Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, " almak üzereyim, alıyorum " filan derken Grand C4 Picasso'mu bu gün İzmir'de Alsancak Oto'dan teslim aldım.. Aracı almadan önce görüştüğüm diğer bayilere göre eski Vectra'mın takasında olsun, yeni arabamın fiyatında olsun daha uygun teklifler veren Alsancak Oto'ya ve bu şirkette muhatap olduğum satış temsilcisi Murat Bey ve şirketin satış müdürü Ali Rıza Bey'lere gösterdikleri yakın ilgi ve kolaylıklardan ötürü teşekkürü bir borç biliyorum..

    Gelelim Grand C4' e.. ( Dial Up ile bağlandığımdan resimlerini daha sonra upload edeceğim..) Arabayı teslim aldıktan sonra bugün 30 km si şehir içi, gerisi otoyolda olmak üzere 120 km kadar yol yaptım. Biliyorum , tam bir değerlendirme için bu mesafe oldukça az ama yine de ilk sürüş izlenimi için sanırım yeterlidir.
    Öncelikle belirteyim, bu araba " ben koltuğa oturur, marşa basar giderim" kafasında olanlar için sanırım birkaç numara büyük gelir. Türkiye'de satılan tek versiyonu en üst donanım seviyesinde olmamasına rağmen kullanıcısından en azından asgari bir bilgisayar bilgisi ve yeni teknolojiye uyumlu olma kriterlerini yakalamış olmasını istiyor..
    En azından tüm fonksiyonlarını uygun kullanabilmek için bu böyle.. Yoksa vitese takıp gaza basan herkes kullanabilir şüphesiz. Ama sonra burada " ah şu arabadan hiç memnun değilim, şöyle arıza çıkardı, böyle problemli" diye şikayet etmeyelim. Yeni nesil otomobillerde ve dolayısı ile Citroen 'de de bahis konusu olan hataların çoğunun eksik teknolojik intibaktan, yani kullanıcı hatasından kaynaklandığını düşünüyorum..

    Koltuğa oturup yola ilk çıktığımda arabanın uzak ön camıve kesintisizyan görüşler nedeni ile kendimi bir otobüs kullanıyor gibi hissettim. Ama bu çabuk geçiyor ve iç dış hacim ve ölçülere kolay alışıyorsunuz. Direksiyon göbeğinin dönmemesi kullanımda hiç bir farklılık ve handikap yaratmıyor. Görüş genişliği yüzünden arabanın sürati de hiç hissedilmiyor diyebilirim. 60 la gittiğinizi zannettiğiniz anda ekranda 90 km yi görünce şok oluyorsunuz ve ekranın hata yaptığını düşünüyorsunuz..
    110 HP HDI motor sandığımdan daha güçlü çıktı. Standart kullanmada klima da full açık olmasına rağmen hiçbir problem yaşamadım. Hele rodajdan sonra daha da performanslı olacaktır.
    Buna karşın MCP yani otomatikleştirilmiş manuel şanzıman için normal otomatik vites şanzımanları kadar düzgün diyemeyeceğim. Yani vites atışlarında sizin yerinize bir robotun debriyaja bastığını hissediyorsunuz. Dolayısı ile vites değişimlerinde çok küçük bir boşluk hissi oluşuyor. Bu alışana kadar biraz farklı bir duygu yaratıyor.. Ama şanzıman " auto " kullanımda çok çabuk ve kısa aralıklarla 6 ncı vitese geldiğinden bu histen hemen kurtuluyor ve bu viteste arabanın yağ gibi akışı ve sessizliği ile mest oluyorsunuz...

    Oto yolda hız sabitleyici, hız sınırlayıcı vs.. hepsini denedim.. 95 km ye ayarladığımda yaklaşık 45 km boyunca sadece bir kez uzun bir inişte km 96 oldu o kadar. 95 i ip gibi tutuyordu. Bu sürüşte ortalama tüketimi bilgi ekranında 6.9 L olarak okudum. Ama gerçek değerlerin yaklaşık 5000 km sonra ortaya çıkacağını biliyorum..
    Sonuçta şu kısa kullanımda ilk kez bir Citroen kullanan birisi olarak arabayı çok beğendiğimi, yolda çok arabaya tepeden baktığımı, süspansiyonun ne demek olduğunu öğrendiğimi, evin önünde pek çok kişinin meraklı sorularını yanıtladığımı söyleyebilirim.
    Deneyimim arttıkça arabamın iyi ve kötü yanlarını burada sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz..
    Herkesin gönlündeki arabaya sahip olmasını diliyorum...
    Saygı ve sevgilerimle....
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Herkese selamlar.

    Bugün başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. Haftanın 2-3 günü çıktığım, birden yükselen ve kıvrılarak ilerleyen oldukça dik bir rampa var, Zekeriya köye giderken. Sanırım uzunluğu 200mt vardır. Neyse o yokuşa yaklaşırken baktım benim picassonun aynı rengi ve 5 kişiliği benim önümde seyrediyor, şoförü kadındı. Sırf çıkarken siyah duman atıyor mu diye merak ettiğim için sollamadım. Dedim en kötü yavaş yavaş çıkarız.

    Abi yok böyle birşey, rampaya girer girmez önce araç irkildi, muhtemelen gaza çok yüklendi (ki 3. vitesle başlayıp, bağırmadan vites küçültmeden rahatça çıkabiliyor araçlarımız) araç vites küçülttü ve hanımefendi panikleyip gazdan ayağını çekti bu sefer de tork yetmedi, araç duracak oldu, sonra yeniden gaza yüklendi sonra yine gazı bıraktı veya kendisi vitesi büyülttü, arkada beni kangren etti, 3. seferde bastım geçtim.


    Şimdi acemi şoför olabilir, bilmediği mevki olabilir, gündüz farlı kasadan olduğu için 2011 veya üstüdür diye düşünüyorum bu araçtan indirsek, muhtemelen diyeceği ilk şey bu aracın şanzımanı berbat. Çok sarsıyor, kafası karışıyor.

    İnsanların MCP hakkında veya geel olarak yarı otomatik kullanmayı bilmeden/beceremeden geldiği yargı bu oluyor.

    Şimdi diyeceksiniz neden bunu anlattın. Dönüş yolumda da arkadaşımın ricasıyla onun tanıdığı birini aldım araca. Beyefendi eski 308 kullanıcısı çıktı.
    Ya dedi bu araçların arızası bitmez, vitesi de gerçekten çok konforsuz.
    Sonra yolda bir sessizlik oldu, gidiyoruz. Dur kalk , yokuş çıkış iniş. Dedi bu tam otomatik heralde, hayır dedim bu muhtemelen 308lerdeki MCP şanzıman.
    Sonra geçen diyalog

    -Nasıl memnun musun?
    -Hamdolsun yetiyor, 7 yıldır bende araç.
    -Ooo iyi dayanmışsın 7 yıl, arıza çıkarmadı mı hiç.
    -EGR bozuldu, o kadar.
    -Maşallah.. Km'ye bakar.. 199800km.. Km de 200bin olmuş artık başlar masrafları, sen sat hocam bunu.
    -Nasip..

    Yol devam ederken..
    -Ya bu araçlar da çok geniş rahatmış... (hafif kar yağarken, ağaçlı yoldan geçiyoruz) ya bu ön cam ne güzelmiş kocaman, çok ferah ya.. Kaç yakıyor bu..
    -Son 1350km ortalaması 5.3lt, ortalama hız 35..
    -Gözler fal taşı harbi mi ya.. Ama çekişi zayıf, büyük araç ya..
    -Dedim 0-100 arabası değil ama tırmanırken hiç mahcup etmedi.


    Nitekim, araçtan inerken sıfırı var mı kaça bunlar diye konuşuyorduk.

    Demem o ki.. Bu araçla bu forum olmasa hayatta tanışamazdım.
    Bilgi paylaşan.
    Yorum yapan herkese teşekkür etmek istedim.

    Çünkü bugün 06 Şubat 2020.
    Ben Picassomu 07 Şubat 2013 yılında aldım. O zamandan beri de keyifle kullanıyorum.
    Mükemmel değil ama fiyat/performans aracı.

    Bu arada bu yıl indirimler nedeniyle ve sıfır fiyatların altın/döviz hatta emlak yatırımını bile suni olarak geçmesi beni üzdü ve araç değiştirmeye karar verdim.

    Sıfır olarak
    C5 Aircross
    3008
    Civic Executive+ 9AT

    İkinci el
    Ford S Max
    Alhambra

    gibi araçları markaja alıp kimiyle test sürüşü yaptım.
    Eşimi Civic ve c5 Aircross testlerine de özellikle götürdüm ki 2 çocuğumla, hani bıdı bıdı olmasın sonra.
    Yok arkadaş..
    Olmadı. Civic Executive+ henüz yoktu zaten, sırf alıp bir süre sonra satmak için istiyordum yoksa para birikmiyor.
    Hakikaten gereğinden uzun süre geçirince ailem çok fena alıştı bu araca.
    c5 aircross da olmuşken 7 kişi olsun yine dediğimizden sanırım birkaç yıl daha geçireceğiz nasipse ve hayırlısı ise.

    Bir yandan da diyorum ki
    Vergisi düşük
    Yakıtı da iyi
    Borçsuz harçsız bin git işte.

    Hepinize kazasız, belasız sürüşler diliyorum.
    Bütçenize uyan bir araç bulur musunuz bilemem. Ama şöyle bir gerçek var. Kimse bana bir daha ne hatchback ne de sedan bir araba aldıramaz. çoğu SUV dan bile daha ferah ve geniş. Müthiş bir yer kullanımı tasarımı var. Bu aracı farketmeme sebep olan en önemli özelliği vites ve el freni olan bölümün tamamen boş olması ve arka sırada şaft tüneli gibi bir bölüm olmaması ve zeminin dümdüz olmasıdır. Bu arabada yapılabiliyorsa diğer arabalarda neden yapılamıyor anlamış değilim.
    Merhaba Citroen Grand C4 Picasso 2008 model 7 kişilik versiyon sahibiyim. Aracı 2017 Aralıkta aldım. Araçta iç kapı döşemelerinin yapış yapış olması problemi vardı bu problemi çözmek için uzun süre düşündüm, değişik çözümleri denedim ancak muvaffak olamadım. Ta ki 3M yapışkanlı Poliüretan kaplama yapan Ayhan Bey'i bulup ona ulaşana kadar.



    Araç içine yapılan 3M yapışkanlı Poliüretan kaplama ile araç yep yeni ve bambaşka bir görünüme kavuşuyor. Ben Piano Black Poliuretan kaplamayi tercih ettim. Tek kelime ile mükemmel. Kapılar ve döşemeleri, Klima çerçeveleri ve tuşları, teyp çerçevesi, soğutucu ünitesi üstü, el frenini olduğu bölüm komple torpido açma kapama kapakları v.d. ...



    Youtube linkini paylaştığım benim aracın 3M yapışkanlı Poliüretan kaplama aşamalarını içerir videodur.


    https://youtu.be/qU3_SOLsgvs





    Izleyiniz...





    Irtibat için arayınız



    0532 270 77 78 Ayhan Bey (Üsküdar da)



    0553 343 28 98 Ceyhun Bey


    https://www.instagram.com/jeyhunaly/


    https://www.youtube.com/channel/UClSDU43C8V-QtwsJSwEcAQQ





    260 farklı araç içinde ürünlerin mevcut olduğunu söylemişlerdi



    Ben çok memnun kaldım sizde kendilerine ulaşarak ve araç modelinize uygun fiyat alarak bu problemden kurtulun.

    NOT: Kamu kurumunda mühendis olarak görev yapıyorum. Bu foruma 2008 yılında üye oldum. Bazı konularım, paylaşımlarım ve diğer başka konulara dair cevaplarım da oldu. Başıma gelen sorunu ve çözü önerisini siz grubu takip eden arkadaşlara da faydam olsun diye burada paylaştım. Kamu görevlisi olduğum için ticaret ile uğraşmıyorum. Art niyetli düşünen arkadaşlara teessüf ederim. firma yetkilisinin cebini ve gerekli tüm bilgileri de burada paylaştım. keşke bana soracağınıza oradan firma sahibini arayıp sorsaydınız. Firma sahibi le 27 Ekim tarihinde yaptığım yazışmanın ekran görüntüsünü de paylaşıyorum ki artık bu farklı düşünceler ortadan















  • quote:

    Orjinalden alıntı: jetranger

    Arkadaşlar, güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. Allah kimseye kaza bela vermesin.. Herkese güvenli sürüşler diliyorum.
    Resimlere gelince, dial up ile bağlandığımdan resim upload etmek çok zaman alıyor.. Ama birkaç tane koymaya çalışayım..

    http://i132.photobucket.com/albums/q34/Iskarmoz/DSC01657a.jpg

    http://i132.photobucket.com/albums/q34/Iskarmoz/DSC01658a.jpg

    http://i132.photobucket.com/albums/q34/Iskarmoz/DSC01660.jpg

    Umarım linkler çalışır..
    Hepinize güzel bir pazar günü diliyorum. Esen kalın..



    Maşallah Maşallah ! Çok güzel Allah nazardan saklasın siyah olduğu iyi olmuş çok yakışıklı görünüyo İnşallah garajınız vardır.Bendede siyah bora var çok kirleniyo çünkü malesef:( Tekrar hayırlı olsun abi




  • merhabalar
    yeni araç alan arkadaşlara kazasız ve hayırlı günlerde kullanmalarını diliyorum,çok iyi bir tercih yaptıklarından ötürü kutluyorum

    ve ,bir Citroen Yetkili Satıcısı olarak gereken her desteği vermeye hazır olduğumu da aklınızdan çıkarmamanızı hatırlatmak istiyorum
    bu arada yeni araç almak isteyen arkadaşlara da seve seve yardımcı olabilirim

    ben istanbul da ,Avrupa nın en büyk Citroen satış noktasında,satış biriminde çalışıyorum

    CTR PLAZA /GÜNEŞLİ-İSTANBUL
    www.ctrplaza.com.tr
    0212 495 15 15
    0535 651 11 23
    Kamil ECE
  • merhaba arkadaşlar ben de citroen picassocular arasına yeni katılacağım. Araç siparişini verdik cuma yada pazartesi günü teslim edecekler. bende full(aydınlatma paketli olandan) aldım. rengi kül gri. hiç test sürüşü yapmadım. Bir hafta sonu (kasımda) üç arkadaş tüm araba bayilerini dolaşıp yeni nesil teknolojik araçları görelim dedik. saydık 10 farklı araba bayisini gezmişiz. ben bu arabanın varlığından bile habersizdim. hatta citroene girmek dahi istememiştim çünkü hiç düşünmediğim bir marka idi. girdik ve arabaya vurulduk. başka araba düşünemez olduk. süreç bizi almaya kadar götürdü ve şimdi aracın teslim edilmesini bekliyoruz. Allah herkese gönlündeki arabayı nasip etsin. aralığın son haftası pazartesi günü bayiden araç için işlemleri yaptık. malum ocak pulu ve trafiğe 2008 çıkışlı olsun diye ocağın ilk haftasını bekliyoruz. aynı bayide bizim gibi 45 kişi daha beklemeyi düşünmüş. inşaallah trafik işlemleri kısa sürede biter de arabaya kavuşuruz.
    www.citroen.co.uk adresinde daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz(ingilizce) tüm citroenleri içten ve dıştan 360 derece görebilirsiniz. ben bu yazıyı yazdığım sırada site teknik sebepden dolayı kapalı olduğunu ana sayfasına yazmış onarıyorlarmış.
    Benim picassoculara bir sorum olacak. araç içinde hiç el GPS'i kullandınız mı? sormamın sebebi araç camlarının atermik olması GPS sinyallerini zayıflatır diyorlar. bizzat denemiş olan arkadaşlardan bu bilgiye ihtiyacım var.
    citroen grand c4 picasso videolarına youtubedan ulaşabilirsiniz. bir örnek link aşağıda
    http://www.youtube.com/watch?v=5SSfH0xp4_c

    HERKESİN YENİ YILI KUTLU OLSUN




  • quote:

    Orjinalden alıntı: eseseses

    şu anki fiyat konusunda kimsenin bilgisi yokmu yawww






    arkadaşım bende bu araç yok amawww.citroen.com.tr adresinden bakabilirsin fiyat listesine
  • http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=110325

    bu adreste mpv araçları test eden bir kişinin yazısı var . Mpv almak isteyenlere fikir verebilir picassocular da okusun bence.
  • KONUMA BAŞLAMADAN EVVEL BUNU ÇOK DİKKATLİ OKUYUNUZ LÜTFEN ARABA ALIRKEN DİKKAT EDİN PARAYI SOKAĞA ATMAYIN RİCA EDİYORUM...
    YAKLASIK 1 AY EVVEL MOTORDAN ISLIK SESİ GELMEYE BAŞLADI.ARABAM citroen 2008 MODEL SEDAN DİZEL 3000 KMDE..SÖNMEZLER DENEN ERZURUMDAKI CİTROEN SERVİSİNİ ARADIM.GÜYA USTABAŞI DEDİKİ BU NORMAL SES ISLIK SESİ..1.2.3.4. VİTESLERDE GAZA BASTIKÇA ARTAN SES..KULAĞI RAHATSIZ EDECEK ŞEKİLDE..HDI MOTORLARDA NORMALMİŞ???ERZURUMDAKİ SERVİS..??SERVİS DENİRSE TABİKİ..REZALET..NEYSE BEN ARABAMLA GUMUSHANEDEN YOLA CIKTIM VE YAKLASIK 1000 KILOMETRE BU SESLE GİTTİM KONYAYA KADAR..NEYMİŞ NORMAL ISLIK SESIYLE..KONYADA SERVISE GITTIM 3000 KM BAKIMI İÇİN..USTA DUYAR DUYMAZ ARABAYI MARŞINI KAPATTIRDI..VE DİREK BU SES TURBODAN
    GELIYOR DEDİ..TURBOYA BAKILDI TURBONUN PERVANESİ KANATLARI EĞİLMİŞ..SEBEP??SEBEİ HORTUMDAN KOPAN LASTİK PARÇASI..PERVANEYİ EĞİYOR..3000 KMDE SAYIN ARKADAŞLARIM REZALETE BAKIN..40 MILYARLIK ARABA BUNLAR..VE ERZURUM SERVİSİ BUNA NORMAL DİYOR..DAHA REZALET BITMEDI YENİ BAŞLADI İİ DİNLEYİN..EVET TURBO ELLERINDE YOK DEGISMESI GEREK,GARANTİ KAPSAMINDA..GELMESİ NEYMIS 15 GÜNÜ BULURMUS..AİLE PERİŞAN..KONYADA KALMAK MECBURIYETI ÇOLUK ÇOCUK...AMA KONYA SERVİSİ BİR İYİLİK EDİYOR BU TARIHI ERKENE ALMAYI BASARIYOR YAKLASIK 5 GÜN..OLAY CUMARTESİ YASANIYOR ÇARŞAMBA HALLOLUYOR..VE BANA DENIYORKI EGERKI ARABANIZ YOLDA KALSAYDI SİZE ARAC KİRALARDIK,OTEL PARASI VERİRİDK..AMA SERVISTE TESPI ETTIGIMIZ İÇİN MALESEF ARABANI BURDA TUTACAGIZ VEREMEYIZ VERIRSEK SORUMLULUK KALKAR..İÇİNDE TATILE CIKARKEN ALDIGIMIZ ESYALAR VS..REZİLLİK..CİTROENMIİ SEDANMIS HDI MOTORMUŞŞ...BIRAKIN ARKADAŞLAR.BENIM ARABAMIN TURBOSU 3000 KILOMETREDE ZARAR GORUYOR VE BANA GARANTI KAPSAMINDA ARAÇ BİLE KİRALAMIYORLAR..BIKTIRILDIM AÇIKÇASI..HERŞEYE RAĞMEN KONYADAKİ SERVİSE ERKEN HALLEDEBILDIKLERI ICIN TESEKKUR EderiM..SORULARINIZ VARSA CEVAPLAMAYA HAZIRIM..




    Bakınız bu yazıhttp://forum.donanimhaber.com/m_22870892/tm.htm adresindedir. Aynı ıslık sesi bende de başladı bir süredir. Adamı delirtiyor...




  • merhaba arkadaşlar.ben de bu aracı inceliyorum ama grand olmayan 5 kişilik modelini.forumda böyle bir başlık yok.o nedenle sizlere danışacağım.bu iki model arasında büyüklük dışında fark var mı?mesela benim en çok kafama takılan süspansiyon.ben de g.punto var ve sevmediğim tek yönü sert süspansiyonları.kaldı ki bu araç biraz spor sayılabilir sert süsp. anlayışla karşılanabilir. ama türkiya yollarında beni rahatsız ediyor.mpv tarzı bir araçtan ise ilk beklentim konfor rahatlık sessizlik.performans ikinci planda.acaba 5 kişik picasso da 7 kişilik kadar sert süspansiyona mı sahip?bi arkadaş daha rahat sanki demişti.belki daha küçük olduğu içiin daha yumuşak olabilir?ikizlerim ne kadar rahat eder?

    ' MPV sınıfında üretilen diğer otomobiller gibi sportif karakterden uzak ve konfora yönelik kullanılmış süspansiyon sistemi rahat bir kullanım sunarken hızlı girilen virajlarda sağa ve sola yatarak biraz da olsa tedirginlik yaratıyor.'

    http://www.maxicep.com/motorlu-tasitlar-ve-modifiye/citroen-c4-picasso-154688.html bu sitede test sonucu bunlar yazılmış.yahu bu adamlar başka araçları mı test ediyorlar yoksa firmadan para mı alıyorlar ben anlamadım.burada bagaja doblolara konulan ağırlıktan bahsediliyor test eden adamlar yumuşak süspansiyonlu diyor.

    neticede forum kullanıcıları en iyi test pilotudur bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dişçi79 -- 31 Ağustos 2008; 1:12:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: haydin_tr

    Herkese merhaba,

    Citroen C4 Grand Picasso aracima kar lastigi almayi dusunuyorum. Araca uygun lastik tipi 215/55R16 sanirim. Su anda Michelin almayi dusunuyorum. Yanliz 3 farkli modeli var: Pilot Alpin, Primacy Alpin ve Alpin olmak uzere. Michelin'in kendi sitesinin tavsiye ettigi model Pilot Alpin PA3 veya Primacy Alpin. Citroen bayii ise standard Alpin modelini taktiklarini soylediler. Biraz kararsiz kaldim. Aranizda almis olanlar veya konu ile ilgili bilgisi olanlarin tavsiyesi olursa memnun olurum.



    haydin merhaba bende dün itibariyle karaoğlanı baştan yarattım önce kışlık kar lastiklerden başlayalım herkes kışlık lastiklerde markanın önemli olmadığını söyledi (michelin bayisi dahil) o yüzden kumho aldım 4 tanesini taksitle 580 ytl aldım ama yazlık lastiklerde en iyisi tabiki michelin ardından hep şikayetci olduğum farları sonunda cesaret edip xenon taktırdım. forum sitelerinde bazı picasso kullanıcıların yorumlarınıda dikkate alarak çin malı xenonlardan uzak durdum ve mtec r1 roleli 6000k H7 xenon taktırdım hiçbir sorun yok çok şükür canavar aydınlatıyor ohh be dedim sonunda kör gibi gidiyormuşum . çin malı taktıran arakdaşların şikayetleri far yakınca hidrolik direksiyon kilitlenmesi, abs iptali, cam silecek motoru bozulması müzik dinlerken hışırtı gibi o yüzden takacaklara tavsiyem kesinlikle mtec olmalı. uzunlarada yine mtec h1 ampul taktırdım ayrıca park lamlabaları sarı kaldığı için ankarada bulamadım H6 tip ampul sipariş ettim bakalım yarın gelecek gibi. aslında çokda önemli olmadığını hava kararınca anladım böyle daha güzel gözüküyor . bir de kauçcuk paspas aldım tam uydu.

    Bu dediklerimin hepsine takma işçiliği dahil 450 ytl peşin fiyatına taksitle para verdim ankaradaki arkadaşlara tavsiyem internet aracılığla bulduğum şaşmazdaki özen ticarete kesinlikle gidin ve ilgi alaka görün derim buradan bir kez daha ümit beye teşekürler. aracın herşeyiyle sanki kendi arabası gibi ilgilendi ve antifirizli 5 lt cam suyu hediye etti gidin ve ne lazımsa kaliteliyi ucuza alın derim ben. zaten lastikleride ümit bey halletti iskitlerdeki bir arkadaşını arayıp o fiyata 10 taksitle almış oldum. biraz araştırırsanız mtec sadece en ucuz yerde 450 ytl kaldıki benim taktırdığım R1 roleli daha pahalı, uzunlara H1 70-80 ytl ,paspas tam uydu karaoğlana 50-60ytl. bugünde 1 hafta izin aldım karaoğlanı komple bi temizlettirdim kar lastiğimde var artık bekle beni ılgaz diyorum ve herkes faydalansın diye özen ticaretin internet adresinide buraya koymakda bi sakınca görmüyorum.

    http://www.ozenticaret.com.tr/asp/index.asp




  • Grand C4 Picasso ile ilgili neredeyse tüm yazıları (yorum ve şikayet) okudum. Tespit ettiğim genel sorunlar özetle;
     İnternet sitesinin çok basit olduğu,
     Garanti süresinin iki yıl uzatılamadığı,
     Servislerde karşılaşılan kötü davranışlar,
     vb

    Citroen Merkez’e bir e-posta gönderdim ve yukarıdaki konuları çok detaylı bir şekilde açıkladım ve kısa sürede cevabı geldi.

     Adreslerini verdiğim yabancı siteleri incelediklerini ve aradaki farkı gördüklerini (geçte olsa) ve gereğini yapacaklarını bildirdiler.
     Garanti süresinin iki yıl uzatılabilmesi için el değiştirmemiş olması, 50000 km.yi geçmemesi gerekiyormuş ve başlangıçta yaptırılırsa daha ekonomik oluyormuş.
     Şikâyet sitelerini kendileri de takip ediyorlarmış ve ilgileniyorlarmış (!).

    Bunları duymak beni sevindirdi ve umutlandırdı. Değişiklikleri göreceğiz. Son olarak tüketici hakları konusunda da bazı hatırlatmalar yapmak istiyorum. Aslında ilgili Kanun ve Yönetmelikleri okuduğunuzda göreceksiniz ki tüketicilerin hakları oldukça fazla, ama haklarımızı ve kullanmayı bilmiyoruz. Ben şu an kullandığım aracım için iki yıl full garanti uzattırdım. Tabii ki firma avukatlarına da bundan sonra uslu duracağıma dair taahhütname verdikten sonra. Bana, noterden çektiğim ihtardan sonra “OLMAZ” cevabını verdiler. Ben de İstanbul’a Genel Müdürlüklerine giderek bana o cevabı verenlerle toplantı istedim. Ben aracımın değiştirilmesini istedim, onlar garanti uzatmaya razı oldular. Sonuç: FIAT 0 – BEN 1


    http://www.tuko-bir.org.tr/frame.asp?sayfa=kanunlar

    4077 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI KANUNUNUN YENİ ŞEKLİ DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR Kanun No. 4822

    Bu sayfanın sol tarafında YÖNETMELİKLER linki var.

    KAPIDAN SATIŞLARA İLİŞKİN UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK
    KAMPANYALI SATIŞLARA İLİŞKİN UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK
    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK
    ETİKET, TARİFE VE FİYAT LİSTELERİ YÖNETMELİĞİ
    DEVRE TATİL SÖZLEŞMELERİ UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK
    TİCARİ REKLAM VE İLANLARA İLİŞKİN İLKELER VE UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK
    AYIPLI MALIN NEDEN OLDUĞU ZARARLARDAN SORUMLULUK HAKKINDA YÖNETMELİK
    TÜKETİCİ SÖZLEŞMELERİNDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR HAKKINDA YÖNETMELİK
    SANAYİ MALLARININ SATIŞ SONRASI HİZMETLERİ HAKKINDA YÖNETMELİK
    PAKET TUR SÖZLEŞMELERİ UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK
    MESAFELİ SÖZLEŞMELER UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİK
    TANITMA VE KULLANMA KILAVUZU UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK



    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK
    (14.06.2003 tarih ve 25318 Sayılı Resmi Gazetede Yayımlanan)

    http://www.tuko-bir.org.tr/kanunlar/GarantiBelge.doc

    Garanti ve Tamir Süresi
    Madde 6 — Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıl ve/veya ilişik listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.
    Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin 2 yıl olduğu kabul edilir.
    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
    Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.
    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı–üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.




  • Merhaba,

    - grand C4 almayi dusunuyorum OTV indirimden faydalanarak.. Bu donemde satin almayi dusunenler ile beraber satin alma yapip pazarlik sansimizi arttirabiliriz. Var midir bu donemde alim yapmayi dusuneneler ??

    - http://www.euroncap.com//carimages/263_crs.jpg resminde iki cocuk ile EuroNCAP tarfindan yapilmis carpisma testi var.. Benim merak ettigim ise bu resimde gozuktugu gibi yeni dogan ve 5-6 yas cocuklari icin iki adet isofix destekleyen oto koltugunu 2. sirada yanyana koyup kullanmayi denediniz mi?

    Boyle kullanabilirsem 2. sirada ucuncu koltuk bosa ciktigi gibi 3. siraya da gecis mumkun olabiliyor. Yoksa bir cok sedan daki gibi sadece sag sol tarafta isofix destegi nedeni ile koltuklari kenarlara yerlestirirsem arabaya cocuklardan baska kimsenin oturmasi cok zorlasiyor 2. ve 3 .sira koltuklarda..


    - Grand C4 almadan once yaptiginiz degerlendirmelerde Grand C4 disinda uc koltukta da isofix destegi olan baska bir otomobil ile karsilasatiniz mi?




  • Citroen C4 Sedan kullanıcısıyım aracımdan memnunum ama artık bende Picasso İstiyorum ama takata Citroenin kendi araçlarına değer vermemesine anlam veremiyorum.

    2008 Model Picasso ile takas yapabileceğimi belirtmek istiyorum.

    http://www.sahibinden.com/citroen_c4_sedan_10_aylik_6500_km_de_ve_lpg_li_kacmaz_bu_arac-27WQQaXQQ13775592WQQpXQQdisplayitem
  • Arkadaşlar, Grand C4 Picasso'nun bagaj kabiliyetine bir örnek vermek istedim..

    http://img211.imageshack.us/img211/7500/dsc03357a.jpg

    http://img160.imageshack.us/img160/8012/dsc03356a.jpg

    Yukarıdaki fotolarda da gördüğünüz gibi 2 nci sıra koltukları yatırdıktan sonra içine ayakları kapanmayan bir demir somya ( 185 x 85 x 25 cm ), üzerine bir tek kişilik yatak ( 190 x 90 x 20 cm ) koyup, somyanın altındaki böşluğu da eşya ile doldurup İzmir'den Çeşme'ye götürdüm. Bağaj kapağı normal kapanmış halde tabi ki.. Yükseklik bagaj camının çok altında kaldı. Yani üzerine 2 yatak daha kesin sığar.
    Ön koltuklar biraz öne çekildi ama rahat kullanmaya engel değildi..

    Haftaya da 180 cm boyundaki buzdolabını götürmeyi düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetranger -- 28 Nisan 2009; 22:45:41 >




  • quote:

    Emsal araçlar arasında "teknik özellik/performans/fiyat" araştırması yaptığınızda daha uygununun olmadığını göreceksiniz (CHRYSLER GRAND VOYAGER hariç).


    Chrysler Voyager (Grand olması fark yaratmıyor) ile yapılan karşılaştırmayı kesinlikle kabul etmiyorum.

    Çarpışma testine buradan ulaşabilirsiniz (ingilizce)

    http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/277.aspx

    İnternette biraz araştırırsanız ön yolcu koltuğunun bir kaza anında ön koltukta isofix ile sabitlenmiş bebek koltuğunun üzerine kapanarak bebeği öldürdüğünü, sonra da arkada tarafa doğru kapanıp isofix ile sabitlenmiş çocuk koltuğunda oturan çoğucu öldürdüğünü gösteren deneylerin videolarını bulabilirsiniz. Hatta iki çocuğunu bu şekilde kaybeden bir baba hayatını adadı bu işe.

    Tabi ki eksiklikleri olan bir araçtır ama ne istediğinizi bilerek bu aracı satın almak kendi açınızdan faydalı olacaktır.




  • Ben de önümüzdeki hafta başı 5 kişilik picassoma kavuşuyorum.
    Forumu baştan sona okudum, daha aracı almadan pek çok bilgi edindim, katkıda bulunan herkese teşekkürler. Aracımı kullanmaya başladıktan sonra ben de izlenimlerimi yazmaya çalışacağım.

    Bu arada Citroen kullanım kılavuzlarını internet üzerinde buldum, Türkçe dahil pek çok dilde ve her model için var. C4 Picasso kılavuzunu okumaya başladım bile. Benim gibi almadan önce göz atmak isteyen veya okumak isteyenler için link;

    http://service.citroen.com/ddb/code/index_tr_tr.htm

    Saygılar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volatile1


    Ben de önümüzdeki hafta başı 5 kişilik picassoma kavuşuyorum.
    Forumu baştan sona okudum, daha aracı almadan pek çok bilgi edindim, katkıda bulunan herkese teşekkürler. Aracımı kullanmaya başladıktan sonra ben de izlenimlerimi yazmaya çalışacağım.

    Bu arada Citroen kullanım kılavuzlarını internet üzerinde buldum, Türkçe dahil pek çok dilde ve her model için var. C4 Picasso kılavuzunu okumaya başladım bile. Benim gibi almadan önce göz atmak isteyen veya okumak isteyenler için link;

    http://service.citroen.com/ddb/code/index_tr_tr.htm

    Saygılar



    Bu harika oldu. Ellerinize sağlık.




  • Arkadaşlar Grand C4 Picasso için çok güzel görsel anlatımların olduğu bir site veriyorum. Ancak bu sitede gördüğünüz her özellik maalesef ülkemizde yok.

    http://grandc4picasso.citroen.com/uk/
  • Sevgili arkadaşlar herkese merhabalar. Donanım Haber birinci Ankara buluşmasını 7 Şubat'ta yapmıştık. Şimdi ikincisini düzenlemeye geldi sıra. Sizlerinde desteğiyle düzenleyelim diyorum. Katılmak isteyen arkadaşlar fikir verirse sevinirim.

    7 Şubat'taki Ankara buluşmasının konusu.
    http://forum.donanimhaber.com/m_29459192/mpage_1/key_/tm.htm

    Yeni yapmayı düşündüğüm buluşmanın konusu.
    http://forum.donanimhaber.com/m_32341909/mpage_1/key_//tm.htm#32341909

    Gelmek isteyen tüm arkadaşlara kapımız açık.

    Selamlar.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.