Şimdi Ara

clio sembol rolanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
4
Favori
66.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bende 2000 model clio symbol var arabamın rolantisi 5 ile 10 devir saati arasındaki çizgide direksiyonu çevirdiğim zaman dahada düşüyo bide sabahları ilk çalıştırdığımda araba stop edicek gibi oluyor sonra kendini topluyor ama hemen hareket etmek istesem stop ediyor yada silkeleniyor sonra birden kendini ileri atıyor yaklaşık 10 ila 15 metre gittikten sonra düzeliyor kelebek kutusunu da temizledim yine aynı şeyi yapıyor acaba nedendir yardım ederseniz sevinirim



  • rölanti ayarlayıcısı olabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canavar2050

    rölanti ayarlayıcısı olabilirmi?
    kelebek kutusu diye bişey yoktur , elektronik rölanti sabitleyicisi var ona baktır eğer arızalanmadıysa temizlenerek yerine takılması yeterli olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    kelebek kutusu diye bişey yoktur , elektronik rölanti sabitleyicisi var ona baktır eğer arızalanmadıysa temizlenerek yerine takılması yeterli olacaktır

    Alıntıları Göster
    bizim 1.4 kangooda da aynı dert baş gösterdi. bilen bir arkadaşın yorumunu bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fairway

    bizim 1.4 kangooda da aynı dert baş gösterdi. bilen bir arkadaşın yorumunu bekliyoruz.

    Alıntıları Göster
    ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4rm4n

    ...

    Alıntıları Göster
    bizim biladerin benzinli clodada aynı sorun vardı servise gittim rölanti sensörü ateşleme bobini kablolar vs. vs. hepsi değişmeliymiş anlıcanız anasının nikahını istediler , bende ateşleme bobinine gelen - nötr yükü ölçerek aküye direnç gösterip göstermediğine baktım oda nesi meğerse aracın motoruna - kutbu veren kablo direnç gösteriyormuş 50 ohm gibi bi değer çıktı kabloyu değişmedim ama kalınca bir kabloyla aküden ateşleme bobininin altına kadar hat çektim şimdilik sorunsuz çalışıyor , ileride daha ustaca o kabloyu sabitleyeceğim , ha bu demek değilki sizin sorununuzda burdan oluyor ama aklınızın bi köşesinde bulunsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 9 Ağustos 2007; 7:19:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    bizim biladerin benzinli clodada aynı sorun vardı servise gittim rölanti sensörü ateşleme bobini kablolar vs. vs. hepsi değişmeliymiş anlıcanız anasının nikahını istediler , bende ateşleme bobinine gelen - nötr yükü ölçerek aküye direnç gösterip göstermediğine baktım oda nesi meğerse aracın motoruna - kutbu veren kablo direnç gösteriyormuş 50 ohm gibi bi değer çıktı kabloyu değişmedim ama kalınca bir kabloyla aküden ateşleme bobininin altına kadar hat çektim şimdilik sorunsuz çalışıyor , ileride daha ustaca o kabloyu sabitleyeceğim , ha bu demek değilki sizin sorununuzda burdan oluyor ama aklınızın bi köşesinde bulunsun

    Alıntıları Göster
    güncel




  • nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtn39

    nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler
    yazmayı unuttum frene basınca yani durunca belli bir süre sonra devir beşe düşüyor kime sorduysam bişey diyemedi valla napçam şaşırdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtn39

    yazmayı unuttum frene basınca yani durunca belli bir süre sonra devir beşe düşüyor kime sorduysam bişey diyemedi valla napçam şaşırdım

    Alıntıları Göster
    Dostum yapman gereken bilgisayarı olan özel servise ya da BOSCH CAR SERVİCEye gitmen arabanı bilgisayara bağlattır sorununu bu şekilde çözebilirsin anladığım kadarıyla oksijen sensörün arızalı ya da rolanti otomatiğin buda bilgisayarla anlaşılır zaten programda rolanti ayarın görünüyo 775devir +/- 25 devir toleransı var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Dostum yapman gereken bilgisayarı olan özel servise ya da BOSCH CAR SERVİCEye gitmen arabanı bilgisayara bağlattır sorununu bu şekilde çözebilirsin anladığım kadarıyla oksijen sensörün arızalı ya da rolanti otomatiğin buda bilgisayarla anlaşılır zaten programda rolanti ayarın görünüyo 775devir +/- 25 devir toleransı var

    Alıntıları Göster
    masrafın 100-200 arası tabi benim yazdığım arızalardan çıkarsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    masrafın 100-200 arası tabi benim yazdığım arızalardan çıkarsa

    Alıntıları Göster
    OKUYUN BELKİ YARDIMCI OLUR
    http://forum.donanimhaber.com/m_22225687/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    OKUYUN BELKİ YARDIMCI OLUR
    http://forum.donanimhaber.com/m_22225687/tm.htm

    Alıntıları Göster
    ya arkadaşlar aynı arızalar bende de var

    ben geçen hafta bir 406 aldım 2.0 2002 model sıralı tüp var araçta ilk aldığımda bi sorun yoktu fakat şimdi

    araç rolantide düzgün saymıyor yani rolanti ufak ufak hareket ediyor sonra araç stop etmeye başladı yani gidiyorum boşa atınca pat gidiyor yada bi anda düşüyor tam stop etti derken geri 1500 2000 devirlere fırlıyor araç ateşleme bobininden deiler değiştik 2 ay kadar bindim gene aynı sorun çıktı kelebek kutusu dediler temizllettim gene aynı sorun var sizce nedendir yardımcı olabilicek arkadaş varsa sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtn39

    nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler
    kardeş senin dediğin hatayı rolanti sensörü yapar bende 97 clio var aynısı bendede oldu servise gittim adamlar komple fiyat verdiler kelebeğin olduğu yerle birlikte 3900 ytl dediler bende dedim arabayı bırakayım size.
    kendi ustama gittim çıkmacıdan rolanti regülatörü aldık taktık sorun düzeldi seninki iyi 1500 devirde çalışıyo benimkisi 200 de çalışıyodu .Bu arada bi forumda okumuştum rolanti sensörünü fortlardada aynısı varmış 85 ytl falanmış ona bir bak ben çıkmacıdan 100 ytl ye almıştım
    quote:

    Orjinalden alıntı: mtn39

    nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yahyademirci

    kardeş senin dediğin hatayı rolanti sensörü yapar bende 97 clio var aynısı bendede oldu servise gittim adamlar komple fiyat verdiler kelebeğin olduğu yerle birlikte 3900 ytl dediler bende dedim arabayı bırakayım size.
    kendi ustama gittim çıkmacıdan rolanti regülatörü aldık taktık sorun düzeldi seninki iyi 1500 devirde çalışıyo benimkisi 200 de çalışıyodu .Bu arada bi forumda okumuştum rolanti sensörünü fortlardada aynısı varmış 85 ytl falanmış ona bir bak ben çıkmacıdan 100 ytl ye almıştım
    quote:

    Orjinalden alıntı: mtn39

    nereye yazacağımı bulamadım inş.doğru yere yazıyorumdur bende clıo 14. 16 valf var sabahları deli gibi çalışıyor baya uzun bir süre ve SONRA NORMALE DÖNÜYOR NORMAL DEDİĞİM 1500 DEVİR yolda kompresöre bırakınca kendi kendine hızlanıyor yakıtta çok yüksek çözüm bilen varsa yazsın nolur tşkrler


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar rolanti sorununa şuda etki edebilir konjektör eğer akımı dalgalandırıyorsa sorunu olanlar birde arabasının şarjını ölçtürsün ve sorunu bu şekilde giderdiyse bana yazsın mtn39@hotmail.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtn39

    arkadaşlar rolanti sorununa şuda etki edebilir konjektör eğer akımı dalgalandırıyorsa sorunu olanlar birde arabasının şarjını ölçtürsün ve sorunu bu şekilde giderdiyse bana yazsın mtn39@hotmail.com

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
    YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncer64

    arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
    YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com

    Alıntıları Göster
    kardeş sonun çözüldümü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncer64

    arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
    YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com


    Arkadaşlar aynı sorundan bizimkinde de var. Bu konuda bilgisi olan var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~SERKAN~

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncer64

    arkadaşlar 2007 clio symbol aracım var arac soğuk olduğu zamanlarda 2 dakika rölantide çalıştırırsam sorun yok ama 2 dakika kadar rölantide çalıştırmazsam 10 dakikalık bir zamanda ayağımı gazdan çektiğim zaman motor stop ediyor 2 kere tamire götürdüm ama çare olmadı en son bugün başka bir servise götürdüğümde aracın betninine format çekilmesi gerektiğini ve kelebek boğazının değişmesi gerektiğini başka bir çaresinin olmadığını ve hemen hemen tüm clio larda bu sorunun olduğunu söylediler yardımcı olan olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
    YÜKSEL PEKER yukselkaset@hotmail.com


    Arkadaşlar aynı sorundan bizimkinde de var. Bu konuda bilgisi olan var mı?

    Alıntıları Göster
    aynı olay bende de oluyor aracım 2003 clio 1.5 rölantideyken motor sanki duruyomuş gibi oluyor sonra yeniden kendine geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgut213

    aynı olay bende de oluyor aracım 2003 clio 1.5 rölantideyken motor sanki duruyomuş gibi oluyor sonra yeniden kendine geliyor

    Alıntıları Göster
    arakadaşlar bende 94 model elentra var. motor soğukken istop ediyor. bide devir 12000lerde çalışıyor. gaz kelebeğini temizledim olmadı rolanti dahada arttı, bide araç çok yakıyor, rolanti vidasını sonuna kadar kıstım gene olmadı devir çok yüksek, bi ustaya götürdüm boğaz kelebeği değişecek dedi başka bi usta da rolanti motoru dedi, ne yapacağımı şaşırdım yardımcı olun lütfen.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.