Şimdi Ara

honda accord

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu honda accord a o kadar para vermek doğrumu sizce kullanımı mtoru falan ii mi

    birde ben sınıfının en iyi aerodinamisi onda diye duymuştum bu doğrumu

    birde honda accordla yaptığınız en yüksek hızı yazarmısınız? birde bu hızı yaparken hala araç güven veriyo mu size yoksa korka korka mı ulaştınız hıza



  • Hala insanımız yüksek hız yapmaktan korkmuyor
    Sanki doğru dürüst yollarımız var..
  • ben uçağa yetişmek için maalesef 1 kere çok yüksek süratte seyir halinde bulundum, 260 ı kapattım kadranda ama yanılma payını falan bilmiyorum tabi.. hiçbir şekilde güvensizlik vermedi ben hala o hızda manevra yapabiliyordum
  • Bende 1.8 motor 2000 model EuroAccord vardı. Bundan bir önceki kasa. Türkiye'ye getirilen ilk EuroAccord'lardan biriydi. Bendeki 152 beygirdi. Gaza dokununca fırlıyordu. Deli gibi sürüyordum. Sürekli otoyollarda 220 ile dolaşıyordum. Aşırı süratten ehliyetime 1 yıllığına el konuldu. Yine bir gün böyle basmış 200 ile giderken aniden orta refüjden önüme dana büyüklüğünde bir köpek fırladı. Önce köpeğe sonrada spinler atarak sağlı sollu bariyerlere çarptım. O zamanın parasıyla sadece bariyer parası olarak sigorta 2,5 milyar ödedi. (Kamu malına zarar vermekten mahkemeye çıktım).

    Kazadan sonra bile araç hala çalışıyordu. Motor ve ve motora ait hiç bir yardımcı ünite (radyatör dahil) zarar görmediği için araç perte ayrılmadı (araçta 13 milyarlık hasar vardı). Bu araç 2000 yılında Avrupa'nın en güvenli aracı seçilmişti (anlı şanlı tüm markalarının önünde!). Uçup gitmiş olan aklım başıma geldi. Başka bir araç olsaydı büyük ihtimal şimdi hayatta değildim. O zaman haytatta kalmayı Tanrı'nın en büyük nimeti ve dersi olarak aldım.

    Herşey uzaktan hoş geliyor. Ne kadar iyi sürücü olurasanız olun trafikte hayat pamuk ipliğine bağlı. Gaza bastıkça, sürat arttıkça o iplik inceldikçe inceliyor. Kopması sadece bir an meselesidir. Hayatı seviyorsanız, sizi sevenleri üzmek istemiyorsanız, masum insanların hayatlarını mahvetmek isetmiyorsanız süratten uzak durun.

    Bu yaşıma kadar sürat yaptığım için 1 kişi bile bana aferin demedi!

     honda accord

     honda accord

     honda accord

     honda accord

     honda accord




  • ihg70, abi geçmiş olsun walla cidden ucuz atlatmışsın..


    bende bir kaza yapmıştım ve o kazalı haliyle antalyaya gidip ordan da istanbula koli bantlarıyla gelmiştim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70

    Bende 1.8 motor 2000 model EuroAccord vardı. Bundan bir önceki kasa. Türkiye'ye getirilen ilk EuroAccord'lardan biriydi. Bendeki 152 beygirdi. Gaza dokununca fırlıyordu. Deli gibi sürüyordum. Sürekli otoyollarda 220 ile dolaşıyordum. Aşırı süratten ehliyetime 1 yıllığına el konuldu. Yine bir gün böyle basmış 200 ile giderken aniden orta refüjden önüme dana büyüklüğünde bir köpek fırladı. Önce köpeğe sonrada spinler atarak sağlı sollu bariyerlere çarptım. O zamanın parasıyla sadece bariyer parası olarak sigorta 2,5 milyar ödedi. (Kamu malına zarar vermekten mahkemeye çıktım).

    Kazadan sonra bile araç hala çalışıyordu. Motor ve ve motora ait hiç bir yardımcı ünite (radyatör dahil) zarar görmediği için araç perte ayrılmadı (araçta 13 milyarlık hasar vardı). Bu araç 2000 yılında Avrupa'nın en güvenli aracı seçilmişti (anlı şanlı tüm markalarının önünde!). Uçup gitmiş olan aklım başıma geldi. Başka bir araç olsaydı büyük ihtimal şimdi hayatta değildim. O zaman haytatta kalmayı Tanrı'nın en büyük nimeti ve dersi olarak aldım.

    Herşey uzaktan hoş geliyor. Ne kadar iyi sürücü olurasanız olun trafikte hayat pamuk ipliğine bağlı. Gaza bastıkça, sürat arttıkça o iplik inceldikçe inceliyor. Kopması sadece bir an meselesidir. Hayatı seviyorsanız, sizi sevenleri üzmek istemiyorsanız, masum insanların hayatlarını mahvetmek isetmiyorsanız süratten uzak durun.

    Bu yaşıma kadar sürat yaptığım için 1 kişi bile bana aferin demedi!


    ucuz atlatmışın geçmiş olsun gördüğüm kadarıyla 220 lik sürate göre o kadar göçük olmamış arabanda yani bayağ sağlammış ama sen sen ol trafikte hayvan çıkarsa karşına hiç durmadan vurgeç (hayvanseverler kızacak ama napçan insan daha önemli)
    zaten benim maksadım çok sürat diil eğer araç süratli giderken bile güven veriyosa 120 150 km lerde bayağ bi güven verir




  • EEe ne oldu bu araç tamir ettiler mi
    hala kullanıyormusun.........
  • Hız yapmayalım arkadaşlar bizde 3-4 ay önce arkadaşım kullandığı ve kendisine ait jettayla kaza yaptık. Arkadaşım 120 ile virajı alamadı araba spin attı ve Ducata minübüse çarptık iki araçta pert oldu. Benim belimde sorun vardı bi ara baya acı çektim ama yaşadığım için çok şanslıydım... İsteyen olursa resimde eklerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbs1905 -- 17 Temmuz 2007; 13:40:29 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: to_se

    ucuz atlatmışın geçmiş olsun gördüğüm kadarıyla 220 lik sürate göre o kadar göçük olmamış arabanda yani bayağ sağlammış ama sen sen ol trafikte hayvan çıkarsa karşına hiç durmadan vurgeç (hayvanseverler kızacak ama napçan insan daha önemli)
    zaten benim maksadım çok sürat diil eğer araç süratli giderken bile güven veriyosa 120 150 km lerde bayağ bi güven verir



    Ben zaten hayvandan kaçmadım ki. Hatta ne olduğunu bile anlamadım. Görmemle vurmam bir oldu. Ayağımı gazdan çekmeye bile fırsatım oldu. Zaten o süratte çok fazla manevra şansı da yoktur, yapmaya girşirsen de takla atarsın büyük ihtimal.

    Ayrıca köpeğe çarpmak diğer hayvanlara çarpmaktan farklıdır. Kedi, tilki gibi ya da küçük bir köpek olsa fazla sorun olmazdı ama özellikle büyük bir köpeğe çarpmak kayaya çarpmak gibidir. O tüylü derisi öyle sert bir tepki verir ki kayadan farksızdır.

    Ben kaptırmış giderken çok yakın mesfeden orta refüjden fırladı. Görmemle vurmam bir oldu. Vurunca zaten 1,5 tonluk araç havalandı ve uçarak sağdaki bariyerlere doğru gitti. Araç bir defa havalanınca bir daha kontrol şansı kalmıyor Ve gidip uçarak sağ önden bariyere girdim (fotoğrafta önden görülen darbe). Oradan sekerek ve dönerek sola gdip soldaki bariyerleri parçaladım. Oradan da döne döne gelip sağ bariyerde durabildim. Bir önümü bir arkamı görüyordum. Pinpon topu gibi bariyerler arasında gidip geldim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    EEe ne oldu bu araç tamir ettiler mi
    hala kullanıyormusun.........



    Evet tamir edildi. Şasi, motor ve yürüyen aksamda bir sorun yoktu. Daha çok ağırlıklı olarak kaporta, bagaj, plastik aksam, hava yastıkları gibi şeylerdi. Parçalar Japonya'dan sipariş verildi ve gelen parçalar hasarlılar ile değişti. Sonra arç komple boyandı. Araç 1 ay serviste kaldı.

    Sigorta 10 gün içinde bana 13 milyar küsür nakit ödeme yaptı. Ben de servise küçük bir avans verip parayı araç test ve teslimi yapılana kadar elimde tuttum. İş bittikten sonra görevli teknisyenle test sürüşüne çıktık. Aynen ilk gündeki gibiydi.

    Test sürüşü sırasında iken otoyolda aniden önümüze bir köpek fırladı ve çarpmaktan köpeğin çevikliği sayesinde kıl payı kurtardık eknisyen "abi bu arabada köpekleri kendine çeken bir şey var galiba" dedi O halde 1 yıl daha hiç ir problem çıkmadan kullandım. İlk günkü kadar temzi, sessiz ve sorunsuzdu.

    Sonra ev almak için ağlaya ağlaya sattım. Benim o araba ile gönül bağım vardı. Şartlarım müsait olsa en az 10 yıl daha kullanırdım ben onu. Bu yüzden benim Honda'nın kalitesine, güvenliğine, sorunsuzluğuna güvenim tamdır.




  • Benda Avrupalı otomobil üreticilerinin araçlarındaki sorunlardan bıktım.
    Artık japon otomobilleri ilgimi çekmeye başladı.Senin araç otomatik vitesmiydi.
    Bu accord için 155beygir olduğunu söylemiştin.
    Bazı araçlarda 136 beygir yazıyor.İki farklı beygire sahip 1,8lt motoramı sahip acaba
    Şehir içi yaklaşık 100km/10lt yakar herhalde.
    ne dersin..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    Benda Avrupalı otomobil üreticilerinin araçlarındaki sorunlardan bıktım.
    Artık japon otomobilleri ilgimi çekmeye başladı.Senin araç otomatik vitesmiydi.
    Bu accord için 155beygir olduğunu söylemiştin.
    Bazı araçlarda 136 beygir yazıyor.İki farklı beygire sahip 1,8lt motoramı sahip acaba
    Şehir içi yaklaşık 100km/10lt yakar herhalde.
    ne dersin..



    Evet 1.8 EuroAccord'lar 136 (veya 138) beygirdir. Fakat benimki üzerindeki yazılımdan dolayı 152 beygir üretiyordu (üst devirde). Herhalde ilk gelenlerin bazıları bu yazılımla geldi. 2001'den itibaren yeni kasalar çıkana kadarkiler ise hep 136 beygirdiler.

    Kasko listelerine bakarsanız EuroAccord'ların başlangıcı 2001'dir. Benimki ise 2000 model idi. 2000 modellerinin (ki bunların sayısı çok azdır) 2001 ve sonrasından farklı bir yazılımı olduğunu düşünüyorum.

    Şehir içinde çok yakıyordu. Çünkü 1500 kg ağırlığı var. Şehir içinde 9-10 litre gibi yakıyordu. Ama hiç bir zaman 10'un üstüne çıkmadı. Bunun bir sebebide tiptronik vites olmasıydı. Ama şehirler arası bir depo ile 900 km yapmışlığım vardı (sakin kullandığım kısa bir zaman parçası içinde, araçta benden başka biri var ise asla 100'ün üzerine çıkmazdım). O da 7 litre civarında bir tüketime denk geliyor.

    Sakin kullanıldığında o güçlü motora ve o ağırlığına göre (1,5 ton) oldukça az yakıyor diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihg70 -- 17 Temmuz 2007; 16:39:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    Benda Avrupalı otomobil üreticilerinin araçlarındaki sorunlardan bıktım.
    Artık japon otomobilleri ilgimi çekmeye başladı.



    Benim yeminim var Avrupa markası almayacağım diye (BMW, Mercedes ve Volvo hariç )
    Hatta o markaların arkasına iple bağlayıp yerlerde sürükleseler bile almam.

    Dikkat edersen imzamdaki Kore aracını kullanıyorum. Onlar da Japon abileri Honda ve Toyota'nın yolundan gidiyorlar. Hızlı bir gelişim ve değişim içindeler.
  • Getz için ilk önce çok sağlam bir araç olmadığını söylediler.Ama bugun Euroncap teslerine baktım 4 yıldız almış ve çoğu avrupalı üreticinin üst modellerinden bile fazla puan almış.Önden çarpma testinde araç hizasından neredeyse hiç ayrılmıyor.Güvenlik kabini terif edilen kısım tamammen sağlam.Şaşırdım desem yeridir..
    Bunu böyle çürüttük.
    Sonra parçaları çabuk eskiyor dediler.Parça aşınması çok fazlaymış.
    Çok çabuk deforme oluyormuş.Bu konuda henüz pek bir bilgiye ulaşamadım.Ama gözüm hep getz'in üzerinde aşartırıyorum...
  • parça deformasyonu konusunda katılmıyorum, hiçbir problem çıkarmadı bende de vardı 2 sene boyunca ne kayış dağları gördü meret
  • En iyi yorumu elbette kullanan bilir.Ama iki senede kaç bin km yol yaptın araçla.Araç sıfırmıydı ikinci el mi
    Benzin dizel bunlara acıklık getirebilirseniz daha iyi bilgilenmiş olacağız.

    Japon ve uzandoğu araçları sizleri seviyorum artık.
    quote:

    Orjinalden alıntı: royartar

    parça deformasyonu konusunda katılmıyorum, hiçbir problem çıkarmadı bende de vardı 2 sene boyunca ne kayış dağları gördü meret




  • ihg 70 nickli arakadşa tamamiyle her yorumuna katılıyorum +9898989898

    bu arada geçmiş olsun.evet hız sadece tehlike demektir.5 dkka geç gitsen de olur ama 5 ddkka kazanmak için hayatını riske atmaya değmez.

    neyse accordaları ben de seviyorum.hele hele 2.4 190hplikler gerçekten de hem kasası hem de motoru çok hoşuma gidiyor.keşke biraz daha uygun olsaydıı

    saygılar
  • Honda Accord 2004 model 33,000 kmde, çok temiz, otomatik vites 2,0 motor piyasası ne kadar eder?
    Honda Accord diye topic açıldığından buraya soruyorum ! bilgisi olan varsa rakam verebilirmisiniz sizden ricam,

    selamlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ihg70

    Bende 1.8 motor 2000 model EuroAccord vardı. Bundan bir önceki kasa. Türkiye'ye getirilen ilk EuroAccord'lardan biriydi. Bendeki 152 beygirdi. Gaza dokununca fırlıyordu. Deli gibi sürüyordum. Sürekli otoyollarda 220 ile dolaşıyordum. Aşırı süratten ehliyetime 1 yıllığına el konuldu. Yine bir gün böyle basmış 200 ile giderken aniden orta refüjden önüme dana büyüklüğünde bir köpek fırladı. Önce köpeğe sonrada spinler atarak sağlı sollu bariyerlere çarptım. O zamanın parasıyla sadece bariyer parası olarak sigorta 2,5 milyar ödedi. (Kamu malına zarar vermekten mahkemeye çıktım).

    Kazadan sonra bile araç hala çalışıyordu. Motor ve ve motora ait hiç bir yardımcı ünite (radyatör dahil) zarar görmediği için araç perte ayrılmadı (araçta 13 milyarlık hasar vardı). Bu araç 2000 yılında Avrupa'nın en güvenli aracı seçilmişti (anlı şanlı tüm markalarının önünde!). Uçup gitmiş olan aklım başıma geldi. Başka bir araç olsaydı büyük ihtimal şimdi hayatta değildim. O zaman haytatta kalmayı Tanrı'nın en büyük nimeti ve dersi olarak aldım.

    Herşey uzaktan hoş geliyor. Ne kadar iyi sürücü olurasanız olun trafikte hayat pamuk ipliğine bağlı. Gaza bastıkça, sürat arttıkça o iplik inceldikçe inceliyor. Kopması sadece bir an meselesidir. Hayatı seviyorsanız, sizi sevenleri üzmek istemiyorsanız, masum insanların hayatlarını mahvetmek isetmiyorsanız süratten uzak durun.

    Bu yaşıma kadar sürat yaptığım için 1 kişi bile bana aferin demedi!

     honda accord

     honda accord

     honda accord

     honda accord

     honda accord


    bende aynı aracı kullanıyorum okurken gurulandım, duygulandım desem yerıdır,ancak senınkısı gıbı bı kaza yasamam ınsallah.
    yalnız aklıma bısey takıldı benım aracta 2000 model ama 136 byg yazılım hakkında referans olabılecek bılşgılerın varsa paylasırsan ssevınırım ,yazılım farkının bu kadar fark cıkarması ılgınç ve çekıcı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: altrea

    En iyi yorumu elbette kullanan bilir.Ama iki senede kaç bin km yol yaptın araçla.Araç sıfırmıydı ikinci el mi
    Benzin dizel bunlara acıklık getirebilirseniz daha iyi bilgilenmiş olacağız.

    Japon ve uzandoğu araçları sizleri seviyorum artık.
    quote:

    Orjinalden alıntı: royartar

    parça deformasyonu konusunda katılmıyorum, hiçbir problem çıkarmadı bende de vardı 2 sene boyunca ne kayış dağları gördü meret





    aracı 21 000 km kullandım. sıfır almıştım 1.3 benzinli düz vites, ama 21000 km düzenli tarabya maltepe arası hergün kayış dağına çıkıyoduk o rutubette çamurda çukurda..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.