Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (466. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlk fırsatta tigerle beraber şu kayışları da değiştireceğim. Bilgi için teşekkürler.

    Bu arada ayna için yabancı forumlarda şöyle bir görsel buldum;


    quote:


    Having also have this creak starting i thought a quick look was in order. Like mentioned above on the grand picasso the mirror backs just unclip, I started nearest the hinge and gently eased out just with fingers and the back just popped off. If unsure leave this for your garage as they are the usual fragile plastic clips inside. But the result was as below and some spray grease later creak now dissapeared ah bliss. Total time for both sides under five minutes.


    Aynanın resimde görülen parçasını koalylıkla sökülebildiği ifade edilmiş. Bu şekilde greslersek daha uzun ömürlü olur diye düşünüyorum. Bilginize.


    @celenle
    @hitman298
    @Picasso11
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    İlk fırsatta tigerle beraber şu kayışları da değiştireceğim. Bilgi için teşekkürler.

    Bu arada ayna için yabancı forumlarda şöyle bir görsel buldum;


    quote:


    Having also have this creak starting i thought a quick look was in order. Like mentioned above on the grand picasso the mirror backs just unclip, I started nearest the hinge and gently eased out just with fingers and the back just popped off. If unsure leave this for your garage as they are the usual fragile plastic clips inside. But the result was as below and some spray grease later creak now dissapeared ah bliss. Total time for both sides under five minutes.


    Aynanın resimde görülen parçasını koalylıkla sökülebildiği ifade edilmiş. Bu şekilde greslersek daha uzun ömürlü olur diye düşünüyorum. Bilginize.


    @celenle
    @hitman298
    @Picasso11


    Güzel paylaşım hocam. Alternator kayisinin markasini bilmiyorum. Doğan usta halletti onu arayin o size net bilgi verir.

    Arkadaş sesin kesildiğini söylüyo. Denenebilir. Ben hic sokmeden o dönen kısmın dibine hem kapalı hem açık konumda sıkmıştım. Düzeldi ama iki üç ay sonra bir daha başladı ses.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugun sabah, park sensorunun sesi duyulmaz oldu. ancak klima, teyp kapaliyken ve arac sessiz bir yerdeyken derinden bir uyari sesi duyuluyor.

    benzeri bir durumla karsilasan veya cozum onerisi olan var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >









  • arkadaşlar kusura bakmayın 1-2 gün geçikti ama elde olmayan sebeplerden ötürü..

    kısaca anlatayım önce kumanda panalini nazikçe yerinden sökün arkada ki 2 söketi çıkartın ( sorun etmeyin karışmaz yuvaları farklı ) daha sonra kumanda panelini ters çevirin ve ince tornavida ile gösterdiğim yeri açon sadece diğer taraf ön kısmı açıyor siz arka kısmı açacaksınız en arkasında 3mm lik bi tabaka çıkacak tek tutan kenardaki oluk geçme tırnaklar.. daha sonra çıkan kapağın altında elektrik devresi çok nazik temizleyin ıslak mendille sadece yuvarlak kısımları silin yeterli.. dağa sonra ben evde eski bi radyonun antenınden yaptım bi kesici ayarladım ölçüsü plastik kısım içindeki siyağ kömürlerden 1-2mm daha büyük olmalı altına bi contayla hafif bastirarark aleminyum bakır yada gümüş levhadan parçalar kesip yapıştırın 404 kullanın yeterli ve yapıştırırken çok çok çok az bi yapıştırıcıyı direk o küçük yuvarlak kömüre sıkın ve üzerine kestiğiniz folyoyu yapıştırın daha sonra 10-15 dk kurumaya bırakın ve toplayın takın ilk günkü olsun..

    ben geçen sene sigara jelatininden yapmıştım ama malum nem soğuk falan 1.5 yılda yıpranmış epey bu kez sanayinde milimlik plak buldum bi elektronikçide gümüş alaşımlı ondan yaptım ve hepsine yaptım çalışan çalışmayan tümüne 2 gündür de çok sağlam kullanıyorum ki basım durması direk otomatik kapatması falan çok net çalışır oldu..

    benim bu işte söyleyeceğim tek şey yapıştırırken olabildiğince az kalınlaştırın malzemeyi tam düz olmalı ki devreyi tamamlasın sorun zaten o kömürlerin zamanla aşınıp devreyi tamamlayamaması ve geçmeyen akımla çalışmayan devre ama en kral ustaya götür sana at abi yenisini tak diyecek kadar ustalık sahibi haberi yok.... yinede bi sorun soru olursa yardımcı olabilirim inşallah olmadı sökün gönderin ne yapalım hallederiz bi şekilde..
  • super bilgiler. cok tesekkurler. ilk firsatta deneyip (bayrami bulur herhalde) sonuclari paylasacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @öcüü..
    Acaba direkt almnyum folyo kullansak nasıl olur?
    O da epey ince ve elimizin altında :)
    Ya da çok mu ince ki?
  • Tebrik ederim. Çok faydalı bilgiler. Bu tür işleri biraz cesaret ve el yatkınlığı ile kendimiz çözebilmeliyiz.

    Bu arada ben de aynayı söktüm ve iyice yağladım sesten eser yok. Sökemek isteyenler için;

    Önce aynanın altındaki lamba bulunan plastik kısmı söküyoruz. Zaten yuvası mevcut göreceksiniz. Tornavida yardımıyla çıkarabilirsiniz.


    Daha sonra kavisli plastik parçayı ayna yüzeyinden çıkarıyoruz çok fazla tırnak ile tuttrulmuş bir parça. Çok zorlarsanız kırabilirsiniz. Ben kırdım :) Okta gösterildiği gibi uçtan kaldırıp yataydaki ok yönünde iteceksiniz. Arkada işaretli olan yuvalardaki tırnakları yatada itmeye devam ederek kurtarabilirsiniz. Açısal harekete zorlarsanız çabuk kırılıyorlar. Kırılan tırnakları kaportacıda sağlam bir yapışkan sıvı ile yapıştırttım. Sorunu çözdüm.



    Buda çıkan parça ve tırnakları



    Parçayı söktükten sonra sıvı gres ile yağlama yaptım. Sonuç mükemmel.

    Bir alternatif daha sunayım. Eğer bu parçayı sökmek istemiyorsanız sadece lambanın olduğu parçayı sökün orada yukarıya (aynanın motor kısmına) açılan bir delik mevcut. O delikten de sıvı gres basılabilir. Ben de denedim fakat çok etkili olmadı çünkü sıvı gresin püskürtme ağzı kısa kalıyor. Eğer püskürtme ağzına küçük çaplı bir hortum ilave edilebilirse çok rahat yağlama yapılabilir.
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık. Sadece aynayı(cam) sökerek yağlama işlemini yapabilir miydik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    @öcüü..
    Acaba direkt almnyum folyo kullansak nasıl olur?
    O da epey ince ve elimizin altında :)
    Ya da çok mu ince ki?

    folyoyla da olur hocam bende o şekilde halletmiştim. delgeç zımbalarla çok güzel sonuç alınıyor tam yuvaya göre yuvarlak kesebilirsiniz. ayrıca devre üzerinde butonların bastığı kısımları sıfır zımparayla zımparalamanızı da tavsiye derim daha uzun soluklu bir çözüm oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    @öcüü..
    Acaba direkt almnyum folyo kullansak nasıl olur?
    O da epey ince ve elimizin altında :)
    Ya da çok mu ince ki?

    olabilir hocam folyoda sonuçta iletken bi malzeme ben tesadüfen sanayide gümüş alaşımlı bulunca ustada 5 tl deyince hiç ikilemeden aldım.. bence deneyebilirsin çok zahmetli bi iş değil.. bu arada delgeç zımbayı ben denedim biraz büyük geldi çapı o yüzden içi delikli anten parçası kullandım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    @öcüü..
    Acaba direkt almnyum folyo kullansak nasıl olur?
    O da epey ince ve elimizin altında :)
    Ya da çok mu ince ki?

    olabilir hocam folyoda sonuçta iletken bi malzeme ben tesadüfen sanayide gümüş alaşımlı bulunca ustada 5 tl deyince hiç ikilemeden aldım.. bence deneyebilirsin çok zahmetli bi iş değil.. bu arada delgeç zımbayı ben denedim biraz büyük geldi çapı o yüzden içi delikli anten parçası kullandım...

    Çıkardım dün kumandayı, içini açtım 2parça kirpik büyüklüğünde kıl vardı.
    Devre temiz, devreye basan kömürler de kusursuz gözüküyordu. Biraz kolonyayla sildim.

    Bu sabah taktım, açtım çok güzl 10 numara açtı arkayaı, kapat dedim yok,kısa kısa çalışıyor yine, tek düğmeyşe çalışmıyor.
    Sol arka kapı, kapısının üstündeki düğmeden sorunsuz çaşlışıyor. Kesin kuma kaynaklı bir problem var.
    *Belki bir de reset denemeliyim.

    En son vakit bulunca sizin uygulamayı yaparım inş ;)
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    hocam bende aynı senin gibi neler denemedim ne ustalara pc tv tamircilerine akıl danışıp göstermedim en son bu çözümü buldum 30 dakkalık bi uğraş denemeden sakın devreyle falan oynamayın..

    olmadı uhu sonuçta silikon gibi çektinmi çıkıyor.. o mikrop kömürler sağlam gibi gözüküyor ama zamanla üzerindeki kaplı kömür tozu bitiyor işlevini yitiriyor..

    üreten çakal sırf o plastiği üretip satmamış bütün devreyi 300tl ye satmak için..

    en basiy uygulama şekli ile ben bu yolu bulurken arızanın yerini tespit ederken şu yolu izledim 10dakkalık anlatacağım testle bi dene ilk fırsatta..

    devreyi aç ve direk kabloları tak ( 4. resimde elimde tuttuğum ) devrede yuvarlak kısımların geldiği yuvarlak tevha kısımlara yani devreyi tamamladığı yerlere ince bi tornavida ile dokun bak eğer sorun yoksa benim metod şart yoksa o zaman devrede bi sıkıntı olabilir..
  • Arkadaslar, bugun 2008 model 125bin km'deki 5kisilik vizon gri renk Picassomu 43.350TL'ye satmis bulunuyorum.

    Ev kredimi kapatip yeni bir ev aldiktan sonra 2012-2013 model bir Picasso ile yine araniza katilmak istiyorum.

    Forumu takip etmeye devam edecegim.

    Bilgilerinize.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar
    bayram öncesi 7 kişilik araç bakarken en çok grand picassoyu beğendim. fakat modeller arasındaki donanım farkları için uygun bir döküman bulamadım.
    2012 veya 2013 model 52000 civarına bakıyorum. önerebileceğiniz donanım veya model yılı var mı? teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maksimu_s

    Merhabalar
    bayram öncesi 7 kişilik araç bakarken en çok grand picassoyu beğendim. fakat modeller arasındaki donanım farkları için uygun bir döküman bulamadım.
    2012 veya 2013 model 52000 civarına bakıyorum. önerebileceğiniz donanım veya model yılı var mı? teşekkürler...

    Bir üstteki mesajda @Picasso11 2008 aracını 43.350 TL'ye sattığını belirtmiş. 2012 model eski kasa GP için bence 57-58 bin TL'yi gözden çıkarmalısınız. Donanımı tek tip zaten, o da Dynamique. 2013 model GP ise zaten yeni kasa ve fiyatları 70 bin TL bandında. Bütçenizi tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
  • 6 Yıldır Citroen C4 Mcp Sx kullanıyorum, picasso çok hoşuma giden bir araçtı, yeni kasaya baktım ama benim bütçemi epey zorlayacak gibi. O sebepten 50.000 km ye kadar 2012 Makyajlı kasa 7 yada 5k ile ilgilileniyorum.
    C4 te hoşuma gitmeyen bir kaç nokta vardı, picassoda da bu sıkıntılar devam ediyormu merak ediyorum.

    -Öncelikle sert süspansiyon, at arabası kadar sert süspansiyona sahip olan C4 ün abisi olan Picassonun süspansiyonları nasıl acaba ? Kullanıcılar genel anlamda memnundu sanırım.

    -Birde C4 te işçilik ve malzeme zaafiyeti olan yerler vardı , Mesela ön cam altındaki çıtanın sarkarak boşluk oluşturması, kötü görüntü ve iki de bir oynayan cam çıtaları gibi. bu hastalıklar C4 picasso da varmı

    Cevap Verenlere şimdiden Teşekkürler.
  • Uzun zamandır formu takip ediyordum. Bugün scenic imi satıp 2008 picasso alarak aranıza katılmış bulunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omarabi kullanıcısına yanıt
    Hosgeldiniz kazasiz belasiz keyfini surmeniz dilegiyle araciniz hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omarabi kullanıcısına yanıt
    Hosgeldiniz. Hayırlı olsun. Aracinizin km hasar bilgileri nedir acaba? Kaca aldınız aracinizi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim 175 bin de hatasız. 1cm bile boya yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omarabi -- 26 Haziran 2016; 4:27:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.