Şimdi Ara

Metal Gear Solid Delta'nın Zorluğu Kamera Açısına Göre Değişecek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
29
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Beklenen yeniden yapım sürümleri arasında bulunan Metal Gear Solid Delta: Snake Eater için yeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor. Şimdi ise ortaya çıkan bilgilere göre oyunun mevcut zorluğu, sizin hangi kamera bakış açısıyla oynadığınıza bağlı olarak değişkenlik gösteriyor.
     
    Metal Gear Solid Delta farklı kamera bakış açılarına sahip
     
     
     
    Metal Gear Solid Delta: Snake Eater'ın zorluğu, üçüncü şahıs mı yoksa orijinal sabit bir kamera bakış açısını kullandığınıza bağlı olarak artış gösterecek veya azalacak. Famitsu'ya verdiği röportajda yaratıcı yapımcı Yuji Korekado çeşitli açıklamalarda bulundu ve şunları söyledi:
     
    “İlk olarak iki farklı kamera bakış açısını herhangi bir zamanda değiştirebileceğinizi mümkün kılan bir yapı düşündük. Ancak daha sonra bundan vazgeçtik. Bunun sebebi, bakış açınıza göre zorluk seviyesinin değişkenlik gösteriyor olması.”
     
    İlk olarak PlayStation 2'de piyasaya sürülen Metal Gear Solid Delta: Snake Eater'ın yeniden yapım sürümü için herhangi bir çıkış tarihi bulunmuyor. Yakın zamanda daha fazla detayı bekliyoruz.
     
     
     
    Yeniden yapım sürümü neler sunacak?
     
    Dikkat çekici askeri operasyon deneyimiyle beraber ön plana atılabileceğimiz ve kendimizi oyuna kaptırabileceğimiz yapım içerisinde yapacağımız hamlelerle gidişata yön verebiliyor ve gizlilik odakta askeri taktiksel planlamalarımızı ön plana çıkarabiliyoruz. Unutulmaz askeri casusluk deneyimiyle ilerleyebileceğimiz ve yeniden yapım sürümü içerisinde yer alacak teknoloji destekleriyle ve grafiksel atlama ile beraber daha güzel bir şekilde yer alabileceğimiz yapım içerisinde kendimizi oyuna kaptırabiliyor ve buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyoruz. Oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca istediğim şekilde ilerleyebiliyor, buralardan neler olup bittiğini öğrenebiliyor, düşmanları istediğim şekilde ortadan kaldırabiliyor ve akabinde ise hızlı bir şekilde yerimize alabiliyoruz.
     
    Bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere her bir oyuncu farklı bir deneyim elde edebiliyor ve kendi deneyiminizi burada özelleştirip kişiselleştirebiliyorsunuz çünkü burada yapacağınız hamlelerin değişkenlik gösterdiğini, hangi taktik ve strateji ile beraber ön plana atılmak istiyorsanız ona göre seçiminizi yapabileceğinizi ve çok daha fazla detay ile beraber kendi yolunuza bakabileceğinizi aktarabiliyoruz. Kendi deneyiminizi belirlediğiniz şekilde özelleştirebileceğiniz ve aynı zamanda yerinize alabileceğinizi yapım oldukça sevilen bir sistemi beraberinde getiriyor. Oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca buralarda neler olup bittiğini öğrenirken aynı zamanda oldukça dikkat etmeniz gerekiyor.
     
    Çünkü bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere düşmanların hamlelerini ön plana çıkarmaya hazırlanıyor, onların nasıl hareket ettiğini gözlemlemeye başlıyor ve tam da doğru zamanda doğru hamle yaparak onları ortadan kaldırmak tamamen sizin işiniz oluyor. Doğru zamanda doğru hamle yapma ile beraber düşmanları gafil avlayabiliyor, onları arkadan yaklaşabiliyor, tek hamlede ortadan kaldırabiliyor, çimenlere saklanabiliyor ve çok daha fazla detay ile beraber yapıların arkasına saklanarak doğru zamanda doğru hamlemizi ortaya çıkarmak durumunda kalıyoruz. Bununla beraber oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca farklı bölgelere doğru ilerleyebiliyor, bu bölgelerin bizlere neler sunduğu konusunda fikir sahibi olabiliyor ve elimizden geleni yaparak buralarda hayatta kalmanın yollarını arayabiliyoruz. Zaten bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere ne kadar çok hızlı hamle yaparsanız o kadar hızlı bir şekilde gelişebilir ve kendinize oyuna kaptırabilirsiniz. Aynı zamanda oyuna sistemlerine adapte olabilir ve böylece animasyonlar konusunda da kendi yolunuza bakabilirsiniz.
     
    '' 

    Yeniden yapım sürümü içerisinde elbette belirtilene göre yeni grafiklerin, iyileştirmelerin, animasyonların, karakter modellemelerinin ve çok daha fazlasının olduğunu aktarabiliyoruz. Bu tarz deneyimle orijinal oyunun sana tarzı korunmasına rağmen elbette üst düzey bir şekilde yer alabiliyoruz. Ek olarak yapım içerisinde farklı renk filtrelerinin olduğunu söyleyebiliyoruz. Bu renk filtreleri ile beraber kendinize adeta oyunda farklı bir hissiyata bürünebiliyor ve sanki sinema filmi izliyormuş gibi etrafın farklı şekillerde atmosfere bürünmesi ile karşı karşıya kalabiliyoruz. Renk filtreleri arasında 4 farklı seçenek bulunuyor ve bunlarla beraber istediğiniz şekilde ilerleyebiliyor, istediğiniz gibi etrafı siyah beyaz yapabilir veya daha farklı sıcak renklerle oyunun gidişatına yön verebiliyorsunuz.
     
    Dikkat çekici ortamlara geçiş yapabileceğiniz yapım içerisinde her bir ortama istediğiniz şekilde keşfedebiliyor, buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyor ve aynı zamanda düşmanları ortadan kaldırmak için türlü hamleler gerçekleştirebiliyorsunuz. Çünkü burada yapacağınız tahminlerin oldukça önemli olduğunu tekrar tekrar vurgulamak gerekiyor. Çünkü yapacağınız her bir yanlış hamle veya ters ayak, düşmanların üzerinize çullanmasına ve aynı zamanda ortadan kaldırılmanıza sebebiyet verebiliyor. Durum böyle olunca oyun içerisinde hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda neler olup bittiğini öğrenmek tamamen sizin işiniz oluyor. Bu tarz detaylara oyunda farklı atmosferleri doğru geçiş yapabiliyor, her bir bölgede farklı düşmanlar, ortamlar, bölgeler, görevler ve çok daha fazlası sizleri bekliyor ve burada yapacağınız tahminlerin oldukça değerli olduğunu vurgularken aynı zamanda farklı silahları kullanabiliyor, isterseniz yakın dövüş isterseniz de menzilli silahları ile beraber ön plana çıkabiliyorsunuz.
     
    Dilediğinizi gerçekleştirebileceğiniz yapım ile beraber maceralarınıza kaldığınız yerden devam ediyor, orijinal oyundan ne kadar farklı olduğunu doğrudan gözlemleyebiliyor ve heyecanlı ve benzersiz bir grafik sistem ile karşı karşıya gelebiliyorsunuz. Yapım içerisinde yer aldığınız süre boyunca yeni oyun modlarıyla ön plana çıkabiliyor, dilediğinizi hızlı bir şekilde gerçekleştirirken aynı zamanda yeni seslerin ve deneyimlerinin olduğunu aktarabiliyor ve sürükleyici bir hikaye içeriği ile beraber oyuna kendinizi kaptırabiliyorsunuz. Zaten bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere oyunda arka planda yer alan hikaye oldukça önem arz ediyor ve oyuna kendimizi kaptırırken aynı zamanda dilediğimiz taktik ve planlamayı ön plana çıkarabiliyoruz. Bu taktikler oyun içerisinde oldukça önem arz ediyor ve taktikleri farklı şekillerde uygulamanız tamamen size ait oluyor.
     
    '' 

    Askeri casusluk oyunu içerisinde 1960'ların döneminde olduğunuzu aktarabiliyor ve ideolojilerin ve düşüncelerin savaşının burada oldukça hakim olduğunu vurgulamak gerekiyor. Soğuk savaş döneminde yer aldığınız süre boyunca oyunda farklı operasyonlara katılabiliyor, strateji deneyimiyle ön plana çıkabiliyor ve kendinize oyuna kaptırabiliyorsunuz. Jeopolitik yani bölgesel koşulların değişimi ile beraber farklı olayları tanıtık edebileceğiniz ve görevleri en iyi şekilde tamamlayabileceğiniz yapımda her bir sesi en iyi şekilde değerlendirebiliyor. Bu seslerin oldukça önemli olduğunu vurgulayabiliyor ve keşiflerle ve macera dolu sistemlerle ön plana çıkabiliyorsunuz. Düşman devletlerin insanlığın geleceğini tehlikeye sokabilecek silahların hem plana çıkmasını sağlarken aynı zamanda biz de bunları ortadan kaldırmak ve insanlığı tehdit eden bu unsurları yok etmek için büyük bir mücadeleye atılabiliyoruz. Heyecan dolu bölgelere doğru ilerleyebileceğimiz oyunda görevleri kendi tarzımıza göre tamamlayabiliyor, hangi görevleri nasıl tamamlamak istiyorsak ona göre hamlelerimizi gerçekleştirebiliyor ve etraftaki sesleri oldukça dikkatli bir şekilde dinlememiz gerekiyor.
     
    Çünkü her yaptığımız küçük bir çıtırtı, düşmanların dikkatini çekebiliyor ve bu sayede onların dikkatini çektikten sonra üzerimize gelen düşman akıllarını görebiliyoruz. Bununla beraber düşmanları ortadan kaldırmak için sinsi bir şekilde yaklaşabiliyor, arkadan onları tek hamlede ortadan kaldırabiliyor ve onları yere yatırarak diğer düşmanların görmemesini sağlayabiliyoruz. Aynı anda birden fazla düşmanı ortadan kaldırabileceğimiz veya farklı şekillerde hamleler gerçekleştirebileceğimiz yapımda hangi araçlardan faydalanmak istiyorsak ve hangi silahları kullanmak istiyorsak ona göre seçimimizi yapabiliyor ve insanlığın geleceğine tehlikeye sokacak olan bu kilitli imha silahlarını ortadan kaldırmak tamamen bizim işimiz oluyor. Oyunun zaten temel hikayesi bu sistem etrafında dönüyor ve yapacağımız hamlelerin ne kadar önemli olduğunu burada vurgulamak gerekiyor. Her yaptığımız yanlış hamle ile beraber insanlığın yok oluşuna tanıklık etmeye hazırlanıyor ve burada büyük bir kahraman olmak için elimizden geleni yapmak durumunda kalıyoruz.

    Hızlı bir şekilde ilerleyebileceğimiz ve hayatta kalmaya çalışabileceğimiz yapımda karakterimizin oldukça farklı kullanabileceği araçları bulunuyor. İçgüdülerin savaşı ile beraber yer alabileceğimiz yapımda karakterimizi en iyi şekilde donatabiliyor, farklı bölgelere doğru sızarak düşmanları ortadan kaldırabiliyor ve geniş çaplı savaşı tetikleyebilecek bir kitle imha silahını ortadan kaldırmak tamamen bizim işimiz oluyor. Ormanlarda ilerleyebileceğimiz ve ormanlardaki her bir unsuru kendi lehimize kullanabileceğimiz yapımda düşmanları da ortadan kaldırmak için türlü araçlar kullanabiliyoruz. Bu araçlar arasında kamuflajımız, yakın dövüş silahlarımız, iz sürme yeteneğimiz, sorgulama sistemimiz ve çok daha fazlası yer alıyor.
     
    '' 
     
    Yakın dövüş silahları ile beraber bildiğiniz üzere düşmanları tek hamlede ortadan kaldırabiliyor ve onların çıt çıkmadan yok olmasını sağlayabiliyoruz. Bununla beraber kamuflajımızı giyerek elbette otlarla ve ağaçlarla adeta bir bütün olabiliyor ve böylece düşmanların bizi görmesini engelleyebiliyoruz. Kamuflaj sistemi ile beraber gerçekten de oyunda üst düzey bir gizlilik sisteminin olduğundan bahsedebiliyor ve kendimize oyuna kaptırabiliyoruz. Diğer taraftan oyunda elbette belli başlı düşmanları ortadan kaldırmak ve bazı ipuçlarını bulmak için iz sürmemiz gerekiyor. Bu iz sürme yeteneği ile beraber düşmanların nereden geçtiğini, nasıl hamle yaptığını ve hangi yerlerde devriye gezdiğini görebiliyor ve kendimize ait bir strateji, bir planı ortaya dökebiliyoruz. Bu tarz detaylarla ve mekaniklerle beraber oyunun gizlilik üzerinde ne kadar durduğunu deneyimleyebiliyoruz. Bununla beraber oyun içerisinde sorgulama sistemi bulunuyor ve ele geçirdiğimiz ve daha öldürmediğimiz düşmanları sorgulayarak düşmanların ve ana görevimizin nerede olduğunu söyleyebiliyor ve onları sorgulatarak doğrudan cevapları alabiliyoruz.
     
    Zaten bu tarz detaylarla beraber oyunda hızlı bir şekilde ilerlerken aynı zamanda kendimizi oyuna kaptırabiliyor ve oyun içerisinde tüm koşulları kendi lehimize döndürebiliyoruz. Bu tarz detayların dışında aynı zamanda oyunda tırmanma mekaniği bulunuyor ve zorlu ortamlarda etraftaki çıkıntılara tırmanarak düşmanları tepeden görebiliyor, yapacağımız hamleleri tepelerden değerlendirebiliyor ve böylece düşmanları gafil avlayabiliyoruz. Aynı zamanda her bir bölge içerisinde elbette neler yapabileceğimize biz karar verebiliyor ve ormanların içerisinde kaybolmamak ve aynı zamanda buralardaki stratejileri ön plana çıkarmak tamamen bizim işimiz oluyor. Bununla beraber oyun içerisinde elbette otların içerisinde saklanabiliyor, uzanırken onların yanına doğru ilerleyebiliyor, sürünerek ilerlerken elbette adeta bir yılan gibi geçiş yapabiliyor ve daha fazla detay ile beraber kendi yolumuza bakabiliyoruz.

    Hayatta kalma deneyiminin ön plana çıktığı ve yapacağımız hamlelerle gideceği adımıza yön verebileceğimiz yapım içerisinde tırmanma mekaniğinin dışında avcılık sistemi bulunuyor. Ve avcılık sistemi zaten oyunun aksiyon sistemi içerisinde yer alan alt bir tür olarak bulunuyor. Böylece düşmanları gafil avlayarak onları indirebiliyoruz. Bununla beraber oyunda elbette yaralarımızı iyileştirebileceğimiz ve kendi canımızı tazeleyebileceğimiz bir tedavi sistemi bulunuyor. Bu tedavi sistemi ile beraber ilerleyişimize ilerleyiş ekleyebiliyor ve kaldığımız yerden devam edebiliyoruz.
     
    '' 
     
    Oyunda zaten karakterimizin canı yandığı zaman ve sağlığı azaldığı zaman elbette bu yara tedavisi ile beraber hızlı bir şekilde iyileştirebiliyor ve yolumuza daha güçlü bir şekilde geçiş yapabiliyoruz. Bu sayede o yönde sürüngenlerin üstesinden gelebiliyor, düşmanlarıyla avları kurulmuş tuzakların yer aldığı bir dünyada hayatta kalmanın ne kadar önemli olduğunu vurgulamak gerekiyor ve tehlikelerin her bir köşede pusuda beklediğini söylemek lazım. Bu tarz detaylarla beraber oyunda yukarıda bahsettiğimiz gibi seslerin de oldukça önemli olduğunu vurgulayabiliyoruz. Bu sesler oyun içerisinde doğrudan bizlere sunuluyor ve yapacağımız hamlelerin ne kadar önemli olduğunu vurguladıktan sonra seslerle beraber etrafa kulak kesilmek durumundayız. Çünkü bu tarz oyunlarda bildiğiniz üzere etrafta yer alan her bir ufak sese doğrudan deneyimlememiz ve düşmanlara karşı bu şekilde gelmemiz gerekiyor. Her yaptığımız hamlelerle beraber karşı tarafa ses verebiliyor ve kendimizi açığa çıkarmak durumunda kalabiliyoruz. Dolayısıyla oldukça dikkat etmemiz gereken hususlar arasında ses bulunuyor.

    Her bir köşede bekleyen tehditlerin ortadan kaldırılması gereken yapım içerisinde düşmanları yukarıda bahsettiğimiz mekaniklerle beraber ortadan kaldırabiliyor ve kendi yolumuza bakabiliyoruz. Aynı zamanda oyunda sadece düşmanlar değil, diğer taraftan yırtıcılarla dolu bir ormanda mücadele etmek durumunda kalabiliyoruz.








  • Tgs'den gelen yorumlar berbat. Remake değil remaster olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az para harcayarak nasıl işin içinden çıkarız.O yükleme ekranları nedir la KONAMI nasıl bir kafa yapısı bu?Grafik paketi ve Kamera modları mı getirdin oyuna sadece.Adam olmaz bu irmadan MGS Survive gibi garabet çıkaran yerden hayır gelmez.Nostaljik hisleri satın alma projesi tebrikler.
  • Eski oyunları unreal engine'a geçirmek çok kolay sanırım. Eski gta üçlemesi de en ufak bir değişim olmadan sadece grafikleri değişecek biçimde unreal enginea geçirilip remaster diye satılmıştı. Bu oyunda da aynı şey söz konusu. Mekanikler, bölüm tasarımı, animasyonlar hiçbirşey ellenmeden oyun oldugu gibi unreal engine'a taşınmış. Sadece kamera açısı gibi ufak tefek değişiklikler yapılmış. Yine de yeni grafiklerle mgs 3 oynamak keyifli olacak.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.