Şimdi Ara

ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
2
Favori
213.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bence ağır nakliyede ve inşaatta tga dır.ama uluslararası trasportta actros az farkla galip gelebilir.bütün arkadaşların düşüncelerini merak ediyorum



  • ACTROS HER ZAMAN TGA dan ustundur. tmm beygır gucu olarak man ustun ama bazı arkadaslar man saglamdır fln demıs ama yanılıyosunuz bende gecen seneye kadar öle sanıyodum takı kaza yapmıs bır tga xxl gördukten sonra ınamadım hadı tmm tampon carbon fıber ama her tarafmı cargon fıber olur arkadas her taraftan saman parcaları gıbı parcalar cıkmıstı. bu arac bolu dahını cıkarken bı kamyona arkadan vurmus ve pert olmustu. ama ıkısı arasında actros agır basar. man eskı populerlıgını kaybettı. actrosun teknolıjısı sesı göruntusu konforu tga dan ustundur. işte size kendı cekımım olan 2008 model tga arac bizim firmadan macarıstana calısıyor aracın sahıbı ızmırlı ali ceken dıye bı abımız macarıstan - izmir 2 günde gidiyo saskınlıkla izliyoruz onu ayda 3 servıs yapıyo .. allah kolaylık versın kendısıne..

    [simage][img=http://img187.imageshack.us/img187/2015/dsc00462fp6.th.jpg][/simage]




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    ACTROS HER ZAMAN TGA dan ustundur. tmm beygır gucu olarak man ustun ama bazı arkadaslar man saglamdır fln demıs ama yanılıyosunuz bende gecen seneye kadar öle sanıyodum takı kaza yapmıs bır tga xxl gördukten sonra ınamadım hadı tmm tampon carbon fıber ama her tarafmı cargon fıber olur arkadas her taraftan saman parcaları gıbı parcalar cıkmıstı. bu arac bolu dahını cıkarken bı kamyona arkadan vurmus ve pert olmustu. ama ıkısı arasında actros agır basar. man eskı populerlıgını kaybettı. actrosun teknolıjısı sesı göruntusu konforu tga dan ustundur. işte size kendı cekımım olan 2008 model tga arac bizim firmadan macarıstana calısıyor aracın sahıbı ızmırlı ali ceken dıye bı abımız macarıstan - izmir 2 günde gidiyo saskınlıkla izliyoruz onu ayda 3 servıs yapıyo .. allah kolaylık versın kendısıne..

    [simage][img=http://img187.imageshack.us/img187/2015/dsc00462fp6.th.jpg][/simage]



    Sağlamlık Dediysek İllede Kabinin Sağlamlığı Değil.Şase Sağlamlığı,Fren Sağlamlığı,Aks Sağlamlığı.Kabin Sağlamlığındanda Üstündür Ama Onu Saymıyorum.Benim İçin Önemli Olan Yürüyen Aksamın Sağlam Olması..Ağır İşe Gelir Olması..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jasberny

    ACTROS HER ZAMAN TGA dan ustundur. tmm beygır gucu olarak man ustun ama bazı arkadaslar man saglamdır fln demıs ama yanılıyosunuz bende gecen seneye kadar öle sanıyodum takı kaza yapmıs bır tga xxl gördukten sonra ınamadım hadı tmm tampon carbon fıber ama her tarafmı cargon fıber olur arkadas her taraftan saman parcaları gıbı parcalar cıkmıstı. bu arac bolu dahını cıkarken bı kamyona arkadan vurmus ve pert olmustu. ama ıkısı arasında actros agır basar. man eskı populerlıgını kaybettı. actrosun teknolıjısı sesı göruntusu konforu tga dan ustundur. işte size kendı cekımım olan 2008 model tga arac bizim firmadan macarıstana calısıyor aracın sahıbı ızmırlı ali ceken dıye bı abımız macarıstan - izmir 2 günde gidiyo saskınlıkla izliyoruz onu ayda 3 servıs yapıyo .. allah kolaylık versın kendısıne..

    [simage][img=http://img187.imageshack.us/img187/2015/dsc00462fp6.th.jpg][/simage]









  • quote:

    Orjinalden alıntı: emir18rebrov

    eşşek yüküyle para ver.herşey opsiyonel ama çay keyfi standart





    avrupada ıkıncı elının mersodan dusuk olan bu aracın nesı savunuyolar hala anlamıyorum. adam tavan havalandırmasını acmak ıcın yanında adam bulundurması lazım yada tırı durdurup tavanı acsın klımada yok ya adam havasızlıktan ölcek .

    www.truckstore.com adresınden bakabılır sınız ıkıncı el actros ve scanıa fıyatlarına




  • Herkes uzun yolda baya bir araba kullanmış sanırım.Baya bir hararetli tartışma var.Şu soruya da bir zahmet cevap verseniz

    http://forum.donanimhaber.com/m_27140523/tm.htm

    Bu konuya gelirsek.Konudan konuya atlanmış.Şimdi bu araç nerede kullanılacak ? Stabilize şantiyede mi ? Hafriyatta mı ? Asfalt yolda yük mü taşıyacak ? Uzun yol için mi ? Arkadaşlar hepsi için değişir. Genel konuşacağız derseniz KÖTÜ ARABA yok. Bunların hepsi iyi.Üç aşağı beş yukarı işinizi görür zaten. Gerisi beğeniye girer. Bence bu şekilde bu tartışmadan hiçbirşey çıkmaz.

    Örneğin, ağır şantiye şartlarında MAN TGA serisinin üzerine hiçbirini tanımam.Kışın kar,çamur üzerinde 25 Ton dan fazla yükle işinizi görecek çok az araç var. Zaten böyle yerler trafiğin olmadığı yerler olduğundan artık ne alırsa o yüklenir araca.MAN şasesi ve frenleri buralarda aşırı güven verir.Şöyle örnek vereyim Ford 3430, As 950 lerin boş olarak giremediği yerlere MAN ları sokarsınız.MAN özellikle böyle araziler için biçilmiş kaftandır. Askeri versiyonu olan ( TGA ların) bir çok ülkede satılıyor.Türk ordusunda da var.Hatta geçenlerde BAYRAKTEPE ye ( Aktütün karakolunda) tepeye çıkan bir araç vardı.İşte o yeni nesil TGA nın askeri versiyonu.Diyeceksiniz ki askeriyede MERCEDES lerde var. Fakat ağır yol koşullarında hep MAN kullanılır. MERSO lar asfaltta kullanılıyor (genelde).
     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


    Kışın şantiye işi yapmayacaksınız,daha çok kuru mevsimlerde stabilize yollarda çalışacaksanız MERCEDES alınabilir. MERCO lar böyle yerlere daha uygun.Yakıt tüketimi MAN a göre daha az. Daha şöför dostu.

    Fakat çalışacağınız arazi çok zorlu değildir.Örneğin İstanbul ve çevresinde hafriyat işi yapacaksınız,istihap haddine uyacaksınız ( kum,çakıl vs). O zaman MAN lüks kaçar.Gerek yok bu aracı almaya.Yedek parçası daha pahalıya gelir.FORD 2530, BMC Pro lar çok rahat işinizi görür. Burada MERSO almak bile bana göre lüks kaçar. Yani kullanacağınız alan çok önemli. Direk şu araç diyemezsiniz.

    Ülke sınırlarında uzun yol, uluslararası vs vs. Konuyu bölmek daha faydalı bence. Örneğin 1000 km çalışan ve evden 1 haftadan az uzuak kalan biri için konfor aşırı önemli değilken, 5000 km den fazla evden 1 ay uzak kalan için konfor çok önemli olabilir.

    Sanırım ne demek istediğim anlaşıldı.Ağır vasıtada direk şu 10 numara diyemezsiniz. Kullanım alanınıza göre farkeder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    ACTROS HER ZAMAN TGA dan ustundur. tmm beygır gucu olarak man ustun ama bazı arkadaslar man saglamdır fln demıs ama yanılıyosunuz bende gecen seneye kadar öle sanıyodum takı kaza yapmıs bır tga xxl gördukten sonra ınamadım hadı tmm tampon carbon fıber ama her tarafmı cargon fıber olur arkadas her taraftan saman parcaları gıbı parcalar cıkmıstı. bu arac bolu dahını cıkarken bı kamyona arkadan vurmus ve pert olmustu. ama ıkısı arasında actros agır basar. man eskı populerlıgını kaybettı. actrosun teknolıjısı sesı göruntusu konforu tga dan ustundur. işte size kendı cekımım olan 2008 model tga arac bizim firmadan macarıstana calısıyor aracın sahıbı ızmırlı ali ceken dıye bı abımız macarıstan - izmir 2 günde gidiyo saskınlıkla izliyoruz onu ayda 3 servıs yapıyo .. allah kolaylık versın kendısıne..

    [simage][img=http://img187.imageshack.us/img187/2015/dsc00462fp6.th.jpg][/simage]


    Abi HeLaL olsun :D Araba Dehşet Ama Yurtiçinde Man Scania Axor Derim




  • Yeni Kral Actros:

    proje 2 milyar avro tuttu...70 milyon km ( 20 si yollarda ) test edildi...
    421 ila 510 HP..yakit eski modele göre %4 azaldi...motor ömrü : 1milyon 200Bin Km...
    opsiyon olarak aracta güvenlik komponentler mevcut, yani tehliklei bie anda kendini
    frenliyor veya trafik TIKANIKLIGINDA öne gidip veya frenliyor( assistant ),sürücü koltiginda
    masaj funksiyonu , egri zeminde park edildiginde YATAGIN su kantari ile denge ayari vs vs ..




    yeni actros



     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU


     ALMAN KRALINI SEÇELİM TGA MI YOKSA ACTROS MU




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.