Şimdi Ara

<<<MİDİBÜS LER (SULTAN PRESTİJ İVECO ) HK DENEYİMİ OLANLAR BURAYA>>>>

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
248
Cevap
2
Favori
208.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Midibus ler hakkında bilgilerinizi buradan paylaşalım. hepimiz illaki ya servis aracı olarak veya kısa mesafe ulaşımda toplu taşımada bu araç lara biniyoruz fikirlerinizi yazınız arkadaşlar.



  • ISUZU İVECO SULTAN PRESTİJ VB HAKINDA BİLGİLER BURAYA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    ISUZU İVECO SULTAN PRESTİJ VB HAKINDA BİLGİLER BURAYA
    YOKMU YAV BU ARABALARA İLGİLİ BİŞEYİNİZ BİKERE DE BİNMEDİNİZMİ ARKADAŞLAR YAHU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    YOKMU YAV BU ARABALARA İLGİLİ BİŞEYİNİZ BİKERE DE BİNMEDİNİZMİ ARKADAŞLAR YAHU

    Alıntıları Göster
    sultan vip'ler bence ideal bir midibüs
    herşey düşünülmüş
    dvd player ve monitör de var standart olarak
    motoru da euro 2 normlarına uygun deutz motoru

    iveco eurobus ise sultandan biraz daha iyi sanırım
    bunu şundan söylüyorum;üstünde 170 hp güce sahip "Tector" motor var ve bu da çekiş-performansta baya bi + puan kazandırıyor bana göre eurobus'a.
    deyim yerindeyse eurobus'ların uzun şase tector motorlu modeli otobüs gibi midibüs yani.

    bi de eurobus2u tanıyorum şundan;yan dükkan komşumuz iveco yetkili servisi ve hergün eurobus girip çıkıyor,nerdeyse heryerini öğrendim arabanın.
    arasıra sultan ve prestij de giriyor


    prestij demişken;prestij'i biliyoruz;yılların tecrübesi,mitsubishi motorlu,sağlam,ekonomik ama artık hafif makyaj değil de komple bir yenilik yapmaları gerekir.

    bir de üreticiler artık şu yuvarlak far modasını sona erdirsinler yaw.
    tüm midibüs grubu araçlar birbirinin kopyası ön ve arka far grubu yüzünden
    hepsi de yuvarlak tasarımlı stoplar kullanıyorlar.
  • Yeni Iveco Eurobus Tector 35.17

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>



    UZUN YOLLAR ARTIK KISALIYOR

    Uzun yolların en konforlu, en rahat, en güçlü midibüsü artık Eurobus 35.17. Benzersiz özellikleriyle rakip tanımıyor, sürücüsünü de yolcularını da her anlamda rahat ettiriyor.


    SINIFINDA EN SESSİZ MOTOR

    Yeni Eurobus 35.17, 170 beygir gücündeki Tector motora sahip. En yüksek tork değerine sahip olan (57.1/1200kgm-d/dak) Tector motor, rampaları kolaylıkla çıkıyor, en düşük devirlerde bile yüksek çekiş gücü sağlıyor. Tector motor, sahip olduğu düşük desibel değerleriyle sınıfındaki diğer araçlardan çok daha öne çıkıyor.


    SINIFINDA EN EKONOMİK

    İveco Eurobus, uzun ömürlü motoru sayesinde servis yüzü görmüyor. Bakım aralıkları çok geniş olan Eurobus'ın yedek parça ve bakım masrafları rakiplerinden çok daha düşük. Ayrıca İveco'nun geniş satış ve servis ağı sayesinde hiç bir sorun çözümsüz kalmıyor.


    SINIFINDA EN DÜŞÜK YAKIT SARFİYATI

    Common Rail Teknolojisinin kullanıldığı Tector Motor sanki yakıtı kokluyor. En yakın rakibine göre %10 daha az yakıt harcıyor. Çok az yakıt tükettiği için kısa sürede inanılmaz bir tasarruf sağlıyor.


    GENİŞ BAGAJ HACMİ

    Midibüslerdeki en önemli sorunlardan biri olan bagaj kapasitesi İveco Eurobus'ta tamamen giderilmiş. 5m³'lük bagaj kapasitesi ile, yolcuların bagajını rahatlıkla taşıyor.


    KONFOR STANDART

    Eurobus 35.17'de ön ve arka havalı süspansiyon standart. Yolcular hiç bir sarsıntıyı hissetmiyor, geniş koltuklarda rahatlıkla yolculuk ediyor. Olumsuz hava durumu ve dışarıdaki gürültüyü içeri sokmayan çift cam her 35.17'de bulunuyor. LCD ekran, DVD, Çay-Kahve Makinesi, Buzdolabı ve Klima gibi turistik taşımacılığa uygun olan bütün donanımlar standart. Hostes koltuğu, Mikrofon ve amfi ise 35.17'nin konforunu arttıran diğer standart özellikler.


    GÜVENLİK VE BAKIM KOLAYLIĞI DA STANDART

    Eurobus 35.17'de standart olarak bulunan retarder ve ön-arka fren sistemi, fren konusunda her türlü güvenliği sağlıyor. Sınıfında en düşük dönüş çapıyla, sürücü yorulmadan manevra yapabiliyor. Midibüsün bakımı açılan ön panjur sayesinde dışarıdan kolayca yapılıyor.


    ELEKTRONİK ARIZA TEŞHİSİ

    Tector motorda oluşabilecek arızalar, "diagnosis" (arıza teşhisi) yöntemiyle çalışan Easy sayesinde kolaylıkla teşhis edilebiliyor. Easy, motorun üzerindeki vericilerinden arızayı anında tespit edebiliyor.


    kaynak:Otoyol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Yeni Iveco Eurobus Tector 35.17

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>



    UZUN YOLLAR ARTIK KISALIYOR

    Uzun yolların en konforlu, en rahat, en güçlü midibüsü artık Eurobus 35.17. Benzersiz özellikleriyle rakip tanımıyor, sürücüsünü de yolcularını da her anlamda rahat ettiriyor.


    SINIFINDA EN SESSİZ MOTOR

    Yeni Eurobus 35.17, 170 beygir gücündeki Tector motora sahip. En yüksek tork değerine sahip olan (57.1/1200kgm-d/dak) Tector motor, rampaları kolaylıkla çıkıyor, en düşük devirlerde bile yüksek çekiş gücü sağlıyor. Tector motor, sahip olduğu düşük desibel değerleriyle sınıfındaki diğer araçlardan çok daha öne çıkıyor.


    SINIFINDA EN EKONOMİK

    İveco Eurobus, uzun ömürlü motoru sayesinde servis yüzü görmüyor. Bakım aralıkları çok geniş olan Eurobus'ın yedek parça ve bakım masrafları rakiplerinden çok daha düşük. Ayrıca İveco'nun geniş satış ve servis ağı sayesinde hiç bir sorun çözümsüz kalmıyor.


    SINIFINDA EN DÜŞÜK YAKIT SARFİYATI

    Common Rail Teknolojisinin kullanıldığı Tector Motor sanki yakıtı kokluyor. En yakın rakibine göre %10 daha az yakıt harcıyor. Çok az yakıt tükettiği için kısa sürede inanılmaz bir tasarruf sağlıyor.


    GENİŞ BAGAJ HACMİ

    Midibüslerdeki en önemli sorunlardan biri olan bagaj kapasitesi İveco Eurobus'ta tamamen giderilmiş. 5m³'lük bagaj kapasitesi ile, yolcuların bagajını rahatlıkla taşıyor.


    KONFOR STANDART

    Eurobus 35.17'de ön ve arka havalı süspansiyon standart. Yolcular hiç bir sarsıntıyı hissetmiyor, geniş koltuklarda rahatlıkla yolculuk ediyor. Olumsuz hava durumu ve dışarıdaki gürültüyü içeri sokmayan çift cam her 35.17'de bulunuyor. LCD ekran, DVD, Çay-Kahve Makinesi, Buzdolabı ve Klima gibi turistik taşımacılığa uygun olan bütün donanımlar standart. Hostes koltuğu, Mikrofon ve amfi ise 35.17'nin konforunu arttıran diğer standart özellikler.


    GÜVENLİK VE BAKIM KOLAYLIĞI DA STANDART

    Eurobus 35.17'de standart olarak bulunan retarder ve ön-arka fren sistemi, fren konusunda her türlü güvenliği sağlıyor. Sınıfında en düşük dönüş çapıyla, sürücü yorulmadan manevra yapabiliyor. Midibüsün bakımı açılan ön panjur sayesinde dışarıdan kolayca yapılıyor.


    ELEKTRONİK ARIZA TEŞHİSİ

    Tector motorda oluşabilecek arızalar, "diagnosis" (arıza teşhisi) yöntemiyle çalışan Easy sayesinde kolaylıkla teşhis edilebiliyor. Easy, motorun üzerindeki vericilerinden arızayı anında tespit edebiliyor.


    kaynak:Otoyol
    Türkiye midibüs üretimi ve kullanımı olarak faal bir ülke.Avrupa da da imalatçı olarak söz sahibi..

    İmalatçılarımızdan bazıları;

    BMC: Probus ve Levend XL
    Otokar: Sultan, M2000 (pahalı ve eksiklikleri var)
    Otoyol. M23 ,M14ve Eurobus/Eurocity (Üretim durduruldu,fabrika arazisi otokar a katılıp tank üretimi için değerlendirilebilinir ama Eurobus üretimi otokar a da geçebilir (makyaj yapılarak))
    Anadolu-Isuzu: Turkuaz, Roybus
    Temsa.: Powerbus,Prestij
    Ersencer: izmir taraflarında (az sayıd a) üretilen midibüs modelleri var.Rusya da bile lisansla üretiliyor..


    www.otometre.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asan70 -- 12 Temmuz 2007; 15:02:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asan70

    Türkiye midibüs üretimi ve kullanımı olarak faal bir ülke.Avrupa da da imalatçı olarak söz sahibi..

    İmalatçılarımızdan bazıları;

    BMC: Probus ve Levend XL
    Otokar: Sultan, M2000 (pahalı ve eksiklikleri var)
    Otoyol. M23 ,M14ve Eurobus/Eurocity (Üretim durduruldu,fabrika arazisi otokar a katılıp tank üretimi için değerlendirilebilinir ama Eurobus üretimi otokar a da geçebilir (makyaj yapılarak))
    Anadolu-Isuzu: Turkuaz, Roybus
    Temsa.: Powerbus,Prestij
    Ersencer: izmir taraflarında (az sayıd a) üretilen midibüs modelleri var.Rusya da bile lisansla üretiliyor..


    www.otometre.com

    Alıntıları Göster
    fiyat ve teknik servis yedek parça açısından en çok tercih edilen marka midibus hangisidir.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    fiyat ve teknik servis yedek parça açısından en çok tercih edilen marka midibus hangisidir.?

    Alıntıları Göster
    poverbus

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    poverbus

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    otokar sultan maxi

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    otokar sultan maxi

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    Otokar sultan oldukca hosuma gidiyor benim.Isuzular koltuk aralari cok dar geliyor bana.

    Benim bulundugum sehirde dolmuslarda yenilendi % 70 otokar sultan oldu gerisi isuzu . Bu araclar bence cok daha iyi oldu.Daha genis.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    otokar sultan maxi

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    ISUZU

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    ISUZU

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: comanderr

    ISUZU

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>




    Iste bu aracin koltuk aralari cok dar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    ISUZU

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    SULTAN ŞÖFÖR MAHALLİ VE GÖSTERGELERİ.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    SULTAN ŞÖFÖR MAHALLİ VE GÖSTERGELERİ.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    uçkalkan 2 en iyi koltuk arası rahat olan iveco eurobus lerdir.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • diger midibüs markalar hakkinda paylasim ,resimler yapabilrmiyiz...?
    bence "Midibüs dünyasi" baslik altinda bu konuyu acsan daha güzel olurdu Comanderr kaptan
    ama yinede güzel bir konu....
    saygilar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    uçkalkan 2 en iyi koltuk arası rahat olan iveco eurobus lerdir.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    yolcu taşımacılıkda kullanılan midi sınıfındaki araçları sizlerde resim+bilgi ekleyiniz iliyushin sizde ve herkes.
    hepimiz illaki sevis aracı veya toplu taşımada kullanıyoruz midibüsleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: comanderr

    Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>



    Ereglide bu araclardan vardi.Birde bi onceki modeli bunlarin.Artik asagidakiler var.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UgggU™

    quote:

    Orjinalden alıntı: comanderr

    Bu magiruslerde minibüs sınıfında liderdir istanbul taşımacılıkda efsanedir çünkü altı tam şaselidir dayanıklıdır.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>



    Ereglide bu araclardan vardi.Birde bi onceki modeli bunlarin.Artik asagidakiler var.

     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


    Alıntıları Göster
    öncelikle midibüs konusu hayirli olsun.
    Bilindigi gibi ülkemizde midibüsler cok popüler ve
    üretimde,ihraacata herhalde lider konumundayiz....
    ben daha cok avrupadaki modellerden bahsetmek istiyorum.

    TVM ( slovenya )
    TovarnaVozilMaribor

    balkanlarda üretilen bu midiler,daha cok adogu avrupada popüler.
    modellerden bir tanesi
    B4 080 -VIP

    uzunluk 7,95
    4,6litrelik MAN motor 170 bg

    koltuk sayisi 15+1





  • üst resimdeki arac Vip versiyonu degil.
    bulunca eklerim.

    diger TVM midiler


     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>


     <<<MİDİBÜS LER (SULTAN  PRESTİJ  İVECO ) HK DENEYİMİ  OLANLAR BURAYA>>>>
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.