- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Arkadan itişli arabalarda el freni arkayımı yoksa önümü kilitler ?
64 Cevap5109 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


7967 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:17:10 

Önü diye hatırlıyorum ama emin olmam lazım bi yardım etseniz.


_____________________________



2991 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:19:22 


İkisinide kilitler diye biliyorum


_____________________________




 
799 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:20:35 

tabiki arkayı kitler çekişle bi alakası yok


_____________________________

HeRKeS OyuNcu OLaBiLiR
Ama YöNeTMeN BeNiM.
İsTeDiĞiMe RoL VeRiRim,
İsTeDiĞiMe YoL VeRiRim..!!!



1077 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:22:28 

[font="Arial Black"]Konuyu otomobil bölümüne açsaydın keşke, direk bilirler, maşallah orada herkes elfocu [/font]


_____________________________


Smile! Tomorrow's gonna be worse

1 Aralık'ta askerim


12470 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:34:51 


El freni herzaman için arka lastikleri tutar ön lastikleri de kitleyen el freni hiç duymadım görmedim de.


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene



 
9579 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:39:42 

Ön lastikleri kitlerde havada kaç takla atarsın


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Ağustos 2007; 20:43:36 

arkayı kilitler bundan %100 eminim
bkz:sahin,dogan


emrecan sen 100le giderken el frenini mi cekiyon?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Lord_of_the_Rogue_ -- 16 Ağustos 2007; 20:45:06 >


 
9579 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:47:43 


quote:

Orjinalden alıntı: _Lord_of_the_Rogue_

arkayı kilitler bundan %100 eminim
bkz:sahin,dogan


emrecan sen 100le giderken el frenini mi cekiyon?


Ben araba kullanmıyorum ama acil bir durumda durayim diye el frenine dokunursa


_____________________________



4172 Mesaj
16 Ağustos 2007; 20:48:23 

ben 4 lastiğide kilitler diye biliyorum.


_____________________________




█▌▌▌Rise of the Dark ۩ ▌▌█▌



13716 Mesaj
16 Ağustos 2007; 21:08:17 

4 lastiği kilitler mi el freni arkadaşlar naptınız siz?Adamlar drift yaparken nası yardım alıyor el freninden?
El freni her zaman geriden tutuyor bildiğim kadarıyla,normal ayak freni de ağırlığı ön tarafa olmak üzere 4 tekerden tutuyor.


_____________________________




766 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
emrEvo8
17 Ağustos 2007; 2:42:44 

her zaman arkayı kilitler


_____________________________

Frozen Planet
Life in Cold Blood
Madagascar
Speed of Life


Profilini gizlemek korkaklar içindir.


 
361 Mesaj
17 Ağustos 2007; 2:48:31 

her zaman arkayı kitler bakınız drift yarışları itiş nerde olursa olsun el freni arka aksı kitler


_____________________________



701 Mesaj
17 Ağustos 2007; 2:49:59 

evet ben bizzat şahinde denedim herkezin bildiği gibi arkadan itişliler ve arka tekerleri kitliyo elfreni


_____________________________



2546 Mesaj
17 Ağustos 2007; 3:01:02 

el freninin amacı aracın yokuşlarda dur kalk esnasında geri kaymasını engellemektir
park edince çekilsin diye yapılmamıştır
haliyle arka lastikleri kilitler
daha da doğrusu arkalastikleri geri yönde harekete karşı kilitler

önlastikler sadece fren pedalına tepki verir

şimdi bunu soran kişinin merakı
arabanın nasıl olduğu yerde lastik yakacağı ise
otomatik vitesli bir arabada
kolayca yarım fren tam gazla


_____________________________

LAF YAPACAĞINA İŞ YAP 0542 553 09 46
http://www.borsadonanim.com
http://www.elvedawindows.com
http://www.netsmarthost.com
http://www.pdayardim.com


 
361 Mesaj
17 Ağustos 2007; 3:06:09 


quote:

Orjinalden alıntı: thedevilslieutenant

el freninin amacı aracın yokuşlarda dur kalk esnasında geri kaymasını engellemektir
park edince çekilsin diye yapılmamıştır
haliyle arka lastikleri kilitler
daha da doğrusu arkalastikleri geri yönde harekete karşı kilitler

önlastikler sadece fren pedalına tepki verir

şimdi bunu soran kişinin merakı
arabanın nasıl olduğu yerde lastik yakacağı ise
otomatik vitesli bir arabada
kolayca yarım fren tam gazla



yokuşta geri geri kalkmak istediğinde ne yapacaksın

araba önden çeker ise baya bi heycan yaşarsın

arkadan itişli ise durumu tarif edemem bile

olduğun yerde lastik yakmak için düz viteste

sol ayağınla debriyajı kontrol edersin sağ ayağının parmak ucu ile frene topuğu ile gaza yüklenirsin

patinaja başladığında frene sol ayağını al sağla gaza bas

otomatik frende dediğin gibi yapılıyor ama motor işletim sistemi kavrama ve debriyajı bitiriyorsun yani araba bozuluyor

otomatik vitesli araçla show yapılmaz yapsan bile bozarsın


ve evet o süper lüks mercedes lerle lastik yaktığında milyar masraf çıkarıyorsun kendine



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Ağustos 2007; 3:19:08 

http://www.elk.itu.edu.tr/~azzmi/elfreni.html

Yukarıda anlatılan hareketi BMW 3.20ci ile denedik. Üstelik Bostancı Köprüsünün dibinde ki benzinciye E-5 den girdik.
Herkes ağzı açık bizi seyrediyordu. Reklam filmi zannettiler.♠


 
361 Mesaj
17 Ağustos 2007; 3:23:38 

yaw bostancı köprüsünün altındaki benzinciyi hatırladımda nasıl girdiniz onu anlamadım

kayışdağı tarafından mı geliyodunuz bi tarif etsene video falan cekmedinizmi


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Ağustos 2007; 3:26:32 

Köprüsünün üzerinden aşağıya Kadıköy yönüne doğru döndük.
Üstelik araba triptronik vitesli. Arkadaşın dediğine göre imkansızı başarmışız. Çünkü bilmem ne sistemi hareket halinde el freni çekmeye izin vermezmiş.
Biz şansımızı denedik.


 
361 Mesaj
17 Ağustos 2007; 3:31:36 

bmw lerde oyle bir korumanın olacağını sanmıyorum ya 0 tepki verirdi araba ki bi dünya video var bmwler ile yapılan driftlerde görülüyor el freni kullandıkları

tiptronik vites olması sizin avantajınıza debriyajla uğraşmıyosunuz spinin en büyük sebebi debriyaj çünki



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Ağustos 2007; 3:37:51 

İşte o zaman o BMW ye aşık oldum. Almama ramak kalmıştı. Ama sağolsun arkadaşın babası fiyatı yanlış öğrenmiş. 24000 YTL değil 24000€ imiş...


 
361 Mesaj
17 Ağustos 2007; 4:05:42 

e haliyle 24 milyara nerde ci 3 serisi

33o ci kullanmıştım bi sebepten dolayı asabiyet hat safada iken cocuğa ver birazda ben kullanıcam dedim tabi deyiş o deyiş anlıyoruz o verdiği zevki


_____________________________



2546 Mesaj
18 Ağustos 2007; 14:19:38 

quote:

Orjinalden alıntı: ThaiLuNn..



yokuşta geri geri kalkmak istediğinde ne yapacaksın



elfrenine gerek olmazki
aracın kıçı yokuşun tepesine bakıyorsa
ve geri vitesteysen zaten arabayı kaydıramazsın gazı verir devam edersin
yükün normal frende olur



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thedevilslieutenant -- 18 Ağustos 2007; 14:21:44 >


_____________________________

LAF YAPACAĞINA İŞ YAP 0542 553 09 46
http://www.borsadonanim.com
http://www.elvedawindows.com
http://www.netsmarthost.com
http://www.pdayardim.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ağustos 2007; 14:26:59 


quote:

Orjinalden alıntı: ThaiLuNn..





yokuşta geri geri kalkmak istediğinde ne yapacaksın

araba önden çeker ise baya bi heycan yaşarsın

arkadan itişli ise durumu tarif edemem bile

olduğun yerde lastik yakmak için düz viteste

sol ayağınla debriyajı kontrol edersin sağ ayağının parmak ucu ile frene topuğu ile gaza yüklenirsin

patinaja başladığında frene sol ayağını al sağla gaza bas

otomatik frende dediğin gibi yapılıyor ama motor işletim sistemi kavrama ve debriyajı bitiriyorsun yani araba bozuluyor

otomatik vitesli araçla show yapılmaz yapsan bile bozarsın


ve evet o süper lüks mercedes lerle lastik yaktığında milyar masraf çıkarıyorsun kendine



bende denedim onu heyecan ne kelıme park yaparkende gerek olmadığı halde el frenını bende cekıyorum yanlış mı yapıyorum yane


 
711 Mesaj
18 Ağustos 2007; 14:30:08 

herzaman arkayı kilitler


_____________________________



6955 Mesaj
18 Ağustos 2007; 15:40:21 


quote:

Orjinalden alıntı: LejyoneRr

tabiki arkayı kitler çekişle bi alakası yok



_____________________________

2010 Golf 1.4 TSI Highline Manuel 160hp. Fırtına Grisi


1990 Mesaj
18 Ağustos 2007; 21:51:19 

Arkadaşlar el freninin 2 amacı vardır.
1. ve esas amacı durmuş olan arabayı sabitlemektir.
2. amacı ise ayak freninin herhangi bi sebeple devreden çıktığı durumlarda arabayı yavaşlatmaktır. Onun için kademeli olarak yapılmıştır.
Yani üreticiler hareket halinde de çekileceğini düşünerek yaptıkları için el freni her zaman için arkaları kilitler. Hareket halinde önler kilitlenirse çok daha tehlikeli durumlar oluşur çünkü.


_____________________________



 
1281 Mesaj
18 Ağustos 2007; 22:45:45 

Doğru cevap bu. Arabanın nerden çekişli olduğunun el freninin etkilediği akslar ile uzaktan yakından alakası yoktur. El frenleri, araba ister önden çekişli olsun, ister arkadan çekişli olsun, isterse 4 çeker olsun DAİMA ARKA TEKERLEKLERİ KİLİTLER.

Ayrıca çoğu arabada neden hala arka frenlerin disk değil, kampana olduğunun cevabı da bu yanıtın içindedir. El frenliyle kampana freni entegre etmek, el frenini disk frenle entegre etmekten daha kolay ve DAHA UCUZDUR. 4 tekeri birden disk olan bazı arabalarda sadece el freni için konulmuş kampanalar vardır. Diğerlerinde ise bir kamı veya yivli pistonu aktive eden ve ucu tel fren kablosuna bağlı bir manivela kolu mekanizması kullanılır.

Ama unutmayalım, el freni sadece arka tekerlekleri kilitler. 4 tekerde birden el freni ise son derece anlamsız olduğu gibi bir o kadar da gereksizdir ve basit bir kullanıcı fantazisi olmaya mahkumdur.

BUNUN BİLİNMEMESİ VEYA YANLIŞ BİLİNMESİ İSE ŞAŞIRTICI ÇÜNKÜ EHLİYET SINAVININ TEMEL SORULARINDAN BİRİDİR. SÜRÜCÜ KURSLARINDA NE ÖĞRETİLİYOR MERAK ETMEYE BAŞLADIM ŞİMDİ!..


quote:

Orjinalden alıntı: ecar limon

Arkadaşlar el freninin 2 amacı vardır.
1. ve esas amacı durmuş olan arabayı sabitlemektir.
2. amacı ise ayak freninin herhangi bi sebeple devreden çıktığı durumlarda arabayı yavaşlatmaktır. Onun için kademeli olarak yapılmıştır.
Yani üreticiler hareket halinde de çekileceğini düşünerek yaptıkları için el freni her zaman için arkaları kilitler. Hareket halinde önler kilitlenirse çok daha tehlikeli durumlar oluşur çünkü.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tralles -- 18 Ağustos 2007; 22:47:50 >


_____________________________

Tork ve HP Üzerine Temel Bilgiler
BMEP


 
4036 Mesaj
18 Ağustos 2007; 23:14:18 

O bilmemne sistemi devredeyken zaten aracı yoldan çıkarmak çok çok zor hatta bazen imkansız oluyor..Anlattığınız macerayı yaşayabilmeniz için o sistemin kapalı konumda olması gerekir ki bu durumda imkansızı falan başarmamışsınız,arkadan itişli araçla macera ararken yanlayamayana gülünür :)) E tabi biraz otomobillerden anlamak gerekir maceraları paylaşırken :)

Konuya gelirsek el freni arka tekerlekleri kilitler..



quote:

Orjinalden alıntı: TuVNeRa

Köprüsünün üzerinden aşağıya Kadıköy yönüne doğru döndük.
Üstelik araba triptronik vitesli. Arkadaşın dediğine göre imkansızı başarmışız. Çünkü bilmem ne sistemi hareket halinde el freni çekmeye izin vermezmiş.
Biz şansımızı denedik.



_____________________________

2014 Renault Megane dci edc
powered by taşıtmatik


1043 Mesaj
18 Ağustos 2007; 23:34:03 

ya geçen akşam bende benzinciye el freniyle girdim yanlıya yanlıya pompacı tehlikeli hareketler yapmayın burda dedi tırsmış adam ama çokta güzel girmiştik beaaa çok pis zevkli oluyo dışardan izlemesi aslında niye kızdı ki adam anlamadım


_____________________________

İzmir / Karşıyaka.... 35½
Toyota Auris D4D


1043 Mesaj
18 Ağustos 2007; 23:36:13 

haaa birde şu olay var arabanın lastik yakma olayı araba duruyor arka lastikler dönüyo ama araba gitmiyo arka pati çekiyo sürekli lastikler yanıyor peki bu nasıl oluyor önden tutmuyorsa el freni


_____________________________

İzmir / Karşıyaka.... 35½
Toyota Auris D4D


614 Mesaj
19 Ağustos 2007; 0:04:44 


quote:

Orjinalden alıntı: Tacarsoy

haaa birde şu olay var arabanın lastik yakma olayı araba duruyor arka lastikler dönüyo ama araba gitmiyo arka pati çekiyo sürekli lastikler yanıyor peki bu nasıl oluyor önden tutmuyorsa el freni



+1


16783 Mesaj
19 Ağustos 2007; 0:11:14 

tabiki arkayi kitler


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


 
126 Mesaj
19 Ağustos 2007; 0:22:59 

el freni arka balatalara bağlıdır.


_____________________________

grande


1589 Mesaj
19 Ağustos 2007; 0:31:50 


quote:

Orjinalden alıntı: Tacarsoy

ya geçen akşam bende benzinciye el freniyle girdim yanlıya yanlıya pompacı tehlikeli hareketler yapmayın burda dedi tırsmış adam ama çokta güzel girmiştik beaaa çok pis zevkli oluyo dışardan izlemesi aslında niye kızdı ki adam anlamadım


kardeşim niye giriyosun sende benzinliğe yan yan ayıp deilmi sana 5 tane ban


_____________________________

The Ultimate Driving Machine





1911 Mesaj
19 Ağustos 2007; 0:33:23 

arkayı kılıtler onun ıcın arkadan cekıslı arabada motor calısır durumda hareket ederken el frenı cekıldıgınde debrıaj a basılmalıdır.
Saygılarla


_____________________________



 
1281 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:03:50 

drifting teknikleri ve patinaj konusunda daha fazla bilgiye ihtiyacın var. Bunu yapmak çok kolay. Frene ihtiyaç yok. Arka lastikleri olması gerekenden 10 PSI daha fazla şişiriyorsun. Ayrıca arkaya en sert hamurlu ve ince tabanlı lastikler takıyorsun. Bir de oldukça kaygan bir zemin buluyorsun. Arabayı çalıştırıp. el frenini çekiyorsun. gaza sonuna kadar asılıp el frenini bırakıyor ve sol ayağın ile çok hafif dozajda fren yaparak sağ ayağınla gaza basmaya devam ediyorsun. Bu arada direksiyonu da bir yöne çeviriyorsun. Bunu her zeminde yapamazsın. zeminin müsait olması gerek. Zaten gösteri amaçlı yapılan şeyler bunlar. normal otomobillerde drifting biraz hayal. herşeyden önce abs, ebd, esp gibi sistemleri devre dışı bırakmak gerek. ayrıca esaslı beygir gücü ister. 100 beygir çoğu durumda yeterli olmayabilir. ha buna rağmen yapabildiğini iddia edenler çıkacaktır. Yapabiliyorlarsa bravo.

Ama drifting yarışları için bu kullanılmaz hemen daima bir viraj kullanılır. Benim bildiğim 7-8 drift tekniği var. Burda drift meraklısı çok arkadaş var nasıl yapıldığını anlatsınlar ben sevmem de yapmam da.

Drifting için arkadan-çekişli araba zorunlu değil ama gerekli.

quote:

Orjinalden alıntı: Tacarsoy

haaa birde şu olay var arabanın lastik yakma olayı araba duruyor arka lastikler dönüyo ama araba gitmiyo arka pati çekiyo sürekli lastikler yanıyor peki bu nasıl oluyor önden tutmuyorsa el freni



_____________________________

Tork ve HP Üzerine Temel Bilgiler
BMEP


2619 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:17:02 

arkayı kilitler toprakLı yoLda denenmistir.

arkadan itisli araclarda asfaltta cekildigi haLde eL freni halatı kopar.


_____________________________



 
126 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:22:11 


quote:

Orjinalden alıntı: LsR

arkayı kilitler toprakLı yoLda denenmistir.

arkadan itisli araclarda asfaltta cekildigi haLde eL freni halatı kopar.


KOPMAMASI LAZIM,SADECE ARKA LASTİKLER KAYA O KADAR...


_____________________________

grande


2619 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:25:53 

şahin veya doğan'da bi çek bakaLım kopuyo mu kopmuyo mu gör

1..2..3.. dördüncüye el frenini sen cekersin o iner tutmaz


_____________________________



1911 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:29:01 

ben arka tekerlerı bıtırdım sahınle ceke ceke el frenı telınde bısey yoktu.Mantık bişey ortaya atın tartısalım kuru konudan hayır gelmes.
SAygılarla


_____________________________



1911 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:32:40 


quote:

Orjinalden alıntı: tralles

drifting teknikleri ve patinaj konusunda daha fazla bilgiye ihtiyacın var. Bunu yapmak çok kolay. Frene ihtiyaç yok. Arka lastikleri olması gerekenden 10 PSI daha fazla şişiriyorsun. Ayrıca arkaya en sert hamurlu ve ince tabanlı lastikler takıyorsun. Bir de oldukça kaygan bir zemin buluyorsun. Arabayı çalıştırıp. el frenini çekiyorsun. gaza sonuna kadar asılıp el frenini bırakıyor ve sol ayağın ile çok hafif dozajda fren yaparak sağ ayağınla gaza basmaya devam ediyorsun. Bu arada direksiyonu da bir yöne çeviriyorsun. Bunu her zeminde yapamazsın. zeminin müsait olması gerek. Zaten gösteri amaçlı yapılan şeyler bunlar. normal otomobillerde drifting biraz hayal. herşeyden önce abs, ebd, esp gibi sistemleri devre dışı bırakmak gerek. ayrıca esaslı beygir gücü ister. 100 beygir çoğu durumda yeterli olmayabilir. ha buna rağmen yapabildiğini iddia edenler çıkacaktır. Yapabiliyorlarsa bravo.

Ama drifting yarışları için bu kullanılmaz hemen daima bir viraj kullanılır. Benim bildiğim 7-8 drift tekniği var. Burda drift meraklısı çok arkadaş var nasıl yapıldığını anlatsınlar ben sevmem de yapmam da.

Drifting için arkadan-çekişli araba zorunlu değil ama gerekli.



senın dedıgıne gore araba 10 cm patınaj bıle cekmes sen arabayı drıft yaptırdın. kontagı cevır el frenı cek gaza basel frenını ındır araba patı ceker gazı bırakırsan durur


_____________________________



3333 Mesaj
19 Ağustos 2007; 1:38:23 

Bahesilen sistem Elektrik Stabilite Programı yani ESP mi ?
quote:

Orjinalden alıntı: atiyba

O bilmemne sistemi devredeyken zaten aracı yoldan çıkarmak çok çok zor hatta bazen imkansız oluyor..Anlattığınız macerayı yaşayabilmeniz için o sistemin kapalı konumda olması gerekir ki bu durumda imkansızı falan başarmamışsınız,arkadan itişli araçla macera ararken yanlayamayana gülünür :)) E tabi biraz otomobillerden anlamak gerekir maceraları paylaşırken :)

Konuya gelirsek el freni arka tekerlekleri kilitler..








_____________________________



 
1281 Mesaj
19 Ağustos 2007; 11:33:37 

Bu sitede ne çok okuduğunu anlama özürlü var.

Okuduğunu anlamamış bir de cevap veriyor bilmiş bilmiş.

Önce yazıyı ve yazıya konu diğer yazıyı oku, ondan sonra drifting değil patinaj tarifi yaptığımı, bunu yaparken debriyaja basmayı akıl edemeyecek insanın bu sitede olmayacağını varsayarak bundan söz etmediğimi anlardın.

Ama daha okuduğunu anlamayanlardan o kadar anlayış beklemek galiba fazla iyimserlik.

Bu sitede sanırım gereğinden fazla çoluk çocuk var.



quote:

Orjinalden alıntı: SeLiM_50




senın dedıgıne gore araba 10 cm patınaj bıle cekmes sen arabayı drıft yaptırdın. kontagı cevır el frenı cek gaza basel frenını ındır araba patı ceker gazı bırakırsan durur



_____________________________

Tork ve HP Üzerine Temel Bilgiler
BMEP

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ağustos 2007; 12:35:01 


quote:

Orjinalden alıntı: TuVNeRa

http://www.elk.itu.edu.tr/~azzmi/elfreni.html

Yukarıda anlatılan hareketi BMW 3.20ci ile denedik. Üstelik Bostancı Köprüsünün dibinde ki benzinciye E-5 den girdik.
Herkes ağzı açık bizi seyrediyordu. Reklam filmi zannettiler.♠

aa azmi hoca

bu dönem yüzde 90 ihtimal kendisinden elk dersi alacağım


 
4036 Mesaj
19 Ağustos 2007; 12:42:39 

Evet dostum,tabi ki ESP


quote:

Orjinalden alıntı: Gokhan43

Bahesilen sistem Elektrik Stabilite Programı yani ESP mi ?





_____________________________

2014 Renault Megane dci edc
powered by taşıtmatik


1911 Mesaj
19 Ağustos 2007; 13:18:17 

quote:

Orjinalden alıntı: tralles

Arabayı çalıştırıp. el frenini çekiyorsun. gaza sonuna kadar asılıp el frenini bırakıyor ve sol ayağın ile çok hafif dozajda fren yaparak sağ ayağınla gaza basmaya devam ediyorsun. Bu arada direksiyonu da bir yöne çeviriyorsun




SAygılı olmayanın bu forumda yeri yok.okudugunu anlamayan degıl yazdıgını bılmeyen bebeler war burda.kendı zekı sanıyorsan ıq testıne gıderız sonucu buraya yazarız.once sen anlatımını duzelt.el frenı cekmenın bı mantıgı yok senın yazdıgına gore


_____________________________



 
1281 Mesaj
19 Ağustos 2007; 13:55:19 

Sen haklısın kardeşim IQ'n de tavana vurmuş hatta paçalarından sızıyor gördüğüm kadarıyla...

Bir de galiba sitenin sahibi sensin sanırım kime yer var kime yok senden soruluyor. Haddim olmayarak naçizane bir tavsiyede bulunayım. forum üyeliği için IQ testini şart koş ve benim gibi düşük IQ'lüleri foruma alma.

Ne işi var IQ'sü düşük olanların bu forumda, değil mi ama?..

Saygı konusunda önce kendi yazdığına bak, terbiyesizliği kimin başlattığını o yüksek IQ'le hemen anlayacağından eminim. Ben anlayamadım.

Hatta kendi yazdığım yazıyı anlayamamışım, yazımla cevap verdiğim arkadaşın yazısını da anlayamamışıö. Meğer biz bilmeden yazılarımızda drfiting'ten söz edermişiz, haberimiz yokmuş İyi ki sen o yüksek IQ'nle gelip aydınlattın biz gafilleri.

Yoksa halimiz niceydi.

Haklısın kardeşim kabahat bende. Bundan sonra senin gibi yüksek IQ'lülerle muhatap olma terbiyesizliğinde bulunmam.

Ne de olsa ben bir bebeyim.

Hakikaten çoluk çocukla muhatap oluyorum. Kabahat bende.

Bir konuyu sulandırmadan nasıl tartışılacağını öğren, ondan sonra asıl meseleyi istiyorsan tartışırız.

Ama önce büyü de gel.



quote:

Orjinalden alıntı: SeLiM_50



SAygılı olmayanın bu forumda yeri yok.okudugunu anlamayan degıl yazdıgını bılmeyen bebeler war burda.kendı zekı sanıyorsan ıq testıne gıderız sonucu buraya yazarız.once sen anlatımını duzelt.el frenı cekmenın bı mantıgı yok senın yazdıgına gore



_____________________________

Tork ve HP Üzerine Temel Bilgiler
BMEP


1911 Mesaj
19 Ağustos 2007; 14:50:00 


Sana bi cevabım yok artık adminler uğraşmasın böyle saçma şeylerle.Her üniversiteye giden kendini aydın sanıyor...topic kirlenmesin gel yazma




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 19 Ağustos 2007; 15:00:41 >


_____________________________



3322 Mesaj
19 Ağustos 2007; 14:57:06 

eğer el freni önü kitleseydi japonlar drift diye bir teknik bulamaz, skylinelar yalan olurdu


_____________________________

The Power of Dreams Honda


Team Technical !

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ağustos 2007; 15:27:20 

drifti japonlar mı bulmuş ki

Japonlar daha doğru dürüst araba yapamazken Amerikan araçlarıyla Amerikanlar deliler gibi yanlıyordu...

O zamanlar Japonya daha yaralarını yeni sarıyordu, Japon kadınları ABD li erkeklerin Geyşası olduğu dönemler

Japonya sömürge bir ülkedir...


Doğru dürüst bir ordusu yoktur, ordusu sınırlı güçten oluşur, ABD nin izin vermediği bir anlaşmaya imza atamaz.


Kültürü ise yoktur, inanılmaz çökmüş bir yaşantı vardır, örf ve adet kalmamıştır. İşte bu nedenden dolayı, kaybettikleri kültürleri kazanmak için sahip çıkma olayı yapıyorlar. Aslında yok Müslümanlara benzeyen yaşam filan yalan bunlar.


Japonların ne kadar yozlaştıklarıyla ilgili çok filmler yapıldı, benim gibi film izlemeyi seviyorsanız sanırım görmüşsünüzdür bunları

Zaten Türkiyeden birisi gitmişti unuttum belgesel tarzı bir çekim için, acun tarzı bi adam, ve adam anlatırken kendi şok olmuştu, sokakta sevişen çiftleri filan görünce iğrençlikleri, kızların giyimlerini



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antiochos -- 19 Ağustos 2007; 15:32:46 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ağustos 2007; 15:38:51 

Ve eklemek gerekirse, şu anda bile Japonyanın güvenliği ABD tarafından sağlanıyor.

Koskoca Japonya heryerde en üstün tknolojiye sahip diyoruz hiç askeri alanda bir üstünlük duydunuz mu? Savaş uçakları olsun silahlar olsun, hiç Japonyanın adı geçmiyor. Çünkü sömürge bir ülke...

Hatta sömürge ülkelerin bile orduları var, Japonyanın yok .


2007 Mesaj
19 Ağustos 2007; 18:10:00 


quote:

Orjinalden alıntı: emrcan

Ön lastikleri kitlerde havada kaç takla atarsın

O heyecanda takla sayısını sayamaz sanırsam..


_____________________________



1152 Mesaj
19 Ağustos 2007; 18:17:53 

arkayı kitler
hatta eğer dikkat etiysen viper murcielago gibi süper sporlarda bir tane daha ufak bir balata görürsün.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patch -- 19 Ağustos 2007; 18:24:39 >


_____________________________

The Power of Dreams Honda

Civic Premium 2007 lacivert


4281 Mesaj
19 Ağustos 2007; 19:02:53 


quote:

Orjinalden alıntı: antiochos

drifti japonlar mı bulmuş ki



http://en.wikipedia.org...ifting_%28motorsport%29
history yazan yerde, 2. paragrafa bir göz at istersen
1970 yıllarda japonların yaptığını yazıyor, daha öncede trtuning dersini yayınlamıştı drift tarihi hakkında bişiler, kaynaklarıda yazmışlardı.


_____________________________

Intel Q6600 --- ASUS P5Q-Pro Sparkle SF-PX88GT512D3-HP --- Corsair Dominator 2x2gb DDR2 1066mhz Logitech MOMO Racing Logitech Dual Action Coolermaster RC-690 --- Samsung HD321KJ Samsung S3 mini --- iPad 16gb --- PSP 1001 --- iPod nano 6g 8gb Canon 550D 18-55MM IS 50mm 1.8f 55-250mm IS-II --- Sony WX80

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Ağustos 2007; 22:13:53 

Verdiğin kaynak her ne kadar bağlayıcı bir kaynak olmasa da, orada da yazan şey Driftin 1970 yılında bulunduğu değil, Japon bir yarışçınun modern anlamda drift tekniklerini ilk kez uygulamaya başlamış gibi bir anlam var.

Şuna benziyor, nasıl ileri sürüş teknikleri varsa driftin teknikleri de var demekki, bu da usta bir şöför ve kendince teknikler geliştirmiş. Bu driftin icadı anlamına gelmiyor sanırım