- x
NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI?
29 Cevap59511 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
352 Mesaj
5 Aralık 2007; 21:43:33 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Selam arkadaşlar,
(4x4 full donanımlı) mitsubishi L200 ve nissan navara pick up ların arasındaki farklar nedir?
teknik ve donanım olarak birbirleri arasındaki çok bariz üstünlükleri nelerdir?
ağırlıklı olarak şehir içinde kullanılması düşünüldüğünde hangi aracı tercih etmeliyiz?
bakım ve yakıt maliyetleri hangisinde daha düşüktür?
arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılar


_____________________________



6359 Mesaj
5 Aralık 2007; 21:46:58 

tem teşekküllü ayrıntılarıyla bilmiyorum.

bildiğim tek şey hemen hemen aynı ebattaki iki araç arasında 20000 ytl ye yakın fark olduğu.

bu neredeyse 2. bir araba demek.

bu bakımdan kıyaslarsak;

navarada esp yok l200 de var diye biliyorum.

l200 ile navaranın arka diz mesafeleri aynı diye biliyorum.

ayrıca l200 navaradan yaklaşık 250 kg daha çok yük taşıyabilmekte.


her 2 firmada gayet güvenilir ve sağlam araçlar üretmekte sağlamlıkta her ikiside aynıdır.

navara pathfinder, l200 ise pajero desteği ile geliştirilmiş.

ben olsam l200 artı bir 2. el araba daha alırdım navara alacağıma.

hayırlı günler.


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
2006 MİTSUBİSHİ COLT 1.3 İNVİTE 6 İLERİ AMT 95 HP


7131 Mesaj
6 Aralık 2007; 0:48:12 

ilave edeyim

L200 ün arka kapıdan biniş ve iniş daha kolay ve arka koltuk dik değil
L200 şehirlerarası 7-7,5lt yakar karışık 8,5-9 lt yakıt tüketir şehir içi 10-11lt ye kadar çıkabilir ama sırf şehiriçi hiç denemedim


_____________________________



12335 Mesaj
6 Aralık 2007; 0:53:24 

navara full de deri koltuk sunroof otomatik vites var. arkası kesik pathfinder diyebiliriz. ayrıca motoru daha güçlü. ben param olsa navara tercih ederdim. proje müdürümde l200 vardı bi kaç kez kullandım içeri isuzu kamyonet gibi motor sesi alıyor. navarayı hiç sürmediğim için o sesin o sınıfta olup olmadığını bilmiorum. eğer navarada yoksa l200 için ciddi bi dez avantaj o ses.


_____________________________

  • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
  • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850


 
352 Mesaj
6 Aralık 2007; 7:54:57 

Cevaplarınız için teşekkürler ama birşey dikkatimi çekti:
aranızda en düşük rütbeli eleman benim:)))
Bu pick up işlerine kafa yormak için galiba bir zaman-bir yaş-bir olgunluk gerekiyor::))
Daha da cevapların geleceğine inanıyorum.
Yalnız bir düzeltme yapayım, ikisinin arasındaki fiyat farkı 12.000 YTL ye inmiş.
Nissan çok fazla indirim yapmış.
Arabam com da L200 ün testi var ama Navara nın testi yok (çok ilginç çünkü navara L200 den çok önce çıktı)
Hepinize tekrar teşekkür ederim


_____________________________



2388 Mesaj
6 Aralık 2007; 8:20:00 

daha evvel araştırmıştım bu konuyu,

navara üst sınıf işçilik,konfor ve donanımla öne geçiyordu,
ama sağlamlık,performans ve bu araçların asıl amacı olan arazi ve yük taşımada l200,
kıssadan hisse;
gösteriş için navara,binmek için l200


_____________________________


2008 siyahastra sedan 1,3cdti njoy+sp
elinden geliyorsa bir ağız tatlandırmaya bak,o ağıza yumruk atmak erkeklik değildir
kötülere iyilik yapmak, iyilere kötülük yapmak demektir


551 Mesaj
21 Mayıs 2008; 9:11:50 

aradan geçen zaman içinde fikirlerde bir değişiklik varmı. motor gücü, performans, yakıt tüketimi, sağlamlık olarak kıyaslarsak hangisi daha üstte... görünüşe hiç girmeyelim zevkler ve renkler muhabbeti yaşamayalım sonra :)


_____________________________

eko-mod


7131 Mesaj
21 Mayıs 2008; 11:22:33 


quote:

Orjinalden alıntı: babatolia

aradan geçen zaman içinde fikirlerde bir değişiklik varmı. motor gücü, performans, yakıt tüketimi, sağlamlık olarak kıyaslarsak hangisi daha üstte... görünüşe hiç girmeyelim zevkler ve renkler muhabbeti yaşamayalım sonra :)

ncap testleri zaten sorunuzun cevabını vermiş


_____________________________



 
352 Mesaj
21 Mayıs 2008; 12:56:10 

yaklaşık 1 senedir istanbul şehir içi ve az da olsa karlı arazi yollarında aracı kullandık.
1 sene sonra Yeni L200 4x4 intense lux ile ilgili aklımda kalanlar:
1- Manevra kabiliyeti çok iyi.
2- Yakıt, 2 çeker de olsa 4 çerker de olsa şehir içinde 10.5 lt/100 km
3- Boş halde, yüksek süratlerde (120 ve sonrası) araç aşırı hafif ve güvensizlik hissi veriyor.
4- Toz, çakıl, kum,çamur fark etmiyor, frene abanınca seni yoldan atmadan makul mesafede durduruyor.(yüksek süratte denemedim)
5- Arka cam açık giderken, kasadan gürültü geliyor.
6- Karda, çamurda kalkış ve yola tutunuş çok iyi.
7- arkasına yaklaşık 400 kg lık bir yük koymuştuk, arabada ne bir ses, ne gürültü, ne güç kaybı, hiçbiri yok. Okadar tatlı bir sürüş zevki veriyor ki. Ama sürekli bu yükle dolaşacak halimiz yok. Yükü boşaltınca eski sistem devam.
8- Henüz bakıma girmedi, bakım maliyeti hakıında bilgim yok.
Sonuç olarak: şehir için de bile çok rahat kullanılabilecek bir araç.
Arazi kabiliyeti zaten çok iyi.
Ben memnunum. Almak isteyene tavsiye ederim.
Ama tipi şöyle-böyle diyen varsa ona birşey diyemem, herkesin zevki, birinci mevkii::))


_____________________________



7131 Mesaj
21 Mayıs 2008; 15:50:09 


quote:

Orjinalden alıntı: devrim1972

yaklaşık 1 senedir istanbul şehir içi ve az da olsa karlı arazi yollarında aracı kullandık.
1 sene sonra Yeni L200 4x4 intense lux ile ilgili aklımda kalanlar:
1- Manevra kabiliyeti çok iyi.
2- Yakıt, 2 çeker de olsa 4 çerker de olsa şehir içinde 10.5 lt/100 km
3- Boş halde, yüksek süratlerde (120 ve sonrası) araç aşırı hafif ve güvensizlik hissi veriyor.
4- Toz, çakıl, kum,çamur fark etmiyor, frene abanınca seni yoldan atmadan makul mesafede durduruyor.(yüksek süratte denemedim)
5- Arka cam açık giderken, kasadan gürültü geliyor.
6- Karda, çamurda kalkış ve yola tutunuş çok iyi.
7- arkasına yaklaşık 400 kg lık bir yük koymuştuk, arabada ne bir ses, ne gürültü, ne güç kaybı, hiçbiri yok. Okadar tatlı bir sürüş zevki veriyor ki. Ama sürekli bu yükle dolaşacak halimiz yok. Yükü boşaltınca eski sistem devam.
8- Henüz bakıma girmedi, bakım maliyeti hakıında bilgim yok.
Sonuç olarak: şehir için de bile çok rahat kullanılabilecek bir araç.
Arazi kabiliyeti zaten çok iyi.
Ben memnunum. Almak isteyene tavsiye ederim.
Ama tipi şöyle-böyle diyen varsa ona birşey diyemem, herkesin zevki, birinci mevkii::))

intense 4x4 ün 10 bin bakımı 130ytl

gerçektende l200 ün tipini beğenen kadar beğenmeyende çok. ama aracın heryeri ölçülüp biçilerek yapılmış
çoğu arka kapının kasayla birleşim yerini beğenmiyor ama öyle yapılmasa arkaya biniş ve inişler zor olacak ve kabinin arka kısmı daha dar olcak.
yukarıda arka diz mesafesinin navara ile aynı olduğu söylenmiş ama bizzat navaranın arka koltuğuna oturarak denedim ama L200 ile kıyaslanamayacak derecede daha dar. ve bende buna gözümle görmesem inanmazdım.


_____________________________



1214 Mesaj
21 Mayıs 2008; 18:45:19 

Alacağınız aracın bir arazi aracı olduğunu unutmayalım. Yaklaşık 7 aydır şirket için l200 kullanmaktayız. L200 ile ilgili sorularını cevaplayabilirim fakat navara hiç kullanmadım ve teknik bir bilgiye sahip değilim.

Arkadaş demiş gösteriş olarak navara diye. L200 kullananlar topiğinde resimleri oraya göndermiştim girip bakabilirsin. L200 e bir takım masraflar yaptıktan sonra navara ile kıyaslanmayacak kadar gösterişli bir hal alıyor.


_____________________________



 
202 Mesaj
21 Mayıs 2008; 23:37:16 

Navara n-cap'tan 3 yıldızı zor alıp sınıfta kalınca soğudum..Köyde dağda bayırda kullanılacak arabalar.Yoksa son derece gereksiz sehir içinde kullanılacaksa..


_____________________________

clio symbol 1.4 8v 2002, 113.000 km


258 Mesaj
22 Mayıs 2008; 13:34:52 

Arkadaşlar nissan navara ile l200 arasında dağlar kadar fark var her yönden...


1 satış lideri l200
2 yakıtta tasaruf l200
3 uygun fiyat l200
4 arka diz mesafesi l200
5 Kullanıcı memnuniyeti l200
6 sınıfının en yüksek arabası l200
7sınıfının en fazla yük taşıyan arabası l200
8 dayanıklı şase ve diğer ekipmanlar l200
9ncap testinin en başarılısı l200
10 Ticari amaçlı en çok tercih edilen l200


Tip Görüşünüş olarak yüzdeye vuracak olursak %95L200 -%100Navara

özellikle navaranın arka balkon kısmı l200e göre kasayla bütünleşik oldugundan çok güzel partfayndır(telafuz için özür.)a çok benzediğinden arkaya kabin yaptırdıgınızda jeep oluveriyor


Mitsubishi ise bana göre tek arka görünüşten kaybediyor yani kabin fullbox vs Navara da ki gibi güzel oturmuyor malesef... Tek eksiği bu



_____________________________

Hrant dink öLdü Ermni oLdnuz,Papa öldü Hrstiyan oLdnz,Barış Akrsu öLdü rock'çı oLdnuz,Allah BÜLENT ERSOY'u Bşmzdan Eksk Etmsn...


 
184 Mesaj
26 Mayıs 2008; 23:34:48 

kesinlikle ssangyong üsütüne başka araç yok biz aldık çok memnunuz


_____________________________



ford focus gia SW otm 2001 lacivert[DH] FORD TAKIMI


420 Mesaj
27 Mayıs 2008; 0:45:51 


quote:

Orjinalden alıntı: suyika

kesinlikle ssangyong üsütüne başka araç yok biz aldık çok memnunuz


ozellıklerını donanımını bıraz anlatır mısınız ??


_____________________________



 
231 Mesaj
27 Mayıs 2008; 9:11:41 


quote:

Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

navara full de deri koltuk sunroof otomatik vites var. arkası kesik pathfinder diyebiliriz. ayrıca motoru daha güçlü. ben param olsa navara tercih ederdim. proje müdürümde l200 vardı bi kaç kez kullandım içeri isuzu kamyonet gibi motor sesi alıyor. navarayı hiç sürmediğim için o sesin o sınıfta olup olmadığını bilmiorum. eğer navarada yoksa l200 için ciddi bi dez avantaj o ses.


sanırım isuzu nun son modellerini hele hele limite edition modelini kullanmadın

bende 98 yılında ısuzu wardı çalışırken sanki içinde çakıl fabrikası çalışıyordu aşırı ses çıkarı yordu ki niketim isuzu kamyonu wardı bende o da öyle

daha sonra 2007 nin yazında isuzu aldım d-max şşimdikinin bir önceki modeli ilk sürüşümde baktım ki isuzu ses konusunda baya ileri gitmiş sessiz di baya

daha sonra onu satıp ford hi -rider aldım tabi o şimdiye kadar yaklaşık 20 araba aldım hepsinden en sessizi

kıyaslamaya gelirse TABİKİ NAVARA ama bir BENZİN İSTASYONUNUZ olması lazım

sanırım navara 400 450 arası yakıyor ama l200 max 300 350 dir oda en fazla

ama performans rahatlık kalite açısından kesinlikle NAVARA

tabi ki NAVARA nın parçası hpsinde daha pahalı



_____________________________



 
184 Mesaj
27 Mayıs 2008; 11:24:30 

2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suyika -- 27 Mayıs 2008; 11:26:06 >


_____________________________



ford focus gia SW otm 2001 lacivert[DH] FORD TAKIMI


1682 Mesaj
27 Mayıs 2008; 12:00:19 

içlerinde en ucuzu az yakanı l200 navara sadece dış görünüşü var sadece bugun için bu kadar masrafı göze almaya değmez Navaranın yenisi çıkar önümüzdeki yıl haydi al aşağı bütün fiyatları.


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


 
2501 Mesaj
27 Mayıs 2008; 12:52:33 


quote:

Orjinalden alıntı: suyika

2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong

Ön farları napcaz peki araç felaket duruyor önden


_____________________________

Volvo s40 1.9 t4


360 Mesaj
27 Mayıs 2008; 14:36:17 

görünüş kişiye göre değişir benim baya hoşuma gidiyor ssangyong un görünüşü.
bilmiyorum hiç yakından gördünüzmü ama yakından gayet güzel görünüyo.
diğer özelliklerini zaten arkadaş saymış bir tek arka koltuk diz mesafesi l200 kadar değil arazi özelliklerinde l 200 kadar olmasada benm için şehir içi kullanım ve konfor daha önemli olduğundan bana fiyatına göre actyon sport çok mantıklı geliyor ama biraz beklemek gerek biraz daha yaygınlaşsın :)

quote:

Orjinalden alıntı: pascuu



Ön farları napcaz peki araç felaket duruyor önden



_____________________________

ALLAH ım, değişebilecek şeyleri değiştirebilmem için bana güç ver.
Değişemeyecek şeyleri kabullenmem için sabır ver.
Ve bu ikisini birbirinden ayırt etmek için akıl ver.


 
231 Mesaj
27 Mayıs 2008; 14:40:16 

ön far hadi neyse türkiiyenin her yerine servisi warmı

arka farlar sanki dodge farlarına benziyor


quote:

Orjinalden alıntı: suyika

2000 motor 141 beygir triptrinoik 6 vites vites otomatik klima hız sabitleyici arakada makas yok 4 firen disk motor şanzuman mercedes 0,25 kuruş yakıyor arkasını kapatınca tam suv oluyor vergisi yıllık 760 ytl fiyatı 42500 ytl 4 çeker ssangyong



_____________________________



1682 Mesaj
28 Mayıs 2008; 13:26:32 

ön ızgaraların orası çok iğrenç olmuş bana göre 80 yaşıan gelen bir ninenin bütün dişeri çekilmişte yemek yemeye hazırlanıyor gibi bir hali var


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


7131 Mesaj
28 Mayıs 2008; 14:04:23 


quote:

Orjinalden alıntı: clio_TR

ön ızgaraların orası çok iğrenç olmuş bana göre 80 yaşıan gelen bir ninenin bütün dişeri çekilmişte yemek yemeye hazırlanıyor gibi bir hali var


amma benzetme olmuş
ne yalan söyleyeyim dışardan tipini bende beğenmedim ama içi fena görünmüyor.


_____________________________



1682 Mesaj
30 Mayıs 2008; 12:11:57 


quote:

Orjinalden alıntı: lokosit




amma benzetme olmuş
ne yalan söyleyeyim dışardan tipini bende beğenmedim ama içi fena görünmüyor.

evet

içi bence de fena değil.Ama malzeme kalitesiz l200 e göre..yani demem o ki o fiyata çok o araba.


_____________________________

Attığım mesajlara cevap istiyorsanız Pm atınız


389 Mesaj
28 Haziran 2008; 16:58:29 

Navara güzeldir tamam ama sınıfına göre lüx ve fiyatı vfazla
fazla yakıyor
bu devirde ekonomik olmasa kurtamıyor


_____________________________

2008 Mitsubishi L200 136 hp
2006 Kia Cerato 102 hp
Nokia 5800


586 Mesaj
1 Temmuz 2008; 18:23:30 

hava atmak veya hiz yapmak, yarismak gibi amaclarin varsa navara
yoksa 130-140 a kadar olan hizlarda L200
digerlerinin de dedikleri gibi ekonomik guvenli ve fiyati daha uygun
ben ford ranger kullaniyorum su anda ondan baya arastirdim bu araci almadan once pick uplari daha detayli sorularin varsa cevaplarim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducky -- 1 Temmuz 2008; 18:26:03 >


_____________________________

1200+GB anime arsivi - pSyCo ile Ortak :)


2 Mesaj
8 Nisan 2011; 7:33:59 

merhaba arkadaşlar... 3 senedir 2006 model 4*2 nissan navara kullanıyorum. aracı diz boyu kardada kullandım, diz boyu çamurdada kullandım, şehirlerarası yollarda ve şehiriçindede çok kullandım. kısacası aklınıza gelebilecek her yere girdim. en başta şunu söyleyeyim araca 1300 1400 kg ya kadar yük koydum. motor banamısın demiyor. araçta nerede gezersen gez içerden ve dışarıdan sıfır gürültü. arka koltuğun dar olduğuna katılmıyorum oranın bi insanın ayaklarını sıkıştırması için boyunun 2 metreden fazla olması lazım :) ama dik olduğu doğru. bunun sebebide hem alt oturma yerinin katlanıp yukarı kalkması ve arka tarafın komple açılması. aynı şekilde yaslanma yeride öne yatırılabiliyor. 4*2 olduğu için çamurda ve karda kullanacağım zaman traktörümün ağırlıklarını koyuyorum kasasına. aşağı yukarı 300kg. heryerde rahat rahat geziyorum. araç iyice gömülüp askıda kalmasın yeter heryerden rahatlıkla geçiyorum. yakıt durumu aracı normal kullanırsanız (yani 1000 2500 devir arası. zaten otomatik vites o arada vites attırıyor. 3 kademeli olarak vites attırıyor. ilk kademe 2000 devirde attırıyor vitesi 2. kademe 2500 ve 3. kademe 4500 devir bunu gaz pedalıyla ayarlıyorsunuz çok güzel bir sistem) bu durumda yakıtı ilk şekilde 7.5ltnin üstüne çıkmıyor. 2. kademe 8.5- 9.5 civarı 3. kademe turbo diye biliyorum baya bir arttırıyor ama yük varmış yokmuş dik varmış yokmuş farketmiyor yada kısa mesafe sollamalarında falan mükemmel. araçta hız sabitleme olsun, abs olsun iki taraflı digital klima olsun direksiyon koltuk yüseklik ayarları olsun direksiyondan kumandası olsun vs herşey var. araç 100.000 oldu fren balataları hariç daha bir tek anahtar vurulmadı yağ ve filtre değişimi hariç kaputu bile açılmadı. filtrelerin ve yağın değişimi ise en kaliteli yağ konulduğunda 150 tl tutuyor. araç 100.000 de ve hala en ufak bir gürültü ne kasa bölgesinde ne motor bölgesinde yok ve ben köyde yaşadığım için bu aracı en ağır koşullarda kullanıyorum. görünüşünü zaten söylemeye bile gerek duymuyorum. ben çok çok çok memnunum. çoğu zaman traktörle gideceğim yerlere bile bu araçla gidiyorum. şehir merkezinde falan dolaştığımda ise araca bakan tekrar tekrar dönüp bakıyor. benim tecrübelerim bunlar. araç tam bir mükemmel. araçlar gazetede ve dergilerde yazan ve daha önce o araçları hiç kullanmamış birisinin kendi kafasından yazdığı yazılara göre değerlendirilmemeli bence.


_____________________________



 
109 Mesaj
5 Haziran 2011; 11:34:29 

.

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

http://www.euroline4x4.com


 
109 Mesaj
5 Haziran 2011; 11:37:20 



_____________________________

http://www.euroline4x4.com


 
109 Mesaj
5 Haziran 2011; 11:39:39 

.

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

http://www.euroline4x4.com
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Diğer Markalar » NİSSAN NAVARA VE MİTSUBİSHİ L200 ÜN KIYASLANMASI?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.531