Şimdi Ara

VOLVO S40 1.6 DİZEL NASILDIR... (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
6
Favori
220.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brifing

    arkdaşlar s40 ın dizel otomatiği warmı geartronic die bişi war o otomatik mi?:S


    1600 cc bir motor için düşünüyorsan yok. 2011 serisi motorlarda 2000 ve üzeri hacimlerde varsa vardır ama son zamanlarda takip etmedim açıkcası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rondel88

    quote:

    Orijinalden alıntı: brifing

    arkdaşlar s40 ın dizel otomatiği warmı geartronic die bişi war o otomatik mi?:S


    1600 cc bir motor için düşünüyorsan yok. 2011 serisi motorlarda 2000 ve üzeri hacimlerde varsa vardır ama son zamanlarda takip etmedim açıkcası.

    Alıntıları Göster
    bugun volvo s40 2008 modeli test ettim. Klima açıkken kaldıramadım. Stop etti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikenan

    bugun volvo s40 2008 modeli test ettim. Klima açıkken kaldıramadım. Stop etti

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar pazartesi yada salı 2011 model s40 d2 0 km (en alt versiyon) aracımı teslim alacagım. fiyatları inanılmaz arttı ve artmaya devam ediyor. Ben acımadım 59250 lira verirken ancak suan fiyatlar 64000 e cıktı. insanı en cok dusunduren bukadar para verip kumas koltuklu, crusie kontrolsuz, sunroof suz bos bir araba almaya deger mi ? kendimi teselli ettiğim iki nokta var, biri henüz s40 kullanıp da memnun olmayan birini tanımamam diğeri de güvenlik sistemlerinin hepsinin full olması. volvo güvenlik sistemlerini kesinlikle opsiyon konusu yapmıyor. esp dahil alayı standart.

    Aracın içi öyle yanarlı dönerli değil, basit bir tasarımı, gösterge tablosu var, ben begendim onu da belirteyim. Ancak en basit ses sistemi bile ders diye okutulmalı diğer markalara. Koltuga oturup ayarladığınızda sürüş pozisyonu üstünüze dikilmiş gibi oluyor, cok rahat. Ses yalıtımı da aynı segmentte diger markalarla kıyaslanamayacak kadar iyi. Aracın camlarının kücük olması, kapı cıtasının yüksekliği aracın ağırlığı inanılmaz bir güven hissi uyandırıyor. En cok buna hasta oldum. Sürüş yol tutuş vb. gibi konular için 1-2 hafta kullandıktan sonra yazacagım. Eger garanti kapsamından cıkmıyorsa koltukları da ısıtma + ithal suni deri yaptıracagım.

    kalın saglıcakla..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burningashes

    arkadaşlar pazartesi yada salı 2011 model s40 d2 0 km (en alt versiyon) aracımı teslim alacagım. fiyatları inanılmaz arttı ve artmaya devam ediyor. Ben acımadım 59250 lira verirken ancak suan fiyatlar 64000 e cıktı. insanı en cok dusunduren bukadar para verip kumas koltuklu, crusie kontrolsuz, sunroof suz bos bir araba almaya deger mi ? kendimi teselli ettiğim iki nokta var, biri henüz s40 kullanıp da memnun olmayan birini tanımamam diğeri de güvenlik sistemlerinin hepsinin full olması. volvo güvenlik sistemlerini kesinlikle opsiyon konusu yapmıyor. esp dahil alayı standart.

    Aracın içi öyle yanarlı dönerli değil, basit bir tasarımı, gösterge tablosu var, ben begendim onu da belirteyim. Ancak en basit ses sistemi bile ders diye okutulmalı diğer markalara. Koltuga oturup ayarladığınızda sürüş pozisyonu üstünüze dikilmiş gibi oluyor, cok rahat. Ses yalıtımı da aynı segmentte diger markalarla kıyaslanamayacak kadar iyi. Aracın camlarının kücük olması, kapı cıtasının yüksekliği aracın ağırlığı inanılmaz bir güven hissi uyandırıyor. En cok buna hasta oldum. Sürüş yol tutuş vb. gibi konular için 1-2 hafta kullandıktan sonra yazacagım. Eger garanti kapsamından cıkmıyorsa koltukları da ısıtma + ithal suni deri yaptıracagım.

    kalın saglıcakla..

    Alıntıları Göster
    1.4 1.2 motorlu araclar kılıma acıken stop etmıoda 1.6 nasıl edıo benımde aklım ona takıldı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keiyta

    1.4 1.2 motorlu araclar kılıma acıken stop etmıoda 1.6 nasıl edıo benımde aklım ona takıldı :)

    Alıntıları Göster
    51 bin tl baz donanımlı d2 s40 63 bintl olmuş almayı düşünüyordum...vazgeçtim 2. ellere yöneldim


    2009 1.6d full+deri+sunroof füme 66 bin km de 54bintl alınırmı ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedd_v07

    51 bin tl baz donanımlı d2 s40 63 bintl olmuş almayı düşünüyordum...vazgeçtim 2. ellere yöneldim


    2009 1.6d full+deri+sunroof füme 66 bin km de 54bintl alınırmı ??

    Alıntıları Göster
    Slm 40.000 tl ile 47.000 tl arası bi s40 almayı düşünüyorum ..... D2 v.b hakında bi bilgim olmadı için yazıyorum 2009-2011 arası hangi seriyi alabilirim ..... Acaba !
    Bazıları Araç stop edio dio kilima acıken ondan teredütte Kaldım !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keiyta

    Slm 40.000 tl ile 47.000 tl arası bi s40 almayı düşünüyorum ..... D2 v.b hakında bi bilgim olmadı için yazıyorum 2009-2011 arası hangi seriyi alabilirim ..... Acaba !
    Bazıları Araç stop edio dio kilima acıken ondan teredütte Kaldım !

    Alıntıları Göster
    2006 model S40-1.6d 109HP kullanıyorum. 90bin'de şu an, konfordan hiçbirşey kaybetmedi, rampada çekiş çok güzel, eskiden 2.0 vectra kullanıyordum, opel'in ne kadar hantal ve arıza çıkartan bir araç olduğunu bir kez daha anladım.

    1.6d'de focus ile aynı motoru kullanıyor fakat focus da kullandım hem de daha yeni modelini çok çok fark var arada, şanzıman, aktarım, direksiyon, ese izolasyonu, vites geçişleri arada çok fark var.

    2011 model s40'a bindiğimde konsol biraz daha yüksek geldi, iç malzemenin kaltesi de biraz düşmüz sanki ama tasarım 10 numara.

    deneyimlerim bu kadar, paylaşmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brifing

    arkdaşlar s40 ın dizel otomatiği warmı geartronic die bişi war o otomatik mi?:S

    Alıntıları Göster
    olumsuz bir yön bulamadım forumlarda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    citroen 1.6 HDİ kullanıyorum. ford, peugot, citroen, volvo, (+mazda bildiğim kadarıyla)
    aynı motoru ve turboyu kullanıyorlar. piyasada kendini kanıtlamış sağlam, ekonomik ve parçası heryerde bulanabilen bir motor. turbo da hepsinde değişken geometrili ve aynı. ben 2. el aldım, şu an 130bin km de ve hala aynı turbo üstünde. 2. el alacaksanız bayandan, doktordan v.s. değil de turbo dizel araç kullanmayı bilen, servisini aksatmamış, doğru yağ v.s. kullanmış birinden alınız. turbo sorunu yaşama nedeni kronik sorun değil çoğu insanın kullanmayı bilmemesinden kaynaklanıyor bence. bu arada turbo fiyatları Garret 110hp için 1100-1200tl civarında piyasada.


    Kendiniz bile yazmışsınız hocam 1.6 HDİ diye volvo ve ford 1.6 TDCİ motor kullanıyor :) bambaşka bir motor ve mazdanın dizeli yoktu piyasaya yeni bir dizel versiyon sunuyor mazda 3 ile motor kendi üretimi saygılar

    S40 bizde bu sınıfta bir araç almayı düşünüyorduk uzun araştırmlar sonucunda ya sorunsuz bir corolla 1.4D+D dedik yada az bir para koyup s40 dedik sınıfında alınaack en iyi iki araç bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aderinkaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    citroen 1.6 HDİ kullanıyorum. ford, peugot, citroen, volvo, (+mazda bildiğim kadarıyla)
    aynı motoru ve turboyu kullanıyorlar. piyasada kendini kanıtlamış sağlam, ekonomik ve parçası heryerde bulanabilen bir motor. turbo da hepsinde değişken geometrili ve aynı. ben 2. el aldım, şu an 130bin km de ve hala aynı turbo üstünde. 2. el alacaksanız bayandan, doktordan v.s. değil de turbo dizel araç kullanmayı bilen, servisini aksatmamış, doğru yağ v.s. kullanmış birinden alınız. turbo sorunu yaşama nedeni kronik sorun değil çoğu insanın kullanmayı bilmemesinden kaynaklanıyor bence. bu arada turbo fiyatları Garret 110hp için 1100-1200tl civarında piyasada.


    Kendiniz bile yazmışsınız hocam 1.6 HDİ diye volvo ve ford 1.6 TDCİ motor kullanıyor :) bambaşka bir motor ve mazdanın dizeli yoktu piyasaya yeni bir dizel versiyon sunuyor mazda 3 ile motor kendi üretimi saygılar

    S40 bizde bu sınıfta bir araç almayı düşünüyorduk uzun araştırmlar sonucunda ya sorunsuz bir corolla 1.4D+D dedik yada az bir para koyup s40 dedik sınıfında alınaack en iyi iki araç bence

    Alıntıları Göster
    s 40 tercihiniz bence mantıklı olacaktır .
    5yıl 103 km s 40 1.6 d kullandım .
    periyodik bakım dışında sadece sağ akis körüğü değişti onun dışında beni hiç üzmedi.
    iyi formlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burningashes

    arkadaşlar pazartesi yada salı 2011 model s40 d2 0 km (en alt versiyon) aracımı teslim alacagım. fiyatları inanılmaz arttı ve artmaya devam ediyor. Ben acımadım 59250 lira verirken ancak suan fiyatlar 64000 e cıktı. insanı en cok dusunduren bukadar para verip kumas koltuklu, crusie kontrolsuz, sunroof suz bos bir araba almaya deger mi ? kendimi teselli ettiğim iki nokta var, biri henüz s40 kullanıp da memnun olmayan birini tanımamam diğeri de güvenlik sistemlerinin hepsinin full olması. volvo güvenlik sistemlerini kesinlikle opsiyon konusu yapmıyor. esp dahil alayı standart.

    Aracın içi öyle yanarlı dönerli değil, basit bir tasarımı, gösterge tablosu var, ben begendim onu da belirteyim. Ancak en basit ses sistemi bile ders diye okutulmalı diğer markalara. Koltuga oturup ayarladığınızda sürüş pozisyonu üstünüze dikilmiş gibi oluyor, cok rahat. Ses yalıtımı da aynı segmentte diger markalarla kıyaslanamayacak kadar iyi. Aracın camlarının kücük olması, kapı cıtasının yüksekliği aracın ağırlığı inanılmaz bir güven hissi uyandırıyor. En cok buna hasta oldum. Sürüş yol tutuş vb. gibi konular için 1-2 hafta kullandıktan sonra yazacagım. Eger garanti kapsamından cıkmıyorsa koltukları da ısıtma + ithal suni deri yaptıracagım.

    kalın saglıcakla..


    aldınız mı volvo?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: burningashes

    arkadaşlar pazartesi yada salı 2011 model s40 d2 0 km (en alt versiyon) aracımı teslim alacagım. fiyatları inanılmaz arttı ve artmaya devam ediyor. Ben acımadım 59250 lira verirken ancak suan fiyatlar 64000 e cıktı. insanı en cok dusunduren bukadar para verip kumas koltuklu, crusie kontrolsuz, sunroof suz bos bir araba almaya deger mi ? kendimi teselli ettiğim iki nokta var, biri henüz s40 kullanıp da memnun olmayan birini tanımamam diğeri de güvenlik sistemlerinin hepsinin full olması. volvo güvenlik sistemlerini kesinlikle opsiyon konusu yapmıyor. esp dahil alayı standart.

    Aracın içi öyle yanarlı dönerli değil, basit bir tasarımı, gösterge tablosu var, ben begendim onu da belirteyim. Ancak en basit ses sistemi bile ders diye okutulmalı diğer markalara. Koltuga oturup ayarladığınızda sürüş pozisyonu üstünüze dikilmiş gibi oluyor, cok rahat. Ses yalıtımı da aynı segmentte diger markalarla kıyaslanamayacak kadar iyi. Aracın camlarının kücük olması, kapı cıtasının yüksekliği aracın ağırlığı inanılmaz bir güven hissi uyandırıyor. En cok buna hasta oldum. Sürüş yol tutuş vb. gibi konular için 1-2 hafta kullandıktan sonra yazacagım. Eger garanti kapsamından cıkmıyorsa koltukları da ısıtma + ithal suni deri yaptıracagım.

    kalın saglıcakla..


    aldınız mı volvo?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlarbende volvo s40 r sign almayı düşünüyorum benim volvo sahiplerine sorum bu arabayı anodolu veya doğuda kullanırsam servis sıkıntısı yaşarmıyım ve servis bakım ücretleri ne kadar oluyor (periyodik bakım) bir sorum daha var çekiç gücünden menmunmusunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drata

    arkadaşlarbende volvo s40 r sign almayı düşünüyorum benim volvo sahiplerine sorum bu arabayı anodolu veya doğuda kullanırsam servis sıkıntısı yaşarmıyım ve servis bakım ücretleri ne kadar oluyor (periyodik bakım) bir sorum daha var çekiç gücünden menmunmusunuz

    Alıntıları Göster
    bende kasım 2011 de 2012 s40 d2 beyaz renk converktör jantlı premıum paketini aldım.araç tek kelimeyle harika.bende vw alacaktım ama s40 ı inceleyip kalitesini görünce vazgeçtim.bariz kaliteyi hissettiriyor.arkadaşlar genelde klima açıkken stop ediyor diyorlar doğrudur ama ben yaşamadım.sebebi ise bence şudur.dizel araçlar benzinli araçlara göre farkı 1750 devir bandında devreye giren turbo ve ortaya çıkan tork ve bunun sonucunda ortaya çıkan müthiş ivmelenmedir.ama bu gücü normal 1.6 motor benzinli araçta fark edemezsiniz .tabi motor 2.0 ve üstü değilse çünkü beygir farkı var.benzinli araçlarında dizelden farkı kalkışlardaki ataklığıdır.işte bütün mesele budur.siz dizel aracınızın yazın sıcağında toroslarda klima açık olarak vede araç dolu iken test edin eminin birçok 1.6 benzinli araca fark atarsınız.sağlıcakla kalın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    bende kasım 2011 de 2012 s40 d2 beyaz renk converktör jantlı premıum paketini aldım.araç tek kelimeyle harika.bende vw alacaktım ama s40 ı inceleyip kalitesini görünce vazgeçtim.bariz kaliteyi hissettiriyor.arkadaşlar genelde klima açıkken stop ediyor diyorlar doğrudur ama ben yaşamadım.sebebi ise bence şudur.dizel araçlar benzinli araçlara göre farkı 1750 devir bandında devreye giren turbo ve ortaya çıkan tork ve bunun sonucunda ortaya çıkan müthiş ivmelenmedir.ama bu gücü normal 1.6 motor benzinli araçta fark edemezsiniz .tabi motor 2.0 ve üstü değilse çünkü beygir farkı var.benzinli araçlarında dizelden farkı kalkışlardaki ataklığıdır.işte bütün mesele budur.siz dizel aracınızın yazın sıcağında toroslarda klima açık olarak vede araç dolu iken test edin eminin birçok 1.6 benzinli araca fark atarsınız.sağlıcakla kalın...

    Alıntıları Göster
    Merhaba 15 aralık 2011 tarihinde volvo s40 1,6 d aracımı aldım. Almadan önce biraz araştırma yaptım yakıt,güvenlik,konfor gibi konularda bu esnada diğer arkaşlar gibi s40 a yakın araçlarıda göz ardı etmedim ve karşılaştırdım. Sonuç itibariyle s40 a karar verdim ve çok memnunum 115 hp lik motor ve tork gayet başarılı klima daima açık ve sürekli istanbul içinde trafikde kullanıyorum,bazı arkadaşlar klima açıkken stop ediyor demişler doğrudur ama benim başıma böyle bi olay gelmedi bu araçda 115hp olması bu konuyu çözmek için yapılmış olabilir. Aynı zamanda prestij ve ilgi çekicilik konusunda başarılı olduğu su götürmez arkadaşımda jetta var kötülemek amaçlı söylemiyorum ama dikkatler hep volvodan yana aracım premium paket ve hıgh performance müzik sistemine sahip göreceli bir konu ama ses sisteminin bu kadar başarılı olacağını tahmin etmiyordum. Araç sade ve şık çok fazla düğme yok sadelikden yana olanlar için ideal bence, tek canımı sıkanda okadar para verdiğim araçda cruize kontrol olmaması premium paketlerde opsiyenel olması saçma geldi biraz. yakıt konusundada tecrübem kadarıyla 100km de şuan 6,8 lt tabi ilk hafta bu 7,5lt lerdeydi dahada düşeceği hakkında bazı arkadaşlardan bilgi aldım. Konfor olarak süspansiyonlar biraz sert olması sizi şehir içinde biraz rahatsız edebilir. Ama ben bunu dez avantaj olarak değil avantaj olarak görüyorum çünkü otoyolda sehir halinde ve virajlarda yere iyi tutunma konusunda araca yardım ediyor asıl ozaman virajda aracın farkını anlıyorsunuz hyundai gibi virajda beşik gibi sallanmasını istiyorsanız tabiki süspansiyonları değiştirebilirsiniz. birde bazı arkadaşlar toyotanın coralla 1,4d ile kıyaslama yapıyorlar bilmiyorum her iki aracı ne kadar kullandılar söyleyeceğim tek sey toyota corolla volvonun yanında çerez kalır bundan önceki aracım toyotaydı sattığım toyota eniştemde geçenlerde biraz gaza geldi yarışa kalkıştı ama cevabını aldı Kesinlikle ve kesinlikle abartmıyorum araç alacak arkadaşlara tavsiyem aracı almadan önce bulunduğu ildeki bütün bayilerden fiyat alsın inanın çok fark oluyor. Çünkü ben öyle yaptım benim yüzümden iki bayi birbirine girecekti birde volvo satışçılarına (tabi hepsi değil) pek kafayı takmayın benim çok canımı sıktı bir iki tanesi test sürüşü yapacak aracımız yok işte şu gün şu saatte gelin hafta sonu olmaz gibi ve açıkca şunu söylüyorum pazarladığı aracın deposu kaç litre alır onu bile bilmiyor bazıları.Bu pazarlama işini wv ve opel çok iyi biliyor volvo da alan alır zaten mantığı biraz daha hakim. Şimdiden hayırlı olsun iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvo s 40 1.6d 2011

    Merhaba 15 aralık 2011 tarihinde volvo s40 1,6 d aracımı aldım. Almadan önce biraz araştırma yaptım yakıt,güvenlik,konfor gibi konularda bu esnada diğer arkaşlar gibi s40 a yakın araçlarıda göz ardı etmedim ve karşılaştırdım. Sonuç itibariyle s40 a karar verdim ve çok memnunum 115 hp lik motor ve tork gayet başarılı klima daima açık ve sürekli istanbul içinde trafikde kullanıyorum,bazı arkadaşlar klima açıkken stop ediyor demişler doğrudur ama benim başıma böyle bi olay gelmedi bu araçda 115hp olması bu konuyu çözmek için yapılmış olabilir. Aynı zamanda prestij ve ilgi çekicilik konusunda başarılı olduğu su götürmez arkadaşımda jetta var kötülemek amaçlı söylemiyorum ama dikkatler hep volvodan yana aracım premium paket ve hıgh performance müzik sistemine sahip göreceli bir konu ama ses sisteminin bu kadar başarılı olacağını tahmin etmiyordum. Araç sade ve şık çok fazla düğme yok sadelikden yana olanlar için ideal bence, tek canımı sıkanda okadar para verdiğim araçda cruize kontrol olmaması premium paketlerde opsiyenel olması saçma geldi biraz. yakıt konusundada tecrübem kadarıyla 100km de şuan 6,8 lt tabi ilk hafta bu 7,5lt lerdeydi dahada düşeceği hakkında bazı arkadaşlardan bilgi aldım. Konfor olarak süspansiyonlar biraz sert olması sizi şehir içinde biraz rahatsız edebilir. Ama ben bunu dez avantaj olarak değil avantaj olarak görüyorum çünkü otoyolda sehir halinde ve virajlarda yere iyi tutunma konusunda araca yardım ediyor asıl ozaman virajda aracın farkını anlıyorsunuz hyundai gibi virajda beşik gibi sallanmasını istiyorsanız tabiki süspansiyonları değiştirebilirsiniz. birde bazı arkadaşlar toyotanın coralla 1,4d ile kıyaslama yapıyorlar bilmiyorum her iki aracı ne kadar kullandılar söyleyeceğim tek sey toyota corolla volvonun yanında çerez kalır bundan önceki aracım toyotaydı sattığım toyota eniştemde geçenlerde biraz gaza geldi yarışa kalkıştı ama cevabını aldı Kesinlikle ve kesinlikle abartmıyorum araç alacak arkadaşlara tavsiyem aracı almadan önce bulunduğu ildeki bütün bayilerden fiyat alsın inanın çok fark oluyor. Çünkü ben öyle yaptım benim yüzümden iki bayi birbirine girecekti birde volvo satışçılarına (tabi hepsi değil) pek kafayı takmayın benim çok canımı sıktı bir iki tanesi test sürüşü yapacak aracımız yok işte şu gün şu saatte gelin hafta sonu olmaz gibi ve açıkca şunu söylüyorum pazarladığı aracın deposu kaç litre alır onu bile bilmiyor bazıları.Bu pazarlama işini wv ve opel çok iyi biliyor volvo da alan alır zaten mantığı biraz daha hakim. Şimdiden hayırlı olsun iyi forumlar.

    hayırlı olsun bendeki focus 2 satıp askerden sonra volvo almayı düşünüyorum çok karızmatik bi duruşu var aracın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farozaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: volvo s 40 1.6d 2011

    Merhaba 15 aralık 2011 tarihinde volvo s40 1,6 d aracımı aldım. Almadan önce biraz araştırma yaptım yakıt,güvenlik,konfor gibi konularda bu esnada diğer arkaşlar gibi s40 a yakın araçlarıda göz ardı etmedim ve karşılaştırdım. Sonuç itibariyle s40 a karar verdim ve çok memnunum 115 hp lik motor ve tork gayet başarılı klima daima açık ve sürekli istanbul içinde trafikde kullanıyorum,bazı arkadaşlar klima açıkken stop ediyor demişler doğrudur ama benim başıma böyle bi olay gelmedi bu araçda 115hp olması bu konuyu çözmek için yapılmış olabilir. Aynı zamanda prestij ve ilgi çekicilik konusunda başarılı olduğu su götürmez arkadaşımda jetta var kötülemek amaçlı söylemiyorum ama dikkatler hep volvodan yana aracım premium paket ve hıgh performance müzik sistemine sahip göreceli bir konu ama ses sisteminin bu kadar başarılı olacağını tahmin etmiyordum. Araç sade ve şık çok fazla düğme yok sadelikden yana olanlar için ideal bence, tek canımı sıkanda okadar para verdiğim araçda cruize kontrol olmaması premium paketlerde opsiyenel olması saçma geldi biraz. yakıt konusundada tecrübem kadarıyla 100km de şuan 6,8 lt tabi ilk hafta bu 7,5lt lerdeydi dahada düşeceği hakkında bazı arkadaşlardan bilgi aldım. Konfor olarak süspansiyonlar biraz sert olması sizi şehir içinde biraz rahatsız edebilir. Ama ben bunu dez avantaj olarak değil avantaj olarak görüyorum çünkü otoyolda sehir halinde ve virajlarda yere iyi tutunma konusunda araca yardım ediyor asıl ozaman virajda aracın farkını anlıyorsunuz hyundai gibi virajda beşik gibi sallanmasını istiyorsanız tabiki süspansiyonları değiştirebilirsiniz. birde bazı arkadaşlar toyotanın coralla 1,4d ile kıyaslama yapıyorlar bilmiyorum her iki aracı ne kadar kullandılar söyleyeceğim tek sey toyota corolla volvonun yanında çerez kalır bundan önceki aracım toyotaydı sattığım toyota eniştemde geçenlerde biraz gaza geldi yarışa kalkıştı ama cevabını aldı Kesinlikle ve kesinlikle abartmıyorum araç alacak arkadaşlara tavsiyem aracı almadan önce bulunduğu ildeki bütün bayilerden fiyat alsın inanın çok fark oluyor. Çünkü ben öyle yaptım benim yüzümden iki bayi birbirine girecekti birde volvo satışçılarına (tabi hepsi değil) pek kafayı takmayın benim çok canımı sıktı bir iki tanesi test sürüşü yapacak aracımız yok işte şu gün şu saatte gelin hafta sonu olmaz gibi ve açıkca şunu söylüyorum pazarladığı aracın deposu kaç litre alır onu bile bilmiyor bazıları.Bu pazarlama işini wv ve opel çok iyi biliyor volvo da alan alır zaten mantığı biraz daha hakim. Şimdiden hayırlı olsun iyi forumlar.

    hayırlı olsun bendeki focus 2 satıp askerden sonra volvo almayı düşünüyorum çok karızmatik bi duruşu var aracın :)

    Alıntıları Göster
    benim merak ettiğim, drive modellerinin "gerçekte" ne kadar yaktığı,
    ben de aracımı satıp s40 drive almayı düşünüyorum, prestij, güvenlik ve yakıt ekonomisi benim olmazlarım,
    bu da volvo s40 drive da var gibi geldi bana, ama komşum 2011 s40 d2 aracının bakım maliyetlerinden bahsetti, normal bakım için 700 vermiş!
    çok geldi bana, anormal!
    ayrıca arcı ortalama 7 litre yakıyormuş şehir içi, bu da çok fazla geldi bana...
    tek seçeneğim s40 drive.

    Kullanıcılar S40 Drive bakım maliyetleri ve yakıt sarfiyatı hakkında bilgi verirse çok mutlu olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: greatottoman

    benim merak ettiğim, drive modellerinin "gerçekte" ne kadar yaktığı,
    ben de aracımı satıp s40 drive almayı düşünüyorum, prestij, güvenlik ve yakıt ekonomisi benim olmazlarım,
    bu da volvo s40 drive da var gibi geldi bana, ama komşum 2011 s40 d2 aracının bakım maliyetlerinden bahsetti, normal bakım için 700 vermiş!
    çok geldi bana, anormal!
    ayrıca arcı ortalama 7 litre yakıyormuş şehir içi, bu da çok fazla geldi bana...
    tek seçeneğim s40 drive.

    Kullanıcılar S40 Drive bakım maliyetleri ve yakıt sarfiyatı hakkında bilgi verirse çok mutlu olurum.

    Alıntıları Göster
    benim araç s40 şu an 3850 km ve şehir içi 6,2 lt yakıyor ama sakin kullanımdan ötürü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    benim araç s40 şu an 3850 km ve şehir içi 6,2 lt yakıyor ama sakin kullanımdan ötürü

    Alıntıları Göster
    sırf bakım masrafları yüzünden gıcık olduğum bir marka volvo. 10bin bakımı 600 tl. ohaaaa
    abicim ne değiştiriyorsun ki o bakımda bu kadar uçuk fiyatlar, altı üstü hava filtresi, yağ filtresi, polen filtresi ve yağ...600 tl olur mu yahu!
    vw, opel felan insaflı yine 300-400 arası bir şey tutuyor ve dizelde bakım aralığı 15binde bir. gerçi 300-400 tl'de çok astronomik bir rakam 15 bin bakımı için. çünkü cidden yağ hariç ortada birşey yok. yağı da açık yağ koyuyorlar birde. ama volvo iyice işi kerize bağlamış durumda, volvo alırsan zenginsin demektir, para sende demektir, o yüzden daya servisi...
    ben bu markanın, en azından türkiye distribütörünün bu mantıkta olduğunu düşünüyorum ve servislerini zengin etmenin gereksiz olduğunu düşünüyorum.
    şahsi görüşüm farklılık isteniyorsa, işcilik, kalite, ruh isteniyorsa alternatifi de var: guiletta...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brifing

    arkdaşlar s40 ın dizel otomatiği warmı geartronic die bişi war o otomatik mi?:S

    Alıntıları Göster
    2.0 motor dizel otomatik mevcur 177 hp geartronic suanki liste fiyatı 99.220 TL 1.6 motorlarda düz vites yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-FD3743E2F

    2.0 motor dizel otomatik mevcur 177 hp geartronic suanki liste fiyatı 99.220 TL 1.6 motorlarda düz vites yok

    Alıntıları Göster
    ÖNCELİKLE MERHABALAR.BENDE 2010 S 40 1.6D DRİVE START/STOP MODELİ VAR.YAKITI DÜŞÜK.1 DEPO İLE 1260 KM YAPTIM.ORTALAMA 165 KURUŞ YAKTI.MOTOR PARÇA FİYATLARI DURUMA GÖRE DEĞİŞİYOR.
    MOTOR YAĞ:CASTROL 0W30 4L 126TL
    MOTOR YAĞ FİLT:40TL
    HAVA FİLT:57TL
    MAZOT FİLT:120 TL
    POLEN FİLT:105 TL
    BAKIM MASFAFI 20.000 KM 557TL TUTTU.1 AY ÖNCE YAPTIRDIM.
    DAHA ÖNCE 10.000 KM 400 TL TUTMUŞTU.GEÇEN SENE YAPTIRDIM.
    KONFOR,PERFORMANS OLARAK ÇOK İYİ.VE DIŞARDA GÖZLER SİZİ ÜZERİNİZDE.TAVSİYE EDRİM ALACAK OLANLARA.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.