Şimdi Ara

.:: KME Sıralı Otogaz Sistemleri Hakkında.:: (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
813
Cevap
4
Favori
157.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sayın Emre D KME sistemini taktıralı 20 gün oldu...Şimdiye kadar önemli bir sorun yaşamadım....Gayet güzel çalışıyor..Sadece araç rölantide iken düzenli çalışmıyor..özelliklede klimayı açtığımda....Arıza tespitinde bunun benzinde de yaptığını servise gidip rölanti kelebeği arıza tespiti yaptırıp gelmemi söylediler .Bunu servise anlatmak zor olacak ama bir deneyeceğim bakalım...Rölanti sorunuda çözülürse süper olacak..saygılarımla............
  • merhaba ben 1.5 yıl önce opel astra otm vites aracıma KME marka sıralı lpg sistemi taktırdım bir süre gayet iyiydi ancak daha sonra ilk önce rölantide düzensiz çalışma ve stop etme ve gaza biraz fazla basınca benzine geçme gibi bir sorun ortaya çıktı lpg yi taktırdığım yere götürdüm ayar yaptılar bu seferde aracım cut off (viteste salarken) da iken gazdan benzine geçmeye başladı (d konumunda yavaşlarken benzine geçiyor)sonra bir daha ayara gittim ilk durum tekrar söz konusu oldu (stop etme ve gaza basınca benzine geçme) acaba bu lpg kitleri hep böyle sorunlu mu?
    aracımda sorun olabileceğini söylediler ancak yetkili servise götürdüm araçta hiçbir sorun bulamadılar aracı cihaza bağladılar test sürüşü yaptılar hiçbir sorun yok dediler zaten aracım benzinde gayet sorunsuz çalışıyor
    açıkcası araçla uğraşmaktan yoruldum lpg yüzünden lütfen biri bu sorunun sebebini söylesin
    saygılarımla




  • Aracınız cut off durumunda benzine geçiyorsa sebebi devir kaynağının benzin enjektörleri olarak seçilmesi ve dolayısıyla cut off durumunda enjektör kablolarında tetikleme olmadığından otomatik olarak benzine geçiş yapmasıdır. Bu kolaylıkla giderilebilecek bir sorundur. Arkadaşlarımın size ulaşmasını söyleyeceğim ve bunun için iletişim bilgilerinizi özel mesaj ile göndermenizi rica ediyorum.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihen


    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Forumda bulunma amacımız bu zaten. Müsait olduğunuz ilk fırsatta Surtaş'a gidip aracı hem laptopa hem de test cihazına bağlatıp yol kalibrasyonu yaptıklarında sorun çözülecektir. Her ihtimale karşı buradaki arkadaşlarıma aracınız için bir modül de gönderilmesini söyledim.

    İyi günler dilerim

    sizin göndermiş olduğunuz modülü arkadaşlar araca taktılar. aracı tekrar ayar yaptılar. 3-4 km yol yaptım arıza lambası tekrar yandı . hemen surtaşa geri gittim . arkadaşlar lambayı söndürdüler ama 2-3 km sonra tekrar yandı . bende surtaşa telefon ettim . ıspartada da benzer bir aracın olduğunu mühendislerin oraya gidip aracı kontrol edeceklerini , onların incelemesi sonucunda benim aracıma ayar yapacaklarını belirttiler. şu an aracımda modül olduğu halde arıza lambası yanıyor. ben aracımın motorunu araştırdım . motorun yüküne göre benzin enjeksiyon süresi artıp azalıyormuş(dual motor) . ben mühendis değilim ama benim tahminim şu ki; motor boşta iken (araç duruyorken) araç en az yakıtla o deviri sağlayacak kadar enjeksiyon yapıyor. dolayısıyla motor boşta iken ayarlandığında ve bu ayarla araç yolda gitmeye çalıştığında motora yük biniyor ,dual özelliğinden dolayı daha fazla enjeksiyon yapma ihtiyacı doğuyor . ama ECU ayarı ona göre olmadığından fakir karışım veriyor. zengin olarak ayarlandığında ise motora yük binmediğinde fazla yakıt harcıyor. bence kme mühendisleri dual motora uygun yazılım yapabilen proğram üretmeliler. DÜŞÜNCELERİMİ PAYLAŞTIM . SAYGILAR...........

    GÜNDERMİŞ OLDUĞUNUZ MODÜLÜ ARKADAŞLAR TAKTILAR YAKLAŞIK 100 KM OLDU YANMADI HERHALDE YANMAYACAK . TÜM KME ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILAR.......




  • bende 2005 model chevrolet kalos 1.4 16v var aklımda 3 marka vardı biri verli diğer 2si ithal
    sırakalamk gerekirse etiker eureka4 kme atiker eureka4 aynı fiyat ilk basta fiyatlar aynı olduğu için
    eurekayı tercih ettim aracımı Kahvecioğlunda işlem yapırmak çin bıraktım
    eureka 4 taktıracaktım aslında ordada gereklı bilgiyi alında yenı ürün olduğu için servis ağı pek yok gibime geldi
    kme hakkında bılgi alınca kme için anlastım aracımı bugun kahvecioğluna verdım aksam alırım
    umarım hiç bir sorun ile karsılasmam ilk baslarda herhangi bir sorun oluyormu
    ne gibi sorunlarla karsılasabilirim ?
  • Diğer ürünlerimizin montaj servisleri daha yaygın olsa da Eureka4 için Kahvecioğlu bünyesindeki bütün yetkili servislerde işlem yaptırabilirsiniz. İlk bir kaç depoda kesin olmamakla birlikte düzensiz yakıt görülebilir (bu sadece bir ihtimaldir) fakat 1000 Km. ayarından sonra sorunsuzca kullanabileceğiniz kaliteli ve uygun fiyatlı bir sistem seçtiniz. İyi kullanımlar dilerim...
  • bugun dikaktimi ceken bişi oldu trafikte durmustum boşa aldım beklıyorum arac benzine geçmiş kalkısa geçtikten sonra gaza geçti normalmidir bu ?
  • Araç LPG'de giderken bu oluyorsa normal değildir elbette. Görmemiz gerek
  • selam arkadaşlar.burada kme kullanıcılarının yazılarını okudum bende bir kaç bişey yazma mecburiyeti hissetim.bundan 1 ay önce 2004 toyota verso aracıma tüp taktırmak için sivas SURTAŞ LPG ye gittim.aklımda brc taktırmak vardı.kme yi daha önce hiç duymamıştım.Mustafa Işık(surtaş sahibi) kme yi okadar övdüki ona güvenip kme taktırdım.şuan sorunsuz kullanıyorum.hatta yaptıgım ölçümlere kimseyi inandıramıyorum.uzun yolda boş buldugum yerlerde 150-160 olmak üzere saatte ortalama 110 km hızla klima açık bagaj agzına kadar dolu 3 yolcu ile kmde 120 bin(12 krş) yaktı.60 milyonla 500 km yol yaptım.kme için düşünme aşamasında olan varsa hiç düşünmesin derim.ben bu kadar beklemiyordum.yanlız kme nin benim için en kötü tarafı tokatta yetkili servisinin bulunmaması.benim gaz ayarına bile sivasa gitmem gerekiyor.yetkililerden ricam tokatta lpg işini iyi yapanlara kme programı ve kablosunu gönderirlerse tokattaki müşterileride daha memnun olur.turhalda marifet otogaz sizden talep ettiklerini ve cevap beklediklerini söylediler.bu konuda çalışma prensibiniz nasıl bilmiyorum ama bizleride mağdur etmeyeceğin izden hiç şüphem yok.
    burada bir konuya değinmeden geçemeyeceğim.SİVAS SURTAŞ.Sayın Mustafa IŞIK.kme nin böyle insanlarla çalıştığını bilmek bana marka hakkında dahada güven verdi.tüp taktırdıgım gün şamandıra kalkmadı.tüpüde boşaltmak istemedik.mustafa bey tokatta başka bir lpg firmasını arayarak rica etti.tüp boşalınca oraya gitmemi onların şamandırayı söküp tekrar takacaklarını ve sorunun düzelecegini söyledi.aynen dediği gibi yaptım.fakat şamandıradaki sorun çözülmedi.normalde benim bu işi yetkili bir serviste yaptırmam gerekiyordu.bunun içinde tokattan sivasa gitmem lazımdı.mustafa beye durumu anlattım.ve mustafa bey hemen kargoya yeni bir şamandıra vererek bana ulaştırdı.bende onu tokatta taktırdım ve sorunum çözüldü.bu tamamen onun esnaflık anlayışıyla alakalı birşey.burada mustafa ışık beye iyi niyetinden dolayı çok teşekkür ederim.kme ailesine böyle esnaflarla çalıştığı için teşekkür ederim.tokat'a da servis istiyoruz:))saygılar.




  • Sayın mbuluttt,

    Övgüleriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Bayii ağımızı kontrollü genişletip, kalite standartlarımıza uygun bayiilerle çalışmaktayız. Elbette ki Tokat sınırları içerisinde de çok iyi ustalar var. Çok yakında yeni bayiilerimiz de aramızda yer alacaklar.
  • emre bey bugun aracta 6 kişi vardı trafiğe girdik dur kalk olayı durunca dııtttt die uzunca öttü gaz göstergesi ısıkları kayboldu bu sekılde git gel yaptı belli bir süre gaza geçmedi ama yanıp sönuo yanıp sönuo sonra hepten kayboldu 5 dk gibi gelmedi ısıklar yandı gaza geçti 1 dk gibi daymadı gene gitti yanıp sönmeler devam edıo nedendir cuma için öğleden sonra gitsem yardımcı olurlarmı
  • En kısa zamanda Merter servisimize bekliyoruz...
  • Emre Bey Merhabalar
    Bugün 10000km.de bir yapılan Periyodik Bakım ücretinin 50TL olduğunu öğrendim. ücret bana bir miktar fazla geldi. elbette bedelsiz yapılacak değil ancak demek istediğim bu bakım ücretini daha makul bir seviyeye çekemez misiniz?

    Ben forumdan da incelediğim kadarıyla birçok kişi (farklı markalarda dahil) bakım ücreti fazla geldiği için lpg filtresini değiştirtmiyor. Demem o ki; bu işin ücreti 20-25 TL. gibi daha uygun bir fiyata çekilse bakım yaptıranların sayısı kesinlikle artardı.
    Otogazlı araç kullananların büyük kısmı, LPG sistemini daha ucuz olduğu için ve 3-5 kuruş tasarruf yapmak amacıyla kullanıyorlar. o yüzden de 50TL. sembolik bir ücret veya yılda bir defa alınan bir ücret gibi görünse de birçok kimseye olduğu gibi bana da fazla geliyor.

    mesela forumdan birisi 40000km. kullandığı sistem için hesaplama yapmış. filtreyi değiştirtmezsem enjektör bozulurmuş diyorlar. 4 yılda 50*4=200 TL. bakıma vereceğime, enjektör bozulursa 150 TL. enjektöre veririm demiş.

    elbette bakım gerekli, demek isteğim daha uygun fiyatlara bu bakımların yaptırılabilmesi.
    o yüzden firma yetkilisi olarak sizden ricam mümkünse bu konuda bir düzenlemeye gidilmesi.
    çalışmalarınızda başarılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 26 Haziran 2009; 1:03:11 >




  • Tüm öneri ve eleştirileriniz benim için önem taşımaktadır. Tek başıma verebileceğim bir karar değildir fakat gerekçeleriyle birlikte görüşmeye sunacağım önerinizi. Çok teşekkür ederim.
  • sayın KME yetkilileri ve sayın Emre_D şehirler arası yolda kme lpg sisteminde lpg bitti sinyalinden sonra

    bir defa lpg tuşuna basıyorum kırmızı ışık yanıp sönüyor dıt sesi kesiliyor. 20-25 km gittikten sonra lpg alıyorum tekrar lpg

    tuşuna basıp gösterge mavi durumda lpgde kullanmaya devam ediyorum. servis ile yaptığım görüşmede lpg bitti sinyalinden sonra

    bir müddet daha

    lpg de gidebileceğimi anlamıştım. şimdi sinyalden sonra ortalama kaç km daha lpg de gidebilirz. yaptığım işlemlerde bir eksiklik

    veya hata varmı. saygılarımla.
  • Otomatik benzine geçişten sonra aracınızı tekrar LPG'ye alıp bir süre daha LPG'de gitmenizin sebebi depoda bir miktar daha gaz kalmasıdır. Bu şekilde aracı tekrar LPG'ye aldığınızda çok uzun süre olmasa da bir müddet daha yol gidebilirsiniz, ani gaz ihtiyacında basınç düştüğü için benzine geçiş yapar. Bu şekilde kaç km. daha gidebileceğinizle ilgili bir yorum yapamam ama tavsiyem en yakın İpragaz veya Aygaz'dan gaz alarak yola devam etmenizdir
  • lpg bitti sinyalinden sonra lpg tuşuna basınca dıt sesi kesilip kırmızı ışık yanıp sönerken araç lpg demi yoksa benzindemi hareket ediyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Otomatik benzine geçişten sonra aracınızı tekrar LPG'ye alıp bir süre daha LPG'de gitmenizin sebebi depoda bir miktar daha gaz kalmasıdır. Bu şekilde aracı tekrar LPG'ye aldığınızda çok uzun süre olmasa da bir müddet daha yol gidebilirsiniz, ani gaz ihtiyacında basınç düştüğü için benzine geçiş yapar. Bu şekilde kaç km. daha gidebileceğinizle ilgili bir yorum yapamam ama tavsiyem en yakın İpragaz veya Aygaz'dan gaz alarak yola devam etmenizdir




  • Sadece mavi ışık kesintisiz yandığında araç LPG'de hareket eder.
  • araç lpg bitti sinyali gelince otomatik benzine geçiş yapıyor öyleyse. servis bitti sinyalinden sonra bir müddet lpgde gider demişti. demekki sinyal gelince araç basınç yeterli gelmediği için direk lpgye geçiş yapıyor. lpgde bir süre daha yol götürmüyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Sadece mavi ışık kesintisiz yandığında araç LPG'de hareket eder.
  • Evet, LPG bittiğinde sinyal vererek otomatik benzine geçiyor aracınız.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.