- x
hintli mahindra satışa sunulmuş
141 Cevap39603 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1405 Mesaj
14 Eylül 2008; 15:19:10 

Mahindra goa tam şaseli eski teknoloji bir arazi taşıtıdır bur SUV değildir özelliği sağlamlığıdır ufaktefek kazalarda yarım şase yeni nesil pickuplar gibi büyük hasarlar almaz yapı olarak eski bir chevrolet gibidir arazi şartlarında sağlam kalmaları için tasarlanmıştır.

Goa modeli Türkiyede lada Nivanın kullanıcılarına hitap etmektedir. çok yakmaz yaklaşık tüketimi 100 km de 9 litredir goa modelinde euro dizel kullanmanız gerekmektedir ancak pickup modellerinde bu zorumluluğu yoktur. Motorları Euro 2 standartındadır ancak 6 ay içerisinde Ero4 standartında motorlu hava yastığı yaümur ve far sensörlü iç plastik aksamı tamamen yenilenmiş goa modelleri Türkiyeye girecek.

Mahindra şu an Tatanın Türkiyedeki imajından çok rahatsız kesinlikle tata gibi dökülen bir araç değil fiyatlarının ucuzluğu kalitesizliğinden değil düşük donanımla olmasından kaynaklanmaktadır tekrar söylüyorum bu araçla çok rahat offroad yaparsınız amirat için bir nissan yada mitsubishi gibi paralar dökmezsiniz.

Ayrıca Hintliler araba üretiyor bizde yok diye düşünüyoruz ancak.

Hindistan 1.300.000.000 kişilik nüfusu ile Türkiyenin 16 katı bir ülke Dünyaya hiç satmasa bile bir Otomotiv firmasının burada ayakta kalması ve tasarım maliyetlerini karşılıyor ama 80.000.000 nüfusu olan Türkiyede 4 5 milyon doları bulan 1 araç tasarım maliyetini karşılayabilecek ve bunu satışları ile sülbanse edebilecek bir firma yok ( BMC nin minibüsler ve Kamyonları hali hazırdaki yurtdışı bağlantıları ile mümkün oluyor).


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


184 Mesaj
30 Eylül 2008; 3:55:01 

Biz aracın tipini ailecek beğendik, içi donanımı kalitesiz olabilir ama bu fiyatta bi 4x4ten ne bekliyorsunuz anlamadım. Yalnız nasıl ticari olarak satılıyor?
Cahilliğimi mazur görün de yarın öbürgün biri çıkıp bu nasıl ticari araç demez mi? Sonradan çatır çatır almasınlar aradaki ötv farkını? 2.6 motor vergisi çok olacağı için pahalıya çıkar görüşündeyim. Bu araçlar hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.


_____________________________

2011 Audi A3 Sportback 1.4 TSFI Attraction Stronic Beyaz
Apple iPhone 5S Gold 16GB
Apple MacBook Unibody White Mid-2010
Apple TV 3


3010 Mesaj
30 Eylül 2008; 4:30:23 

Sürücü havayastığı bile yok.


_____________________________

Mesajımı alıntıladıysanız ve buna karşılık bir cevap almadıysanız bunun sebebi verilecek cevabımın olmaması değil sizi engellemiş olmamdır.


777 Mesaj
30 Eylül 2008; 5:00:35 


quote:

Orjinalden alıntı: erciiment

hakkatten 2.800 cc den 105 beygir çıkarabilmek büyük teknoloji ister gerçi torku 200 küsür ama olsun





isuzu bu teknolojiyi yıllardır kullanıyor, nkr tek teker kamyonet 2800cc ve 100beygir, sınıfının en sorunsuz motorudur... 3ton yük taşıyabilen bi kamyonette kullanılabiliyorsa bunda neden olmasın...


_____________________________

El-Müstenidü bi Tevfikãti'r Rabbãniyye Meliki'd Devlet-il-Osmãniyye.

Vatansızlara İnat, Vatan Sağolsun...


 
3593 Mesaj
30 Eylül 2008; 5:30:54 

cinli chery tiggo yu buna tercih ederim. daha adi, daha sorunlu, daha sifatsiz olsa bile.

mahindra ismini traktor sahibi olanlar ve bu foruma girenler disinda kac kisi bilir ki?

ismi bilinmeyen bir markanin piyasasida olmaz. isterse dunyanin en buyuk ureticisi olsun reklama 1 kurus para ayirmasin, tenekeye 4 ceker koysun sonrada 40 bin lira fiyat ceksin alinmaz. mercedes veya bmw marka bassa methiyeler falan duzulmezdi havayastigi olmayan arac mi kaldi?

adam gibi full donanimli getirip bu fiyata satsalar bise diyemem ama bu aracin ederi lada niva dan 1 kurus fazla degil.

illa jipim olsun, donanimli olsun derseniz alin chery tiggo 30 bin lira klimali sunroof lu airbagli abs vs..


_____________________________



184 Mesaj
30 Eylül 2008; 9:40:49 

chery nere bu nere 1.6 motorlu bi araçla bunu aynı kefeye koymak çok yanlış. chery'i inceleme şansm oldu o da gayet kalitesiz bir araç. Millete tiggoyu iyi bi araç gibi göstermeyin bence. kaldı ki cherynin airbag inden ne hayır gelirse:D:D ama Bi konuda haklısınız hava yastığı: gerçekten nasıl olmaz akıl almaz bir şey. yine de bence çok güzel bir araç. Ama yinede siz lada niva tercih ediniz. Malum marka imajı var;)


_____________________________

2011 Audi A3 Sportback 1.4 TSFI Attraction Stronic Beyaz
Apple iPhone 5S Gold 16GB
Apple MacBook Unibody White Mid-2010
Apple TV 3


1405 Mesaj
15 Ekim 2008; 14:17:08 

cherry ucuz diye reklam yaptı bu araçın reklamlarını göreceksiniz çok yakında gzetelerde boy boy, şu an Distribitörü bayi ağını genişletmeye çalışıyor Adanada yeni bir bayilik verdiler Okar otomotiv de bu araçlar görüp inceleme şansınız olacaktır, ayrıca havayastıklı goa önümüzdeki yıl geliyor o araçta yağmur ve far sensörü ve hava yastığı olacak, ayrıca otomotiv vites seçeneği de olacak.

aracın pikup u ancap ( amerika güvenlik idaresi oluyor) den 2 yıldız almış navaranın ilk versiyonun 1.5 yıldız aldığını hava yastığı zamanlamasıyla 3 yıldıza çıktığını düşünürsek hava yastıklı modeli ancapten navaraya göre çok daha yüksek puan alacağı kesin.

çin arabalarının her hangi bir güvenlik araştırması da yok alırken hava yastığına güvenmeyin ilk piyasaya çıkan navaralar gibi çarpışma bittikten sonra açılıyor olabilir...


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


298 Mesaj
15 Ekim 2008; 15:36:26 



_____________________________

adalet için...


4420 Mesaj
15 Ekim 2008; 16:59:15 

İşte GOA
0

0

0

0




_____________________________



16607 Mesaj
15 Ekim 2008; 17:11:25 

abs standart hava yastıgı yok


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


 
345 Mesaj
16 Ekim 2008; 15:01:45 

Bu güzelmiş.Hint hummer'ı

0


Bence arazi aracı olarak iyi bir araç.Hindistan'ın zorlu koşullarında fakir bir halkın kolayca kullanabilmesine yönelik bir araç olduğu için muhtemelen yüksek arazi performanslı ve bakım-onarım ı ucuz bir araçtır...


_____________________________



298 Mesaj
16 Ekim 2008; 15:10:49 

isteyen alır...


_____________________________

adalet için...


367 Mesaj
16 Ekim 2008; 18:16:47 

chery den iydir


_____________________________



298 Mesaj
16 Ekim 2008; 20:51:40 

bende lada var...satamıyorum...aynı durum...bu tip markaları alanlar satarken problem olacağını ve çok zarar edeceklerini bilmeleri gerekir...


_____________________________

adalet için...


1405 Mesaj
17 Ekim 2008; 20:34:24 

Bu gün arazide test ettim 4x4 pik-up modelini. arazide yüksek olması altı sürttü sürtmedi yada askıda kaldı kalmadı derdini düşünmüyorsunuz, balçığın içine daldım 4x4 moduna getirince hiç zorlanmadan cüssesine rağmen kolayca çıktı kabin içerisinde motor gürültüsü rahatsız edici seviyede değil zaten yol yada tekerlek sesi kesinlikle gelmiyor oldukça yumuşak bir sürüşü var. Pik-up modeli goa ya göre daha çok sarsıyor ancak arkaya yaklaşık 100 kg lik bir konulduğunda düz yoldaki rahatı artıyor. test etmenizi şiddetle tavsiye ederim.
Pikup versiyonu ABD, Avustralya,da satılıyor buda niva ve tata ile farkını ortaya koymakta.

Açıkçası ben Okar Otomotiv Mahindra satış sorumlusuyum ve test için binen tüm müşterilerimiz oldukça beğeniyor aracı 2. elde niva durumuna düşmez neden derseniz. Aracın backgroundunu biliyorum yedek parçası ucuz ve teknik olarak kronik bir sorunu yok . objektif bir değerlendirme yapmak gerekirse

aracın artıları.
kullanılan metal oldukça güçlü
alt takımları ve yürüyen aksamı oldukça sağlam
elektronik donanımı sadece ateşleme tertibatında olduğundan zorlu şartlarda sıkıntı çıkarma ihtimali oldukça düşük
aracın torku yüksek
standart donanımı fena değil
iç döşemeleri kullanıma bağlı sarkma gevşeme yapmıyor yüksekliği yüzünden sallanan bir araça trim sesi oluşturmuyor (kendi peugeotumda daha fazla ses çıkıyor )
pickup modeli motorinin her türünü kullanabiliyor.
sınıfının en büyük diz ve baş mesafesi var arka koltukta oturan rahatsız olmuyor
arka bölümde de klima çıkışı var arka koltuktakiler sıcak havalarda pişmiyor ve klima dakikalar içerisinde aracı soğutabiliyor.

aracın eksileri.
güvenlik donanımı yetersiz( ama seneye hava yastıklı goa geliyor).
aracın eni dar
direksiyon ve ön koltuk arasındaki mesafe dar çok kilolu kişiler araca oturmakta zorluk çekiyor
ön koltuk yükseklik ayarı yok ve koltukların eni dar tutulmuş (kilolular açısından ön koltuklara sığmak zor oluyor ).
ilk hızlanış düşük devirlerde bazı kişilerce yavaş bulunuyor ( bence yeterli)
4x4 e geçerken içeride çıkan ses biraz fazla bir vurma sesi şeklinde.

durum bu 26,600 fiyatı olan bir arac için paranızın karşılığını fazlasıyla karşılıyor.
ha çin arabaları ile karşılaştıran arkadaşlara şu an birşey demiyorum 3 4 sene sonra konuşuruz tiggolar ne durumda olacak mahindra ne durumda olacak göreceksiniz.







_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


298 Mesaj
18 Ekim 2008; 0:46:08 

hayırlı satışlar


_____________________________

adalet için...


1405 Mesaj
19 Ekim 2008; 18:40:11 

resimde görüldüğü gibi bu gün de başka bir teste tabi tuttuk netice her hangi bir zorlanma belirtisi göstermedi .


0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


1405 Mesaj
25 Ekim 2008; 12:03:44 

Mahindra Pik-up 4x4 modelini Adana tuzla bölgesindeki tarlalarda ve kum tepelerinde test ettik, test sürüşü yapan bölge sakinleri aracın performansından oldukça memnun kaldılar.

0


local://upfiles/459405/CE3C049626CB4FCB8DB3573861FC85F6.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 3 Kasım 2008; 10:19:19 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


 
283 Mesaj
28 Ekim 2008; 12:34:23 

Bence sözkonusu olan araç bir 4x4 ve eleştirilirken tipi, markasının ismi, hintli olması gibi konulardan ziyade; arazi performansı, yakıt tüketimi, servis yedek parça vb. gibi konularda olmalı. Ben bu aracı savunmuyorum yada tavsiye etmiyorum ama piyasaya yeni giren bir markayada böle eleştirlerin biraz önyargıdan ibaret olduğıunu düşünüyorum. Bu arada konuda adı geçen ve beğenilmeyen tata firması şu anda Land Rover'ın sahibidir...
Teşekkürler herkese kazasız belasız günler...


_____________________________


Sony Xperia P
Sony Xperia P Ana Konu




1405 Mesaj
28 Ekim 2008; 21:41:58 

doğru ama zararda olduğu için satıldı, mahindra zarada olmayan hummer firmasıyla pazarlık safhasında .

tata malesef sorunlu motorları yüzünden bu gün Türkiyede sorunlu bir marka, malesef satıcıları satarken aslında hiç alakası olmayan mercedes motoru var abi bunda yalanını kullandığından insanlara kakaladılar resmen ama araçlarda çok fazla motor problemi çıktı ,

tatanın motoru mercedes filan değil mercedes teknolojisi kullanan tatanın kendi motorları .

mahindr hindistanda ticari araç pazarının lider firması tata ise binek pazarında lider . neticeyi ortaya koyarsak şu an ağzımızla kuş tutsak bişey değişmeyecek 3 4 sene sonra görüşürüz.


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


 
283 Mesaj
28 Ekim 2008; 22:05:31 

Bildiğim kadarıyla turkcellin araziye giden ekibi ford ranger leri mahindra ile değiştiriyolarmış. Mahindranın sınıfında daha ekonamik olduğu söleniyor.
Ontec sende Mahindra varmıo yada kullandınmı?


_____________________________


Sony Xperia P
Sony Xperia P Ana Konu




1405 Mesaj
3 Kasım 2008; 10:16:27 

var olmaz mı :D

pikup versiyonu turbo dizel biraz gürültülü çalışıyor düz yolda kalkışı biraz ağır ancak total hız iyi yolu kesinlikle hissetmiyorsunuz ben kullanırken kasis filan hiç aldırış etmiyorum.
araçla araziye çıkınca tüm eksilerini unutuyorsunuz inanın insanın yürüyemeyeceği yerlerde çok rahat bir şekilde yol alıyor sarsılma kasılma yapmıyor .

amiyane tabirle jeep versiyonu ( kapalı kabin arazi taşıtı) goa crde motor kullanıyor motor oldukça seri pikup un arkası makaslı olduğundan asfaltta çok zıplama yapsa da goa da bu olmuyor arazi şartlarında pikuptan çok daha rahat şasesi de daha kısa olduğundan dik yerlere çok daha rahat tırmanıyor. bulunduğunuz ildeki mahindra satıcısının test aracı ile aracı test etmenizi tavsiye ederim.


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


6471 Mesaj
3 Kasım 2008; 15:22:44 

bence o fiyata gayet güzel bi araç, tek kötü yanı motor hacminin büyüklüğüne rağmen beygir sayısı madem 100hp olcak bari 2.0 falan olsun en fazla sağlamlık konusunda görmeden bişey söylemek doğru olmaz ama çinlilerden çok daha iyiymiş gibi duruyor.


_____________________________

Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
Mustafa Kemal ATATÜRK

Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.



1405 Mesaj
3 Kasım 2008; 20:03:46 

ama o hacme göre az yakıyor :D
8,5 -9 lt ortalama mazot tüketiyor (goa) . 2450 kg gibi bir ağırlığı var , yüklü olması yakıt sarfiyatında değişiklik yapmıyor.

Bu arada pickuplarda artık 100hp lik turbo intercooler motorun yanısıra 109 beygirlik euro 4 crde motor geliyor, bu motor 270 tork 1800 devirde veriyor.

0


local://upfiles/459405/00AFCB979B6547DABC87C78647D11084.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 4 Kasım 2008; 15:03:59 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


 
42 Mesaj
7 Aralık 2008; 18:42:55 

bence süper bi araç daha bugün test ettik pikabını.ama pikabının tasarımı pek alımlı değil. ancak goa 40000 ytlye en ii jip. içine ne motor sesi geliyor nede plastik veya dökülme sesi war. kapıları lık die kapanıyor. beni şaşırttı gayet kaliteli bi araç. inş. alacaz...beyaz goa


_____________________________



16607 Mesaj
7 Aralık 2008; 18:46:22 

Türkiyede satışa başlanıldıgından beri sadece 6 adet satmış bu mahindra


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


7131 Mesaj
7 Aralık 2008; 19:28:15 

2450kg çok ağır değilmi?
o motor bunu yerinden zor kaldırır.


_____________________________



1405 Mesaj
15 Aralık 2008; 9:40:54 

warrior sako Tarih 7 Aralık 2008; 18:46:22
Türkiyede satışa başlanıldıgından beri sadece 6 adet satmış bu mahindra

Bu bilgiyi nereden aldınız? Türkiyede yaklaşık 1.5 senelik bir satış mazisi olan mahindra sadece Antalyada aylık 15 ortalama satış yapmaktadır.

lokosit Tarih 7 Aralık 2008; 19:28:15
2450kg çok ağır değilmi?
o motor bunu yerinden zor kaldırır.

Motor kuvveti düşündüğünüz gibi, araç binek değil yani 180 200 km/saat hız yapabileceğiniz bir araç değil bu motor gücünden değil araç çok yüksek olduğundan dolayı... standart turbo dizel intercooler motorlu pikup u otobanda 170 e kadar çıkabilmekte crde motorlu olan Goa ise 170 180 km hız yapabilemktedir.
Şunu da söylemekte fayda var bu araçların esas kullanım yeri arazi ve bozuk yol koşullarıdır, bu araçlardan beklenen şey ise gömüldüğünde gömüldüğü yerden çıkabilmesi ve tekerleklerin her koşulda dönüşünü devam ettirebilmesidir.

Bu yönden baktığınızda ise bu araçlarda özellikle 4x4 versiyonlarında ( ki bahsettiğiniz ağırlık 4x4 ün ağırlığıdır) test ettiğimiz her tür arazi koşullarında ( yoğun balçık, sürülmüş tarla, eğimli çamurlu rampa çıkışı, kumsal v.b.) her hangi bir güç yetmezliği durumu yaşamadan yüzümüzün akıyla testleri başarılı olarak geçmiş bir araçtır.

Aracın beygir gücüne baktığınızda rakamsal olarak düşük görünen bu araçlar yürüyen aksam tasarımı ile bu koşullarda bu güç eksikliğini hissetirmemektedir.
Bunun başlıca nedenler;
Ön tekerlekleklerin neredeyse aracın tampon hizasında olması ( bu özellik karteri korumakta ve çıkışta dik açıya tırmanabilmesini sağlamaktadır)
ön ve arka tekerlekler arasındaki mesafe diğer rakiplerinden kısadır.( bu özellikle askıda kalma problemi yaşanmaz ayrıca ön tekerleğin açtığı ize arka tekerleklerin rahatça girerek arkayı savurmadan ilerlemesini sürdürmektedir.)
Arka lastiklerin çift kabin versiyonlarda kabinin bitiş noktasının altından başlaması ( arka lastiğin üzerine düşen ağırlığı arttırması ve tekerleğin ağırlık merkezine yakın olması ile savurma ve aşırı sarsılma ( pikup versiyonu için geçerli) problemi yaşatmamaktadır)
Lastiklerin genişliği aracın batmasını zorlaştırmaktadır.
Goa modeli için yukarıdaki özelliklerin hemen hepsi geçerli iken ayrıca bağımsız helezon+amortisör sistemi ve gelişmiş motoru yüzünden oldukça rahat bir kullanım sunmasıda cabasıdır.

Türkiyedeki diger hint aracının imajı ve fiyatı insanların aklında soru işaretleri oluşmasına neden olmakla birlikte bu aracı kullandığınızda sağlamlık, ve arazi şartlarındaki performansının nasıl birşey olduğunu çok rahatça anlayabilmektesiniz.


Mahindra 1945 yılından başlayarak çok uzun seneler jeep askeri araçları üretmiş bir firmadır, pikup ve goa modellerinde buradaki tecrübelerini kullanmış ve buna bağlı olarak lüks olmayan ama çok dayanıklı, arazi şartlarında oldukça başarılı, goa da ise oldukça rahat ve sorunsuz araçlar üretmektedir.

Askeri araç üretiminden gelen sağlam şase, sağlam motor yapısını aynen bu araçlara taşımıştır, ki halen ürettiği askeri araçları axe ve bolero da aynı yapıdaki şase ve motorlar kullanılmaktadır.

AXE
mahindra axe fotografı

bolero
Bolero fotografı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 15 Aralık 2008; 9:47:37 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


 
7 Mesaj
15 Aralık 2008; 18:56:07 

mahindra kaliteli bir araç olarak gözüküyor ama türkiyeye geldiğinden beri kaç adet sattı acaba ?


_____________________________

VARDAR MOTORS


 
1823 Mesaj
15 Aralık 2008; 19:14:31 

Bence GOA modeli çok güzel.Yinede Tata ve Chery den iyidir.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1405 Mesaj
15 Aralık 2008; 21:44:13 

yanılmıyorsam 300 civarı pikup satışı 100 kadar da goa satıldı 2008 yılında

Tatanın listelerde görünün bir arazi aracı ( jip ) mevcut ancak bu araç binek statüde olduğundan vergileri yüzünden fiyatı oldukça yükseğe çıkmaktadır tahminin 50 55 milyar arası birşey bu nedenle satışı yok denecek kadar az.

cherry nin tiggosu arazi taşıtı görümünde bir binektir orjinali olan rav4 bile arazi koşulları için yapılmış bir araç değil aracı balçığa sokarsanız fren balataları balçık ile dolup frenleriniz kitlenir uzun vade kötü koşullarda kullanmanız durumunda ise alt takımlarda sorun çıkarırlar. ki cherrynin çin olduğunu düşünürsek araziyi bu araçlarda denemeyin diyebilirim ( aracı test etmedim varsa Adana'da kendine güvenen bir tiggo sahibi arazide 2 aracı da test edebiliriz pm atabilirsiniz)

bu nedenle goa yı kıyaslayabileceğiniz bir araç şu an için Türkiyede yok zaten.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 15 Aralık 2008; 21:50:33 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


 
184 Mesaj
25 Aralık 2008; 12:54:28 


quote:

Orjinalden alıntı: emtue

cinli chery tiggo yu buna tercih ederim. daha adi, daha sorunlu, daha sifatsiz olsa bile.

mahindra ismini traktor sahibi olanlar ve bu foruma girenler disinda kac kisi bilir ki?

ismi bilinmeyen bir markanin piyasasida olmaz. isterse dunyanin en buyuk ureticisi olsun reklama 1 kurus para ayirmasin, tenekeye 4 ceker koysun sonrada 40 bin lira fiyat ceksin alinmaz. mercedes veya bmw marka bassa methiyeler falan duzulmezdi havayastigi olmayan arac mi kaldi?

adam gibi full donanimli getirip bu fiyata satsalar bise diyemem ama bu aracin ederi lada niva dan 1 kurus fazla degil.

illa jipim olsun, donanimli olsun derseniz alin chery tiggo 30 bin lira klimali sunroof lu airbagli abs vs..


Chery Tiggo 4x4 değilki 4x2 nasıl 4x4 bir araca alternatif sunabilirsinizki ?


1405 Mesaj
25 Aralık 2008; 12:58:24 

kıyaslanabilinir aslıda 4x2 Goa mevcut, ancak arkadaş olaya nereden bakılması gerektiğini kavrayamamış, çin araçları avrupada satılmıyor satılamıyor ancak Mahindra avrupanın pek çok ülkesinde satılıyor, 2009 yılında ise Abd ve İngiltere de satışa çıkıyor, Bu aracın yurt dışı incelemelerine bakarsanız kimse bu araçların sağlamlığı ve arazi performansına kötü not verememiş. Ama çin arabasının kendi satış temsilcileri bile sattığı arabalara güvenmiyor, bence arkadaşın 2 aracıda bir test edip inceleyip aradaki saymayla bitmeyecek farklara bakması lazım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 25 Aralık 2008; 13:23:59 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


1716 Mesaj
25 Aralık 2008; 14:14:49 


quote:

Orjinalden alıntı: OnTEC

Mahindra Pik-up 4x4 modelini Adana tuzla bölgesindeki tarlalarda ve kum tepelerinde test ettik, test sürüşü yapan bölge sakinleri aracın performansından oldukça memnun kaldılar.




test sürüşünü bölge sakinlerine mi yaptırdınız?



_____________________________



2005'ten beri burada !


1405 Mesaj
26 Aralık 2008; 14:55:39 

evet Tuzla Tabaklar köyü sakinlerine yaptırıldı. yani aracı biz değil onlar sürdü


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


1405 Mesaj
15 Ocak 2009; 14:25:29 

Mahindradan yeni model XYLO 2,5 motora sahip bu araç aslında bir mpv ama Türkiye'ye doblo tipi bir araç olarak girmesinin normal açılır arka kapının yerine sürgülü arka kapı olması düşünülüyor böylelikle Türkiyede olmayan mpv sınıfı yerine doblo- kango sınıfı mini van tipi girmesi ile pazarda yer edinebileceği düşünülüyor.



0


0


local://upfiles/459405/FF7573CA11EE43458B51566D8F2BE37D.jpg

local://upfiles/459405/D4D622D42CB346BAAA291E5A86114624.jpg

local://upfiles/459405/12FEDC5939FD45AABC36EE80DDB2D178.jpg


Ekteki dosya (3)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 15 Ocak 2009; 14:24:01 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


16607 Mesaj
15 Ocak 2009; 14:47:24 

ataşehir deki merkez bayideki test araçları dışında satış yapmamış herhalde adamlar


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


1405 Mesaj
15 Ocak 2009; 18:17:08 

orada satış yapılmıyor zaten İstanbul bayisi Autoritedir.

Orası Distiribitörün kendi bayisi İstanbul bayisi olmasından dolayı o bayinin işlerini kesmemek için orası liste fiyetının altında kesinlikle fiyat vermez indirim içinde direkt autoriteye yönlendiriyorlar.


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


4562 Mesaj
15 Ocak 2009; 18:50:58 

Liste fiyatlarında bişey dikkatimi çekti ötv'ler %4 ve %10 neden bu kadar az?


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


484 Mesaj
15 Ocak 2009; 19:52:20 

arkadaşlar bu araba 4*4 değil 4*2
30 bin değil 10 bin bile etmez çin malı arabalardan bile daha dandik duruyo


_____________________________



16607 Mesaj
15 Ocak 2009; 19:58:37 


quote:

Orjinalden alıntı: OnTEC

warrior sako Tarih 7 Aralık 2008; 18:46:22
Türkiyede satışa başlanıldıgından beri sadece 6 adet satmış bu mahindra

Bu bilgiyi nereden aldınız? Türkiyede yaklaşık 1.5 senelik bir satış mazisi olan mahindra sadece Antalyada aylık 15 ortalama satış yapmaktadır.

lokosit Tarih 7 Aralık 2008; 19:28:15
2450kg çok ağır değilmi?
o motor bunu yerinden zor kaldırır.

Motor kuvveti düşündüğünüz gibi, araç binek değil yani 180 200 km/saat hız yapabileceğiniz bir araç değil bu motor gücünden değil araç çok yüksek olduğundan dolayı... standart turbo dizel intercooler motorlu pikup u otobanda 170 e kadar çıkabilmekte crde motorlu olan Goa ise 170 180 km hız yapabilemktedir.
Şunu da söylemekte fayda var bu araçların esas kullanım yeri arazi ve bozuk yol koşullarıdır, bu araçlardan beklenen şey ise gömüldüğünde gömüldüğü yerden çıkabilmesi ve tekerleklerin her koşulda dönüşünü devam ettirebilmesidir.

Bu yönden baktığınızda ise bu araçlarda özellikle 4x4 versiyonlarında ( ki bahsettiğiniz ağırlık 4x4 ün ağırlığıdır) test ettiğimiz her tür arazi koşullarında ( yoğun balçık, sürülmüş tarla, eğimli çamurlu rampa çıkışı, kumsal v.b.) her hangi bir güç yetmezliği durumu yaşamadan yüzümüzün akıyla testleri başarılı olarak geçmiş bir araçtır.

Aracın beygir gücüne baktığınızda rakamsal olarak düşük görünen bu araçlar yürüyen aksam tasarımı ile bu koşullarda bu güç eksikliğini hissetirmemektedir.
Bunun başlıca nedenler;
Ön tekerlekleklerin neredeyse aracın tampon hizasında olması ( bu özellik karteri korumakta ve çıkışta dik açıya tırmanabilmesini sağlamaktadır)
ön ve arka tekerlekler arasındaki mesafe diğer rakiplerinden kısadır.( bu özellikle askıda kalma problemi yaşanmaz ayrıca ön tekerleğin açtığı ize arka tekerleklerin rahatça girerek arkayı savurmadan ilerlemesini sürdürmektedir.)
Arka lastiklerin çift kabin versiyonlarda kabinin bitiş noktasının altından başlaması ( arka lastiğin üzerine düşen ağırlığı arttırması ve tekerleğin ağırlık merkezine yakın olması ile savurma ve aşırı sarsılma ( pikup versiyonu için geçerli) problemi yaşatmamaktadır)
Lastiklerin genişliği aracın batmasını zorlaştırmaktadır.
Goa modeli için yukarıdaki özelliklerin hemen hepsi geçerli iken ayrıca bağımsız helezon+amortisör sistemi ve gelişmiş motoru yüzünden oldukça rahat bir kullanım sunmasıda cabasıdır.

Türkiyedeki diger hint aracının imajı ve fiyatı insanların aklında soru işaretleri oluşmasına neden olmakla birlikte bu aracı kullandığınızda sağlamlık, ve arazi şartlarındaki performansının nasıl birşey olduğunu çok rahatça anlayabilmektesiniz.


Mahindra 1945 yılından başlayarak çok uzun seneler jeep askeri araçları üretmiş bir firmadır, pikup ve goa modellerinde buradaki tecrübelerini kullanmış ve buna bağlı olarak lüks olmayan ama çok dayanıklı, arazi şartlarında oldukça başarılı, goa da ise oldukça rahat ve sorunsuz araçlar üretmektedir.

Askeri araç üretiminden gelen sağlam şase, sağlam motor yapısını aynen bu araçlara taşımıştır, ki halen ürettiği askeri araçları axe ve bolero da aynı yapıdaki şase ve motorlar kullanılmaktadır.

AXE
mahindra axe fotografı

bolero
Bolero fotografı




ben autoshow dergisinin yalancısıyım hocam orada 2008 yılı içerisinde sadece 6 adet satış yaptı yazıyordu .


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


1405 Mesaj
16 Ocak 2009; 9:32:05 

kesin rakamlardır Türkiye Otomotiv Distiribitörleri derneğinden alınmıştır.
Ocak - Eylül 2008 rakamları
Antalya :50
Ankara :24
Denizli :18
İstanbul 64
Kocaeli :1
Sakarya :3
Toplam 160

Malsesf eylülden sonrasının verisi yok


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


3141 Mesaj
16 Ocak 2009; 9:43:05 

Vay be daha yeni duydum böyle bi araç markasını.
1 senedirde ülkemizdeymiş.Reklam 0 galiba.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1405 Mesaj
16 Ocak 2009; 12:11:31 

malesef reklam çok az. bayi yapılandırmasını bekliyor İlçe otomotiv bayi sayısının artmasını bekliyor reklam vermek için


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


 
933 Mesaj
16 Ocak 2009; 13:14:41 

UCUZDUR VARDIR Bİ İLLETİ
PAHALIDIR VARDIR Bİ HİKMETİ. (nokta diyorum)


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1405 Mesaj
17 Ocak 2009; 11:07:35 

Diyaloğa bakarmısınız
Müşteri
-bu mahindra pickup ne kadar?
Satıcı
-28,500
Müşteri
-daha ucuz olmalı.
Satıcı
-Araç sağlam dayanıklı ve kaliteli
Müşteri
-Kaç abs var bunda
Satıcı
Abs 1 tane olur ama pickupta yok Havayastığıda yok zaten olsa fiyatı diğer markalar gibi olur
Müşteri
-e yeni gelmiş araba fiyatı şöyle 22 23 olsa alırdık
Satıcı
-??##!!??
Müşteri
- e kaç beygir bu
Satıcı
-108
Müşteri
Azmış
Satıcı
-Torku yüksek ve az yakıyor 9 litre ortalama tüketimi
Müşteri
-Ya yenilerin beygir gücü 150 beygir hep
Satıcı
-Navara alın o zaman
Müşteri
-Navara çok yakıyor
Satıcı
-??##!!??

Adamın istediği hem sağlam olacak, hem donanım ful olacak hem 150 beygir olacak hem az yakacak
istediği araba Nissan Navara aslında ve baz fiyatı 45,000 TL

Şimdi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.

Arkadaş bu araç çok sağlam ama lüks değil
düz yolda 170 km/h yapabiliyor
Arazide çok başarılı sessiz ve sarsmayan alt takımları kuvvetli Parçası bol ve çok ucuz
Beklenti ne

hepsi olsun. Bulursan banada söyle bende ondan alayım.


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


1810 Mesaj
25 Ocak 2009; 1:18:45 

Arkadaşım vergiler hakkında bilgi verir misin?


_____________________________



1405 Mesaj
5 Şubat 2009; 17:20:30 

4x2 goa 473 ytl
4x2 pickup 473 ytl
4x4 pickup 868 ytl ( aslında 1300 ancak aracın değerinin % 5 i yıllık verginin altında kaldığından maliyeye dilekçe verdiğinizde 868 ytl den vergilendiriliyorsunuz)

Bu arada yakında bizim askerden tuzla diye bildiğimiz orijinal jeep modeli olan ( Askeriyedeki eski tuzla jeeplerde mahindranın üretimi olduğunu bilmenizi isterim) MM540 in revize hali olan "Mahindra Thar" Türkiyede satışa sunulacak

Kasasında herhangi bir değişiklik olmayacak yani bildiğimiz klasik jeep olan araçlar 1900 motor crde ( motor peugeot 1,9 hdi partnerlerde kullanılanmış ) 5 ileri şanzuman kalın lastikler ve çelik jant gibi donanımlarda Türkiye Pazarına sunulacak. Bu aracın hastalarına güzel bir haber bence...



local://upfiles/459405/92766919F68D4CAF91EFF2BCF1DF9A4F.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 5 Şubat 2009; 17:21:34 >


_____________________________

AMD FX 8350 - ASUS M5A97 R2.0 - Nikon D3100 - LG Optimus 4x hd - Minix Neo X7


1487 Mesaj
17 Şubat 2009; 22:54:36 

biraz dalga geçtik ama tam bir ihtiyaç aracı bir zamanlar niva bu boşluğu dolduruyordu ama artık pazarda ladanın esamesi geçmiyor birde tatadan daha kaliteli bir araç dedimya lux değil ama ihtiyaç aracı buda onu çekici yapıyor aslında incelediğim 4X4 ler arasında favorim sangyongdu ama iflas bayrağını çekti


_____________________________




1810 Mesaj
18 Şubat 2009; 0:05:45 

quote:

4x2 goa 473 ytl


Sayın Ontec anlayamadığım bir şey var. Bunun vergisi nasıl bu kadar düşük olabliyor?Araç kamyon kamyonet çekici sınıfına mı giriyor?


_____________________________



292 Mesaj
18 Şubat 2009; 9:58:15 


quote:

Orjinalden alıntı: Drizztdark

Ulan yam-yam hintlililer ne araba üretiyor yinde tata mahindra falan dünyanın en iyi montaj fabrikaları bizde biz bi türk markası çıkaramadık yapsak italyanları bile sollarız
bunu herkes biliyor lakin üst yöneticiler hariç


_____________________________



The Storm is Coming


292 Mesaj
18 Şubat 2009; 10:33:07 

bu arada bayide çalışan arkadaş bu araçların donanımlarını falan anlatsa iyi olur internet sitesi yeterli değil bizde daha fazla bilgi sahibi oluruz


_____________________________



The Storm is Coming


 
10 Mesaj
18 Mart 2009; 14:07:30 

Mahindra Şu an için tanıtımsız olabilir ve bir çok kişi için yabancı olabilir bazı talihsizlikler yaşadı çünkü bu marka tam 2 yıl ülkemize giermedi neden mi giremedi çünkü goa modeli jeep kılıgında süper bi kamyonet avrupa birliği ülkelerinde bu sekilde satılmakda. Ülkemize geldiğinde tam reklamı yapılamadı ama yakında
kısa bir zaman dilimde olur inşallah daha fazla tanınacak. Kullananlar en büyük reklamdır. Yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyorum kesinlikle sorunsuz sağlam hem arazide hem yolda iyi bir partner bi nevi askeri postal gibi bir araç.

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
10 Mesaj
18 Mart 2009; 15:01:24