Şimdi Ara

ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
2
Favori
213.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en konforlu araç merso mu
     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU

    bu standart fh16 660 ayrıca truck of the year 2008 man tgx iç konforu gayet güzel v8 680...

    ayrıca black edition yok böyle yok böyle diyorsun ama herkese satmadıklarını söylüyorsun ,o konforu herkes alamadıktan sonra ne yapalım gidip filo kurup actros mu donatacaz...
    volvo ise bu keyfi herkese veriyor..Ayrıca scania lar iç konfor bakımından iyi deildir bunu scania cılarda ifade eder sanıyorum benm gördüklerim ediyordu fakat lüx kabinleri var onlarında ayrıca yeni scania larda kabinde deişmiş inş. daha güzel olur sırf şu kabin işine scania lardan soğuyorum.. Ama my favourite 1volvo fh16 660 2man tgx 680 3mersoooo actros gerisi yok...Actros a da yan gözle bakmıyorum bundan 5 10 sene öncemiydi neydi tam hatırlamam ilk kez actros a binmiştim ve o zaman arabaya hayran olmuştum tır'ın kitapçığı vaziyetindeki ansiklopedi de evdedir tır'sa babamın çalıştığı firmanın göz bebeğiydi...otomatik vites falan arabaya aşık olmuştum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onthelastway -- 1 Temmuz 2008; 19:13:32 >




  • TGA XXL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 80.S.5.5 -- 1 Temmuz 2008; 21:01:27 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafaemir

    Ne TGA NE actros BENCE MAN TGX ŞU ANDA KRAL HEM AZ YAKIYOR HEMDE 680 HP beygir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafaemir


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafaemir

    Ne TGA NE actros BENCE MAN TGX ŞU ANDA KRAL HEM AZ YAKIYOR HEMDE 680 HP beygir...




    nerden bılıyosun 680 nın az yaktıgını ezbere konusmayın bu sektorde en cok yakan arac man ve volvodur. en az yakanda axordur.d26 common rail motorları bıle cok yakar manın.örnek vercek olursak balnakın fılosunu mandan sonra renault yapmasının sebebı manların cok yakmasıdır.




  • Oyle ezbere konusmakta pek hos degil.Ben yakittan kacarken baska ekstra masraflari gozardi etmis olurum bu yanlis.Yalan degildir.Man,Scania,Volvo kullandiklarimdan soz ediyorum.Volvo kullanmadim ama bu yalan degildir.İyi yakarlar.Mercedes konforu ile aklimizda yer eder.Ama soz konusu kamyon ise mercedes te bunu arama git taksisi otobusu bir numara yollarda.kamyon dedigin biraz kemikli olmali araba yolu isirip kemirmeli surdugunde ya gitmeli yada gitmeli yada kirip parcalamali.standart nakliyat ta yada gosterisi olan islerde mercedes guzel getiri saglar.benzer bir ornekte Scania tam bir otoyol arabasi ama surusu zevksiz kupasi mercedes benzeri bi sekilde surekli sallanip duran iciniz disa cikan araclar ureten ama iskeleti M.A.N benzeri olacak kadar dayanikli kemikli iri ve saglam araclari olandir.Volvo İsvec devletinin surekli isletme sermayesi destegi ile butun dunya da faaliyette bulunan gayet sorunsuz araclari olandir.DAF aslen Eindhoven li bir Hollanda linin kendi nakliye islerini yurutme hayaliyle yola cikan sonralari ise amerika li(Paccar Grup;Kenworth,Peterbelt) buyuk efsanevi kamyon ureticilerin avrupa pazarina girmek icin alip gelistirerek buyuttukleri ve kisa zamanda avrupa pazarinin lideri M.A.N dan sonra en cok satani olmuslardir.Daf larinda motorlari gercek anlamda cok dayanikli diyebilirim.nede olsa kalbine amerika li genleri girdi.yakit konusuna gelince siz bir is yaparken maliyet arti iscilik diye baslarsiniz.buna surecide koydunuzmu kazanciniza da etken olur.sonucta elinizde ne kalmis bu onemli iste uzun vadede kazaniyormusunuz yoksa kaybetmeyi basindanmi goze aldiniz.bir kere alin ve uzun yillar kullanin.bu kadar ozetten sonra bu iste kisisel bakisima gelince herhangi bir aciklama yapmadan yok su ozelligi yok bu olayina girmiyorum direkt M.A.N diyorum.




  • hadi kim kral oldu belli değilmi
  • arkadaşlar bence siz boşa yoruluyorsunuz teknoloji bakımından hepsi birbirinden üstün ve bir okadarda ortak hareket eden firmalar...
    bazı firmalar konforda sıtandartları belirliyor bazıları ise güzenlikte bazıları motor performans konusunda sıtandartları belirlemekte....
    man tgx yeni actros scania topline R volvo fh660 daf xf inanın bu arabalar birbirinden sağlam ve hepsinin birbirine artısı olan araçlardır...
    bence asıl konu....
    ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkca sözünü hatırlayınca ortaya çıkıyo bizim ürettiklerimiz ne alemdeler onu düşünmek gerek.....




  • arkadaslar ben 10 senedir bu işin icindeyim binmedigim tır kalmamıstır actrosdan baslıyalım actros teknik donanımı cok yüksek we saglam bi araba mana gelince manda cok saglam teknik donanım 0 bilen arkadaslar wardır yeni yeni donanım yapıyorlar ayrıca man cok yakıyor =)

    we tır denince akla Scania volvo daf gelmeli bu 3 ü dünya ekolü olmus kolay gelsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat067

    arkadaşlar bence siz boşa yoruluyorsunuz teknoloji bakımından hepsi birbirinden üstün ve bir okadarda ortak hareket eden firmalar...

    bazı firmalar konforda sıtandartları belirliyor bazıları ise güzenlikte bazıları motor performans konusunda sıtandartları belirlemekte....
    man tgx yeni actros scania topline R volvo fh660 daf xf inanın bu arabalar birbirinden sağlam ve hepsinin birbirine artısı olan araçlardır...
    bence asıl konu....
    ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkca sözünü hatırlayınca ortaya çıkıyo bizim ürettiklerimiz ne alemdeler onu düşünmek gerek.....


    Kısacası artık piyasada kötü araba kalmadı ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 10 Temmuz 2008; 14:11:09 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sas01

    arkadaslar ben 10 senedir bu işin icindeyim binmedigim tır kalmamıstır actrosdan baslıyalım actros teknik donanımı cok yüksek we saglam bi araba mana gelince manda cok saglam teknik donanım 0 bilen arkadaslar wardır yeni yeni donanım yapıyorlar ayrıca man cok yakıyor =)

    we tır denince akla Scania volvo daf gelmeli bu 3 ü dünya ekolü olmus kolay gelsin


    bu konuya kendi yorumlarımla katılmıştım, geçenlerde tamda zamanında önümüzde fortuna ve travego duruyordu YAKLAŞIK 35 senedir bu işlerin içinde olan babama sorayım dedim emin olayım Baba dedim TeGA mı iyidir actros mu dedim..10 saniye falan düşündü TeGA dedi...
    Sizlerde bu işin içindeki deneyimlerinizi belirtin yıl olarak benim tırım kamyonum bu şeklinde katılmayın olaya ki babam ne tga ne actros hayranıdır 111 ci :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enes78


    quote:

    Orjinalden alıntı: sas01

    arkadaslar ben 10 senedir bu işin icindeyim binmedigim tır kalmamıstır actrosdan baslıyalım actros teknik donanımı cok yüksek we saglam bi araba mana gelince manda cok saglam teknik donanım 0 bilen arkadaslar wardır yeni yeni donanım yapıyorlar ayrıca man cok yakıyor =)

    we tır denince akla Scania volvo daf gelmeli bu 3 ü dünya ekolü olmus kolay gelsin


    bu konuya kendi yorumlarımla katılmıştım, geçenlerde tamda zamanında önümüzde fortuna ve travego duruyordu YAKLAŞIK 35 senedir bu işlerin içinde olan babama sorayım dedim emin olayım Baba dedim TeGA mı iyidir actros mu dedim..10 saniye falan düşündü TeGA dedi...
    Sizlerde bu işin içindeki deneyimlerinizi belirtin yıl olarak benim tırım kamyonum bu şeklinde katılmayın olaya ki babam ne tga ne actros hayranıdır 111 ci :)



    BABAN kullanmamıs galıba senın tga yada actros. daha gecen c.tesi pazar k.kulede gıderken bızım actros 2540 kullandım donuste man tga 18.430 otomatık vıtes kullandım ıstanbula kadar ne bilim belkı bana öyle gelmıstır ama actros baska emın olun kullanan bılır.




  • Zevkler tartışılmaz arkadaşlar.Karanlık bir odaya birtane fil koymuşlar.İnsanları teker teker odaya
    sokup içerideki neye benziyor diye sormuşlar.Birisi fil hortuma benziyor demiş,digeri fil ağaca benziyor
    demiş.Bir başkası fil büyük bir yaprağa benziyor demiş.İnsanlar fili ellediği kadar birşeylere benzetmiş.

    Sizin tartışmanızda bu hikayeye benziyor arkadaşlar kusura bakmayın ne olur.
    Oylamanın sorusu man ve actross mu?Ama konuya scanıa volvo ve diğerleride girmiş.
    Ben oyumu şahsen mercedes-benz için kullanıyorum.Daha köklü bir marka oldugu için.
    Konu işlevsellikse,güçse,markaysa,.. size bir örnek vereyim tuzla tersane bölgesinde
    "ANATOLİAN LOGISTIC" isimli şirket actross v8 6*6 titan ile 335 ton luk yük çekiyor.
    Hemde tek kafala.Firmanın ikinci aracı volvo.Volvolarda 680hp fh12 6*6 dingillerin
    üstünde patinaj önleyici 35 ton beton var.Man bu klasmanlara bile giremez.

    Herkese Hayırlı Yolculuklar,Kazasız Belasız.

    GECE DEVRİYESİSCANIA R620 KING OF THE ROAD




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vabis680

    Zevkler tartışılmaz arkadaşlar.Karanlık bir odaya birtane fil koymuşlar.İnsanları teker teker odaya
    sokup içerideki neye benziyor diye sormuşlar.Birisi fil hortuma benziyor demiş,digeri fil ağaca benziyor
    demiş.Bir başkası fil büyük bir yaprağa benziyor demiş.İnsanlar fili ellediği kadar birşeylere benzetmiş.

    Sizin tartışmanızda bu hikayeye benziyor arkadaşlar kusura bakmayın ne olur.
    Oylamanın sorusu man ve actross mu?Ama konuya scanıa volvo ve diğerleride girmiş.
    Ben oyumu şahsen mercedes-benz için kullanıyorum.Daha köklü bir marka oldugu için.
    Konu işlevsellikse,güçse,markaysa,.. size bir örnek vereyim tuzla tersane bölgesinde
    "ANATOLİAN LOGISTIC" isimli şirket actross v8 6*6 titan ile 335 ton luk yük çekiyor.
    Hemde tek kafala.Firmanın ikinci aracı volvo.Volvolarda 680hp fh12 6*6 dingillerin
    üstünde patinaj önleyici 35 ton beton var.Man bu klasmanlara bile giremez.

    Herkese Hayırlı Yolculuklar,Kazasız Belasız.

    GECE DEVRİYESİSCANIA R620 KING OF THE ROAD






     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU




  • Axor gerçektende az yakıyormuş sahipleride dedi parçasıda ucuzmuş diyenler var düzde gelip yanımızdan şimşek gibi geçiyorlar axorlar ama rampada boğulmasının sebebi az yaksın diye yoksa o kamyonlar rampadada çeker mazotı kısıyor rampada ve yokuş aşağı inerken tamamen kapatıyor mazotu mercedeslerin hepsi...

    Actros eskileri çok yakardı ama şimdikeleri az yakıyormuş man zamanından beri çekişli arba yapar tabi cerli defransiyerlileri hariç yoksa çok çekişli ama çok yakar f2000 ve tga'lar çok hoşuma gidiyorlar. actorsonların yeni tipide güzel... Çok hoş yapmış V şeklinde panjur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 80.S.5.5 -- 10 Temmuz 2008; 20:33:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny


    quote:

    Orjinalden alıntı: enes78


    quote:

    Orjinalden alıntı: sas01

    arkadaslar ben 10 senedir bu işin icindeyim binmedigim tır kalmamıstır actrosdan baslıyalım actros teknik donanımı cok yüksek we saglam bi araba mana gelince manda cok saglam teknik donanım 0 bilen arkadaslar wardır yeni yeni donanım yapıyorlar ayrıca man cok yakıyor =)

    we tır denince akla Scania volvo daf gelmeli bu 3 ü dünya ekolü olmus kolay gelsin


    bu konuya kendi yorumlarımla katılmıştım, geçenlerde tamda zamanında önümüzde fortuna ve travego duruyordu YAKLAŞIK 35 senedir bu işlerin içinde olan babama sorayım dedim emin olayım Baba dedim TeGA mı iyidir actros mu dedim..10 saniye falan düşündü TeGA dedi...
    Sizlerde bu işin içindeki deneyimlerinizi belirtin yıl olarak benim tırım kamyonum bu şeklinde katılmayın olaya ki babam ne tga ne actros hayranıdır 111 ci :)



    BABAN kullanmamıs galıba senın tga yada actros. daha gecen c.tesi pazar k.kulede gıderken bızım actros 2540 kullandım donuste man tga 18.430 otomatık vıtes kullandım ıstanbula kadar ne bilim belkı bana öyle gelmıstır ama actros baska emın olun kullanan bılır.


    Herkes uluslararası çalışmış araçlardan cillop resimler koyuyor bende böyle bişey koyayım bari:)

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onthelastway -- 14 Temmuz 2008; 15:27:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    O LAF tarıhe karıstı artık ıkı markada agır vasıta sektöründe iyi işler yapıyor. özellıkle mercedes actros cok kalıtelı ve teknolojık bır arac

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


    Doğru teknolojik ve çok elektronik. O yüzden elektronik bir aksam bozulduğu zaman aracı çektirmen gerekiyor başka çaresi yok. Elektronik çok fazla Mercedeslerde. Adamlar artık suyunu çıkarmış.




  • ooohoo bu tartışmanın sonu gelmez vesselam..
  • arkadaslar ben bu konuya yeni katiliyorum ama çekici konusunda bilgi sahibiyimdir bu sekilde bi sonuca varilamaz her marka bi konuda digerinden ustundur bu tartsilmaz zaten ustun olan bi yonu olmasa o marka batmaya mahkumdur size bildigimce biseyler yazayim
    -fargo -->ucuz
    -ford -->yedek parcasi bol ve ucuz
    -bmc -->turk sermaye
    -renault -->dusuk yakit
    -iveco --> rampada çekişten düşmez
    -man -->bakim masrafları dusuk
    -scania -->serii
    -daf -->sağlamm ve treylerleri ucuza veriyor
    -volvo -->konfor
    -mercedes -->axor ucuz ve az yakiyor actros ile arasinda ucurum var o yuzden bir cogu axora bakarak mersoyu kotuluyor actros modeli ise diger markalarda saydigimiz ozelliklerin bileskesi konfor yakit az bol electronic destek guvenli bakım masraflari dusuk seri gibi kotu yanlari ise yedek parca zor bulunuyor ve pahali
  • ANLAŞIN ARTIK HANGİSİ..

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vabis680

    ANLAŞIN ARTIK HANGİSİ..

     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU



    Bence MAN hele tgx den sonra illede MAN tabi mersonun yanında ama scania nın yeri ayrı tabiiii.....




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.