- x
•● Media Markt da Telefon Fiyatları•●
64 Cevap171711 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


185 Mesaj
12 Kasım 2007; 18:24:00 

Arkadaşlar bugün MEDİA MARKT ESKİŞEHİR de babamlarla gittik anneme telefon alacaktık ve aldık.
Bir süre devam edecek olan k610i telefonunu 222 ytl ye aldık.Kırmızı rengi çok şık.

Yani neden bu kadar düştü bu model.
Baktım nokia 2630 bile şu zamanlar en çok satan model 220 ytl yken bu 3G,2 mp kamera,hafıza kartı,262 renk gibi özellikleri olan telefoa bi fark kalmamış fiyat konusunda..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametw300 -- 30 Aralık 2007; 16:24:26 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Kasım 2007; 18:27:40 

bide resmini felan grsek telefonun ayrıca gerçekten saydığın özelliklere göre acaip ucuz ama telefonu daha heç görmedim ayrıca eskişehirliyim ve mediamarkt ta bi tane ucuz ürün görmedim şimdiye kdr mp3 player dışında ama öyleyse w810i ye verdiğim parama acırım


5510 Mesaj
12 Kasım 2007; 18:28:05 

Bende gördüm bende almak istiyorum ya...O özelliklere göre 1 numaralı modeldir.Düşünsenize;

3G
2 MP KAMERA
MP3 ÇALAR
262,144 RENK
HAFIZA KARTI

+____________
222 YTL


_____________________________



185 Mesaj
12 Kasım 2007; 18:33:48 

quote:

bide resmini felan grsek telefonun ayrıca gerçekten saydığın özelliklere göre acaip ucuz ama telefonu daha heç görmedim ayrıca eskişehirliyim ve mediamarkt ta bi tane ucuz ürün görmedim şimdiye kdr mp3 player dışında ama öyleyse w810i ye verdiğim parama acırım



Bende görmemiştim ama demekki var.Stok adedi 500 dü bilmiyorum şu an kaç kaldı...


Ayrıca bende 4 ay önce w700 ü 340 ytl ye almıştım bu tel onuda geçmiş ya tek eksik radyo,3G nin olması büyük bir avantaj

0


0


_____________________________



2619 Mesaj
12 Kasım 2007; 18:35:58 

izmirde var mı bunu bu fiyata satan bir yer?


_____________________________


JDM Honda
"5500Rpm/Vtec.ıI"
The Power of Dreams


 
2376 Mesaj
12 Kasım 2007; 21:07:28 

Ben de gittim media markta. K610 222 ytl. Ayrıca D900i 333, lg chocolate 222 ve motorola L6i 89 du yanılmıyorsam. Ama benim gönlümde w810 var. Onu da nedense ucuzlatmıyorlar.


_____________________________

Hoppaa


7187 Mesaj
12 Kasım 2007; 23:26:05 

Tek bir eksigi var oda radyosu radyosu olsa tam super olacakmis radyo eklenmis modelide k530i oluyor sanirim ama oda 400ytl.


_____________________________




3875 Mesaj
12 Kasım 2007; 23:53:32 

media markt harbi ucuz ya.w200 149 lira.ben teknokolikten 228e aldım 2 ay önce..!!


_____________________________



2619 Mesaj
13 Kasım 2007; 0:09:25 


quote:

Orjinalden alıntı: BaSSTaRd

media markt harbi ucuz ya.w200 149 lira.ben teknokolikten 228e aldım 2 ay önce..!!


izmirde böyle bir yer var mı..


_____________________________


JDM Honda
"5500Rpm/Vtec.ıI"
The Power of Dreams


2107 Mesaj
13 Kasım 2007; 0:12:08 

hayırlı olsun telefon


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2211 Mesaj
13 Kasım 2007; 9:21:26 

çok iyi bi fiyat gerçekten. kaçımamak lazım bu fiyata bu özellikler. ancak kendi hazfıası 16 mb kutudan card çıkıyosa ne ala yoksa kart alınca telefonun fiayatı katlnır. alan arkadaşalr kart çıkıyor mu içinden çıkıyorsda kaçlık. hepsiburada da kutu içeriğinde 64 mb memorty stick diyordu



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yedikeresekiz -- 13 Kasım 2007; 9:23:28 >


_____________________________



185 Mesaj
13 Kasım 2007; 18:27:49 

64 mb hafıza kartı çıkıyor arkadaşlar.Ayrıca bugünde gidip baktım daha 100-150 tane falan k610 mediamarkt da vardı.


Ben bunu acaba w660 a çevirebilir miyim?Bir arkadaş çevirmişti de ondan sordum..



0



[simage]
0
[/simage]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametw300 -- 13 Kasım 2007; 18:35:54 >


_____________________________



185 Mesaj
13 Kasım 2007; 18:59:51 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametw300 -- 13 Kasım 2007; 19:07:07 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Kasım 2007; 19:53:06 

güzel telefon ama radyosu yok


 
15 Mesaj
18 Aralık 2007; 12:37:25 

arkadaşlar telefon 200 ytl ye düştü :) bi tanede ben aldım ama neden vodafone un sitesinde telefonun ayarları yok onuda anlamadım


_____________________________

P4 2.8 i865 asus x1550 1,5gb ram 400+80 gb hdd


 
197 Mesaj
18 Aralık 2007; 12:55:28 

Telefonun hoparlörüde gayet iyi ^^ Bu bahsettiğiniz mağaza sipariş olayina giriyor mu ? Ama nakit ödemeye..


_____________________________



1250 Mesaj
18 Aralık 2007; 13:04:53 

w810 daha komplike bir cihaz otofocus flash wakman ayrıca o yüzden w810 efsanesi bitmiyorya


_____________________________

Nexus 4 Kullanıcıları Kulübü


5738 Mesaj
18 Aralık 2007; 13:15:10 

Fiyat mükemmel.


_____________________________

Siyah-beyaz devam.


185 Mesaj
18 Aralık 2007; 13:43:36 

arkadaşlar şimdide k610i mediamarkt da tam 199 ytl.

Süper fiyat.w660 çıkmadan ben k610 çewirdim .

w660 bile alla bilir 600 e çıkar 400 ytl yede çöpe atmamış oldum...........






tabii bu ESKİŞEHİR media markt da .İstanbul da ne kadar acaba?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametw300 -- 18 Aralık 2007; 13:45:07 >


_____________________________



38 Mesaj
18 Aralık 2007; 20:02:10 

Eskişehir media markt ta kampanyada olan ürünler çok ucuz oluyo ama diğer ürünler tam anlamıyla kazık oluyo. o yüzden dikkat edin herşey ucuz diye aldanmayın.


_____________________________



 
2376 Mesaj
18 Aralık 2007; 20:16:42 



Telefonlar Bitmiştir diye düşünüyorum. yok cogu ürün media markt da uygun fiyata oluyor. bazende pahalı olabilyor tabiki
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ermeydan -- 18 Aralık 2007; 20:19:47 >


_____________________________

Hoppaa


1501 Mesaj
18 Aralık 2007; 21:03:36 

z310i ne kadardı acaba bakan varmı hiç.. şu istiridye kapaklı telefon..


_____________________________

En uygun ve en temiz ikinci el her zaman burada !! || Buyrun tükkana !!

Dolandırıcı : Salih , Dr.Brain , Garuda , recepivedik06(yasin uluçay)
Tavsiye Etmediklerim : Dr.Teknik , Garuda


 
2376 Mesaj
18 Aralık 2007; 21:28:31 


quote:

Orjinalden alıntı: barisozer83

z310i ne kadardı acaba bakan varmı hiç.. şu istiridye kapaklı telefon..


ben bakmadım hiç dikkatimi çekmedi.


_____________________________

Hoppaa


1501 Mesaj
19 Aralık 2007; 2:06:02 


quote:

Orjinalden alıntı: Ermeydan




ben bakmadım hiç dikkatimi çekmedi.


peki teşekkür ederim..


_____________________________

En uygun ve en temiz ikinci el her zaman burada !! || Buyrun tükkana !!

Dolandırıcı : Salih , Dr.Brain , Garuda , recepivedik06(yasin uluçay)
Tavsiye Etmediklerim : Dr.Teknik , Garuda


5738 Mesaj
19 Aralık 2007; 8:33:07 

Ulan bari bedava dağıtsalardı.


_____________________________

Siyah-beyaz devam.


 
197 Mesaj
19 Aralık 2007; 13:51:44 

Kampanya devam ediyor mu bizim arkadaş istiyor da sipariş vs olur mu ?
:D


_____________________________



2919 Mesaj
30 Aralık 2007; 11:21:18 

Arkadaşlar kampanya hakkında bilgisi olan varmı??ne kadar devam edicek??


_____________________________



 
2376 Mesaj
30 Aralık 2007; 11:46:59 


quote:

Orjinalden alıntı: UnequaL18

Arkadaşlar kampanya hakkında bilgisi olan varmı??ne kadar devam edicek??



nerden buldun yaw bu konuyu. tarihe baksaydın önce en son msj atan 19 aralıkta atmış. yok devam etmiyor. bu tür kampanyalar her hafta oluyor. he hafta bir kaç değişik telefon modellerinde kampanya yapıyorlar. onun üstünden bir sürü kampanya gecti yani anlıyacan


_____________________________

Hoppaa


2919 Mesaj
30 Aralık 2007; 12:22:07 

peki şu anda hangi tel de kampanya var?


_____________________________



 
2376 Mesaj
30 Aralık 2007; 12:56:39 


quote:

Orjinalden alıntı: UnequaL18

peki şu anda hangi tel de kampanya var?



Bu hafta gitmedim. o yüzden bilmiyorum.


_____________________________

Hoppaa


2919 Mesaj
30 Aralık 2007; 13:24:54 

ya bu elemanlar nasıl internet sitesi yapmışlar ya Mağazalarında ne sattıkları görünmüyo internet sitelerinde


_____________________________



722 Mesaj
30 Aralık 2007; 13:28:51 


quote:

Orjinalden alıntı: UnequaL18

ya bu elemanlar nasıl internet sitesi yapmışlar ya Mağazalarında ne sattıkları görünmüyo internet sitelerinde

Sen onu bırak elektroworldun telefon numaraları bile yok. Şu var mı diye soramıyorsunuz. İstanbul numarasıbir müşteri temsilcisi var. Felan magazada şu ürün varmı dediginiz zaman gidip bakabilirsiniz. Bundan vermeyiz diyorlar

Vatan bilgisayardan hp 4355 aldım nefret ettim
Ama büyük magazalarla arasında 70 ytl fark olan bilgisayarcıdan, LG monitor aldım. Hata oldu 15 gün sonra gittim değiştiriverdiler


_____________________________

Bozuk joystickli telefon satmamışsın, garanti dışı telefonları bile garantiliymiş gibi hızlı ve bedava yapma gafletinde bulunmuşsun,orjinal aksesuarları 70-100YTL'ye satmak dururken yanında hediye etmişsin, hatta orjinal aksesuarlarını,15-25 ytl ye piyasaya sürmüşsün, senin markanı alanları %70 zarar ettirmemişsin, greyin kaçağın olmadığı için devlete hep tam vergi kazandırmışsınSENDEN SUÇLUSU YOKTUR EY RAKS.


ELVEDA TÜRKİYE, HADİ BAKALIM KIRGİZİSTAN OŞ KENTİ.YAZAMAZSAM ÖZÜR DİLERİM


2919 Mesaj
30 Aralık 2007; 13:30:04 

nebiçim internet sitesi yapmışlar ya sattıkları şeylere bakamıyoruz radyo reklamını bile koymuşlar ürünler yok


_____________________________



 
2376 Mesaj
30 Aralık 2007; 14:34:29 

0



BU hafta tane telefonda kampanya yapmıslar. Oda gereksiz bi telefon. Nokia 6060. Telefonun anteni bile var


_____________________________

Hoppaa


2919 Mesaj
30 Aralık 2007; 18:47:32 

Se lazım Se Şöyle w610i yapsalar müzik teli lazım


_____________________________



 
3491 Mesaj
3 Ocak 2008; 5:53:44 

W810i geçenlerde 299 YTL ydi, fiyat sıcak mı bilmiyorum..


_____________________________


DH Motorola Moto G Kullanicilari

DH müdavimi.


2919 Mesaj
3 Ocak 2008; 20:45:08 

onu bende görmüştüm de maalesef alamadım Neyse şubatın sonunda beylikdüzü media markt açılıcak açılış hatrına birşeyler yaparlar inşallah onu beklicem ben...


_____________________________



38 Mesaj
3 Ocak 2008; 20:55:31 

ben bayramda w810 u 299 a aldım media markttan şu anda 359 ytl


_____________________________



 
2376 Mesaj
3 Ocak 2008; 21:21:36 


quote:

Orjinalden alıntı: aposey

ben bayramda w810 u 299 a aldım media markttan şu anda 359 ytl


Hayırlı olsun




quote:

Orjinalden alıntı: UnequaL18

onu bende görmüştüm de maalesef alamadım Neyse şubatın sonunda beylikdüzü media markt açılıcak açılış hatrına birşeyler yaparlar inşallah onu beklicem ben...



Geceden kuyruga girersen baya bi mal kaldırırsın


_____________________________

Hoppaa


32005 Mesaj
4 Ocak 2008; 8:51:48 

K850i 869YTL mi ne öle bişey


_____________________________

beneath this mask there is more than flesh. beneath this mask there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof. - V



1224 Mesaj
4 Ocak 2008; 23:40:04 


quote:

Orjinalden alıntı: aposey

ben bayramda w810 u 299 a aldım media markttan şu anda 359 ytl


off yıkıldım valla w810i nin kampaya yı bekliyodum ben ama kaçırmışım


_____________________________

Sony Xperia L
Philips 40PFL4418K
Sony 40EX650
Lenovo Z500

The Walking Dead | Game of Thrones | Person of Interest | Hannibal | Falling Skies | Shameless


1842 Mesaj
5 Ocak 2008; 0:08:02 

Bu kadar indirim var izmirede bekliyorzzz


_____________________________

Wir Leben Autos


396 Mesaj
5 Ocak 2008; 14:07:34 

medai markt bzm burda ümraniye şubesi ama hergün gidip fiyatlara bakmaya üşeniorum. T650i nin brz daha makul sewiyelere düşmesini bekliorum w800i artık dar gelmeye başladı we bence T650i çok uzun süre idare edebilcek bi tel.a benzio bilmem firi we bilgisi olan warmı tel.la ilgili


_____________________________



5510 Mesaj
6 Ocak 2008; 20:20:31 

motorola L6i eskişehir mediamarkt da 99 ytl


-10 mb kullanılabilir hafıza,ROM kapasitesi: 32MB
-Bluetooth
-USB Sürümü: 1.1
-4x Dijital Zoom özelliği olan VGA Kamera


local://upfiles/152066/B944B5FE16FF496C8409327CEAB401E2.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedces -- 6 Ocak 2008; 20:24:52 >


_____________________________



722 Mesaj
6 Ocak 2008; 20:23:05 

pixmania.com yani elektroworld de de k310i 100 ytl idi heralde


_____________________________

Bozuk joystickli telefon satmamışsın, garanti dışı telefonları bile garantiliymiş gibi hızlı ve bedava yapma gafletinde bulunmuşsun,orjinal aksesuarları 70-100YTL'ye satmak dururken yanında hediye etmişsin, hatta orjinal aksesuarlarını,15-25 ytl ye piyasaya sürmüşsün, senin markanı alanları %70 zarar ettirmemişsin, greyin kaçağın olmadığı için devlete hep tam vergi kazandırmışsınSENDEN SUÇLUSU YOKTUR EY RAKS.


ELVEDA TÜRKİYE, HADİ BAKALIM KIRGİZİSTAN OŞ KENTİ.YAZAMAZSAM ÖZÜR DİLERİM


308 Mesaj
19 Şubat 2008; 19:45:32 

baska konu acmıyım dedim buraya devam edimn dedim arkadaslar beylıkduzundeki media markt 22 subatta acılcakmıs amcam sormus solemisler dogrumudur acaba?


_____________________________



32005 Mesaj
19 Şubat 2008; 19:50:07 

bilmiyorum ki valla açılsa ii olur yine ucuzluk olur kesin


_____________________________

beneath this mask there is more than flesh. beneath this mask there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof. - V



308 Mesaj
19 Şubat 2008; 22:16:30 

kardes zaten ucuzluk olsun diye bekliyoz ama su k790i 350 inse acılısta offfffff super olurr ama nerde adamlar kesin bizi kazıklamaya geliyor


_____________________________



308 Mesaj
25 Şubat 2008; 22:19:41 

evet arkadaslar dun baktım ilanlar asılmıs sanki beni cagırıyorlardı bu ayın 28 acılacak cennetten baslıyor reklamı buyukçekmeceye kadar uzanıyor

tabiki bende sevindim acıldıgında bir not defteri ile iyi telefonların fiyatını yazacagım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.xos -- 25 Şubat 2008; 22:22:39 >


_____________________________



2919 Mesaj
25 Şubat 2008; 23:06:36 

Evet beylikdüzü'nde oturuyorum 4 bir yanım mediamarkt ın reklamları ile dolu..4 gözle bekliyorum açılmasını..


_____________________________



308 Mesaj
26 Şubat 2008; 16:17:16 

acaba acılısında cok indireme gidermi?


_____________________________



2919 Mesaj
26 Şubat 2008; 16:20:51 

Gider de telefona gidermi bilmem 2.5 milyarlık lcd tv leri 1 milyardan veriyorlardı duvardakileri söküyodu millet


_____________________________



308 Mesaj
26 Şubat 2008; 16:55:03 

acaba kredi kartı taksitine faiz yapıyorlarmı?


_____________________________



 
136 Mesaj
26 Şubat 2008; 22:22:04 

beylikdüzü mediamarkt'a nasıl gideriz arkadaşlar. hangi otobüsle??


_____________________________

ışıkları kapat, müzik ver, insanları eğlendir! hadi eywallah


308 Mesaj
27 Şubat 2008; 12:34:33 

otobusle cok zor


_____________________________



187 Mesaj
27 Şubat 2008; 18:50:40 

Bu media markt Ankara'da yok muu??? sırf bu fiyatlar için İstanbıl'a gelirim ben


_____________________________



308 Mesaj
27 Şubat 2008; 19:27:00