Şimdi Ara

PUBG RONDO Haritası için Ekiple Röportaj: Merak Edilenleri Sorduk!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
7
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    PUBG için gelen Rondo haritası içi merak edilenleri sorduk. İşte röportaj içeriği: 
     
    İlk olarak, haritanın fikir aşamasını öğrenmek istiyorum. Rondo, şimdiye kadar PUBG'nin oynanışını en çok etkileyen harita gibi görünüyor. Bu tür bir harita yapma fikri nasıl ortaya çıktı?
     
    - Her PUBG: BATTLEGROUNDS haritasının kendine özgü özellikleri var. Geliştiricilerimiz her zaman her yeni haritaya görsel olarak farklı bir şey vermeye çalışır. Şu anda bulunan haritalarımızın birçoğu Batı temalarına sahip; 9. haritamız olan Deston, Teksas, ABD'den ilham alınarak yapıldı ve oyunun Batı'daki birçok hayranı arasında çok popülerdi. Rondo’yu tasarlarken görsel olarak yeni bir şey çıkarmak istedik, bu da bizi Doğu Asya hissi veren bir harita geliştirmeye yönlendirdi.
     
    Rondo, modern binalarla dolu modern bir şehri ve eski, geleneksel güzelliklere sahip yerleri birleştirerek oyuncuların daha geniş bir strateji yelpazesini kullanmalarına olanak veriyor. Aynı zamanda PUBG: BATTLEGROUNDS'un temel öğelerine bazı ayarlamalar getiren yeni özellikler ve içeriklerle taze bir oynanış deneyimi sunuyor. Farklı ülkelerden birçok hayranımızın yeni haritanın tadını çıkarabileceğini umuyoruz.
     
    Yeni araçlar ve silahlar Rondo haritasıyla oyuna geliyor. Oyun üzerindeki etkileri hakkında ne söyleyebilirsiniz?
     
    - Rondo'da yeni silahlar ve ulaşım araçları Rondo’daki yeniliklerden bazıları, doğru. Resmi fragman aracılığıyla açıklanan yeni araç Blanc, aralık ayında Rondo'da olacak. Blanc, SUV'lere benzer performans gösteren NEOX tarafından üretilen bir araç. Oyunculara Rondo'ya özgü başka araçlar da sunmayı planlıyoruz. Ayrıca yeni bir şehir içi hareket sistemi olan Yürüyen Bantlar’ı tanıttık. Oyuncular, Jadena Şehri'nin çeşitli yerlerine yerleştirilmiş yürüyen bantları kullanarak binalar arasında hızlı bir şekilde geçiş yapabilir ve düşmanlardan kaçarken veya onları kovalarken daha heyecanlı ve dinamik bir şekilde hareket edebilirler.
     
     
     
    JS9, diğer makineli tüfeklerle mekanikleri paylaşsa da yüksek hasar çıkışı ve nispeten düşük ekipman zorluğu sayesinde dikkat çeken çok yönlülüğe sahip bir silahtır. Dünya üzerinde yayılmış bir silah olarak, JS9 kompakt tasarımı ve güçlü performansıyla hem yeni başlayanlara hem de deneyimli oyunculara hitap etmek üzere tasarlanmıştır.
     
    İkincil bir silah olarak hizmet veren Şok Tabancası, düşmanların hareketini geçici olarak kısıtlayarak görüşlerini engeller — ki bu benim fikrimdi. Geliştirici ekibinin amacı, her oturumda değişen, basit bir shooter oyunun ötesinde çeşitli hikayeler yaratan bir oyun ortaya koymaktı. Oyuncuların Şok Tabancası'nı kullanarak kendi oyun deneyimlerini nasıl şekillendirdiklerini görmek için heyecanlıyız. Fragmanda kısaca gösterildiği gibi, vurulduğunuzda dört saniye boyunca sersemletileceksiniz. Ölümcül olmayan bir silah olmasına rağmen, bu süre içinde herhangi bir eylemde bulunamayacağınızdan ötürü pekala karakterinizin ölmesine sebep olabilir.
     
    Rondo haritası, yüzey alanı ve dikey gökdelenleriyle birlikte olarak oldukça geniş bir harita. Ayrıca, bu gökdelenlerle etkileşimde bulunabileceğimiz yürüyen bantlar da olacak. Bu durumun oyun üzerinde ne tür bir etkisi olacağı birçok oyuncunun aklında olduğuna eminim.
    Ø Arada sırada şehir ortamlarındaki çatışmalarda kendinizi izole edilmiş ve özgürce hareket edemeyen bir durumda bulabilirsiniz. Yürüyen Bantların —ki bu bantlar bu tarz bir oyunda türünün ilk örneği— tanıtılmasıyla konumunuzu açığa çıkarmadan sessizce hareket
    edebilirsiniz. Dahası, bu bantlar binalar arasında hızlı kaçışlar ve dinamik kovalamacalar sırasında son derece ideal ve hızlı bir şekilde hareket etmenize izin verirler.
     
    Yürüyen Bantlar yalnızca bir yönde çalışır ve üzerlerinde yerleştirilebilir öğeleri kullanamazsınız.
     
    Harita üzerinde vurgulanan başka bir taktik öğe de yıkılabilirlik. Rondo haritasındaki bambuların yok edilebileceği bilgisi arasında yer aldı. Gelecekteki PUBG haritalarında daha fazla yıkılabilirlik görebilir miyiz?
     
     
     
    JS9, diğer makineli tüfeklerle mekanikleri paylaşsa da yüksek hasar çıkışı ve nispeten düşük ekipman zorluğu sayesinde dikkat çeken çok yönlülüğe sahip bir silahtır. Dünya üzerinde yayılmış bir silah olarak, JS9 kompakt tasarımı ve güçlü performansıyla hem yeni başlayanlara hem de deneyimli oyunculara hitap etmek üzere tasarlanmıştır.
     
    İkincil bir silah olarak hizmet veren Şok Tabancası, düşmanların hareketini geçici olarak kısıtlayarak görüşlerini engeller — ki bu benim fikrimdi. Geliştirici ekibinin amacı, her oturumda değişen, basit bir shooter oyunun ötesinde çeşitli hikayeler yaratan bir oyun ortaya koymaktı. Oyuncuların Şok Tabancası'nı kullanarak kendi oyun deneyimlerini nasıl şekillendirdiklerini görmek için heyecanlıyız. Fragmanda kısaca gösterildiği gibi, vurulduğunuzda dört saniye boyunca sersemletileceksiniz. Ölümcül olmayan bir silah olmasına rağmen, bu süre içinde herhangi bir eylemde bulunamayacağınızdan ötürü pekala karakterinizin ölmesine sebep olabilir.
     
    Rondo haritası, yüzey alanı ve dikey gökdelenleriyle birlikte olarak oldukça geniş bir harita. Ayrıca, bu gökdelenlerle etkileşimde bulunabileceğimiz yürüyen bantlar da olacak. Bu durumun oyun üzerinde ne tür bir etkisi olacağı birçok oyuncunun aklında olduğuna eminim.
    Ø Arada sırada şehir ortamlarındaki çatışmalarda kendinizi izole edilmiş ve özgürce hareket edemeyen bir durumda bulabilirsiniz. Yürüyen Bantların —ki bu bantlar bu tarz bir oyunda türünün ilk örneği— tanıtılmasıyla konumunuzu açığa çıkarmadan sessizce hareket
    edebilirsiniz. Dahası, bu bantlar binalar arasında hızlı kaçışlar ve dinamik kovalamacalar sırasında son derece ideal ve hızlı bir şekilde hareket etmenize izin verirler.
     
    Yürüyen Bantlar yalnızca bir yönde çalışır ve üzerlerinde yerleştirilebilir öğeleri kullanamazsınız.
     
    Harita üzerinde vurgulanan başka bir taktik öğe de yıkılabilirlik. Rondo haritasındaki bambuların yok edilebileceği bilgisi arasında yer aldı. Gelecekteki PUBG haritalarında daha fazla yıkılabilirlik görebilir miyiz?
     
     
     
    - Savaş alanlarının gerçekçiliğini artırmak ve dünyaya daha fazla canlılık katmak amacıyla etkileşimli öğelere önem veriyoruz. Odak noktamız, bambu ormanı veya yıkılabilir nesneler gibi oynanışa çeşitlilik getiren özellikler geliştirmek. Yıkılabilir bambu ağaçlarına yönelik oyuncu geri bildirimlerini yakından takip ediyor ve yıkılabilir girişler ve saman balyaları gibi özelliklerin eklenme olasılığını araştırıyoruz. Kullanıcı tepkisi ve geri bildirimlere bağlı olarak, bu özellikleri mevcut haritalara ekleyebiliriz.
     
    Taktik olmanın ön planda olduğu bir haritada, kaçınılmaz olarak aklımıza gelen bir soru var. Rondo haritasını PUBG espor harita havuzunda ne zaman görebiliriz? Espor harita havuzuna sadece yayınlandığında mı yoksa daha sonra mı ekleniyor?
     
    - Şu anda Rondo'yu espor harita havuzuna ne zaman ekleyeceğimize dair belirli bir planımız yok. Haritanın seviye tasarımı ve oynanış açısından istikrarını iyice test ettikten sonra havuza eklemeyi düşüneceğiz. Şahsen, haritanın mümkün olan en kısa sürede espor tarafına eklenmesini isterim çünkü haritalar espor tarafında tanıtıldıklarında oyuncular ve izleyiciler arasında daha hızlı yayılıyorlar. Ancak bu, haritanın yeterince stabil olduğuna emin olduktan sonra gerçekleşebilir. Ayrıca, Rondo'nun espor tarafında belirli bir rol oynamasını beklemek yerine daha çeşitli oyun anlarının oluşturulmasına katkıda bulunmasını istiyoruz. Profesyonel oyuncuların bu yeni ortamda kendi stratejilerini nasıl oluşturduklarını ve zor durumlarla nasıl başa çıktıklarını görmeyi bekliyoruz.
     
    Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?
     
     
     
    - Rondo, geliştirici ekibimizin büyük özverisi ve yoğun çalışmasının bir ürünü. Yeni bir harita oluşturmanın, tamamen yeni bir oyun geliştirek gibi olduğunu düşünüyoruz zira farklı bir türde eğlence sunmak demek. Fragmanın yayınlanmasının ardından oyuncularımızdan gelen tepki çok büyük oldu, birçok kişi Rondo'daki heyecan verici özellikler ve mekanlar için sabırsızlandığını ifade etti. Amacımız, oyuncularımızın beklentilerini sadece karşılamakla kalmayıp bu beklentilerin ötesine geçecek muhteşem bir haritayı ortaya çıkarmak.
     
    PUBG: BATTLEGROUNDS deneyimi yaşamamış olanlar için, oyunu Rondo'nun gözüyle keşfetmelerini şiddetle öneriyoruz. Rondo'nun, oyuncuları PUBG: BATTLEGROUNDS dünyasını deneyimlemeleri için gerekli potansiyele sahip olduğuna inanıyoruz.
     
    Dileriz oyuncularımız Rondo'da arkadaşlarıyla unutulmaz anılar yaşarlar.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.