Bildirim
<<<MİDİBÜS LER (SULTAN PRESTİJ İVECO ) HK DENEYİMİ OLANLAR BURAYA>>>>
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
ISUZU İVECO SULTAN PRESTİJ VB HAKINDA BİLGİLER BURAYA -
YOKMU YAV BU ARABALARA İLGİLİ BİŞEYİNİZ BİKERE DE BİNMEDİNİZMİ ARKADAŞLAR YAHUquote:
Orijinalden alıntı: comanderr
ISUZU İVECO SULTAN PRESTİJ VB HAKINDA BİLGİLER BURAYA -
sultan vip'ler bence ideal bir midibüsquote:
Orijinalden alıntı: comanderr
YOKMU YAV BU ARABALARA İLGİLİ BİŞEYİNİZ BİKERE DE BİNMEDİNİZMİ ARKADAŞLAR YAHU
Alıntıları Göster
herşey düşünülmüş
dvd player ve monitör de var standart olarak
motoru da euro 2 normlarına uygun deutz motoru
iveco eurobus ise sultandan biraz daha iyi sanırım
bunu şundan söylüyorum;üstünde 170 hp güce sahip "Tector" motor var ve bu da çekiş-performansta baya bi + puan kazandırıyor bana göre eurobus'a.
deyim yerindeyse eurobus'ların uzun şase tector motorlu modeli otobüs gibi midibüs yani.
bi de eurobus2u tanıyorum şundan;yan dükkan komşumuz iveco yetkili servisi ve hergün eurobus girip çıkıyor,nerdeyse heryerini öğrendim arabanın.
arasıra sultan ve prestij de giriyor
prestij demişken;prestij'i biliyoruz;yılların tecrübesi,mitsubishi motorlu,sağlam,ekonomik ama artık hafif makyaj değil de komple bir yenilik yapmaları gerekir.
bir de üreticiler artık şu yuvarlak far modasını sona erdirsinler yaw.
tüm midibüs grubu araçlar birbirinin kopyası ön ve arka far grubu yüzünden
hepsi de yuvarlak tasarımlı stoplar kullanıyorlar. -
Yeni Iveco Eurobus Tector 35.17
UZUN YOLLAR ARTIK KISALIYOR
Uzun yolların en konforlu, en rahat, en güçlü midibüsü artık Eurobus 35.17. Benzersiz özellikleriyle rakip tanımıyor, sürücüsünü de yolcularını da her anlamda rahat ettiriyor.
SINIFINDA EN SESSİZ MOTOR
Yeni Eurobus 35.17, 170 beygir gücündeki Tector motora sahip. En yüksek tork değerine sahip olan (57.1/1200kgm-d/dak) Tector motor, rampaları kolaylıkla çıkıyor, en düşük devirlerde bile yüksek çekiş gücü sağlıyor. Tector motor, sahip olduğu düşük desibel değerleriyle sınıfındaki diğer araçlardan çok daha öne çıkıyor.
SINIFINDA EN EKONOMİK
İveco Eurobus, uzun ömürlü motoru sayesinde servis yüzü görmüyor. Bakım aralıkları çok geniş olan Eurobus'ın yedek parça ve bakım masrafları rakiplerinden çok daha düşük. Ayrıca İveco'nun geniş satış ve servis ağı sayesinde hiç bir sorun çözümsüz kalmıyor.
SINIFINDA EN DÜŞÜK YAKIT SARFİYATI
Common Rail Teknolojisinin kullanıldığı Tector Motor sanki yakıtı kokluyor. En yakın rakibine göre %10 daha az yakıt harcıyor. Çok az yakıt tükettiği için kısa sürede inanılmaz bir tasarruf sağlıyor.
GENİŞ BAGAJ HACMİ
Midibüslerdeki en önemli sorunlardan biri olan bagaj kapasitesi İveco Eurobus'ta tamamen giderilmiş. 5m³'lük bagaj kapasitesi ile, yolcuların bagajını rahatlıkla taşıyor.
KONFOR STANDART
Eurobus 35.17'de ön ve arka havalı süspansiyon standart. Yolcular hiç bir sarsıntıyı hissetmiyor, geniş koltuklarda rahatlıkla yolculuk ediyor. Olumsuz hava durumu ve dışarıdaki gürültüyü içeri sokmayan çift cam her 35.17'de bulunuyor. LCD ekran, DVD, Çay-Kahve Makinesi, Buzdolabı ve Klima gibi turistik taşımacılığa uygun olan bütün donanımlar standart. Hostes koltuğu, Mikrofon ve amfi ise 35.17'nin konforunu arttıran diğer standart özellikler.
GÜVENLİK VE BAKIM KOLAYLIĞI DA STANDART
Eurobus 35.17'de standart olarak bulunan retarder ve ön-arka fren sistemi, fren konusunda her türlü güvenliği sağlıyor. Sınıfında en düşük dönüş çapıyla, sürücü yorulmadan manevra yapabiliyor. Midibüsün bakımı açılan ön panjur sayesinde dışarıdan kolayca yapılıyor.
ELEKTRONİK ARIZA TEŞHİSİ
Tector motorda oluşabilecek arızalar, "diagnosis" (arıza teşhisi) yöntemiyle çalışan Easy sayesinde kolaylıkla teşhis edilebiliyor. Easy, motorun üzerindeki vericilerinden arızayı anında tespit edebiliyor.
kaynak:Otoyol -
Türkiye midibüs üretimi ve kullanımı olarak faal bir ülke.Avrupa da da imalatçı olarak söz sahibi..quote:
Orijinalden alıntı: bucakli
Yeni Iveco Eurobus Tector 35.17
UZUN YOLLAR ARTIK KISALIYOR
Uzun yolların en konforlu, en rahat, en güçlü midibüsü artık Eurobus 35.17. Benzersiz özellikleriyle rakip tanımıyor, sürücüsünü de yolcularını da her anlamda rahat ettiriyor.
SINIFINDA EN SESSİZ MOTOR
Yeni Eurobus 35.17, 170 beygir gücündeki Tector motora sahip. En yüksek tork değerine sahip olan (57.1/1200kgm-d/dak) Tector motor, rampaları kolaylıkla çıkıyor, en düşük devirlerde bile yüksek çekiş gücü sağlıyor. Tector motor, sahip olduğu düşük desibel değerleriyle sınıfındaki diğer araçlardan çok daha öne çıkıyor.
SINIFINDA EN EKONOMİK
İveco Eurobus, uzun ömürlü motoru sayesinde servis yüzü görmüyor. Bakım aralıkları çok geniş olan Eurobus'ın yedek parça ve bakım masrafları rakiplerinden çok daha düşük. Ayrıca İveco'nun geniş satış ve servis ağı sayesinde hiç bir sorun çözümsüz kalmıyor.
SINIFINDA EN DÜŞÜK YAKIT SARFİYATI
Common Rail Teknolojisinin kullanıldığı Tector Motor sanki yakıtı kokluyor. En yakın rakibine göre %10 daha az yakıt harcıyor. Çok az yakıt tükettiği için kısa sürede inanılmaz bir tasarruf sağlıyor.
GENİŞ BAGAJ HACMİ
Midibüslerdeki en önemli sorunlardan biri olan bagaj kapasitesi İveco Eurobus'ta tamamen giderilmiş. 5m³'lük bagaj kapasitesi ile, yolcuların bagajını rahatlıkla taşıyor.
KONFOR STANDART
Eurobus 35.17'de ön ve arka havalı süspansiyon standart. Yolcular hiç bir sarsıntıyı hissetmiyor, geniş koltuklarda rahatlıkla yolculuk ediyor. Olumsuz hava durumu ve dışarıdaki gürültüyü içeri sokmayan çift cam her 35.17'de bulunuyor. LCD ekran, DVD, Çay-Kahve Makinesi, Buzdolabı ve Klima gibi turistik taşımacılığa uygun olan bütün donanımlar standart. Hostes koltuğu, Mikrofon ve amfi ise 35.17'nin konforunu arttıran diğer standart özellikler.
GÜVENLİK VE BAKIM KOLAYLIĞI DA STANDART
Eurobus 35.17'de standart olarak bulunan retarder ve ön-arka fren sistemi, fren konusunda her türlü güvenliği sağlıyor. Sınıfında en düşük dönüş çapıyla, sürücü yorulmadan manevra yapabiliyor. Midibüsün bakımı açılan ön panjur sayesinde dışarıdan kolayca yapılıyor.
ELEKTRONİK ARIZA TEŞHİSİ
Tector motorda oluşabilecek arızalar, "diagnosis" (arıza teşhisi) yöntemiyle çalışan Easy sayesinde kolaylıkla teşhis edilebiliyor. Easy, motorun üzerindeki vericilerinden arızayı anında tespit edebiliyor.
kaynak:Otoyol
İmalatçılarımızdan bazıları;
BMC: Probus ve Levend XL
Otokar: Sultan, M2000 (pahalı ve eksiklikleri var)
Otoyol. M23 ,M14ve Eurobus/Eurocity (Üretim durduruldu,fabrika arazisi otokar a katılıp tank üretimi için değerlendirilebilinir ama Eurobus üretimi otokar a da geçebilir (makyaj yapılarak))
Anadolu-Isuzu: Turkuaz, Roybus
Temsa.: Powerbus,Prestij
Ersencer: izmir taraflarında (az sayıd a) üretilen midibüs modelleri var.Rusya da bile lisansla üretiliyor..
www.otometre.com
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asan70 -- 12 Temmuz 2007; 15:02:12 > -
fiyat ve teknik servis yedek parça açısından en çok tercih edilen marka midibus hangisidir.?quote:
Orijinalden alıntı: asan70
Türkiye midibüs üretimi ve kullanımı olarak faal bir ülke.Avrupa da da imalatçı olarak söz sahibi..
İmalatçılarımızdan bazıları;
BMC: Probus ve Levend XL
Otokar: Sultan, M2000 (pahalı ve eksiklikleri var)
Otoyol. M23 ,M14ve Eurobus/Eurocity (Üretim durduruldu,fabrika arazisi otokar a katılıp tank üretimi için değerlendirilebilinir ama Eurobus üretimi otokar a da geçebilir (makyaj yapılarak))
Anadolu-Isuzu: Turkuaz, Roybus
Temsa.: Powerbus,Prestij
Ersencer: izmir taraflarında (az sayıd a) üretilen midibüs modelleri var.Rusya da bile lisansla üretiliyor..
www.otometre.com
Alıntıları Göster -
poverbusquote:
Orijinalden alıntı: comanderr
fiyat ve teknik servis yedek parça açısından en çok tercih edilen marka midibus hangisidir.?
Alıntıları Göster
-
otokar sultan maxiquote:
Orijinalden alıntı: comanderr
poverbus
Alıntıları Göster
-
Otokar sultan oldukca hosuma gidiyor benim.Isuzular koltuk aralari cok dar geliyor bana.quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
otokar sultan maxi
Alıntıları Göster
Benim bulundugum sehirde dolmuslarda yenilendi % 70 otokar sultan oldu gerisi isuzu . Bu araclar bence cok daha iyi oldu.Daha genis. -
ISUZUquote:
Orijinalden alıntı: comanderr
otokar sultan maxi
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
ISUZU
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: comanderr
ISUZU
Iste bu aracin koltuk aralari cok dar. -
SULTAN ŞÖFÖR MAHALLİ VE GÖSTERGELERİ.quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
ISUZU
Alıntıları Göster
-
uçkalkan 2 en iyi koltuk arası rahat olan iveco eurobus lerdir.quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
SULTAN ŞÖFÖR MAHALLİ VE GÖSTERGELERİ.
Alıntıları Göster
-
diger midibüs markalar hakkinda paylasim ,resimler yapabilrmiyiz...?
bence "Midibüs dünyasi" baslik altinda bu konuyu acsan daha güzel olurdu Comanderr kaptan
ama yinede güzel bir konu....
saygilar -
Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
uçkalkan 2 en iyi koltuk arası rahat olan iveco eurobus lerdir.
Alıntıları Göster
-
yolcu taşımacılıkda kullanılan midi sınıfındaki araçları sizlerde resim+bilgi ekleyiniz iliyushin sizde ve herkes.quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.
Alıntıları Göster
hepimiz illaki sevis aracı veya toplu taşımada kullanıyoruz midibüsleri. -
quote:
Orijinalden alıntı: comanderr
Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: comanderr
Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.
Ereglide bu araclardan vardi.Birde bi onceki modeli bunlarin.Artik asagidakiler var.
-
öncelikle midibüs konusu hayirli olsun.quote:
Orijinalden alıntı: UgggU™quote:
Orjinalden alıntı: comanderr
Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.
Ereglide bu araclardan vardi.Birde bi onceki modeli bunlarin.Artik asagidakiler var.
Alıntıları Göster
Bilindigi gibi ülkemizde midibüsler cok popüler ve
üretimde,ihraacata herhalde lider konumundayiz....
ben daha cok avrupadaki modellerden bahsetmek istiyorum.
TVM ( slovenya )
TovarnaVozilMaribor
balkanlarda üretilen bu midiler,daha cok adogu avrupada popüler.
modellerden bir tanesi
B4 080 -VIP
uzunluk 7,95
4,6litrelik MAN motor 170 bg
koltuk sayisi 15+1
-
üst resimdeki arac Vip versiyonu degil.
bulunca eklerim.
diger TVM midiler
Benzer içerikler
- starex yakıt tüketimi
- daf xf 480 kullanıcı yorumları
- en az yakan hafif ticari araçlar
- renault master kronik sorunları
- hino fb 112 kullanıcı yorumları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X