tırların markalara göre yakıt tüketimi
50 Cevap47803 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
2 Mesaj
15 Ekim 2007; 21:27:34 

arkadaşlar kaç günden beri internette geziniyorum ama piyasada ki tırların yakıt tüketimine ait bie bilgi bulamadım taksilerde sürekli veriyorlar 100 km de şehir içi şu kadar şehir dışı şu kadar diye ama tırlarda öyle bir şeye raslayamadım...

sizin kendi kullandığınız araçlardan gözlediğini yada nette gördüğünüz bu tür karşılaştırmaları veren bir site var mı.....

ve bir tartışma konusu yakıt ta en cimri ve performansı yakıt tüketimine göre en iyi olan araç hangisidir marka klasmanında ve model klasmanında....


_____________________________



3343 Mesaj
15 Ekim 2007; 22:28:57 

her marka kendine göre reklam yapr,misal: yüksek performansta az yakit...
Özellkle Almanya ve avrupada en ekonomik arac olarak Renault Premium,MB Axor ve 2,3m kupali Iveco stralis gösterilir...nedeni ise,araclar emsallerine göre 200-300kg daha hafif...motor ayarlari,differesiyal,sanziman tahvil oranlari vs.

Yakit tüketim konusunda bir modelden sana bilgiler aktarabilirim...

Volvo FH 520


hiz 85 km/h - ortalama yakit 26 litre ( 65 km otoban )
hiz 66 km/h - ortalama yakit 30 litre ( 126 km ,yerlesim disi )

rampa yüzde 3,5 - 86 !!!! litre

yani uzun lafi kisasi = düz yolda sabit 85 km hizda .ortalama 24 litre/100km



_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


369 Mesaj
16 Ekim 2007; 17:47:07 

yazdığın rakamlar düz yolda yüksüz anladığım kadarıyla daha doğrusu anlamaya çalışıyorum,
benim bildiğim 15-20ton da 400hp lik araçlar ortalama 31lt yakar, şöförüne aracına yoluna görede +3 -3 litre değişir...tabii istisnai durumlar oluşabilir ama ortalama öledir diyebiliyorum...


_____________________________



 
112 Mesaj
8 Aralık 2007; 19:40:49 

quote:

Orjinalden alıntı: korsallar

yazdığın rakamlar düz yolda yüksüz anladığım kadarıyla daha doğrusu anlamaya çalışıyorum,
benim bildiğim 15-20ton da 400hp lik araçlar ortalama 31lt yakar, şöförüne aracına yoluna görede +3 -3 litre değişir...tabii istisnai durumlar oluşabilir ama ortalama öledir diyebiliyorum...

valla kardeş yakıt bana göre bunlardan dolayı değişir;
-Yola göre rampa iniş çıkış düz yol falan fln
-Aracın bakımına (göre filtreler falan turbo kabloları....)
-Şöföre göre (hızlı yavaş rölantinde falan)
-Yüke göre değişir
Ama birde şu yöntemler var araba almayı düşünüyosan 2004 2005 2006 model aralığında bi pro al.Araba konforsuz diyemem ama çok konforlu da diyemem.arabaya yanık yağlar var onlardan alıp koycan pek bişey değişmiyo.Sadece egzoz dumanında kararmalar ve koku yapıyo.başka bir sakıncası yok.Arabanın motorunun 2-3 senede indirir ama sen o motorun parasını misli misli çıkarmış olursun.Trafiktede bildiğim kadarıyla pek bi sorun olmuyo (cezası falanda yok) Heee ben performans isterim dersen git bi ford cargo al.Arabada güç dersen güç performans dersen performans ehh biraz fazla yakar o kadar.(çok fazla bi fark olmaz )



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaRgO3230(C-S) -- 8 Aralık 2007; 19:43:32 >


_____________________________



3343 Mesaj
8 Aralık 2007; 20:09:50 


quote:

Orjinalden alıntı: CaRgO3230(C-S)

) Heee ben performans isterim dersen git bi ford cargo al.Arabada güç dersen güç performans dersen performans ehh biraz fazla yakar o kadar.


yerli olsun, otosandan olsun....




Ekteki dosya (1)


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


3343 Mesaj
8 Aralık 2007; 23:16:07 

kaptan,bu biodizeler ucuz , tamamda, söylentilere göre Biodizel,mazot pompasini, -borulari ,filtre tikanmasina
yol aciyor...ve motorun calismasini engeliyor...tabi cummins motorlarini bilemem...memnunsan, ne mutlu sana



Ekteki dosya (1)


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


1609 Mesaj
9 Aralık 2007; 0:05:49 

biodizel nasıl Turkiye de tutuldu mu? ve litresi ne kadar?

bildigim kadarıyla tır larda yakıt oranı
duz yolda %25 sevyesinde
yuklu ve karma yollarda bu orana %33 civarında oluyor..

bunu değiştirecek etkenler tabi ki şöför, yol durumu, trafik, tonaj, hatta ve hatta lastik hava basıncı..


_____________________________



1609 Mesaj
9 Aralık 2007; 0:42:44 

....dayımın oglu eskiden as700 kulanırdı..
eleman o kadar hız tutkusuyla yanar tutuşurdu ki 100 lt mazota 10 lt de benzin atardı..
yetmedi turbo yu sokturdu as950 turbsosu taktı
yetmedi egsozun susturucuyu cıkardı..düz boru vardı..ama ne guzel bir sesi vardı arabanın...

Allahtan ne kazası oldu ne de başımızı agrıttı bu yuzden..ama 3 ayda bir motor indirince babası arabayı altından aldı

bu akşamın muhabbetide bu olsun


_____________________________



1609 Mesaj
9 Aralık 2007; 0:48:39 

dahası var...
hafif yukte calıştıgından araba yuklude olsa ucuyordu..bi ara defransiyeli degistirdi oranı hıza ayarlı bir ayna-mahrudi taktırdı..
otobuslerle oynardı..

dışınıda modifiye ederdi..kuşakları degiştiridi..hani şu super 700 filan yazanlardan..
dıştan bakınca cok yakışıklı bi araçtı..o arabayı şöföre verdiler. 3-5 gun sonra eleman diloavsı rampasından inerken 3. şeritte bir kamyona carptı..iki arabada pert..Allahtan birşey olmadı canlarına


_____________________________



1609 Mesaj
9 Aralık 2007; 0:51:20 

dedigim olay 92 de filan oluyor..o zamanlar sarı 900 ler daha yeni cıkıyor..950 hak getire..

attıkları yuk en fazla 10 tondu..o yuzden fren olayı sıkıntı degild..ha ona da ayar yaptırmıştı zaten..
ventil taktırdı.. arka kampanayı degiştirdi filan..ankarada ostimden hurdadan parcaları alır birazını kendimiz takar birazını taktırık..

ne meraklıydı yaw..


_____________________________



1609 Mesaj
9 Aralık 2007; 0:59:11 

Ya şöför rampayı inerken onundekini solluyo yetmiyor sollayanıda solluyor.düşün rampa aşşaga 3. şeritte rampa cıkan kamyoncuya vuruyor..neyse ki birşey olmadı ama araba direk hurdaya gitti..şase yamuldu kasa gitti filan..neyse ki alttan gelen kamyonda doç tu..yoksa burunsuz araba olsaymış kötü olurdu..

şöför aynen tekmeyi yedi..kasko vardı da ucuz atlattılar hasarı..

ama dayı oglu yetinmedi..bi 200.26 fatih aldı...
ya mevzu uzayacak... bu konunun muhabbeti degil.. simdi @beyaz_23
kızacak

kamyoncular dernegine devam...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebenlim -- 9 Aralık 2007; 1:00:53 >


_____________________________



325 Mesaj
6 Mart 2008; 13:14:26 

Az yakan Daf cf modellerı kucuk lastık bıde yoldada ıyı kayıyor


_____________________________

EsKi$eHir Spor


800 Mesaj
12 Mart 2008; 0:22:09 

Aracın yakıtı ağırlık, motor hacmi, motora göre vurulan yük, gidilen yolun eğimi ve kalitesi, sürücü kullanım stili ve yere değen tekerlek sayısı, vitesin otomatik ya da manuel oluşuna göre değişir. Size şunu söyleyebilirim: Mesela piyasada çok tutulan modellerden birisi olan Mercedes-Benz 3240'ı sürücü dahil gramı gramına 32 ton yüklerseniz ve yaklaşık %20'si inişli çıkışlı olan bir otoyola gönderirseniz 28-31 lt. mazot yakar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nJOY -- 12 Mart 2008; 0:24:05 >


_____________________________



 
826 Mesaj
12 Mart 2008; 20:41:23 

Elime Lastautoomnibus dergisinin 95 yılına bir sayısı geçti, burada eski model olmasına rağmen fikir vermesi açısından tüketim değerleri var:

1. sıra Volvo fh16/520 , 2. sıra Volvo fh16/420 3. sıra Scania R143MA500A 4. sıra MB1850ls,




Ekteki dosya (1)


_____________________________



200 Mesaj
28 Mart 2008; 17:02:46 

njoy kardeş sen ne yaptın yaa 3240 bende kullandım 28 tonla adana istanbul arası
%34----%36 arası yakıyor
32 tonla o araba en aşagı %37 yakar

ben 3240 la jete gittim tarsus kirlikten bayrampaşa ya 24.5 ton üzüm yükledim
araba %39---%38 arası yaktı


3230 cargo ilede gittim 22 tonla aynı yolda araba mazotu içti resmen %45 in altına düşmedi



ARABADA JET İÇİN ARABA DERSEN 1517 ATEGO HEM YAKIT DÜŞÜK HEMDE DÜZDE YER UÇAGI
HE BİR TEK RAMPASI YOK UTANMASA GERİ KAÇACAK



Ekteki dosya (1)


_____________________________



200 Mesaj
13 Nisan 2008; 15:27:05 

oda dogal birşeydir mercedes in rampası yoktur
kamyonlarda da 3240 hariç


_____________________________



200 Mesaj
13 Nisan 2008; 15:31:48 

ama yinede ben BMC derim herzaman



_____________________________



 
2279 Mesaj
6 Mart 2011; 18:12:41 

kardeş bizde man tga 18.430 var.şöfor sert kullanır.adana-samsun-adana arası 26ton sürekli narenciye çeker.kışın %38 yakıyor ortalama


_____________________________

Çok yakan araba yoktur.Benzinin pahalı olduğu ülke vardır.


 
88 Mesaj
18 Mart 2011; 2:21:35 

vayy be bende kamyonları 15-16 lt fln yakıo sanardım bu bölüme ilk defa girdim normal araçlar bölümünde biz 7-8 litrelerde takılıyoruz şehir içi sizleride bekleriz


_____________________________



 
1 Mesaj
21 Eylül 2011; 19:24:28 

Arkadaşlar,kırkayak veya tırdorse ile 40 ton kaya taşısak ve 60 km gitsek,sonra 60 km boş dönsek,mazot safriyatı ne kadar olur bilgisi olan var mı acaba?


_____________________________



 
380 Mesaj
24 Eylül 2011; 13:42:58 

konuyla ilgisiz ama, yahu dünde benim aynaya soldan bi kamyon girdi ayna katlandı falan üstelik gelmesin diye kornaya basıyom. indi geldi yanıma arabadan inmedim hiç bağrışıyoz. kamyoncuları sevdiğimden sadece kızıyorum dikkat et solda ne işin var falan ama pisliğine yaptı.. oda sağa gitsene falan. adam taş kafa anlamıyo neyse bi ara bana abc dedi abc ne ya dedim ama ne öfke kaldı ne bişii abs işte dedi. dedim hadi git yoluna tutanak tut falan diye söyleniyo, dedim hadi git yoluna. sonra bi süre takip ettim plakasına ceza kestireyimmi falan diye düşünüyorum anadolu üniv sapağından çıktı ama aklımda kaldı abc küfür gibi bişeydi sanırım ama surat abc deyiş falan Allaha havale ettim gitti. ne bu ya abc???


_____________________________



407 Mesaj
21 Ekim 2011; 11:22:31 

2001 Model 95.XF 480 aldık ama yakıt işini tam oturtamadık galiba.
25 ton yükle bu aracın uzun yolda 100 km'de kaç litre yakması normaldir. bunun cevabını verebilecek var mı?


_____________________________

Kia Cee'd 1.6 CRDi Cool 5K


 
14 Mesaj
29 Ocak 2012; 10:07:59 

quote:

Orijinalden alıntı: skipper_forum

2001 Model 95.XF 480 aldık ama yakıt işini tam oturtamadık galiba.
25 ton yükle bu aracın uzun yolda 100 km'de kaç litre yakması normaldir. bunun cevabını verebilecek var mı?

sayın arkadaşım 2002 model XF 95-430 filomuzda mevcut

şöför etkisi yüksek olmakla beraber az yakıt tüketimine ödül koyduğumuzdan beri gerçekten farklar oluştu dersem yalan olmaz

düzgün rot ayarı doğru lastik ile ki o yüklerde tonaj çalışılmıyorsa ki günümüzde zor 295 lastik kullanmak yakıtı düşürmekte bizim filomuzdaki daf lar %32-34 arası yakmakta edirne-ankara otobanı üzerinde rüzgarsız düzgün havalarda %30 da gördüğümüz oldu ama ortalaması alınırsa %33 gibi bir oran çıkmakta tonajımız bu arada basar ton çalışmakta araçlarımız %5 hata payınıda kullanarak 42000 ton komple olarak çalışmakta

yol durumu çok önemli malesef ülke yollarımızda yakıtı ortalamak ki değişik yollarda çalışıyorsak çok zor oluyor çapraz turda araçlarımız çok değişik miktarlar çıkardı ama yine de %33 aylık ortalama çıktı

yakıt merkezi noktadan araç tanıma şeklinde alınır araç takip sistemleri ile 50 metre yanılma payı ile tam km ölçülür çıkan maliyet budur....



_____________________________



795 Mesaj
31 Ocak 2012; 14:04:03 

quote:

Orijinalden alıntı: barb_alone

quote:

Orijinalden alıntı: skipper_forum

2001 Model 95.XF 480 aldık ama yakıt işini tam oturtamadık galiba.
25 ton yükle bu aracın uzun yolda 100 km'de kaç litre yakması normaldir. bunun cevabını verebilecek var mı?

sayın arkadaşım 2002 model XF 95-430 filomuzda mevcut

şöför etkisi yüksek olmakla beraber az yakıt tüketimine ödül koyduğumuzdan beri gerçekten farklar oluştu dersem yalan olmaz

düzgün rot ayarı doğru lastik ile ki o yüklerde tonaj çalışılmıyorsa ki günümüzde zor 295 lastik kullanmak yakıtı düşürmekte bizim filomuzdaki daf lar %32-34 arası yakmakta edirne-ankara otobanı üzerinde rüzgarsız düzgün havalarda %30 da gördüğümüz oldu ama ortalaması alınırsa %33 gibi bir oran çıkmakta tonajımız bu arada basar ton çalışmakta araçlarımız %5 hata payınıda kullanarak 42000 ton komple olarak çalışmakta

yol durumu çok önemli malesef ülke yollarımızda yakıtı ortalamak ki değişik yollarda çalışıyorsak çok zor oluyor çapraz turda araçlarımız çok değişik miktarlar çıkardı ama yine de %33 aylık ortalama çıktı

yakıt merkezi noktadan araç tanıma şeklinde alınır araç takip sistemleri ile 50 metre yanılma payı ile tam km ölçülür çıkan maliyet budur....



bizzat denediğiniz için elinizde kesin veriler var:)

benim bildiğimde, aşırı yükleme olmaması kaydıyla, %32 ile %34 arasında değişiyor.

Fabrika verileri de %27-28 gibiydi yanlis hatirlamiyorsam..

selamlar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GingerMan -- 31 Ocak 2012; 22:14:58 >


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


407 Mesaj
2 Şubat 2012; 3:17:34 

Cevap yazan arkadaşlara çok teşekkürler. Umarım başkalarına da faydalı olur.


_____________________________

Kia Cee'd 1.6 CRDi Cool 5K


795 Mesaj
4 Şubat 2012; 1:48:28 

Mevlut kandiliniz mubarek olsun, Allah dualarinizi kabul etsin arkadaşlar..


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


 
6 Mesaj
16 Şubat 2012; 14:09:22 

MERHABA BENİM BİR SORUM OLUCAKTI. BEN YENİ TIR ALDIM SCANIA 143 450 LASTİKLERİNİ ENJEKTÖRLERİNİ HER ŞEYİNİ DEĞİŞTİRDİM 96 MODEL AMA BİR TÜRLÜ YAKIT YÖNÜNDEN DİKİŞ TUTMUYOR. AĞIR DİFRENSİYEL VAR SERİ TAKTIRICAM ONU DEĞİŞTİRİNCE DÜZELİR Mİ? 671 KM DE 215 LT MAZOT TÜKETİRYOR ODA 32 LT GELİYOR. 12 TON YÜK VAR TEŞEKKÜR EDERİM.


_____________________________



 
1552 Mesaj
20 Şubat 2012; 11:10:05 

@sulo765 soylemıs oldugun arac yanılmıyorsam v8 ve yakıtı normal .


_____________________________

FORD FOCUS C-MAX TDCİ GHİA
MB ACTROS 1844 MPII
MB ACTROS 1846 MPII
E F E K E N T L İ


 
6 Mesaj
25 Şubat 2012; 9:53:30 

evet v8 motor ama yakıt yönünden bana göre fazla yakıyor gibi arkadaşında var 145 450 96 model 26 tonla gidip 26 tonla geri geldi toplam 1361 km yol yaptı 383 lt mazot yaktı anlayamadım ben bu olayı çıkamadım bu işin içinden araştıryorum o kadar çözüm bulamadım onunda v8.


_____________________________



795 Mesaj
25 Şubat 2012; 10:50:07 


quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

evet v8 motor ama yakıt yönünden bana göre fazla yakıyor gibi arkadaşında var 145 450 96 model 26 tonla gidip 26 tonla geri geldi toplam 1361 km yol yaptı 383 lt mazot yaktı anlayamadım ben bu olayı çıkamadım bu işin içinden araştıryorum o kadar çözüm bulamadım onunda v8.

Aracin cekisinde zorlanma, frenlemede zorlanma yada lastiklerin (yada dingil grubunun) balans ayarinda hissedilir bir sikinti var mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


 
6 Mesaj
25 Şubat 2012; 15:41:37 

çeşinde zorlanma var rampalarda biraz bayılıyo fren ve balanslarda bir problem yok ondan eminim ama rampada zorlanma var.


_____________________________



795 Mesaj
26 Şubat 2012; 20:28:29 


quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

çeşinde zorlanma var rampalarda biraz bayılıyo fren ve balanslarda bir problem yok ondan eminim ama rampada zorlanma var.

Motoru sifirlanmis 450 BG olan 96 model Scania cekicinin rampada bayilma nedenini bir arkadas aciklayabilir mi?

Yada iyi bir usta ismi verseniz de saniyorum arkadasa cok yardimci olmus olursunuz..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


 
3478 Mesaj
26 Şubat 2012; 23:31:43 

quote:

Orijinalden alıntı: GingerMan


quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

çeşinde zorlanma var rampalarda biraz bayılıyo fren ve balanslarda bir problem yok ondan eminim ama rampada zorlanma var.

Motoru sifirlanmis 450 BG olan 96 model Scania cekicinin rampada bayilma nedenini bir arkadas aciklayabilir mi?

Yada iyi bir usta ismi verseniz de saniyorum arkadasa cok yardimci olmus olursunuz..

turbo arızası olabilir.

ayrıca kaç tonla hangi rampada bayıldığı bilmek gerek.

v8 motorun 50 tonla bile bayılacağını sanmıyorum, ne taşyorlar baya merak ettim.


_____________________________



 
6 Mesaj
29 Şubat 2012; 14:24:18 

TEŞEKKÜRLER İLGİLENDİĞİNİZ TEKSTİL ÜRÜNÜ SARIYORUZ 26 TONU GEÇMİYOR LASTİKLERİ DEĞİŞTİRDİM ENJEKTÖRLERİ TAMİR ETTİRDİM MAZOT POMPASINA BAKTIRDIM TURBOSUNA BAKTIRDIM. BAKTIRMADIĞIM HİÇ BİYERİ KALMADI :( MANİSA SARIGÖL RAMPASI, BİLECİKTEN AFYONA GEÇERKEN RAMPA BAYILIYOR. BBİR TÜRLÜ SORUNU ÇÖZEMEDİM PAZAR GÜNÜNDEN BERİ TIRLA UĞRAŞMAKTAN ARTIK SIKILDIM. :( ÇÖZÜM BULAMADIM AMA MAZOT POMPASINI DEĞİŞTİRİCEM. DEĞİŞECEK BİR TARAFIDA KALAMDI NEDEN BÖLE ANLAYAMADIM. 26 TON GİDİŞ GELİŞ 1633 KM %30 CİVARI YAKIT TÜKETİMİ. AMA RAMPADA 4 LE ÇIKIYOR NORMALDE 5,5 LA ÇIKMASI LAZIM. BU SORUNUDA ÇÖZERSEM SORUNUM KALMICAK SANIRIM.


_____________________________



 
64 Mesaj
29 Şubat 2012; 16:45:14 

chiptuning işlemi yakıt ekonomisi için cözüm olabilir.


_____________________________

EcoPerformans chiptuning performans yazılımları (autoremappping software developer)
https://www.facebook.com/ecoperformanschiptuning
http://www.ecoperformans.com/chiptuning/ne-kadar-artar


795 Mesaj
2 Mart 2012; 16:07:42 

quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

TEŞEKKÜRLER İLGİLENDİĞİNİZ TEKSTİL ÜRÜNÜ SARIYORUZ 26 TONU GEÇMİYOR LASTİKLERİ DEĞİŞTİRDİM ENJEKTÖRLERİ TAMİR ETTİRDİM MAZOT POMPASINA BAKTIRDIM TURBOSUNA BAKTIRDIM. BAKTIRMADIĞIM HİÇ BİYERİ KALMADI :( MANİSA SARIGÖL RAMPASI, BİLECİKTEN AFYONA GEÇERKEN RAMPA BAYILIYOR. BBİR TÜRLÜ SORUNU ÇÖZEMEDİM PAZAR GÜNÜNDEN BERİ TIRLA UĞRAŞMAKTAN ARTIK SIKILDIM. :( ÇÖZÜM BULAMADIM AMA MAZOT POMPASINI DEĞİŞTİRİCEM. DEĞİŞECEK BİR TARAFIDA KALAMDI NEDEN BÖLE ANLAYAMADIM. 26 TON GİDİŞ GELİŞ 1633 KM %30 CİVARI YAKIT TÜKETİMİ. AMA RAMPADA 4 LE ÇIKIYOR NORMALDE 5,5 LA ÇIKMASI LAZIM. BU SORUNUDA ÇÖZERSEM SORUNUM KALMICAK SANIRIM.

Platinium, sizce bu aracın sorunu ne olabilir? Bir fikriniz var mı?
selamlar


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


15164 Mesaj
3 Mart 2012; 0:22:08 

quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

TEŞEKKÜRLER İLGİLENDİĞİNİZ TEKSTİL ÜRÜNÜ SARIYORUZ 26 TONU GEÇMİYOR LASTİKLERİ DEĞİŞTİRDİM ENJEKTÖRLERİ TAMİR ETTİRDİM MAZOT POMPASINA BAKTIRDIM TURBOSUNA BAKTIRDIM. BAKTIRMADIĞIM HİÇ BİYERİ KALMADI :( MANİSA SARIGÖL RAMPASI, BİLECİKTEN AFYONA GEÇERKEN RAMPA BAYILIYOR. BBİR TÜRLÜ SORUNU ÇÖZEMEDİM PAZAR GÜNÜNDEN BERİ TIRLA UĞRAŞMAKTAN ARTIK SIKILDIM. :( ÇÖZÜM BULAMADIM AMA MAZOT POMPASINI DEĞİŞTİRİCEM. DEĞİŞECEK BİR TARAFIDA KALAMDI NEDEN BÖLE ANLAYAMADIM. 26 TON GİDİŞ GELİŞ 1633 KM %30 CİVARI YAKIT TÜKETİMİ. AMA RAMPADA 4 LE ÇIKIYOR NORMALDE 5,5 LA ÇIKMASI LAZIM. BU SORUNUDA ÇÖZERSEM SORUNUM KALMICAK SANIRIM.

Dostum eğer Biga taraflarına geliyorsan sana tavsiye edebileceğim güzel bir pompacı var, yıllardan beri araçlarımın pompa ayarını orada yaptırırım.

Eğer bu taraflara gelirsen bana PM'den ulaş.

Aklıma sadece pompa geliyor.


_____________________________



795 Mesaj
3 Mart 2012; 9:52:45 


quote:

Orijinalden alıntı: BmCpRo827

quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

TEŞEKKÜRLER İLGİLENDİĞİNİZ TEKSTİL ÜRÜNÜ SARIYORUZ 26 TONU GEÇMİYOR LASTİKLERİ DEĞİŞTİRDİM ENJEKTÖRLERİ TAMİR ETTİRDİM MAZOT POMPASINA BAKTIRDIM TURBOSUNA BAKTIRDIM. BAKTIRMADIĞIM HİÇ BİYERİ KALMADI :( MANİSA SARIGÖL RAMPASI, BİLECİKTEN AFYONA GEÇERKEN RAMPA BAYILIYOR. BBİR TÜRLÜ SORUNU ÇÖZEMEDİM PAZAR GÜNÜNDEN BERİ TIRLA UĞRAŞMAKTAN ARTIK SIKILDIM. :( ÇÖZÜM BULAMADIM AMA MAZOT POMPASINI DEĞİŞTİRİCEM. DEĞİŞECEK BİR TARAFIDA KALAMDI NEDEN BÖLE ANLAYAMADIM. 26 TON GİDİŞ GELİŞ 1633 KM %30 CİVARI YAKIT TÜKETİMİ. AMA RAMPADA 4 LE ÇIKIYOR NORMALDE 5,5 LA ÇIKMASI LAZIM. BU SORUNUDA ÇÖZERSEM SORUNUM KALMICAK SANIRIM.

Dostum eğer Biga taraflarına geliyorsan sana tavsiye edebileceğim güzel bir pompacı var, yıllardan beri araçlarımın pompa ayarını orada yaptırırım.

Eğer bu taraflara gelirsen bana PM'den ulaş.

Aklıma sadece pompa geliyor.

Eray bey, destek icin tesekkurler:)
Selamlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


 
6 Mesaj
8 Mart 2012; 12:08:47 

ilgiliniz için çok teşekkür ederim sorunu çözdüm verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler sayesinde çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden şimdi araçım 100/28-29 arası yakmakta 26 ton dolu gidiş geliş yakmakta denizli - istanbul arası şu anda araç randımana tam olarak oturdu sayılır tabi enjektörler kurum bağlayınca bu 1 veya 2 puan daha aşagı inebilir. Artık tırın her tarafını detaylı şekilde öğrenmiş oldum :) bu ayrı bir tecrübe oldu bana vakit ayırıp ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.


_____________________________



15164 Mesaj
8 Mart 2012; 14:43:04 

quote:

Orijinalden alıntı: sulo765

ilgiliniz için çok teşekkür ederim sorunu çözdüm verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler sayesinde çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden şimdi araçım 100/28-29 arası yakmakta 26 ton dolu gidiş geliş yakmakta denizli - istanbul arası şu anda araç randımana tam olarak oturdu sayılır tabi enjektörler kurum bağlayınca bu 1 veya 2 puan daha aşagı inebilir. Artık tırın her tarafını detaylı şekilde öğrenmiş oldum :) bu ayrı bir tecrübe oldu bana vakit ayırıp ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.

İSTANBUL'dan gemiyle BANDIRMA'ya mı geçiyorsun ?



_____________________________



 
6 Mesaj
12 Mart 2012; 12:00:17 

yok hocam limana kadar limandan sonra yok yada pendik değişiyo güzargahlar yüke göre hareket ediyoruz.


_____________________________



 
18 Mesaj
12 Mart 2012; 12:44:07 

mercedes-benz 2521 lerin yakıtları neler arkadaşlar ?????????


_____________________________

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img211.imageshack.us/img211/1079/eses6ou8ds9cfvc1wp0ym7.gif[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img524.imageshack.us/img524/7691/ddddqp0fn8wj7.png[/IMG][/URL]


 
5 Mesaj
18 Mayıs 2012; 1:44:44 

slm, iveco stralis 430 almayı düşünüyorum..lakin yakıtı cok diyen var normal diyenler var.. aranızda bilgisi olan var mı?


_____________________________



 
14 Mesaj
18 Mayıs 2012; 12:00:03 

quote:

Orijinalden alıntı: nesuat

slm, iveco stralis 430 almayı düşünüyorum..lakin yakıtı cok diyen var normal diyenler var.. aranızda bilgisi olan var mı?

430 lar yakar arkadaşım. 430 ların yerine 450 stralıs yada yeni çıkardıkları 420 leri almanı tavsiye ederim. şu an bayilerin elinde 2011 modeller var uygun fiyata bırakıyorlar.


 
3 Mesaj
19 Temmuz 2012; 11:48:14 

ben hafriyat içi yapıcam ağır yükle tır mı kamyon mu önerirsiniz kamyon alsam mercedes 4140 alıcam ne kadar yakar nasıl iş yapar biraz bilgi verebilirmisiniz


_____________________________



795 Mesaj
19 Temmuz 2012; 12:46:21 


quote:

Orijinalden alıntı: tolga1921

ben hafriyat içi yapıcam ağır yükle tır mı kamyon mu önerirsiniz kamyon alsam mercedes 4140 alıcam ne kadar yakar nasıl iş yapar biraz bilgi verebilirmisiniz

Daha fazla istiab haddi (yukleme) imkani sunan TIR almak daha mantikli degil mi?




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Tyre Protector - Lastik Koruma Solüsyonu (Jeli):

1-) Lastik patlama ve infilaklarını %95 oranında engeller.
2-) Lastik hava basıncının azalmasını kalıcı olarak engeller.
3-) %40'a kadar Lastik kullanım ömrünü uzatır, yakıt sarfiyatını azaltır, iş&zaman kaybını minimize eder.
4-) Potansiyel olarak hayat kurtarır.


 
498 Mesaj
13 Aralık 2012; 6:58:26 

Konu çok olmuş biteli ama hortlatim yine. bizde 2004 pro 624 var kütahya kırşehir arası boş gidiş, 10 tonla dönüş, 21-20 lt yakıyo.. %70 ayçiçek yağı %30 mazot.. Çekiş süper, koku patates kızartması:))



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

En Kalitelisi.. En ugun Fiyatlısı..


 
54 Mesaj
5 Şubat 2013; 22:25:47 

Arkadaşlar iyi günler biz actors 2012 aldık sıfır. Neyse biz alırken en az yakan diye aldık şuan 15000 km de Kastamonu-Nevşehir 27 tonla %49 yaktı bu çok fazla değil mi ? Araç motor açmadığı için bu kadar yakar mı yakarsa kaç binde motor açar ? Cevaplarınız için teşekkürler...


_____________________________

Ford Focus Titanyum Ti-Vct 2009
Mercedes Actors 1844 LS 2012
Fiat Ducato 20+1 120 hp Multijet


 
148 Mesaj
8 Şubat 2013; 21:10:33 

actros 3350 ile çiftçeker 60 ton toplam ağırlıkla %57 ,3355 tam otomatikle yine 60 ton civarı %54-55 lt tüketim oluyor,belediyenin tırı,izmir şehiriçi bucadan çiğliye çevre yolu kullanımı.


_____________________________

2012 Grand c-Max tdci titanyum x paket otomatik park Buzbeyazı


 
5 Mesaj
18 Haziran 2013; 22:57:55 

quote:

Orijinalden alıntı: Atakan K.

Arkadaşlar iyi günler biz actors 2012 aldık sıfır. Neyse biz alırken en az yakan diye aldık şuan 15000 km de Kastamonu-Nevşehir 27 tonla %49 yaktı bu çok fazla değil mi ? Araç motor açmadığı için bu kadar yakar mı yakarsa kaç binde motor açar ? Cevaplarınız için teşekkürler...

sıfır bir araç için yakıt oranı yüksek.. ilk aldığınız günden bugüne kadar düşüyorsa daha düşecek demektir. bu arada 430 stralis yerine v8 480 vabis aldık. yakıt olarak 38 lerde seyrediyor. bana v8 motorlar için fazla geliyor. aynı araçtan olan arkadaşlardan yardım ve bilgi alabilirsek şimdiden teşekkürler...


_____________________________



 
2 Mesaj
17 Temmuz 2013; 12:12:11 


Bizde 2007 mb 1840 axor ve 2005 ford cargo 2524 var. Ford'u şehir içinde taş tozu nakliyesinde kullanıyoruz, MB 1840'ı ocaktan mıcır nakliyesinde. Ford genelde 20-25 ton, MB 25-32 ton arası çekiyor. bu araçların sert kullanmadan yakıt tüketim averajları nasıl olmalıdır? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Diğer Motorlu Araçlar Genel » tırların markalara göre yakıt tüketimi
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.439

DonanımHaber’i Takip Et X
Facebook Gözat
Twitter Gözat