Şimdi Ara

Şimdi ne yapacağım telefon onarıldı hemde 30 iş günü bitimine 8 gün kala (6 iş günü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 30 iş gününün dolmasına 8 gün (6 iş günü) kala KVK servisinden akşam saat 22 sularında telefonuma mesaj geldi. Telefonunuz hazır gelin alın diyor. Şimdi yeni konu açma sebebim telefon modelinin asla önem taşımamasıdır. Diğer model Nokia kullanan arkadaşlar yardımcı olurlar ve daha çok kişi sorunumu görebilir diye yeni konu açtım. Konumdaki sorum tam olarak neticelenince bu konu kimse cevap yazmayacağı için yani sürekli gündemi meşgul edecek bir konu olmayacağı için otomatikmen diğer sayfalara geçiş yapacaktır.

    Soruma geçmeden önce konuyu kısaca izah edeyim. Şimdi telefonum kendiliğinden kapandı. Servis yapamdı ve İstanbul'a gönderildi. Orada anakart değişim kararı alındı. 21 hazirandan beri beklemekteyim. Bugün (yani salı) saat 22 sularında bir mesaj geldi ve telefonun hazır olduğunu öğrendim. Beni rahatsız eden durum şu;

    Telefonun kasasında hiçbir sorun yoktu. Ön kapak yeni değişmişti ve sorunsuzdu. Üzerinde jilatinide mevcuttu. Telefonun kasasının rengi kırmızı ve büyük olasılıkla kasada sorunlar oluşmuştur. Siyahlaşma sorunu gibi sorunlar ve %90 eminim ki şu sorunlardan bir yada bir kaçı mevcut olacak; kamera merceği çizik, kasanın boyası atık, ön kapaktaki jilatin çıkık ve ön cam çiziklerle dolu vs vs vs.

    Şimdi yarın servisi arayacağım ve telefonun kasasında sorun olup olmadığını soracağım. Muhtemelen yok diyecekler ve ben Adana'ya gidince sorunlu telefonu bana verecekler. nedense hep böyle yapıyorlar. Bende telefonu incelemeden asla çıkış işlemini yapmayacağım. Yani yeniden 30 iş günü süresi beklemesin diye. sorunlu telefonu asla kabul etmem etmeyeceğimde.

    Sorum şu;

    1- Ne tür bir yol izlemeliyim. Eğer telefon sorunluysa ve kasası değişmesi gerekli ise ama ellerinde kasa yoksa 30 iş günü bitimine 8 gün kala süre kaldığı yerden devam eder mi yoksa süre yeniden mi başlar.

    2- Videosundaki vızıltıdan ötürü servis bana tek kağıt vereceğini ve orada da arıza yoktur diye not tutturacağını söylemişlerdi. Şikayetvar sitesinde de okudum bir çok insana parasını geri veren Nokia bana gelince yan çiziyor. bu durumda ne yapmam lazım ?

    3- Çok karışık bir durumla karşı karşıyayım. Eğer telefon kasası sorunlu çıkarsa yaşayacağım sorunların yada gecikmenin devam eden 30 iş gününe nasıl eklettirebilirim. Bu hususta netür bir yol izlemem gerekli olacak.

    Saygılar ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B o S c H -- 25 Temmuz 2007; 1:00:11 >







  • arkadasim oncelikle telefonunu servisten bir alamaya git belki kafandaki soru isaretleri olmayacaktir bile ..
    varsayimlar ile ilgili konusmayalim.servisteyken makinani al ve dedigin sorunlar i tespit edersen en son ne zaman kasa degisimi yaptigini ve olasi muhtemel ciziklerin serviste olduguna karsindaki servis yetkilisini ikna yoluna git..belkide cihaz verdigin gibi gelecek sana ..bu kadar kotumser olma oncelikle ..
  • haklısın ama şöyle bir durum var şuan ben yayladayım ve Adana'ya gidiş için vereceğim ücret 20 ytl Adana'da da harcasam 5 ytl etti 25 ytl. Birde dönüş 20 ytl öyleyse toplam = 50 ytl ediyor. Kasası sorunlu çıkarsa ve ellerinde kasa yoksa yeniden 30 iş gününü başlatırlarsa hem boşa yolparası vereceğim hem yine 1 ay telefonsuz kalacağım hem de bir daha gideceğim için yine 50-60 ytl bir daha para vereceğim. Bizimkiler bunu kaldıracak yapıda değiller.

    İşte bu sebeplerden yukarda belirttiğim varsayımların gerçek olduğunu düşününüz ve ona göre ne yapmam gerektiği konusunda bana fikirlerde bulununuz. belki aynı sorunu yaşayan olmuştur. Bana umarım yardımcı olur.

    Saygılar ...
  • arkadasim o zaman gittiginde işi bitir cok kafana takilrsa cek servistekileri vur ne diyim sana ....bence korktugun basina gelmeyecektir ....eger dediklerin varsa orada bir tutanak tuttur servise verdigimde bu gibi cizik ve deformasyonlar yoktu gibisinden urunu teslim alma ..tuketici mahkemesine basvur ..
  • tamam çekip vuracam

    yarın servisi arayacağım hasarlı ise yapılmasını isteyeceğim bu yolu izleyerek işlemi yürüteceğim. Benimde istediğim elbetteki sorunsuz bir N73 (telefonumu çok özledim çünkü bu arada 5700 alma hayalim suya düştü )
  • arkadasim önce git kendi gözlerinle tespit yap bu konuda ..sen biliyorsun oraya verdigin üründeki ciziğide cürüğüde..varsa öyle birsey gercekten hakkini ara ..sonucta müsteri olan sensin.parasini sen vermişsin..oradaki kişide onun serivisini yapmakla yükümlü olan bir kişi ..varsa bir farkli bir cizik cürük "ben size verdigimde böyle degildi diye bastir taktir kasayi.ama lutfen varsayimlar ile degil gercekci olalim yarin makinani al ve yine burda bu konu ile ilgili yorum yapalim...
    sayilar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BOSCH

    tamam çekip vuracam

    yarın servisi arayacağım hasarlı ise yapılmasını isteyeceğim bu yolu izleyerek işlemi yürüteceğim. Benimde istediğim elbetteki sorunsuz bir N73 (telefonumu çok özledim çünkü bu arada 5700 alma hayalim suya düştü )

    Durumun kötü kolay gelsin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    10 yıl önce bu saatlerde
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Benim telefon da kendiliğinden kapandı ve bir daha açılmadı. Daha önce yaptığım gibi yine Pendik Nokia Shopa götürdüm ama orada yapamayıp Bakırköy Servise (level3) göndermişler.
    Orası da yapamayınca Kozyatağına geldi (Level4) .Ben de "eyvah, makinamın içine ettiler, her yanı çürük çarık içindedir" diye vahlanıyordum ama almaya gittiğimde cihazımı (N73) pırıl pırıl, tek bir çizik, darbe bile olmadan teslim aldım. Üstelik ekran çizilmesin diye , N73 demontaj videosunda gördüğümüz mavi jelatini bile yapıştırmışlardı.
    O kadar karamsar olma bence. Ama gerçekten de bir hasarla karşılaşırsan (darbe v.s. türü) orada bastır ve kasa değişimi iste, yapılmadan da teslim alma. Nihai olarak servisten makinanı alırken de servise teslim ettiğin ve teslim aldığın tarihleri gösteren, servisin kaşesi, imzası olan bir belge mutlaka iste.
    Umarım endişelerin boşa çıkar.
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muRTah

    Benim telefon da kendiliğinden kapandı ve bir daha açılmadı. Daha önce yaptığım gibi yine Pendik Nokia Shopa götürdüm ama orada yapamayıp Bakırköy Servise (level3) göndermişler.
    Orası da yapamayınca Kozyatağına geldi (Level4) .Ben de "eyvah, makinamın içine ettiler, her yanı çürük çarık içindedir" diye vahlanıyordum ama almaya gittiğimde cihazımı (N73) pırıl pırıl, tek bir çizik, darbe bile olmadan teslim aldım. Üstelik ekran çizilmesin diye , N73 demontaj videosunda gördüğümüz mavi jelatini bile yapıştırmışlardı.
    O kadar karamsar olma bence. Ama gerçekten de bir hasarla karşılaşırsan (darbe v.s. türü) orada bastır ve kasa değişimi iste, yapılmadan da teslim alma. Nihai olarak servisten makinanı alırken de servise teslim ettiğin ve teslim aldığın tarihleri gösteren, servisin kaşesi, imzası olan bir belge mutlaka iste.
    Umarım endişelerin boşa çıkar.
    Saygılarımla.


    Bilgiler için çok teşekkürler, inşallah benim telefonada aynı özeni ve tizizliği göstermişlerdir.


    2 saattir kvk cihaz takip formuna bakmaya çalışıyorum sayfa açılmıyor acaba mesaj akşam saat 22 de geldiği için hata mı oldu diye düşünüyorum ama sayfa nedense açılmıyor




  • @BOCSH arkadaşım kusura bakma ama ben senin bu serzenişlerinin altında "keşke çizik olsa keşke bir hata bulsamda nokia bunu geri alsa derdin var" kusura bakma ama ilk mesajındanda bu anlaşılıyor zaten 8 gün kala yaptılar diyorsun zaten amaç bu değilmiydi.

    sen o telefondan çoktan soğumuşsun bence geri vermek için bahane arıyorsun bana kalırsa aldığın gibi bir yere sat onu sanırım sana o telefondan hayır gelmeyecek böyle düşünürsen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..:Roman Kosecki:..

    @BOCSH arkadaşım kusura bakma ama ben senin bu serzenişlerinin altında "keşke çizik olsa keşke bir hata bulsamda nokia bunu geri alsa derdin var" kusura bakma ama ilk mesajındanda bu anlaşılıyor zaten 8 gün kala yaptılar diyorsun zaten amaç bu değilmiydi.

    sen o telefondan çoktan soğumuşsun bence geri vermek için bahane arıyorsun bana kalırsa aldığın gibi bir yere sat onu sanırım sana o telefondan hayır gelmeyecek böyle düşünürsen


    yok kardeş alakası yok telefonumu özledim bile



    AKLIMA GELEN BAŞIMA GELDİ BENİM TELEFONUN ÖN KAPAĞINDAKİ JİLATİN HAVA KABARCIKLARI İLE DOLU. BEN DÜZGÜN VERDİM AMA ÖN KAPAĞI DEĞİŞTİRMİŞLER KULLANILMIŞ VE DEFORME OLMUŞ BİR ÖN KAPAK İZLENİMİNİ TAŞIYOR. SERVİS KAPAKTAKİ FİLMDEKİ KABARCIKLARI SORUN OLARAK GÖRMÜYOR NOKIA DESTEĞİ ARADIM 2 DEFA BANA ŞUNU SÖYLÜYORLAR 3 GÜN SONRA DÖNÜŞ YAPARIZ BENDE SİNİRLENDİM YAHU BEN 50 YTL YOL PARASI VERMİŞİM ÖN KAPAKTA YADA KASADA SORUN VARMI DİYEDE EVDEN SABAH ARADIM AMA HERŞEY İYİ DEMİŞLERDİ. NOKIA DESTEĞİ AZARLADIM DEDİM AKŞAM 6 YA KADAR BEKLEYECEĞİM TELEFONUN ÖN KAPAĞI BUGÜN DEĞİŞMEDİĞİ TAKTİRDE TELEFONU ALMADAN EVE DÖNECEĞİM VE EVE VARINCADA TÜKETİCİ MAHKEMELERİNE SERVİSE SORUNSUZ VERİLEN MALI ÜST SEVİYE DEFOLU HALE GETİRİP KULLANILMIŞ PİSBİR PARÇA TAKMIŞTIR DİYE. ACAYİP SİNİR ETTİLER BENİ. YAHU BEN ENAYİMİYİM Kİ KULLANILMIŞ BİR PARÇAYI KABUL EDEYİM. KALDIKİ SERVİS ÇALIŞANININ KAPAĞI SÖKÜP KENDİ KULLANILMIŞ KAPAĞI TAKMADIKLARI NE MALUM.

    BİRAZDAN ADANA TÜKETİCİ MAHKEMELERİNİN BULUNDUĞU YERE GİDİP SORACAĞIM AÇIK VE NET BİR ŞEKİLDE BENİM TELEFONUN KASASINI UYDURUK PARÇA İLE DEĞİŞTİRMİŞLER VE DEFORME OLMUŞ PARÇAYI BANA KULLANDIRTTIRMAYA ÇALIŞIYORLAR.

    BUGÜN DEĞİŞTİRMEZLERSE ASLA TELEFONU ALMAYACAK VE MAHKEMEYE VERECEĞİM. YAHU BU TELEFON BANA SERVİS YOLUYLA BERABER 914 + 250 YTL YE PATLADI BOŞA DÖKTÜM HEP 250 YTL Mİ

    NOKIA DA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YOK


    SİZCE NE YAPMALIYIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B o S c H -- 25 Temmuz 2007; 13:55:50 >




  • mavi bir etiket yapıştırırlar cama acaba senin jelatin onu çıkarınca kabarmış olmasın aklıma bu geldi direk
  • Valla ne olursa olsun ben jelatinde asla kabarcık olmamlı dedim ama sorunlu çıktı yeni kapak takmalrı sanki çok zor çok büyük para ya yeni kapak 1000 ytl ya o yüzden değiştirmekte sorun yaratıyorlar

    asla bu durumu kabul etmem ya bugün telefonumu kapak değişmiş eve giderim yada telefonsuz eve gidersem davamı da çekinmeden açarım.

    kasasında sorun yok ama telefonun jilatini hem kabarcık dolu hemde çiziklerle dolu orası çok kötü çiziklerle dolu olduğuna göre ben jilatini çıkarttığım an çiziklerle dolu ön kapaktaki cam karşımıza çıkıyor. Yani kapak deforme olmuş durumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B o S c H -- 25 Temmuz 2007; 14:39:57 >
  • 30 iş günü bugün dolmuş 30 iş günü için cumartesi günleride sayılıyormuş. Hal böyle olunca bugün telefonu servisten alamadığım için nokia paramı geri verecek


    Oh be !!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BOSCH

    30 iş günü bugün dolmuş 30 iş günü için cumartesi günleride sayılıyormuş. Hal böyle olunca bugün telefonu servisten alamadığım için nokia paramı geri verecek


    Oh be !!!


    Azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orjinalden alıntı: BOSCH

    30 iş günü bugün dolmuş 30 iş günü için cumartesi günleride sayılıyormuş. Hal böyle olunca bugün telefonu servisten alamadığım için nokia paramı geri verecek


    Oh be !!!


    Azmin elinden hiçbir şey kurtulmaz


    haklısın




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.