Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (460. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
823.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 458459460461462
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gone With The Wind kullanıcısına yanıt
    Benim araç 2011 makyajlı... Sıfır almıştım ve 1 gün sonra bunun park sensörü neden yok diye servise götürmüştüm... Bana tusunamiden dolayı belli banttaki araçlarda gelmediğini söylemişlerdi... Bende sipariş edin parçayı orjinal takın demiştim... Bana yan sanayi ön arka park teklif ettiler 280 tl ücretle takmak üzere... Bende citroen müşteri hizmetleri aradım, bana belli bir dönem araçlarda gelmediğini, bu donanım olmadığından fiyatlandırmaya dahil edilmediğini söylediler...
    Netice 280 tl vermedim o sensörü serviste hem öne hemde arkaya ücretsiz taktırdım... Hatta aracın rengi beyaz olduğundan fırınlatıp beyaz renk yaptırdım sensörleri... Diyeceğim o ki sizin araçta benimki gibi olabilir, orjinal sensörü olmayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gone With The Wind kullanıcısına yanıt
    benim bundan önceki Grand picassom tek renkli ekrandı,orjinal park sensörleri vardı,geri vitese takıldığında ekranda herhangi bir görsel uyarı yoktu,dikiz aynasının ayar düğmesi sağ tarafta kaldıysa geri vitese aldığımda sağ ayna aşağı gösterirdi,sol da kaldıysa sol dikiz aynası aşağı gösterirdi.ortada kaldıysa geriye alınca ayna hareket etmezdi.
    park sensörlerinin uyarı sesleri arka kapılardan gelirdi.sol arka köşe fazla yaklaşırsa sol arka kapıdan ses gelir sağa yaklaşırsa sağ kapından ses gelirdi.tam ortalarsan ikisi birden uyarırdı,gayet stabildi.
    bu sensörün modülü bagaj sol pandizotun içinde diye biliyorum,tam emin değilim.
    birde sensörler aracın orjinal teybine bağlı olarak ses veriyor,başka marka teyp bağlarsanız uyarı sesi alamazsınız.
  • bu gün aracı inceleme fırsatı buldum. Araç çok hoşuma gitti, alakalı alakasız nete buldupum yorumlarıda okudum okudukçada kafam karıştı. Özelikle yakıt konusunda yeni (2015-2016) tam otamatik motarların şehir içi yakıt tüketimi nedir ? ayrıca kronik sorun gib olan tampon çatlaması, 2. vitesden 1 vitese geçiş kararsızlığı yeni araçlarda da mevcut mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sc_kwon

    bu gün aracı inceleme fırsatı buldum. Araç çok hoşuma gitti, alakalı alakasız nete buldupum yorumlarıda okudum okudukçada kafam karıştı. Özelikle yakıt konusunda yeni (2015-2016) tam otamatik motarların şehir içi yakıt tüketimi nedir ? ayrıca kronik sorun gib olan tampon çatlaması, 2. vitesden 1 vitese geçiş kararsızlığı yeni araçlarda da mevcut mu

    Burdaki arkadaşların çoğu eski kasa kullanıcısı.

    Yeni 120BG'likler TamOtomatik olduğu için çok bilmeyiz biz :)
    Ama tam otomatik olduğu için, daha sarsıntısız geçişler olur.

    Youtube da güvenilir bir kaç incelemede, aracın daha çok yaktığı yorumlarını gördüm, tam otomatik olmasına bağlıyorlar.
  • Benim araçtaki 120km'den sonra direksiyondaki titremeyi ön salıncaklar yapıyormuş. Parça siparişini verdiler. işçilik+rot balans + parça fiyatı 500 tl istediler. Bakalım değiştikten sonra sonuç ne olacak. Başka bir citroen formunda http://www.trcitroen.com/forum/citroen-c4/2848-yuksek-hizlarda-direksiyon-titremesi araştırdım. C4'lerin salıncaklarının kronik problemi varmış. Birçok kişi garantiden değiştirmiş.
  • euro 4 ile euro 5 farkları muhabbeti geçmiş.

    ben 2010 model euro 4 110 bg c4 picasso kullandım. sattım. 2011 model euro 5 112 bg 3008 aldım. farklılıklar nerede ise dynamc ile aynı.

    mesela

    bu araba da bluetooth aux usb gündüz farı ekran görüntülü park sensörü daha sessiz motor var.

    ancaaaaaakkk iş masraf ve maliyetlere gelince euro 5 adamın imüğüne tıkanıyor kalıyor.

    anlatayım.


    picassoyu 60 bin km de aldım. 80 km civarında titremeler başlaması kaynaklı debriyaj seti değişti. parçalara 950 tl verdim

    3008 i 74 binde aldım. 92 binde yani dün debriyaj setini değiştirmek macburiyetinde kaldım. ilk şok euro 4 de 950 lira olan set benim araba için vura kıra 1500 tl. oda tanıdık işi.

    2. şok set değişirken bilgisayarda çıkan enjektör arızasını araştırdım. bizim eu5 arabanın enjektörünün pompacılarda tamiri yok. ve değişirse set değişecek. seti ise 2500 tl civarı. ama aynı aracın 2012 veya eu4 2010 modelinde hem tek değişim var hemde tamir olayı var.

    sonra eu4 garret turbo mesela 800 tl eu5 hoooooppp 2000 civarı

    ben bluetooth olmazsa olmazım olduğu için 2011 allure 3008 tercih etmiştim. bilseydim biraz daha kasar 2012 almaya bakardım.

    bu arada aracında debriyaj sıyırmaları olan arkadaşlar sakın ustalrın gider ya falan dediğine bakmayın. gidin debriyajınzı yaptırın. benim araçta balata diye bişi kalmamış. allah korumuş. öyle titreme falan da olmadı. bir anda küt küt etmeye başladı. 1 hafta içinde dayanılmaz hal aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceylan2010

    Benim araçtaki 120km'den sonra direksiyondaki titremeyi ön salıncaklar yapıyormuş. Parça siparişini verdiler. işçilik+rot balans + parça fiyatı 500 tl istediler. Bakalım değiştikten sonra sonuç ne olacak. Başka bir citroen formunda http://www.trcitroen.com/forum/citroen-c4/2848-yuksek-hizlarda-direksiyon-titremesi araştırdım. C4'lerin salıncaklarının kronik problemi varmış. Birçok kişi garantiden değiştirmiş.

    Arkadaşımın 2013 model c4unu ilk bakıma goturdugumuzde direk salincaklari degistirmislerdi.. Ancak bizdeki ile bi ilgisi var mıdır bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fehnw kullanıcısına yanıt
    Enjektor arızası ile ilgili bir şikayetiniz var mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: sc_kwon

    bu gün aracı inceleme fırsatı buldum. Araç çok hoşuma gitti, alakalı alakasız nete buldupum yorumlarıda okudum okudukçada kafam karıştı. Özelikle yakıt konusunda yeni (2015-2016) tam otamatik motarların şehir içi yakıt tüketimi nedir ? ayrıca kronik sorun gib olan tampon çatlaması, 2. vitesden 1 vitese geçiş kararsızlığı yeni araçlarda da mevcut mu

    Burdaki arkadaşların çoğu eski kasa kullanıcısı.

    Yeni 120BG'likler TamOtomatik olduğu için çok bilmeyiz biz :)
    Ama tam otomatik olduğu için, daha sarsıntısız geçişler olur.

    Youtube da güvenilir bir kaç incelemede, aracın daha çok yaktığı yorumlarını gördüm, tam otomatik olmasına bağlıyorlar.

    İzlediğüm videolar genelde 8-9 olarak söylüyor. Fakay aynı motoru şanxımanı kullanan 308 5-6 olarak bahsediliyor ( kullanucı yorumları) ağırlık olarak arada 95 kg kadar bir farkı düşünürsek bu fark neden var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sc_kwon -- 22 Nisan 2016; 10:27:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    hayır yok. yani şöyle diyim enjektör arızası bilgisayara bağlanınca gösteriyor. ancak araç ekranında falan yok. sadece bir hışırtı sesi var benim fark etmediğim ustaların bana söylediği.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sc_kwon

    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    quote:

    Orijinalden alıntı: sc_kwon

    bu gün aracı inceleme fırsatı buldum. Araç çok hoşuma gitti, alakalı alakasız nete buldupum yorumlarıda okudum okudukçada kafam karıştı. Özelikle yakıt konusunda yeni (2015-2016) tam otamatik motarların şehir içi yakıt tüketimi nedir ? ayrıca kronik sorun gib olan tampon çatlaması, 2. vitesden 1 vitese geçiş kararsızlığı yeni araçlarda da mevcut mu

    Burdaki arkadaşların çoğu eski kasa kullanıcısı.

    Yeni 120BG'likler TamOtomatik olduğu için çok bilmeyiz biz :)
    Ama tam otomatik olduğu için, daha sarsıntısız geçişler olur.

    Youtube da güvenilir bir kaç incelemede, aracın daha çok yaktığı yorumlarını gördüm, tam otomatik olmasına bağlıyorlar.

    İzlediğüm videolar genelde 8-9 olarak söylüyor. Fakay aynı motoru şanxımanı kullanan 308 5-6 olarak bahsediliyor ( kullanucı yorumları) ağırlık olarak arada 95 kg kadar bir farkı düşünürsek bu fark neden var?

    1. Ağırık Farkı
    2. Aerodinamik Fark
    3. Kullanıcıların farklı sürüş şekiller. (Bu forumda da 5,5-7,5 arasında değişen yakıt tüketimleri mevcut)

    **
    Ben genelde aynı kişininn test sonuçlarına bakıyorum nette.
    "Carviser" EAT6 picassonun ETG6 dan daha fazla yaktığını belirttiğini net hatırlıyorum mesela. Adam ikisini de detaylı inceledi kullandı.




  • Burda hatta 4:00-5:00 arası senin sorularına cevap veriyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=cJnZrRb7X2c
  • ceylan2010 kullanıcısına yanıt
    ozel serviste fiyat alsaydyn hocam ben 6 ay kadar önce ön arka fren balata mazot filtresi dahil ya? cam suyu polen hava filtresi 350tl i?çilik dahil verdim.. motor temizlemede yaptylar... net göremedim ama 700tl den fazla vermi?sin sanyrym ki arka balata falan da yok.. yetkili servis farky my oluyor.. parçalar hepsi orjinal bu arada...
  • Gone With The Wind kullanıcısına yanıt
    benim kide 2010 makyajsız ancak çift renk ekran geri vitese alınca önce bip sesi sonra müzik sesi otomatik kısıyor aynayı aşağı teker hizasına alıyor ekranda bi araç ve 3 yanında 9 çizgi oluşuyor ve araç hangi yanda bi engele yaklaşırsa o taraf hoparler farklı bi ritimde ses veriyor ve çizgi sayısı renkleşiyor.. bencede sizin araçta orjinalden yok olsa hiç bi insan bu kadar mükemmel çalışan bi sistemi iptal etmez.. ki orjinal yerleri tamponda var mı ona bakın bi..
  • fehnw kullanıcısına yanıt
    bu konuda çok haklısın hocam bende aracı alırken bi askerimiz kademeye geldi istanbulda citroen servisinde çalışıyordu oda bana kesinlikle euro 4 motoru önerdi özellikle bakım masraf arıza konusunda..
    bende bi araştırma yaptım sadece turbosu için o zaman usta sanayide özel servis 4 motorsa işçilik dahil 900tl ama 5 motorsa 1850tl fiyat vermişti enjektörlerde dediğiniz gibi...

    bendede bluetooth olmazsa olmaz ama 800tl ye yetkili serviste orjinal gibi taktırdım kafam rahat şimdilik kullanıyorum.. bende bu yaz sonu 5008 düşünüyorum 2. araç olarak... 3008 den memnunmusunuz..
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Hocam ben grand picassonu satıp 2013 5008 aldım,GP mu arıyorum gerçekten.
    Aracın içinde cüzdanınızı,telefonunuzu koyacak elinizin altında hiç bir yer yok.
    Vites ortada kocaman,vitesten dolayı klima kontrolünü rahat yapamıyorsunuz
    Bütün kumanda kontrolleri direksiyonun arkadında,direksiyonda hiçbir tuş yok
    Ön camı picassonunki gibi ferah değil
    İşçilik ve malzeme picassoya göre gerçekten zayıf
    Amortisörler picassoya göre sert ve gürültülü
    Koltuğun altına ve direksiyonun altında çekmece var ama hem çok küçük hemde ulaşması zor.
    İyi tarafı Euro 5 motor 4 göre daha sesiz,daha az yakıyor,alt devirlerde daha güçlü,viteste daha hızlı değiştiriyor,ama bakımları pahalı
    Bence 2014 kasa picassolarda bakın,ben bakıyorum şimdiden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lionscoach -- 23 Nisan 2016; 12:57:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lionscoach

    Hocam ben grand picassonu satıp 2013 5008 aldım,GP mu arıyorum gerçekten.
    Aracın içinde cüzdanınızı,telefonunuzu koyacak elinizin altında hiç bir yer yok.
    Vites ortada kocaman,vitesten dolayı klima kontrolünü rahat yapamıyorsunuz
    Bütün kumanda kontrolleri direksiyonun arkadında,direksiyonda hiçbir tuş yok
    Ön camı picassonunki gibi ferah değil
    İşçilik ve malzeme picassoya göre gerçekten zayıf
    Amortisörler picassoya göre sert ve gürültülü
    Koltuğun altına ve direksiyonun altında çekmece var ama hem çok küçük hemde ulaşması zor.
    İyi tarafı Euro 5 motor 4 göre daha sesiz,daha az yakıyor,alt devirlerde daha güçlü,viteste daha hızlı değiştiriyor,ama bakımları pahalı
    Bence 2014 kasa picassolarda bakın,ben bakıyorum şimdiden.

    ben 2014 picassoyu test ettim fiyatının aracı değil ki şanzuman iyileşmiş konfor olarak ama yakıtı çok aşırı artmış ben sıfırladım 40km gezdim ortalamam 8.4 tü ki aynı sürüşü kendi aracım taş çatlasa 5 le kapatır.. o yüzden hiç düşünmedim..

    5008 de 2. araç hanım polo kullanıyor iyice baş ağrıtmaya başladı değiştirelim diyoruz ama dizel otomatik olunca uygun araç zor.. yoksa ben picassomdan kolay kolay vazgeçmem o duracak tek şikayetim farları bide bu yaz mercek taktırabilirsem 3 yıl daha masrafsız binerim... ama 5008 görünüş olarak güze ama dediğiniz gibi kullanış olarak 2 tık geride..




  • Bugün Sarıyer tünelden sonra Maden mahallesine tırmanan yokuşlardan zekeriyaköy tarafına gittim. Bu araçla ilk defa bu kadar dik yokuşlar çıktım. Bilen bilir baya dik ve virajlı bir yer. Araç 1 den yukarı çıkamadı. Zaten çok dikti ama bazı hafiflediği yerler vardı. Devir çok yükselmişti, orda manuel olarak ben atmak istedim ama yığıldı kaldı. tekrar 1 e düştü. Ben de kaldım yokuşun ortasında durdum. Tekrar kalkarken yerlerde biraz ıslak pati çekti esp ışığı falan yandı söndü. Neyse baya bir zor şekilde çıkabildim tepeye kadar. Birde A da giderken deviri çok yükselince kendisi 2 ye geçiyor ama hız olmadığı için vites değişiminde yığılıp kalıyor o yüzden manuele almak istedim bir yerde. Fakat kol manuele geçmedi. Normalde çok kolay geçer biliyorsunuz. Baya sertti kol aşşağı inmedi ben de zorlamadım. Böyle yollarda nasıl kullanmak gerekiyor bu şanzımanı. Tavsiyeleriniz nelerdir?




  • Orijinal park sensörünün her arabada olmadığını bilmiyordum, cevaplar için çok teşekkürler. En mantıklısı mevcut sensörle devam etmek demek ki.

    @öcüü..; tamponda orijinal yerleri var mı diye sormuşsunuz. Dört adet sensör mevcut tamponda, ancak onlar orijinal yuvalar mı yoksa sonradan takılan park sensörüne mi ait bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barthez77

    Bugün Sarıyer tünelden sonra Maden mahallesine tırmanan yokuşlardan zekeriyaköy tarafına gittim. Bu araçla ilk defa bu kadar dik yokuşlar çıktım. Bilen bilir baya dik ve virajlı bir yer. Araç 1 den yukarı çıkamadı. Zaten çok dikti ama bazı hafiflediği yerler vardı. Devir çok yükselmişti, orda manuel olarak ben atmak istedim ama yığıldı kaldı. tekrar 1 e düştü. Ben de kaldım yokuşun ortasında durdum. Tekrar kalkarken yerlerde biraz ıslak pati çekti esp ışığı falan yandı söndü. Neyse baya bir zor şekilde çıkabildim tepeye kadar. Birde A da giderken deviri çok yükselince kendisi 2 ye geçiyor ama hız olmadığı için vites değişiminde yığılıp kalıyor o yüzden manuele almak istedim bir yerde. Fakat kol manuele geçmedi. Normalde çok kolay geçer biliyorsunuz. Baya sertti kol aşşağı inmedi ben de zorlamadım. Böyle yollarda nasıl kullanmak gerekiyor bu şanzımanı. Tavsiyeleriniz nelerdir?

    Zaman zaman ben de bu tür yokuşlarla karşılaşıyorum. Otomatik konumda vites geçiş devri malumunuz daha düşük olduğu için siz istemeseniz de bir üst vitese geçiyor ve yığılmaya neden olabiliyor. Bu nedenle size tavsiyem yokuştayken değil yokuşa başlamadan önce vites kolunu manuele almanız.




  • 
Sayfa: önceki 458459460461462
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.