Şimdi Ara

yeni peugeot 308 ilk izlenimler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
0
Favori
38.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba.aranıza yeni katıldım.herkese iyi hafta sonları diliyorum.dün denizli sözoto da pegeot 308'i kısa bir süre test etme imkanı buldum.araç iç ve dış dizayn olarak bana çok güzel geldi.özellikle iç mekan çok ferah.görüş açıları gayet net.kullanılan malzeme kalitesi güzel.ses sistemi çok güzeldi.ben alt donanımı test ettim stil paketlisini.tuşlara ulaşım kolay.bagaj hb araca göre geniş.kullandığım dizel motorlu 110 beygir gücündeki tanıdığınız moordu.gaza basınca gügü hissediyorsunuz.tabi ki fransız malı bir araç olduğu için süspansiyonlar biraz sert.dizel sesi de içeri giriyor.yakın bir zamanda daha ayrıntılı bir test daha yapacağım.ayrıntıları payşaşırım.ama ilk izlenimlerim gayet olumlu ve ses getirecek bir araca benziyor.



  • Avukatım ben de 1.6 benzinli comfort+stil paket düşünüyorum. Kampanya fiyatı üzerinde pazarlık şansı var mı? Birşeyler yaparız falan diyorlar mı?
    Araç bence de hoş duruyor. Hele de siyah olana film de atılırsa çok canlar yakar. BMW ile geliştirilen 1.6 benzinli motordan da çok şey bekliyordum. Tam da tipsiz Aurisi almak üzereyken Allahtan bu araba çıktı piyasaya
  • kampanya fiatlarının kısa bir süre geçerliolduğunu söylediler.ama piyasa şartları malum rakip çok.bence biraz daha beklemek lazım
  • ARKADAŞLAR STİL PAKETİ FİYATI NEDİR VE NE DAHİLDİR.COMFORT DONANIMINDA NE VAR BELKİ ALIRIM
    DİZEL COMFORT FİYATI
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emreasker

    ARKADAŞLAR STİL PAKETİ FİYATI NEDİR VE NE DAHİLDİR.COMFORT DONANIMINDA NE VAR BELKİ ALIRIM
    DİZEL COMFORT FİYATI



    Sorulara cevap;

    http://www.peugeot.com.tr/configure/Showrooms/src/show51261/media/annexes/308Foy.pdf
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emreasker

    ARKADAŞLAR STİL PAKETİ FİYATI NEDİR VE NE DAHİLDİR.COMFORT DONANIMINDA NE VAR BELKİ ALIRIM
    DİZEL COMFORT FİYATI


    stil paket 1200 ytl sanırım 16inç jant+ sis farı+mp3 çalar+torpidoda mp3 çalar bağlantısı. 120 hp vti:30800 90hp hdi:34900, 110hphdi:36900
  • quote:

    Orjinalden alıntı: musamersin


    quote:

    Orjinalden alıntı: emreasker

    ARKADAŞLAR STİL PAKETİ FİYATI NEDİR VE NE DAHİLDİR.COMFORT DONANIMINDA NE VAR BELKİ ALIRIM
    DİZEL COMFORT FİYATI


    stil paket 1200 ytl sanırım 16inç jant+ sis farı+mp3 çalar+torpidoda mp3 çalar bağlantısı. 120 hp vti:30800 90hp hdi:34900, 110hphdi:36900



    1200 ytl için extralar çk iyi
  • teşekürler bugün aracı test ettim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emreasker

    teşekürler bugün aracı test ettim


    Tebrik ederiz de sonuç???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk


    quote:

    Orjinalden alıntı: emreasker

    teşekürler bugün aracı test ettim


    Tebrik ederiz de sonuç???



    "haydaa birşey hissetmeyi unutmuşum" fln dermiş hocam asıl senin testini bekliyoruz merakla
  • yarım saat kadar test etme şansım oldu. 1,6 comfort hdi.

    motora diyecek bişey yok daha önce çok konuşuldu. onun haricinde 307 den farkı daha direksiyona oturur oturmaz anlıyorsunuz. malzeme kalitesi iyileştirilmiş. yolda ki tıkırtılar ve yol sesi azaltılmış. rüzgar sesinde de 307 ye nazaran iyileşme olmuş.

    müzik sistemi daha iyi olabilirdi diyemeden de geçemeyeceğim.

    bir focus kullanıcı olarak beğendim ...

    selamlar
  • Bunu diyen kişi collection kullanıcısı olarak varsayarsak.Ghia müzik kalitesini asla hissettirmez.
  • Süspansiyonu çok sert.
  • 307 sahibi olarak 308'i dün alışveriş merkezinde detaylıca inceledim. Tek olumlu yanı kaporta sacı daha kalın. Ne kadar içi 307'e göre kaliteli görünsede kimse 50000-60000kmden sonra dökülmeyeceğini garanti edemez. Ayrıca bir alman arabası sahibi biri olarak yeni araç almayı planlayan arkadaşlara alman markalarına bir defa daha baktıktan sonra 308 hakkında karar vermelerini şiddetle tavsiye ederim.
  • Sonunda bugün aracı test ettim. Denediğim araç Comfort versiyon idi. Yaklaşık olarak 38.000 YTL fiyatı vardı. Aşağıda resimlerini verdiğim araç ise 45.800 fiyatlı 1.6 HDI Premium Cam tavanlı modeldir.

    1. Sürüş Pozisyonu : Koltuk dolgu malzemeleri 307'ye göre daha sert ve daha yüksekte bir sürüş pozisyonu var. 307'de daha rahatım bu yönden. 308'in oturma pozisyonu daha yüksek ve kendinizi ön göğüse daha yakın konumlandırılmış buluyorsunuz. (Koltuk ayarı ile alakası yok bu dediğimin) Artı veya eksi verebileceğim bir şey değil bu ancak 307'de daha rahat sürüş pozisyonu elde ediyorum. Boyunuz 1.85 üzeri ise (benim gibi) 308 biraz bu yönden size 307'ye göre rahatsız gelebilir. Bagaj sınfının lideri ve 308 bagajı daha derli toplu.

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler


    2. Aracı çalıştırma ve Motor sesini ilk duyduğum an : Bariz bir şekilde yalıtım 307'ye göre daha iyi. Araç dizel olmasına rağmen motor sesini duyamadım dersem yeridir.

    3. Kalkış ve sonrası sürüş anında hissettiklerim : Aracın en çok ama en çok merak ettiğim, içimden "Allah'ım , düzelmiş olsun lütfen" diye dua ettiğim 307'nin darbeleri size direksiyonda hissettiren zayıflığından 308 modelinde eser kalmamış. Resmen bir üst sınıftaki araçta hissettiğiniz sürüş konforunu yaşatıyor. Süspansiyonlar yine sert ancak 307'dekinden daha iyileştirilmiş, bunu aracı sürerken ve deneme öncesi indiğim 307'den teyit edebiliyorum. Aracın ara hızlanması devirlenmesi 307 ile aynı ancak debriyaj daha yumuşak ve vites geçişleri daha kemikli. Yani vites geçişlerini beğendim. Bu noktada 308 , 307'ye göre sürüş konforu çok çok iyileştirilmiş geldi bana ve memnun oldum buna. Şimdi aldığım bu hazzın daha ötesinde bir sürüş keyfi yaşatacak başka hangi araçlar olabilir onu düşünüyorum. (308'in denemesi sonrası Toyota Corolla Sedan D-4D denedim, motor performansı 308'e yaklaşmıyor ancak sürüş konforu güzeldi.)

    4. Frenler , Güvenlik: Aracın frenleri 307 ile aynı geldi bana. Yani daha kısa veya uzun mesafe gibi hissetmedim. Ayrıca yan darbeşere karşı aracın ön ve arka kapılarının ortasında kalan direğin alt kısmı 307'den çok daha güçlü. Resmini aşağıda veriyorum kendim çektim.

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler


    5. Sonuç : 307'den vazgeçilip 308 alınır mı? Kesinlikle alınır derim. Aracın sürüş konforu gerçekten mükemmele yakınlaşmış hatta mükemmel diyebilirim. Şu an benim 307'im bana Renault9 gibi geliyor.

    Şimdilik bu kadar, birkaç çektiğim resim var ancak zaten nette ve bu forumda fazlası ile araca ait resim var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OtoTurk -- 25 Kasım 2007; 0:13:45 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    Sonunda bugün aracı test ettim. Denediğim araç Comfort versiyon idi. Yaklaşık olarak 38.000 YTL fiyatı vardı. Aşağıda resimlerini verdiğim araç ise 45.800 fiyatlı 1.6 HDI Premium Cam tavanlı modeldir.

    1. Sürüş Pozisyonu : Koltuk dolgu malzemeleri 307'ye göre daha sert ve daha yüksekte bir sürüş pozisyonu var. 307'de daha rahatım bu yönden. 308'in oturma pozisyonu daha yüksek ve kendinizi ön göğüse daha yakın konumlandırılmış buluyorsunuz. (Koltuk ayarı ile alakası yok bu dediğimin) Artı veya eksi verebileceğim bir şey değil bu ancak 307'de daha rahat sürüş pozisyonu elde ediyorum. Boyunuz 1.85 üzeri ise (benim gibi) 308 biraz bu yönden size 307'ye göre rahatsız gelebilir. Bagaj sınfının lideri ve 308 bagajı daha derli toplu.

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler


    2. Aracı çalıştırma ve Motor sesini ilk duyduğum an : Bariz bir şekilde yalıtım 307'ye göre daha iyi. Araç dizel olmasına rağmen motor sesini duyamadım dersem yeridir.

    3. Kalkış ve sonrası sürüş anında hissettiklerim : Aracın en çok ama en çok merak ettiğim, içimden "Allah'ım , düzelmiş olsun lütfen" diye dua ettiğim 307'nin darbeleri size direksiyonda hissettiren zayıflığından 308 modelinde eser kalmamış. Resmen bir üst sınıftaki araçta hissettiğiniz sürüş konforunu yaşatıyor. Süspansiyonlar yine sert ancak 307'dekinden daha iyileştirilmiş, bunu aracı sürerken ve deneme öncesi indiğim 307'den teyit edebiliyorum. Aracın ara hızlanması devirlenmesi 307 ile aynı ancak debriyaj daha yumuşak ve vites geçişleri daha kemikli. Yani vites geçişlerini beğendim. Bu noktada 308 , 307'ye göre sürüş konforu çok çok iyileştirilmiş geldi bana ve memnun oldum buna. Şimdi aldığım bu hazzın daha ötesinde bir sürüş keyfi yaşatacak başka hangi araçlar olabilir onu düşünüyorum. (308'in denemesi sonrası Toyota Corolla Sedan D-4D denedim, motor performansı 308'e yaklaşmıyor ancak sürüş konforu güzeldi.)

    4. Frenler , Güvenlik: Aracın frenleri 307 ile aynı geldi bana. Yani daha kısa veya uzun mesafe gibi hissetmedim. Ayrıca yan darbeşere karşı aracın ön ve arka kapılarının ortasında kalan direğin alt kısmı 307'den çok daha güçlü. Resmini aşağıda veriyorum kendim çektim.

     yeni peugeot 308 ilk izlenimler


    5. Sonuç : 307'den vazgeçilip 308 alınır mı? Kesinlikle alınır derim. Aracın sürüş konforu gerçekten mükemmele yakınlaşmış hatta mükemmel diyebilirim. Şu an benim 307'im bana Renault9 gibi geliyor.

    Şimdilik bu kadar, birkaç çektiğim resim var ancak zaten nette ve bu forumda fazlası ile araca ait resim var.



    Sağolasın verdiğin bilgiler için, malzeme kalitesi hakkında ne düşünüyorsun acaba
  • sanki biraz debriyaj pedalı öne gelmiş gibi bir izlenim yarattı bende... yoksa bana mı öyle geliyor? hareket halinde iken vites değiştireceğim zaman debriyajın ayak basacak yeri biraz önde geldi sankii. tam ayağa oturmuyor...
    diğer araçlara göre

    hiç böyle bir hisse kapılmamıştım.

    belki de sürüş pozisyonundandırr... aynı hissi yaşayan arkadaş oldu mu ?
  • Dün test ettim comfort 110 hp dizel.

    motor titresimini toyota kadar azaltmayi başarmiş pejo ve ses yaliyimi konusunda cok iyi bir gelişme kaydetmişler.

    oturma pozisyonu, direksiyon tepkisi ve vites geçişleri ile 10 numara araç olmuş. motor performansi test araci 1000 km de olmasina rağmen cok etkileyici idi

    45 milyar premium pack hakeden bir arac olmuş

    ön yargilari geride birakma vakti gelmiş artik pejo için bence denemeden yorum yapmayin
  • dün ben de test ettim 1.6hdi 110bg'liği. fakat pek de olumlu izlenimler elde edemedim. aracı sürüş pozisyonu oldukça yüksek, kendinizi bir pick-up kullanır gibi hissediyorsunuz ve bence böyle spor bir tasarıma hiç yakışmayan bir özellik. aracın içi ferah, konsol falan fena değil. yol sesi biraz fazla gibi geldi fakat motor sesini izole etmede başarılı olmuşlar epey. motorun gücü de iyiydi fakat sanki 240nm torkun koltuğa yapıştırıcı etkisini pek hissedemedim. araç gayet oturaklı bir his vermesine rağmen yol tutuş için süspansiyonlardan epeyce feragat etmişler. bence oldukça sert süspansiyonlara sahip. son olarak da şunu söyliyim: hakikaten alman arabalarının yeri bir başka. yani belki eski kasa golf bile bence daha iyidir bu araçtan. bana göre 308'in en başarılı yani ön tasarımı, onun dışında almanlarla rekabete girebilecek yanını ben göremedim.

    ayrıca şunu da belirtmeyi unutmuşum: aracın pedalları kütük gibi sert.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pspcü -- 25 Kasım 2007; 14:04:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pspcü

    dün ben de test ettim 1.6hdi 110bg'liği. fakat pek de olumlu izlenimler elde edemedim. aracı sürüş pozisyonu oldukça yüksek, kendinizi bir pick-up kullanır gibi hissediyorsunuz ve bence böyle spor bir tasarıma hiç yakışmayan bir özellik. aracın içi ferah, konsol falan fena değil. yol sesi biraz fazla gibi geldi fakat motor sesini izole etmede başarılı olmuşlar epey. motorun gücü de iyiydi fakat sanki 240nm torkun koltuğa yapıştırıcı etkisini pek hissedemedim. araç gayet oturaklı bir his vermesine rağmen yol tutuş için süspansiyonlardan epeyce feragat etmişler. bence oldukça sert süspansiyonlara sahip. son olarak da şunu söyliyim: hakikaten alman arabalarının yeri bir başka. yani belki eski kasa golf bile bence daha iyidir bu araçtan. bana göre 308'in en başarılı yani ön tasarımı, onun dışında almanlarla rekabete girebilecek yanını ben göremedim.


    Test sürüş görevlisinin ne kadar kıl olduğunu, her bir b.ka karıştığını neden söylemedin?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.