- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
a4 tech webcam sorun acil yardım...
25 Cevap53797 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


7 Mesaj
13 Ağustos 2007; 15:36:01 

daha önce aynı sorunla karşılaşan var mı bilmiyorum ama acil yardım gerekiyor.benim a4 tech pk-5 model bir webcam im var.pc ye kurdum sorunsuz bir şekilde çalışıyor ancak tek sorunu msn de yaşıyorum.msn de cam açmak istediğimde "şu anda ses ve görüntü kurulumunuz çalıştırılamıyor" diye yazı çıkıyor.ve ben msn de cam açamıyorum...

böyle olunca pc den sildim ve tekarar yükledim sorun ortadan kalkmadı ne yazı ki.msn dışında fotoğraf çekebiliyorum.ama msn de bi türlü kullanamıyorum...yardımcı olursanız sevinirim...
teşekkürler...


263 Mesaj
13 Ağustos 2007; 17:38:58 

msn için ayarını yapman lazım msn ye tanıtman lazım yoksa msn de çalışmıyor eylemlerden görüntütü ve seslere gir ordan tanıt


_____________________________

<<<KASTAMONLU>>>


7 Mesaj
13 Ağustos 2007; 20:24:02 

denedim ama o da olmuyor.eylemlerden görüntü ve ses ayarlarına tıkladığımda da "şu anda ses ve görüntü kurulumunuz çalıştırılamıyor" hatasını veriyor...


3259 Mesaj
13 Ağustos 2007; 21:35:09 

Webcam'i baştan kurmanız önerilir. Eğer sorun devam ederse bilgisayarı önceki bir tarihe sistem geri yükleme ile alabilir, tekrar webcam yüklemeyi deneyebilirsin.


84 Mesaj
13 Ağustos 2007; 22:16:58 

Sitesindeki driver linki çalışmıyor, bu durumda akla gelen driver problemli gibi, birkaç gün bekle sonra sitesinden driver"ı indir dene bakalım belki sorunun düzelir...

http://www.a4tech.com/e...CID=77&SCID=89&MNO=PK-5



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZupS -- 13 Ağustos 2007; 22:17:33 >


_____________________________



7 Mesaj
13 Ağustos 2007; 22:44:58 

bikaç gün sonra tekrar deniyeyim o zmn .
teşekkürler...


7 Mesaj
21 Ağustos 2007; 21:47:10 

bu driver çalışmıyor.yani sayfa açılmıyor.
deneyebileceğim başka bir yol var mı acaba???


 
37 Mesaj
21 Ağustos 2007; 22:09:25 

Arkadaşlar yüklediğim A4 tech driverından sonra kamera takılı olmasına rağmen bu uyarıyı alıyorum. Kameranın modeli PK935.. Hani şu dünyaya benzeyenlerden. Daha önce creative marka kamera kullanıyordum. Ancak onun driverını kaldırırken Uninstaller programı kullandım. Yani registerde onla alakalı bilgi kalmadı. Bu kameranın neden çalışmadığı hakkında fikri olan var mı ?

İşte Sorunum bu Resimdeki .. Kendi pcmden screenshot aldım.

http://www.resimsakla.c.../guest/f5985_asdasd.JPG


_____________________________



3817 Mesaj
21 Ağustos 2007; 23:15:45 

quote:

Orjinalden alıntı: myscandium

Arkadaşlar yüklediğim A4 tech driverından sonra kamera takılı olmasına rağmen bu uyarıyı alıyorum. Kameranın modeli PK935.. Hani şu dünyaya benzeyenlerden. Daha önce creative marka kamera kullanıyordum. Ancak onun driverını kaldırırken Uninstaller programı kullandım. Yani registerde onla alakalı bilgi kalmadı. Bu kameranın neden çalışmadığı hakkında fikri olan var mı ?

İşte Sorunum bu Resimdeki .. Kendi pcmden screenshot aldım.

http://www.resimsakla.c.../guest/f5985_asdasd.JPG



Driverını yeniden kurun..Kurduktan sonra başka bir hubdan bağlayın ve aygıtı yeniden tanıtın..
http://drivers.softpedi...-PK-Download-14437.html



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi awallabilla -- 21 Ağustos 2007; 23:19:54 >


_____________________________



17 Mesaj
22 Ağustos 2007; 1:25:02 

arkadaşım pcye kurduktan sonra msn harici amcap te falan görüntü alabilyormusun? eğer sorun sadece msndeyse msne tanıtırken webcamini seçtin mi ?o seçeneklerde tv kartı gibi şeyler de olabilir.


_____________________________



7 Mesaj
22 Ağustos 2007; 10:25:32 


quote:

Orjinalden alıntı: ali_emre07

arkadaşım pcye kurduktan sonra msn harici amcap te falan görüntü alabilyormusun? eğer sorun sadece msndeyse msne tanıtırken webcamini seçtin mi ?o seçeneklerde tv kartı gibi şeyler de olabilir.


amcap ten görüntü alabiliyorum sorunsuz çalışıyor msn dışında.sorun msn e tanıtmaya gelince başlıyo zaten.araçlar-ses ve görüntü kurulumu nu tıkladığımda "şu anda ses ve görüntü kurulumunuz çalıştırılamıyor"diye hata veriyor.daha fazlasını yapamıyorum ne yazık ki...


 
12 Mesaj
28 Ağustos 2007; 10:25:03 

merhabalar, bende toshiba px1342e webcam var.laptopla birlikte verdiler.ama kamera bitürlü çalışmıyor.vistadandır diye düşündüm vista driverini buldum yükledim ama değişmedi hiçbirşey.bilgisayar kamerayı tanıyor fakat amcapta görüntü yok "this graph cannot preview" diye hata veriyor ve msnde gözükmüyor kameram.fikri olan var mıı???


_____________________________



 
3 Mesaj
21 Eylül 2007; 22:44:32 

slm arkadaşlar benim pk-635 markalı kameram bi gün önce çalıyodu ama şimidi çalışmıyo hep bu hatayı veriyo nie böle bi sorun var anlamadım yardımcı olursanız sevinirim
http://img152.imageshac.../9882/hatalslslsnb6.jpg



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exitus66 -- 21 Eylül 2007; 22:45:34 >


_____________________________



889 Mesaj
21 Eylül 2007; 23:17:24 


quote:

Orjinalden alıntı: kalpakci

Webcam'i baştan kurmanız önerilir. Eğer sorun devam ederse bilgisayarı önceki bir tarihe sistem geri yükleme ile alabilir, tekrar webcam yüklemeyi deneyebilirsin.



ama ilk zamandan beri öleymiş bu garip bir sorun ben cafeciyim bendede yanı kameradan var sorun yok olmadı bir format atmayı dene vya msni tekrardan kur ..


_____________________________

Her insanın düşündüğünü söylemeye, her dinleyenin de ona karşı çıkmaya hakkı vardır. Geçmişi hatırlamayanlar, onu bir kere daha yaşamak zorunda kalırlar...

Yamaha YZF R6


1 Mesaj
23 Eylül 2007; 22:44:12 

Sevgili fymn ve exitus66,
Seninkine benzer bir problem benim kamerada da olmuştu.
Benim a4tech pk-635 model kameram var. Driver'ini kurarken hata veriyordu. "no hardware vs..(buna benzer birşey)" yazıyordu. Ne yapsam kamerayı kuramıyordum, kamera hiçbir şekilde çalışmıyordu. Format attım yine olmadı. Bir de başka sp2li xp cd si ile format atmayı denedim, arkadaşımdan sp2 li xp cdsi aldım. Onunla format attım ve sorunum gitti. Sen de başka bir xp cdsi ile format atmayı dene inşallah seninki de hallolur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 32.Sefo -- 24 Eylül 2007; 1:04:38 >


_____________________________

Emeğe Saygı!!!


 
1 Mesaj
25 Eylül 2007; 21:32:55 

selam bendede şu sorunvar. a4 amcapta ses kaydı. bir türlü yapamadım acaba ses kaydı olmuyormu a4 amcapta.bende ses kaydı olmama sebebi nedir acil cevaplarsanız sevinirim.


_____________________________



 
13 Mesaj
30 Ekim 2007; 23:29:22 

arkadaşım bendede pk 5 modeli var ve bilgisayar hiç bir şekilde tanıtamıyordum çalışmıyordu
fakat kesin bir çözüm buldum
önce bilgisayarına format at eğer xp cd in servis packsiz ise önce servis packi kur
daha sonra anakart driverlerini tanıt ve kameranı anakartı tanıttıktan heme sonra kur. bende oldu bu yöntemi denemeni tavsiye ederim


_____________________________

www.sanatoltutasi.net www.tesbihcim.net www.oltutesbihim.net


 
1 Mesaj
2 Ocak 2008; 19:12:04 

slm ya benim a4 pk5 webcamım var ama tanıtım cidisi kayıp bana yardımcı olabilirmisiniz


_____________________________

dfew


 
1 Mesaj
6 Eylül 2008; 17:24:55 

tşkrler fymn ama eylemlerden deil araçlardan ses ve göruntu ayarları olucak :)


_____________________________



 
2 Mesaj
14 Şubat 2010; 17:40:41 

yaa arkadaşlar a4 teck pk-5 kameram var yükledim görüntü yok her açtığımda cannot audio die bi hata veriyo naapabilirim yardımcı olabilirmisiniz


_____________________________



 
2 Mesaj
14 Şubat 2010; 17:45:29 

yokmu kimse acil yardıma ihtiyacım var


_____________________________



4286 Mesaj
14 Şubat 2010; 17:55:41 

arkadaşlar msn niz en son sürüme sahip değil ondan çalışmıyor en yeni sürümünü karşıdan yükleyin ses ve görüntü kurulumu yapabilirsiniz

en son msn sürümü : http://wl.dlservice.mic...E/tr/wlsetup-custom.exe


_____________________________



Kendini iyi hissetmek arkadaşlarının arkanı kolladığını bilmek değil, senin onların arkasını kolladığını bilmendir.[G.S.E.]


4286 Mesaj
14 Şubat 2010; 17:58:56 

Ayrıca ; PK-5| PK-7MA| PK-7MAR| PK-35N| PK-635| PK-635M| PK-636A| PK-636MA| PK-835| PK-935| Model ( s ) :PK-5| PK-7MA| PK-7MAR| PK-35N| PK-635| PK-635M| PK-636A| PK-636MA| PK-835| PK-935| model a4tech kameralar

Win98,Windows 2000/XP/MCE2005/XP(x64)/2003(x64)/Vista işletim sistemleri için

http://www.a4tech.com/ennew/driver/CameraA.zip

driveriniz



_____________________________



Kendini iyi hissetmek arkadaşlarının arkanı kolladığını bilmek değil, senin onların arkasını kolladığını bilmendir.[G.S.E.]


35 Mesaj
24 Ekim 2011; 15:17:53 

atech pk5 kameram var donanım yükleden klasörü seciyorum ok diyorum fakat sorun olustu dio aygıtlardan sürücüyü güncellestir diyorum driverin oldugu klaösrü seciyorum ok diyorum gene sorun olustu hatası veriyor lütfen yardımcı olabilirmisiniz


_____________________________



35 Mesaj
24 Ekim 2011; 16:45:40 

quote:

Orijinalden alıntı: DarkSmellMan



bisey göremiyorum asagıda :S


_____________________________



 
2 Mesaj
2 Mayıs 2013; 0:16:13 

slm kolay gelsin benim sorunum kameramda A4TECH PK-7 MAR markalı kameramla daha önce facebook ta görüntülü konuşma yaptım ve ogün görüşme esnasında görüntü yavaşlamaya ve ağırlaşmaya başladı ogünden sonra hiç görüntü açamadım dosyada kayıtlı olanı sildim kamera cd taktım ve yeniden yükledim ama yine aynı sorunla karşılaştım kurulum yapılıyor diyor ama gerçekleşmiyor başka bilgisayarlardan kamerayı denedim ama yine aynı sorun var başka facebooklarda denedim yine aynı ama kameram çalışıyor yani kendimi izleyebiliyorum sorun nerde olabilir teşekkür ederim


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » a4 tech webcam sorun acil yardım...
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



1.000