Şimdi Ara

2.3 pacth notes (for Shamans)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ==Elemental==
    * Chain Lightning cast time reduced to 2.0 (from 2.5), mana costs reduced, benefit from spell damage reduced appropriately..>>Zamanı ve mana harcaması düşürülmüş .Buff
    * Lightning Bolt cast time reduced to 2.5 (from 3.0 where applicable), mana costs reduced, benefit from spell damage reduced appropriately..>>Zamanı ve mana harcaması düşürülmüş fakat altta yazdığı kadarı ile Lighting mastery de düşürdüğümüz zamanı kısıtlamışlar Yani 3 sn olan lighting bolt 0.5 saniye lighting masteryden iniyor eskiden bu 1 sn idi Lighting mastery'e vermiş bi shaman 2 sn de atabiliyordu şimdi ise Lighting master 'e gelen nerf ile bu yarıya indirilmiş.Nerf , Buff karışık.
    * Lightning Mastery (Elemental) cast time reduction reduced to 0.1/0.2/0.3/0.4/0.5 seconds.>>Talent eskiden Lightiing Bolt'un cast süresini toplam 1 sn düşürürken şimdi 0.5 sn düşürecek.Zaten Ligntinglerin casting sürelerini 0.5 sn düşürmeşlerdi.Ele shaman için bu bir nerf değil bi değişiklik yok.Spll dmg itemlarıyla arenaya giren resto shamanlar daha rahat bolt atsın diye yapılmış bir değişiklik.Ne gereği varsa böyle bir buffın.Nerf.
    * Elemental Focus (Elemental) now reduces the mana cost of the next 2 damage spells by 40%.>>Önceden kritikal attıktan sonraki tek spelli %60 manasını düşürüyordu şimdi ise iki spelli %40 düşürüyor Toplamda %80 demek.Buff.
    * Lightning Overload (Elemental) now has a 4/8/12/16/20% chance to occur and the additional spell causes half damage and no additional threat..>>Önceden maksimum %5 di şansı şimdi %20 olmuş, fakat bu şans ile gelen spell'in gücü yarıya düşmüş ve agrosu sıfırlanmış.Buff.
    * Earth Shock: Interrupting a channeled spell with this spell will now always properly prevent casting spells from the same spell school for 2 sec..>>Arcane missilles gibi channeled büyülerde her zaman çalışmıyormuş earth shock o düzeltilmiş.Buff.
    * Frost Shock is no longer subject to diminishing returns.>>Anlamadım.

    ==Enchantment==
    * Mental Quickness (Enhancement) now also increases spell damage and healing equal to 10/20/30% of your attack power.>>En kralı bu olmuş diyebilirim.Eskiden sadece Atack power veriyorduk Partiye şimdi ise Spell damage ve Heal up vericek shamanların atack powerının %30 'u kadarını.
    * Shamanistic Focus (New Enhancement Talent): After landing a melee critical strike, you enter a Focused state. The Focused state reduces the mana cost of your next Shock spell by 60%.>>Yeni bi talent Kritik den sonraki şok spellin manası %60 düşürülüyor.Buff.
    * Two-Handed Axes and Two-Handed Maces are now trainable by all Shaman at the appropriate weapon masters. The Enhancement talent has been replaced by Shamanistic Focus.>>1 talent puanı kazanmış oldu shamanlar.Buff.
    * Shamanistic Rage (Enhancement) now also reduces all damage taken by 30% for the duration. %30 olan damage reduction.PvP için çok iyi bir buff.Mana olayı değişmemiş sanırım.
    * Spirit Weapons (Enhancement) threat reduction increased to 30% from 15%. >>Enchantment Shamanın agro almasını zorlaştırmışlar.Buff.

    ==Restoration==
    * Chain Heal: The tooltips on tanks 1-3 have been adjusted.>>Anlamadım.
    * Earth Shield: This spell will now always be removed correctly if multiple Shaman overwrite each other�s Earth Shield. >>Anlamadım.

    ==Hepsil==
    * Mana Spring Totem effect increased >>2 saniyede 12 'iydi 20 e çıkarmışlar.Buff.
    * Grounding Totem: This totem is now destroyed upon redirecting any spell to itself.>> eskiden bu toteme dogrudan buyu atilamiyodu artik atilabiliyomus.Nerf.
    * Cure Poison and Cure Disease range increased to 40 yards. >>30 yarddı 40 olmuş .Buff.
    * Rockbiter Weapon: For ranks 4, 5, 6, 7, and 8 the increased damage resulting from this enchantment has been reduced slightly to match the intended numbers given in the tooltip. Ranks 1, 2, 3, and 9 are unchanged. >>Anlamadım.
    * Windfury Weapon: This enchantment can no longer be triggered while you are disarmed. * Water Shield: This spell no longer costs any mana to cast and its duration has been shortened. At the end of its duration, it now grants mana for any remaining globes. In addition, the mana granted per globe has been substantially increased. >>Mana istemicek artık bu shield.fakat üzerimizdeki kalma süresi düşürülmüş biterkende mana vericek.Buff.

    http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1155755582&sid=1 burdan alıntıdır.

    Not:İngilizcem kadarı ile yazmaya çalıştım düzeltilicek bi yer varsa yazın bende düzelteyim.

    Genel olarak ufak düzeltmeler sadece Grup ve Raidde yarıcak Düzeltmeler bufflar diyebilirim.Teke tek de etkili bi skill hala yok.Shamanı stuna sok yada silence yap gerisi hikaye anlıcanız bırak klavyeyi kessinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 10 Kasım 2007; 14:46:19 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: mczaga


    * Lightning Mastery (Elemental) cast time reduction reduced to .1/.2/.3/.4/.5 seconds.>>Burasını anlamadım.



    Talent eskiden cast süresini toplam 1 sn düşürürken şimdi 0.5 sn düşürecek.Zaten Ligntinglerin casting sürelerini 0.5 sn düşürmeşlerdi.Ele shaman için bu bir nerf değil bi değişiklik yok.Spll dmg itemlarıyla arenaya giren resto shamanlar daha rahat bolt atsın diye yapılmış bir değişiklik.Ne gereği varsa böyle bir buffın.

    quote:



    * Earth Shock: Interrupting a channeled spell with this spell will now always properly prevent casting spells from the same spell school for 2 sec..>>Anlamadım.



    Arcane missilles gibi channeled büyülerde her zaman çalışmıyormuş earth shock o düzeltilmiş.

    quote:



    ==Enchantment==


    * Shamanistic Rage (Enhancement) now also reduces all damage taken by 30% for the duration. %15 di %30 olmuş artık Enchantment Shamanın mana sı bitmicek denebilir.




    %30 olan damage reduction.PvP için çok iyi bir buff.Mana olayı değişmemiş sanırım.



    Meele vs Ench shammy shamanistic rage Caster vs Ench shammy earth shock Meele vs Ele shammy eathbind, frost shock, yüksek armor Caster vs Ele shammy earth shock.

    Her duruma karşı bir silahınız var.Çok imba olmasalar bile bir support sınıf için oldukça iyi.Bunları en etkili şekilde kullanmak size kalmış.Hala buff istiyorsanız sözüm yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer of bodom -- 9 Kasım 2007; 17:19:54 >




  • su bufflardan sonra hala bi halta yaramıyor diyosan pvp bilmediğini kabul et bence
    iddaa ettiğin 1v1de buff yok ama ench buffı gayet guzel bi buff tabi farkındamı değilsin ne okumadın mı yoksa ?
  • şu an paladinlere, raidlerde shaman gibi dps support olabileceksiniz deseler yer yerinden oynar :D

    shamanlar oyunda yerini bulmuş, olması gereken düzeyde bir sınıf bence
  • ufak ufak iyi buff gelmis
  • Killer of bodom@ saol eklicem yazdıklarını.

    Şimdi kimse kolay kolay shamansız raid yada grup kurmaz tahminimce Fakat teke tek de hala aynı değişen bişi yok stuna girmiş yada silence almış shaman ölü shaman resto ise uzun sürebilir okadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mczaga -- 9 Kasım 2007; 17:41:08 >
  • quote:

    * Grounding Totem: This totem is now destroyed upon redirecting any spell to itself.>>Anlamadım.


    eskiden bu toteme dogrudan buyu atilamiyodu artik atilabiliyomus

    quote:

    stuna girmiş yada silence almış shaman ölü shaman resto ise uzun sürebilir okadar.


    stun yada silence yediginde hayatta kalabilcek baska caster varmi hatta caster i gectim class varmi ? resto en azindan dayanabiliyo demekki neymisss resto shaman imbaymis (kendimde restoyum ordan biliyorum ) :D ama agzimi actim bunun ustune bi nerf gelir kesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulaire -- 9 Kasım 2007; 17:51:59 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mczaga

    Killer of bodom@ saol eklicem yazdıklarını.

    Şimdi kimse kolay kolay shamansız raid yada grup kurmaz tahminimce Fakat teke tek de hala aynı değişen bişi yok stuna girmiş yada silence almış shaman ölü shaman resto ise uzun sürebilir okadar.


    ya bana sunun cevabını versene silence ya da silence girmiş shaman olu shamn diyosun stunlocka girip arkasından silence yiyen ölmeyen kim var bunu bi açıklasan
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cant_touch_this


    quote:

    Orjinalden alıntı: mczaga

    Killer of bodom@ saol eklicem yazdıklarını.

    Şimdi kimse kolay kolay shamansız raid yada grup kurmaz tahminimce Fakat teke tek de hala aynı değişen bişi yok stuna girmiş yada silence almış shaman ölü shaman resto ise uzun sürebilir okadar.


    ya bana sunun cevabını versene silence ya da silence girmiş shaman olu shamn diyosun stunlocka girip arkasından silence yiyen ölmeyen kim var bunu bi açıklasan


    Paladin,Warlock
  • Elemantel gear ile resto shaman aklima cok yatti arkadasalar buna uygun bi talent varmi denemek istiyorum, g1 gearla nekadar olur heal bonus ve spell bonus bilgisi olan tahmini bisi soleyecek olan varsa iyi olur. ben 2,3le birlikte heal bonus'un 3/1 kadari spell bonus'a eklenecegini duymustum bu gelisme hakkinda bir bilginiz varmi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: devasaturk
    Elemental Shamanlar
    Bir süredir takip ettiğim Shaman Forumlarındaki inanılmaz derecedeki “ağlamanın” sonucunda Blizzard bu konuda birşeyler yapmaya karar vermiş gibi gözüküyor. Sonuç olarak, halen yaşayan Elemental Shamanlar sevinebilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Blizzard(kaynak burda)
    Elemental Shamanlara 2.3 notlarına baktıklarında gördükleri Lightinging Bolt ve Chain Lighting Blot nerfleriyle oynamaya karar verdik ve sonuç olarak 2.3 aktif hale geldiğinde hasarlarında bir artış görecekler. Test Realmındeki istatistiklere bakarak kapsamlı bir test yaptık ve Elemental DPS’ın eşyalarınıza bağlı olarak %6’lık (bizim için de kabul edilemez bir değer) bir düşüş sapladık. Sonuç olarak yaptığımız Nerfin bir kısmını geri alıyoruz. Eşyalarınıza bağlı olarak ortalama 1200 spell damageniz varsa testlere oranla %5-%6 arası bir hasar artışı görebilirsiniz.

    Sonuç olarak:
    - Eğer 1100 Spell Damage veya daha azı varsa Hasarınızda bir yükselme göreceksiniz.
    - Eğer 1100 - 1200 Spell damage arasında bir değeriniz varsa hasar değerleriniz değişmeyecek.
    - Eğer 1200 üzeri Spell Damageniz varsa hasarınız nerflenmiş demektir.



    Tüm Shamnalara hayırlı olsun 2.3 ile shamnalara gelen tek nerfde kaldırıldı 1100den az spell damageiniz varsa bu bir buff hatta. 2.3 shaman patchi oldu resmen.




  • Chain Lightning cast time reduced to 2.0 (from 2.5), mana costs reduced, benefit from spell damage reduced appropriately..>>Zamanı ve mana harcaması düşürülmüş.Buff
    * Lightning Bolt cast time reduced to 2.5 (from 3.0 where applicable), mana costs reduced, benefit from spell damage reduced appropriately..>


    devamını okumuyorsun sanırım. spell dmg bonusdan gelen dmg miktarı azaltılmıs bunun neresi buf.
  • @Bone[Olympos]

    Artık buff, bir üstündeki mesajdaki alıntıyı okuyunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Saphrenia


    quote:

    Orjinalden alıntı: devasaturk
    Elemental Shamanlar
    Bir süredir takip ettiğim Shaman Forumlarındaki inanılmaz derecedeki “ağlamanın” sonucunda Blizzard bu konuda birşeyler yapmaya karar vermiş gibi gözüküyor. Sonuç olarak, halen yaşayan Elemental Shamanlar sevinebilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Blizzard(kaynak burda)
    Elemental Shamanlara 2.3 notlarına baktıklarında gördükleri Lightinging Bolt ve Chain Lighting Blot nerfleriyle oynamaya karar verdik ve sonuç olarak 2.3 aktif hale geldiğinde hasarlarında bir artış görecekler. Test Realmındeki istatistiklere bakarak kapsamlı bir test yaptık ve Elemental DPS’ın eşyalarınıza bağlı olarak %6’lık (bizim için de kabul edilemez bir değer) bir düşüş sapladık. Sonuç olarak yaptığımız Nerfin bir kısmını geri alıyoruz. Eşyalarınıza bağlı olarak ortalama 1200 spell damageniz varsa testlere oranla %5-%6 arası bir hasar artışı görebilirsiniz.

    Sonuç olarak:
    - Eğer 1100 Spell Damage veya daha azı varsa Hasarınızda bir yükselme göreceksiniz.
    - Eğer 1100 - 1200 Spell damage arasında bir değeriniz varsa hasar değerleriniz değişmeyecek.
    - Eğer 1200 üzeri Spell Damageniz varsa hasarınız nerflenmiş demektir.



    Tüm Shamnalara hayırlı olsun 2.3 ile shamnalara gelen tek nerfde kaldırıldı 1100den az spell damageiniz varsa bu bir buff hatta. 2.3 shaman patchi oldu resmen.



    ekliyorum yani kısaca 1200 spell dmg üzerindeki shamanlar Damagelerinde nerf var %6 olarak.

    mesala bende 800 spell dmg var trinket + orc ırksal özelliği +totem ile 1200 'ü rahat geçiyorum buda doğal olarak %6 dmg'im düşürülmüş mü demek?Öyle ise .Nerf.

    1200 ve altında ise tam tersi %6 lık bi artış demek buda .Buff ozaman.

    Kimse ye derdimi anlatamıyormuyum ben Shamanın Raid yada Gruplarda zorlandğını söylemiyorum zorlanan shaman var ise o kendi kusuru shamanın değil.

    Benim sorunum teke tek de çok sorunlu kaçamıyor spellerini kullanamıyor karşıdaki herhangi bi class 'a .
    Özellikle Warrior,Rogue,Druid (cat form ,bear form) Hunter,Warlock ,mage Bu saydıklarıma çok ama çok kolay kesilebiliyor Heleki Enchantment ise ohooo Wf gelecekte fırsat bulursan ölme eşşeğim ölme Shaman 'a dokunan olmazsa arkadan işini yapabiliyor ona bişey demiyorum .

    Druid 'e bile 2 tane Stunları dışında cc si var Shaman da sıfır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.