.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.::
789 Cevap119979 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     5 6 7 8 9 [11] 13 14      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
12 Mesaj
26 Eylül 2009; 10:16:22 

Merhabalar ; 2007 model mazda 3 aracımda yaklaşık 4 aydır kme marka kit var aracım otomatik vites. kitle toplamda yaklaşık 12-13 bin km yol yaptım. sabahları ilk çalıştırmada araç benzinde çalşıtıktan sonra gaz a geçerken sarsıntılı geçiyo ve motor belli bir sıcaklığa gelene kadr hararet sürekli oynuyo ve arac düzensiz çalışıyo fakat motor normal sıcaklığına geldiği zaman herhangi bir sorun kalmıyor. Ayrıca gün içinde eger motor sıcak ise mutlaka ilk çalıştımada araç gaza geçerkes stop ediyor. kit i çanakkale servisinde taktırdım bu sorun teşkil ettikten sonra bursa ve balıkesir yetikil servislerinde bilgisayara bağladılar ve ayar yaptılar her hangi bir sorun yok dediler. Hatta balıkesir servisi gaz ı nerden aldığımı sordu aygaz euro lpg plus kullanıyorum dediğimde kullanmamam gerektiğini aygaz katkılı otogaz a geçtikten sonra gaz ın içine yağ kattıgını ve enjektörlerin açılış kapanış zamanını engellediğini aygaz dısında başka bi gaz aldıgında sorunun düzeleceğini söledi o günden bu yana bp den gaz alıyorum ama sorun malesef düzelmedi tecrübelerine dayanarak sorunumun ne oldugunu ve halledilebilir bi sorun olup olmadıgını söleyebilirseniz çok sevinirim.


_____________________________



 
23 Mesaj
26 Eylül 2009; 12:25:28 

slm arkadaşlar bende 199 model opel astra cd sedan marka aracım var ve ben bu araca 2008 şubatında kme marka lpg dönüşüm sistemi taktırdım. 2 ay öncesine kadar memnundum ama 2 aydır araç tüpte iken boşa ttığım zaman stop ediyor ve benzindeyken böle bişi olmuyor. iki gün önce falan servisine gittim ve kalibrasyon ayarı yaptırdım filitresini değiştirdim iki gün normal çalıştı veya ban öyle geldi şimdi yine stop ediyor. acaba neden kaynaklanabilir bu.bujilerden olabilirmi veya enjektör sorunumu var acaba anlayamadım bir türlü yardımcı olursanız sevinirim iyi günler


_____________________________



 
188 Mesaj
26 Eylül 2009; 23:25:43 

stop etme olayı tüm KME lpg kitlerinde var galiba. bende de olmuştu vede arada hala oluyor bu olumsuz olay. fakat EMRE bey ilk günlerde bu konularla ilgileniyordu sanırım ama şu son zamanlarda nedense onunda forumda pek cevap verdiği yok. lütfen tüm bu arkadaşların mağduriyetini giderme adına çalışmalar yapılmasını bir KME kullanıcısı olarak istiyorum.


_____________________________

HP Pavilion DM1 1010st


 
158 Mesaj
30 Eylül 2009; 13:56:19 

bende kme kullanıcısıyım aylarca sorunun çözümü için uğraştım. sonunda şunu anladım lpgde stop etme sorunu kalibrasyonla

alakalı. şöyleki kalibrasyon ayarları araç tüm elektrik aksamları yüklüyken teyp açık fan açık far açık vb. kontrol edilip ayarlanmalı

soğuklarda arac stop ediyordu boşa attığımda vites değiştirirken sorun kalibrasyonda çıktı. mersin akdeniz otogaz servisinde tekrar

ayar yapıldı sorun %90 azaldı.


_____________________________

Dünyanın çivisi çıkmış bir tarafta kan bir tarafta alem.


39 Mesaj
30 Eylül 2009; 17:04:14 

selamlar...

bugün itibariyle marea arabamda LPG'ye veda ettim...Lpg kiti söktürdüm.....

ama arabamdan da soğudum artık...satacam mareamı.......


_____________________________

2003 PEUGEOT 307 XS
MERSİN


 
158 Mesaj
1 Ekim 2009; 10:17:15 

geçmiş bölümlerde mesajlarınızı okumuştum. geçmiş olsun umarım sorununuz en kısa sürede çözülür veya en kısa sürede aracınızı

satıp sorunsuz bir arac sahibi olursunuz.

quote:

Orijinalden alıntı: cihatdag01

selamlar...

bugün itibariyle marea arabamda LPG'ye veda ettim...Lpg kiti söktürdüm.....

ama arabamdan da soğudum artık...satacam mareamı.......



_____________________________

Dünyanın çivisi çıkmış bir tarafta kan bir tarafta alem.


 
52 Mesaj
5 Ekim 2009; 1:09:52 

sayın kme yetkilileri bizim araç hala stop ediyor zaman zaman.çözümü yokmu acep.


_____________________________



 
205 Mesaj
12 Ekim 2009; 14:09:09 

Herkese merhaba,

Öncelikle şunu söylemek isterim ki Türkiye'nin en iyi servis hizmetini veren firması olduğumuz iddiasından vazgeçmiş değiliz. Özellikle de geçtiğimiz ay Nurettin Usta'nın da aramıza katılmasıyla bu konuda daha da iddialı olduk.

Forum sitelerinde ürünlerimizle ilgili konuların bulunması ve bizim de bu konuları takip etme amacımızın kesinlikle reklama dayalı olmadığı ve tamamıyla müşteri memnuniyeti adına olduğu da aşikardır. Her fırsatta iletişim bilgilerimizi cep telefonu numarama kadar yazmışımdır ve her gün bize bu şekilde ulaşan müşterilere hizmet vermeye devam etmekteyizdir. Kullanıcılara verilen garanti belgelerinde iletişim numaralarımız zaten var fakat bu belgeyi muhafaza etmeyen müşterilerimiz de herhangi bir arama motoruna KME veya Kahvecioğlu yazdıklarında bize kolaylıkla ulaşabilirler. Yani kısacası bize ulaşmak isteyip de ulaşamayan bir müşterimiz olmamıştır ve olmayacaktır.

Tekrar söylüyorum; Türkiye'nin her yerine talep geldiği takdirde ücret talep etmeden teknik ekibi sevkeden bir firma olarak sorunlarını yetkili servis aracılığıyla veya doğrudan bizimle paylaşan her müşterimizin sorununa ilgisiz kalmadık ve ivedi olarak çözdük, çözmeye de aynı şekilde devam ediyoruz.

Bizimle telefon, e-mail, web sitesi veya bayiimiz kanalıyla görüşüp çözüm bulamamış bir kullanıcı varsa her türlü kullanıcı haklarını kullanmaları konusunda yardımcı bile olabileceğimi bildirir, sorun bildirmek isteyen kullanıcılarımız için iletişim bilgilerimizi tekrarlarım.

Saygılarımla,

H.Emre DELER / Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Tic. GSM: 0506 279 61 45

emre@kahveciogluotogaz.com
info@kahveciogluotogaz.com

0216 471 86 70 - Kahvecioğlu A.Ş.
0216 565 19 19 - Akel Dış Tic.
0506 279 61 44 - Hilmi KIVIK
0554 799 96 46 - Hüseyin DEMİRCİ (Servis Koordinatörü)
0505 546 74 19 - M.Murat ARSLAN (Genel Müdür)


www.kme.com.tr
www.romano.com.tr
www.kahveciogluotogaz.com
www.akel.com.tr


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


231 Mesaj
13 Ekim 2009; 23:56:56 

Herkese Selamlar...
Arkadaşlar 99 model mitsubishi carisma sahibiyim.Yaklaşık 1 ay önce aracıma KME sıralı sistem taktırdım.İlk gün kalkışlarda teklemeler geç ivmelenme gibi sorunlar vardı.Sistemi taktırdığım yer aracın ateşleme sisteminde problem olduğunu ateşlemede atlamalar yaşandığını problemin araçtan kaynaklandığını söylediler.Oysaki mitsubishi motorlarını herkes bilir son derece sorunsuzdur.Benzinde herhangi bir sorun yoktu.Ne opel'lerdeki yada VW POlo serisindeki rölanti dalgalanması ve stop etmeler gibi.Rölantim tık 900 e takılır ok gibi dalgalanma falan asla olmamıştır ve benzinde herhangi bir sorun bile yaşamamışımdır.Tekrar ayar yaptırmaya gittim bu sefer tekleme falan kalmamıştı kalibrasonla gayet güzel bir hale geldi arabam fakat bu seferde araçla giderken ayağımı debriyaja bastığım anda devir 1 in altına düşüp sonra 0 a dayanıp stop ediyordu.Ve bu bana trafikte çok aşırı derecede sıkıntı yapıyordu. tekrar servisin yolunu tuttum bu sefer servisteki usta aracıma laptop takdıktan sonra seyir halinde iken kalibrasyon yapıldı.arabada ne tekleme nede debriyaja basınca Stop etme oldu,sorun ortadan kalktı.
Ama şimdi asıl problem ve baştan beri yaşadığım, müzrarip olduğum başka bir sorundanmı desem yoksa bu KME nin bir tür koruma sistemimi bunu sizlere ve KME teknik destek'e sormak istedim.Aracım trafikte, durduğu yerde ya da herhangi bir sebepten çalışır haldeyken stop ettiğinde aracımı çalıştırıyorum ve araç LPG ye geçemiyor.Enjeksiyonlar çalışmıyor gibi sanki enjeksiyonlara tüp gelmiyor gibi araç gaz yemiyor ve kendini bırakıyor stop ediyor.Stop ettikten sonra tekrar aracı çalıştırdığımda benzinde çalışıyor ve 5 saniye sonra motor sıcak olduğu için LPg ye geçme aşamasında araç gaz yemiyor Enjeksiyonlar çalışmıyor gibi sanki enjeksiyonlara tüp gelmiyor gibi araç gaz yemiyor ve kendini bırakıyor stop ediyor.Aracın kontağını kapatıp 10-15 dk bekleyip tekrar çalıştırdığımda hiç bir sorun olmamış gibi sorunsuz lpg ye geçiyor ve kullanabiliyorum. Kendi elimle aracı stop ettirip tekrar kontakla çalıştırdığımda herhangi bir lpg ye geçiş problemi olmuyor.
Forumdaki arkadaşlar ve Kme yetkililerinin bu konu hakkında bana yardımcı olmalarını bekliyorum.
Herkese iyi günler


_____________________________

Cahil ile bal yemektense alim ile taş taşımak daha iyidir.


1060 Mesaj
14 Ekim 2009; 23:43:56 

quote:

Orijinalden alıntı: eranyumm

Emre Bey Merhabalar
Bugün 10000km.de bir yapılan Periyodik Bakım ücretinin 50TL olduğunu öğrendim. ücret bana bir miktar fazla geldi. elbette bedelsiz yapılacak değil ancak demek istediğim bu bakım ücretini daha makul bir seviyeye çekemez misiniz?

Ben forumdan da incelediğim kadarıyla birçok kişi (farklı markalarda dahil) bakım ücreti fazla geldiği için lpg filtresini değiştirtmiyor. Demem o ki; bu işin ücreti 20-25 TL. gibi daha uygun bir fiyata çekilse bakım yaptıranların sayısı kesinlikle artardı.
Otogazlı araç kullananların büyük kısmı, LPG sistemini daha ucuz olduğu için ve 3-5 kuruş tasarruf yapmak amacıyla kullanıyorlar. o yüzden de 50TL. sembolik bir ücret veya yılda bir defa alınan bir ücret gibi görünse de birçok kimseye olduğu gibi bana da fazla geliyor.

mesela forumdan birisi 40000km. kullandığı sistem için hesaplama yapmış. filtreyi değiştirtmezsem enjektör bozulurmuş diyorlar. 4 yılda 50*4=200 TL. bakıma vereceğime, enjektör bozulursa 150 TL. enjektöre veririm demiş.


elbette bakım gerekli, demek isteğim daha uygun fiyatlara bu bakımların yaptırılabilmesi.
o yüzden firma yetkilisi olarak sizden ricam mümkünse bu konuda bir düzenlemeye gidilmesi.
çalışmalarınızda başarılar.



Emre Bey merhaba
Bu konuyu görüşmeye sunacağınızı söylemiştiniz. Acaba bu konuda bir gelişme oldu mu? Bakım ücretleri için 50tl.lik fiyat geçerli mi hala?


_____________________________



 
205 Mesaj
15 Ekim 2009; 0:18:38 

Tolga Bey,

İletişim bilgilerinizi özel mesaj ile bildirmenizi veya beni aramanızı rica ediyorum. Aracınızdaki sorun en kısa sürede çözülecektir.

Görüşmek üzere, saygılarımla...

H.Emre DELER


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
205 Mesaj
15 Ekim 2009; 11:28:18 

Sayın eranyumm,

Bakım ücretlerimizde bir değişiklik henüz olmadı. Bir indirim yapamıyoruz fakat tüm bayiilerimizde sabit fiyat olması kararı aldık. Bakım ücretinin tamamı işçilik olsa fiyatlarda istediğimiz gibi değişiklik yapabiliriz fakat emin olun bu fiyatı belirlerken hesaplanan işçilik tutarı gerçekten çok düşük. Tüm markalarda bakım fiyatlarının hemen hemen aynı olmasının sebebi bu.


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
12 Mesaj
15 Ekim 2009; 13:29:41 

26 Eylül de yazdığım şikayet ile ilgili Emre Bey ile telefon ile diyaloğa geçtik. Emre Bey sağolsun konuyla ilgili çok fazla ilgilendi. Bandırma da yetkili servis olsaydı Ustasıyla beraber Bandırmaya gelip aracın sorununa yerinde çözüm bulacaklarını beyan etti fakat bandırma da yetkili servis olmadığından Balıkesir Sadık Oto gaz da dün kendileriyle görüştüm gerekli kontroller yapıldıktan sonra sorunum ilk kullanım tecrübeme göre düzeldi.

Sorunun devam etmesi durumunda Bandırma ya da gelip çözüm bulacaklarını hatta kiti bile değiştirebileceklerini beyan etti.

KME firmasının müşteri memnuniyeti için verdikleri çabayı bizzat yaşadığımdan dolayı sizlere tavsiyem forum tabiki sıkıntıyı dile getirmek için bi yol fakat sorunu yetkililere ulaştırmak ve derdinizi anlatmak için kesin çözüm değil. Emre Bey yukarda kendi telefonunu yazmış. Direk kendisiyle iletişime geçerseniz sorununuun daha kısa da çözüleceğine emin olabilirsiniz.

KME firmasına ve Emre Bey e forum aracılığıyla tekrardan teşekkür ederim...


_____________________________



 
158 Mesaj
15 Ekim 2009; 15:55:18 

sayın barisodaman aracınızdaki sorunlarla ilgili olarak ne gbi bir çalışma yapıldı. sadece lpg ayarlarımı yeniden düzenlendi

parça değişimi yapıldımı? sorun neden kaynaklanıyormuş?

quote:

Orijinalden alıntı: barisodaman

26 Eylül de yazdığım şikayet ile ilgili Emre Bey ile telefon ile diyaloğa geçtik. Emre Bey sağolsun konuyla ilgili çok fazla ilgilendi. Bandırma da yetkili servis olsaydı Ustasıyla beraber Bandırmaya gelip aracın sorununa yerinde çözüm bulacaklarını beyan etti fakat bandırma da yetkili servis olmadığından Balıkesir Sadık Oto gaz da dün kendileriyle görüştüm gerekli kontroller yapıldıktan sonra sorunum ilk kullanım tecrübeme göre düzeldi.

Sorunun devam etmesi durumunda Bandırma ya da gelip çözüm bulacaklarını hatta kiti bile değiştirebileceklerini beyan etti.

KME firmasının müşteri memnuniyeti için verdikleri çabayı bizzat yaşadığımdan dolayı sizlere tavsiyem forum tabiki sıkıntıyı dile getirmek için bi yol fakat sorunu yetkililere ulaştırmak ve derdinizi anlatmak için kesin çözüm değil. Emre Bey yukarda kendi telefonunu yazmış. Direk kendisiyle iletişime geçerseniz sorununuun daha kısa da çözüleceğine emin olabilirsiniz.

KME firmasına ve Emre Bey e forum aracılığıyla tekrardan teşekkür ederim...



_____________________________

Dünyanın çivisi çıkmış bir tarafta kan bir tarafta alem.


 
205 Mesaj
16 Ekim 2009; 12:21:59 

Barış Bey,

Hoşgörünüz ve anlayışlı yaklaşımınız için ben teşekkür ederim.


Barış Bey'in aracındaki sorunla ilgili ilk gözlemimiz araç üzerinde 3 Ohm enjektör varken programda 1 Ohm seçilmiş olmasıydı. Doğru enjektör seçimi yapılarak sorun giderildi. Tekrarı halinde detaylı bir inceleme yapılacaktır.


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
159 Mesaj
19 Ekim 2009; 18:31:19 

Slmlar,
306 2000 model 1.6 model aracımda KME sıralı sistem mevcut. Geçen ay kendiliğinden benzine geçmesiyle ilgili bir sorun için ankarada bir bayinize gittim. Orada LPG Ecu sunun motor devrini okumadına şahit olduk. Cihazın su almış olabileceğini söylediler ve yenisini (neredeyse farklı marka sıfır sistem fiyatına ) 550 ytl ye satın aldım. Şu an uzun yolda 4000 devirin üzerinde hata veriyor ve benzine geçiyor ayrıca aracın motor hatası vermesine sebep oluyor ve yavaşlarken oluyorsa istop ediyor.
Ecunun fiyatı fazla geldi ayrıca bu arıza hakkında bilgi cerirseniz memnun olurum.


_____________________________

İstanbul Opel bayisi Gerçek Otomotivcilik den torna vida bile almayın...


 
205 Mesaj
21 Ekim 2009; 14:11:50 

Sayın horifaydo,

Mesajınız üzerine Ankara Ana Bayiimiz ile yaptığım görüşmede geçtiğimiz ay aracın motorunu yıkatmanız sonucu LPG ECU'sünün su aldığını ve değiştirdiklerini, birlikte yola çıkıp sorun olmadığını görerek sizi gönderdiklerini belirttiler. Ancak söylediğiniz gibi sorunlar yaşıyor olmanız sebebiyle en kısa zamanda tekrar bir servisimizi ziyaret etmenizi rica ediyorum.

Herhangi bir anlaşmazlık durumunda lütfen 0216 471 86 70 numaralı telefondan bizimle irtibat kurunuz.

Saygılarımla.


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
1 Mesaj
25 Ekim 2009; 3:50:43 

rover 75 lpg de böyle problemle karsilasan varmi?
rover 75 1.8 120 ps 12.2001 LPG taktirdim 1,5 hafta önce otobanda giderken gas pedalindan ayagimi cektigimde bir anda araba dikiliyor. (sanki ani bir anda cok hafif fren yapmis gibi 1 saniyelik)
Tekrar gasa bastigimda yine araba 1 saniligine dikiliyor sonra devam ediyor bunu her defasinda yapiyor.
Benzindede deniyorum bunu kesinlikle yapmiyor. 2-3 defa götürdüm taktirdigim yere bujilerini ve ayarini yaptilar sonuc yine ayni.
Anlayan arkadaslar yardimci olursa cok sevinirim. Taktirdigima cok pisman oldum. Bana rover 75 KME ve digerleri problemli dediler sadece prins uyumlu oldugunu söylediler acaba dogrumu?


_____________________________



 
205 Mesaj
26 Ekim 2009; 10:50:30 

Sayın alien2,

İletişim numaralarınızı özel mesaj ile gönderebilirseniz arkadaşlarım sizinle irtibata geçecekler.

Saygılarımla.


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
4 Mesaj
1 Kasım 2009; 14:42:53 

Sayın Emre Bey;

1. Arabama bakım yaptırdım daha sonrada KME yetkili serviste bilgisayara baglayarak gaz ayarı yaptılar.Hiçbir sorun yoktu.Fakat Yaklaşık olarak bir hafta sonra aracımla seyir ederken (tabi araç lpg' de) vites küçültürken ve araç boşta iken araba stop etmeye ve gaz kesmeye başladı.Tekrar KME servisine gittim.Serviste 4 tane buji yi yenilediler tekrar ayar yaptılar.Aracın stop etmesi ara ara devam ediyor ve araçta gaz keser gibi teklemeye devam ediyor.Bobinden dediler teker teker bobinleri denediler yine aynısını yaptı.bu sorunu araç neden yapar.

2. Aracım su eksiltmekte başka ustaya sordum LPG baglantısından kaçırıyo olabilir dediler.Servise sordum ordan olmaz diyerek bakmadılar bile.Su eksiltme baglantılardan yapabilirmi, yoksa başka şeyden de eksiltirmi? şimdiden teşekkürler.


_____________________________



 
34 Mesaj
3 Kasım 2009; 23:50:08 

benimde bir sorum olacak bu regülatörde yağ boşaltma vidası varmış o neresinde biz açıp yağı boşaltabilirmiyiz resimli olarak anlatabilirseniz sevinirim


_____________________________



 
132 Mesaj
4 Kasım 2009; 13:52:11 

LPG'ye zam geldi 1,83 TL oldu burada litre fiyatı.


_____________________________

1998 Bravo SX 1.6 16V
Tekirdağ
Engin İLHAN


 
205 Mesaj
4 Kasım 2009; 17:05:27 


quote:

Orijinalden alıntı: serkan-38

Sayın Emre Bey;

1. Arabama bakım yaptırdım daha sonrada KME yetkili serviste bilgisayara baglayarak gaz ayarı yaptılar.Hiçbir sorun yoktu.Fakat Yaklaşık olarak bir hafta sonra aracımla seyir ederken (tabi araç lpg' de) vites küçültürken ve araç boşta iken araba stop etmeye ve gaz kesmeye başladı.Tekrar KME servisine gittim.Serviste 4 tane buji yi yenilediler tekrar ayar yaptılar.Aracın stop etmesi ara ara devam ediyor ve araçta gaz keser gibi teklemeye devam ediyor.Bobinden dediler teker teker bobinleri denediler yine aynısını yaptı.bu sorunu araç neden yapar.

2. Aracım su eksiltmekte başka ustaya sordum LPG baglantısından kaçırıyo olabilir dediler.Servise sordum ordan olmaz diyerek bakmadılar bile.Su eksiltme baglantılardan yapabilirmi, yoksa başka şeyden de eksiltirmi? şimdiden teşekkürler.


Sayın Serkan Bey,

Sizden ricam hangi servisimizden hizmet alıyorsanız tekrar giderek, aracınıza online bağlantı yapabilmemizi sağlamanızdır. Servisimize gittiğinizde teknik sorumlumuz Nurettin Usta'yı arayacaklardır.

Aracınızın su eksiltmesiyse elbette LPG bağlantılarıyla ilgili olabilir. Gittiğinizde biz araca bağlantı yaparken servis personeli de aracınızı kontrol ederler.

Saygılarımla.


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
205 Mesaj
4 Kasım 2009; 17:17:26 


quote:

Orijinalden alıntı: gkhan4

benimde bir sorum olacak bu regülatörde yağ boşaltma vidası varmış o neresinde biz açıp yağı boşaltabilirmiyiz resimli olarak anlatabilirseniz sevinirim

Sayın Gökhan Bey,

10.000 km.de bir gittiğiniz periyodik bakımlarda gerekli görüldüğü taktirde regülatör temizliği yetkili servisimiz tarafından yapılır. Bu işlem bakım ücretine dahildir.

İyi günler dilerim...


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
205 Mesaj
4 Kasım 2009; 17:19:36 


quote:

Orijinalden alıntı: enginilhan1

LPG'ye zam geldi 1,83 TL oldu burada litre fiyatı.

Burada da zam geldi ama benim için bir şey farketmedi. Ben hep 50 TL'lik alıyorum


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


794 Mesaj
4 Kasım 2009; 17:27:26 

edirnede 1880 tl litresi ama tabi benzinle arasındaki farkta hatıra değer.yinede %40 tasarruf var.


_____________________________

UYSALOTOGAZ
ESKİ SANAYİ SİTESİ 25.BLK.NO.8
EDİRNE MRK.
TEL:284 2250037
www.edirne-lpg.com


 
34 Mesaj
5 Kasım 2009; 14:27:38 

EMRE BEY
ben aracı 6. ayda aldım şöyle böyle 9000 km yol yaptım ve bakım yaptıramadım aldığımda ve şimdide ben aksaraylıyım ama ardahanda çalıştığım için.ordaki lpg cilerden markayı bilen bile yok şimdi araştırdım yakın olarak konya ve nevşehirde servisiniz var ve kurban bayramında memlekete gidecem aracın lpg bakımını yaptırıyım diyorum filtresidir tamir bakım kitidir her neyse bunların tamamı gerekli görülen herşey benim bakım masarafı ne kadar tutar ve nerede yaptırmamı tavsiye edersiniz benim aracımın ivmelenmesi düşük bindiğim diğer araclara göre düşük böyle gaza yüklendiğin zaman koltuga yapıştırmıyor benzindede o kadar ii değil bujileride değiştiriyim diyorum bilmiyorum başkada yapılacak birşey varmııdır.bu arada aracım golf 4 1.6comfortlıne 2001 model olup 146000 bindedir


_____________________________



 
205 Mesaj
5 Kasım 2009; 18:15:36 

http://www.kahveciogluotogaz.com/bayiler.html adresinden size en yakın bayiimizi görebilirsiniz. Bakım ücretimiz 50 TL'dir.


_____________________________

H.Emre DELER
Kahvecioğlu A.Ş. & Akel Dış Ticaret


 
6 Mesaj
11 Kasım 2009; 18:20:14 

merhabalar,2001 model mitsubishi carisma aracıma KME marka LPG Kiti takılı durumda.son 1 aydır aracım LPG'li kullanımda vites değiştirme esnasında ayak gazdan çekilip debriyaja basıldığında aracın devir göstergesi 100 d/d ve daha aşağı düşüyor hemen gaza basmazsanız yada bassanız bile stop etmiş oluyor.İZMİT YILDIZ otogaz servisinize 2 kere gaz ayarına götürdüm birisinde LPG filtreside değişti sorun halen devam ediyor.Bu sorun benzinde yok ne yapmalıyım.teşekkür ederim...


_____________________________



84 Mesaj
13 Kasım 2009; 9:32:50 

Sevgili KME yetkilisi. Yaklaşık bir buçuk yıl önce 2004 Civic ime LPG taktırdım. Hiçbir problemim yoktu son 2-3 aya kadar. 2-3 ay önce aracımın gazı 3000 devirden sonra acayip sertleşiyordu ve gaza bastıkca LPG den çıtçıtçıtçıt sesi aşırı duyuluyordu. Kaputu açtım sorunu buldum. Enjektörü motorun arkasına yani torpidoya yakın ve gaz makarasının üzerine demir bir parça ile sabitlemişler. Nasıl oldu ise o demir kırılmış ve gaz makarasına baskı yapıyor. Kendim plastik kelepçe ile tutturdum fakat demir parça ile sabitlenmediği için motor sesi ememiyor ve bu ses de beni rahatsız ediyor. Bu durum garanti kapsamına girermi ? Ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız beni ve diğer KME cileri mutlu etmiş olursunuz...


_____________________________

2009 Mitsubishi Colt İnvite AMT Koyu Gri (Yeni Kasa)


231 Mesaj
14 Kasım 2009; 21:27:12 

quote:

Orijinalden alıntı: skaramanga

merhabalar,2001 model mitsubishi carisma aracıma KME marka LPG Kiti takılı durumda.son 1 aydır aracım LPG'li kullanımda vites değiştirme esnasında ayak gazdan çekilip debriyaja basıldığında aracın devir göstergesi 100 d/d ve daha aşağı düşüyor hemen gaza basmazsanız yada bassanız bile stop etmiş oluyor.İZMİT YILDIZ otogaz servisinize 2 kere gaz ayarına götürdüm birisinde LPG filtreside değişti sorun halen devam ediyor.Bu sorun benzinde yok ne yapmalıyım.teşekkür ederim...


Arkadaşım görünüşe bakılırsa sende benle aynı problemleri yaşamışsın ve yaşamaya devam ediyorsun.Bende Mitsubishi Carisma 1.6 Glx sahibiyim.her ne kadar servis ayar yapsada uğraşsada bu problemi çözemediler.Başlarda araçda problem olduğundan şüphelenildi.Baya bir masrafa girdim. Şöyleki arkadaşımın mitsubishi carismasını resmen param parça ettim değiştirmediğim sensör parça kalmadı :) ama değişen kocaman bir hiç. Emre beyle görüştükten sonra ilgilenilmesine fırsat kalmadan sabredemeyip servise gitmiştim.En son serviste Lpg ecu'su değiştirilerek bir kere daha ayar yapıldı sorun gitmişti hatta ben Emre beye pm atmıştım tamam ecu değişimi ile problem halledildi diye.ogün evime dönüşümde problem olmamıştı.Sonradan yine aynı şeyler oldu artık emre beye söylemekten çekinmeye başladım.sorun ile ilgili Akel dış ticaret ltd. Şti.' ye telefon açtım tekrar bana dönüleceği söylendi ama 3 haftadır halen ses soluk yok.Bende pes ettim. PRoblemi kendim %80 hallettim.Bilgisayarım aparatlarım olmasa dahi problem gaz basıncından ve kalibrasyonun düzgün olamayışından bu benim arabam için geçerli tabi seninkini bilemem.Bu kanıya internetteki araştırmalarım sonucu vardım.
Aldım elime alyan anahtarı başladım Regülatörün gaz basıncıyla oynamaya.%10 luk basınç değişikliğinde tekrar kalibrasyon yapılması gerekiyormuş fakat ben dinlemedim çünki bıkmış durumdaydım.Önce Basıncı fazla sanıyordum düşürdüm. Öyleki bu sefer 30 km hızla bile gitsen debriyaja bastığın anda hemen stop etti. bende tekrar kabutu açtım bu sefer saat yönünün tersine yarım saat tur ( 180 derece) dönderdim. Yine aynı şeyi yapaar gibi oldu şöyleki devir düşüyor 0-100 arası sallanmaya başlıyor ama stop etmiyordu.yani uzun lafın kısası ufak çaplı oynamalar yaptım.En sonunda tam istediğim ayarı tutturdum.yaptığım ayardan beri (2 haftadır) 2 kere stop etti oda 170 km ile giderken birden yavaşlamam gerekiyordu.debriyaja bastığımda birde aracı viteste unutum debriyajdan ayağımı çekince.
Umarım seninde problemin ayardan kaynaklanıyordur.İnşallah en kısa sürede problemini çözersin.
Ha birde şu var ben stop etme problemini düzelttim ama bir problem ortaya çıktı aracın 1. viteste kaldırışlarda düşük devirde kaldırmaya kalkınca araba silkelenmeye başlıyor baya bir sallanıyor.2. vitestede durum aynı.Ama ben kafaya takmıyorum aracım stop etmesin yeter.
iyi günler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgasubasi -- 14 Kasım 2009; 21:31:13 >


_____________________________

Cahil ile bal yemektense alim ile taş taşımak daha iyidir.


 
6 Mesaj
14 Kasım 2009; 23:59:14 

tolgasubası'ya:

Mesaj için teşekkür ederim.Sanırım bende sizin yaptıklarını adım adım yapmak zorunda kalacağım gibi,bu gün sanayiye gittim.Önce karara veremedim tekrar KME servisine mi gideyim yoksa motorcuya mı diye,en son bana KME servis rolanti boğazını temizlettirin dediği için motorcuya gittim,rolati boğazını temizlettim,bujileri değiştirttim,bilgisayara taktırdım sorun yok dediler şu anda denemedeyim.halen devir göstergesi ufak ufak oynuyor ama stop etmedi takip ediyorum.umarım bu şekilde çözmüşüzdür olmazsa bundan sonra carbon clean tavsiye ettiler olmazsa onuda yaptıracağım.Sonra bakalım ne durumda olacağım.Bu arada tebrik ederim kendin olayı çözmüşsün umarım bir ilerleme kaydetmisindir.Birde carismalarla ilgili birşey soracağım.benim arabanın elektrikli cam açma kapama buyonlarını tırnakları kırık bunun çıkmasını filan bulabilirmiyiz.senin carismada böyle sorun varmı...kolay gelsin...


_____________________________



231 Mesaj
15 Kasım 2009; 22:04:55 

Öncelikle şunu söylemek isterim carbon clearmış falanmış filanmış asla onlarla zaman harcayıp masrafa girme.ARaçlarımız VW polo classic'in gaz kelebeği bozması. Opel Vectra'lar gibi egr valfi parçalarından sorunlu olupta stop edecek araçlar değil.Mitsubishi Carisma'lar dünyada en sorunsuz 4. arabalardır.Banada buji dediler yok bu yok şu yok hava akış sensörü yok bilmem ne.Bende arkadaşımın mitsubishi carismasından o sensörleri tek tek söküp kendi aracıma taktım değişen birşey yok.Aracından yana şüpheye düşme çok sorunsuz araçlara sahibiz.problem tamamen ayarlardan.Mitsubishi araçlar çok ince ayar istiyor bunuda yapamıyorlar.Gaz kelebeği temizletmenin ufak tefek yararları olmuştur.Rölanti devrinin biraz daha yükselmesi gibi.KME sistemi için RS232 Kablosu buldum.kullandıkları yazılımıda indirdim.Kablom gelir gelmez ayarlara başlayacağım adam gibi bir ayar çekeceğim.İlerleme kaydedersem sana yardımcı olurum.
Aracın cam açma kapam düğmelerine gelince malesef bende bu sorundan müzdaribim.Aracıma binen arkadaşlarım araçtan inerken cam açma düğmelerini kapı açma kolu zannederek bir asılıyorlar tamam gitti düğme.malesef 3 düğmede sorunlu.Büyük illerde o düğmelere farklı düğmeler otutturararak hallediyorlar.Eğer düğmenin içindeki yay tık tık yapma sistemi gibi şeyler çalışıyorsa ben mesela benimkileri düğmenin yanlarını delerek 4 er milimlik çivilerle tutturdum.Bu şekilde idare ediyorum.2. ellerine gelince bulmak imkansız gibi yalnız parça treninden 60 ar tl ye tekli düğmeler satılıyor.

http://www.parcatreni.c...65&pk_id=5066&k_id=5072
Bu sayfayı incelersen aşağıda bulabilirsin.Araçta kafana takılan başka bir problem falan varsa söylemekten çekinme.
ben kendi aracımın söküp bakmadığım yeri kalmadı :)
iyi günler
quote:

Orijinalden alıntı: skaramanga

tolgasubası'ya:

Mesaj için teşekkür ederim.Sanırım bende sizin yaptıklarını adım adım yapmak zorunda kalacağım gibi,bu gün sanayiye gittim.Önce karara veremedim tekrar KME servisine mi gideyim yoksa motorcuya mı diye,en son bana KME servis rolanti boğazını temizlettirin dediği için motorcuya gittim,rolati boğazını temizlettim,bujileri değiştirttim,bilgisayara taktırdım sorun yok dediler şu anda denemedeyim.halen devir göstergesi ufak ufak oynuyor ama stop etmedi takip ediyorum.umarım bu şekilde çözmüşüzdür olmazsa bundan sonra carbon clean tavsiye ettiler olmazsa onuda yaptıracağım.Sonra bakalım ne durumda olacağım.Bu arada tebrik ederim kendin olayı çözmüşsün umarım bir ilerleme kaydetmisindir.Birde carismalarla ilgili birşey soracağım.benim arabanın elektrikli cam açma kapama buyonlarını tırnakları kırık bunun çıkmasını filan bulabilirmiyiz.senin carismada böyle sorun varmı...kolay gelsin...



_____________________________

Cahil ile bal yemektense alim ile taş taşımak daha iyidir.


 
6 Mesaj
15 Kasım 2009; 22:51:28 

Merhaba.malesef bu gün yaptığım denemelerde rolanti devrinin vites değiştirme aralarında düştüğünü ve stop ettiğini tekrar gördüm.Ben süratli giderken araç stop ederse ne yapacağım.malum direksiyon kilitleniyor yada ağırlaşıyor.Serviste bu araçların motor olarak kolay kolay arıza yapmadığını söylediler.bende o yüzden önce bunu duyayım motorda sorun yok ,LPG ayarlarına baktırın densin diye önce motorcuya gittim.bundan sonra LPG üzerine daha fazla yoğunlaşacağım.Yalnız senin elinden geliyor gaz ayarı filan ama ben mecburen ustalara güvenmek zorundayım.
Ne oldu anlamadım herşey çok güzeldi yakışta lpg de gayet iyi idi,yalnız aracın akü kutup başı oksit yapmıştı ben onu temizlemek için kutup başına bağlı olan lpg voltaj kablosunuda çıkardım,bu arada arabaın alarmı öttü lpg nin o 4'lü parcası varya çıt çıt ses gelen ondan sesler filan geldi.daha sonra taktım kabloyu ama bu sorun ondan sonra çıktı.yarın izmit'e tekrar gideceğim.YILDIZ otogaz'a tekrar götüreceğim.umarın başka bir şey söylerler.Bu arada benimde carisma'nın cam açma süviçlerine baktım turnaklaru kırık ve yaylı mekanizma çalışmıyor. elektriki olarak sorun yok.ama parçada çok pahalı.sol ön parça 253 tl.oldukça pahalı neyse ...denk getirirsek alırım olmazsa bir icat yapacağım bende...kolay gelsin...


_____________________________



231 Mesaj
16 Kasım 2009; 13:14:25 

Hmmm olay şimdi anlaşıldı.Akünün çıkarılıp takılmasından sonra bu problemi yaşaman gayet normal.aracın beynindeki değerler sıfırlanıyor.Yani araç çalıştığı sürece senin sürüş tarzına ve hava şartlarına göre kendine çalışma prensipleri üretiyor.En sorunsuz ve en ekonomik olarak kendine ayar çekiyor.Akü başı çıkarılıp takıldıktan sonra farketmişsindir rölanti 400-500 arası çalışır.yapman gereken şey bir süre aracına benzindeyken binmek ve aracın alışmasını beklemen gerekiyor.Buna kendi aracımda şahit oldum.
bizim birde Renault broadway var o araç sorunluydu akü desteği ile çalıştıralım dedik.Taktık aküyü paralel neyse uğraştık uğraştık baya bir zorladık mitsubishishiyi.aküyü falanda sökmüştük.Araç o günden itibaren kafayı yemişti.Dönemece geliyorum yavaş gidiyorum debriyaja bi basıyorum güm bi baktım stop etmiş.Benzindeyken yapıyordu bunu baya bir stop etmeler oldu.Ama aracımla yaklaşık 500 km yol yaptıktan sonra düzeldiğini fark ettim.İnternetten araştırdığımdada gerçekten araba kendini optimize ediyormuş.
Şimdi senin yapman gereken mitsubishi carismalarda

Aracınla 100 km benzinde git daha sonra bir yerde dur arabayı boşta rölantide bırak 5 dk boyunca çalışsın.yalnız araca yük bindiren unsurlar kapalı olacak o şekilde bekledikten sonra tekrar farları radyoyu klimayı bütün herşeyi aç.Farkedersin araç rölantisi düşecektir yük bindiği için ama belli bir süre sonra yükseltmeye başlar kendisi otomatik.5 dakikada yükde çalıştırdıktan sonra toplam 10 dk araç kendi halinde ayar çekecek.Daha sonra aracını stop edip tekrar çalıştırdıktan sonra motor titremesinin falan gittiğini göreceksin.
Kolay gelsin


_____________________________

Cahil ile bal yemektense alim ile taş taşımak daha iyidir.


 
6 Mesaj
16 Kasım 2009; 13:23:30 

merhaba,bu gün 30 km.yolda 35 kere stop etti.daha sonra servise tekrar götürdüm.bu sefer hava sensörünün hava alışını artırdılar.arabanın devri yükseldi.yalnız bugün araç lpg de değil benzindede stop ediyor yada 100 d/d de çalışıyordu.şu anda deviri 900 d/d e aldılar .bu durum aracın gaz yakışını etkilermi sonuçta hava karışımı artı dedim.alakası yok dediler.bu şekilde devam edicem.umarım çözüm bu olmuştur.


_____________________________



 
6 Mesaj
16 Kasım 2009; 13:28:43 

yalnız bu hava alış sensörü neyse,fabrikasyon bir durumu varmış,yani fabrika ayarlarına normalde dokunlmaması gerekirmiş ,daha önce birisine baktırıp baktırmadığımı sordular.aracn devrini ayarlarken klima radyo farlar ısıtıcılar hepsi devredeydi.
birde 100 km.benzinle gitmiyorki benzindede gazda olduğu gibi sürekli stop ediyordu.bu sylediğin 100 km.'de kendi kendine ayar çekme işini biz sanırım manuel olarak yaptık.


_____________________________



231 Mesaj
16 Kasım 2009; 18:14:03 

ben asla serviste ayarıma adaptasyon yaptırmadım.Bilmeyen ustaların eline düşmek istemedim.Benzinde stop eden araç lpg de hayli hayli stop eder.ben arabanın alışmasını dediğim yöntemle yapıyordum.Mesela rölanti yükseltecez diyelim.gaz kelebeğinin orda plastik kauçuk var yuvarlak onun altında rölanti ayarlama vidası var.Ben rölantiyi yükseltiyordum tornavida ile araç tekrar biraz sürdükten sonra tekrar 900 D/d ye indiriyordu.dönen benim çevirdiğim vida değil.Hemen oradaki Rölanti motorunun deviri ayarlaması.Demek istediğim en iyisi arabanın kendi insiyatifine bırakmak o kendisi hallediyor.Yakıt olayına gelince devirin 900 e yükseltilmesi yada havanın artırılması fazla yaktıracağını düşünmüyorum.ha fakat zengin karışım ayarı yapıldıysa araç Ecu'su tekrar Lambda sensörünün bilgilerine dayanarak o yapılan zengin karışım ayarını değiştirecektir.Yani çok yakma konusunda kafana birşey takılmasın.


_____________________________

Cahil ile bal yemektense alim ile taş taşımak daha iyidir.


 
6 Mesaj
21 Kasım 2009; 23:06:05 

Arkadaşlar lpg kitinde KME gibi kendini ispat edememiş ve kullanıcılarına sürekli zorun yaşatan markalardan uzak durun üç kuruş fazla verin sonradan sıkıntı yaşamayın benim aracımda da KME marka sıralı sistem mevcut ve fikrimi sorarsanız hiç memnun değilim.İki üç gün önce aracıma komple bakım yaptırdım bakımdan sonrada lpg ayarını yeniletmek istedim bu nedenle bulunduğum şehirdeki KME yetkili servisine ayara götürdüm ayarlattım dün seyehat etmem gerekti uzun yola çıktım gaza yüklendiğimde araba 4000 devir civarında silkelemeye başladı gazı pompalıyorum düzelir gibi oluyor neyse çektim sağa boşta gaz veriyorum 4500 devir de devir kesiciye giriyor benzine alıyorum sorun yok devir de kesmiyor giderken silkelemede yapmıyor yani yapılan ayarın düzgün yapılmadığı kabak gibi ortada önceki ayarım daha iyiydi gaza güvenip sollamaya çıktım sollama anında silkelemeye başladı kaza yapmama sebebiyet verecekti.Size tavsiyem her ustaya ayara falan gitmeyin yetkili servis bile böyle ayar yapıyorsa daha ne diyeyim birde yeni taktıracak arkadaşlar varsa iyice araştırıp sorun çıkarmayacak markalara yönelmelerini tavsiye ederim.Ben sorun yaşıyorsam başkalarınında sorun yaşamasını istemem herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim.


_____________________________



794 Mesaj
22 Kasım 2009; 0:57:20 


quote:

Orijinalden alıntı: ugur_es

Arkadaşlar lpg kitinde KME gibi kendini ispat edememiş ve kullanıcılarına sürekli zorun yaşatan markalardan uzak durun üç kuruş fazla verin sonradan sıkıntı yaşamayın benim aracımda da KME marka sıralı sistem mevcut ve fikrimi sorarsanız hiç memnun değilim.İki üç gün önce aracıma komple bakım yaptırdım bakımdan sonrada lpg ayarını yeniletmek istedim bu nedenle bulunduğum şehirdeki KME yetkili servisine ayara götürdüm ayarlattım dün seyehat etmem gerekti uzun yola çıktım gaza yüklendiğimde araba 4000 devir civarında silkelemeye başladı gazı pompalıyorum düzelir gibi oluyor neyse çektim sağa boşta gaz veriyorum 4500 devir de devir kesiciye giriyor benzine alıyorum sorun yok devir de kesmiyor giderken silkelemede yapmıyor yani yapılan ayarın düzgün yapılmadığı kabak gibi ortada önceki ayarım daha iyiydi gaza güvenip sollamaya çıktım sollama anında silkelemeye başladı kaza yapmama sebebiyet verecekti.Size tavsiyem her ustaya ayara falan gitmeyin yetkili servis bile böyle ayar yapıyorsa daha ne diyeyim birde yeni taktıracak arkadaşlar varsa iyice araştırıp sorun çıkarmayacak markalara yönelmelerini tavsiye ederim.Ben sorun yaşıyorsam başkalarınında sorun yaşamasını istemem herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim.


servis aracınıza düzgün ayar yapamadı diye kme kötü markamı oldu.yalnış düşünce iyi bir serviste düzgün bir ayar yaptırın aracınız düzelsin.


_____________________________

UYSALOTOGAZ
ESKİ SANAYİ SİTESİ 25.BLK.NO.8
EDİRNE MRK.
TEL:284 2250037
www.edirne-lpg.com


231 Mesaj
22 Kasım 2009; 10:30:58 

Kme sistemi ile sorunlar yaşasamda bu kitin gayet kaliteli malzeme kullandığını düşünüyorum.Sorun ayar yapmayı beceremeyen servislerde.Enjeksiyon zamanlamalarını, Lpg regülatör basıncı, map modellemesini baştan savma ve anlamadan yapan servisler.müşterilerini sorunlar içerisinde boğmaya sebep oluyorlar.Bence yetkili servislere KMe sıralı sistem hakkında eğitim verilmesi gerekiyor.Bakıyorum kahveciogluotogaz.com da yeni kme yazılımı yayınlanmasına rağmen servislerde halen eski sürüm yazılımlarla araçlara ayar çekiyorlar.MEsela son yazılımda Gaz kesicide regülator basınç kontrolü diye bir özellik eklenmiş.Tam olarak ne ifade ediyor yada ne işe yarıyor bilmiyorum ama mantık olarak bu ayağı debriyaja basınca araç cut- off sistemine girince gaz basıncının kontrolü ile aracın stop etmesini engellemek için bir fonksiyon olabilir.Bunu Lpg ile uğraşan ustalar daha iyi bilir.
Sonuç olarak KME yetkili servislerine lpg kiti ve kullanılan yazılım hakkında daha fazla eğitim verilmesi gerekiyor.


_____________________________

Cahil ile bal yemektense alim ile taş taşımak daha iyidir.


 
6 Mesaj
22 Kasım 2009; 14:57:41 

servis aracınıza düzgün ayar yapamadı diye kme kötü markamı oldu.yalnış düşünce iyi bir serviste düzgün bir ayar yaptırın aracınız düzelsin.

Ben ayarı normal bir lpg cide yaptırmadım KME nin yetkili servisinde yaptırdım KME bayisi olarak böyle ayar yapıyorlarsa başka lpg ciler hiç yapamaz.


_____________________________



 
6 Mesaj
22 Kasım 2009; 15:00:32 


quote:

Orijinalden alıntı: tolgasubasi

Kme sistemi ile sorunlar yaşasamda bu kitin gayet kaliteli malzeme kullandığını düşünüyorum.Sorun ayar yapmayı beceremeyen servislerde.Enjeksiyon zamanlamalarını, Lpg regülatör basıncı, map modellemesini baştan savma ve anlamadan yapan servisler.müşterilerini sorunlar içerisinde boğmaya sebep oluyorlar.Bence yetkili servislere KMe sıralı sistem hakkında eğitim verilmesi gerekiyor.Bakıyorum kahveciogluotogaz.com da yeni kme yazılımı yayınlanmasına rağmen servislerde halen eski sürüm yazılımlarla araçlara ayar çekiyorlar.MEsela son yazılımda Gaz kesicide regülator basınç kontrolü diye bir özellik eklenmiş.Tam olarak ne ifade ediyor yada ne işe yarıyor bilmiyorum ama mantık olarak bu ayağı debriyaja basınca araç cut- off sistemine girince gaz basıncının kontrolü ile aracın stop etmesini engellemek için bir fonksiyon olabilir.Bunu Lpg ile uğraşan ustalar daha iyi bilir.
Sonuç olarak KME yetkili servislerine lpg kiti ve kullanılan yazılım hakkında daha fazla eğitim verilmesi gerekiyor.


KME nin yetkili servisleri önce ayar yapmayı öğrensinler yeni yazılıma sonra geçerler


_____________________________



 
6 Mesaj
22 Kasım 2009; 15:05:25 

Yanlış anlaşılmasın ben markayı kötülemiyorum zaten kötü ve sorunlu bir marka sadece bir kez daha belirttim.


_____________________________



 
6 Mesaj
23 Kasım 2009; 0:21:06 

merhaba,ben en son aracın kauçuk olan rolanti ayarlama düğmesinin ayarı ile oynamak suretiyle devrini yükseltmiştim.Bundan sonraki yaptığım tecrübelerde aracın rolatisinin 1-2 gün sabit benzinde 1200,gaza geçince 1000 d/d civarında olduğunu gözlemledim.Daha sonraki 2 gündür aracın rolantisi hiçbir ayar yapmadan benzinde ve gazda 1500-1700 d/d 'ye kadar yükseldiğini gördüm.Bundan sonra tekrar rolanti ayarını düşürttüm şu anda 900 d/d'de çalışıyor.Bu durumda çıkardığım sonuç şudur;tam anlamamakla birilkte tolgasubaşı'nın belirttiği gibi aracın akü kutup başını çıkardıktan sonra ayarlar resetlenmiş olabilir,daha sonra aracın rolanti ayarı ile oynamadan bir müddet sonra sizin kullanım durumunuza göre kendi kendine bir ayarlama yapıyor.Bende olduğu gibi,araç henüz kendi stabilitesini sağlamadan ayarını yükselttim fakat araç kendi ayarlarını tutturduktan sonra halihazırdaki devir fazla geldi.ve 1700 d/d'ye kadar yükseldi.Bu durumda aracımızın ayarları ile fazla oynatmadan kendi kendine ayar yapmasını beklemek en uygun yol gibi görülüyor.İyi günler dilerim.


_____________________________



 
3 Mesaj
30 Kasım 2009; 11:27:50 

Abiler.....
2001 seat toledo aracıma Erzurum TULU A,Ş'de KME taktırdım 2007 yılından beri kullanıyarım, forumdaki diğer arkadaşların paylaştığı araç boşta ve hareket halinde iken motorun stop etmesi sorununu bende yaşıyorum,ancak memur olduğum için tatillerimde ankaraya gidiyorum bu sorunlar ankarada daha sık oluyor bunu yutkulu servis ustasına sordum rakım farkından dediler.
Bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan varsa eğer paylaşırsanız seviniriz. teşekkürler


_____________________________



 
14 Mesaj
2 Aralık 2009; 1:49:26 

eçmiş bayramınızı kutlar az stoplu günler dilerim.....Gördüğüm kadarıyla KME kullanıcaları olarak araçların stop etme olayına alışmaktan başka çaremiz yok sanırım...Bende taktıralı 6000 km oldu ama bir türlü düzen tutturamadık..Araç rölantide düzensiz bazende boşta stop ediyor.......Hele birde Bayramda mersinden ankaraya gittik orda hiç geçmedi gaza.......Soğuktan dedim üşümüştür dedim ses etmedim...Ustam yeni yazılım attı ayar yaptı ama genede canı isterse stop etmiyor isterse ediyor....Bu aracın kendisine kalibrasyon yapması gibi KME de kendince bir çalışma sistemi geliştiriyor sanırım...(mersindeki akdenzi oto ustaları çok iyi ve ilgililer )ama ne hikmetse Keyufi yerindeyse sorun yok üşür yada yorulursa mızmızlanacak bizde kızdırmadan sakin sakin gönlünü almaya çalışacağız.......

Arkadaşlar benim anladığım bireysel bir sorunla karşı karşıya değiliz bu bence KME kitlerinin müzmin bir sorunu sanırım.....Bu kadar çok aynı şikayet olunca hayret ediyorum...Yazılım desem neden çözülemiyor usta desem buda hallolabilecek bir şey ama var bir iş bakalım ya bekliyor ve gözlüyoruz hani kesin bir çaresi olsada hepimiz yapsak süper olacak ama bir şekilde çözülür sanırım........Sabırla bekliyoruz..........

Bir şekilde müjdeli haberi görmeyi bekliyoruz.........Arkadaşlar şöyle şöyle yapın sorun bitti demeniz temennisiyle saygılar selamlar......


_____________________________



 
14 Mesaj
2 Aralık 2009; 1:52:55 

bunu yutkulu servis ustasına sordum rakım farkından dediler.
Bu konuda bilgisi ve tecrübesi olan varsa eğer paylaşırsanız seviniriz. teşekkürler



Rakım farkı?????????

Çok inanadırıcı ???????

Gerçi ankarada hiç çalışmadı gaz da ama rakım mı viskim mi bilmiyorum artık!!!!!!!


_____________________________



 
29 Mesaj
2 Aralık 2009; 11:50:15 

İki yıldır KME sıralı kullanıyorum. Sistemden memnunum, yakıt harika, performans harika. Yaklaşık 30 bin km yol yaptım. Yalnız son zamanlarda araç soğukken benzinden gaza ilk geçişte silkeleme yapmaya başlamıştı. Ayar için götürdüm. Usta "Enjektörlere sırayla geçiş yapacak şekilde komut verdim" dedi. Bu sefer de gaza geçiş esnasında eğer ışıklara falan yakalanmışsam kalkışta bir an gaz yememe gibi bir sıkıntı yaşıyorum.


_____________________________



 
7 Mesaj
3 Aralık 2009; 2:16:09 

mrb


_____________________________



 
7 Mesaj
3 Aralık 2009; 2:34:24 

arkadaşlar merhabalar benim aracım 2004 megane2 dinamik 15 gün önce kme kit taktırdım 15 gunde 3-4 defa bende kavsaklarda veya bosa aldıgımda stop etme sorunu yasadım,banada gaz kelebegınden gıbı geldı yakın zaman da temızletmeyı dusunuyorum.ben sehir ıcı 20 tl lık gazla buda 11,2 lt yapıyor 80km kullanıma gore 90km yol yapıyorum bu sızce normalmi gazıda shellotogaz kullanıyorum bırde kme yi taktırdıktan sonra uzun yola gıttım sımıt tankım var ılk fulledım 45 ltre aldı bu gazla475 km yol yaptı ve bıtıs sınyalı gelınce yıne fulledım bu sefer 34 lt gaz aldı sonra 3 defa daha fulledım hepsınde 34lt re gaz aldı ılk fulleyıncekı 11 ltre nere gıttı bılmıyorum bende 34 lt uzerınden hesap yapınca mukemmel sonuc verıyo118bin gibi ama 45 dede fena degıl 160bıne felan gelıyo hangısıne ınancaz bunun sehır ıcıde230 bın yakıyo hesabıma gore sızce bunlar normalmı he bıde su ılkdefa gazlı arac kullanıyorum tam olarak bılemıyorum,benım ıcın sehır ıcı onemlı yorumlarınızı beklıyorum tesekkurler.


_____________________________



 
7 Mesaj
8 Aralık 2009; 22:13:16 

yorum yapan yokmu


_____________________________



 
33 Mesaj
9 Aralık 2009; 10:42:12 

ARKADAŞLAR SELAM.... ACİL GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!!


daha öncede yazdım diğer forumlarda... ama sorun hala çözülmedi ve ben sinir oluyorum bu işe artık

araba golf 1.6 99 model kit ---KME---..şehir içi 28 lt ile 200 ,,,uzun yol 270 km..yaptı(en fazla)..defalarca kalibrasyon ayarı yapıldı en sonuncusu fabrika

tarafından

internet üzerinden yapıldı ama sonu daha rezalettt(14lt ile 80 km)....hava ve benzin filtresi dgsmi,kaçak kontrolü,kelebek bakımı,ısıtma müşürü

değişimi,feren bakımı ,buji kontrolu,enjeksiyon....

vs. yapmadığım şey kalmadı ama nafile.artık pes diyecem umudum yok ..şeytan diyor sök lpg yi geç benzine en azından sürüş keyfim olur ..daha ne

yapmam lazım???inanın bilmiyorum bu arada KME MARKA TEMSİLCİLERİ SESİMİ DUYUYORLARSA ONLARIN DA görüşlerini bekliyorum ... bu arada sistemin garantisi de var daha 1 yıl olmadı taktıralı....



_____________________________



 
33 Mesaj
9 Aralık 2009; 10:44:35 

ARKADAŞLAR SELAM.... ACİL GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!!


daha öncede yazdım diğer forumlarda... ama sorun hala çözülmedi ve ben sinir oluyorum bu işe artık

araba golf 1.6 99 model kit ---KME---..şehir içi 28 lt ile 200 ,,,uzun yol 270 km..yaptı(en fazla)..defalarca kalibrasyon ayarı yapıldı en sonuncusu fabrika

tarafından

internet üzerinden yapıldı ama sonu daha rezalettt(14lt ile 80 km)....hava ve benzin filtresi dgsmi,kaçak kontrolü,kelebek bakımı,ısıtma müşürü

değişimi,feren bakımı ,buji kontrolu,enjeksiyon....

vs. yapmadığım şey kalmadı ama nafile.artık pes diyecem umudum yok ..şeytan diyor sök lpg yi geç benzine en azından sürüş keyfim olur ..daha ne

yapmam lazım???inanın bilmiyorum bu arada KME MARKA TEMSİLCİLERİ SESİMİ DUYUYORLARSA ONLARIN DA görüşlerini bekliyorum ... bu arada sistemin garantisi de var daha 1 yıl olmadı taktıralı....


_____________________________



 
12 Mesaj
9 Aralık 2009; 11:22:01 

aracın otomatik vites ise şehir içinde aldığın değerler normal çünkü düz vütes ile otomatik vites arasında inanılmaz tüketim farkı oluyor. ama düz vites se bilemem benim de otomatik 2007 model mazda 3 üm var bende yaklaşık 37 litre ile sehir içinde 270-280 km yapabiliyorum.

bende kalibrasyonla ilgili bi sorun yasamıstım kme yetkili emre bey ile irtibata geçtim 10 gün gibi bi sürede kendisi ve ustasıyla birlikte balıkesirdeki serviste sounumu hallettiler. 0 506 2796145 telefonu ulaşırsan kendisine sorunun daha kolay çözülecektir...


_____________________________



 
33 Mesaj
9 Aralık 2009; 11:35:47 

barış bey ilginize teşekkürler...aracım düz vites..emre beye mail.attım..olmazsa tel nosundan da rahatsız ederim kendisini...bilmiyorum artık deponun bitmesini bekliyorum sonrada usta regülatörü belki değiştirirsek olur dedi onu da deneyecem..ama pek ümidim yok...


_____________________________



 
223 Mesaj
10 Aralık 2009; 5:06:34 

izmirde kme servisi olarak hangisini kullanıyorsunuz?tavsiye edebileceğiniz bir servis varmı.teşekkurler


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Aralık 2009; 14:18:04 

SAYIN Tolga SUBAŞI aracınızida yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili çözüme ulaşmak ve size gereken teknik desteği verebilmemiz için lütfen bize 0554 497 89 90 nolu telefondan ulaşan.ilginiz ve uyarılarınız için teşşekkür ederiz KAHVECİOĞLUDESTEK.....

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Aralık 2009; 14:25:37