NFS Most Wanted Nasıl Yüklenir?
15 Cevap60193 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


383 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Drunkestien
26 Temmuz 2007; 12:34:06 

arkadaşlar nfs most wanted ı yükleyemiyorum.Alcohol diye bi program falan var nası kurucağımı bi türlü çözemedim.Lütfen yardımcı olun en baştan nasıl yükleniyor


_____________________________



8708 Mesaj
26 Temmuz 2007; 12:41:22 

adamım onu yüklemek ayrı bi dert oynamak ayrı bi dert

daemon tools diye program var onu indir netten yükle

yükledikten sonra yaz gerisini anlatayım sana


_____________________________




383 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Drunkestien
26 Temmuz 2007; 13:05:01 

TAMAMDIR YÜKLEDİM DAEMON TOOLS U


_____________________________



1222 Mesaj
1 Ağustos 2007; 21:08:41 

şimdi kardes gorev cubuğunda sağ alt köşede daemon toolsun iconu wardır
ona bi kere tıkla 2 secenek cıkar karsına
alttakini sec sonra cıkan windows gezgininde most wanted in olduğu yere gel ve orada sıralanan .mds uzantılı dosyalardan
(4 tane olacak) en üsttekini sec. oyun yuklenmeye baslayacaktır.
%25 e gelince senden 2. cd yi takmanı isteyecek .
biraz once yaptığın gibi acıp ikinci dosyayı sec ac de ve "cd2 yi takın mesajı" na tamam de.
o sekilde 3. ve 4. dosyaları da istediğinde sec ve oyunu kur.
sonra masaüstünde nfs most wanted kısayolu eklenir.
oyunu buradan acmaya calıstığında yine "cd 1 itakın" uyarısı werir.
yine sağ alttaki icona tıkla ve birinci dosyayı secip ac de
ve sonra kısayolu kullanarak oyunu calıstır.


_____________________________



8708 Mesaj
1 Ağustos 2007; 23:34:31 

harikasın ,,, ayrıyetten belki crack ta istiyebilir cd nin içinde kurukafa şeklinde bi şey varsa o crack yoksa msn imi ekle yollayayım sana
quote:

Orjinalden alıntı: zelljug

şimdi kardes gorev cubuğunda sağ alt köşede daemon toolsun iconu wardır
ona bi kere tıkla 2 secenek cıkar karsına
alttakini sec sonra cıkan windows gezgininde most wanted in olduğu yere gel ve orada sıralanan .mds uzantılı dosyalardan
(4 tane olacak) en üsttekini sec. oyun yuklenmeye baslayacaktır.
%25 e gelince senden 2. cd yi takmanı isteyecek .
biraz once yaptığın gibi acıp ikinci dosyayı sec ac de ve "cd2 yi takın mesajı" na tamam de.
o sekilde 3. ve 4. dosyaları da istediğinde sec ve oyunu kur.
sonra masaüstünde nfs most wanted kısayolu eklenir.
oyunu buradan acmaya calıstığında yine "cd 1 itakın" uyarısı werir.
yine sağ alttaki icona tıkla ve birinci dosyayı secip ac de
ve sonra kısayolu kullanarak oyunu calıstır.



_____________________________




1222 Mesaj
21 Ağustos 2007; 23:39:07 

saol kardes ikidaka ayırıp bir arkadasın sorununna cozum bulabiliyorsak ne iyi
doğru bi de o kurukafa iconlu bi program wardı onu bend istemiodu yasarken de aklıma gelmedi
soan arkadas cewap werirse oldu veya olmadı diye
olmadıysa arar buluruz programı be arada bakıorum bu konuya


_____________________________



2268 Mesaj
22 Ağustos 2007; 0:15:07 

arkadaşlar most wanted için ufak bi exe ile daemon toolssuz ve shide.exe siz çalıştırabilirsiniz sadece masa üstüne çift tık yapmanız yeterli olur yalnız crack palaşmak yasak olduğu için veremiyoruz


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


94 Mesaj
24 Ağustos 2007; 17:38:33 

deamon isteyen oyunlarda basit bi kural var. rar dan çıkarılan dosyaları deamon kullanarak org cd gibi yüklemek.


_____________________________



6 Mesaj
29 Ağustos 2007; 12:39:36 

ya arkiler ben yeni üyeyimde bi yardımsı olursanız sevinirim most wanted ı yükledim açılmıo halen şu yazı çıkıyor tıkladığımda please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application diye bişe çıkıoo yani crack istiooo bir yardım istiyorum yardım ederseniz sevinirim..


_____________________________



6 Mesaj
29 Ağustos 2007; 12:44:23 

ya benim msn şu eklesende bana anlatsan fdefance@hot..
quote:

Orjinalden alıntı: combata

arkadaşlar most wanted için ufak bi exe ile daemon toolssuz ve shide.exe siz çalıştırabilirsiniz sadece masa üstüne çift tık yapmanız yeterli olur yalnız crack palaşmak yasak olduğu için veremiyoruz



_____________________________



6 Mesaj
29 Ağustos 2007; 12:46:35 

aga benim msn ye yassen fdefance@hotmail.com
quote:

Orjinalden alıntı: Pir

adamım onu yüklemek ayrı bi dert oynamak ayrı bi dert

daemon tools diye program var onu indir netten yükle

yükledikten sonra yaz gerisini anlatayım sana



_____________________________



 
1 Mesaj
23 Eylül 2008; 19:18:46 

ya ben yeni üye oldum da nfs yi yükledim please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application diye şey diyo anlamadım yardımcı olursanız sevinirim msnem ihsan_mert_187@hotmail.com ister oyara yazın isterseniz buraya ama yazın



_____________________________



 
1 Mesaj
6 Ağustos 2009; 14:48:48 

arkadaşlar most wanted yüklerken dosyaları nasıl cıkartıcam hard diske cıkarın dio??


_____________________________



 
1 Mesaj
14 Mayıs 2010; 22:38:19 

arkadaşlar most wanted ı yükledim ama doğru dvd-rom takınız diyor ne yapmalıyım ? yardımcı olabilirmisiniz ?


_____________________________



 
1 Mesaj
8 Mart 2013; 14:07:04 

ARKDAŞLAR CRACK FALAN VAR AMA DİRECT X KABUL ETMİYO YENİSİNİ İNDİRDİM AMA ONU DA KABUL ETMİYO


HATA:İNSTAllation connot contiue because this game reques DirectX 0 or higher to be installed on your system.
please sownload the lastest version

DİYOR AMA DirectX 11'i indirdim bana mısın demiyor. Lütfen acil yardım edin bana!


 
4 Mesaj
8 Haziran 2013; 11:23:16 

kardeş kurulum dosyalarını masaüstüne kaydet dosyaların içindeki Directx i sil öyle kur

Bu mesajda bahsedilenler: EsolCias


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Oyun] » Pc Oyunları » Yarış Oyunları » NFS Most Wanted Nasıl Yüklenir?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.172