uydu alıcısını bilgisayara bağlama
21 Cevap14553 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
585 Mesaj
4 Eylül 2007; 21:35:22 

Merhaba,

Uydu alıcısını bilgisayara bağlamak için hangi ekipmana ihtiyacım vardır acaba? örneğin USB'den bağlayabilir miyim? şimdiden teşekkürler.


 
1261 Mesaj
4 Eylül 2007; 22:58:16 

cihazının markası modeli ne?


_____________________________



2805 Mesaj
6 Eylül 2007; 17:22:15 

en basitinden video girişi olan bir analog tv kartı işinizi görür


_____________________________

2005 Nissan Primera Tekna + 2005 Renault Modus 1.6 Dynamique Stil Paket
www.nissanclubtr.com


77 Mesaj
6 Eylül 2007; 19:54:05 


quote:

Orjinalden alıntı: Su

Merhaba,

Uydu alıcısını bilgisayara bağlamak için hangi ekipmana ihtiyacım vardır acaba? örneğin USB'den bağlayabilir miyim? şimdiden teşekkürler.


asiyimben arkadaşım. hakkaten su arkadaş aklımdan geçen soruyu sormuş. olma olasılıgının çok zor oldugunu biliyorum, ama evdeki uyduyu bilgisayara baglayım otomatik çözme, güncelleme işini falan yapamaz mıyız. yaparsak nasıl yaparız


_____________________________

Octavia TDI 2010
Toshıba a200-1AH
Nokia 6220C


107 Mesaj
6 Eylül 2007; 21:19:42 

arkadaşlar asiyimben daha iyi bilir ama uydu alıcınızın modeline göre bu olay değişir.rs 232 ile bağlantı kurabileceğiniz birçok uydu alıcısı var ancak usb den bu işi yapan nadir cihazlar var.yapılmayacak birşey değil


_____________________________

ALIŞVERİŞ YAPALIM AMA BİRBİRİMİZİ SATMAYALIM

alışverişim olan değerli arkadaşlar expert , a100-599 , hellboy829829 , gazozcocuu , barisozer83 , fatih , secospacos , ahmypc


 
1261 Mesaj
6 Eylül 2007; 21:47:23 


quote:

Orjinalden alıntı: aymaviolsa


quote:

Orjinalden alıntı: Su

Merhaba,

Uydu alıcısını bilgisayara bağlamak için hangi ekipmana ihtiyacım vardır acaba? örneğin USB'den bağlayabilir miyim? şimdiden teşekkürler.


asiyimben arkadaşım. hakkaten su arkadaş aklımdan geçen soruyu sormuş. olma olasılıgının çok zor oldugunu biliyorum, ama evdeki uyduyu bilgisayara baglayım otomatik çözme, güncelleme işini falan yapamaz mıyız. yaparsak nasıl yaparız

cihazın marka ve modeli ne?


_____________________________



 
1261 Mesaj
6 Eylül 2007; 21:50:21 


quote:

Orjinalden alıntı: sekkin

arkadaşlar asiyimben daha iyi bilir ama uydu alıcınızın modeline göre bu olay değişir.rs 232 ile bağlantı kurabileceğiniz birçok uydu alıcısı var ancak usb den bu işi yapan nadir cihazlar var.yapılmayacak birşey değil

yeni nesil pclerde seri com port çıkışı olmadığı için usb gerekebiliyor.bence uydu alıcısı üreten firmalar bunu göz önünde bulundurmalı.


_____________________________



976 Mesaj
6 Eylül 2007; 23:19:00 

usb den güncellenen uydu alıcısı war mı bilmiyorum ama rs232 den birçok cihaz güncelleştirilebiliyor.


_____________________________

Edep bir tac imiş Nur-İ Hüda'dan; Giy o tacı, emin ol her beladan.



 
585 Mesaj
7 Eylül 2007; 9:35:13 

Markası focus, modeli 8500 kitapçığında rs-232c seri portu olduğu yazıyor, cihazın arkasından da kontrol ettim. sanırım bilgisayarda da var onun yeri, şimdi ne yapmalıyım?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Su -- 7 Eylül 2007; 9:37:19 >


 
1261 Mesaj
7 Eylül 2007; 14:44:50 


quote:

Orjinalden alıntı: narec

usb den güncellenen uydu alıcısı war mı bilmiyorum ama rs232 den birçok cihaz güncelleştirilebiliyor.

evet.usb den güncellenen cihaz var.next super plus usb olanlar güncelleniyor.evde internet olmasa bile internet kafeye gidip falsh diske güncel yazılımı atıp cihaza usb den takıp yükleme oluyor.


_____________________________



 
485 Mesaj
8 Eylül 2007; 16:51:26 

şimdi görüntü almak için rs-232 den bağlaya bilir miyiz?yoksa rs-232 sadece yükleme yapmak için mi? benim makina herz 13000fta


_____________________________



 
1261 Mesaj
8 Eylül 2007; 17:05:19 


quote:

Orjinalden alıntı: burak_gsk

şimdi görüntü almak için rs-232 den bağlaya bilir miyiz?yoksa rs-232 sadece yükleme yapmak için mi? benim makina herz 13000fta

rs232 sadece yazılım yükleme kanal listesi yüklemek içindir.görüntü alamazsın.


_____________________________



 
485 Mesaj
9 Eylül 2007; 19:41:19 

peki ne ile görüntü alabiliriz?


_____________________________



 
1261 Mesaj
9 Eylül 2007; 20:31:02 

cihazda usb çıkışı varsa olabilir.


_____________________________



 
143 Mesaj
9 Eylül 2007; 22:43:38 

2 seçenek daha var,
ucuz bi analog tv kartı - anten dısında "video-in" soketi olması lazım(sarı renkte oluyo) yada nVidia'nın "ViVo" destekli bi ekran kartına sahipsen uygun sürücülerle ekran kartına baglayıp görüntü alman mümkün...


_____________________________



 
7726 Mesaj
9 Eylül 2007; 22:46:53 

Receiverlardan USB ve RS232 bağlantılardan görüntü alamazsınki alınmaz zaten

S video kablosunu Receiver çıkışına tak
Diğer ucunu da PC de analog TV kartın varsa onun video girişine tak
TV kartını aç ve video kısmını çalıştır
Pal yayın sistemini seç
görüntü gelecektir.

Receivera komut veremezsin

Yani receiver cihazıı görüntü için bağlamak VHS kasetini video playerden tv ye bağlamak gibidir
Komut gene asıl cihazdan gitmelidir.

Bir de I1394 portundan belki bağlanabilir bunda da gene komut veremezsinn

Böyle bir şey zaten mümkün değil başka bir kaynaktaki videoyu PC ye aktararak çözülmezz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 9 Eylül 2007; 22:47:15 >


_____________________________

Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.


1752 Mesaj
10 Eylül 2007; 0:07:40 

Tiske arkadaşımız baya açık bir şekilde izah etmiş daha önce bende masaüstüme sunny marka receiverımı tv kartının anten girişine bağlıyordum ve rs 232 kablo ilede yazılım flaşlama gb olayları yapıordum ancak bu şekilde mümkün mutlaka tv kartın anten kablon yada svideo kabloların olması gerekir usbden anca bu işlemleri yaptıktan sonra görüntü kaydetme işini yapabilirsin...


_____________________________

Never Agressive;Never Depressive;Always PROGRESSIVE
Life is a turntable


 
1261 Mesaj
10 Eylül 2007; 18:44:41 


quote:

Orjinalden alıntı: TiSKE

Receiverlardan USB ve RS232 bağlantılardan görüntü alamazsınki alınmaz zaten

S video kablosunu Receiver çıkışına tak
Diğer ucunu da PC de analog TV kartın varsa onun video girişine tak
TV kartını aç ve video kısmını çalıştır
Pal yayın sistemini seç
görüntü gelecektir.

Receivera komut veremezsin

Yani receiver cihazıı görüntü için bağlamak VHS kasetini video playerden tv ye bağlamak gibidir
Komut gene asıl cihazdan gitmelidir.

Bir de I1394 portundan belki bağlanabilir bunda da gene komut veremezsinn

Böyle bir şey zaten mümkün değil başka bir kaynaktaki videoyu PC ye aktararak çözülmezz


usb den alınmaz mı? nette sunny 1030 usb lileri bir araştır bakalım.


_____________________________



2952 Mesaj
10 Eylül 2007; 21:33:55 

öncelikle uydu konusunda fazla bilgim yok anaolog fly 98le idare ediyorum kablo tvden ama tv kartının miladı doldu. ya ben aslında dijital tv kartı alacağıma güzel bir dijital uydu alıcısı almak istiyorum usb den driveri tanıtıp izleme imkanı olsa mükemmel olur. ne bileyim şifre çözse + hd yayın desteklese vb.... böyle bir cihaz varsa link verebilirmisiniz.


_____________________________



1752 Mesaj
10 Eylül 2007; 21:50:13 

Sunny at dcı 1030 modelinde usb girişi sadece görüntü kayıt işine yaramaktadır tv kartın olmadan receiverı pc usbye bağlasan hiç bir işe yaramaz.
quote:

Orjinalden alıntı: asiyimben


quote:

Orjinalden alıntı: TiSKE

Receiverlardan USB ve RS232 bağlantılardan görüntü alamazsınki alınmaz zaten

S video kablosunu Receiver çıkışına tak
Diğer ucunu da PC de analog TV kartın varsa onun video girişine tak
TV kartını aç ve video kısmını çalıştır
Pal yayın sistemini seç
görüntü gelecektir.

Receivera komut veremezsin

Yani receiver cihazıı görüntü için bağlamak VHS kasetini video playerden tv ye bağlamak gibidir
Komut gene asıl cihazdan gitmelidir.

Bir de I1394 portundan belki bağlanabilir bunda da gene komut veremezsinn

Böyle bir şey zaten mümkün değil başka bir kaynaktaki videoyu PC ye aktararak çözülmezz


usb den alınmaz mı? nette sunny 1030 usb lileri bir araştır bakalım.



_____________________________

Never Agressive;Never Depressive;Always PROGRESSIVE
Life is a turntable


 
7726 Mesaj
10 Eylül 2007; 22:05:23 

kartalaraz biraderim
Bir önceki mesajım da bilgi var
Video girişi olmayan bir PC sistemine hiç bir görüntü aygıtı USB den de olsa bağlanamaz
Video kameralar için 1394 portundan bağlanabilir.

Ancak belki USB yi 1394 porta çevirici adaptörler varsa belki

Sunny 1030 için sanırım uygun bilgi verilmiş asiyimben.

O nedenle bilmediğimiz konularda düşünerek yazalım

Ek olarak USB ayrıca yazılım güncellemesi için kullanılır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 10 Eylül 2007; 22:06:05 >


_____________________________

Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.


46 Mesaj
11 Eylül 2007; 5:36:41 

ANALOG TV KARTINDAN ALABİLİRSİN ARKADASIM.KANALLARIDA UYDUDAN DEĞİŞTİREBİLİRSİN..
quote:

Orjinalden alıntı: burak_gsk

peki ne ile görüntü alabiliriz?



_____________________________

olumsuz:bonser24(ava giderken avlanan tilki)
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



6.145