- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.::
797 Cevap128753 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     5 6 7 8 9 10 [12] 14      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
14 Mesaj
15 Aralık 2009; 23:40:35 

Selamlar saygılar stopsuz günler dileğiyle...Arkadaşlar araçlar stop etmez oldu sanırım...şikayetler gelmediğine göre...Sizin derdiniz bittiyse adınıza sevindim ama benim derdim nala devam ediyor...Geçen hafta mersinde akdeniz otodaydım...ustamla aldık laptop u bindik araca sürdük otobana yaklaşık iki saate varan bir süre içinde o ayar yaptı ben dur kalk yaptım...ben gaza o toplar habire oynadık durduk...aracın yakıtını gidişini gaz yiyişini çekişini öyle güzel yaptık ki araç süper oldu amma gel gelelim rölantide ibreyi benzindeki gibi sabit tutmayı birtürlü beceremedik..araca gaz verip boşa atınca devir 500..hatta 400 lere düşüyor ve ki araç soğuksa kesin stop ediyor...ısınmışsa hiç belli olmuyor....devir saaati hiç yerinde durmuyor rölantide iken...Benzine alıyorum tık demiyor devir ama tüpe geçince ayağımıgazdan çekince yani boşa atınca devir saati hooop dipte sonada toparlamaya çalışıyor ama her seferinde toparlayamıyor stop ediyor....artık bazen hiç fark etmiyorum bile aracı boşa atıyorum sona vitese atıp debriyojdan çektiğimde bir bakmışım araç stop etmiş ve o hızla tekrar çalışmış.yani sanki aracı vurdurarak çalıştırmışım gibi....iyi güzelde bu iş motora zarar verecek ....ustam gene olmadı manifolt deliklerini daha aşagıdan açalım demişti..ne kadar doğru bilemem ama manifoltu delik deşik mi yapıcaz !!!!!!!...

Ama araç hareket halinde hiç bir problem çıkarmıyorken rölantide böyle yapması hiç hoş değil...araç honda city servise gittim rölanti kelebeği temizletmeye usat bu aracın bu km resinde rölanti kelebeği arıza yapmaz yapza sile arıza lambası yanar dedi...38 bim km...

Arkadaşlar sizde durum nedir yada çözen akıl veren varsa birbirimize yardımcı olalım..değilse söktürmeyi düşünüyorum ustam bunu çözmekte kararlı ama şimdide manifoltu delik deşik etmek doğrumu bilmiyorum...

artık araca her sabah dua ederek biner oldum.....

Bu arada bu stop etme olayı araç soğukken hava soğukken çok bariz..ısındıktan sonra ise keyfe keder....


Mersinden akdeniz otoda yılmaz ve özellikle de levent ustama ilgive alakalarından dolayı çok teşekkür ederim..gerçekten ustalığın ve insanlığın bitmediğinin yegane kanıtı ki..Levent ustam da olmasa şimdiye çoktan söktürmüştüm...


Neyse bir çözüm bulunacağını umut ederek ustaya gitmeye çekinerek hayırlı haberlerinizi bekliyorum......saygılarımla......yorumlarınızı bekliyorum......




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi detone333 -- 15 Aralık 2009; 23:44:49 >


_____________________________



1033 Mesaj
17 Aralık 2009; 1:19:13 


quote:

Orijinalden alıntı: skaramanga

merhaba,ben en son aracın kauçuk olan rolanti ayarlama düğmesinin ayarı ile oynamak suretiyle devrini yükseltmiştim.Bundan sonraki yaptığım tecrübelerde aracın rolatisinin 1-2 gün sabit benzinde 1200,gaza geçince 1000 d/d civarında olduğunu gözlemledim.Daha sonraki 2 gündür aracın rolantisi hiçbir ayar yapmadan benzinde ve gazda 1500-1700 d/d 'ye kadar yükseldiğini gördüm.Bundan sonra tekrar rolanti ayarını düşürttüm şu anda 900 d/d'de çalışıyor.Bu durumda çıkardığım sonuç şudur;tam anlamamakla birilkte tolgasubaşı'nın belirttiği gibi aracın akü kutup başını çıkardıktan sonra ayarlar resetlenmiş olabilir,daha sonra aracın rolanti ayarı ile oynamadan bir müddet sonra sizin kullanım durumunuza göre kendi kendine bir ayarlama yapıyor.Bende olduğu gibi,araç henüz kendi stabilitesini sağlamadan ayarını yükselttim fakat araç kendi ayarlarını tutturduktan sonra halihazırdaki devir fazla geldi.ve 1700 d/d'ye kadar yükseldi.Bu durumda aracımızın ayarları ile fazla oynatmadan kendi kendine ayar yapmasını beklemek en uygun yol gibi görülüyor.İyi günler dilerim.



Carisma (4G92) kullanan arkadaşlar aracınızda ateşleme ile ilgili sorun olduğunu düşünüyorsanız şayet herşeyden önce aracınıza yeni bir ateşleme haritası oluşturmanızı tavsiye ederim. Arakadaş yukarda bahsetmiş ama ben birazcık daha detay vereyim.
İlla ki kutup başını çıkarmanız gerekmez. Yani bu işlemi kendi insiyatifinizle de yapabilirsiniz.
Şöyle ki: Motorun arka(kabin-motor arası) tarafında ecu ya giden kablo topluluğunun üstünde üzerinde koruma(boş soket,kapak) olan 3 adet farklı yerlerde kablo olacak. Bunlardan birisi takograf için bir diğeri ateşlemeyi resetlemek için, diğerini bilmiyorum.
Takograf için olan ve diğerinın koruma soketleri aynı birinde tek kablo diğerinde çift kablo var. Bizim aradığımız ise yuvarlak biraz daha kalın bir şekilde.
Korumasını çıkarıyoruz ve bir aparatla içerisinde ki kabloyla şaseyi birleştiriyoruz. Bu durumda aracımızda mevcut ateşleme haritası sıfırlanmış ve yeniden programlanmak için uygun hale gelmiş oluyor.

Servis manualin de arakadaşın dediği "100 km yol yapman gerekir" yazmıyor. yani bu işi yaptıktan sonra 10 dk çeşitli şekillerde (tam yuk,yüksüz vs.) aracı çalıştırmamız gerekli. 10 dk çalıştıktan sonra yeni ateşleme haritası oluşturulmuş demektir. Bu şeklde aracınızın verimini artırmanız ve hatta ateşleme sorunlarınızdan kurtulmanız mümkündür.
Bu bilgileri malesef servislerde ki elemanlar dahi bilmiyor.
(Tps(boğaz kelebek sensörü) ayarı ile hava-yakıt karışım oranları değiştirilebiliyor)
Bu ne demek:
Eski usul sistemlerde ustaların koli bandıyla yaptıkları işin aynısı.:Usta(!)lar bu araçları bilmedikleri için bu tür sorunlarla karşılaşınca afallayıp kalmalarına sebep oluyor.(bu sadece ustaların değil Lpg ithalatçılarının da eksiği,araştırıp eğitim vermiyorlar)
Malesef bu işi hakkıyla bilen ve yapan usta tanımadım. Okumadan,araştırmadan bu işte gelişmek olmuyor.

Carisma kullanan arkadaşlar sizin kitinizde lambda sisteme dahil edildi mi?
servis ışığı problemlerınız var mı düşük devirlerde.
(not: sadece son kullanıcıyım,usta falan değilim artı bütün usta(!)lardan nefret ediyorum)


_____________________________

www.mscsi.net
Lpg interface,programming,tuning
Lpg ayar kabloları.


 
52 Mesaj
17 Aralık 2009; 13:21:33 

sayın kme yetkilileri bizim kitin enjektörleri temizlenir mi?


_____________________________



414 Mesaj
20 Aralık 2009; 16:34:56 


quote:

Orijinalden alıntı: umera


Carisma (4G92) kullanan arkadaşlar aracınızda ateşleme ile ilgili sorun olduğunu düşünüyorsanız şayet herşeyden önce aracınıza yeni bir ateşleme haritası oluşturmanızı tavsiye ederim. Arakadaş yukarda bahsetmiş ama ben birazcık daha detay vereyim.
İlla ki kutup başını çıkarmanız gerekmez. Yani bu işlemi kendi insiyatifinizle de yapabilirsiniz.
Şöyle ki: Motorun arka(kabin-motor arası) tarafında ecu ya giden kablo topluluğunun üstünde üzerinde koruma(boş soket,kapak) olan 3 adet farklı yerlerde kablo olacak. Bunlardan birisi takograf için bir diğeri ateşlemeyi resetlemek için, diğerini bilmiyorum.
Takograf için olan ve diğerinın koruma soketleri aynı birinde tek kablo diğerinde çift kablo var. Bizim aradığımız ise yuvarlak biraz daha kalın bir şekilde.
Korumasını çıkarıyoruz ve bir aparatla içerisinde ki kabloyla şaseyi birleştiriyoruz. Bu durumda aracımızda mevcut ateşleme haritası sıfırlanmış ve yeniden programlanmak için uygun hale gelmiş oluyor.

Servis manualin de arakadaşın dediği "100 km yol yapman gerekir" yazmıyor. yani bu işi yaptıktan sonra 10 dk çeşitli şekillerde (tam yuk,yüksüz vs.) aracı çalıştırmamız gerekli. 10 dk çalıştıktan sonra yeni ateşleme haritası oluşturulmuş demektir. Bu şeklde aracınızın verimini artırmanız ve hatta ateşleme sorunlarınızdan kurtulmanız mümkündür.
Bu bilgileri malesef servislerde ki elemanlar dahi bilmiyor.
(Tps(boğaz kelebek sensörü) ayarı ile hava-yakıt karışım oranları değiştirilebiliyor)
Bu ne demek:
Eski usul sistemlerde ustaların koli bandıyla yaptıkları işin aynısı.:Usta(!)lar bu araçları bilmedikleri için bu tür sorunlarla karşılaşınca afallayıp kalmalarına sebep oluyor.(bu sadece ustaların değil Lpg ithalatçılarının da eksiği,araştırıp eğitim vermiyorlar)
Malesef bu işi hakkıyla bilen ve yapan usta tanımadım. Okumadan,araştırmadan bu işte gelişmek olmuyor.

Carisma kullanan arkadaşlar sizin kitinizde lambda sisteme dahil edildi mi?
servis ışığı problemlerınız var mı düşük devirlerde.
(not: sadece son kullanıcıyım,usta falan değilim artı bütün usta(!)lardan nefret ediyorum)




Benim Aracımdaki sistemde Lambda sisteme dahil edildi fakat.Bu kadar farklı araç markasında aynı problemin olması insanı düşündürüyor.Yani Debriyaja basınca yada aracı boşa atınca devirin 1000 in altına inip devirin sallanıp tekrar stop etmesini beklemeden ( vites boştayken) gaza basılınca araç tekrar düzgün bir şekilde gaz yiyor ve devir yükseliyor.Bu problem yazılım ile düzeltilebilir diye düşünüyorum.LPG beyni tam araba stop edecekmiş gibi olduğunda yada devir 500 ün altına indiği anda beyin komut vererek araca hafif gaz verip rölantinin 900 e gelmesini sağlayabilir.bence sistemin geliştirilmesi gerekiyor.


_____________________________

Nokia Lumia 820
Samsung Galaxy Note 3 N9005
This is the payback time

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Aralık 2009; 13:40:31 

DEĞERLİ KME KULLANICISI sorununuz ile ilgili gösterdiğiniz hassasiyetten dolayı teşekkür ederiz.yaşamış olduğunuz sorunun nihayi çözümü ve gerekli teknik destek için lütfen birimimizi aşşağıda yazılı telefonlardan arayınız.bize ulaştığınız taktirde en kısa sürede maduriyetizin giderilmesi için çalışmalar başlayacaktır.ilgili yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederiz . TEKNİK DESTEK:05547999646


 
14 Mesaj
22 Aralık 2009; 22:17:11 

sayın kme teknik yardım sevisi.....Yazdığınız cevaba güvenerek sizi en kısa zamanda ustamın yanından arayacağımı bidirerek teşekkürlerimi iletirim...İlginize minnettarım....saygılarımla...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Aralık 2009; 13:37:47 


quote:

Orijinalden alıntı: erdoğanönder

sayın kme yetkilileri bizim kitin enjektörleri temizlenir mi?

kullanmakta olduğumuz enjektörler temizlenebilme özelliğine sahiptir

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Aralık 2009; 13:46:05 

DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ yaşamış olduğunuz sorun ve almak istediğiniz teknik bilgiler için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİ'ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.göstermiş olduğunuz hassasiyetten dolayı TEŞEKKÜR EDERİZ
quote:

Orijinalden alıntı: detone333

Selamlar saygılar stopsuz günler dileğiyle...Arkadaşlar araçlar stop etmez oldu sanırım...şikayetler gelmediğine göre...Sizin derdiniz bittiyse adınıza sevindim ama benim derdim nala devam ediyor...Geçen hafta mersinde akdeniz otodaydım...ustamla aldık laptop u bindik araca sürdük otobana yaklaşık iki saate varan bir süre içinde o ayar yaptı ben dur kalk yaptım...ben gaza o toplar habire oynadık durduk...aracın yakıtını gidişini gaz yiyişini çekişini öyle güzel yaptık ki araç süper oldu amma gel gelelim rölantide ibreyi benzindeki gibi sabit tutmayı birtürlü beceremedik..araca gaz verip boşa atınca devir 500..hatta 400 lere düşüyor ve ki araç soğuksa kesin stop ediyor...ısınmışsa hiç belli olmuyor....devir saaati hiç yerinde durmuyor rölantide iken...Benzine alıyorum tık demiyor devir ama tüpe geçince ayağımıgazdan çekince yani boşa atınca devir saati hooop dipte sonada toparlamaya çalışıyor ama her seferinde toparlayamıyor stop ediyor....artık bazen hiç fark etmiyorum bile aracı boşa atıyorum sona vitese atıp debriyojdan çektiğimde bir bakmışım araç stop etmiş ve o hızla tekrar çalışmış.yani sanki aracı vurdurarak çalıştırmışım gibi....iyi güzelde bu iş motora zarar verecek ....ustam gene olmadı manifolt deliklerini daha aşagıdan açalım demişti..ne kadar doğru bilemem ama manifoltu delik deşik mi yapıcaz !!!!!!!...

Ama araç hareket halinde hiç bir problem çıkarmıyorken rölantide böyle yapması hiç hoş değil...araç honda city servise gittim rölanti kelebeği temizletmeye usat bu aracın bu km resinde rölanti kelebeği arıza yapmaz yapza sile arıza lambası yanar dedi...38 bim km...

Arkadaşlar sizde durum nedir yada çözen akıl veren varsa birbirimize yardımcı olalım..değilse söktürmeyi düşünüyorum ustam bunu çözmekte kararlı ama şimdide manifoltu delik deşik etmek doğrumu bilmiyorum...

artık araca her sabah dua ederek biner oldum.....

Bu arada bu stop etme olayı araç soğukken hava soğukken çok bariz..ısındıktan sonra ise keyfe keder....


Mersinden akdeniz otoda yılmaz ve özellikle de levent ustama ilgive alakalarından dolayı çok teşekkür ederim..gerçekten ustalığın ve insanlığın bitmediğinin yegane kanıtı ki..Levent ustam da olmasa şimdiye çoktan söktürmüştüm...


Neyse bir çözüm bulunacağını umut ederek ustaya gitmeye çekinerek hayırlı haberlerinizi bekliyorum......saygılarımla......yorumlarınızı bekliyorum......





 
14 Mesaj
27 Aralık 2009; 13:36:09 

DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ yaşamış olduğunuz sorun ve almak istediğiniz teknik bilgiler için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİ'ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.göstermiş olduğunuz hassasiyetten dolayı TEŞEKKÜR EDERİZ








Göstermiş olduğunuz ilgi ve alakaya çok teşekkür ederim.....Bir kere daha KME kulanıcısı olarak nekadar doğru bir tercih yaptığımı anlıyorum.....Teknik hizmet sorun çözümü ilgi alaka gerçekten takdire değer....Saygılarımla.......


_____________________________



352 Mesaj
3 Ocak 2010; 2:02:26 

Sayın KME Yetkilileri. ben kırklareli nde yaşıyorum ve burada ne doğru düzgün bi usta nede KME kit var bende araştırdım ve Edirneye bağlı Uzunköprü ilçesinde
Nihat oto adında bi oto gaz servisi var. ben marka konusunda kararsızdım ama nihat beyle telefonda görüştük kendisi KME bayisi olduğu için bunu tavsiye etti
benim için önemli olanda ustanın iyi olmasıdır diye düşünüyorum.
Ustaya arıza ışığını sordum aracım 2007 model Ford Fiesta Cool. dedim ama usta bu araçlarda arıza ışığı sürekli yanar dedi. bunun bi çaresi yokmudur.
ya gerçekten bi gün olurda motor arıza yaparsa nasıl anlarız tehlikeli değilmidir bu durum.
Bana kesinlikle bu konuda garanti verirseler şayet yarın gidip taktıracağım. sizinde bu araç üzerinde bi araştırma yapıp buradan bana yardımcı olmanızı rica ediyorum şimdiden teşekkürler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedobey -- 3 Ocak 2010; 2:04:04 >


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=07_GZjjaIqQ


794 Mesaj
3 Ocak 2010; 2:56:32 


quote:

Orijinalden alıntı: sedobey

Sayın KME Yetkilileri. ben kırklareli nde yaşıyorum ve burada ne doğru düzgün bi usta nede KME kit var bende araştırdım ve Edirneye bağlı Uzunköprü ilçesinde
Nihat oto adında bi oto gaz servisi var. ben marka konusunda kararsızdım ama nihat beyle telefonda görüştük kendisi KME bayisi olduğu için bunu tavsiye etti
benim için önemli olanda ustanın iyi olmasıdır diye düşünüyorum.
Ustaya arıza ışığını sordum aracım 2007 model Ford Fiesta Cool. dedim ama usta bu araçlarda arıza ışığı sürekli yanar dedi. bunun bi çaresi yokmudur.
ya gerçekten bi gün olurda motor arıza yaparsa nasıl anlarız tehlikeli değilmidir bu durum.
Bana kesinlikle bu konuda garanti verirseler şayet yarın gidip taktıracağım. sizinde bu araç üzerinde bi araştırma yapıp buradan bana yardımcı olmanızı rica ediyorum şimdiden teşekkürler.






kme kitte düzgün montaj yapıldığı sürece arıza ışığı yanmaz.edirne bölgesinde birçok araca kme kiti bağladım arıza ışığı yanan yok.başka konular hakkında bilgi almak isterseniz tel açıp sorabilirsiniz.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
8 Mesaj
5 Ocak 2010; 23:31:12 

Merhabalar.Forumda yazılanları okuduktan sonra yaşadığım sorunları yaşayan ne kadar çok insan varmış dedim kendi kendime :) Ben Erzurumda ikamet ediyorum.Kamu görevlisiyim.Nisan-2009 da 99 model Passat 1.8T Comfortline bir araç aldım.Üzerinde KME marka sıralı otogaz sistemi mevcuttu.Yaz aylarında bi problem yaşamadım.Fakat ne zamanki havalar soğudu çilem başladı.Problemlerim özet halinde aşağıdaki gibi;

- Aracın ilk çalışmasında LPG'ye geçiş aşamasında araba bir sarsıntı yapıyor, sanırsınız araba çıldırdı.Peşinden stop etmesi doğal olarak.Stop etmesin diye gaza yüklenmek de fayda etmiyor.Çünkü o an araç gaz yemiyor zaten.Tekrar çalıştırma yine silkelenme iman gücüyle ite kaka çalıştırma.Hararet 90 derece ama silkelenmeye devam.Hararetin 90 a gelmesinden itibaren 10-15 dakika sonra normal çalışma.Aracı stop ettir.15 dakika sonra çalıştır.Yine aynı döngü.

-Erzurum yetkili servisi Tülu Otogaza 5 kere gidilir.Kalibrasyon yapılır başka birşeye bakılmaz.Boğaz kelebeğinin temizlenmesi, antifrizin tamamlatılması tavsiye olunur.Söylenenller yapılır.Ancak problem çözülmez.Ne de olsa Tülu Otogaz için önemli olan kit takmak.Taktıktan sonra ne yaparsan yap.

-Acaba araçta mı sorun vardır diye kendi servisime gidilir.Ancak araç benzinde çalışırken hiçbir problem yoktur. Araçta problem olsa benzinde neden aynı problem olmasın ki? Tülu otogazın mazereti hazır.Otogazın oktanı daha yüksek ondandır abi.Boğaz kelebeğindendir.Benim görevim ise servis ve otogaz servisi arasında mekik dokumak,ama derdime çare bulamamaktan ibarettir.

- KME nin kendi sitesine de yazarım ama 2 haftadır, numunelik gibi durur yazdıklarım.Sonra da serviste en iyisiyiz diye naralar atmak.

-Güzel yurdumun güzel servisleri.Selam olsun size....


_____________________________



794 Mesaj
5 Ocak 2010; 23:54:42 

lpg ayarı düzgün bir şekilde yapılırsa geçişleri hissetmessiniz.düzgün ayar olursa istop etmede olmaz kit ne marka olursa olsun araca lpg sistemi iyi uyarlandığı an sorun yaratmaz.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


414 Mesaj
6 Ocak 2010; 10:07:18 

Selamlar... Aracım Mitsubishi Carisma 99 1.6 Glx
KME kiti ve aracımdaki problemler hakkında aynı konuda daha önceden yazmıştım.Debriyaja basınca stop etme durumunu gaz basıncı ile oynayarak bir nevi bayağı bir ortadan kaldırmıştım.1 hafta evvel havalar soğuyana kadar problemler tekrar başladı.Arayarak tarayarak KME kiti için laptop beyin ara kablosu buldum ve aldım.Aracıma öyle bir ayar öyle bir kalibrasyon yaptımki artık kendim bile lpg de sürdüğümü hissetmiyorum benzin gibi gidiyor.kalkışlarda silkelenme yok, ani gaza yüklenişlerde kesiklik yok çekiş güzel yakıt güzel.Geçişleri yumuşak hale getirdim daha uzun sürede hissettirmeden geçiş yapıyor.Ama gel gelelimki ayak gazdan çekilip vites boşa atıldığında ya da debriyaja basıldığında aracın stop etmesinin önüne geçemiyorum. 05.01.2010 yani dün sabah işe gelirken 2 km lik yolda 6 kere stop etti araç rezil etti beni.Daha önceki mesajlarda aynı Mitsubishi Carisma sahibi ' skaramanga ' nickli arkadaşım problemlerinden bahsetmişti.Aracımın onunkinden farkı kalmadı.Soğuk havada 30 km hızla giderken bile debriyaja basıldığında direk araç rölantiyi tutturmaya uğraşmadan direk stop ediyor.LPG enjektörlerinin sesini dinlediğimde Debriyaja basar basmaz araç kesiciye ( cut off ) sistemine giriyor ve yaklaşık 1500 devire düştüğünde otomatik tekrar aracın stop etmesini engellemek için enjektörlerin çalışmaya devam edip motora yakıt göndermesi gerekirken sanki kitin düğmesine basıp kapatmış gibi lpg sistemi kendini kapatıyor.Sonuç olarak son 5 ayım bu Lpg kiti ile uğraşmakla geçti.Lpg sistemine yaptığım masrafı geçin araçta problem var dediler arabaya yapmadığım masraf kalmadı. işten güçten oldum arabayı satma aşamasına geldim kaç kere kaza atlattım. En yakın zamanda taktırdığım servise tekrar giderek bu kiti aracımdan söktüreceğim.Niye derseniz Forumda KME kiti olan kişilerin %90 nın problemi Stop etmedir.ve LPG ye tövbe ettim benzinden şaşmayacaksın yada dizel araba alacaksın.
Allah tüm bu kitle problem yaşayanların Allah yardımcısı olsun.


_____________________________

Nokia Lumia 820
Samsung Galaxy Note 3 N9005
This is the payback time


 
8 Mesaj
6 Ocak 2010; 13:27:08 

Ben bu forumda yazılanları okuduktan sonra KME markasından buz gibi soğudum.Bilen arkadaş var mı acaba.Başka marka lpg kitine dönüştürmek yeni kit taktırmakla aynı fiyatamı mal olur? BRC ye geçiş yapmak istiyorum Fakat maliyeti hiç LPG olmayan bir araca LPG takılmasıyla aynı mı olur acaba? BRC ye dönüştürmenin bana maliyeti nedir?Biri bana bilgi verebilir mi?


_____________________________



414 Mesaj
6 Ocak 2010; 15:05:54 


quote:

Orijinalden alıntı: ancyra_78

Ben bu forumda yazılanları okuduktan sonra KME markasından buz gibi soğudum.Bilen arkadaş var mı acaba.Başka marka lpg kitine dönüştürmek yeni kit taktırmakla aynı fiyatamı mal olur? BRC ye geçiş yapmak istiyorum Fakat maliyeti hiç LPG olmayan bir araca LPG takılmasıyla aynı mı olur acaba? BRC ye dönüştürmenin bana maliyeti nedir?Biri bana bilgi verebilir mi?


Hocam amacımız kiti kötülemek değil,müzdarip olduğumuz durum ortada.hocam siz bir önceki mesajınızda
- Aracın ilk çalışmasında LPG'ye geçiş aşamasında araba bir sarsıntı yapıyor, sanırsınız araba çıldırdı.Peşinden stop etmesi doğal olarak.Stop etmesin diye gaza yüklenmek de fayda etmiyor.Çünkü o an araç gaz yemiyor zaten.Tekrar çalıştırma yine silkelenme iman gücüyle ite kaka çalıştırma.Hararet 90 derece ama silkelenmeye devam.Hararetin 90 a gelmesinden itibaren 10-15 dakika sonra normal çalışma.Aracı stop ettir.15 dakika sonra çalıştır.Yine aynı döngü.
demişsiniz.benim aracımdada ilk takıldığında bu problem vardı.Stop ettikten sonra tekrar gaz yedirememe ve stop etme gibi problem.Sorunun kaynağı lpg kitindeki Enjektörlerden hemen önce gelen vakum borusunun bağlı olduğu ve tüpün içinden geçtiği MAP sensörü.Bu sorunu bulmadan önce LPG de gaz yememesinin sebebi bile arabama bulunmuştu :) bu parça değiştikten sonra mesajınızda bahsettiğiz problem ortadan kalktı.Belki sarsıntılı geçmesinin sebebide bu parçadır.benim araçta geçişlerde stop ediyordu.Ben geçiş süresini biraz daha uzatıp sırasıyla geçmesini sağladım.


Yolda giderken debriyaja basınca stop etme gibi problemler yoksa kiti değiştirmenize gerek yok.Biraz bakımla ve iyi bir kalibrasyonla halledilebilir.


_____________________________

Nokia Lumia 820
Samsung Galaxy Note 3 N9005
This is the payback time


 
34 Mesaj
10 Ocak 2010; 14:12:33 

ya arkadaşım kurban bayramında randevulu olarak kme servisine gittim dedim lpg kitinin bakımı yapılacak göstergenin doğru göstermediğini ininp çıktığını afasına göre hareket ettiğini ve regülatörün ve enjektörlerin temizlenip temizlenmediğini söyledim adamın tek yaptığı şey lpg filtresini değiştirip bilgisayara bağlaması oldu ve başa birşeye bamadan borcun 30 tl dedi burda KME den nyetkili servis elemanları varsa onlara soruyorum bu serviste yapılması gerekli işlemlermiydi yoksa baştan savma hareketlermiydi bana göre baştan savma hareketler olduğuna inanıyorum.mesela ben şuan ardahandayım ve arac lpgye ilk geçişte zorlanıyor enjektörler donuyormu bilmiyorum arac boğuluyor gibi oluyor gaz verince toparlanıyor burrdanda anlaşılıyori enjektörlerin temizlenmesi gerekiyormuş ama dediğim gibi adam bakmadı bile ne enjektör nede regülatöre adamın başı kalabalık olduğu için birde adamdan randevu aldık aksaraydan nevşehire sabahın köründe adam dükkanı açtığında orda olduk biz vardıktan 15 dakika geçmedi ana bbaba günü olmuştu kme servisi yetkililerine burdan sesleniyoorum yetkili servislerde hiç ilgi alaka yok olmazsa bundan sonrai arabalarıma 3-5 kuruş daha fazla verip işinin arkasında olan lpg bayilerine yaptırmak olacak[/font][/size]



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkhan4 -- 10 Ocak 2010; 14:14:00 >


_____________________________



 
8 Mesaj
10 Ocak 2010; 14:47:35 

Aynısını bana da yaptılar.KME 'nin yetkiili servisleri rezalet.İlgi alaka sıfır...


_____________________________



 
8 Mesaj
10 Ocak 2010; 14:49:59 

Almışlar ellerine bir bilgisayar.Başka birşey bildikleri yok.Mekanik aksamı kontrol etmek yok.Bi motora bağlantı yerlerine regülatöre enjektörlere bakalım diye birşey yok.Yap ayar postala...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ocak 2010; 12:31:41 

DEĞERLİ kme kulanıcısı. ARACINIZIN yaşamakta olduğu sorun sizin anlatıklarınız doğrultusunda bakıldığında ürün kaynaklı değil daha çok daha çok yaşamakta olduğunuz ERZURUM ilimizin sert kış koşulları ve iklim şartlarına uygun gereken adapdasyonun tam olarak sağlanamadığından kaynaklandığı görülmektedir.yinede bu konu hakkında yapmış olduğumuz yorum tamamen sizin yazınızda belirttiğiniz konular göz önüne alınarak yazılmıştır.LÜTFEN nihayi çözüm ve sorunsuz bir kullanım için firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından HÜSEYİN DEMİRCİ ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ HASSASİYETTEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ. NOT: SAYIN ancyra_78 firmamız veb adresindende bize ulaşa bilirsiniz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahvecioğludestek -- 11 Ocak 2010; 12:35:28 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ocak 2010; 12:45:07 

sayın aaraç sahibi kullanmış olduğunuz marka ve model araçlarda kesinlikle böylebir problem yaşanmamaktadır firmamız 15 yıllık deneyim ve bilgi birikimi ile ürününün arkasındadır sizde gönül rahatlığı ile KME kit taktırıp otogaz kullanımının hertürlü avantajından istifade edebilirsiniz.şimdiden otogaza geçişininizi kutlar KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLERİZ. DETAYLI TEKNİK BİLGİ İÇİN 05547999646 no lu telden teknik destek birimimize ulaşa bilirsiniz.
quote:

Orijinalden alıntı: sedobey

Sayın KME Yetkilileri. ben kırklareli nde yaşıyorum ve burada ne doğru düzgün bi usta nede KME kit var bende araştırdım ve Edirneye bağlı Uzunköprü ilçesinde
Nihat oto adında bi oto gaz servisi var. ben marka konusunda kararsızdım ama nihat beyle telefonda görüştük kendisi KME bayisi olduğu için bunu tavsiye etti
benim için önemli olanda ustanın iyi olmasıdır diye düşünüyorum.
Ustaya arıza ışığını sordum aracım 2007 model Ford Fiesta Cool. dedim ama usta bu araçlarda arıza ışığı sürekli yanar dedi. bunun bi çaresi yokmudur.
ya gerçekten bi gün olurda motor arıza yaparsa nasıl anlarız tehlikeli değilmidir bu durum.
Bana kesinlikle bu konuda garanti verirseler şayet yarın gidip taktıracağım. sizinde bu araç üzerinde bi araştırma yapıp buradan bana yardımcı olmanızı rica ediyorum şimdiden teşekkürler.





Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ocak 2010; 12:50:53 

değerli KME KULLANICISI yazınızda servislerimiz hakkında yapmış olduğunuz uyarılardan ötürü hassasiyetinize teşekkür ederiz.YAŞAMIŞ OLDUĞUNUZ sorunun nihayi çözümü için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK deprtmanından HÜSEYİN DEMİRCİ ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız uyarılarınız ivedi olarak ele alınacaktır.
quote:

Orijinalden alıntı: gkhan4

ya arkadaşım kurban bayramında randevulu olarak kme servisine gittim dedim lpg kitinin bakımı yapılacak göstergenin doğru göstermediğini ininp çıktığını afasına göre hareket ettiğini ve regülatörün ve enjektörlerin temizlenip temizlenmediğini söyledim adamın tek yaptığı şey lpg filtresini değiştirip bilgisayara bağlaması oldu ve başa birşeye bamadan borcun 30 tl dedi burda KME den nyetkili servis elemanları varsa onlara soruyorum bu serviste yapılması gerekli işlemlermiydi yoksa baştan savma hareketlermiydi bana göre baştan savma hareketler olduğuna inanıyorum.mesela ben şuan ardahandayım ve arac lpgye ilk geçişte zorlanıyor enjektörler donuyormu bilmiyorum arac boğuluyor gibi oluyor gaz verince toparlanıyor burrdanda anlaşılıyori enjektörlerin temizlenmesi gerekiyormuş ama dediğim gibi adam bakmadı bile ne enjektör nede regülatöre adamın başı kalabalık olduğu için birde adamdan randevu aldık aksaraydan nevşehire sabahın köründe adam dükkanı açtığında orda olduk biz vardıktan 15 dakika geçmedi ana bbaba günü olmuştu kme servisi yetkililerine burdan sesleniyoorum yetkili servislerde hiç ilgi alaka yok olmazsa bundan sonrai arabalarıma 3-5 kuruş daha fazla verip işinin arkasında olan lpg bayilerine yaptırmak olacak[/font][/size]


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ocak 2010; 13:05:42 


quote:

Orijinalden alıntı: tolgasubasi

Selamlar... Aracım Mitsubishi Carisma 99 1.6 Glx
KME kiti ve aracımdaki problemler hakkında aynı konuda daha önceden yazmıştım.Debriyaja basınca stop etme durumunu gaz basıncı ile oynayarak bir nevi bayağı bir ortadan kaldırmıştım.1 hafta evvel havalar soğuyana kadar problemler tekrar başladı.Arayarak tarayarak KME kiti için laptop beyin ara kablosu buldum ve aldım.Aracıma öyle bir ayar öyle bir kalibrasyon yaptımki artık kendim bile lpg de sürdüğümü hissetmiyorum benzin gibi gidiyor.kalkışlarda silkelenme yok, ani gaza yüklenişlerde kesiklik yok çekiş güzel yakıt güzel.Geçişleri yumuşak hale getirdim daha uzun sürede hissettirmeden geçiş yapıyor.Ama gel gelelimki ayak gazdan çekilip vites boşa atıldığında ya da debriyaja basıldığında aracın stop etmesinin önüne geçemiyorum. 05.01.2010 yani dün sabah işe gelirken 2 km lik yolda 6 kere stop etti araç rezil etti beni.Daha önceki mesajlarda aynı Mitsubishi Carisma sahibi ' skaramanga ' nickli arkadaşım problemlerinden bahsetmişti.Aracımın onunkinden farkı kalmadı.Soğuk havada 30 km hızla giderken bile debriyaja basıldığında direk araç rölantiyi tutturmaya uğraşmadan direk stop ediyor.LPG enjektörlerinin sesini dinlediğimde Debriyaja basar basmaz araç kesiciye ( cut off ) sistemine giriyor ve yaklaşık 1500 devire düştüğünde otomatik tekrar aracın stop etmesini engellemek için enjektörlerin çalışmaya devam edip motora yakıt göndermesi gerekirken sanki kitin düğmesine basıp kapatmış gibi lpg sistemi kendini kapatıyor.Sonuç olarak son 5 ayım bu Lpg kiti ile uğraşmakla geçti.Lpg sistemine yaptığım masrafı geçin araçta problem var dediler arabaya yapmadığım masraf kalmadı. işten güçten oldum arabayı satma aşamasına geldim kaç kere kaza atlattım. En yakın zamanda taktırdığım servise tekrar giderek bu kiti aracımdan söktüreceğim.Niye derseniz Forumda KME kiti olan kişilerin %90 nın problemi Stop etmedir.ve LPG ye tövbe ettim benzinden şaşmayacaksın yada dizel araba alacaksın.
Allah tüm bu kitle problem yaşayanların Allah yardımcısı olsun.

sayın TOLGA SUBAŞI yazınızdanda anlaşıldığı üzere konuya hakim ve teknik bilgisi olan bilinçli bir kullanıcı oldunuz anlaşılmaktadır.bu hassasiyetiniz ve uyarıcı tavrınızdan dolayı teşekkür ederiz.yaşamakta olduğunuz sorun ile ilgili yapmış olduğunuz işlemlerin sonuçlarını ve bu sayede edinmiş olduğunuz teknik bilgilerinizi paylaşmak değerli fikirlerinizden istifade etmek ve sorununuza nihayi çözüm bulmak için lütfen fimamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından HÜSEYİN DEMİRCİ ye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız yada size ulaşabileceğimiz bir telofon numarasını bize ulaştırınız.paylaşacağımız değerli bilgiler için şimdiden TEŞEKKÜR EDERİZ.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Ocak 2010; 13:22:33 


quote:

Orijinalden alıntı: ancyra_78

Almışlar ellerine bir bilgisayar.Başka birşey bildikleri yok.Mekanik aksamı kontrol etmek yok.Bi motora bağlantı yerlerine regülatöre enjektörlere bakalım diye birşey yok.Yap ayar postala...

değerli kullanıcımız malumunuz olduğu üzere gelişen otomotiv teknolojisine ayak uydurmak ve günümüzün teknolojik yenilenmelerine yetişmek adına tüm otomotiv üretici firmaları ,otomotiv yan sanayii ve petrol ürünleri sektöründe tüm işlemler ya bilgisayar ortamında yapılmakta yada bilgisayar adaptasyonu sağlana bilir ürünler tercih edilmektedir.bu menvalde otogaz sektörüde bu gelişmelere cevap vermiş tüm markalarda KALİBRASYON,ARIZA TESPİTİ VE SORUN GİDERME aşamalarında bilgisayar kullanılmaktadır . yazınızda belirttiğiniz gibi regülatör,enjektör vb.gibi ekipman arızaları bilgisayarla tespit edilmektedir.değerli kullanıcımız bir önceki yazınıza cevaben söylediğimiz gibi bu ve bunun gibi çekincelerinizi paylaşmak için lütfen SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanımızdan HÜSEYİN DEMİRCİYE 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız yada size ulaşabileceğimiz bir telofon numarası bırakın.tekrar teşekkür ederiz


 
1 Mesaj
16 Ocak 2010; 23:25:07 


toyota 2005 corolla sedan bende kme baglattım rolantıde devır saatı aynı sızınkı gıbı ılk takıldıgında bıle bu sorun vardı ustasına soyledımkelebek temızlenırse sorun gıder dedıler .arkadaş cok rahatsız verıcıbır durumbu ışıkta yogun trafıkte aklım stop edıp etmemesınde takılıyor canımı sıkıyor acıkcası kelımesı kelımesıne arkadaşın yazdıgı tekrar yazmama gerekyok benzınde bır sorun olmuyor gazda sorun oluyor yok benzınde oynuyormuşda gazda bu daha cok hıssedılıyormuşarkadaş eskı model bır arabaya ayar yapmıyorsun elektronık bır sısteme yapıyorsun .bu sorunu cözün yada kımse para ıcın fırıldaklık yapmasın .saygılar.


_____________________________



 
16 Mesaj
17 Ocak 2010; 14:14:08 

Herkese merhaba,
mayıs2007 tarihinden beri KME lpg kiti kullanıyorum ve menunum
Yalnız gecenlerde lpg alırken deponun %80i doldugunda ikaz eden ses gelmediği için tam dolum yapıldı
ve sonrasında sorunlar başladı,
ilk önce lpg sistemi hiç devreye girmedi
kontağı açtıgımda gösrterge lambaları birerbirer söndü
Bizde tanktaki gazın bir kısmını boşalttık
busefer lambalar sönmedi ama problem farklı bir şekilde devam etti
araç benzinden gaza geçiyor ama stop ediyor
nezamanki aracın ısısı yükseliyor, takriben 70-80derece ozaman güçten düşerek ve silkeleyerek gaza geçiyor.
kısa bir süre böyle çalıştıktan sonra hiç problem yokmuş gibi çalışıyor
ne güç kaybı ne silkeleme
ama ısı 90 olana kadar aracı durdurusam veya frenle yavaşlasan ozaman devir ''0'' a düşüyor ve araç stop ediyor
ısı 90 olunca bu problem neredeyse hiç yaşanmıyor

Başta dediğim gibi, fazla lpg alana kadar böyle bir sorunum yoktu
gayet huzrlu ve memnun bir şekilde kullanmta idim

KME yetkisi Emre beyin ve/veya böyle bir problemle karşılaşan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum

Not:Yalova Çınarcıktayım en yakın servis 80-90km mesafede


_____________________________

2001 LadaVegaSport 16V

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ocak 2010; 16:37:34 


quote:

Orijinalden alıntı: murat şanlı


toyota 2005 corolla sedan bende kme baglattım rolantıde devır saatı aynı sızınkı gıbı ılk takıldıgında bıle bu sorun vardı ustasına soyledımkelebek temızlenırse sorun gıder dedıler .arkadaş cok rahatsız verıcıbır durumbu ışıkta yogun trafıkte aklım stop edıp etmemesınde takılıyor canımı sıkıyor acıkcası kelımesı kelımesıne arkadaşın yazdıgı tekrar yazmama gerekyok benzınde bır sorun olmuyor gazda sorun oluyor yok benzınde oynuyormuşda gazda bu daha cok hıssedılıyormuşarkadaş eskı model bır arabaya ayar yapmıyorsun elektronık bır sısteme yapıyorsun .bu sorunu cözün yada kımse para ıcın fırıldaklık yapmasın .saygılar.

DEĞERLİ KME KULLANICISI yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili tüm teknik destek için lütfen firmamızın satış sonrası destek departmanından HÜSEYİN DEMİRCİYE 0554 799 96 46 NO LU TELEFONDAN ULAŞINIZ.gösterdiğiniz alakadan dolayı teşekkür ederiz

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ocak 2010; 16:42:34 


quote:

Orijinalden alıntı: mepe

Herkese merhaba,
mayıs2007 tarihinden beri KME lpg kiti kullanıyorum ve menunum
Yalnız gecenlerde lpg alırken deponun %80i doldugunda ikaz eden ses gelmediği için tam dolum yapıldı
ve sonrasında sorunlar başladı,
ilk önce lpg sistemi hiç devreye girmedi
kontağı açtıgımda gösrterge lambaları birerbirer söndü
Bizde tanktaki gazın bir kısmını boşalttık
busefer lambalar sönmedi ama problem farklı bir şekilde devam etti
araç benzinden gaza geçiyor ama stop ediyor
nezamanki aracın ısısı yükseliyor, takriben 70-80derece ozaman güçten düşerek ve silkeleyerek gaza geçiyor.
kısa bir süre böyle çalıştıktan sonra hiç problem yokmuş gibi çalışıyor
ne güç kaybı ne silkeleme
ama ısı 90 olana kadar aracı durdurusam veya frenle yavaşlasan ozaman devir ''0'' a düşüyor ve araç stop ediyor
ısı 90 olunca bu problem neredeyse hiç yaşanmıyor

Başta dediğim gibi, fazla lpg alana kadar böyle bir sorunum yoktu
gayet huzrlu ve memnun bir şekilde kullanmta idim

KME yetkisi Emre beyin ve/veya böyle bir problemle karşılaşan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum

Not:Yalova Çınarcıktayım en yakın servis 80-90km mesafede


DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ yukarıda anllatmış olduğunuz sorun ile ilgili yapılan işlemlerin ve şu anki son durum ile ilgili yapılabilecek müdahaleler hakkında tüm bilgler için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK DEPARTMANINDAN Hüseyin DEMİRCİYE 0554 799 96 46 no lu telefondan ulaşınız.sorununuz çözümsüz deyildir gösterdiğiniz hassasiyet ve alakadan dolayı teşekkür ederiz.


 
14 Mesaj
21 Ocak 2010; 0:34:10 

Saygılar sevgiler selamlar..Öncelikle KME yetkili servisinin müşterileri ile bukadar ilgili olmasına teşekkür ediyorum...Daha öncede belirtiğim gibi aracım stop etme sorununa çözüm için verilien ilgi alaka çok memlun edici...İstanbula mersinden saygılarımla........

Mersinde aracının stop etmesi ile sorun yaşayanlar varsa akdeniz otoda LEVENT ve YILMAZ ustaya rahatlıkla gidip sorunu hallettirebilirler...Bende bir ay sorun yaşadım acaba düzelirmi diye bekledim ama olmadı gittim ustama halletti sağolsun..Ustalarımada teşekkür ederim...

Sorun manifolt deliklerini daha aşağıdan açınca halloldu...aklınızda bulunsun...manifolttaki dört delik nekadar aşağıda olursa okadar düzgün işliyor.Bir haftadır tık demedi...

Ama bana kalırsa bu dert soğuk havayla alakalı gibime geliyor....

Neyse şimdilik iyi gidiyor bakalım ne zamana kadar gider..darısı başınıza arkadaşlar... ....



_____________________________



 
1 Mesaj
28 Ocak 2010; 1:51:10 

2004 model poel astra aracıma yaklaşık 2 yıl önce kme marka kit taktırdım...adıyaman bayiisinde.....yaklaşık 1 ay önce aracımda benzinden gaza geçerken eksoz arıza lambası yanıp sönüyor ve tekrar benzine geçiyor...en son bursa osmangazi de bakımlarını yaptırmıştım...bu arıza olduktan sonra götürdüm fakat bi sorun göremediler..aslında pek ilgilenmediler demek daha dogru olacak....katalitik konvektör temizlendi...sorun nereden olabilir...yardım istiyorum...aslında kme bayiilerinin pek işinde uzman olmadıgını rahatlıkla söyleyebilirim...4 adet bayiiye bizzat gittim...teşhis koymada cok acemiler...bana bu forumdan yardımcı olan olursa cok sevinecem...ayrıca taktırdıgım günden beri gazda bir rolanti sorunu var...o cok uzman bayiiler daha bunu cözebilmiş degiller....dikkat ettigim diger bir nokta gaza geçtiğinde ayarsız bir gaz akışı oluyor biraz yükleneirsem 30000 devire yekın hemen arıza lambasını yakıp benzine atıyor....


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
28 Ocak 2010; 12:00:45 


quote:

Orijinalden alıntı: kubilayemek

2004 model poel astra aracıma yaklaşık 2 yıl önce kme marka kit taktırdım...adıyaman bayiisinde.....yaklaşık 1 ay önce aracımda benzinden gaza geçerken eksoz arıza lambası yanıp sönüyor ve tekrar benzine geçiyor...en son bursa osmangazi de bakımlarını yaptırmıştım...bu arıza olduktan sonra götürdüm fakat bi sorun göremediler..aslında pek ilgilenmediler demek daha dogru olacak....katalitik konvektör temizlendi...sorun nereden olabilir...yardım istiyorum...aslında kme bayiilerinin pek işinde uzman olmadıgını rahatlıkla söyleyebilirim...4 adet bayiiye bizzat gittim...teşhis koymada cok acemiler...bana bu forumdan yardımcı olan olursa cok sevinecem...ayrıca taktırdıgım günden beri gazda bir rolanti sorunu var...o cok uzman bayiiler daha bunu cözebilmiş degiller....dikkat ettigim diger bir nokta gaza geçtiğinde ayarsız bir gaz akışı oluyor biraz yükleneirsem 30000 devire yekın hemen arıza lambasını yakıp benzine atıyor....

DEĞERLİ KME kullanıcısı aracınızın yaşamakta olduğu sorun ve diğer tüm sorularınızın teknik ayrıntılı cevapları için lütfen firmamızınSATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİ'yi 0554 799 96 46 no lu telefondan arayınız.bize ulaştığınız taktirde sorununuzun çözümü adına gerekli çalışmalar ivedi bir şekilde yapılacaktır.hassasiyetinizden dolayı TEŞEKKÜR ederiz. KAHVECİOĞLU OTOMOTİV


 
1 Mesaj
28 Ocak 2010; 22:33:14 

Ben Kme Marka Lpg taktırdım 18 sefer servise gittim. Taktırmayı düşünenler kesinlikle taktırmasın, hatta Kahvecioğlu ismini de vereyim Davutpaşadaki yerinde aman aman sakın...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Ocak 2010; 18:34:02 


quote:

Orijinalden alıntı: sebattr

Ben Kme Marka Lpg taktırdım 18 sefer servise gittim. Taktırmayı düşünenler kesinlikle taktırmasın, hatta Kahvecioğlu ismini de vereyim Davutpaşadaki yerinde aman aman sakın...

DEĞERLİ KME kullanıcısı lütfen yaşadığınız sorun hakkında detaylı bilgi veriniz.konunun anlaşılması adına aracınızın marka model bilgilerini, yaşadığınız teknik sıkıntıyı ve serviste karşılaştığınız olumsuzlıkları bizimle paylaşınız.bu sayede şirket olarak bizde hatalarımızı görüp tekrar etmemesi adına gereken düzenlemeleri yapma olanağı buluruz.ama bu bilgiler bizde olmazsa taktir edersinizki forum sitelerinde görüşlerini paylaşanlar arasında gerçekten samimi olarak sorununa çözüm arayan DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZ olduğu gibi malesef sektörümüz içersinde bulunan art niyetli şahıslarlada karşılaşabiliyoruz.Sizede sorununuz ile ilgili ivedi bir biçimde çözüm bulabilmemiz için lütfen firmamızın SATIŞ SONRASI DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİYE 0554 799 96 46 NO TELEFONDAN ULAŞINIZ . AKSİ TAKTİRDE biz ve sektörümüzün bu GÜZİDE forum sitesini paylaşan DEĞERLİ MÜŞTERİLERİMİZ sizinde yukarıda bahsettiğimiz art niyetli kişilerden biri olduğunuz izlenimine kapılacaktır.hassasiyetiniz için TEŞEKKÜR EDERİZ. KAHVECİOĞLUOTOMOTİV


352 Mesaj
30 Ocak 2010; 1:07:40 

Demekki bu forum gerçekten faydalı bişeymiş. Yani kullananların %90ı problemli olduğunu söylediğine göre KME gerek servisi gerekse
malzemesi açısından iyi bir marka değil. bunu ben değil kullanıcılar söylüyor. ben de aracıma lpg taktırmayı düşünenlerden olarak
bir italyan markasına karar verdim. zaten 12 ay taksit yapıyorlar her ay 15 lira fazla öder hiç olmazsa şikayetleri çok ama çok daha az olan bir italyan markası takmakta fayda var diyorum. ben forumdaki herkese yol gösterdikleri için çok teşekkür ederim.
Sizlere sorunsuz günler diliyorum.


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=07_GZjjaIqQ


 
3 Mesaj
30 Ocak 2010; 1:57:03 

Sayın Kahvecioğlu Otomotiv yetkilisi öncelikle sizlerin ticari anlayışınız olarak iyi niyetli olduğunuzu ve müşterilerinizin sizlerden memnun kalmasını istediğinize inanıyorum. Bu doğrultuda özelikle son zamanlarda yaşadığım olumsuzlukların sonucunda gözlemlerimi sizin ile paylaşmak istiyorum. Benim aracımda KME marka sistem takılı değil ama sizin satış ve servis hizmetini vermiş olduğunuz ROMANO marka kit takılı, forumda romano konulu başlık olmadığı için size buradan yazmayı uygun gördüm. Öncelikle aracıma romano marka kit benden önceki sahibi tarafından takılmış ve aracımı satın almış olduğum arkadaş son derece titiz ve aracına gayet iyi bakmış. Benim sorunum aracı atın aldığım gün satan arkadaşında belirtmiş olduğu gibi 70km ile 85 km arasında hafif bir teklemeydi bu sorunu sadece lpgde yapıyordu benzinde bir sorun yoktu, arkadaşım bu sorunu kolayca kalibrasyon ile yaptırabileceğimi söyledi bende nasıl olsa benzinde tekleme yok diye düşünerek aracı kendi yaşadığım şehirde kalibrasyon yaptırırım diye düşündüm. Araçlar konusunda ciddi anlamda bilgi sahibiyimdir gerek hobi olarak gerekse profesyonel anlamda araç mekaniği ve elektroniğine uzak bir insan değilim ama genelde bu bilgilerimi aracıma bakan ustanın işine karışıyormuşum gibi düşünülmesin diye saygımdan kendime saklarım.Aracımı yaşadığım şehirde kalibrasyon götürdüğümde yaşayacağım kabusun maalesef başlangıcı oldu, kalibrayon sonucunda araç çok berbat hale geldi rolantide teklemeler, düzensiz çalışmalar, şehir dışı km'de 90 km ortalama hızda kullanmama rağmen 300 - 350 krş bulan yakıt tüketimi gibi sorunlar başladı. Aracımın ısrarla benzindede düzensiz çalıştığı iddiaları üzerine aracımın buji-buji kablosu-bobin vs. baştan sona yenilendi, rolanti valfi-egr valfi-boğaz kelebeği temizlendi, manifolt ve tüm enjektör kontrolleri kaçak ve düzensizliğe karşı defalarca kontrol edildi, hatta bazı parçalar üretim hatası vardır diye tekrar değişti, benim aracım 2002 model ford mondeo ve parçaları hiçte ucuz değil bütün bu işlemlerin bana maliyeti inanın korkunç rakamlar neyse aracım iyi olsun keyifle kullanayım düşüncesiyle hiç bir şeyde ucuza kaçmadan gerekli tüm herşeyi yaptırdım, araç benzinde inanın saat gibi çalışıyor iki tane ford yetkili servisinde yapılan elektronik kontrol ve check up işlemlerinden aracım mükemmel derece sorunsuz bulunarak çıktı ama araç lpg'de resmen sorun yumağı oluyordu, defalaca kalibrasyon için yetkili servis arkadaşa gittim ama bir türlü başaramadı civardaki komşu illerede gittim ve bir süre sonra artık o bazı yetkili servislerinizdeki memnuniyetsiz yüz ifadeleri ve imaları inanın beni çıldırtma noktasına getirdi, bu kış gününde adamların kapısında sabah dokuzdan akşam üzeri 16.00 a kadar beklediğimi biliyorum, beyfendilerin keyfi olsun yemeklerini yesinler, çaylarını içip sohbet etsinler ve sıra bana gelsin diye sabırla beklediği biliyorum, sonuçta ben gayet yoğun bir kişiyim ama sorunum çözülsün diye inanın büyük bir sabırla bunlara bile katlandım. İşine saygısı olmayan, maalesef bilgisiz bu kişiler sorunumu çözemedikleri gibi zaman zaman beni salak durumunuda soktuklarını biliyor ve farkediyordum (lpg'de rolantide tekleme sorunumu geçiremeyince aracımın rolantide tekrar benzinde çalışmasını sağlayarak aaaa bak sorununuz geçti demeleri ve bana aracın lpg'de çalıştığını belirtmeleri gibi), neyse sonuçta artık pes ettim, ya arabayı satacaktım yada bu kiti söktürüp garantisi devam etmesine rağmen inanın size hiç bir ücret talep etmeden geri gönderecektim. Son bir umut bu sitede gezinirken Antalya HBA otogaz firmasını gördüm bu firma sizin bayiniz değil farklı bir markanın bayisi ve firma sahibi İbrahim Bey'e bir mail attım ve sorunlarım anlattım, İbrahim Bey bana cevap yazmadan Antalyaya gittim ve kendisini buldum o kadar içtenlikle beni dinlediki ama kendi elinde program olmadığını söyledi ama tüm mekanik kontroleri yaptı ve bu sorun kalibrasyondandır dedi, Antalya Elif otogazın romano bayisi olduğunu söyledi ve dayanışma ile sorunumu çözeceklerini belirtti birlikte elif otogaza gittik, gayet güler yüzle karşıladılar buradan sayın elif otogaz müdürü Mustafa Bey ve değerli Ustaları Engin ve Mustafa Bey'e de teşekkür ederim, aracımı ladutoba bağladılar ve İbrahim Bey ile birlikte sorunumu beş dakikada çözdüler, aracımın motorunu dinledim araç tıkır tıkır çalışıyordu, denemeye çıktık ne tekleme ne zıplama bir şey kalmadı ve benim aylardır süren kabusum sona erdi. Benim yaşamış olduğumdan çıkarılabilecek ve size haddim olmayarak verebileceğim öneriler nelerdir; öncelikle ROMANO gibi kendini ispatlamış iyi bir markanın temsilcisi olabilirsiniz ama iyi bir kit kadar iyi bir montaj ve kalibrasyon çok çok önemli özellikle bazı taşra servisleriniz inanın çok yetersizler, gerek bilgi gerekse donanım olarak çok yetersizler ayrıca taşra kabzimalı gibi düşünüp müşteriyi bazen salak yerinede koyuyorlar (lutfen bu ifadem için kusuruma bakmayın ama bana bu insanların yaptıklarını düşündükçe sinirleniyorum), herşeye rağmen tüm memnuniyetsizliğime rağmen bu servislerin isimlerine vererek onları afişe etmek istemiyorum size özel olarak mesaj atabilirim, ama memnuniyetimi de herkes bilsin istiyorum antalya servisiniz ELİF OTOGAZA teşekkür ederim, sizin bayiniz olmasada benim sorunuma ilgiyle yaklaşan ve çözen HBA OTOGAZ sahibi İbrahim Bey'e (özellikle sizden ricam sizin markanıza bayiniz olmamasına rağmen sahip çıkan İbrahim Bey'e ulaşıp teşekkür etmenizdir, çünkü bana olduğu kadar sizin markanızada hiç bir karşılık beklemeden yardımlarını ve bilgisini esirgememiştir.) minnettarım ve sizden ricam bu tarz kişiler ile yolunuza devam edip çalışmanız. Sektörünüzde özellikle taşrada yetişmiş insan sıkıntınızı anlayabiliyorum ama lütfen taşra bayilerinizin sizin taşradaki şubeleriniz olduğunu, sizi temsil ettiklerini düşünerek hizmet içi eğitimler ile müşteri memnuniyetine biraz daha önem verin.
SAYGILARIMLA
DR.Gökhan KALAĞAN


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Şubat 2010; 14:13:55 


quote:

Orijinalden alıntı: gkalagan

Sayın Kahvecioğlu Otomotiv yetkilisi öncelikle sizlerin ticari anlayışınız olarak iyi niyetli olduğunuzu ve müşterilerinizin sizlerden memnun kalmasını istediğinize inanıyorum. Bu doğrultuda özelikle son zamanlarda yaşadığım olumsuzlukların sonucunda gözlemlerimi sizin ile paylaşmak istiyorum. Benim aracımda KME marka sistem takılı değil ama sizin satış ve servis hizmetini vermiş olduğunuz ROMANO marka kit takılı, forumda romano konulu başlık olmadığı için size buradan yazmayı uygun gördüm. Öncelikle aracıma romano marka kit benden önceki sahibi tarafından takılmış ve aracımı satın almış olduğum arkadaş son derece titiz ve aracına gayet iyi bakmış. Benim sorunum aracı atın aldığım gün satan arkadaşında belirtmiş olduğu gibi 70km ile 85 km arasında hafif bir teklemeydi bu sorunu sadece lpgde yapıyordu benzinde bir sorun yoktu, arkadaşım bu sorunu kolayca kalibrasyon ile yaptırabileceğimi söyledi bende nasıl olsa benzinde tekleme yok diye düşünerek aracı kendi yaşadığım şehirde kalibrasyon yaptırırım diye düşündüm. Araçlar konusunda ciddi anlamda bilgi sahibiyimdir gerek hobi olarak gerekse profesyonel anlamda araç mekaniği ve elektroniğine uzak bir insan değilim ama genelde bu bilgilerimi aracıma bakan ustanın işine karışıyormuşum gibi düşünülmesin diye saygımdan kendime saklarım.Aracımı yaşadığım şehirde kalibrasyon götürdüğümde yaşayacağım kabusun maalesef başlangıcı oldu, kalibrayon sonucunda araç çok berbat hale geldi rolantide teklemeler, düzensiz çalışmalar, şehir dışı km'de 90 km ortalama hızda kullanmama rağmen 300 - 350 krş bulan yakıt tüketimi gibi sorunlar başladı. Aracımın ısrarla benzindede düzensiz çalıştığı iddiaları üzerine aracımın buji-buji kablosu-bobin vs. baştan sona yenilendi, rolanti valfi-egr valfi-boğaz kelebeği temizlendi, manifolt ve tüm enjektör kontrolleri kaçak ve düzensizliğe karşı defalarca kontrol edildi, hatta bazı parçalar üretim hatası vardır diye tekrar değişti, benim aracım 2002 model ford mondeo ve parçaları hiçte ucuz değil bütün bu işlemlerin bana maliyeti inanın korkunç rakamlar neyse aracım iyi olsun keyifle kullanayım düşüncesiyle hiç bir şeyde ucuza kaçmadan gerekli tüm herşeyi yaptırdım, araç benzinde inanın saat gibi çalışıyor iki tane ford yetkili servisinde yapılan elektronik kontrol ve check up işlemlerinden aracım mükemmel derece sorunsuz bulunarak çıktı ama araç lpg'de resmen sorun yumağı oluyordu, defalaca kalibrasyon için yetkili servis arkadaşa gittim ama bir türlü başaramadı civardaki komşu illerede gittim ve bir süre sonra artık o bazı yetkili servislerinizdeki memnuniyetsiz yüz ifadeleri ve imaları inanın beni çıldırtma noktasına getirdi, bu kış gününde adamların kapısında sabah dokuzdan akşam üzeri 16.00 a kadar beklediğimi biliyorum, beyfendilerin keyfi olsun yemeklerini yesinler, çaylarını içip sohbet etsinler ve sıra bana gelsin diye sabırla beklediği biliyorum, sonuçta ben gayet yoğun bir kişiyim ama sorunum çözülsün diye inanın büyük bir sabırla bunlara bile katlandım. İşine saygısı olmayan, maalesef bilgisiz bu kişiler sorunumu çözemedikleri gibi zaman zaman beni salak durumunuda soktuklarını biliyor ve farkediyordum (lpg'de rolantide tekleme sorunumu geçiremeyince aracımın rolantide tekrar benzinde çalışmasını sağlayarak aaaa bak sorununuz geçti demeleri ve bana aracın lpg'de çalıştığını belirtmeleri gibi), neyse sonuçta artık pes ettim, ya arabayı satacaktım yada bu kiti söktürüp garantisi devam etmesine rağmen inanın size hiç bir ücret talep etmeden geri gönderecektim. Son bir umut bu sitede gezinirken Antalya HBA otogaz firmasını gördüm bu firma sizin bayiniz değil farklı bir markanın bayisi ve firma sahibi İbrahim Bey'e bir mail attım ve sorunlarım anlattım, İbrahim Bey bana cevap yazmadan Antalyaya gittim ve kendisini buldum o kadar içtenlikle beni dinlediki ama kendi elinde program olmadığını söyledi ama tüm mekanik kontroleri yaptı ve bu sorun kalibrasyondandır dedi, Antalya Elif otogazın romano bayisi olduğunu söyledi ve dayanışma ile sorunumu çözeceklerini belirtti birlikte elif otogaza gittik, gayet güler yüzle karşıladılar buradan sayın elif otogaz müdürü Mustafa Bey ve değerli Ustaları Engin ve Mustafa Bey'e de teşekkür ederim, aracımı ladutoba bağladılar ve İbrahim Bey ile birlikte sorunumu beş dakikada çözdüler, aracımın motorunu dinledim araç tıkır tıkır çalışıyordu, denemeye çıktık ne tekleme ne zıplama bir şey kalmadı ve benim aylardır süren kabusum sona erdi. Benim yaşamış olduğumdan çıkarılabilecek ve size haddim olmayarak verebileceğim öneriler nelerdir; öncelikle ROMANO gibi kendini ispatlamış iyi bir markanın temsilcisi olabilirsiniz ama iyi bir kit kadar iyi bir montaj ve kalibrasyon çok çok önemli özellikle bazı taşra servisleriniz inanın çok yetersizler, gerek bilgi gerekse donanım olarak çok yetersizler ayrıca taşra kabzimalı gibi düşünüp müşteriyi bazen salak yerinede koyuyorlar (lutfen bu ifadem için kusuruma bakmayın ama bana bu insanların yaptıklarını düşündükçe sinirleniyorum), herşeye rağmen tüm memnuniyetsizliğime rağmen bu servislerin isimlerine vererek onları afişe etmek istemiyorum size özel olarak mesaj atabilirim, ama memnuniyetimi de herkes bilsin istiyorum antalya servisiniz ELİF OTOGAZA teşekkür ederim, sizin bayiniz olmasada benim sorunuma ilgiyle yaklaşan ve çözen HBA OTOGAZ sahibi İbrahim Bey'e (özellikle sizden ricam sizin markanıza bayiniz olmamasına rağmen sahip çıkan İbrahim Bey'e ulaşıp teşekkür etmenizdir, çünkü bana olduğu kadar sizin markanızada hiç bir karşılık beklemeden yardımlarını ve bilgisini esirgememiştir.) minnettarım ve sizden ricam bu tarz kişiler ile yolunuza devam edip çalışmanız. Sektörünüzde özellikle taşrada yetişmiş insan sıkıntınızı anlayabiliyorum ama lütfen taşra bayilerinizin sizin taşradaki şubeleriniz olduğunu, sizi temsil ettiklerini düşünerek hizmet içi eğitimler ile müşteri memnuniyetine biraz daha önem verin.
SAYGILARIMLA
DR.Gökhan KALAĞAN

SAYIN Gökhan KALAĞAN öncelikle yaşadığınız sorun dolayısı ile firmamızın üzüntüsünü bildirmek isteriz.yazınızda asıl önemli olan konu tüm forum kullanıcılarına göstermiş olduğunuz bilinçli tüketici profilidir.Şirket olarak amacımız siz sayın müşterilerimizin bize ulaştırdığı uygulama hatalarını(ürün veya servis bazlı)mümkün olan en askari seviyeye indirgemek ve gerçekten sektörümüzde öncü olan ürünlerimizi siz değerli müşterilerimize en mükemmel şekilde sunmaktır.bu bağlamda sizin gibi ufku geniş ve tam anlamıyla bilinçli kullanıcılarımızdan aldığımız uyarılar bizlere çok daha fazla gayretle çalışmamız gerektiğini hatırlatmaktadır.SON OLARAK firmamız adına yaklaşımınızdan ve saygın uslubunuzdan ötürü teşekkür ederim.her türlü teknik ve diğer konular için bize 0554 799 96 46 no lu telefonda veya internet sitemizden ulaşa bilirsiniz.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Şubat 2010; 14:42:23 

quote:

Orijinalden alıntı: sedobey

Demekki bu forum gerçekten faydalı bişeymiş. Yani kullananların %90ı problemli olduğunu söylediğine göre KME gerek servisi gerekse
malzemesi açısından iyi bir marka değil. bunu ben değil kullanıcılar söylüyor. ben de aracıma lpg taktırmayı düşünenlerden olarak
bir italyan markasına karar verdim. zaten 12 ay taksit yapıyorlar her ay 15 lira fazla öder hiç olmazsa şikayetleri çok ama çok daha az olan bir italyan markası takmakta fayda var diyorum. ben forumdaki herkese yol gösterdikleri için çok teşekkür ederim.
Sizlere sorunsuz günler diliyorum.

SAYIN forum kullanıcısı SEDOBEY yapmış olduğunuz yorumda markamız hakkında yanlış bir kanıya vardığınız kanaatindeyiz.TAKTİR EDERSİNİZKİ BU FORUM sitesi otogaz kullanıcılarının sorunlarını paylaşmak için hizmete girmiştir tabiki burada çoğunlukla sorun yaşayan kullanıcılarımız problemlerine çözüm aramaktadır bu sadece bizim markamıza özel de değildir sektör içinde bulunan tüm markalr hakkında bu ve bunun gibi sitelerde sorunlar bulabilirsiniz buda bir markanın götü olduğu ki hele hele sizin dediğiniz gibi %90 oranında gibi ölçülerde kötü olduğu gibi bir sonuç çıkarmaz.BUNA şöyle bir örnek verebiliriz bir hastahaneye gidip oradaki insanları gördükten sonra tamam anlaşılıyorki tüm insanlar hasta demek gibi birşey.sonuç olarak sizin daha önceki yazılarınızdan anlaşıldığı gibi FORD FİESTA MARKA BİR ARACINIZ VAR.biz yıllardır KME markamız ile türkiye genelinde yüzlerce FİESTANIN lpg dönüşümünü gerçekleştirdik bunların tamamı şu anda hem yakıt tasarrufu hemde performans olarak sorunsuz çalışmaktadır.KME MARKASI OLARAK idda ediyoruzki eğer aracınızın dönüşümünü biz yaparsak isteğiniz tüm performans ve tasarruf değerlerine sizi ulaştırırız.eğer isterseniz bize ulaşın sizi daha önce montajı yapılmış FİESTA kullanıcılarımız ile görüştürelim sonucu birde gerçek kullanıcılardan dinleyin.BİZE ULAŞMAK İÇİN0554 799 96 46 nolu telefonu veya www.kme.com.tr internet adresini kullana bilirsiniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahvecioğludestek -- 3 Şubat 2010; 11:20:51 >


 
3 Mesaj
1 Şubat 2010; 19:42:48 

Sayın Kahvecioğlu yetkilileri mesajıma ve sorunuma ilginiz için bende teşekkür ederim, umarım yeni bir sıkıntı yaşamam ama yaşarsam sizin ile rahatlıkla iletişim içerisinde olabileceğimi bilmek beni mutlu etti. Saygılarımla
DR.Gökhan KALAĞAN


 
34 Mesaj
3 Şubat 2010; 14:59:24 

benim bir sorum daha olacak benim enjektörler motor üzerinde sabit bir yerde monteli değil bunun herhangi bir sorun teşil edermi sabit bir yere sabitlesem nasıl olur?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Şubat 2010; 13:28:41 


quote:

Orijinalden alıntı: gkhan4

benim bir sorum daha olacak benim enjektörler motor üzerinde sabit bir yerde monteli değil bunun herhangi bir sorun teşil edermi sabit bir yere sabitlesem nasıl olur?


DEĞERLİ KULLANICIMIZ enjektörlerinizin sabitlenmemiş olması bir sorun teşkil etmez fakat biz uygulama olarak sabitlenmesi yönünde tavsiyede bulunuyoruz.eğer imkan dahilindeyse sabitleyebilirsiniz. teşekkür ederiz.


 
14 Mesaj
6 Şubat 2010; 15:33:12 

Sevgili kme kullanıcısı dostlar..ben de yaklaşık 6 aydır kme kullanıcısı olarak diyorum ki...elbette sorunlar olacak bu kaçınılmaz ama kesin olan birşey varsa usta faktörü....Sorunsuz okadara çok kullanan varsa iş ustalarda bitiyor demektir...Bende sorun yaşadım ama çözüm için ustalarım bende daha çok uğraştılar...
İşte bu yüzden doğru yapılmayan montaj işlemden dolayı kme yi kökten karalamak yada kötü göstermenin bir anlamı yok...sistem her yerde aynı çözüm ustada biter...doğru usta doğru işçilik ve doğru hizmet..

Sonuç olarak kme den memlunum ustalrımdan da...
darısı başınıza


_____________________________



 
1 Mesaj
13 Şubat 2010; 3:03:54 

merhaba arkadaşlar. aracım pejo 307 1.4 16 v 90 hp kme marka lpg kiti var. herkeste olduğu gibi benim araçta ani duruşlarda falan stop ediyo onu geçtik artık diğer önemli sorunum lpg ile giderken aynı zamanda azda olsa benzinde yakıyor. anlamadığım lpg ile giderken benzin neden eksiliyo. 130 km de 25 milyonluk gaz 20 milyonlukta benzin yaktı. bu sorunmudur. yoksa lpg ile benzin normaldede böyle karışıkmı yanıyor. yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler.


_____________________________



 
14 Mesaj
14 Şubat 2010; 11:42:32 

Sealmlar kme kullanıcı dostlar....Bende kme kullanıcısı olarak stop etme sorunu yaşayan biriydim..ama kesin olan bir şey var ki sorunu kme de değil ustalarda olduğunun anlamış bulunmaktayım....bütün iş ustada bitiyor...Aracım honda city 2007 ...debiyaja basınca stop ediyor ikinci çalıştırmada gaza geçmiyordu....her şey normal görünsede bunu yapıyor ve beni deli ediyordu..ama ustam sağolsun ki bunu kesin çözeceğiz mantığıyla elinden geleni yaptı peşini bırakmadı ve sorunu halletti...bu arada mersinde akdeniz otoda LEVENT ustaya çok teşekkür ediyorum kendisi araştırmaçı yenilikçi takipçi ve sorun çözme konusunda muhteşem bir insan..yapılabilece herşeyi yaptı ve enson olarak enjektörleri değiştirdi...ve sorun halloldu işte .....yerine daha iyi bir takım enjektör takınca arabada bende çok rahatladık....darısı başınıza ..Dediğim gibi araba rölantide düzensizse debriyaja basınca stop ediyorsa gaza geçişleri hissediyorsanız kesin enjektörleri iyisiyle değiştirin ve deneyin derim..ama bunu benzinde yapmaması lazım ki gazdan olduğuna emim olalım...
Neyse sorun varsa ustalar halleder sonuçta kme iyi bir marka ve iyi bir firma...yaptıkları işin arkasında duran bir şirket...

Sonuçta ustaya gide gele birçok şey öğrendim....merak edenlşer olursa cevaplayabilirim..saygılar selamlar.....


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Şubat 2010; 13:43:24 


quote:

Orijinalden alıntı: c4sxpk

merhaba arkadaşlar. aracım pejo 307 1.4 16 v 90 hp kme marka lpg kiti var. herkeste olduğu gibi benim araçta ani duruşlarda falan stop ediyo onu geçtik artık diğer önemli sorunum lpg ile giderken aynı zamanda azda olsa benzinde yakıyor. anlamadığım lpg ile giderken benzin neden eksiliyo. 130 km de 25 milyonluk gaz 20 milyonlukta benzin yaktı. bu sorunmudur. yoksa lpg ile benzin normaldede böyle karışıkmı yanıyor. yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler.

SAYIN KME KULLANICISI benzin sarfiyatı ve diğer tüm teknik sorularınız için LÜTFEN 0554 799 96 46 nolu telefondan SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanı sorumlumuz Hüseyin DEMİRCİye ulaşınız.MÜMKÜN olan en ivedi şekilde tüm sorunlarınıza müdahale edilecektir.SORUNSUZ SÜRÜŞLER DİLERİZ. KAHVECİOĞLUOTOMOTİV


 
6 Mesaj
19 Şubat 2010; 17:52:58 

2004 model opel astra araç aldım.
Kit konusunda kararsızım.
Referans verebileceğiniz kullanıcınız var mı?
Ve özelliklleriniz nelerdir?
İyi çalışmalar.
Cem


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2010; 12:43:57 


quote:

Orijinalden alıntı: cemtezcan1983

2004 model opel astra araç aldım.
Kit konusunda kararsızım.
Referans verebileceğiniz kullanıcınız var mı?
Ve özelliklleriniz nelerdir?
İyi çalışmalar.
Cem

SAYIN Cem TEZCAN aracınıza uygun lpg kiti ve kulanıcı referansları için lütfen SATIŞ SONRASI TEKNİK DESTEK departmanından Hüseyin DEMİRCİye 0554 799 96 46 nolu telefondan ulaşınız.Araç motor mekaniği ve lpg sitemleri hakkında hertürlü teknik bilgiyi ve kullanıcı referansları detaylı bir şekilde size verilecektir.SORUNSUZ SÜRÜŞLER DİLERİZ.


 
16 Mesaj
23 Şubat 2010; 17:07:27 

Aşağıda yazdığım sorun ile ilgili olarak verilen numaradan Hüseyin ustaya ulaştım, durumu anlattım
serviste yeniden ayar yapıldığı taktirde düzeleceğini söyledi.
şamandra vs. parça arızası olamayacağını yazılım ile ilgili bir problem olduğunu söyledi.

Bende izmit teki Yıldız Otogaz a gittim
durmu anlattım, telefon görüşmesinden bahsettim.
Servisteki usta, aracın fren yaptığımda stop etme sebebinin fakir karışımdan kaynaklandığını bunu ayarlayacağını, gaza geç geçme konusunun LPG kiti ile alakasının olmadığını, termostat veya diğer bir arızadan kaynaklandığını ısrarla anlattı. Ayara başlamadan önce katkılı gaz alıp almadığımı sordular , birkaç kere aldım dediğimde hemen gaz filtresini değitirdiler.Ki daha 2-3bin km olmuştu değişeli. katkılı otogaz bir kere alınsa bile filtreyi tıkıyor dediler. bunu başka bir ustada söylemişti ama tartışmaya açık bir konu.
daha sonra ayar için epeyce uyğraştı. bilgisayar ayarı haricinde alyan anahtarı ile enjektör ve ismi aklıma gelmeyen gazın motor suyu ile ile ısıtıldığı parça üzerinde de ayar yaptı. Benden bukadar gerisi motor ustasının işi dedi.
Ben sorunumu halledememiştim, moralim bozuk bir şekilde ayrıldım.

Ama Allah a şükür Hüseyin ustanın dediği çıktı.
LPG ayarı sonrası (yaklaşık 1 aydır)araç normal şekilde gaza geçiyor ve frene bastığımda araç stop etmiyor.
yardımlarından dolayı, kahvecioğludestek, Hüseyin DEMİRCİ usta ve YILDIZ OTOGAZ çalışanlarına buradan teşekkür ederim
İnşaallah bir daha arıza yapmaz ve aracında stop etme sorunu olan arkaşlarda bu tecrübemden fikir sahibi olurlar.

quote:

Orijinalden alıntı: mepe
Herkese merhaba
mayıs2007 tarihinden beri KME lpg kiti kullanıyorum ve menunum
Yalnız gecenlerde lpg alırken deponun %80i doldugunda ikaz eden ses gelmediği için tam dolum yapıldı
ve sonrasında sorunlar başladı,
ilk önce lpg sistemi hiç devreye girmedi
kontağı açtıgımda gösrterge lambaları birerbirer söndü
Bizde tanktaki gazın bir kısmını boşalttık
busefer lambalar sönmedi ama problem farklı bir şekilde devam etti
araç benzinden gaza geçiyor ama stop ediyor
nezamanki aracın ısısı yükseliyor, takriben 70-80derece ozaman güçten düşerek ve silkeleyerek gaza geçiyor.
kısa bir süre böyle çalıştıktan sonra hiç problem yokmuş gibi çalışıyor
ne güç kaybı ne silkeleme
ama ısı 90 olana kadar aracı durdurusam veya frenle yavaşlasan ozaman devir ''0'' a düşüyor ve araç stop ediyor
ısı 90 olunca bu problem neredeyse hiç yaşanmıyor

Başta dediğim gibi, fazla lpg alana kadar böyle bir sorunum yoktu
gayet huzrlu ve memnun bir şekilde kullanmta idim

KME yetkisi Emre beyin ve/veya böyle bir problemle karşılaşan arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum

Not:Yalova Çınarcıktayım en yakın servis 80-90km mesafede




_____________________________

2001 LadaVegaSport 16V


 
14 Mesaj
6 Mart 2010; 16:49:41 

Sayın KME kullanıcı dostları.....yaklaşık üç ay boyunca debriyaja basınca stop eden arabayla mücadele ettim..ve sonunda enjektörleri komple değiştiince sorun kökten halloldu....Şimdi araba süper ne titreme ne stop nede devir göstergesinde bir oynama........

Çok güzel ve çok az yakıyor..............

Sadece enjektörleri başka marka kaliteli bir takımla değiştirin derim............

Benzinde sorun yaşamayanlar bunu denesinler ama benzinde düzensizse rölanti fayda etmez........

Saygılarımla................Levet ustama çok teşekkür ederim.............


_____________________________



 
1 Mesaj
17 Mart 2010; 18:22:22 

Merhabalar,

15/03/2010 tarihinde 2002 model Peugeot 206 1.4 aracıma Düzce de, KME marka sıralı sistem tüp taktırdım.
Ayar yapıldıktan sonra yolda kısa bir süre deneme yaptık hiç sorun çıkarmadı... duruş ve kalkışlarda tıkır tıkır çalıştı...
Tüpü taktırdıktan sonra çekişte azalma olmadı? herşey düzgün gibiydi. Fakat Bolu ya dönerken yolda, özellikle 3000 devir civarında hafiften bir silkinme yaptı ve halen de devam ediyor ve daha kötüsü ve en önemlisi benzin sarfıyatı orjinal durumuna göre çok çok fazla arttı. Bunun sebebi ne olabilir... ne yapmam gerekiyor lütfen bi yaprdımcı olun?

Saygılarımla,


_____________________________



 
303 Mesaj
19 Mart 2010; 15:41:58 

Aracımı KME otogaz sistemi takılı vaziyette aldım. Alırken bana tartarini ayarında olduğu söylendi. aracım toyota corolla 1.6 vvt-i motor 2000model. yaklaşık 7bin km yaptım ve şuana kadar çok memnunum. performans düşüklüğü yok denecek kadar az. yakıt tasarrufu çok iyi. ve çok şükür topicte yazan sorunlardan hiçbiri ile karşılaşmadım. tartarini ile arasındaki fark nedir acaba merak ettim.


_____________________________



352 Mesaj
27 Mart 2010; 12:23:26 

Selamlar. arabayı alalı 4 ay oldu 4 aydır aramadığım bayi konuşmadığım kimse kalmadı her türlü markayı araştırdım ama fiyatı konusunda ve hüseyin beyin söylediklerini düşünerek kme taktırmaya karar verdim.
inşallah bu kadar beklememize değer ve sorunsuz kullananlar sınıfında bizde yerimizi alırız. pazartesinden sonra sizlerede bilgi vereceğim. arkadaşlar sayın kme yetklilerinin söylediği gibi hastaneye giden sadece hasta görür ve bütün herkes hasta diye düşünür demişti. beni de bu kelime ile oldukça ikna etti. bende sizlerden rica ediyorum sadece şikayeti olanlar değil kullanıpta memnun kalanlar ve problemi çözülen kim ve nasıl çözüldüğü hakkında da buradan yazıp benim gibi karar verme aşamasında olanlara yardımcı olursanız sevinirim. herkese sorunsuz ve kazasız günler.


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=07_GZjjaIqQ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Mart 2010; 15:23:40 

quote:

Orijinalden alıntı: DeAcTeD

Merhabalar,

15/03/2010 tarihinde 2002 model Peugeot 206 1.4 aracıma Düzce de, KME marka sıralı sistem tüp taktırdım.
Ayar yapıldıktan sonra yolda kısa bir süre deneme yaptık hiç sorun çıkarmadı... duruş ve kalkışlarda tıkır tıkır çalıştı...
Tüpü taktırdıktan sonra çekişte azalma olmadı? herşey düzgün gibiydi. Fakat Bolu ya dönerken yolda, özellikle 3000 devir civarında hafiften bir silkinme yaptı ve halen de devam ediyor ve daha kötüsü ve en önemlisi benzin sarfıyatı orjinal durumuna göre çok çok fazla arttı. Bunun sebebi ne olabilir... ne yapmam gerekiyor lütfen bi yaprdımcı olun?

Saygılarımla,



Değerli KME kullanıcısı öncelikle sorununuzla ilgili çözüm üretebilmemiz için daha net teknik bilgilere ihtiyacımız var. Bu sebepten ötürü 0554 799 96 46 no'lu telefon numarasından satış sonrası tenknik destek departmanımızdan Hüseyin DEMİRCİ'ye ulaşınız.

Not : Muhtemelen benzinde gördüğünüz azalma yol bilgisayarından kaynaklanıyor. Çünkü aracınızın üstüne takılan sistem yol bilgisayarınızla bağlantılı değil. Bu sebepten yol biglisayarınız aracınız hala benzinde gidiyormuş gibi benzinde gideceğiniz mesafeyi sürekli düşüyor. Ama bu benzininizin bittiği anlamına gelmez. Benzin sarfiyatını lütfen benzin göstergesinden takip ediniz. Daha detaylı bilgi için lütfen telefonla bize ulaşınız. Teşekkür ederiz.


352 Mesaj
30 Mart 2010; 16:25:18 

selamlar

ve sonunda KME kiti taktırdım ve kullamaya başladım. ama şunu söyliyim ki uzunköprüdeki nihat usta sanki kendi arabasına takar gibi özenli ve titiz bir çalışma yapıp işimizi yaptı. gerçekten çok güzel bir iş çıkardı Maşallah diyimde nazar değmesin. arabanın çekiş ve kullanım konusunda kesinlikle bi eksi olayı yok çekişi falan mükemmel. henüz yakıt olayını deneme imkanım olmadı ve 500 km. kadarda bi hesap yapmamam gerektiğini öğrendim. 100 km. kadar yol yaptım şimdilik herşey iyi çok şükür.


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=07_GZjjaIqQ


 
1 Mesaj
2 Nisan 2010; 17:34:36 

selam arkadaslar ben tükiyede volvo s80 marka arabama kme taktirdim arabam 6silindir ama 8 silindir ekü takmislar arabamin ariza motor lambasi yaniyor süratli giderken yanmiyor sehir iclerine yakiyor yaklasik 20 km benzinle kulandigim zaman sönüyor ama gaza gectigimde tekrar yaniyor arabam 200 beygir alti silindir turbo ekü türkce yazilim oldugu icin almanlar ayar yapamiyor ben kendim eski sanayici oldugum icin kendim ayar yapmaya calisiyorum hata olarak gaz yeterli gelmiyor gösteriyor ama süratten düsüs yok 230 240 sürat yapiyor encektör uclarini 2,6 yaptim ama lamba yine ayni kirmizi isikta durarken bazen kendi kendine gaz veriyor ayrica ekü hata olarak benzin enjektörü acik yaziyor bana ayar konusunda yardimci olursaniz cok memnun olurum saygilar selamlar gurbetci saddam hüseyin,


_____________________________



 
1 Mesaj
14 Nisan 2010; 23:58:02