|
Bildirim
|
Cevap vermeyecektim ama dayanamadım.Bazı arkadaşlar
bu arabayı bilip bilmeden konuşuyor.1)Bir kere Tata kullanımda 50 ppm dizel yakıt önermektedir.2) Sadece bu araçtan sadece Hindistanda 700.000 adet üretilmiştir ki daha ülkemizde üretilen araçlar için bu sayılar yeni telafuz edilmeye başlanmıştır. 3) Rodaj problemi bir arkadaşın dediği gibi yoktur.4) Her türlü yedek parçası servislerde bulunmakta fakat bazı parçaların fiyatları yerli araba parçasından biraz pahalıdır.5) Eğer kullanıcılar konuşursanız bu araçtran genel olarak memnun olduklarını size söyleyecekelrdir.Çünkü bu araçları alırken ona göre beklentileri olmuştur.Örneğin biz ikinci araba olarak Ankara trafiğinde çok rahat biir şekilde 3 yıldır kullanmaktayız ve hurdası çıkana dek de kullanacağız. Biz bu aracı alırken ne aldığımızı bilerek aldık acaba kullanıcı olmadan ve sadece hiç bir objektifliği olamayan yorumlar yapan bazı arkadaşlar gerçekten bu araçlar hakkında ne biliyor. |
|
|
|
|
|
TATA :) tatam geldi diye takılırdık... Öncelikle bu aracı iyi tanımak gerekiyor... TATA Endüstri'de çok bir dev... biz dalga geçiyoruz ama adamlar gitti kendini ispatlamış 1.3 Mjet'i 1.000.000 adetten fazla alım yaparak bu araçlar koydu... Motor GM'den... Şase'de aynı şekilde özellikle geçmişte Liana olarak geçen aracın alt yapısını kullanmış bir araç... Motor ve yürüyen yaşamış ar-ge'lerle oluşturulmuş bir araba. Suzuki / Liana / 1.6 GLX / suzuki sahibinden sahibinden.comda - 1046067170 haaaa...gittik tatayı aldık... motor konusunda hiçbir sıkıntı yaşamazsın... yüzbinlerce ALBEA 1.3 MJET taksi 2milyon km'leri çevirdi... ama farın kırılda tampon çatladı sağı solu patladı... uçağa pinip hindistanın kurmapiripip şehirine gitmen gerekebilir... |