- x
clio sembol rolanti sorunu
43 Cevap20315 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
23 Mesaj
30 Temmuz 2007; 15:43:37 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar bende 2000 model clio symbol var arabamın rolantisi 5 ile 10 devir saati arasındaki çizgide direksiyonu çevirdiğim zaman dahada düşüyo bide sabahları ilk çalıştırdığımda araba stop edicek gibi oluyor sonra kendini topluyor ama hemen hareket etmek istesem stop ediyor yada silkeleniyor sonra birden kendini ileri atıyor yaklaşık 10 ila 15 metre gittikten sonra düzeliyor kelebek kutusunu da temizledim yine aynı şeyi yapıyor acaba nedendir yardım ederseniz sevinirim


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Temmuz 2007; 17:18:26 

rölanti ayarlayıcısı olabilirmi?


 
2211 Mesaj
31 Temmuz 2007; 10:03:11 

kelebek kutusu diye bişey yoktur , elektronik rölanti sabitleyicisi var ona baktır eğer arızalanmadıysa temizlenerek yerine takılması yeterli olacaktır


_____________________________



72 Mesaj
6 Ağustos 2007; 22:25:52 

bizim 1.4 kangooda da aynı dert baş gösterdi. bilen bir arkadaşın yorumunu bekliyoruz.


_____________________________



402 Mesaj
8 Ağustos 2007; 12:44:37 

...


_____________________________



 
2211 Mesaj
8 Ağustos 2007; 14:17:16 

bizim biladerin benzinli clodada aynı sorun vardı servise gittim rölanti sensörü ateşleme bobini kablolar vs. vs. hepsi değişmeliymiş anlıcanız anasının nikahını istediler , bende ateşleme bobinine gelen - nötr yükü ölçerek aküye direnç gösterip göstermediğine baktım oda nesi meğerse aracın motoruna - kutbu veren kablo direnç gösteriyormuş 50 ohm gibi bi değer çıktı kabloyu değişmedim ama kalınca bir kabloyla aküden ateşleme bobininin altına kadar hat çektim şimdilik sorunsuz çalışıyor , ileride daha ustaca o kabloyu sabitleyeceğim , ha bu demek değilki sizin sorununuzda burdan oluyor ama aklınızın bi köşesinde bulunsun



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 9 Ağustos 2007; 7:19:59 >


_____________________________



72 Mesaj
16 Ağustos 2007; 12:52:27 

güncel


_____________________________



 
9 Mesaj
30 Mart 2008; 0:35:06 

nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler


_____________________________



 
9 Mesaj
30 Mart 2008; 0:37:27 

yazmayı unuttum frene basınca yani durunca belli bir süre sonra devir beşe düşüyor kime sorduysam bişey diyemedi valla napçam şaşırdım


_____________________________



2404 Mesaj
30 Mart 2008; 2:13:55 

Dostum yapman gereken bilgisayarı olan özel servise ya da BOSCH CAR SERVİCEye gitmen arabanı bilgisayara bağlattır sorununu bu şekilde çözebilirsin anladığım kadarıyla oksijen sensörün arızalı ya da rolanti otomatiğin buda bilgisayarla anlaşılır zaten programda rolanti ayarın görünüyo 775devir +/- 25 devir toleransı var


_____________________________

CLİO SYMBOL 1.4 8V 2006 51.000km
Yakıt rekorum 6.15lt lpg/100 km (Maşaallah)
ATİKER SAFE FAST LPG'li


2404 Mesaj
30 Mart 2008; 2:17:50 

masrafın 100-200 arası tabi benim yazdığım arızalardan çıkarsa


_____________________________

CLİO SYMBOL 1.4 8V 2006 51.000km
Yakıt rekorum 6.15lt lpg/100 km (Maşaallah)
ATİKER SAFE FAST LPG'li


 
2211 Mesaj
30 Mart 2008; 10:51:42 



_____________________________



 
2 Mesaj
18 Temmuz 2008; 12:08:05 

ya arkadaşlar aynı arızalar bende de var

ben geçen hafta bir 406 aldım 2.0 2002 model sıralı tüp var araçta ilk aldığımda bi sorun yoktu fakat şimdi

araç rolantide düzgün saymıyor yani rolanti ufak ufak hareket ediyor sonra araç stop etmeye başladı yani gidiyorum boşa atınca pat gidiyor yada bi anda düşüyor tam stop etti derken geri 1500 2000 devirlere fırlıyor araç ateşleme bobininden deiler değiştik 2 ay kadar bindim gene aynı sorun çıktı kelebek kutusu dediler temizllettim gene aynı sorun var sizce nedendir yardımcı olabilicek arkadaş varsa sevinirim


_____________________________



1928 Mesaj
5 Ağustos 2008; 9:34:36 

kardeş senin dediğin hatayı rolanti sensörü yapar bende 97 clio var aynısı bendede oldu servise gittim adamlar komple fiyat verdiler kelebeğin olduğu yerle birlikte 3900 ytl dediler bende dedim arabayı bırakayım size.
kendi ustama gittim çıkmacıdan rolanti regülatörü aldık taktık sorun düzeldi seninki iyi 1500 devirde çalışıyo benimkisi 200 de çalışıyodu .Bu arada bi forumda okumuştum rolanti sensörünü fortlardada aynısı varmış 85 ytl falanmış ona bir bak ben çıkmacıdan 100 ytl ye almıştım
quote:

Orjinalden alıntı: mtn39

nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler



_____________________________

2006 clio 3 hb expression 1.2 16V
Nokia lumia 1520


 
9 Mesaj
8 Mart 2009; 1:07:10 

arkadaşlar rolanti sorununa şuda etki edebilir konjektör eğer akımı dalgalandırıyorsa sorunu olanlar birde arabasının şarjını ölçtürsün ve sorunu bu şekilde giderdiyse bana yazsın mtn39@hotmail.com


_____________________________



 
42 Mesaj
24 Aralık 2009; 18:46:47 

arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com


_____________________________



 
79 Mesaj
10 Şubat 2010; 11:42:00 

kardeş sonun çözüldümü


_____________________________

Toyota Corolla VV-i 1,6 Terra


1235 Mesaj
20 Kasım 2010; 21:40:01 


quote:

Orijinalden alıntı: tuncer64

arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com


Arkadaşlar aynı sorundan bizimkinde de var. Bu konuda bilgisi olan var mı?


_____________________________

1st RULE of The FIGHT CLUB is; You do not talk about FIGHT CLUB.


 
25 Mesaj
29 Kasım 2010; 17:19:37 

aynı olay bende de oluyor aracım 2003 clio 1.5 rölantideyken motor sanki duruyomuş gibi oluyor sonra yeniden kendine geliyor


_____________________________



 
1 Mesaj
22 Ağustos 2011; 9:23:15 

arakadaşlar bende 94 model elentra var. motor soğukken istop ediyor. bide devir 12000lerde çalışıyor. gaz kelebeğini temizledim olmadı rolanti dahada arttı, bide araç çok yakıyor, rolanti vidasını sonuna kadar kıstım gene olmadı devir çok yüksek, bi ustaya götürdüm boğaz kelebeği değişecek dedi başka bi usta da rolanti motoru dedi, ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olun lütfen.


_____________________________

erdem


 
4 Mesaj
5 Eylül 2011; 14:06:23 

Arkadaşlar bende 2001 clio1.4 16v var arabanın üst kapağını yaptırdım yani eksoz sibopları eğmiştikde.yapıldıkdan sonra arabanın rolantisi 15-20 devirde çalışıyor durunca kendince bir gaz veriyor sonra kesiyor kelebeği temizlettim hala devam ediyor usta motoru yeni yaptık diyor siboplar alışsın diyor olmazsa sonra rolenti motorunu değiştirriz diyor bir fikri olan varmı


_____________________________



 
16 Mesaj
6 Kasım 2011; 19:41:37 

merhaba arkadaşlar. bendede 2005 clio symbol 8v aracım var. üzerinde lovato marka sıralı sistem lpg var. aracım 50 000 km de. aracı sabahları önceden 1 saniyede çalıştırıyorduysam şuanda 2 saniyede çalışıyor. ayrıca aracım gaza geçtikten sonra viteste iken ve debriyaja basılıyken titreme yapıyor. bunun yanında direksiyonu sağa sola çevirirsem rolanti düşüyor ve stop edecek gibi yapıyor. bazen stop ediyor, ayrıca geri vitese attığımda debriyaja basılıykende de stop edecek gibi yapıyor. bunun nedeni ne olabilir. Ayrıca benzindeyken bu tür sorunlar olmamakla birlikte gaz ayarını kendim kalibrize et diyerek herşeyin bilgisayar tarafından benzine göre ayarlanmasını sağlıyorum. şimdiden teşekkürler saygılar


_____________________________



 
16 Mesaj
16 Kasım 2011; 9:59:56 

quote:

Orijinalden alıntı: m_yaprak

merhaba arkadaşlar. bendede 2005 clio symbol 8v aracım var. üzerinde lovato marka sıralı sistem lpg var. aracım 50 000 km de. aracı sabahları önceden 1 saniyede çalıştırıyorduysam şuanda 2 saniyede çalışıyor. ayrıca aracım gaza geçtikten sonra viteste iken ve debriyaja basılıyken titreme yapıyor. bunun yanında direksiyonu sağa sola çevirirsem rolanti düşüyor ve stop edecek gibi yapıyor. bazen stop ediyor, ayrıca geri vitese attığımda debriyaja basılıykende de stop edecek gibi yapıyor. bunun nedeni ne olabilir. Ayrıca benzindeyken bu tür sorunlar olmamakla birlikte gaz ayarını kendim kalibrize et diyerek herşeyin bilgisayar tarafından benzine göre ayarlanmasını sağlıyorum. şimdiden teşekkürler saygılar

arkadaşlar arabayı sisteme bağladım ve devir göstergesinde 751 rpm yazıyordu direksiyonu hızlı hızlı sağa sola çevirdiğimde devirin 507 7ye kadar düştüğünü gözlemledim. daha sonra kalibrize et dedim ve ayarlama bittikten sonraki denemde herhangi bir devir düşüklüğü yapmadı. demekki sık sık ayarları bozuluyor lpg 'nin. bu neden böyle oluyor bilen varmı


_____________________________



 
5 Mesaj
14 Mart 2012; 12:09:05 

ARKDAŞLAR SLM ÖNCELİKLE BENİM ADIM MÜSLÜM CLİO ROLANTİ SORUNUNU ÇÖZÜLMÜŞTÜR BUNUNLAİLGİLİ GÖRÜŞMEK İSTEYENLER ŞU NUMRLRDN BN ULŞBILIR 02126932022 05422918739 05363566209


_____________________________



 
5 Mesaj
14 Mart 2012; 12:10:33 



_____________________________



 
5 Mesaj
15 Mart 2012; 0:08:45 

CLİO ARAÇLARI OLANÖZELLİKLE 1.4 16 VEYA 1.6 16 BENZINLİ VEYA LPGLİ ARAÇLARI OLUPTA ROLANTİ SORUNLARI YAŞAYAN ARAÇSAHİPLERİNİN DİKKATİNE BOGAZ KELEBEGİ ROLNTİ VLFİ GİBİ PARÇALARIN DEGİŞTİRİLMESİNE VEYA SUBOB AYARI GİBİ BOŞ LAFLARA KANMAYIN BEN BU SORUNU ÇÖZDÜM KESİNLİKLE SOGUK KEN VEYA SICAKKEN ARAÇ ROLANTİDE TİTREME SALLAMA YÜKSELME FAZLA YAKIT GİBİ SORUNLARDAN KURTULMAK İSTEYEN STAR OTO ÖZEL SERVİS MÜSLÜM USTA İŞ TEL 02126932022 GSM 05422918739 NOT YUKARIDA BELİRTMİŞ OLDUGUM SORUNLARI YAŞAYAN ARAÇ SAHİPLERİNİN BİZLERE ULAŞMALARINI VE SORUNLARINA YARDIMCI OLUNUR( BİZ BU SORUNLARI ÇÖZMÜŞ BULUNMAKTAYIZ)


_____________________________



 
8 Mesaj
5 Nisan 2012; 10:31:55 

----------------------------------------------



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akinocak -- 18 Nisan 2012; 13:39:00 >


 
5 Mesaj
10 Nisan 2012; 11:58:29 

carbon kılır sorunu çözmesse neyapacan ozaman ama bende o sorun kökten çözum senın gıbı insanlar bunu anlayamaz yanlış uygulamalarla insanların paralarını çalmaktır
sen beni tanımıosun bıle ama hakkımda konuşuosun kımsın


_____________________________



 
8 Mesaj
11 Mayıs 2012; 10:18:44 

kardeşim madem buldun neden paylaşmıyorsun. senin yaptığın tamamen sahtekarlık. hem nerden belli arızayı çözdüğün sırf reklam için yapmadığın ne belli? ben kalkıp gelicem okadar yolu arızayı gideremezsen benim yol masrafım dahil karşılayacakmısın zararımı. hem bu rolanti arızası tek sebeptenmi yapıyorki, birçok arızalı parça bu arızaya sebep verebilir. sırf çakallık,


_____________________________



 
2 Mesaj
30 Temmuz 2012; 11:29:54 

Bende de 2005 clio 8 valf var ilk çalıştığında, LPGye geçtikten sonra ilk zamanlar tekliyordu bir kaç ay geçtikten sonra gazdan ayağımı kesince veya boşa alınca stop etmeye başladı. ısındıktan sonra normale dönüyordu. benzinde böyle bir sıkıntı olmuyordu. sanayiye gittim ustaya dedim supap (sibop) ayarlarını yaptırınca normale döndü.


_____________________________



 
2 Mesaj
15 Ağustos 2012; 11:32:22 

@2 kelebek kutusu diye bişey yokmudur ? kelebek kutusu karbiratörde bulunur arkadaşlar yakıt hava karışımını dengeler eğer rolantide bi ayarsızlık varsa kelebek kutusundan olabilir.. bu benzinli clioların hastalığıdır çoğunda görülür ben alanyada rent a carcıyım sorunu olan arkadaşlar varsa açıklamasını yapabilirim


_____________________________



70 Mesaj
1 Kasım 2012; 13:48:45 

aynı sorun sabahları ilk çalışmada ayağını gazdan çekersen stopluyor 15 dakika civarı gazdan çekmezsen ayağını tamam sorun yok daha önce 2000 model clio symbol vardı şimdiki 2009 lpg yi yeni taktırdım artık lpgmi bozdu yada ömrümü doldu bilmiyorumda gaz kelebeğini temizlediler daha 58bindeki aracın rölanti motoru arızalı imiş dediler oda 400 tl imiş gel burdan yak arabayı satmaya niyetlendiğim evrede birde bu çıktı. O Kablo işini anlamadım aküden gelen direnç olmadı onu öğrenseydik bari


_____________________________

ve gülümse şimdi...


70 Mesaj
22 Ocak 2013; 10:31:42 

rolanti motoru arızalı değilmiş siboplarda arıza diyen lise arkadaşım 5 gün tamirde kalır 1.5milyar bunun için triger kayışı içinde 300 tl işçilik alırım dedi kamera şakası gibi resmen bunları dedi bir sürekli alışverişim olan parçacının tanıdığına götürdüm 2 saat içinde çıktı araba ve triger kayışı dahil hepsi 150 tl ye mal oldu ne yaptığını sordum siboplar kaçırıyormuş düzensizmiş tamam dedi arabanın çekişi eskisinden çok güzel oldu arabayı satacaktım bu yüzden takasa 18 milyar verdikleride iyi olmuş yoksa 150 tl için 3yaşındaki arabadan olcaktım


_____________________________

ve gülümse şimdi...


1 Mesaj
10 Haziran 2013; 10:23:49 

ARACIM 2000 MODEL CLİO SYMBOL 1.4 RNA 101.000 KM DE. DAHA 2 HAFTA ÖNCE LPG KİTİ TAKTIRDIM.

ARACIM DAHA ÖNCE DE AYDA YILDA BİR NADİREN DURDUK YERE ROLANTİ DE İKEN STOP EDİYORDU. PEK ÖNEMSEMİYORDUM


ŞİMDİ LPG KULLANMAYA BAŞLADIKTAN SONRA HEMEN HEMEN HER GÜN ARAÇ BOŞTA İKEN STOP ETMEYE BAŞLADI. DEVİR SAATİ 0.5 - 1 ARASINDA İKEN 0,75 CİVARINDA İKEN BİRDEN 5 İN DE ALTINA DÜŞÜYOR VE STOP EDİYOR. GAZ AYARINDAN MI DİYE LPG Yİ TAKTIRDIĞIM YERE GİTTİM. USTA LPG DEN KAYNAKLANAN HERHANGİ BİR SORUN OLMADIĞINI SÖYLEDİ. ARACA LPG TAKTIKTAN SONRA 385 KM FALAN YOL YAPTIM. SİZCE SORUN NE OLABİLİR :?

ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.


_____________________________



 
16 Mesaj
22 Haziran 2013; 19:41:04 

evet arkadaşlar biraz geç oldu ancak sorunu çözdüm; aracımı yaklaşık olarak 100-150 km benzinde kullandım daha sonra aracı hiç gaza almadan direk gaz ayarını elektronik olarak yaptım ve araç geri vitese atsamda, dreksiyonu sık sık sağa sola çevirsemde herhangi bir devir düşüklüğüne neden olmadı. ayrıca arabanın geçenlerde boğaz kelebeğini temizlettim ve üzerinede sibop ayarı yaptırdım. aracım şuan 72000 km de. maşallahı var tıkır tıkır çalışıyor.


_____________________________



260 Mesaj
4 Kasım 2013; 10:11:00 

Arkadaşlar Sizdem Yardım Isteyecem Benim Clio 1.2 Arcım Var Sabahları çalışırken Rölantiyi Sabitleyemiyor Ve Gaz Yemiyor Biraz ısınınca Düzeliyor
1 Bujiler Degişti
2. Yağ Yag Filtresi Hava Filtresi Degisti
3. bogaz Kelebegi Temizlendi



_____________________________

2014 model Clio IV 1.2 16V Joy - Benzin


260 Mesaj
5 Kasım 2013; 17:21:51 

quote:

Orijinalden alıntı: oblohan

Arkadaşlar Sizdem Yardım Isteyecem Benim Clio 1.2 Arcım Var Sabahları çalışırken Rölantiyi Sabitleyemiyor Ve Gaz Yemiyor Biraz ısınınca Düzeliyor
1 Bujiler Degişti
2. Yağ Yag Filtresi Hava Filtresi Degisti
3. bogaz Kelebegi Temizlendi



Kimse cevap veremeyecek mi?


_____________________________

2014 model Clio IV 1.2 16V Joy - Benzin


 
506 Mesaj
12 Kasım 2013; 12:50:00 

genelde bu tarz sorunlara rolanti motoru (rolanti düzenleyici) den kaynaklanır değiştiği vakit sorun düzelecektir. Benzinde düzgün çalışıp lpg de problem yaratması ise lpg'nin hataya daha az toleranslı olmasıdır. En ufak bir problem bile keyif kaçırıcı kıl tüy problemlere yol açabiliyor.

Yukarıda arkadaş yazmış mesela konjukturden de yapabilir diye bence haklı olma ihtimali çok yüksek o arkadaşımızın çünkü benim aracımda da motor sıcak soğuk farketmesin lpg de ayağımı gaza hızlıca basıp çekince rolanti önce bir düşüyor stop etcek gibi oluyor hemen toparlıyor ve sabitliyor devrini. Ancak benzinde bunu yapmıyor. Benim araç eski olduğu için yavaş yavaş problemlerimizi çözüyoruz sırada elektrik aksamı var ve komple elden geçirilip yenilendiği vakit aracımda bu problemde ortadan kalkacağına kesinlikle eminim. Çünkü lpg de ateşleme ve elektrik tertibatının sağlığı çok önemli bunu hiç bir zaman unutmayalım

Tecrübe ile sabittir.


_____________________________

Everything That Has a Begining Has An End...


 
5 Mesaj
10 Şubat 2014; 14:24:36 

herkeze slm rolante sorunu açıklamasını yapıyorum
NEDENLERI DIKKAT EDILMESI GEREKEN
1...ARAÇ LPGLİYSE KONTROL EDILSIN
2...BOGAZ KELEBEGİ TEMIZLENSIN
3...EGER BUNLARLADA SORUN DEVAM EDIYORSA
4...ARACIN SILINDIR KAPAK CONTASINI DEGİŞİN DÜZELECEKTIR
.....AÇIKLAMA....
sılındır kapak contası daha önceden aracın herhanbı su hortumu patladıysa zedelenme meydana gelmiştir
bu zedelenme aracın su eksıltmesıne neden olur ayda 1 2 lıtre kadar eksıltır buda bujılere gelerek
pas olusmas ına neden olur ve arac çalışır durumdayken suyun bujıye temas etmesıyle kalmaz aracın rolantısınde problemler açar


_____________________________



 
2 Mesaj
23 Şubat 2014; 22:48:13 

Evet arkadaşlar rolanti sorununu bende yaşıyordum Fakat bugün bu sorun Ç-Ö-Z-Ü-L-D-Ü Parnızı boşa kaptırmayın Şimdi

Soru şu Sabah ilk çalıtırdığınızda kaputu bi açıp bakın bakalım motor çalışırken sallanıyormu?


_____________________________



 
2 Mesaj
24 Şubat 2014; 22:07:44 

ARABAMI TEKMELİCEK HALE GELMİŞTİM FAKAT BİRAZ ARAŞTIRDIM.
TABİ BU SAYFADA BEN SORUNU ÇÖZDÜM DÜKKANIMA GELİN 1000-1500 TL HALLEDERİZ DİYENLEREDE RASTLADIM.


Eğer sabah ilk çalıştırmada MOTOR SALLANARAK ÇALIŞIYORSA (SİBOP ayarlarınız bozuk olduğu içindir)50-60 tl.AYARI YAPILIYOR.
Buda aracın devir saatinin düşmesine ve sonuç ta arabanın stop etmesine sepep açıyor
Birde Hava flitresinin altında arka kısmında Kelebek boğazıda denen bir parça var ve buna bağlı
(rolenti müşürü 40-50 tl bu arızalı olabilir.)

ARACIMIDA RENAULT SERVİSİNDE USTA OLARAK ÇALIŞMIŞ ÇORLUDA BİR USTAYA YAPTIRDIM SORUN OLURSA PARA ALMICAM DEDİ DAHA BUNUN ÜSTÜNE NE DENİR ALLAH RAZI OLSUN.


_____________________________



1 Mesaj
20 Nisan 2014; 0:37:57 

aradaşlar bendede aynı sorun var. Normalde araç soğukken çalışınca otomatik jikle devreye girmesi lazım daha önce bu şekilde çalışıyordu. yaklasık 2 ay önce sabahları benzinde aptal aptal çalışmaya başladı. Şu an araç benzinde anormal bi şekilde çalışıyor. gaza geçince düzeliyor. İlk olarak buji kablolarını değiştirdim. daha sonra sırasıyla gaz ayarı sibop ayarı ardından boğaz kelebeğini temizlettim. toplam masrafım 90 tl. değişen tek şey cüzdandan eksilen para . allahtan ustanın muhabbeti çekiliyor. diğer bazı işleri bedava yaptırabiliyoruz. sırada rolanti müşürü var kesin burdan diyo bakalım nasip. Bu arada unutmadan ustanın biride yakıt otomatiği olabiir dedi aklım gitti şerefsizim. sürekli yedek depo kullandığım için bozulmuş olduğunu söyledi inşallah değildir.


_____________________________



 
2 Mesaj
27 Nisan 2014; 22:25:31 

Araçtaki sorununuz ısı müşürü var ondan kaynaklanjyor olabilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1 Mesaj
17 Ekim 2014; 9:59:51 

arkadaşlar bende de renault clio 2000 model araç var..Bende arabayı 2013 Aralık ayında aldığımda aynı sorun vardı.Araç ilk çalıştırmada çok zor çalışıyor,benzinden gaza geçinçeye kadar yaklaşık 20 saniye ayağımı sürekli gazda tutmam gerekiyordu yoksa pat diye stop ediyorduİ Gazda bile rölanti düşüp yükseliyordu bazen kendiliğnden stop ediyordu. zmirde 6.sanayi de 2 ustaya gösterdim.İkisi de boğaz kelebeğini temizlediler birisi ayrıca bujileri,benzin filtresini,rölanti motorunu değiştirdi,subap ayarı yaptı fakat hiçbirşey değişmedi üstelik 350 tl. masraf yaptık.Değişen rölanti motoru elimizde kaldı.Çünkü bu usta dediklerimiz hiçbir şeye garanti vermiyorlar.Değişen parça elinizde kalıyor.En sonunda yetkili servise götürdüm. Aracı bilgisayara bağlayıp arızayı tespit ettiler.Manifold basınç kaptörü arızalıymış değiştirdiler ve arıza düzeldi.Yetkili servis pahalı diye gitmiyoruz.Fakat sanayidekiler rast gele iş yaptıklarından daha fazlasını dışarıda veriyoruz.

Bu mesajda bahsedilenler: tusuuama


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.428