Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.633
Cevap
23
Favori
556.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tsı motor gerçekten bir harika.benzinli olarak en ekonomik ve en performanslı araç.ekonomide çok cimri dün gebzeden ist e geldim tem den.cc de 100 km ye sabitledim ortalaması 5.7 litre.performansta da 2.5 lt lik araçlar bile yol vermek zorunda kalıyor çoğu zaman.böyle başka bir araç varmı.tsı motor seçeneği audi de yaygınlaşmaya başladığı an bmw bence çok zorlanacak.şuan 170 lik bir audi a3 çıkarsalar yeni kasayla birlikte mutlaka düşünürüm.


    yaşaşın TSI kardeşliği herkese tavsiye edilir.
  • VW'nin çok ilginç pazarlama politikası var,belki Audi'de bu motorların bir kısmını kullanmayabilirler.Aynı aileden güçlü motorları VW'de daha zayıf olanları Audi'de sunabilirler veya öylede olmayabilir.Fakat illaki bir cinslik yaparlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    tsı motor gerçekten bir harika.benzinli olarak en ekonomik ve en performanslı araç.ekonomide çok cimri dün gebzeden ist e geldim tem den.cc de 100 km ye sabitledim ortalaması 5.7 litre.performansta da 2.5 lt lik araçlar bile yol vermek zorunda kalıyor çoğu zaman.böyle başka bir araç varmı.tsı motor seçeneği audi de yaygınlaşmaya başladığı an bmw bence çok zorlanacak.şuan 170 lik bir audi a3 çıkarsalar yeni kasayla birlikte mutlaka düşünürüm.


    yaşaşın TSI kardeşliği herkese tavsiye edilir.




  • cinslik konusunda yüzde yüz katılıyorum.comfortline da olan bazı özelliklerin bizim arabalarda olmaması gibi.veya audi de hep düşük motor seçenekleri olması gibi.bekleyip göreceğiz.ama yeni a3 te 150 bg lik bir tsı motor kullanılacakmış herhalde.


    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    VW'nin çok ilginç pazarlama politikası var,belki Audi'de bu motorların bir kısmını kullanmayabilirler.Aynı aileden güçlü motorları VW'de daha zayıf olanları Audi'de sunabilirler veya öylede olmayabilir.Fakat illaki bir cinslik yaparlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    tsı motor gerçekten bir harika.benzinli olarak en ekonomik ve en performanslı araç.ekonomide çok cimri dün gebzeden ist e geldim tem den.cc de 100 km ye sabitledim ortalaması 5.7 litre.performansta da 2.5 lt lik araçlar bile yol vermek zorunda kalıyor çoğu zaman.böyle başka bir araç varmı.tsı motor seçeneği audi de yaygınlaşmaya başladığı an bmw bence çok zorlanacak.şuan 170 lik bir audi a3 çıkarsalar yeni kasayla birlikte mutlaka düşünürüm.


    yaşaşın TSI kardeşliği herkese tavsiye edilir.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bayern.cousen

    Usta sen bmw 1 serisini sattınmı
    quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage

    bizde su an 06 jetta 1.6midline var 66 bin hayırlısıyla ocak sonuna dogru jetta tsi 140bg comfortline alıyoruz salsa kırmızısı inşallah bu renk yakısır babam secti alınca izlenimlerimi paylasacagım sizle yanlıs sormak istedigim bir soru rodajda bu arabayı nasıl kullanmak gerekir gördügüm kadarıylada kimse motorda sorun yaşamamız inşallah bizde yaşamayız cünkü almadan önce biraz tereddütteydik





    yanlısın var hocam bende 1serisi yoktu




  • 122 hp alacakların dikkatine. 7 ileri bir dsg şanzıman hazır şubat gibi araçlara konmaya başlayacak.
    hoş şubattan sonra golf almak direk kazık yemek gibi bişi olur yeni kasaya sayılı aylar kalmış olacak
  • Başka bir forumda TSI kulanıcısı arkadaşımızın verdiği linki saklıyordum,burdan bakılırsa TSI'ların güç olarak müdahale ile gelebilecekleri noktayı gösteriyor.Ayrıca TUV sertifiyesi mevcutmuş.

    http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/en/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php

    Bu linktede müdahaleden sonraki değerler görülüyor.

    http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/en/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_v_golf_v_14tsi_169ps.php


    -1.4 TSI ca.129 kW / 175 PS
    -1.4 TSI ca.140 kW / 190 PS
    -1.4 TSI ca.154 kW / 210 PS

    -Golf GT 1.4 TSI ca.147 kW / 200 PS
    -Golf GT 1.4 TSI ca.154 kW / 210 PS
    -Golf GT 1.4 TSI ca.176 kW / 240 PS

    Yakıt artış düzeyine dikkat!!
     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 23 Aralık 2007; 22:43:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    122 hp alacakların dikkatine. 7 ileri bir dsg şanzıman hazır şubat gibi araçlara konmaya başlayacak.
    hoş şubattan sonra golf almak direk kazık yemek gibi bişi olur yeni kasaya sayılı aylar kalmış olacak



    bunu bende bekliyorum ama emin olamıyorum. Kaynağın neresi?
  • 210 bg lik mantıklı görünüyor.fiyatıda makul.yaptırmayı düşünürseniz hep beraber toplu indirim alalım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    Başka bir forumda TSI kulanıcısı arkadaşımızın verdiği linki saklıyordum,burdan bakılırsa TSI'ların güç olarak müdahale ile gelebilecekleri noktayı gösteriyor.Ayrıca TUV sertifiyesi mevcutmuş.

    http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/en/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_golf_v_14tsi.php

    Bu linktede müdahaleden sonraki değerler görülüyor.

    http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/en/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_v_golf_v_14tsi_169ps.php


    -1.4 TSI ca.129 kW / 175 PS
    -1.4 TSI ca.140 kW / 190 PS
    -1.4 TSI ca.154 kW / 210 PS

    -Golf GT 1.4 TSI ca.147 kW / 200 PS
    -Golf GT 1.4 TSI ca.154 kW / 210 PS
    -Golf GT 1.4 TSI ca.176 kW / 240 PS

    Yakıt artış düzeyine dikkat!!
     :: TSI 122-140-160-170 hp  Kullanıcıları ::






  • www.worldcarfans.com
    quote:

    Orjinalden alıntı: meke


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    122 hp alacakların dikkatine. 7 ileri bir dsg şanzıman hazır şubat gibi araçlara konmaya başlayacak.
    hoş şubattan sonra golf almak direk kazık yemek gibi bişi olur yeni kasaya sayılı aylar kalmış olacak



    bunu bende bekliyorum ama emin olamıyorum. Kaynağın neresi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    bunu bende bekliyorum ama emin olamıyorum. Kaynağın neresi?



    arkadasa sormussun ama ben cevaplayayim; benim de cok sIk takip ettigim su sayfadan ogrendim ---> http://www.worldcarfans.com/9071222.001/volkswagen-launches-all-new-7-speed-dsg-gearbox
  • Ben yakıt tüketimindeki makul artışa ve 240 bg'deki torka takıldım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    210 bg lik mantıklı görünüyor.fiyatıda makul.yaptırmayı düşünürseniz hep beraber toplu indirim alalım.





  • evet aynen dediğin gibi yazmışlar.

    Ancak passat'a ne zaman gelir bilinmez, golf için diyor.
  • bu VW insanların akıllarını acaip karıştırmaya başladı.

    TSI motorlar 140hp 170hp 122 hp 160hp gibi çeşitlenirken
    DSG şanzımanda 6 vites derken 7 vites olarak karşımıza çıkacak.

    birde kasa değiştirme hikayeleri............

    bu gidişle her ay yeni birşey çıkacak ve bekleye bekleye kimse birşey alamayacak

    en iyisi bugün ne varsa alıp bu dertten kurtulmak yoksa bu işin sonu yok gibi gözüküyor.
  • bu beygir gücü artışları basit bir modül sayesinde yapılıyor olmalı aynı dizeldeki ara beyin gibi. yalnız bu uygulama yapılırken araçların aktarma organları ve fren sistemide gözden geçirilmeli bence. yani duramadıktan sonra hızlanmanın 10bin kmde debriuaj veya şanzıman dağıldıktan sonra 240hpnin bi anlamı olmayacağı düşüncesindeyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    bu VW insanların akıllarını acaip karıştırmaya başladı.

    TSI motorlar 140hp 170hp 122 hp 160hp gibi çeşitlenirken
    DSG şanzımanda 6 vites derken 7 vites olarak karşımıza çıkacak.

    birde kasa değiştirme hikayeleri............

    bu gidişle her ay yeni birşey çıkacak ve bekleye bekleye kimse birşey alamayacak

    en iyisi bugün ne varsa alıp bu dertten kurtulmak yoksa bu işin sonu yok gibi gözüküyor.



    içime kurt düşmüştü ama bende aynı şekilde aldım gitti..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    bu beygir gücü artışları basit bir modül sayesinde yapılıyor olmalı aynı dizeldeki ara beyin gibi. yalnız bu uygulama yapılırken araçların aktarma organları ve fren sistemide gözden geçirilmeli bence. yani duramadıktan sonra hızlanmanın 10bin kmde debriuaj veya şanzıman dağıldıktan sonra 240hpnin bi anlamı olmayacağı düşüncesindeyim

    motor bloklarında kullanılan malzemeler ve soğutma sistemide değişiyor.elbette güç aktarma organları frenler ve hatta süspansiyon bile ona göre revize ediliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 23 Aralık 2007; 23:10:57 >
  • Konunun ilk başlarında yazıldığı gibi metal malzeme standart dışı.GT'nin yürüyen aksanı bence en azından 210 bg'de sorun çıkarmaz.240 için ne desek bilemem.Ayrıca bu firma çok anlamam ama bu işlerde uzman iyi bir firmaymış ve işlemleri TUV sertifikalı.Ayrıca Almanya'da 240 bg dolaşan GT'ler varmış.
    Yalnız 240 bg ve 360 Nm harbiden korkutucu.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    bu beygir gücü artışları basit bir modül sayesinde yapılıyor olmalı aynı dizeldeki ara beyin gibi. yalnız bu uygulama yapılırken araçların aktarma organları ve fren sistemide gözden geçirilmeli bence. yani duramadıktan sonra hızlanmanın 10bin kmde debriuaj veya şanzıman dağıldıktan sonra 240hpnin bi anlamı olmayacağı düşüncesindeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 23 Aralık 2007; 23:15:52 >
  • peki
    quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bayern.cousen

    Usta sen bmw 1 serisini sattınmı
    quote:

    Orjinalden alıntı: anti-mage

    bizde su an 06 jetta 1.6midline var 66 bin hayırlısıyla ocak sonuna dogru jetta tsi 140bg comfortline alıyoruz salsa kırmızısı inşallah bu renk yakısır babam secti alınca izlenimlerimi paylasacagım sizle yanlıs sormak istedigim bir soru rodajda bu arabayı nasıl kullanmak gerekir gördügüm kadarıylada kimse motorda sorun yaşamamız inşallah bizde yaşamayız cünkü almadan önce biraz tereddütteydik





    yanlısın var hocam bende 1serisi yoktu




  • arkadaşlar bugün 2 viteste özellikle kavramada bir değişiklik hissettim ...araç gaza dokunduğumda ileri geri sarsılıp da hızlanmaya geçiyor ... sanki biryerde bir boşluk varmışçasına ama bu olay çok hafiften yani birçok kişinin takmayacağı bir durum ama yakıttan olabilirmi diye düşünüyorum ... kullanıcı arkadaşlar sizde böyle bir durum ????????
  • 1.9 TDI DSG 6 vitese göre 0.7 litre daha az harcıyacak diyo linkte. 1.9 tdi tip. de ş.dışı 4.8 diyo, 4.1 iyi bi rakam bence.


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    bu VW insanların akıllarını acaip karıştırmaya başladı.

    TSI motorlar 140hp 170hp 122 hp 160hp gibi çeşitlenirken
    DSG şanzımanda 6 vites derken 7 vites olarak karşımıza çıkacak.

    birde kasa değiştirme hikayeleri............

    bu gidişle her ay yeni birşey çıkacak ve bekleye bekleye kimse birşey alamayacak

    en iyisi bugün ne varsa alıp bu dertten kurtulmak yoksa bu işin sonu yok gibi gözüküyor.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.