XBOX360 SÜREKLİ SORULAN SORULAR & KAPSAMLI CEVAPLAR
6133 Cevap298465 Görüntüleme22 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<     94 95 96 97 98 [100] 102 103      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


642 Mesaj
15 Şubat 2013; 14:56:35 

Teşekkürler bir deneyelim bakalım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1221 Mesaj
15 Şubat 2013; 17:11:40 

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

Fw 3.0 olan aletten fw yi nasıl kaldırabiliriz.O microsoft updateini tekrar bir şekilde yükleyebiliyor muyuz?Hani bu ilaçları kaldıran update

Öyle bir yöntem yok. 3,0 onun önlemini alıyor zaten. Ama dvd-rom değiştirerek fw sildirme gibi bir söylenti vardı. Tam emin değilim işe yarıyor mu yaramıyor mu. Bazıları yarıyor der bazıları yine de fw li olduğu belli olur der.

amacım zaten belli etmemek değil fwyi kaldırmak aletten :)


_____________________________



2586 Mesaj
15 Şubat 2013; 17:19:51 

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

Fw 3.0 olan aletten fw yi nasıl kaldırabiliriz.O microsoft updateini tekrar bir şekilde yükleyebiliyor muyuz?Hani bu ilaçları kaldıran update

Öyle bir yöntem yok. 3,0 onun önlemini alıyor zaten. Ama dvd-rom değiştirerek fw sildirme gibi bir söylenti vardı. Tam emin değilim işe yarıyor mu yaramıyor mu. Bazıları yarıyor der bazıları yine de fw li olduğu belli olur der.

amacım zaten belli etmemek değil fwyi kaldırmak aletten :)

Miki anlayabilir diyorum. Fw kaldırdım sanıp boşuna orjinal oyuna masraf yapmış da olabilrisiniz. %100 değil diye biliyorum.


_____________________________


Nothing's real until you feel.
Live: Diablom TR


1221 Mesaj
15 Şubat 2013; 17:32:13 

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

Fw 3.0 olan aletten fw yi nasıl kaldırabiliriz.O microsoft updateini tekrar bir şekilde yükleyebiliyor muyuz?Hani bu ilaçları kaldıran update

Öyle bir yöntem yok. 3,0 onun önlemini alıyor zaten. Ama dvd-rom değiştirerek fw sildirme gibi bir söylenti vardı. Tam emin değilim işe yarıyor mu yaramıyor mu. Bazıları yarıyor der bazıları yine de fw li olduğu belli olur der.

amacım zaten belli etmemek değil fwyi kaldırmak aletten :)

Miki anlayabilir diyorum. Fw kaldırdım sanıp boşuna orjinal oyuna masraf yapmış da olabilrisiniz. %100 değil diye biliyorum.

dostum anlatamadım kendimi neyse :) Amaç sadece orjinal oynamak :)


_____________________________



261 Mesaj
15 Şubat 2013; 20:25:11 

Merhabalar, cevap veren herkese teşekkür ederim.
Ses sorununu çözdüm. televizyonumun menüsünden bağlantıyı pc olarak belirtince sorun kalmadı.
Okunamayan oyunu (singapurdan makinayla gelen) buradaki her hangi bir xbox satan elektronik mağazasına götürsem değiştirirler mi?

Saygılar.


_____________________________

Yeni Golf 1.2 TSI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Tungsten Gri-17 inch Dijon jant - Sürüş konfor paketi - Işık paketi - Ergo aktive koltuk


2586 Mesaj
15 Şubat 2013; 20:29:57 

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah


Öyle bir yöntem yok. 3,0 onun önlemini alıyor zaten. Ama dvd-rom değiştirerek fw sildirme gibi bir söylenti vardı. Tam emin değilim işe yarıyor mu yaramıyor mu. Bazıları yarıyor der bazıları yine de fw li olduğu belli olur der.

amacım zaten belli etmemek değil fwyi kaldırmak aletten :)

Miki anlayabilir diyorum. Fw kaldırdım sanıp boşuna orjinal oyuna masraf yapmış da olabilrisiniz. %100 değil diye biliyorum.

dostum anlatamadım kendimi neyse :) Amaç sadece orjinal oynamak :)

Hocam orjinal oyanayacaksınız ama offline mı oynayacaksınız ? O zaman fw yi kaldırtmanın anlamı yok orjinal dvd ler zaten fw ile de çalışır. Ama fw yi kaldırıp orjinal dvd ler ile online oynarsanız bunun garantisi yok onu söylemeye çalışıyorum. Yani korsan dvd veya orjinal oynamışsınız pek farkı olmayabilir. Onu anlatmaya çalışıyorum. Fw kaldırıp orjinal dvdler ile oynayıp banlanma olabilir diyorum. Yıllardır ban falan yok ayrı konu.


_____________________________


Nothing's real until you feel.
Live: Diablom TR


1221 Mesaj
15 Şubat 2013; 20:48:05 

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah

quote:

Orijinalden alıntı: HedoTurkoglu


amacım zaten belli etmemek değil fwyi kaldırmak aletten :)

Miki anlayabilir diyorum. Fw kaldırdım sanıp boşuna orjinal oyuna masraf yapmış da olabilrisiniz. %100 değil diye biliyorum.

dostum anlatamadım kendimi neyse :) Amaç sadece orjinal oynamak :)

Hocam orjinal oyanayacaksınız ama offline mı oynayacaksınız ? O zaman fw yi kaldırtmanın anlamı yok orjinal dvd ler zaten fw ile de çalışır. Ama fw yi kaldırıp orjinal dvd ler ile online oynarsanız bunun garantisi yok onu söylemeye çalışıyorum. Yani korsan dvd veya orjinal oynamışsınız pek farkı olmayabilir. Onu anlatmaya çalışıyorum. Fw kaldırıp orjinal dvdler ile oynayıp banlanma olabilir diyorum. Yıllardır ban falan yok ayrı konu.

Cevapların için teşekkür ediyorum :) işte yani amaç fw yokmuş gibi olmasını istemek :) yani attırdığıma çok pişman oldum.Yapacak birşey yok normal orjinal alıp oynayacağım artık :)


_____________________________



 
363 Mesaj
18 Şubat 2013; 20:28:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Devillah


quote:

Orijinalden alıntı: oxxo

arkadaşlar bilen yokmudur şu 2 ay 2$ nasıl alınır?

Her zaman alamazsin onu. Mesela devam etmekte olan live uyeligin var ve sonlara geldi. Dashboardda 2$ a 2 ay daha uzatmak ister misiniz gibisinden kampanya cikar ve alinir. Her zaman cikmiyor zaten.

anladım
teşekkür derim


_____________________________

gt: guybrushtweed


 
71 Mesaj
20 Şubat 2013; 7:46:32 

Merhaba arkadaslar.
benim birkac sorum olacak:
FW yapilirsa Ban yemeden eski haline dondurmek mumkun mu?

İkinci sorum FW atma olayi riskli oldugu yaziliyor cogu yerde. ne gibi risk var? Benim yasadigim bolgede guvenilir biri yok da kendim FW atmayi dusunuyorum. basarisiz olsam ne tur kayiplar olabilir ve duzeltme ihtimali var midir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
44 Mesaj
22 Şubat 2013; 14:14:11 

Benim de bir sorum olacak.
Bazı oyunlar ntsc-j veya ntsc-u olsa bile region free olduğu için pal makinalarda çalışabiliyor. Burası tamam.

Peki bunun dışında pal olan bi oyundan herhangi bir farkı var mı? Mesela ntsc-j bi oyun alırsam online oynarken asya ülkelerinin serverlarına mı bağlanır veya bunun gibi birşey var mı?

Kısacası ntsc-j region free oyun ile pal oyun arasında ufak da olsa bir fark yok mu?


_____________________________


COMINGSOON


2586 Mesaj
22 Şubat 2013; 15:29:10 

quote:

Orijinalden alıntı: holyland

Merhaba arkadaslar.
benim birkac sorum olacak:
FW yapilirsa Ban yemeden eski haline dondurmek mumkun mu?

İkinci sorum FW atma olayi riskli oldugu yaziliyor cogu yerde. ne gibi risk var? Benim yasadigim bolgede guvenilir biri yok da kendim FW atmayi dusunuyorum. basarisiz olsam ne tur kayiplar olabilir ve duzeltme ihtimali var midir?


İlk sorunun cevabı bir önceki sayfada var. Hatta 2 mesaj yukarıda alıntılara bakarak da görebilirsin.
İkinci soru için biraz araştırma yapmanız lazım. Yani fw için neler gerekli olduğuna bakın. Pek bilmeden yapılabilecek bir şey değil. Google ile bir sürü türkçe-ingilizce kaynak bulabilirsiniz zaten.

quote:

Orijinalden alıntı: qubee

Benim de bir sorum olacak.
Bazı oyunlar ntsc-j veya ntsc-u olsa bile region free olduğu için pal makinalarda çalışabiliyor. Burası tamam.

Peki bunun dışında pal olan bi oyundan herhangi bir farkı var mı? Mesela ntsc-j bi oyun alırsam online oynarken asya ülkelerinin serverlarına mı bağlanır veya bunun gibi birşey var mı?

Kısacası ntsc-j region free oyun ile pal oyun arasında ufak da olsa bir fark yok mu?


Oyunlarda ntsc-j ntsc-u pal farkı yok. Makinelerde bu fark var. İşte palın adaptörünün çektiği güç farklı, ntsc-j çektiği güç farklı gibi. Ama oyunlarda fark yok.


_____________________________


Nothing's real until you feel.
Live: Diablom TR


 
5 Mesaj
26 Şubat 2013; 23:12:56 

arkadaşlar merhaba herkesin olduğu gibi benimde biraz sorum var
bu konuya vakıf olan arkadaşlardan Cevap alabilirsem çok güzel olur.

1-xbox360 almayı düşünüyorum jtag fw ikisi bir arada olanı varmıdır alabilirmiyim?
2-xbox360 4gb olanı alsam harici diske nasıl oyun yükleyip oynayabilirim?
3-xbox360 +kinect jtag fw için önerebileceğiniz fiyat aralığı nedir?
4-xbox360 bilmemiz gerekn en önemli 5 nokta.
5-xbox360 için en stabil versiyon hangisidir?


şimdiden teşekkürler


_____________________________



 
1 Mesaj
27 Şubat 2013; 10:50:37 

quote:

Orijinalden alıntı: engin_04

arkadaşlar merhaba herkesin olduğu gibi benimde biraz sorum var
bu konuya vakıf olan arkadaşlardan Cevap alabilirsem çok güzel olur.

1-xbox360 almayı düşünüyorum jtag fw ikisi bir arada olanı varmıdır alabilirmiyim?
2-xbox360 4gb olanı alsam harici diske nasıl oyun yükleyip oynayabilirim?
3-xbox360 +kinect jtag fw için önerebileceğiniz fiyat aralığı nedir?
4-xbox360 bilmemiz gerekn en önemli 5 nokta.
5-xbox360 için en stabil versiyon hangisidir?


şimdiden teşekkürler

Bildiğim kadarıyla sorularını cevaplıyayım arkadaşım

1- Jtag fw bi arada olmaz ki varsa bile öyle alman saçmalık olur :) Fw li alırsan xbox live dan online oynayabilirsin ama ban yeme riskini göze alacaksan :) Jtag li alırsan oyunları harici harddiskinden oynarsın bunda da kendi kurmuş oldukları Xlink kai diye bi server var ordan oynarsın bunda ban yok ama live kadar iyi olmaz çoğu hileci :)
3- Jtag kinectliler 900-1100 arası değişiyo
4- Ntsc yada pal mı onu sor. Fw li alacaksan pal ama jtaglı alacaksan onda sorun omaz o hepsini çalıştırıyo :) Isınma problemi falan vardı ama slimlerde çözdüler sanada zaten son anakart modeli verecekleri için sıkıntı olmaz :)
5- Yukarda dediğim gibi stabil versiyon yok zaten jtagli yada fwli alacağın zaman onlar o stabil çalışan versiyonu koyuyorlar.

Umarım işine yarar bu bilgiler :)


_____________________________



 
3 Mesaj
27 Şubat 2013; 20:21:38 

güzel paylaşım ama su microsoft un xbox ı bu fiyatlara göre daha uygun olduğunu düşünüyorum.


_____________________________



 
1017 Mesaj
27 Şubat 2013; 23:47:51 

jtag lı bir makine de oyun güncellemelerini nasıl yüklüyoruz.Mesela pes 2013 ün 1.0 versiyonu yüklü şimdi 1.03 güncellemesi çıktı,nasıl yüklüyoruz.


_____________________________

Ultrabooklar Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Android Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Tabletler Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Play Station 4 Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey


 
76 Mesaj
1 Mart 2013; 21:15:08 

Selam,
Almanyadan xbox getiriyorum ancak xbox2ı yıllardır uzaktan izlemiş ve sadece PC de oynayan biri olarak konuya çok uzağım sizi fazla sıkmak istemiyorum iki üründen hangisini almalıyım diye soracağım çünkü hiç anlamıyorum.
http://www.saturn.de/mcs/product/MICROSOFT-Xbox-360-250-GB-Kinect---Kinect-Sports---Dance-Central-2,48352,419208,469516.html?langId=-3
http://www.saturn.de/mcs/product/MICROSOFT-Xbox-360-250-GB-inkl.-Kinect,48352,419208,192705.html?langId=-3


_____________________________



 
779 Mesaj
1 Mart 2013; 22:32:49 

Arkadaşlar merhaba,

Uzun zamandır kullanmadığım 3 fw'li konsoluma güncel backup oyunlardan oynamak istediğimde oyun otomatik update yapmak istiyor. Aksi durumda oyuna devam etmiyor. Oyunun içerisindeki update'i kabul etmem durumunda sorun yaşar mıyım? Bu konuda yapmam gereken nedir?

Yardımlarınızı rica ediyorum :(((


2586 Mesaj
1 Mart 2013; 23:07:28 

quote:

Orijinalden alıntı: SquallTr

Arkadaşlar merhaba,

Uzun zamandır kullanmadığım 3 fw'li konsoluma güncel backup oyunlardan oynamak istediğimde oyun otomatik update yapmak istiyor. Aksi durumda oyuna devam etmiyor. Oyunun içerisindeki update'i kabul etmem durumunda sorun yaşar mıyım? Bu konuda yapmam gereken nedir?

Yardımlarınızı rica ediyorum :(((

Son fw varsa sorun çıkmaz.


_____________________________


Nothing's real until you feel.
Live: Diablom TR


203 Mesaj
5 Mart 2013; 15:45:16 

merhaba bende karar verdim. xbox 250gb+kinect+jtag lı bir tane alacam.

bu pal ve ntsc farkını kaçırdım ben. bizim için en iyisi hangisi?

bir de jtag yapılacak ama sanırım jtaglılarda online oyuna giremiyoruz live den. kendi serverları varmış. makine de jtag olsa da girme ihtimalimiz yok mu mesela orjinal oyunu alsak?

bir de fiyat konusunda yardımcı olur musunuz? 12 taksitle 1200 tl içinde de 50 oyun var dedi satıcı? sizce nasıl?


_____________________________

For The Horde!!!


 
1017 Mesaj
5 Mart 2013; 16:01:35 

quote:

Orijinalden alıntı: Anakhaa

merhaba bende karar verdim. xbox 250gb+kinect+jtag lı bir tane alacam.

bu pal ve ntsc farkını kaçırdım ben. bizim için en iyisi hangisi?

bir de jtag yapılacak ama sanırım jtaglılarda online oyuna giremiyoruz live den. kendi serverları varmış. makine de jtag olsa da girme ihtimalimiz yok mu mesela orjinal oyunu alsak?

bir de fiyat konusunda yardımcı olur musunuz? 12 taksitle 1200 tl içinde de 50 oyun var dedi satıcı? sizce nasıl?

fiyat konusunda biz 1 hafta önce kuzenime aldık Kadıköy den Kahraman Elektronikten

Xbox 4gb Jtaglı içinde ekstradan 320gb hdd var
30 oyun,
ekstra 1 kol

toplam 820 TL 12 taksit


_____________________________

Ultrabooklar Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Android Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Tabletler Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Play Station 4 Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey


203 Mesaj
5 Mart 2013; 16:37:18 

bugün bende kahramanla görüştüm 250gb+2 kol+kinect+25 oyun 1100 tl dedi. 12 taksitle. bunu sanırım ciddi şekilde düşünüyorum. 320gb hdd yi siz mi aldınız? onunla toplamda 820 ye mi geldi?


_____________________________

For The Horde!!!


 
1017 Mesaj
5 Mart 2013; 16:59:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Anakhaa

bugün bende kahramanla görüştüm 250gb+2 kol+kinect+25 oyun 1100 tl dedi. 12 taksitle. bunu sanırım ciddi şekilde düşünüyorum. 320gb hdd yi siz mi aldınız? onunla toplamda 820 ye mi geldi?

hepsi beraber 820 TL. 4gb modele kendileri 320gb hdd takmışlar.


_____________________________

Ultrabooklar Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Android Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Tabletler Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey || Play Station 4 Hakkında Bilmeniz Gereken Herşey


 
460 Mesaj
10 Mart 2013; 11:00:52 

Merhaba.

Yaklaşık 2 yıl önce aldığım konsolum fw'li idi. Ben sadece içinden çıkan 1 aylık gold kartı kullandım, daha sonra hiç live'e bağlanmadım. Aradan bir yıl kadar geçti ve dashboardların da temelli yenilendiği bir güncelleme ile kopya oyun oynayamaz duruma geldim. Yaklaşık 6 aydır orijinal oyun oynuyorum fakat hiç live satın almadım.

Kopya oyun oynayamamaktan şikayetçi değilim fakat merak ettiğim şu, live'e girersem hala ban yeme ihtimalim var mı? Sonuçta artık kopya oynatmadığı için ban da yemem diye düşünüyorum fakat yanılıyor muyum?

Vereceğiniz cevaba göre aylık veya yıllık gold üyelik alacağım.
Şimdiden teşekkürler...


_____________________________



1032 Mesaj
10 Mart 2013; 14:09:21 

arkadaşlar bende xbox360 almayı düşünüyorum bu pc dalgasından iyice sıkıldım artık
çok yabancıyım bu xbox 360 olayına 2. el almayı düşünüyorum kinect olayı beni çok cezbediyor
sizce xbox 360+kinect 2.el olarak kaça bulabilirim


_____________________________


COMINGSOON


 
315 Mesaj
12 Mart 2013; 8:50:40 

quote:

Orijinalden alıntı: hakeen

arkadaşlar bende xbox360 almayı düşünüyorum bu pc dalgasından iyice sıkıldım artık
çok yabancıyım bu xbox 360 olayına 2. el almayı düşünüyorum kinect olayı beni çok cezbediyor
sizce xbox 360+kinect 2.el olarak kaça bulabilirim

ikinci el fiyatları neredeyse sıfır fiyatına yakın. bence sıfır al. 900'e kadar düştü. ben geçen sene 930'a aldım. taslak elektronikten.


_____________________________

insanın yaşadığı toprakların altında ölüleri yoksa o adam o toprağın insanı değildir...


647 Mesaj
12 Mart 2013; 19:28:48 

Arkadaşlar Crysis 3'ün Avrupa (PAL) versiyonu Türkçe mi ? Yoksa sadece Türkiye'den alınan DVDlermi Türkçe.


_____________________________



 
60 Mesaj
13 Mart 2013; 23:06:05 

arkadaslar sızce xbox360 ıcın 26 ınch led tv mı ıyı olur kı alırsam tv ozellıgını de kullanacam yada kınect mı alsam daha ıyı olur kınect kullananlar yazabılırler mı nasıl memnunlar mı ?


_____________________________



 
315 Mesaj
14 Mart 2013; 15:04:02 

quote:

Orijinalden alıntı: SAYKOOO14

arkadaslar sızce xbox360 ıcın 26 ınch led tv mı ıyı olur kı alırsam tv ozellıgını de kullanacam yada kınect mı alsam daha ıyı olur kınect kullananlar yazabılırler mı nasıl memnunlar mı ?

tek başına oynayacaksan kinect o kadar zewkli değil. ama kalabalığım diyorsan hiç düşünme al.


_____________________________

insanın yaşadığı toprakların altında ölüleri yoksa o adam o toprağın insanı değildir...


1643 Mesaj
14 Mart 2013; 17:18:55 

Yahu oyun tedarik eden bir yerler yada kişiler tanıyor musunuz? İstanbul Avrupa yakası olmalı kesinlikle.

Bilen P.m'de atabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _CHARLOTTE_ -- 14 Mart 2013; 17:19:19 >


_____________________________

Gamertag: CHARLOTTETR1
PSN: CHARLOTTETR1


 
17 Mesaj
15 Mart 2013; 12:24:49 

Arkadaşlar merhaba,

Power supplynin için açıp fanını temizledim fakat hala bazen çok ses çıkardığı oluyor bunun ısınmasıyla da bir alakası yok çünkü bazen açtığımda yapıp sonra duruyor falan. Sorum bu konularda bilgili arkadaşlara, fanı devre dışı bıraksam power supply sorun yapar mı? Siz ne yapmamı önerirsiniz?


_____________________________

https://www.youtube.com/user/BugraSenkozalak Xbox Live GT: Berke100 Fifa 14 FUT coins satılır.


563 Mesaj
16 Mart 2013; 2:35:55 

slm bende xbox var fw attırmak istiyorum yalnız makina 2011 cıkış tarihli olmuyor dediler yokmu baska caresi saygılar


_____________________________

PSN : TFC_TimsaH
GFWL : TFC TimsaH


1643 Mesaj
19 Mart 2013; 15:47:01 

quote:

Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

Yahu oyun tedarik eden bir yerler yada kişiler tanıyor musunuz? İstanbul Avrupa yakası olmalı kesinlikle.

Bilen P.m'de atabilir.

up

Bilen kimse yok mu arkadaşlar? Yardımcı olunuz lütfen.


_____________________________

Gamertag: CHARLOTTETR1
PSN: CHARLOTTETR1


2852 Mesaj
23 Mart 2013; 18:30:44 

Kinect ve altkomşu ses problemi yaşıyorum:(

Arkadaşlar alt kata çok ses gidiyor bununla ilgili çözüm önerisi olan varmı ben şu ürünü buldum http://www.uzayspor.com...i-mn-776-intcamp-search

ama sonuçta zıplıyoruz koşuyoruz basınç yapıyor 70 kiloyum eşimle birlikte yan yana iki kişi koştuğumuzda çok fazla ses gidiyor alt kata şikayet geliyor insanlarda haklı.

Sizin çözüm öneriniz varmı mutlaka aynı sorunu yaşayanlar olmuştur acaba 10 cm kalınlığında jimlastik minderimi alsam judo minderi 5cm kalınlığında fakat iç malzemesi sünger değil daha sıkıştırılmış poliüretan bir madde şimdiden teşekkürler.


_____________________________



 
1 Mesaj
24 Mart 2013; 21:36:58 

Sırf kolu rahatsızdır diye ps3 almayı düşünüyorum o analoglar vb. çok değişik konumlandırılmış GTA IV- Pes - HALO- Crysis oynayacağım. Sizce kolu rahat mı akıcı bir şekilde oynayabilir miyim?


_____________________________



 
86 Mesaj
24 Mart 2013; 22:25:36 

quote:

Orijinalden alıntı: VRulerRude

Sırf kolu rahatsızdır diye ps3 almayı düşünüyorum o analoglar vb. çok değişik konumlandırılmış GTA IV- Pes - HALO- Crysis oynayacağım. Sizce kolu rahat mı akıcı bir şekilde oynayabilir miyim?

dostum xbox ın kolu dünyanın en ergonomik kolu kol için sakın tereddüt etme ben de geçen hafta almadan önce tereddütdeydim ama hem live hem kol inanılmaz memnunum


_____________________________

DH XBOX 360 TOPLULUĞU


787 Mesaj
25 Mart 2013; 18:15:59 

Beyler bende bir box almayı düşünüyorum.
2013 yılında Slim modelleri var fakat hala kafamda şu soru var her ne kadar gitti deselerde Slim modellerinde 3K sorunu almam dimi?
Xbox ımı 2 kitabın üstüne koyarak hava almasını sağlicam ve üstüne [fanın üstüne değil biraz yanına] Kinect i yerleştiricem alet çok ısınırmı?
Bu arada EN UCUZ XBOX 360 4GB +KINECT +KINECT ADVENTURES [zaten kinect le veriliyor ] nerden bulabilirim?
750TL ye SIFIR bir box 360 + kinect buldum almalımıyım?
Daha ucuzları varmıdır?
Bana 2. el lazım malum 0 ların fiyati UÇUK geliyor bana.
MediaMarkt'da denedim arkadaşlarla Xbox kinect ve çok beğendim mutlaka almalıyım para biriktiriyorum.
Yardımlarınızı bekliyorum :(


_____________________________

Merhaba ben bu forumun sevilmeyen üyesiyim :)


22 Mesaj
6 Nisan 2013; 12:53:42 

Merhabalar arkadaşlar xbox live Türkiye ye gelmeden önce UK hesabım vardı şimdi Türkiye hesabına geçtim sorum şu, xbox live türkiyenin kendine ait mi bir grubu var yani UK ve Türkiye hesabı live da aynı sayıda mı oyuncu var yoksa biz Türkiye hesabına geçince oyuncu sayısı azaldı mı.Benim gördüğüm kadarıyla Türkiye hesabına geçtiğimden beri sanki daha az oyuncu mevcut.

Galiba türkiye live a geçmek iyi olmadı.Hem demolar açısından hem de oyuncu sayısı açısından sanki daha kısır bir yer.
Bildiğimiz bir live değil burası sanki küçük bir ıyun alanı vermişler bize siz burda oyalanın der gibi olmuş tekrar UK hesabına geçmeyi şiddetle düşünüyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi penset -- 6 Nisan 2013; 12:54:58 >


_____________________________

Orjinal XBOX 360 Slim KINECT ORJİNAL KULLANICISI -------Gamertag:zeynelaTR--------


139 Mesaj
6 Nisan 2013; 23:23:41 

İlk defa Xbox alıcak ve kullanacak olan birisi olarak bir kaç soru sormak istiyorum

Taşınabilir Harddisk imi takıp oyun oynamak için ne yapmalıyım ?

RGH-FW diye birşeyler duydum (DVD ile uğraşmak istemiyorum) Halo-gta4-pes gibi oyunlar için istiyorum Online oyun meraklısı değilim bu yüzden ban yeme riski sorun değil

Yeni çıkan oyunları oynamak için sürekli aleti güncelleştirmek mi gerekiyor ?

Öğrenciyim fazla masraf çıksın istemiyorum; Tüplü televizyon ve 19 İnç Wide Screen LCD Vga monitörümle kullanmak istiyorum ek aparata ihtiyaç varmı ?

Birde 3K görmeyen yeni nesil kasalardan hangisini önerirsiniz ? Fiyat açısından uygun cihazlar tercihimdir

Pal-NFTS de yanılmıyorsam rgh (JTag ) yapılınca pek farketmiyor ikisinide açıyor mu ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Feat.35 -- 6 Nisan 2013; 23:25:15 >


_____________________________



 
581 Mesaj
7 Nisan 2013; 4:56:37 

gümrüğe takılmadan X360 getirtme imkanımız var mı (ebay shopto)
bir de geekaygames.com'un ülkemize gönderimi var mı


_____________________________


#YOLO


 
5 Mesaj
10 Nisan 2013; 10:19:20 

MERHABA ARKADAŞLAR KOLAY GELSİN HERKESE... YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK MEMUN OLURUM
OYUN KONSOLU ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM "Xbox 360 elite 120 gb + soğutucu + component kablo"
şimdi öncelikle ilk defa xbox360 alacam + larını - lerini bilmiyorum.. korsan cd çalıştırıyor mu?
oyun cd lerini fiyatları uygun mu? birde banlanıca ömür boyu konsolu kullanamıyormuşsun doğru mu?


_____________________________



 
80 Mesaj
10 Nisan 2013; 11:59:50 

Arkadaşlar diyelim ki xkey li bir cihaz aldık oyunları oynuyoruz. Örneğin forza oyununa dlc yüklemek istedik bunun mümkünü yok. Peki forza yı orjinal alıp dlc alabilirmiyiz. Yani kısaca xkey varken aynı zamanda da orijinal oyun oynayıp yine live den xbla arcade vs. satın alabilirmiyiz. Teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


[DH]

MERCEDES BENZ
[FAN CLUB]
H. ŞAHİN


103 Mesaj
11 Nisan 2013; 19:15:39 

Arkadaşlar Xbox 360 almayı düşüyorum ancak sıfır slim kasalar çok pahalı. bende 2. el elite jasper board almayı düşündüm. Ama kafama takıldı; Elite modellerde 3K hatası görülüyor mu, makinayı alınca elimde patlar mı? Bu saatten sonra da Slim'e o kadar para bayılmak istemiyorum. teşekkürler.


_____________________________



1092 Mesaj
12 Nisan 2013; 15:27:59 

Arkadaşlar,
Oyun PC si mi toplasak yoksa bu konsollardan birini(XBX, PS) mi alsak ?
az önce bi konu açtım yönetim çöpe atmış , ama hiç bir yerde oyun konsolunun PC ile karşılaştırmasını bulamadım ? ? ?

Xbox mu PC mi ? biri yol göstersin...


_____________________________

.


185 Mesaj
13 Nisan 2013; 20:19:33 

Herkese merhabalar...

Bugün bir tanıdığımızın Amerika'ya gideceği haberini aldım. Ne alsam falan derken ablam Xbox almamızı önerdi. Benim de hoşuma gitti tabi fakat şimdiye kadar PC den şaşmayan bir insan olarak haliyle konsollar hakkında hiçbir şey bilmiyorum. İnternette ne kadar araştırma yapmış olsam da bulamadığım bazı sorular var...

1- Amerika'dan geleceği için haliyle NTSC-U olacak konsol. Xbox alıp kırdırarak ( gerçi FW diyor ustalar :) ) güzelim LIVE hizmetinden mahrum kalmak istemiyorum yani FW lemek bir opsiyon değil. Türkiye'den orjinal kutulu oyun bulmak mümkün değil gibi görünüyor... Aynı Games For Windows Live daki gibi Xbox Liveda da dijital oyun almak var mı? Eğer varsa pre order, pre install gibi opsiyonları oluyor mu? Dijital yoksa özellikle NTSC satan, Türkiyeden Türkiyeye veya Yurtdışından Türkiyeye satış yapan herhangi bir site veya mağaza var mı?
2- Eğer NTSC makine alıp Türkiye hesabı açarsam bir problem çıkar mı? Avrupa serverı ile mi oynarım yoksa Amerika mı?
3- Microsoft Pointleri ve Xbox Live Gold üyeliklerini artık D&R bile satıyor. Bu mağazalardan aldığım Microsoft Pointler problem çıkartır mı? Çıkartırsa bu hesabımla mı konsolla mı ilgili? Eğer problem oluyorsa LIVE üzerinden MS puanı veya DLC satın alımı direkt kredi kartı ile yapılabiliyor mu? Kredi kartı için spesifik özellikler gerekiyor mu? ( visa olmalı, denedim hübübübank ta olmuyor gibi...)
4- 110 V tan 220 V çevirici almam gerekiyormuş. Biraz araştırma yaptım ve ATABA 400w 220-110 diye bir şey buldum ve açıkçası fiyatı biraz pahalı geldi. Bunun yerine herhangi bir Xbox ın orjinal bricki işe yarar mı? Slim veya Fatten çıkmış olması bir problem yaratır mı?
5- Alırsam Forza, Skyrim 250 gb lık bundle ını alacağım ama bir şey olur da elime 4 gb lık model gelirse bunlara ek HDD takılıyor mu? Takılıyorsa bunlarda da NTSC muhabbeti dönüyor mu?
6- Alırsam LCD monitörümle kullanmayı düşünüyorum. Adaptörden kasıt bu mudur? Tüm monitörlerde çalışır mı?
7- 1 TB lık HDD m var ve içi film ve müzik dolu. Hepsini sadece takarak çalıştırabilir miyim yoksa özel bir format mı var? Altyazı desteği var mı? Varsa Türkçe karakter desteği var mı?
8- Hala eski oyunları oynayanlar var mı? Mesela ilk çıktığından beri Ghost Recon Advanced Warfighter 1-2 oynamak istemiştim.

Sorularımın çoğu çok saçma farkındayım fakat gerçekten bilmediğim için soruyorum mazur görün. Teşekkürler!


_____________________________

Steam: MGEDK
Uplay: MGEDK
Origin: MGEDK


551 Mesaj
13 Nisan 2013; 23:26:16 

@MGEDK

Hocam senin 5 ve 7 nolu sorularının cevabını merak ediyorum açıkçası.
Bende 4gb lık Slim versiyonu mevcut ve birkaç oyunun demosunu indirince harddisk doluyor. Bunun için harddiskin kapasitesini arttırmak istiyorum, bunun için elimdeki harddiskli bir şekilde kullanabilr miyim? Ya da asağıdaki linkteki gibi bir aparat mı lazım?

http://www.xbox.com/tr-TR/Live/Transfer



_____________________________

HP dv6-1120et=>>|| 15.6" || T7450 2.16Ghz || ATI HD 4650 1GB || 3GB DDR2 800 Mhz || 320 GB || || SAMSUNG GALAXY SIII MARBLE WHITE OMEGA V50.1 ROM ||
RACE DRIVER GRID DRIFT USTASI(izlemek için tıkla)
"pagan_angel"(kesinlikle sahtekardır,bu nicke yaklaşmayın, ismi: coşkun çağlar fırat)
XBOX LIVE GT: ULTRA-ADEM


105 Mesaj
16 Nisan 2013; 20:48:46 

hocam 2 sorum olacak ama biraz alakasız :)

1)bf 3 te 1 mbitte lAG yasarmıyım pingim kac civArında olur ve co op 2 kolla yanımdakı arkadaslamı oynanıyor

2)fraps vardır pcde bilirsiniz xboxta gameplay nasıl kaydedıyoruz peki ?

Simdiden tesekkurler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
62 Mesaj
23 Nisan 2013; 16:47:12 

uzun bi süre ps3 mü x360'mı diye kafa patlattım ve kararımı x360dan yana verdim fakat bu seferde şöyle bi soru takıldı aklıma. korsan oyun çalıştıran bi cihaz almayı düşünüyorum çnkü multiplayer oynamak falan o kadar ilgimi çekmiyo nedense. soruma gelicek olursam korsan oyun çalıştıran bi makinada falanca oyunun filanca DLC'si çıktığı vakit ben bu dlcleri elde edebilirmiyim yoksa cihazım korsan destekli olduğu için dlcler benim için ulaşılmazmı olur ?


1431 Mesaj
İletişim Bilgileri
7 Mayıs 2013; 17:20:25 

ya arkadaslar ben xbox ım ıcın karsısına gecıp spor yapacagım gobegımı erıtecegım oyun arıyorum
nasıl yardımcı olursunuz
tsk sımdıden


_____________________________

ATLANTA MERKEZ BAYİİ: İREM ELEKTRONİK
www.uyduevim.com www.uydudestek.tv


 
315 Mesaj
10 Mayıs 2013; 14:48:00 

quote:

Orijinalden alıntı: candostum2007

ya arkadaslar ben xbox ım ıcın karsısına gecıp spor yapacagım gobegımı erıtecegım oyun arıyorum
nasıl yardımcı olursunuz
tsk sımdıden


kinect yoksa zor. varsa, kungfu high impact, fitness shape, nike traning ve kinect sports işnizi görür.


_____________________________

insanın yaşadığı toprakların altında ölüleri yoksa o adam o toprağın insanı değildir...


1431 Mesaj
İletişim Bilgileri
12 Mayıs 2013; 10:16:08 

teşekkur ederım
hocam kınect var. 181 adette oyun var
ıstegen olursa chance ederız
xkey var:) 1trb hardıskte hepsı


_____________________________

ATLANTA MERKEZ BAYİİ: İREM ELEKTRONİK
www.uyduevim.com www.uydudestek.tv


 
315 Mesaj
13 Mayıs 2013; 11:45:58 

quote:

Orijinalden alıntı: candostum2007

teşekkur ederım
hocam kınect var. 181 adette oyun var
ıstegen olursa chance ederız
xkey var:) 1trb hardıskte hepsı


walla iyi olur hocam da nasıl change yapacaz onu bilmiom. bende de 40 oyun war :) yetmiyor ama.. elimde nerdeyse tüm xbox oyunlarına ait liste war. hepsini forumlarda tek tek inceledim.


_____________________________

insanın yaşadığı toprakların altında ölüleri yoksa o adam o toprağın insanı değildir...


1431 Mesaj
İletişim Bilgileri
14 Mayıs 2013; 10:04:06 

hdboxdestek@hotmail.com
skype adresımı ekle paslasalım hocam


_____________________________

ATLANTA MERKEZ BAYİİ: İREM ELEKTRONİK
www.uyduevim.com www.uydudestek.tv


304 Mesaj
14 Mayıs 2013; 17:23:16 

Selam beyler Xbox360 almayı düşünüyorum ve bazı sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim.
1) 550 liraya sıfır 4 GB Slim kasa 3.0 FW'li Xbox360 buldum nasıl sizce iyi mi? 4 GB yeterli midir?
2) İnternetten oyun indirip CD'ye yazıp Xboxta oynamak kolay mıdır? Bunun için özel birşey gerekiyor mu yoksa MP3 CD'si oluşturmak kadar kolay mı?
3) Diyelim 4 GB bana yetmedi o zaman konsola harici harddisk takma imkanım var mı?
4) Slim kasalarda 3K, aşırı ısınma, frame düşüşleri, kaplamaların geç gelmesi gibi sıkıntılar yaşar mıyım?

Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

PSN ID: the_legend_t4rqq
Xbox LIVE Gamertag: Gunslinger06TR


2852 Mesaj
14 Mayıs 2013; 17:49:18 


quote:

Orijinalden alıntı: Gunslinger.

Selam beyler Xbox360 almayı düşünüyorum ve bazı sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim.
1) 550 liraya sıfır 4 GB Slim kasa 3.0 FW'li Xbox360 buldum nasıl sizce iyi mi? 4 GB yeterli midir?
2) İnternetten oyun indirip CD'ye yazıp Xboxta oynamak kolay mıdır? Bunun için özel birşey gerekiyor mu yoksa MP3 CD'si oluşturmak kadar kolay mı?
3) Diyelim 4 GB bana yetmedi o zaman konsola harici harddisk takma imkanım var mı?
4) Slim kasalarda 3K, aşırı ısınma, frame düşüşleri, kaplamaların geç gelmesi gibi sıkıntılar yaşar mıyım?

Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. :)

Bence 100-150 tl fark verip Kinect Sensör dahil al derim çünkü Xbox kinect ile keyifli diğer türlü birde kinect sensör alcam diye 250-300 tl fark vercen 550 nin üstüne.

Ayrıca RGH lı cihaz bak yoksa bide 100 tl Rgh için para vercen Dvd yazcan fln büyük dert harici HDD içine bende 500 gb lık var toplamda 80 tane fln kinect oyunu atıon hepsini HDD den açıyorsun. Oyunları nerden bulcam dersen tane 50 kuruştan kopyalarım sana istediğin kadar oyun elektrik parası çıksın çok uzun sürüyor :)

KISACA :

Rgh'lı
Kinect sensörlü
Jasper Board bir cihaz al geç tahmini ikinci el 700-750 den bulursun araştır sahibinden comu bende kendi cihazımı ikinci el almıştım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



304 Mesaj
14 Mayıs 2013; 18:19:26 


quote:

Orijinalden alıntı: OlguErhan


quote:

Orijinalden alıntı: Gunslinger.

Selam beyler Xbox360 almayı düşünüyorum ve bazı sorularım olacak cevaplarsanız sevinirim.
1) 550 liraya sıfır 4 GB Slim kasa 3.0 FW'li Xbox360 buldum nasıl sizce iyi mi? 4 GB yeterli midir?
2) İnternetten oyun indirip CD'ye yazıp Xboxta oynamak kolay mıdır? Bunun için özel birşey gerekiyor mu yoksa MP3 CD'si oluşturmak kadar kolay mı?
3) Diyelim 4 GB bana yetmedi o zaman konsola harici harddisk takma imkanım var mı?
4) Slim kasalarda 3K, aşırı ısınma, frame düşüşleri, kaplamaların geç gelmesi gibi sıkıntılar yaşar mıyım?

Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. :)

Bence 100-150 tl fark verip Kinect Sensör dahil al derim çünkü Xbox kinect ile keyifli diğer türlü birde kinect sensör alcam diye 250-300 tl fark vercen 550 nin üstüne.

Ayrıca RGH lı cihaz bak yoksa bide 100 tl Rgh için para vercen Dvd yazcan fln büyük dert harici HDD içine bende 500 gb lık var toplamda 80 tane fln kinect oyunu atıon hepsini HDD den açıyorsun. Oyunları nerden bulcam dersen tane 50 kuruştan kopyalarım sana istediğin kadar oyun elektrik parası çıksın çok uzun sürüyor :)

KISACA :

Rgh'lı
Kinect sensörlü
Jasper Board bir cihaz al geç tahmini ikinci el 700-750 den bulursun araştır sahibinden comu bende kendi cihazımı ikinci el almıştım

Kinect'e gerek yok kullanmam. Fiyat olarak zaten 550'nin üstüne çıkamam ayrıca RGH olunca online oyun falanda olmuyormuş belki live hesabı alabilirim. DVD yazmak çok ta zor değilmiş zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

PSN ID: the_legend_t4rqq
Xbox LIVE Gamertag: Gunslinger06TR


 
315 Mesaj
15 Mayıs 2013; 18:30:35 

quote:

Orijinalden alıntı: candostum2007

hdboxdestek@hotmail.com
skype adresımı ekle paslasalım hocam


hemen ekliyorum


_____________________________

insanın yaşadığı toprakların altında ölüleri yoksa o adam o toprağın insanı değildir...


 
22 Mesaj
19 Mayıs 2013; 2:23:44 

arkadaşlar, ben de yeni x box almayı düşünüyorum ve sizden yardım istiyorum. ben epeyi bir araştırmalarım sonucunda (fiyat olarak da tepeyi zorlayarak) iki adet x box seti arasında kaldım (tabii sizin farklı bir öneriniz olursa beklerim):

http://www.ucuzbudur.co...oyun-urun72240.html#pi5

http://www.sahibinden.c...oystick-125466195/detay

bu iki link de çok güvenilir sayılmaz sanırım. biraz bilgi bulabildim çok olumsuz bir durumları da yok. öncelikle x key li olmasını istiyorum çünkü online olarak banlanma gibi bir sorun yaşamak istemem. korsan oyun olayı da biraz cazip geldi sanırım başta orjinal alayım yok uğraşmayayım diye çok düşündüm ama sonra olsun bari korsan olsuna kadar düştüm. sonuçta 100lira her oyuna veremem ve microsoft sony gibi firmalar bu korsan işini de gayet destekliyorlar diye düşünüyorum. ikinci kol ve kinect vazgeçilmezim. Zamanınız olursa bu iki linke bir göz atıp bana yardım edebilirseniz sevinirim.

kinectli paketlerin 900 civarı olduğunu düşünürsek sanki xkey ve ikinci kolla bunlar alınabilir gibi geldi. Fiyat olarak pahalı mı veya benim görmediğim bir trick var mı bu ilanlarda.