Şimdi Ara

REV-8 Kara Aracı Ücretsiz Ağustos Güncellemesi'yle Starfield'a Geliyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
9
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • '' 
     
    Gamescom Opening Night Live etkinliğinde Bethesda Game Studios, Starfield'ın yeni ücretsiz güncellemesinin bu akşam çıktığını açıkladı! Etkinlikte ayrıca çok beklenen hikâye genişletmesi Shattered Space'in 30 Eylül 2024'te çıkacağı duyuruldu.
     
    Ağustos Güncellemesi
     
    Ücretsiz Ağustos Güncellemesi, oyuna REV-8 kara aracını ekliyor. REV-8 ile oyuncular, kendi araçlarıyla yeni cepheleri keşfedebilecek ve yeni yüksekliklere erişebilecek.
     
     
     
    REV-8 güçlü bir tarete, sürüş esnasında ek koruma sağlayan bir zırha, bir yoldaş alabilecek alana ve daha hızlı hareket edebilmek ya da kötü bir durumdan kaçmak için iticilere sahip. Üstelik bu iticiler sürüşe biraz dikey hareket ekleyerek irtifa kazanmak ve ulaşılması zor yerlere havada süzülerek gitmek için de kullanılabilir.

    REV-8'i kullanmak için bir Ship Service Technician'a (gemi hizmetleri teknisyeni) gidip bir araç modülü ekleyin. Bu modül tercih edilen gemiye eklendikten sonra REV-8, oyuncular iniş yaptığında otomatik olarak geminin dışına konuşlanır.
    Ağustos Güncellemesi ile ayrıca Xbox Series X ayarlarını yansıtan yeni Xbox Series S görüntü ayarları geliyor.

    Yeni ayarlar:

    **Kare Hızı Hedefi:** Artık VRR (Değişken Yenileme Hızı) destekli monitörlerde **30, 40, 60 veya Sınırsız** kare hızı arasında seçim yapabilirsiniz. VRR destekli 120hz bir monitöre sahip değilseniz yine de 30 ve 60 kare hızı arasında seçim yapabilirsiniz. VRR desteklemeyen bir monitörde 60'ı seçmek yer yer görüntü kırılmalarına sebep olabilir.

    **Önceliklendirme:** Artık kare hızı hedefinizi korumaya çalışırken **Görsel ve Performans** arasında istediğinize öncelik verebilirsiniz. 60 veya üstü bir kare hızını hedeflerseniz ayarlardan Performans seçeneğini seçmenizi öneririz. Görüntü kalitesine öncelik verdiğiniz takdirde özel efekt, ışıklandırma ve kalabalık ayrıntılarını ve aynı zamanda çözünürlüğü en yüksekte tutar.
     
    Performansa öncelik verdiğinizde ise özel efekt, ışıklandırma ve kalabalık ayrıntılarının dahili çözünürlüğü düşer. Çevresel unsurlar veya aksiyon yoğunlaştığında iki mod da dahili çözünürlüğü değiştirebilir. Modlar arasında değişiklik yaptığınız zaman sistem yeni moda uyum sağlarken ışıklandırmanın kısa bir süreliğine değiştiğini görebilirsiniz.
     
    '' 

    **VSync (Dikey Senkronizasyon):** Artık VSync ayarını kapatıp açabilirsiniz. Bu ayarı kapatmak, oyun karelerini monitörün yenileme hızından ayırır ve görüntü kırılmalarına yol açabilir. Açmak, kare hızını monitörün yenileme hızıyla senkronize ederek görüntü kırılmalarını önler ancak kare sayısını sınırlandırır.

    Starfield'ın ücretsiz Ağustos Güncellemesi'yle gelen hata düzeltmeleri ve diğer özelliklerin tam listesi için BNET LINK adresini ziyaret edin.

    Shattered Space'in Tarihi Belirlendi

    Bethesda Game Studios, Shattered Space'in çıkış tarihini 30 Eylül 2024 olarak duyurdu. House Va'Ruun'un gizli ana gezegenindeki Dazra şehrini keşfedin. Bu yepyeni macerada tüyler ürperten bir kozmik tehlikeyi araştırın, House Va'Ruun'un ana gezegenini keşfedin ve eşsiz silahlar, uzay kıyafetleri ve ekipmanlar bulun.

    Starfield'ın Premium veya Constellation Edition sürümüne sahip olanlar, bu satın alımlarının bir parçası olarak Shattered Space'i edinir. Ana sürüme sahip olanlar Premium Yükseltmesi'ni satın alarak Shattered Space'in yanı sıra Dijital Sanat Kitabı, Orijinal Oyun Müzikleri, 1.000 Creation Credit ve Constellation Görünüm Paketi de dahil diğer dijital öğelere erişebilir.
     
    basın bülteni








  • Oyunu 770 TL'ye yeni satın aldım, XBOX Store'dan Pc'me. Elite Dangerous Odyssey gibi gerçekçi değil, gezegenlere inemiyor, çıkamıyorsun gerçek zamanlı. Yapay Zeka içler acısı. Bir de Yapay Zeka modları var Nexus'ta. Yapay Zekayı düzeltmek bu kadar kolaysa bir mod'la, neden Bethesda Yapay Zekayı düzetmiyor? Konsollar yüzünden mi? Gamepad ile oynamak kolay olsun diye mi? Daha aracı denemedim. Ama daha çok araç eklemeliler. No Man Sky'daki araç çeşitliliği gibi. Uzay savaşları da gelişmeli. V.A.T.S. Sistemini uzay savaşlarına uyarlasalar çok daha güzel olur. Gezegene iniş çıkışları da daha akıcı yapsalar. Gezegene varıyorsun, inmek için harita açıyorsun, zaten gezegeni görüyorsun vardığında, nereye ineceğimizi uzayda seçsek, direk insek. Bütün atmosferi bozuyor bu saçma mekanik. Dolma ekranlarının tek suçlusu konsollar bence, mekaniklerin kısılmasının sebebi de konsollar. Yok olsun bu konsollar!




  • BSC Misafiri B kullanıcısına yanıt

    Bu saydıklarının hiçbirinde konsolların suçu yok, hepsi Bethesda'nın taş devrinden kalma oyun motoruyla açık dünya rpg yapmaya çalışmasıyla ilgili. Hele o yükleme ekranları, aman allahım yani beceriksizlik destanı yazıyor Bethesda her oyununda.

    Muhtemelen yeni bir motor da yapamıyorlar eski motorun birikimini kaybetmeden ama bu kadar piyasa değeri yüksek bir firma için rezalet işler.

  • NO LOADİNG SCREEN MOD varmış, bir modla halledilebiliyorsa bu sorun neden BETHESDA çözmüyor kolayca?
  • Todd Howard'ı taktir etmek gerek. Bedavaya araba getiriyor. At zırhı satan herif bu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.