Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (43. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar merhaba,

    Küçükken çok beğendiğim bir markaydı Citroen. Mahallemizde bir GS ve CX vardı ve araç sahiplerinin iniş-binişini yakalamaya çalışırdık süspansiyonun inip kalktığını görmek için. Sonraları 90'larda bence silik modeller çıkarttı (Peugeot etkisi olsa gerek). Geçen yıla kadar da artık takip etmediğim bir markaydıa ama yazın Ankaradan arkadaşlarla Alanyada karşılaştığımızda onların 7 koltuklu cam tavanlı araçlarının eski aracım C-Max ten bile çok daha ferah olduğunu farkettim. Eşim araca bayıldı. Normalde Fransız araçlarına karşı mesafeliyim ama Picasso gerçekten aradaki buzları eritti. Peşinden geçtiğimiz eylül ayında Münihte araba kiraladık ve bilin bakalım ne geldi: 5 kişilik manuel vitesli bir Picasso. Oradan Alplerin içinden İtalyaya Venedik'e geçtik. Araç toplam 4 gün bizde kaldı ve İtalya dönüşünde Alplerin zirvesinden STELVIO geçidinden geçtik Picasso ile. Aslında motorlar gitmek lazımmış oraya ama olsun daha sonrakine inşallah. Ön camın ferahlığından manzarayı hiç kaçırmadık diyebilirim. Sonra Stuttgarta geçip geri Münihe döndük ve de araç bizi gerçekten çok etkiledi. yılbaşında araç bulabilseydim borca girip alacaktım o kadar karartmıştım gözümü ama sonra araç da olmayınca biraz daha bekleyelim dedik. Bu arada düz vites picassonun geri vitesi (aslında tüm vitesleri) çok dandirikti. Geriye geçiyordu ama ilk hareketi verince yerçekiminin de etkisiyle olsa gerek yaklaşık 10-15 cm daha aşağı düşüyordu kendi kendine. Diğer vites yolları da kendi aracım Focus'tan sonra hiç belli değil gibi geldi. Şimdi araba almayı 5-6 ay gibi erteledim ama sizin forumu devamlı takip etmeye çalışıyorum. Süspansiyonun gürültülü çalıştığını, aracın içinde soyulmalar olduğunu sizlerden öğrendim. Paylaşmaya devam ediniz lütfen. Ayrıca sbuyukkilic arkadaşımız sanki deauville forumundan tanıdık mı ne?

    Saygılar


    Haluk


    Eski ama ilerde yine potansiyel deauvillci. Selam.
    Şimdi kymco mux 500 ATV ci.

    Motosiklette doğruları paylaştıgımız için arabadada neyse o.
    Bendede Fransız arabalarına karşı alerji vardı. Ama PİCASO alırken ne Fransızı düşündüm ne citroeni.
    Reno kangonun anahtarı pahalı diye aracı sattım doublo aldım. Citroendede artı 2 yıl garantiyi yaptıracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t2seylan

    Arkadalar herkese merhaba

    Foruma yeni katit yaptim. Onun icin ancak yaziyorum.
    Ben 3-4 ay once 5 kisilik otomatik cam tavan bir ikinci el picasso aldim.
    Daha once birkac astra, corsa, pejo partner vs. kullandim. Partneri elden cikarinca
    sehirlerarasinda corsanin bagajiyla rezil olduk. Bunun icin bagajli bir aile arabasi almaya karar verdik.
    Cocuklarin sunroof istekleri falan derken, tasarimina; ozellikle de cam tavanina tav olduk. Nihayet internetten
    camlar koyu, 2008 siyah bi picasso bulduk. Bu arabaya siyahtan daha fazla yakisan bir renk yok gercekten.
    Her bakan gercekten hayranligini gizlemedi. Kronik olarak, (okudugum kadariyla herkesin derdi) arka suspansiyondan gelen sesler yldirdi beni.
    Bir 10000 km yaptim. Yerine alabilecegim bu fiyatlarda bu segment bir araba tercih edemedim.
    Ben de sifiri illaki farkli olur, onceki hor kullanilmis diye araci sifirladim. Bu ay 2010 model bir otomatik cam tavan kulgri picasso aldim.
    Sifir psikolojik olarak rahatlatti bikac gun. 20 gun olmadi araci alali. Arka suspansiyon beni illet etti. Hayal kirikligi.
    Cocuklar icin onemi yok tabii. Onlar cam tavandan yagmur, kar seyretsinler. Suspansiyonun duzelecegini blsem masraf yapmaya raziyim.
    Cunku on cama fena alismisim. Baska araclara binice tavan ustume cokuyor gibi geliyor. Ses duyup kizdigim an biri karsima ciksa zarar marar
    demeden satarim. (Taliplisi varsa mesaj atanilir daha 1000 km oldu :)) )

    Düz kasisli yollarda araba yola uyum gösterip bazen tatlı tatlı kasislerde yaylanıyor. Ama cukurlarda ses geliyor. Diğer araclarda da o kadar ses var gibi.
    Eğer bu ses citroen için normalse ve kronık bir sorun değilse binip keyfini cıkarın. Hele bir 2-3 yıl kullanalım sonra bakarız. Daha iyisini bulursak düşünelim. Ben aracı beni gideceğim yere götürüp götüren aynı zamanda ferah ve yakıtından dolayı tasarruflu olacak bir vasıta olarak gördüğümden cok ta kafama takmamaya calışıyorum. Benzin sarfiyatı 11000 km yi gecince sanki biraz daha düştü gibi . Bir depoyla 800 km ye yaklaştı.
  • Arkadaşlar bu konunun ilk günlerinde araçlarımızın ilk örnekler olduğu zamanlarda da bu arka amortisör sert kasiste ses yapıyor diye konu olmuştu. O zaman da açıklamaya çalıştık.
    Bu araçlar 7 kişi taşıyacak şekilde dizayn edilmişlerdir. 5 kişi + full bagaj yük veya 7 kişi demek ortalama 500 kg ilave ağırlık eder. Yüklendiğinde bu ağırlığa dayanacak amortisör elbette normalden daha sert olmalıdır. Yoksa viraj güvenliği diye bir şey kalmaz.
    Dolayısı ile aracınızı boş kullanırken, hele soğuk havalarda , yolda keskin bir çukura girdiğinizde veya küçük ama sert bir tümsekten geçtiğinizde bir tak sesi duymanız son derece doğaldır. Bu ses amortisörün görevini yapmadığı veya hatalı olduğu anlamına gelmez.. Sertlik lastiğin tümseğe çarpma sesini arttırır.
    Deneme yapmak isterseniz bindirin 6-7 kişi ayni tümsekten yeniden geçin. Bakalım ayni sesi duyabilecek misiniz?

    Lütfen her arabada olabilecek ufak tefek problemleri kafanıza takmayın. Bu mükemmel aracınızdan zevk almaya bakın.

    Herkese arızasız, kazasız sürüşler diliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetranger -- 5 Şubat 2010; 13:24:51 >
  • Uzun zamandır forumunuzu takip ettikten sonra , zaten dış görünüş açısından beğendiğim c4 gp ye bende geçen hafta itibarı ile kavuşmuş oldum,
    sıfır km. araç almak bütçemizi zorlayacağı için ikinci el az kullanılmışa yöneldim ve istanbul dışında 2009 model 22000 km de siyah bir picasso buldum kendime.Daha önceden ne test sürüşü yapmıştım nede detaylıca incelemiştim , aslında yapmamam gereken bir şeyi gözümü karartıp aracı satın aldım.
    Size sürüş deneyimimi anlatmak isterim ancak sadece aracı İzmit den istanbul a kadar getirmişliğim ve burada da 100 km kadar kullanmışlığım oldu.
    Bu kadar sürüş bile yetti aslında , aklıma direk bu arabadan sonra kendime nasıl bir araba alacağımda bana bu zevki verecek sorusu geldi.
    Gp , bana kısada olsa , uzun yol deneyimim sonucunda tam şehirler arası otobanda daha keyif veren bir araç gibi geldi , şehir içinde büyüklüğü ve nazikliği sebebiyle fazla yola vurmaya ve yormaya kıyamıyacağım bir araç.
    Viteslere henüz alışamadım fazla kullanmadığımdan dolayı , ancak geçişlerde ayağı biraz kaldırmak faydalı oluyormuş (bunuda formlardan öğrenmiştim)
    Sizlerinde bahsettiği gibi amorsitörlerden ses gelmesi beni biraz hayal kırıklığına uğrattı ancak bunun cevabıda jetranger ında bahsettiği gibi boyut ve kilo açısından amortisörlerin serttliğindne kaynaklı diye düşünüyorum.
    Ön cam ferahlığı hiç bir arabada bulamadığım bir deneyim , teknoloji açısından beni tatmin etti diyebiliriz gerçi biraz daha oyuncakları olsaydı daha iyi olabilirdi.( 5008 deki ekranlı kafalıklar , mp3 palayer bağlayıcı soketler , renkli ekran , ön taraftada sensör vb. ) Müzik sistemi , oldukça iyi geldi açıkcası daha kötü beklerdim.
    Arka koltuklarda oturmak ayrı bir keyif , ön cam ferahlığına tavan camıda eklenince oldukça güzel oluyor.
    Aracın geniş camları ve nisbeten yüksek olması SUV kullanıyor havası veriyor ve yola hakimiyetiniz artıyor.
    Bagaj oldukça yeterli seviyede ancak benim ikizlerin pusetlerini koyduğumda alan daralıyor ve 7 kişilik kullanmaya imkan kalmıyor 6 kişili olarakta biraz zorlanarak kullanılabilir gibi geldi bana.
    Şimdi benim iy bir servis bulmam lazım, her türlü nazımı kaprisimi çekebilecek bir ustaya ihtiyaç var.Daha önceki arabalarım peugeot du ve aile gibi olmuştum ( sorun çıkardığından değil ::)Şimdi kendimi boşlukta hissettim biraz açıkcası
    Aracın siyah renk olması ayrı bir dert ve güzellik temiz olduğunda çok güzel duruyor.
    Ayrıca sizin bildiğiniz bir yer varmı arabanın cam kenarlarına krom çerçeve taktırmak istiyorum , forumu incelemiştim ancak net bir bilgi yoktu sanki.

    Burada umarım güzel şeyler paylaşacağız , sorunsuz , keyifli sürüşler..
  • @cemgüller,
    Cem Bey, aracınızı kazasız arızasız keyif alarak kullanmanızı diliyorum. Hayırlı olsun. Az kullanmış olmanıza rağmen mantığını kavramış olmanız çok güzel. Ama çekinmeyin. Şehir içinde de otoyolda olduğu gibi size zevkli bir sürüş yaşatacaktır. O kadar da nazik değildir, içiniz rahat olsun..
    Servis konusuna gelince İstanbul için bir önerim maalesef olamayacak. Zira ben İzmir'de yaşıyorum. Aracın gelişmiş elektroniği ve kompüterize donanımları sizi ister istemez yetkili bir servise kanalize edecektir. Tabii sanayi kesiminde bu olanaklara sahip bakım yerleri ve yetişmiş ustalar var mı bilemem. İyi bir yetkili servis olası problemlerinizi rahatlıkla çözecektir..
    Güle güle kullanın.. Selamlar..
  • Selamlar

    Bende aranıza katılayım dedim. Yaklasık 1 ay once 2010 model 5 kisilik Picasso aldım. Bunda da burdaki mesajlarınızın karar verme aşamasında faydalı oldu.Öncelikle tşk.

    1 ay süresi izlenimlerim
    Picasso MCP
    km: 2700

    +'lar
    Rahatlık Konfor
    Söför ve yolcunun arasında konsol ve vites kutusunun olmayısı (yolun sol tarafına parkedip rahatlıkla yolcu tarafından çıkabiliyorsunuz :) )
    Cam Tavan
    Ön camların emsali olmayacak sekilde genis görüs açısı
    Aynı sınıf arabalar arasında en hoş görüntü
    Arka da oturan yolcuların için geniş bir mekan . özellikle tavan perdesi açılınca gerçekten arkada yolculuk etmek ayrı bir zevk.


    -'ler
    Ses düzeni gerçekten çok kaliteli ancak oto teyp bence çok kötü
    Bagaj'in iki parça halinde camdan açılmaması
    ön yolcu 'nun klima ayarlarına söför tarafından müdahenin zorluğu
    yol tutus (teklemeler )


    Yakıt Performansı:
    Sehir içi :100km de Hafta içi 7.6-7.8 Hafta Sonu: 6.2-6.4
    Sehirler arası henüz test edemedim .

    mevcut durumda acıkcası beklentilerimi fazlasıyla karsıladı araç.


    Danismak isteiğim bazı konular var araçla ilgili

    -Araç düz yolda bile giderken ayağımı gazdan çektiğimde sanki hafif frene baskı yapmıs gibi tekliyor. Uzun dik yokuslarda ise aynı vitesde çıkarken bu teklemeler yine oluyor. Acaba bu konu normal mi ?


    -Araca 2-3 gün zincir takmak zorunda kaldım bir kaç gün önce yakıt tüketimi bir anda 9.0/100km ye fırladı. Zinciri cıkaralı 2 gün oldu ama tüketim 8.5 e anca indi. inmeye ve yukarda verdiğim değerlere tekrar inmesini umut ediyorum. yoksa servise mi göstersem ?


    Herkese sorunsuz ve keyifli sürüşler.
  • @BeWon,
    Aracınız öncelikle hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmanızı diliyorum.
    Ayrıca araç hakkında düşüncelerinizi bizlerle paylaştığınız için de teşekkür ederim.
    Ancak " tekleme " ile tam olarak neyi kastettiğinizi anlayamadım. Bu olay motorun öksürüp silkelenmesi şeklinde mi oluyor, yoksa ayağınızı gaz pedalından kaldırınca yığılma şeklinde mi oluyor?
    Yığılma şeklinde oluyorsa küçük viteslerde ayağınızı çekince motorun yüksek kompresyona binmesi sonucunda böyle bir yığılma olabilir. Yokuş çıkarken de yine vites değişimleri gaz baskısı altında olacağından bu tür bir yığılma görülebilir. Eğer tarif ettiğim şekilde oluyorsa dert etmeyin, ayağınız buna kısa zamanda alışacaktır. Ne de olsa şanzıman tam otomatik değil hidro elektronik servolarla otomatikleştirilmiş bir manuel şanzımandır. Vites değişimi manuel şanzımanlardaki mantığa göre olur.

    Ancak tekleme dediğiniz olay motorun silkelenmesi ve öksürmesi şeklinde ise yetkili servise başvurmalısınız. Ateşleme veya yakıt sisteminden kaynaklanan bir arıza olabilir. Bir de bu tekleme sırasında ikaz lambalarından yanan olup olmadığına bakın. Yanan oluyorsa servise gidiniz.

    İyi günlerde kazasız, arızasız kullanmanız dileğimle..
  • Peugeot 5008 picassodan kopya çekmiş gibi geldi bana..:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROSEFALCON

    Peugeot 5008 picassodan kopya çekmiş gibi geldi bana..:)



    Kopya çekmiş değil aslında. Ayni üretici olduklarından Citroen Picasso'yu şasi ve kasa olarak bu segmentte açığı olan Peugeot'ya verdi. Eğer 5008 in bagaj kısmına bakarsanız el fenerine kadar herşey tamamen ayni. Peugeot sadece iç dizayn ve kokpiti kendisi tasarlamış. Sonuçta motordan kasa ve şasiye kadar atamamen ayni araç.. :)
    Hangisini alırsanız alın farketmez..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    @BeWon,
    Aracınız öncelikle hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmanızı diliyorum.
    Yığılma şeklinde oluyorsa küçük viteslerde ayağınızı çekince motorun yüksek kompresyona binmesi sonucunda böyle bir yığılma olabilir. Yokuş çıkarken de yine vites değişimleri gaz baskısı altında olacağından bu tür bir yığılma görülebilir. Eğer tarif ettiğim şekilde oluyorsa dert etmeyin, ayağınız buna kısa zamanda alışacaktır. Ne de olsa şanzıman tam otomatik değil hidro elektronik servolarla otomatikleştirilmiş bir manuel şanzımandır. Vites değişimi manuel şanzımanlardaki mantığa göre olur.

    İyi günlerde kazasız, arızasız kullanmanız dileğimle..


    jetranger cevabiniz için teşekkür ederim.yigilma seklinde oluyor umarim kisa zamanda alisirim ..

    zincirleri cikardiktan sonra yakıt tüketiminin normale dönmesi için ne kadar süre gecmesi gerekiyor fikriniz varmıdır ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeWon


    quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger

    @BeWon,
    Aracınız öncelikle hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanmanızı diliyorum.
    Yığılma şeklinde oluyorsa küçük viteslerde ayağınızı çekince motorun yüksek kompresyona binmesi sonucunda böyle bir yığılma olabilir. Yokuş çıkarken de yine vites değişimleri gaz baskısı altında olacağından bu tür bir yığılma görülebilir. Eğer tarif ettiğim şekilde oluyorsa dert etmeyin, ayağınız buna kısa zamanda alışacaktır. Ne de olsa şanzıman tam otomatik değil hidro elektronik servolarla otomatikleştirilmiş bir manuel şanzımandır. Vites değişimi manuel şanzımanlardaki mantığa göre olur.

    İyi günlerde kazasız, arızasız kullanmanız dileğimle..


    jetranger cevabiniz için teşekkür ederim.yigilma seklinde oluyor umarim kisa zamanda alisirim ..

    zincirleri cikardiktan sonra yakıt tüketiminin normale dönmesi için ne kadar süre gecmesi gerekiyor fikriniz varmıdır ??





    Evet, sorunuzun bu bölümüne cevap vermemişim..
    Yakıt tüketimi zincir takmakla artar. Zira araç hem yüksek viteste yavaş, hemde fazla fren gaz işlemleri ile kullanılır. Bunlar da doğal olarak yakıt tüketimine etki eder. Ancak zincir çıkarılır çıkarılmaz şartlar zincir takılmadan önceki duruma hemen dönemez. Çünkü yollarda hala yer yer kar vardır, buzlanma devam ediyordur, kaygandır vs..vs.. Ve siz aracınızı zincirsiz ama neredeyse zincir takılı iken kullandığınız gibi küçük viteslerde yavaş, dikkatli kullanıyorsunuzdur.. Yani şartlar hala fazla yakıt tüketimi şartlarıdır.
    Yakıt tüketiminiz kar buz, yağış ortadan kalkıp yol şartları tamamen normale dönünce eski sarfiyatına dönecektir. Yoksa aracın sistem olarak bir alışkanlık yapması söz konusu değildir.
    Sorunuza benim şahsi yorumum bu şekildedir. Selamlarımla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROSEFALCON

    Peugeot 5008 picassodan kopya çekmiş gibi geldi bana..:)

    Peugeot 5008 benide çok etkilemişti ilk çıktığında açıkcası , hatta marka bağımlılığımdan dolayı nerdeyse 5008 alacaktım ancak hem fiyat yüksekliği hemde biraz daha karşılaştırma yaptıktan sonra picassonun camlarının daha ferah olduğunu ve yükseklik açısından daha bir heybetli durduğuna karar verdim.Aşağıda Jetranger inde bahsettiği gibi şase aynı, kullanılan platform aynı , motor - yürüyen aksam aynı..
  • Aracımın yeni ruhsatı ve yeni plakası en sonunda elime ulaştı dün , ancak yoğunluktan dolayı sanırım hafta sonuna kalacak plakalıkları taktırmak vs.

    Bu arada umarım şu anda almış olduğum plaka ( mezara kadar aynı plaka ) uygulamasına girer.

    Aklıma gelen birkaç sorunun cevabına ihtiyacım var ,


    - Arabanın ilk sahibi saolsun , elfreni düğmesine biraz sert asıldığından kırmış veya yayından çıkarmış , şimdi bu parçanın ( her nekadar motoru stop ettikten sonra otomatik devreye girsede) değişmesini istiyorum.Bu parça acaba garanti kapsamına girermi?

    - Arabanın içerisinde şifreli bijonları bulamadım acaba stepnenin içindemi yer alıyor ?

    - Klimalı torpido örneğin klimayı 18 dereceye ayarladığımda otomatikmi soğutuyor yoksa içinden birşey açmama gerek varmı ?(307 de torpidonun içinde bir valfimsi bir şeyi çevirince soğuk üfürmeye başlıyordu.)

    Çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemguller

    Aracımın yeni ruhsatı ve yeni plakası en sonunda elime ulaştı dün , ancak yoğunluktan dolayı sanırım hafta sonuna kalacak plakalıkları taktırmak vs.

    Bu arada umarım şu anda almış olduğum plaka ( mezara kadar aynı plaka ) uygulamasına girer.

    Aklıma gelen birkaç sorunun cevabına ihtiyacım var ,


    - Arabanın ilk sahibi saolsun , elfreni düğmesine biraz sert asıldığından kırmış veya yayından çıkarmış , şimdi bu parçanın ( her nekadar motoru stop ettikten sonra otomatik devreye girsede) değişmesini istiyorum.Bu parça acaba garanti kapsamına girermi?

    - Arabanın içerisinde şifreli bijonları bulamadım acaba stepnenin içindemi yer alıyor ?

    - Klimalı torpido örneğin klimayı 18 dereceye ayarladığımda otomatikmi soğutuyor yoksa içinden birşey açmama gerek varmı ?(307 de torpidonun içinde bir valfimsi bir şeyi çevirince soğuk üfürmeye başlıyordu.)

    Çok teşekkürler




    Cem Bey, aracınızı iyi günlerde kazasız arızasız kullanmanızı diliyorum.. Hayırlı olsun..

    El freni düğmesi için servisle görüşün. Bu konuda bizim buradan yorum yapabilmemiz mümkün değil..
    Şifreli bijon somunu bir tanedir. Satan arkadaş nereye koymuş araştırmanız gerek. O olmadan tekerlekteki bir somunu sökemezsiniz.. Kayıpsa servisten temin edilebilir..
    Soğutmalı torpido gözü klima açıkken ayni soğutma miktarındaki havayı oraya da otomatikman gönderir. Bir düğmesi filan yoktur.. Ancak kapak dibine yakın yerdeki üfleme deliklerinin önünü bir şeyle kapatmamaya dikkat edin. İçine koyacağınız malzeme önceden soğutulmuşsa yol boyunca soğuk tutar. Ama sıcak konulan malzemeleri soğutması çok zaman alır. Aklınızda bulunsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetranger


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemguller

    Aracımın yeni ruhsatı ve yeni plakası en sonunda elime ulaştı dün , ancak yoğunluktan dolayı sanırım hafta sonuna kalacak plakalıkları taktırmak vs.

    Bu arada umarım şu anda almış olduğum plaka ( mezara kadar aynı plaka ) uygulamasına girer.

    Aklıma gelen birkaç sorunun cevabına ihtiyacım var ,


    - Arabanın ilk sahibi saolsun , elfreni düğmesine biraz sert asıldığından kırmış veya yayından çıkarmış , şimdi bu parçanın ( her nekadar motoru stop ettikten sonra otomatik devreye girsede) değişmesini istiyorum.Bu parça acaba garanti kapsamına girermi?

    - Arabanın içerisinde şifreli bijonları bulamadım acaba stepnenin içindemi yer alıyor ?

    - Klimalı torpido örneğin klimayı 18 dereceye ayarladığımda otomatikmi soğutuyor yoksa içinden birşey açmama gerek varmı ?(307 de torpidonun içinde bir valfimsi bir şeyi çevirince soğuk üfürmeye başlıyordu.)

    Çok teşekkürler




    Cem Bey, aracınızı iyi günlerde kazasız arızasız kullanmanızı diliyorum.. Hayırlı olsun..

    El freni düğmesi için servisle görüşün. Bu konuda bizim buradan yorum yapabilmemiz mümkün değil..
    Şifreli bijon somunu bir tanedir. Satan arkadaş nereye koymuş araştırmanız gerek. O olmadan tekerlekteki bir somunu sökemezsiniz.. Kayıpsa servisten temin edilebilir..
    Soğutmalı torpido gözü klima açıkken ayni soğutma miktarındaki havayı oraya da otomatikman gönderir. Bir düğmesi filan yoktur.. Ancak kapak dibine yakın yerdeki üfleme deliklerinin önünü bir şeyle kapatmamaya dikkat edin. İçine koyacağınız malzeme önceden soğutulmuşsa yol boyunca soğuk tutar. Ama sıcak konulan malzemeleri soğutması çok zaman alır. Aklınızda bulunsun..


    Hızlı bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim ,
    Tavsiye içinde teşekkür
    Durun bakalım daha bi yollara çıkmaya başlıyayım , paylaşımlarımda artacaktır diye düşünmekteyim

    İyi akşamlar
  • Üstadım,ben de Grand Picasso kullanıyorum, 22 bin küsur km'de aldım ve 15 ay oldu araç 83 bin km'de. Çok gezen biri olduğum için bu km gelmek zor olmadı:).. Aracı iki sene önce gördüğümde içimi gıcıkladı ve almak için kafaya koydum. Birkaç galerici gezdim çoğunun söylediği kılçık adamlar alır genelde böyle araçları oldu. Soyulma vs meselesi sizin tamamen beklentilerinizle alakalı, bunu diyen arkadaşlar da sağda solda dolaşan araçlara bakıp da ona göre konuşsa keşke. Denilen soyulma meselesi keyfe keder yerlerde. 2-3 yaşına giren araçlarda bırakın da bu kadar olsun. Haa bir de Mercedes ve Bmv'lerin hakkını teslim etmekle birlikte, onlar da dahil hangi araca bindiysem araç beni sıkıyor,bunalıyorum.. Bir de aracın fiyatı korkulanın aksine sınıfındaki diğer araçlar gibi düşmüyor da. 5-6 ay önce araca chip Tuning uygulattım,aracım 130 bg ve 300 Nm Tork oldu... Canavar gibi biniyorum, Allah kaza bela vermesin...
  • Üstad, şifreniz iptal de edilmiş olabilir. Araştırın. Benim aracımınki iptal edilmişti mesela.
  • Eğer verileri sıfırlamadıysanız 10 lt'den 8.5 lt'ye düşmesi normal. Sıfırlarsanız daha net ölçüm yaparsınız.
  • Cem bey aracınız hayırlı olsun. Ben aracımı CTR aracılığıyla aldım ve aldığımda Gebze'de ikamet ediyordum. Servis vs hoşuma gittiği için 60-70 km giderek her seferinde aracımı CTR'ye götürdüm ta ki sel felaketine kadar. Sel felaketinde CTR solar altında kaldı ve daha bugün itibariyle de açılmış değil,geçenlerde önünden geçerken tamamen boşaltmış olduklarını gördüm. Kıl bir kullanıcı olduğum için ufak tefek bir iki sıkıntı için aracımı Anadolu yakasında bir yetkili servise götürdüm ama memnun kalmadım. Citroen Dialog'u arayıp,ben kıl bir kullanıcıyım bana en iyi servisinizi söyleyin,Ankara'da derseniz Ankara'ya götüreceğim dedim. Şükür ki bana Yeni Bosna'da SERHAN'ın telefonunu verdiler. Gittim gerçekten memnun kaldım(biraz uzun oldu ama internette çok dolaşmadığımdan mazur görün) Selamlar..
  • Picasso'yu görene kadar illa ki c-max diyordum. Ama her halukarda Picasso Picasso PİCASSO. (5008 de olabilir, ama Picasso bir adım önde yine de, neden 5008 olabilir dedim,donanımı zannedersem daha iyi,gerçi test sürüşü için form doldurdum aradılar ama henüz gidemedim.)
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.