Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (469. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gphsn G kullanıcısına yanıt
    hocam start stop varsa durum az can sıkıcı jelli akü almak zorundasın oda biraz tuzlu..

    önceki aracıma 600tl almıştım şimdi daha pahalıdır sanırım ama vartadan şaşma..
  • matekeli M kullanıcısına yanıt
    face linkini yazabilirmisin hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    Merhaba arkadaslar. Uzun suredir sadece facebook grubuna bakabiliyordum. Megersem burasi tekrar hareketlenmis ne guzel. Face de gorduyseniz eger bu zaman araliginda vites kutusu, klima sogutamama ve on takimlardaki zrot arizalarina cozumler bulduk. Aracima eskidigi icin camur atmaya calistigim bu ariza zamanlarinda bile bukadar kolay ve ucuz sekilde cozumler buldugumda yine haksizlik yaptigimi anliyor ve kendime kiziyorum kasiniyorum diye alcam yeni bir araba ve ah benim caanim picassom diye agitlar yakicam o olcak ama dilekolay 7 yil oldu. Kasintim yogun. Gelgorki yeni picassolar yeni olmalari disinda hic bizimkiler ayarinda degil bence bide gecen gun egeden donuste 500lt lik bagajin bile ne derece verimli yerlestirilebildigini tekrar gorunce durumumum vahim anliyacaginiz

    Face i olmayanlar icin, su z-rotlara bulunan ucuz cozumi paylasmaniz mumkun mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • matekeli M kullanıcısına yanıt
    Vites kutusu arızası ve z rotlarla ilgili problem neydi hocam. Malesef ben facebook kullanmıyorum. Bizleri de aydinlatirsaniz seviniriz.

    Sahsen bende de vites kutusu arizasi vardi. Dogan usta sanziman aktuator dene bir parcayi değiştirdi ve problem düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Z rotlardaki durum malum,belli km ye gelince lakluk eden ontakim. Zrotun kendisi ucuz zaten yanlus anlasilmasin degistiriverince eski guzel konforuna ulasmasi mutluluk vericiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    https://m.facebook.com/groups/990817580977109?ref=m_notif&notif_t=group_comment
    Izin gerekiyor sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitman298 H kullanıcısına yanıt
    Vites kutusu durumu suydu. Kolu hareket ettirmenize ragmen n ye gecmiyordu ve ekranda vites kutusu arizasi veriyordu. Yenisi 870 tl sanirim. Direksiyonun ustundeku vites kutusunu sokup icindeki 4 adet sensorun lehimlerini tazeleyince durum duzeldi. Hatta dun bi arkadas yine ayni sorunu yasamis. Faceden ulasip sordu tarif ettim kendisinde cok guzel fotolamis bumu diye. Onun sensoru yerinden cikmisti. Yerine oturtmus onunda halloldu suan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matekeli -- 10 Temmuz 2016; 14:13:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Face kullanmıyorum.
    Acaba vitesle çok oynandığı için mi oluyor bu arıza yoksa zaman içindemi oluyor.
    Bu arada çözüm bulmak güzel.Ellerine sağlık herkesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Sans. Yoksa manueli hic kullanmam vites kolundan. 2009 model 101000km de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • matekeli M kullanıcısına yanıt
    saolasın hocam bilgi amaçlı bakmak istedim nede olsa bu picasso bizde ömürlük gibi... hiç bi araçta bu tadı alamadım... paylaşımlar güzel faydalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    hocam start stop varsa durum az can sıkıcı jelli akü almak zorundasın oda biraz tuzlu..

    önceki aracıma 600tl almıştım şimdi daha pahalıdır sanırım ama vartadan şaşma..

    Teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayram haftasında klimadaki sorun netleşti. Soğutmaya başlarsa güzel soğutuyor kerata, ama özellikle en yüksek iki hız ayarında ara ara soğutmayı kesip vantilatör modunda üflüyor. Sonra tekrar soğutuyor, arada yine fan olarak çalışıyor. Dur kalk dur kalk yani. Bunun nedeni ve çözümü belli miydi?
  • omarabi kullanıcısına yanıt
    Aramıza hoşgeldiniz. Turbo ile alakalı ne işlem yapıldı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhandemirhan

    Bayram haftasında klimadaki sorun netleşti. Soğutmaya başlarsa güzel soğutuyor kerata, ama özellikle en yüksek iki hız ayarında ara ara soğutmayı kesip vantilatör modunda üflüyor. Sonra tekrar soğutuyor, arada yine fan olarak çalışıyor. Dur kalk dur kalk yani. Bunun nedeni ve çözümü belli miydi?

    Digital klimalarda bu sekilde calisiyor diye biliyorum bende. Aracin ici ayarlanan sogukluga gelince klimayi kapatip sadece ufluyor, arac isininca tekrar devreye giriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Gebzeden yola ciktim, yeni kopru ve otaban ile orhangazi sapagina( Buraya kadar akici 120-150,30-40dk, ordan gemlik, bursa otobana kadar(burda da 20-50-70km hizlarla dur kalk dur kalk.. ortalama 8.0lt

    Bursadan sonra,otobandan(otoban akici)otoban sonrasi bandirma yol ayrimina kadar yine skinti, dur kalklar, yer yer akici 50-70km hizlarla. Ardindan acik yol bandirma, biga, canakkale 100-150 arasi yoluna gore.

    Toplam yol:375km
    Toplam sure:5sa20dk
    Ortalama tuketim:7.0lt/100km

    Dönüş verilerini de paylaşayım.

    22:40 0. km Ç.kALE
    00:45 206. km Karacabey Kavşağı HızOrt=102km/h (206kmlik 1.Kısım Ortalaması)
    01:22 272. km Bursa Otoban Çıkışı HızOrt=107km/h (66kmlik 2.Kısım Ortalaması)
    02.35 307. km Gemlik Otoban Girişi HızOrt=29km/h (35kmlik 3.Kısım Ortalaması)
    03:10 375. km Gebze HızOrt=29km/h HızOrt=117km/h (68kmlik 4.Kısım Ortalaması)

    Bursa-Gemlik arasındaki 30-40kmlik bölüm dışında, genelde 120yi düşmeden yolun virajların kaldırdığı hızlarda geldim. Zaten ortalama hızdan da anlaşılıyor yavaş gelemediğim. Bu aracın 120+ hızlarda az yakmasını beklemek zaten hata olur.

    Toplam yol:374km
    Toplam sure: 4sa30dk
    Ortalama Hız (Araçta Yazan):80km/h
    Ortalama tuketim:6.6lt/100km





    Bugün gitmem gereken yere 15dk geç gitmem gerektiği için otobanda nazlı bir deneme yaptım.

    70-75km/h hızlarında aracı sabitledim, 30km kadar yol yaptım, müziği açıp keyfime baktım.
    3.7lt/100km yakıt tüketimi sonucuna ulaştım. (Gebze Gişelerden--Körfez Gişelere)
    Aynı yolda daha önce de 85'e sabitleyip 4.1lt/100km değeri elde etmiştim.

    Kesinlikle bana göre değil bu sürüş :)
    Mecburiyet ve merak ile 4.0lt'nin altına inmiş oldum hayatımda ilk kez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 12 Temmuz 2016; 9:38:54 >
  • Ağır bakım vakti geldi çattı. İnternetten parçaları ve fiyatları buldum. Şu şekilde;

    Yağ Filtresi (Orijinal) 20 TL
    Hava Filtresi (Grat) 13 TL
    Mazot Filtresi (Orijinal) 63 TL
    Z Rot (Orijinal) 15 TL
    Yağ karter Tapası (Orijinal) 1,5 TL
    Devirdaim (Orijinal) 106 TL
    Triger Seti (Orijinal) 162 TL
    V Kayış (Gates) 25 TL
    Vantilatör gergi seti (Dayco) 100 TL
    Total Quartz Ineo Ecs 5w30 4 Litre Motor Yağı 57 TL (hepsiburadada kampanya var)
    Polen Filtresi (elimde var)
    Fren Hidroliği (Kaç litre ve hangi özellikte olmalı bulamadım bileniniz var mı ? )

    Özellikle şunu da değiştir diyeceğiniz bir parça var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Ağır bakım vakti geldi çattı. İnternetten parçaları ve fiyatları buldum. Şu şekilde;

    Yağ Filtresi (Orijinal) 20 TL
    Hava Filtresi (Grat) 13 TL
    Mazot Filtresi (Orijinal) 63 TL
    Z Rot (Orijinal) 15 TL
    Yağ karter Tapası (Orijinal) 1,5 TL
    Devirdaim (Orijinal) 106 TL
    Triger Seti (Orijinal) 162 TL
    V Kayış (Gates) 25 TL
    Vantilatör gergi seti (Dayco) 100 TL
    Total Quartz Ineo Ecs 5w30 4 Litre Motor Yağı 57 TL (hepsiburadada kampanya var)
    Polen Filtresi (elimde var)
    Fren Hidroliği (Kaç litre ve hangi özellikte olmalı bulamadım bileniniz var mı ? )

    Özellikle şunu da değiştir diyeceğiniz bir parça var mı ?



    Z-rotu tekrardan sormaını öneririm. Orjinalinin 15TL olma ihtimali yok. 40TL'ye yakındı geçen sene. Yan sanayi farklı markalar ise 15-20'ye satılıyordu. 20TL'liklerden alıp taktırmıştım.

    edit: Şimdi göz attım, orjinal Z-Rot 50TL
    http://www.hepsipeugeot.com/CITROEN-C4-Z-ROT-VIRAJ-ROTU-C4-VE-C4-PICASSO,PR-6088.html (BU aracın üstünden çıkan)
    http://www.hepsipeugeot.com/CITROEN-C4-Z-ROT-VIRAJ-ROTU,PR-4581.html (Bunlar da yan sanayi, bunlardan taktırdım ben de, şimdilik sorun yok--sanırım)
    Zaten orjinalin renginden ve şeklinden direkt anlarsınız. Orjinal olan pic-döküm gibi bir malzeme. Mat Gri.
    Yan sanayilerin hepsi, parlak, paslanmaz çelik, ya da siyah fırın boya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 12 Temmuz 2016; 13:20:12 >
  • Uyarınız içim teşekkürler. Fren hidroliği dot 4 müdür? Bizim araçlarım bakım çizelgesi veya bakım kitapçığı yok mu ? Aradım bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Hangi siteden buldunuz acaba bu parçaları?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceylan2010 kullanıcısına yanıt
    Aracı aldığımda usta aracı kullandı ve turbo vanası geç açiyor ve hızlanması uzuyor dedi. Bu arıza kayıtta görünmez ve bu araçları kullanmayan ablayamaz bu sorunu dedi. Daha iyi bir cihaza bağlayınca hızı en fazla 890 a çıkıyor normalda 1900 e çıkması gerek dedi turbocu. Turbonun hortumunu çıkartınca turbodaki pervanenin fare kemirmiş gibi ufalandığını gördük. Daha sonra turbo tamamen söküldü. İçi açılıp o fan değişti. Kumlama yapıldı. O fan haricinde bir sorun yokmus. Turbo ustası daha öncede turboda islem yapılmış ancak hortulmar ve yağ karbiratör temizlenmediğinden içersindeki pislikler fanı yemiş dedi. Motor yağı dahil filtrelerini değıstirtim hortumları benzinle yıkattım. Turbo daki aliminyum rekorlu borunun rekoru kaçırıyordu değıstirttim. Bu boru 120 tl imiş. 400 de turbo yenilenmesine verildi. 150 tl de işcilik. Maşallah Araba uçuyor şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.