Şimdi Ara

Sürekli İnternet Kopuyor - Müşteri hizmetleri Cevap vermiyor ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler;

    2 haftadan beri sürekli internetim kopuyor..Nerdeyse bütün virüs programlarıyla tarama yaptım..Virüslerden kaynaklandığını sanmıyorum..Müşteri hizmetlerini aradım paralel bağlantınız varsa onu kaldırın dedi, kaldırdım 1 gün hiç kesilmedi, sonra yine kesilmeye başladı..1 haftadır Müşteri Hizmetlerini arıyorum telesekreter şu anda başka müşterilerimizle ilgileniyor diyor 5 dk bekliyorum açan yok Sabahın 10 unda arıyorum, gecenin 11 inde yine açan yok hep aynı ..Sorun ne olabilir ?? nasıl düzeltibilirim ? (Başka modem de denedim kopmalar devam etti.)



  • 1 haftadır aynı sorun bendede var. sürekli kesiliyor internet. bende 1 haftadır arıyordum müşteri hizmetlerini anca dün cevap verdiler.

    anlattım durumu, genel bir bakım yapıldığını söylediler, ne kadar süreceği belli değil ama hala devam ediyor bağlantı kesilmeleri.
  • Bununla ilgili açılan bir konu vardı ama, şimdi bulabilir miyim bilmiyorum.

    Bazı arkadaşların sorunu, evlerine gelen teleon kablosundan kaynaklanıyordu; kimileri Adsl Müşteri Hizmetleri'ne arıza kaydı bırakıp sonuca ulaşmıştı.
    Benim de bağlantım bir ara çok sık kesiliyordu. Bayağı uğraşı sonucunda teknik arıza kaydı açtırdım. Birşey yapmış gibi konuştular ama yapmamış da olabilirler. Sonuç olarak artık bağlantım kesilmiyor.
  • bende az önce aradım aynı sorundan ötürü sorun modemde veye telefon hattında dediler internetim mükemmel çalışıyormuş hattan kaynaklanan bi sorun yokmuş öyle dediler ama benim modemde bi sorun yok yalan mı söylediler yoksa bana
  • quote:

    Orjinalden alıntı: apia
    bende az önce aradım aynı sorundan ötürü sorun modemde veye telefon hattında dediler internetim mükemmel çalışıyormuş hattan kaynaklanan bi sorun yokmuş öyle dediler ama benim modemde bi sorun yok yalan mı söylediler yoksa bana

    TT adamı o kadar sinirlendiriyor ki, sektör değiştirip karşısına firma açarak batırası geliyor insanın.

    Bana da aynı cevabı vermişlerdi aradığım zaman.
    Yahu kardeşim benim sorunum internete hiç bağlanamamam değil ki bana anlık olarak hattı kontrol edip, hatta sorun yok diyorsun.

    Arıza kaydı oluşturmak istediğim zaman bana :
    "Şuan hattınız sorunsuz gözüküyor birkaç saat daha gözlemleyin, eğer sorun devam ederse tekrar arayıp arıza kaydı oluşturun" demişlerdi.
    Ben de bu sorunun 1 haftadan beri varolduğunu, geçen seferde sistemde sorun gözükmediğini söyleyince, sanki IQ seviyesi 3 yaşında bebeğe eşit gibi, aynı cümleleri tekrarlayıp durdu : "Biraz daha gözlemleyin ve sorun gitmezse yeniden arayın".

    Ben de telefonu kapatır kapatmaz yeniden aradım ve arıza kaydı oluşturdum. Yani ben telefondayken oluştursa, hem diğer elemanı yormasa hem beni yormasa olmazdı sanki.

    Sonuç olarak, siz de onlara "birkaç farklı modem denedim, tüm kablolarımı kontrol ettim sorun yok" deyin. Tıpkı onların size yaptığı gibi, siz de topu onların kucağına bırakın.

    Özel NOT : Eğer TT İnsan Kaynakları Müdürü ile karşılaştırsam (tabi eğer varsa), bir çift sözüm olacak ona. Sanki ilkokul mezunu köy bakkalı gibi konuşuyor müşteri temsilcileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 8 Eylül 2007; 15:58:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: felah92

    ...Sabahın 10 unda arıyorum, gecenin 11 inde yine açan yok hep aynı ...

    gece 3'te arayın... muhakkak görüşürsünüz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: exxxplorer


    quote:

    Orjinalden alıntı: felah92

    ...Sabahın 10 unda arıyorum, gecenin 11 inde yine açan yok hep aynı ...

    gece 3'te arayın... muhakkak görüşürsünüz.


  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.