- x
METIN2 MMORPG (TÜRKÇE VE BEDAVA)
45 Cevap11631 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


776 Mesaj
25 Kasım 2007; 13:56:03 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Metin2 sizi fantastik doğu dünyasına götürür. Bir dövüş sanatları ustası olun ve Ejder Tanrısının müttefiği olarak toprağı zehirleyen Metin Taşlarının kötü etkisine karşı savaşın. Üç imparatorluktan biri için vahşi savaşlara katılın, toprakları fethedip değerli eşyalar kazanın ve kıtanın yeni İmparatoru olun. Kaderiniz sizin elinizde!

Özellikler

1)Uzakdoğu dövüş sanatlarının Fantastik-İmparatorluğunda doğuya has Karakterler ve Mimari

2)Uzak doğunun gerçekçi köylerinden geçerek Asyalı savaşçıların atmosferinin aklınızı başınızdan almasına izin verin. Yakın zamanda sadece kılıç ve yayınla savaşmayacaksın, aynı zamanda Çanların ve Yelpazelerin gücünü kullanmayıda öğreneceksin.
Akıllı yaratıklar sana gruplar halinde saldıracaklar

3)Tek seferde birden çok canavara ağır zararlar verebilirsiniz. Ancak dikkatli olun: Bir canavar yenildiğinde diğerleri peşinizi bırakmaz. Özellikle MetinTaşlarının çevresinde dikkatli olmalısınız!
Güçlü bir lonca yaratın yada üyesi olun ve imparatorluğunuzun tüm kontrolünü ele geçirin.

4)Bir loncanın üyesi olarak Lonca Savaşlarının sonuçları tüm üyeleri ve loncanın kendisini etkileyecektir. Nadir sığınaklardan birine sahip olmak için savaşmalısın. Loncanın gücü arttıkça sığınağındaki Oyuncu Olmayan Karakterleri kullanma ve onları daha faydalı olmaları için eğitme şansın artacak.
Kıtanın ortasında diğer imparatorluklar ile savaşın.

5)Birlikte yaptığınız savaşlarda kıtanın kontrolü için diğer imparatorluklardan gelen oyunculara karşı savaşacaksınız. Kazanan imparatorluk para ve toprak elde edecek. Daha yüksek bir askeri rütbenin yanısıra Ün ve Onur kazanacaksınız ve diğer lonca üyelerine gelecekteki savaşlarda liderlik edeceksiniz.
Deneyimli savaşçılar savaşa atlarıyla katılır!

6)Başarıyla tamamladığınız görevlerin ardından bir at kazanacaksınız. Ata binerken kıta üzerinde daha hızlı hareket edecek ve savaşlarda avantaj elde edeceksiniz.

7)Balık tutmanız için birçok nehir, göl ve deniz kenarı var
Balık tutma beceriniz arttıkça daha değerli şeyler avlayacaksınız. Avladığınız şeylerden kendinizi tedavi etmek yada daha güçlü büyülere sahip olmak için iksirler yapabilirsiniz. Aldığınız sonuçlar seviyenize, kullandığınız av aracına ve yeme göre değişebilir.
Hüner artırmak ve diğer görevler sizi eğlendirecek.

Karakterler

Savaşçı

Yakın dövüş silahları ve zırhları sayesinde Savaşçıların birincil gücüdür. Üztün bir fiziksel güç ve dengeli bir zihin için uğraşırlar.

Bu yeteneklere olan kabiliyetleri sayesinde, ağır hasarlar veren 2 el ile kullanılan bıçakları kullanabilirler. Ya da düşmanlarının saldırılarını bir kılıç ve kalkan ile savuşturabilirler.

Ninja

Ninjalar pusu kurarak saldırabilen profesyonel suikatçilerdir. Hızı ve hareketliliği sağlamak için hafif zırhlar giyerler.

Kendilerini bu yeteneklere adadıkları için, Ninjalar kama ve yay kullanan usta dövüşçülerdir.

Şaman

Şamanlar zekidirler ve Büyü ve Sihir kullanırlar. Savaşırken ve arkadaşlarına destek olurlarken, onların büyülü güçleri çok etkilidir.

Bu yetenklerdeki uzmanlıkları sayesinde, bir Şaman saldırılarının gücünü artırabilir yada iyileştirme ve destek büyülerini güçlendirebilir.

Sura

Suralar Kötülük Tohumunu omuzları arasında büyütmek istediklerinde sihirli güçler kullanan Savaşçılardır. Bu nedenle yakın dövüş savaşçılarına karşı ustadırlar uzak mesafeden sihir ile saldırı yapabilirler.

Bu yeteneklere olan gereksinimlerinin sonucu olarak, saldırı sihirlerini güçlendirebilirler yada ek destek büyüleri kazanabilirler.

Hikaye

Eski zamanlarda tüm kıta tek bir İmparatorluk olarak birleşmişti. Halk İmparatorluk otoritesi altında barış içerisinde ve yardımlaşarak yaşıyordu.

Ancak bir gün tehdit tehlike gökyüzünden devasaMetin Taşları formunda yer yüzüne yağdı.

Taşların etkisi kıtanın sadece coğrafyasını ve iklimini etkilemekle kalmadı, aynı zamanda hayvanları da etkisi altına aldı. Hayvanlarmutasyon geçirerek güçlü ölümcül, zalim ve çirkin canavarlara dönüştüler. Birçok ölümcül bir hastalığa yakalanarak öldüler ve tüm cezalandırılmış kıtaya yayılan ürpertici zombileredönüştüler.

Oluşan kaos eski imparatorluğun dağılmasına yolaçtı ve kıtanın uç kesimlerinde o günden bugüne düşman 3 küçük imparatorluk kuruldu. Metin Taşlarının düştüğü kıtanın ortasında ise en korkutucu yaratıklar yaşar oldu ancak hala daha küçük Metin Taşları gökyüzünden düşmeye devam ediyor.

Ürkütücü bir gerçek var ki oda Metin Taşlarının her geçen gün gücünün artıyor olması. Bu yeni güç Ejder Tanrısının kişisel olarak kıtada orataya çıkmasını ve Metin Taşlarının kıtasında günden güne büyüyen hakimiyetini ortadan kaldırmak için çalışmaya başlamasını sağladı.

Ejder Tanrısının güçlü bir müttefiği olun ve Metin Taşlarının gücünü alt edin. Kıtanın parçalanmasını durdurun ve önderliğinizde yeniden bir araya gelmesini sağlayın!

İmparatorluklar

Shinsoo İmparatorluğu

Shinsoo-İmparatorluğu kıtanın güney kısmında yer alır. En önemli aktiviteleri ticarettir.

Yoon-Yoing tarafından eski imparatorluğun dağılmasından sonra doğuyla yapılan ticari bir anlaşma sonucu kurulmuştur. Shinsoo batı imparatorluklarıyla anlaşmazlıklar yaşamaktadır ve ticaret yolu tehlikelerle dolu olabilir. Metin Taşlarının tehlikesini farkettiklerinde, tüccarlarda silahlandılar.

Amaçları: Kendilerini batıdan gelecek saldırılara karşı korumak, ticaret yolunu tekrar açmak ve eski imparatorluğu kendi iradelerinde yeniden bir araya getirmektir.
Chunjo-İmparatorluğu

Chunjo-İmparatorluğu kıtanın batı kısmında yerleşmiştir. Ruhsal liderleri tarafından kontrol edilen teokratik bir imparatorluktur.

Eski imparatorun kuzeni Yoon-Young tarafından kurulmuştur. Yoon-Young Metin Taşlarının tehlikesini önceden keşfedebilmek için karısının devasa büyülü güçlerinden yardım aldı. Defalarca kez Metin Taşlarına karşı bir çözüm arayışının başlatılmasını önerdi ancak her defasında görmezden gelindi. Sonunda eski imparatorluğa karşı asi bir kardeşliğe liderlik etti. Eski imparatorun tahttan indirilmesinden sonra, Chunjo Doğulu ve Güneyli imparatorluklarla hala savaş halindeydi.

Amaçları: Tüm kıtanın kontrolünü ele geçirmek ve Metin Taşlarının artan gücünü engellemek.
Jinno-İmparatorluğu

Jinno-İmparatorluğu kıtanındoğu kısmında yer alır. Bu İmparatorluk askeri güce dayalı kurulmuştur ve halkı agresif ve savaşçıdır.

Jinno-İmparatorluğunun lideri son imparatorun oğlu Ee-Ryoong ' dur. O eski imparatorluğu askeri gücüyle yeniden birleştirebileceğine inanır.

Metin Taşlarının anlamı ve etkileri ile ilgili korkular resmi olarak görmezden gelinmiştir. Ancak gizli düşüncelerinde Ee-Ryoong Metin Taşlarının ölümcül gücünü kendi planlarını gerçekleştirmek için kullanmanın yollarını aramaktadır.

Download: http://www.metin2.org/play_download.php

Kayıt: http://www.metin2.org/play_register.php

Resimler:

0

0

0

0

0

0

0

0

0


Arkadaşlar ben indirdim be şu anda oynuyorum.gerçekten çok güzel ve zevkli.4 tane server var.Oyun tamamen Türkçe.Ben 3. serverdeyim.Yardıma ihtiyacınız olursa ForDark pm atabilirsiniz.Kesinlikle private server falan değil.Hatta oyunun sitesindeki ITEM-SHOP tan kredi kartınızla işe yarar eşyalar alabiliyorsunuz (Rüzgarın Ayakkabıları, Hırsızın Eldiveni vs)..








< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark_ -- 25 Kasım 2007; 13:58:05 >


_____________________________

When my days have come to an end, you shall be king..


751 Mesaj
25 Kasım 2007; 14:06:32 

konusu vardı bu oyunun neden bidaha açtın hem diğer konu daha detaylı anlatım içeriyo


_____________________________



1829 Mesaj
25 Kasım 2007; 23:39:48 

yaw benim bi kaç ark.da oynuyo ama indiriyimmi die çelişkideyim.
indirmeme değermi?_?


_____________________________

Gunz Online Bölümü Kuralları Lütfen Okuyunuz!!!
Eski Nick:TimeOfTheKill


1960 Mesaj
25 Kasım 2007; 23:51:21 


quote:

Orjinalden alıntı: TimeOfTheKill

yaw benim bi kaç ark.da oynuyo ama indiriyimmi die çelişkideyim.
indirmeme değermi?_?



hayır


_____________________________


"It's nice to be important but more important is to be nice"


4008 Mesaj
26 Kasım 2007; 5:52:18 

off metin2 ile ilgili 2 milyonuncu konu
hade guzel bı oyun olsa anlısamda gereksız bı oyun


_____________________________



657 Mesaj
26 Kasım 2007; 12:27:00 

oyun nası peki oynayanlar için.yani bi sro onun yerini tutabilirmi?


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



657 Mesaj
26 Kasım 2007; 12:33:07 

güzel bi oyuna benzio ama indirsem mi acaba??


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



1380 Mesaj
26 Kasım 2007; 12:53:55 


quote:

Orjinalden alıntı: GhosTurk

güzel bi oyuna benzio ama indirsem mi acaba??

Grafik skill efecti aksiyon karakter tasarımı , dış mekan tasarımı iyi bir oyun istiyorsan indirme.İndirdim oynadım bi miktar sıktı.Yukarıda anlattıklarımı bana sağlamadı.Bunlar dışında nasıldır bilemiyorum.Bide yeter artık iyiki bir oyun Tr oldu yani.Bilmem kaçıncı topic oldu bu oyun.Bir sürü topiği var.Kardeşim zorla bir oyunu birilerine sevdiremezsin.Çoğunluk oynamak istemiyor bu oyunu açıp durmayın ikide bir topic.Yeter yav!!


_____________________________


''YASALARLA BELİRLENMEMİŞ BİR ÖZGÜRLÜĞÜ İSTEMEK HAYVANLAR GİBİ YAŞAMAYI İSTEMEKTİR.''


657 Mesaj
26 Kasım 2007; 13:00:54 


quote:

Orjinalden alıntı: EXCELANCEE28



Grafik skill efecti aksiyon karakter tasarımı , dış mekan tasarımı iyi bir oyun istiyorsan indirme.İndirdim oynadım bi miktar sıktı.Yukarıda anlattıklarımı bana sağlamadı.Bunlar dışında nasıldır bilemiyorum.Bide yeter artık iyiki bir oyun Tr oldu yani.Bilmem kaçıncı topic oldu bu oyun.Bir sürü topiği var.Kardeşim zorla bir oyunu birilerine sevdiremezsin.Çoğunluk oynamak istemiyor bu oyunu açıp durmayın ikide bir topic.Yeter yav!!



grafikler güzele benziyo diye indirriim demiştim.canavarları kesmesi fln zevkli mi??gerçi ben grafiğe önme veririm ama .....


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



1380 Mesaj
26 Kasım 2007; 15:04:21 


quote:

Orjinalden alıntı: GhosTurk





grafikler güzele benziyo diye indirriim demiştim.canavarları kesmesi fln zevkli mi??gerçi ben grafiğe önme veririm ama .....

Grafiğe önem veriyorsan boşuna indirme hem zamanına hem kotalıysan kotana yazık.


_____________________________


''YASALARLA BELİRLENMEMİŞ BİR ÖZGÜRLÜĞÜ İSTEMEK HAYVANLAR GİBİ YAŞAMAYI İSTEMEKTİR.''


657 Mesaj
26 Kasım 2007; 15:10:50 


quote:

Orjinalden alıntı: EXCELANCEE28



Grafiğe önem veriyorsan boşuna indirme hem zamanına hem kotalıysan kotana yazık.


grafikler neye benzio yani eski ko gib imi yoksa sro gibi mi nasıl?? örnekle açıklarmısınız


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



2696 Mesaj
26 Kasım 2007; 15:25:52 

eski ko ya benzıyor ama turkce olması oyunu cazıp kılıyor oylekı gorevlerden esya adlarına kadar hersey hatta npc konusmaları bıle turkce bence yorumları unutup kendınız deneyıp karar verın sonucta zevk meselesı kımı begenır kımı begenmez onyargılı yaklasmamak lazım dıyorum mesela ben begendım ara ara oynuyorum


_____________________________

dıablo yola devam


657 Mesaj
30 Kasım 2007; 23:01:45 

bişi sorcam sitesinde "canavarı öldürmek için canavar ölene kadar sürekli tıklayın dio anlamadım.bi de oyunda skill yok sanırım


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



771 Mesaj
1 Aralık 2007; 9:10:24 

Skill var


_____________________________


University of Vienna
[ Pioneer DDJ-ERGO V ] [ Pioneer HDJ-500 ] [ M-AUDIO Oxygen 25 ]
[ Acer Aspire 5755G | Intel i7-2670QM - GeForce GT 540M - 8GB DDR3 RAM - 750GB SATA - 15.6" HD LED LCD ] [ Samsung Galaxy Nexus ]


147 Mesaj
1 Aralık 2007; 11:34:01 

Güsele Benziyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


753 Mesaj
1 Aralık 2007; 12:53:00 

lag durumu nasl serverlarda


_____________________________

Ferre nedir?

Profesyonel Artes i703 Tablet Video incelemesi


657 Mesaj
1 Aralık 2007; 14:24:02 

tamam skill var da canvara bi kere tıklayınca kendi saldırmaya başlamıo mu?yoksa her vuruş için bi kere canavar mı tıklıyrsn


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



553 Mesaj
2 Aralık 2007; 13:51:30 

oyunda 5. lvl e kadar skill yok. yani kullanamıyorsun.
5 lvl olunca sana teacher quest gibi bi ibare çıkıyor. bununla şehir merkezindeki Guardianın solunda bulunan Teacher lara gidip, karakterine özgü 2 skil ağacından SADECE 1 tanesini seçip o skill agacı içindeki 6- 8 tane skill üzerinde her biri 3 er upgrade özelliği bulunan skill penceresini aktif ediyorsun. V tuşu ile açılıyor skill penceresi.

HEr 1 lvl de 1 skill puan ve her 1 lvl de 4 stat puanı alıyorsun. stat puanları lvl başına 4 er 4 er gelmesi güzel olmuş bence

En güçlü karakter Warrior ve Sahura lar.. Solo oynadığınızda bu iki karakter çok güçlü. Mage ler ve ninjalar parti karakterleri ve aslında epey güçlüler. ama defansları ve hp leri düşük, solo olarak biaz zorlanıyor.

Ninjalar 2 alt gruptalar.. Ok ve Assasins.. Ok kullanabilmek için STR gitmenizi ve DEX i fazla abarmamanızı öneririm. Ya bug yada başka bi sepebten olsa gerek DEX vuruş gücüne etki etmedi sadece defansı arttırdı ( ki buhatalı )

Mage ler kendi içinde 2 ye ayrılıyor. HEAL ve ATAK. atakları epey güçlü. heal olarak ta party üzerinde party elemanlarına bufff verme özelliği var vs.

Warriıor lar 2 ye ayrılıyor gene. Fiziksel ve büyü/fizik dengesi ( gereksiz olmuş ) Fiziksel skill ağacını seçenler Spear büyücü skillerini kullanacaklar da Sword kullansın

Sharumu ( unuttum tam adını ) lar hem büyü hem fiziksel güç için balas karakterler.

Sol ellerinden KARA büyü kullanarak rakip üzerine BUFF yada direkt dmg vurarark ve aynı zamanda da silahı ile de vurarak götürüyor işi. Hızlı lvl alıyor

Karakter yapılandırmaları şu şekilde açıklanmış metin2.de de. tercüme ettiğim kadarı ile paylaşayım




Warrior => armor body => 3 str 1 vit , magic warrior => 1 str 2 int 1 vit.
Sharumu => silah skilini seçenler 3 str 1 int büyü=> 2 int 1 str 1 vit.
Ninja => Assains => 2 Str 1 vit 1 dex Archer => 3 dex 1str ( DEX şu an EU da sorunlu sanırsam işe yaramıyor )
Mage => 3 int 1 vit Healer => 4 int.


Bunlar genel olarak verilmiş tabi ama denediğim ve 15 er lvl yaptığım bütün karakterlerde bu sistemi kullanmadım ben.

Mage lere bol bol Hp verin bence. area dmg ları epey güçlü zaten. 2 int 2 vit gibi uygun oldu bence
Warrioarla da magic olmak aptallıkmış.. direkt Full STR gidin Spear kullanın
Ninja => Assasins ler çok zevkli.. Skilleri falan süper.. ZEVKLİ bi karakter.. okçular FAVORİ karaterim olmasına rağmen bu oyunda şu an DEX ten kaynaklanan bi sorundan dolayı geri planda kalmış durumda
O nedenle stat için bi bilgi vermek istemedim ama Ben okçuda full str gittim güel dmg verdi. Assasin için dex işe yaradı. Atak rate arttı. 1 dex 3 str verebilrisiniz bence
Sharumu => süper hızlı lvl alıyor. rakibe curse dmg atması güzel. Defansını düşürüyor yavaşlatıryor vs..
3 str 1 int yada 2 str 1 int 1 vit.
---------------

Questler çok güzel yapılmış. Orantılı ve dengeli. her lvl aldığınıza öldürmeniz için yaratık veren bi görev varki epey yararlı. zaten kestiğiniz yaratıkları keserek extradean item para vs alıosunuz güzel olmuş.

İtem upgrade konusunda şiimdilik en başarılı çalışmama +5 fan oldu.

+5e kadar Blacksmith üstüne sürükleyip bıraktığınız itemler PARA karşılığı upgrade edilip +1 +2 oluyor.

+2 den sonr aPATLAMA riski var. +5 ten sonra skil lbook denilen bişii yaptırıp kendiniz kullanıosunuz sanırsam. Henüz 25 lvl karakterim yok bu akşam olabilirsem denerim anlatırım


Valla şimdilik bu kadar..

Ko dan daha ii bi oyun izlenimi verdi bana. ayrıca 600 mb i,çin oldukça güzel grafikleri var BENCE.


(Alıntı)


_____________________________

[link=http://forum.donanimhaber.com/m_10063038/tm.htm][color=


2696 Mesaj
5 Aralık 2007; 9:00:41 

evet guzel acıklamıssın dostum bende shaman oldum +6 demır yelpaze kullanıyorum amastrci oldum bır baskasıda ınt cı olmustu yanı shamanlarda bu durumda ılgınc ko dakı prıest a benzıyor str prıest yanı battle prıest gıbı shamanıda str ıle yukleyıp guclendırmek mumkun ayrıca dex ın defansa etkımesı ısıme yaradı cunku shamanda zayıf olan zırhı bazen dex e de vererek arttırıyorum ınt e fazla yuklenmedım ve ıyılestırıcı yonumu actım bunun yanında atack buff ve heal yapma oellıklerınıde actım ılgınc bır karakter oldu bakalım yalnız keske can ve yelpaze dısındada sılah secenegımız olsaydı dıyorum bnıde ılgınc bırsey kesfettım en zor takılar upgrade oluyor nedeyse +3 e takı gecırmek gonul azabı oysa sılahlarda +5yapmak hemde tek kalemde mumkun olabılıyor ama takılarda maalesef bu arada baslayacak arkadaslara sunuda belırtıyım yaratıklardan upgrade olmus esyalarda dusuyor mesela +3 elbıse dusebılır yada takı dusebılır bu ozellıgıde oldukca hos


_____________________________

dıablo yola devam


 
355 Mesaj
10 Aralık 2007; 11:01:00 


quote:

Orjinalden alıntı: vethakan

evet guzel acıklamıssın dostum bende shaman oldum +6 demır yelpaze kullanıyorum amastrci oldum bır baskasıda ınt cı olmustu yanı shamanlarda bu durumda ılgınc ko dakı prıest a benzıyor str prıest yanı battle prıest gıbı shamanıda str ıle yukleyıp guclendırmek mumkun ayrıca dex ın defansa etkımesı ısıme yaradı cunku shamanda zayıf olan zırhı bazen dex e de vererek arttırıyorum ınt e fazla yuklenmedım ve ıyılestırıcı yonumu actım bunun yanında atack buff ve heal yapma oellıklerınıde actım ılgınc bır karakter oldu bakalım yalnız keske can ve yelpaze dısındada sılah secenegımız olsaydı dıyorum bnıde ılgınc bırsey kesfettım en zor takılar upgrade oluyor nedeyse +3 e takı gecırmek gonul azabı oysa sılahlarda +5yapmak hemde tek kalemde mumkun olabılıyor ama takılarda maalesef bu arada baslayacak arkadaslara sunuda belırtıyım yaratıklardan upgrade olmus esyalarda dusuyor mesela +3 elbıse dusebılır yada takı dusebılır bu ozellıgıde oldukca hos



int büyü gücünü arttırır, str sadece skill dolma sürelerinde direk atak yaptığında etkili olur. Bence çok fazla str verme çünkü daha sonra stat sıfırlama yok. İleri lvl larda çok büyük sıkıntı yaşarsın. Benim şamanım 31 lvl şu anda 70 int var 26 vit 8-9 civarı da str olması lazım. 35-38 lvl yaratıkları çok rahat öldürebiliyorum(slot halinde, tek tek değil) Mesela vadideki mistik gruplarında sadece reis olanlarda zorlanıyorum. Lvl ın ilerlemeden düzeltmeni tavsiye ederim...


3894 Mesaj
10 Aralık 2007; 13:07:44 

arkadaslar warriorda sakin 2 str 1 vit vermeyin ilerde cok acisini cekersiniz dosrusu bole olcak:2 vit 1 str



ayrica grafikler her ne kadar super otesi olmasada orta seviyede oynamasi zevkli(Turkey versiyonunda),guzel skiller var,evlenme-balik tutma ve binek ozellikleri var,yaratiklar 3 lu gruplar seklinde yani hepsini toplayip bir anda hepsini oldurebilirsin(gucluysen) yada bi tane okcu ninjayla partye girersin o sana toplar sen indirirsin ve tabiki oyun full turk oldugu icin muhabbet ortami falan guzel oluyo ben su anda oynuyorum sizde bi deneyin.


Ne indirdiginize nede kotaniza yazik olmaz super bir oyun


_____________________________



1218 Mesaj
10 Aralık 2007; 13:53:13 

Görüntü kalitesi nerdeyse sıfır olup oyunun premium kısmının sanki Last year best MMORPG kadar pahalı olduğu yer yüzündeki tek oyun diye bir eklenti yaparsanız çok makbule geçer


_____________________________



 
394 Mesaj
11 Aralık 2007; 13:10:05 

ya off
metin 2 de serverler ... olmus bunu sebebi ne olabilir?



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Aralık 2007; 13:52:09 

Arkadaşlar oyun GameForce şirketine ait yani Gameforce şirketi bundan önce web bazlı olarak , ogame, bi-te-fig-ht gibi oyunlar yaptı. Alman şirketidir. Her ülkenin kendi dilinde bu oyunu oynuyabiliysunuz.


 
2 Mesaj
18 Aralık 2007; 17:37:13 

Ben suan türk serverinde oynuyorum bundan öce 37 level charım banlanmıstı KO cular dicekki ezuksun ama hayır 37 level için en az 6500dk oyun süresi gerekiyor önceki oyun birincisi GX2 adli arkadsimiz 5 günde 9500dk kasarak anca 40lwl olmus türk serverinin ilk guildini kurmustu. Oyun mükemmel. Kesinlikle KO ve SRO dan daha iyi. Üstelik oyuna büyük etki yapacak paralı eşyalar da yok bu özeeligi çok güzel. Örnegin bot atma gibi. Oyunca KO daki gibi hacklar kolay anlaşılamıyor ama oyun hacklenemeyecek kadar saglam. Anca spped hack yapılabiliyor o bile ban sebebi ama. GM leri çok agresif özellikle Takım lideri AnkA :D
Kisacasi oyun mükemmel bugün jinnoda açtigim charimin 4. günü ve birazdan 25 olucam ata binicem :D


_____________________________



367 Mesaj
20 Aralık 2007; 12:36:55 

bende jinno da oynuyorum nickim sirdanciii birlikte oynayalım oynayacak adam varsa :)


_____________________________



 
292 Mesaj
20 Aralık 2007; 20:49:25 

bise sorcam ben yaklasık 5-4 ay once oyunu oynuyordum sonra turkce olduunu gorunce yukluydu bilgde zaten clienti tekrar actım pacth yaptı yaptı sonunda girdim ama oyun ing hala new uk server var bide chn 1 egiriyom ing gun persembe sat gece 9 nedne olabilir tadilat filan mı var serverde


_____________________________



657 Mesaj
21 Aralık 2007; 0:53:59 

oyun güzelmiş harbiden.tek kötü yanı armor item sayısı çok az bi de oyunda kalkan miğfer yok


_____________________________

Eski nick: GhosTurk



776 Mesaj
4 Ocak 2008; 20:37:56 

hoş oyun


_____________________________

When my days have come to an end, you shall be king..


1762 Mesaj
5 Ocak 2008; 1:42:23 

bende yeni başladım. 3 gün fln oldu.
ch3 deyim seviye 16
karakter ismi. MGZL


_____________________________

All your life, all your love, all your hate, all your memory, all your pain... is all the same dream: The dream about being a person.


3746 Mesaj
6 Ocak 2008; 10:32:54 

grafike önem veriyorsan knight yerine bunu indir.knighttan çok çok daha iyi bir tasarim ve şekiller vr.


_____________________________


7 Yıl...


17 Mesaj
6 Mart 2008; 22:26:24 

beyler ben shaman char açtim ejderha gücünde hangi büyüleri açtirim???


_____________________________



3894 Mesaj
6 Mart 2008; 22:52:17 

aferin size super bi hortlama yapmissiniz bravo


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Mart 2008; 9:38:24 

metin2de paralı eşyalar isteyenler isteyen hemde en hizli sekilde 75 dolarlik tek yaziyla oyunnlar.blogcu.com a girin ve en cok para kazandiran site dakikada 4 dolara tiklşayin crate free acounta tiklayin acin login olun homeye tiklayin alttaki yazilara tiklayin start diye bisi yazcak ona tiklayin 1. satira.........:Good site 2. satıra...........:I like it yazin 75 dolar olunca paypala aktarin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aptolos -- 8 Mart 2008; 9:39:14 >


1131 Mesaj
8 Mart 2008; 10:04:38 


quote:

Orjinalden alıntı: JrChesta

yaw benim bi kaç ark.da oynuyo ama indiriyimmi die çelişkideyim.
indirmeme değermi?_?

Sakın İndirme Böle GöründüğüneBakma Grafikleri Çok İğrenç 50-100 Canavar Öldürsen En Fazla 5 Lvl Oluyosun Skiller 10lvlda Açılıyo


_____________________________



3894 Mesaj
8 Mart 2008; 12:56:04 

bencede indirmeyin ben pişman oldum indirdigime


_____________________________



387 Mesaj
8 Mart 2008; 13:04:18 

oyunu baslat dıyorum,oyuna gırer gıbı yapıyor ama tekrar masa ustune gerı donuyor.yardımcı olurmusunuz?


_____________________________


@1 Iker Casillas | @2 Carvalho | @3 Pepe | @4 Sergio Ramos | @5 Nuri Sahin | @6 Khedira | @7 Cristiano Ronaldo | @8 Kaka | @9 Benzema |@10 Mesut Özil | @11 Granero | @12 Marcelo | @13 Adan | @14 Xabi Alonso | @15 Coentrao | @16 Hamit Altıntop | @17 Arbeloa | @18 Albiol | @19 Varane |@20 Higuain | @21 Callejon | @22 Di Maria | @24 Lass

JOSE MOURİNHO




2292 Mesaj
9 Mart 2008; 19:48:19 

virus programı varsa onu kaldırıp dene


_____________________________



23 Mesaj
9 Mart 2008; 23:35:08 

hayır 10 levelde değil 5 lewel de skill açılıyo 50-100 canavar değil 3-4 canavar öldürünce 1 lwl atlıyon 2 lwl oluyon tabi bu lwl atladıkça çoğalıyo ve grafikleri çok güzel
quote:

Orjinalden alıntı: piskossifkos



Sakın İndirme Böle GöründüğüneBakma Grafikleri Çok İğrenç 50-100 Canavar Öldürsen En Fazla 5 Lvl Oluyosun Skiller 10lvlda Açılıyo



_____________________________

Ne_Bakıyon_Yazı_Yokarda!





23 Mesaj
9 Mart 2008; 23:38:00 

masaüstüne değil C:/Program Files/Metin2_Turkey diye kaydet öyle açılıyo
quote:

Orjinalden alıntı: Cia_Soldier

oyunu baslat dıyorum,oyuna gırer gıbı yapıyor ama tekrar masa ustune gerı donuyor.yardımcı olurmusunuz?



_____________________________

Ne_Bakıyon_Yazı_Yokarda!





23 Mesaj
10 Mart 2008; 9:29:42 

Hayır sitesinde öyle bir şey yazıp yazmadığını bilmiyorum ama onun ayarı var istersen ölene kadar tıklarsın istersen tek tıklayısta otomatik vurur istersen "space" tusuyla vurursun. skill de var 5 lwl de açılıyor. anladın mı ????????
quote:

Orjinalden alıntı: GhosTurk

bişi sorcam sitesinde "canavarı öldürmek için canavar ölene kadar sürekli tıklayın dio anlamadım.bi de oyunda skill yok sanırım



_____________________________

Ne_Bakıyon_Yazı_Yokarda!





1131 Mesaj
10 Mart 2008; 10:10:17 


quote:

Orjinalden alıntı: alialim

hayır 10 levelde değil 5 lewel de skill açılıyo 50-100 canavar değil 3-4 canavar öldürünce 1 lwl atlıyon 2 lwl oluyon tabi bu lwl atladıkça çoğalıyo ve grafikleri çok güzel




ben oynadım 10 tane canavar oldurdum baktım character menusune 2 lvl bile deildi


_____________________________



23 Mesaj
10 Mart 2008; 10:39:33 

gel kasıyım seni
tabi chunjo imparatorluğundaysan


_____________________________

Ne_Bakıyon_Yazı_Yokarda!





23 Mesaj
10 Mart 2008; 10:57:57 

YAWH SEN 4. GÜNÜNDESİN 25 LWL OLUCAN AMA AT ALMAK için 12 saat online olman lazim bissürü para lazim madalyon lazim alabilecekmisin
quote:

Orjinalden alıntı: Kriptonic

Ben suan türk serverinde oynuyorum bundan öce 37 level charım banlanmıstı KO cular dicekki ezuksun ama hayır 37 level için en az 6500dk oyun süresi gerekiyor önceki oyun birincisi GX2 adli arkadsimiz 5 günde 9500dk kasarak anca 40lwl olmus türk serverinin ilk guildini kurmustu. Oyun mükemmel. Kesinlikle KO ve SRO dan daha iyi. Üstelik oyuna büyük etki yapacak paralı eşyalar da yok bu özeeligi çok güzel. Örnegin bot atma gibi. Oyunca KO daki gibi hacklar kolay anlaşılamıyor ama oyun hacklenemeyecek kadar saglam. Anca spped hack yapılabiliyor o bile ban sebebi ama. GM leri çok agresif özellikle Takım lideri AnkA :D
Kisacasi oyun mükemmel bugün jinnoda açtigim charimin 4. günü ve birazdan 25 olucam ata binicem :D



_____________________________

Ne_Bakıyon_Yazı_Yokarda!





750 Mesaj
17 Mart 2008; 11:08:39 

guzel bir oyuna benziyor arada bir oynuyorum türkçe görevlerin olması daha bir zevkli hale kılıyor


_____________________________



 
893 Mesaj
17 Mart 2008; 20:26:25 

oynuyorum şu an 20 levelim


_____________________________



Ölümü İnkar Ediyorsan UYUMA,Dirilmeyi İnkar Ediyorsan Uyuduktan Sonra UYANMA
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Oyun] » Çok kişili online RPG Oyunları » Diğer oyunlar » METIN2 MMORPG (TÜRKÇE VE BEDAVA)
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.609