıda kullanmamış derim.Bizzat kullandım kullanıyorum ve biliyorum.
Sonuç param olsa ve ailem için bu tarz bir araç düşünsen Kango alırım.Dublo kullananlar memnun denilmiş.Benim akrabalarımdan duyduğum şudur.Çok zıplıyor.Yeni araç hani ön takım amortisör benzeri bir problemi yok.Transit connect ve Caddy içinse önce fiyatına bakıp öyle yorum yapılsın derim.Bu fiyata daha iyisi fvarsa buyrun alın haa param var kardeşim diyorlarsa tabiki Caddy tartışılmaz alınır.


 
254 Mesaj
26 Aralık 2007; 21:42:06 

1 yıl 1.9d kangoo 2.5 yıl 1.5 dci kangoo kullandım türkiye turuna çıktım 6000 km yol yaptım suyuna bakma ihtiyacım bile olmadı bastım marşa gittim.
2.5 yıl kullandığım 1.5 dci ye rutin bakımların haricinde sadce camsuyu motoru değiştirdim
otomobil konforu vermez çünkü süspansiyon serttir
tahmin ettiğinizden daha iyi viraj kabiliyeti vardır
arka kısmında makas yoktur
max 120 km hızla ekonomiktir
basarsanız 160 km rahat yapar fakat çok yakmaya başlar
içi ferah ve geniştir oturunca diziniz dashborda dayanmaz
arka koltuğu katlarsanız küçük bir kamyonunuz olur

kangooyu kötüleyenler doğanı kartalı övüyorlar
sormak istediğiniz bir şey olursa msg atabilirsiniz
şu an sıfır çift kapılı klimalı kangoo 65 hp 23000 ytl bence bedava
ayrıca 65 hp sizi yanıltmasın sollamalarda gayet iyidir
quote:

Orjinalden alıntı: gyrmann

kangoo yerine ayni sınıfın populer ve tutulan araci olan fiat doblo yu tavsiye ederim.
ticari amaçlı kullanılan kangoo ve doblo sahipleri ile birebir konusmalarım olmustu.
doblo sahipleri cok memnun,kangoo sahipleri ise birokadar memnuniyetsiz.
aracın kısa surede dağılmasi,malzemesının ayrılmasi,yuruyen aksaamındakı sorunlardan bahsediyorlardi.
bu arada bu insanlar dolmuşçu.cok cok km yapan insanlar.
eger cok kararli değil iseniz bence birde fiat doblo dusunun.1.3 multijet gayet yeterli kalıyor sanırım.1.9 jtd daha da iyidir tabii



_____________________________

http://www.duzkoyhaber.com
http://forum.duzkoyhaber.com


3242 Mesaj
26 Aralık 2007; 23:12:22 


quote:

Orjinalden alıntı: senolakp

1 yıl 1.9d kangoo 2.5 yıl 1.5 dci kangoo kullandım türkiye turuna çıktım 6000 km yol yaptım suyuna bakma ihtiyacım bile olmadı bastım marşa gittim.
2.5 yıl kullandığım 1.5 dci ye rutin bakımların haricinde sadce camsuyu motoru değiştirdim
otomobil konforu vermez çünkü süspansiyon serttir
tahmin ettiğinizden daha iyi viraj kabiliyeti vardır
arka kısmında makas yoktur
max 120 km hızla ekonomiktir
basarsanız 160 km rahat yapar fakat çok yakmaya başlar
içi ferah ve geniştir oturunca diziniz dashborda dayanmaz
arka koltuğu katlarsanız küçük bir kamyonunuz olur

kangooyu kötüleyenler doğanı kartalı övüyorlar
sormak istediğiniz bir şey olursa msg atabilirsiniz
şu an sıfır çift kapılı klimalı kangoo 65 hp 23000 ytl bence bedava
ayrıca 65 hp sizi yanıltmasın sollamalarda gayet iyidir



yanliş kişiden alıntı yaptınız sanırım.ven kangooyu kotuleyip sahinleri kartallari ovmedim.
d,kkatli okumanızı tavsiye ederim


_____________________________



170 Mesaj
23 Ocak 2008; 16:42:12 

@gyrmann arkadaşın haklı olduğu konularda var ama bence kötü araç yoktur kötü kullanım vede ihtiyaca göre araba almamak vardır.

Kangoo 1.5 dci aracım var kendime ait , doblo da arada sırada kullanıyorum. Kangoo kullanım konusunda Dobloya oranla daha iyi ama iç konfor konusunda daha kötü ...
Özellikle Kangoo'yla ev bile taşıdım bana mısın demedi valla ama sanki Doblo 1.3 motor biraz hantal kalıyo gibi hiç tam yüklü kullanmadım ama boş olduğunda bile bi güçsüzlük .Zorlu kullanımda hemen sorun çıkarıyo doblo (özellikle amartisörler ve yürüyen aksam motor küçük olduğundan daha çok zorlanıyo tabii ki )...
Hususi kullanıcam pek zorlamıycam , uzun yolda beni pek yormasın (kangoo uzun yolda koltuklarından dolayı sorun çıkarıyo belli bir süre sonra rahatsızlık veriyo hem şöfer hem yolcular için) diyorsan Doblo derim.
Ama benim her işimi görsün öle çok sorunla falan uğraşamam çok da rahat aramam diyosan Taş gibi Kangoo öneririm.

Tabii bu arada yeni opel combo da düşünebilirsin ... Fena bi araç değil konfor , performans ve fiyat açısından..


_____________________________



388 Mesaj
23 Ocak 2008; 17:15:28 


quote:

Orjinalden alıntı: serkancnr

Arkadaşımın biri her sene vize yaptırılması gerektiğini söyledi. Doğru mu?


Doğrudur arkadaşım her yıl muayene yaparsın ticari araçlar gibi, vergini ödersin camlı hususi binek araçlar gibi.. böyle saçmadır.. aracı alırsan ceza ödememek için sakın mtvyi bankada ödeme.. motorlu taşıtlar vergi dairesinde öde. Hangi aracı alırsanda hayırlısı olsun!


_____________________________

No Pain! No Gain!


453 Mesaj
23 Ocak 2008; 20:22:40 

arkadasım bence opel combo al..1,3 dcti işini ccok ii görür..tabi opel kalirtesi reno ve fiattan iidir....arkadasta kangoo var dağıldı resmen....2 güne bi sanayide...ne biliyim yaw bu araba işinde aslında biraz da sanş lazım...


_____________________________

Gerçekleri Tarih Yazar, Tarihi de Galatasaray

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2008; 1:50:06 

sana bir caddy ci olarak doplo yu öneririm.. connet de olabilir.. kango biraz basit kalır...


4463 Mesaj
24 Ocak 2008; 11:27:53 


quote:

Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

sana bir caddy ci olarak doplo yu öneririm.. connet de olabilir.. kango biraz basit kalır...





_____________________________


2013 Renault Megane 1.6 16v 110 HP iCON


277 Mesaj
6 Aralık 2008; 14:53:37 

yeni kangoo nun 15-05 bg likleri piyasaya çıktıı çokda güsell atik ve güsel araç yeinizde olsam kredi falan kango alırımm ama tercih sizin tabii


_____________________________




2001 Kartal 1.6 ie+LPG 74.500 km


 
1511 Mesaj
6 Aralık 2008; 15:04:35 

1 yıllık konuyu hortlatmışsınız helal olsun..


_____________________________



3569 Mesaj
6 Aralık 2008; 16:26:20 

quote:

Orjinalden alıntı: serdar1646

1 yıllık konuyu hortlatmışsınız helal olsun..



bende diyorum sıfır kango nasıl 23000 YTL olur. meğersem konu hortlamış...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kudal -- 6 Aralık 2008; 16:26:06 >


_____________________________



1823 Mesaj
9 Aralık 2008; 9:42:31 

konu açılalı 1 sene olmuş, o zaman doğan çocuklar yürümeye başlamış.


_____________________________

SONY W-110 - SONY DCR-HC 37E Huawei IDEOS X5 (U8800)


1479 Mesaj
9 Aralık 2008; 10:53:00 


quote:

Orjinalden alıntı: oguz1

konu açılalı 1 sene olmuş, o zaman doğan çocuklar yürümeye başlamış.




olivyaperez
arkadaşda tşk


_____________________________

düğün nişan kına sünnet çekim albüm yapılır..ankara


11468 Mesaj
9 Aralık 2008; 11:03:45 


quote:

Orjinalden alıntı: oguz1

konu açılalı 1 sene olmuş, o zaman doğan çocuklar yürümeye başlamış.



Askere gidenler döndü,nişanlılar evlendi,evlenenlerin çocukları oldu.....uzarda gider daha

Bu arada arkadaş ne aldı acaba merak ettim.


_____________________________



4404 Mesaj
9 Aralık 2008; 13:06:49 

madem konu hortlamış. okuyan birisine faydası olur belki.
Bu arabanın benim tek hoşuma giden tarfı yakıtı. 1.5 dizel aracı olan tanıdığım bir depoyla 1000 km den fazla uzun yol yaptı. sonra riske giremeyip yakıt aldı.
eksileri,malzeme kalitesi, doblo gibi arka koltuklarının çok dik olması sebeiyle arka koltukta oturanlarda bir süre sonra bel ağrısı başlaması.


_____________________________



1479 Mesaj
14 Aralık 2008; 17:01:23 


quote:

Orjinalden alıntı: ottoman24





Askere gidenler döndü,nişanlılar evlendi,evlenenlerin çocukları oldu.....uzarda gider daha

Bu arada arkadaş ne aldı acaba merak ettim.


bende mereka etdim arkadaş ne almış


_____________________________

düğün nişan kına sünnet çekim albüm yapılır..ankara


6382 Mesaj
14 Aralık 2008; 20:50:27 

Hala birşey almadıysan Kango nun ya da Berlingo nun yeni kasasını tavsiye ederim ...


_____________________________

YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!


 
1 Mesaj
22 Ocak 2010; 8:26:42 

ya ben bişey soracam.. bu kango 65bg ile 80 bg arasındaki fark ne acaba? bilen varsa hemen yazarsa sevinirm çünki kango düşünüyorum. şimdiden teşekkür ederim :)


_____________________________



 
1615 Mesaj
23 Ocak 2010; 11:06:20 

15 hp fark var


_____________________________



145 Mesaj
5 Haziran 2013; 22:05:47 

quote:

Orijinalden alıntı: kral_cennect

kardes sen bırak kangoyu filan sağlan ve oturaklı bir araba almak istiyosan FORD CONNECT GLX STİL PAKETLİ 110 HP BİR ARABA LAZIM HEM HIZLI HEMDE AZYAKAN BİR MODELDİRR 2 . ELİ İSEE DAHA UYGUNDURR PARCASIDAA UCUZDURR :D:D:D:D:D

alalh aşkına connect sağlammı güldürme beni gece gece


_____________________________

:)


145 Mesaj
5 Haziran 2013; 22:07:46 

quote:

Orijinalden alıntı: gyrmann



yanliş kişiden alıntı yaptınız sanırım.ven kangooyu kotuleyip sahinleri kartallari ovmedim.
d,kkatli okumanızı tavsiye ederim

hiçde bile doblo tutulan araç değil doblo kullananlarla anketmi yaptında kangoo nun eski haberlerini bul nettten oku hangisi tutulmuş yani oramızdan buramızdan sallamayalım


_____________________________

:)
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Markalar ve Modelleri » Reno Kango 1.5 dizel sizce nasıl bir seçim olur?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.320