Şimdi Ara

307 için uygulamalar (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.351
Cevap
11
Favori
662.256
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    istanbul kısa ve uzun dönem fark etmeden ( uzun dönem son 8000 km lik ortalama-kısa dönemler de ara ara 1000 km lik ortalamalar ) şehir içi 8.0 lt yi geçmedi. ortalama hızım da en fazla 32 km/h dir.

    uzun yolda ise
    543 kmlik yolda
    80 km si 3.ve 4.vites iniş çıkışlı
    giderken 3 kişi full bagaj
    dönerken iki kişi
    klima her zaman açık
    5.9 lt benzin yaktım.

    arabam 2005 307 XT



    evet düşündüğüm gibi benim yakıt biraz yüksek. sanırım motorlar aynı 2003 1.6 ve 2005 1.6 larda.

    peki fabrika verileriyle ilgili bilgin var mı?
  • motorlar aynı değil
    2001 den 2005 e kadar sanırım 3 ayrı motor tipi kodu vardı
    yanılmıyorsam

    fabrika verisi
    şehir dışı düz 5.8 otomatik 6.2
    karma düz 7.2 otomatik 7.9
    şehir içi düz 9.5 otomatik 10.9

    maksimum hız düz 190 otomatik 184
    0-100 km hızlanma düz 10.7 otomatik 12.5

    boş ağırlık (kg) düz 1193 otomatik 1229


    motor kodlarını yazarım daha sonra
    sanırım kullanma klavuzunda görmüştüm
    birde gligamesh adlı arkadaşımız söylemişti
  • veriler için çok teşekkürler.
    umarım bizim motorları kapsıyordur bu veriler.
  • bende bir ara bakıp yazarım
    çok büyük farklılıklar olmasa gerek
    sadece emisyon farkları vs.. gibi hatırlıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    gökyarın RT3 varisi olarak ben bir foto koyayım



     307 için uygulamalar



    peki bu nav cd olmaksızın gösterdigi degerlermi mesela PDA ları düşünün dahili GPS var ama nav programınız yok yükseklik hız gibi verileri alabiliyoruz rt3de böylemi tşk.
  • Benim araç da 2003 1,6 XT,
    kendi ölçümlerim,şehir dışı 5,7 ila 5,9--şehir içi 6,3 ila 6,9lt. arası.
    Agresif kullanımda bu değerler aşırı artıyor.

    Bu arada 2 gündür 2007 citroen c4 hdı'ye biniyorum.Hernekadar dizel araçlara antipatim olsa da yakıt verileri beni gerçekten hayran bıraktı.Benim arabanın 5,4lt/100 yaktığı yerde bu araba 3,0lt/100 yakıyor.
    5,4*2,99/100=0,161
    3,0*2,72/100=0,081
    Bu hesaba göre tam yarı yarıya fark ediyor.
    Şahsen mazot 1 tl bile olsa dizel araç alıp binmem,ancak ekonomisine önem verenler için dizel gerçekten avantajlı gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAS207




    peki bu nav cd olmaksızın gösterdigi degerlermi mesela PDA ları düşünün dahili GPS var ama nav programınız yok yükseklik hız gibi verileri alabiliyoruz rt3de böylemi tşk.


    Maalesef sadece ekranda gordugun gibi pusula ve kordinatlar cikiyor. Yukseklik yada hiz verilerini alamiyorsun (CD olsa da alamiyorsun)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaBeRgE

    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    fabergenin stopları yarın kargoya veriliyor
    hayırlısı diyelim
    bende alacaktım pek zamanım yoktu
    belki alırım hafta sonu



    Ergin'cim tekrar tekrar teşekkür ederim herşey için sen olmasan hiçbiri olmayacaktı

    Bunlarda stoplar yeni çıkmış 307 için beyenenler çıkabilir

     307 için uygulamalar



    stopların gece görüntüsü güzele benziyo



    Çok güzel
  • elimdeki RT3 cd sinde bulduğum bazı hata mesajları,uyarılar,ikazlar.

    acaba bunların yerine Türkçesini yazıp kaydetsem , sonra da RT3 e CD den yüklesem ,
    RT3 Türkçe olur mu?


    Automatic gearbox
    faulty

    ESP/ASR system
    faulty

    ABS system
    faulty

    Suspension
    electronic
    control faulty

    Braking system faulty

    Side airbag faulty

    Airbag(s) faulty

    Cruise control
    faulty

    Engine temperature
    high

    Fault: Load-shedding
    in progress

    Ambient brightness
    sensor faulty

    Rain sensor
    faulty Water presence in
    the diesel filter

    Left rear
    sliding door faulty

    Automatic adjustment
    of headlights faulty

    Right rear
    sliding door faulty

    Bulbs blown

    Battery low

    Battery charge
    faulty

    Diesel particle
    filter faulty

    Engine anti-pollution
    system inoperative

    Handbrake left
    on !

    Seat
    belt(s) not
    fastened

    Passenger airbag
    switched off

    Screen washer
    liquid level
    too low

    Current speed
    too high

    Ignition key left in

    Sidelights left on

    Driver's
    seatbelt not
    fastened

    Shock sensor
    faulty

    LPG fuel
    refused

    Check and
    re-initialise tyre
    pressure

    Remote control
    battery low

    Put automatic
    gearbox in
    'P' position

    Stop lights test:
    brake gently

    Fuel level low

    Automatic headlamp
    lighting deactivated

    Rear LH passenger
    seatbelt
    unfastened

    Rear RH passenger
    seatbelt
    unfastened

    Front
    passenger
    seatbelt not
    fastened

    Driving school
    pedals indication

    tyre pressu.†
    re
    sensor
    missing

    Doors locked

    ESP system
    deactivated

    Child safety
    activated

    Self locking
    doors activated

    Automatic
    headli-c
    ghts activated

    Automatic windscreen
    wiper activated

    Electronic anti-theft
    system fault

    Sport' suspension
    mode activated

    Ch.×
    ange of fuel
    used
    in progress

    LPG system
    faulty

    LPG in use

    Min level LPG

    ADIN fault

    Use
    Stop & Start

    Stop & Start
    available)¦

    Stop & Start
    activated

    Stop & Start
    deactivated

    Stop & Start
    deferred

    Change to
    neutral

    Roof operation
    complete

    Operatio+ã
    n of roof
    impossible

    screen
    not in place

    yazmaktan sıkıldım. gerisini komple kopyalıyorum


    Roof mechanism
    not locked ! Operation of
    roof impossible:
    boot open. Operation of
    roo-Y
    f impossible:
    speed too high. Operation of
    roof impossible:
    exterior temperature
    too low. Folding roof
    mechanism faulty. Boot me.
    chanism
    not locked ! Roof frame fault. Operation of
    roof impossible:
    roof not unlocked. Roof operation
    incomplete. Power steerin.)
    g
    faulty. Airbag(s) or
    pretensioner seat
    belt(s) faulty. Parking assistance
    system faulty. Cruise control
    not possible :
    speed t-»
    oo low. Risk of black ice. Automatic
    windscreen wiper
    deactivated. Child safety
    deactivated. / All CDs
    are illegible. Temperatur,ž
    e
    of CD changer
    too high. The CD changer
    magazine
    is missing. The CD changer is
    empty. The CD changer
    is unavailable. Automatic *å
    frequency
    lock (RDS)
    activated. Automatic frequency
    lock (RDS)
    deactivated. Broadcasting mode
    for traffic
    announcement
    (TA) acti,é
    vated Broadcasting mode
    for traffic
    announcement
    (TA) deactivated. Preference mode
    for regional stations
    (REG) activated. Prefer-•
    ence mode
    for regional stations
    (REG) deactivated. Français English Italiano Português Español Deutsch Nederlands Minute adjustm/j
    ent via GPS Voice commands list Unit description CURRENT USER PROFILE UNIT DESCRIPTION Administration and security Hotels, resta+;
    urants, shops and businesses Culture, tourism and shows Sports centres and open air Transports and automobiles CHOICE OF A SERVI-˜
    CE FM : 87.50-108.00 MHz AM : 153-279 / 531-1602 kHz MHz kHz Fastest route Shortest route Call divert
    to voice mailbox
    is activa%Â
    ted. SIM Card missing
    or poorly inserted.
    112 calls only. Call divert
    to voice mailbox
    is deactivated. Make the breakdown
    call i,F
    n s ? Reply? The operation was
    successful. The operation failed. The call is
    unsuccessful. Confirmation SMS recipient The new di,¶
    stance
    to destination is : . Continue? Dialling TOWNS DELETE SELECT SIM CARD NAMES ROAD TOWN “ Tyre pressure too low “ Door(s) o(
    pen  Auto gearbox temperature too high  Braking system faulty  Hydraulic suspension pressure faulty  Suspension faulty  Eng/ü
    ine oil temp. too high  Engine overheating.  Particle filter regen.cycle urgent “ Body height position  FAP additive level to.
    o low “ Fuel tank not locked  Puncture(s) in tyre(s) detected  Coolant level low  Engine oil pressure too low  Engine oil le-(
    vel too low  Engine anti-pollution system faulty  Brake pads worn “ Diagnosis OK  Automatic gearbox faulty  ESP/ASR system f-ç
    aulty  ABS system faulty  Suspension elec. control faulty  Side airbag faulty  Airbag(s) faulty  Cruise control faulty “ En.
    gine temperature high “ Load-shedding in progress  Ambient brightness sensor faulty  Rain sensor faulty  Water presence in di/P
    esel filter  Rear LH sliding door faulty  Auto. headlamp adjust. faulty  Rear RH sliding door faulty  Bulbs blown  Battery -M
    low  Battery charge faulty  Diesel particle filter faulty “ Handbrake left on “ Seat belt(s) not fastened “ Passenger airbag s.
    witched off “ Screen wash fluid level too low “ Current speed too high  Ignition key left in “ Sidelights left on  F. seat bel-]
    t(s) not fastened! “ Shock sensor faulty  LPG combustion refused “ Check and re-initialise tyre pressure “ Remote control batte.r
    ry flat “ Put auto gear in 'P' position “ Stop lights test: brake gently “ Fuel level low  Automatic headlights deactivated  R-“
    ear LH pass seatbelt unfast.  Rear RH pass seatbelt unfast. “ Driving school pedals indication  Tyre pressure(s) not monitored.P
    “ Doors locked “ ESP system deactivated “ Child safety activated “ Self locking doors activated “ Automatic headlights activate.Ê
    d “ Automatic windscreen wiper activated  Electronic anti-theft faulty “ 'Sport' suspension mode activated “ Change of fuel use.ş
    d  LPG system faulty “ LPG in use  Min level LPG “ ADIN fault “ Use Stop & Start “ Stop & Start available “ Stop & Start activ*1
    ated “ Stop & Start deactivated “ Stop & Start deferred “ Change to neutral “ Roof operation complete “ Operation of roof imposs-ë
    ible “ Roof mechanism not locked! “ Operation roof imp. boot open “ Operation roof imp. speed too high “ Oper. roof imp. ext. te,ü
    mp. too low  Roof mechanism faulty “ Boot mechanism not locked !  Roof frame fault “ Operation roof imp. roof locked “ Roof op-J
    eration incomplete › Power steering faulty  Airbag(s) or seat belt(s) faulty  Parking assist. syst. faulty “ Cruise control no.{
    t possible “ X seatbelt(s) fastened “ Risk of ice “ Automatic windscreen wiper deactivated “ Child safety deactivated No warning.y
    present The network
    is inaccessible. The new PIN code
    and its confirmation
    are different. Longitude : Latitude : ACCESS COUNTRY+™
    FOR INFORMATION Am Pm 12h 24h The address is not
    recognised by the
    navigation system. The current position
    does not match
    a kno*Æ
    wn address. The navigation
    CD-ROM is not
    inserted.
    Please insert it ... The service is not
    available near
    the selected place. Th+Û
    e directory
    is empty. ENTER AN ADDRESS WARNING LOG N°/ CHOSEN DESTINATION JOURNEY LEG CALLS LIST IMEI The unit can handle
    only %ø
    1 simultaneous
    call. Medical advice call
    failing







































  • Arkadaşlar dün aracı 60.000 ağır bakımına soktum serviste bugün teslim aldım. Peugeot yetkili servisine gitmedim, uzun zamandır tanıdığım özel servise gittim. Tüm bakım 650 YTL tuttu. Araca yapılanların listesi;

    - 60.000 km olduğu için triger değişti
    - V kayışı değişti
    - 10.000 km motor yağı değişimi yapıldı
    - Şanzuman yağı değiştirildi
    - Yağ filtresi değişimi
    - Hava Filtresi değişimi
    - Polen Filtresi değişimi
    - Arka iki amortisör değişimi
    - Ön rotil değişimi
    - Motor suyu antifirizi konuldu
    - Alt tablalardan ses geliyordu, sanırım lastikleri değiştirildi.
    - Ön silecek lastikleri değişti
    - Arka silecek kolu komple değişti
    - Antifirizli silecek suyu konuldu
    - İmmobilizerli yedek anahtar yapıldı.
    - Ön sol tweter değişti
    - Ön sağ hoparlör değişti

    Aklımda kalanlar bunlar, tabi bunların dışında ufak tefek sorunlar giderildi, kapıların ayarlanması, lastik basınçları vs. Zaten bilgisayarda bi hata falan vermedi. Kısacası ağır bakımı atlattım ve kışa hazırım.
  • selam geshu
    benim de aracım 60000 km bakımına girecek (62000 km de şu an)
    fiyat aldım bir servisten
    250 ytl civarı dediler.

    yağ , yağ filtresi değişimi
    hava filtresi değişimi
    polen filtresi değişimi ve benzin filtresi değişimi
    ilave birşey çıkarsa ayrıca fiyat artar tabi

    (ben yağı değiştirmeyeceğim. çünkü araç servis bakımlı olmasına rağmen -büyük ihtimal 40000 de değişti- ben 45000 de aldığım için tekrar değiştirmiştim.içim rahat etsin diye. dolayısı ile ben 65000 de yağ değişeceğim. ya da 65000 de komple bakıma girebilirim.)

    bu arada triger bildiğim kadarı ile 80000 de değişiyordu doğru mu?
    hangi özel servise gittin?
    çünkü triger de değişti ise fiyat pahalı değil gibi


    senden ricam maddeleri teker teker fiyatlandırabilir misin?
    yani faturada tek tek mi yazıyor yoksa toptan mı ?

    birde şu ön rotil değişimi demişsin.
    değişince araçta ne gibi farklar oluştu ya da fark edebildin mi ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu

    Arkadaşlar dün aracı 60.000 ağır bakımına soktum serviste bugün teslim aldım. Peugeot yetkili servisine gitmedim, uzun zamandır tanıdığım özel servise gittim. Tüm bakım 650 YTL tuttu. Araca yapılanların listesi;

    - 60.000 km olduğu için triger değişti
    - V kayışı değişti
    - 10.000 km motor yağı değişimi yapıldı
    - Şanzuman yağı değiştirildi
    - Yağ filtresi değişimi
    - Hava Filtresi değişimi
    - Polen Filtresi değişimi
    - Arka iki amortisör değişimi
    - Ön rotil değişimi
    - Motor suyu antifirizi konuldu
    - Alt tablalardan ses geliyordu, sanırım lastikleri değiştirildi.
    - Ön silecek lastikleri değişti
    - Arka silecek kolu komple değişti
    - Antifirizli silecek suyu konuldu
    - İmmobilizerli yedek anahtar yapıldı.
    - Ön sol tweter değişti
    - Ön sağ hoparlör değişti

    Aklımda kalanlar bunlar, tabi bunların dışında ufak tefek sorunlar giderildi, kapıların ayarlanması, lastik basınçları vs. Zaten bilgisayarda bi hata falan vermedi. Kısacası ağır bakımı atlattım ve kışa hazırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    selam geshu
    benim de aracım 60000 km bakımına girecek (62000 km de şu an)
    fiyat aldım bir servisten
    250 ytl civarı dediler.

    yağ , yağ filtresi değişimi
    hava filtresi değişimi
    polen filtresi değişimi ve benzin filtresi değişimi
    ilave birşey çıkarsa ayrıca fiyat artar tabi

    (ben yağı değiştirmeyeceğim. çünkü araç servis bakımlı olmasına rağmen -büyük ihtimal 40000 de değişti- ben 45000 de aldığım için tekrar değiştirmiştim.içim rahat etsin diye. dolayısı ile ben 65000 de yağ değişeceğim. ya da 65000 de komple bakıma girebilirim.)

    bu arada triger bildiğim kadarı ile 80000 de değişiyordu doğru mu?
    hangi özel servise gittin?
    çünkü triger de değişti ise fiyat pahalı değil gibi


    senden ricam maddeleri teker teker fiyatlandırabilir misin?
    yani faturada tek tek mi yazıyor yoksa toptan mı ?

    birde şu ön rotil değişimi demişsin.
    değişince araçta ne gibi farklar oluştu ya da fark edebildin mi ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: geshu

    Arkadaşlar dün aracı 60.000 ağır bakımına soktum serviste bugün teslim aldım. Peugeot yetkili servisine gitmedim, uzun zamandır tanıdığım özel servise gittim. Tüm bakım 650 YTL tuttu. Araca yapılanların listesi;

    - 60.000 km olduğu için triger değişti
    - V kayışı değişti
    - 10.000 km motor yağı değişimi yapıldı
    - Şanzuman yağı değiştirildi
    - Yağ filtresi değişimi
    - Hava Filtresi değişimi
    - Polen Filtresi değişimi
    - Arka iki amortisör değişimi
    - Ön rotil değişimi
    - Motor suyu antifirizi konuldu
    - Alt tablalardan ses geliyordu, sanırım lastikleri değiştirildi.
    - Ön silecek lastikleri değişti
    - Arka silecek kolu komple değişti
    - Antifirizli silecek suyu konuldu
    - İmmobilizerli yedek anahtar yapıldı.
    - Ön sol tweter değişti
    - Ön sağ hoparlör değişti

    Aklımda kalanlar bunlar, tabi bunların dışında ufak tefek sorunlar giderildi, kapıların ayarlanması, lastik basınçları vs. Zaten bilgisayarda bi hata falan vermedi. Kısacası ağır bakımı atlattım ve kışa hazırım.





    ergin abi, fiyatların tek tek yazdığı fatura vardı ama sanırım serviste bekleme salonunda kalmış çünkü ceplerimi falan karıştırdım bulamıyorum. Bizimkilerde 60.000 de bir değişiyor triger çünkü aracı alırken ankara Peugeot ABC otoya expertiz yaptırmıştım. Aracı 62.000 kmde aldım ve ABC oto biranönce triger değişmesi lazım bunun dışında başka bişey yok demişlerdi.

    Bende devamlı gittiğim teknik oto var ankara şaşmaz sanayisinde her marka aracın bilgisayar programı vs var orada değiştirdim trigeri sanırım tek triger değişim fiyatı 200 lira. Ama benim arka amortisörler, immobilizerli yedek anahtar vs. olunca fiyat o kadar çıktı. aslında benim yağ eskimemişti ama yeni aldığım için aracı aynen senin gibi içim rahat etsin diye değiştirdim, ne zaman yapıldığını bilirim en azından.

    aklımda kalanlar yanlış hatırlamıyorsam

    şanzuman yağı: 30 lira
    yedek anahtar 70 lira
    triger 200 lira
    amortisörlerinde sanırım tanesi 110 liraydı

    rotiller değişmeden önce vuruntu ve ses oluyordu o geçti, birde arkalara amortisör harici başka bir işlem yaptılar, önceden çukura girince küt diye baya şiddetli vuruyordu şimdi kalmadı öyle bişey. bu arka kısımdaki vuruntu genel olarak renault ve paugeotlarda olan bir sorunmuş ve yapılan işlemle ve amortisör değişimiyle minimuma indirildi.
  • teşekkürler
    ben 80000 km diye biliyorum trigeri ama
    bir araştırayım
    kullanım kılavuzuna bakayım
  • yetkili peugeot servisi bana 60.000 km den sonra değişmesi lazım ama 80.000 km ye kadar idare ediyor demişti. bende değiştim çünkü daha önce astrada ihmal etmiştim ve yaklaşık 2000 ytl masraf açmıştım başıma o yüzden şimdi içim rahat. Ama çıkan kayışı gördüm baya yıpranmıştı yani dişleri falan incelmişti, bide arka yüzünden falan ince yarıklar oluşmaya başlamıştı. 80.000 e kadar dayanmazdı galiba. bence değiştimesende yinede bi kontrol ettir kayışı, yani gerginliğine falan bi baktırmanda fayda var abi.
  • teşekkür ederim
    benim içim rahat etmedi
    ineyim aşağıya alayım kullanım kılavuzunu
    geliyom
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    teşekkür ederim
    benim içim rahat etmedi
    ineyim aşağıya alayım kullanım kılavuzunu
    geliyom




    bende meraklandım şimdi klavuzumda yokki bakıyım, neyse sen bak bizide aydınlat
  • ya aldım bakıyorum da bulamadım
    daha doğrusu kafam bulanık biraz

    30000 km de kayışları kontrol edin yazıyo
    başka da bişey bulamadım

    ben servisi arar sorarım
  • PEUGEOT BAKIM ÇİZELGESİ

    PEUGEOT BAKIMLARI


    benzin motorlu araçlar için


    15000 KM DE


    20000 KM DE

    206 2.0L 16S 180BG

    307 2.0L 16S 180BG



    30000 KM DE

    206 1.1L , 1.4L , 1.6L , 2.0L

    307 1.4L , 1.6L , 2.0L

    407 1.8L , 2.0L , 2.2L , 3.0L

    607 2.2L , 3.0L

    1007 1.4L , 1.6L

    partner 1.1L , 1.4L , 1.6L

    expert 2.0L

    boxer 2.0L


    dizel motorlu araçlar için


    15000 KM DE

    206 D 1.9L

    partner D 1.9L

    expert D 1.9L


    20000 KM DE

    206 HDI 1.6L

    307 HDI 1.4L , 1.6L , 2.0L

    407 HDI 1.6L

    partner HDI 2.0L


    30000 KM DE

    206 HDI 1.4L , 2.0L

    407 HDI 2.0L

    607 HDI 2.0L , 2.2L , 2.7L

    807 HDI 2.0L , 2.2L

    1007 HDI 1.4L

    expert HDI 2.0L

    boxer HDI 2.0L , 2.2L , 2.8L



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 16 Kasım 2008; 2:12:02 >
  • Benim anlamadığım bişey var.Ben arabamı her 10,000 km'de bir bakıma (yağ filtre değişimi) sokuyorum.
    Bakım km sini geçen gün kendim sıfırladım ve 20,000 km geriye attı.Aklıma takılan ben 10 bindemi yoksa 20 bindemi yağ değiştirmem gerekiyor?
  • çizelgeye göre benimde 30.000 de bir yağ değişmem gerekiyor.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.