Şimdi Ara

Zorluğuyla Ön Plana Çıkan Aksiyon Roguelike Oyunu Schism Geliyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
15
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Fami tarafından geliştirilen ve 2 Left Thumbs tarafından yayınlanacak olan aksiyon, nişancı, roguelike oyunu Schism, Aralık ayı içerisinde çıkış yapmaya hazırlanıyor.
     
    Tuhaf tiplemelerin ve unsurların yer aldığı yapım içerisinde sürekli olarak kendimizi farklı düşmanları öldürürken bulabilecek ve bunlarla beraber de oyundaki yerimizi alabiliyoruz. Oyunda farklı harita tasarımları ve ilgi çekici detayların olduğundan bahsedebilecek ve bu kapsamda normal düşmanlardan patron savaşlarına kadar farklı düşman çeşitliliğinin oyunda yer aldığını görebileceğiz.
     
    Gelecek temalı bu yapım içerisinde farklı haritalara doğru yol alabiliyor ve aynı zamanda burada tuhaf tiplemeleri ve düşman çeşitliliğinin olduğunu söyleyebiliyoruz. Oyunda yer aldığımız süre boyunca farklı farklı ateşleme stilleri ile karşılaşabiliyor ve sağda solda harita içerisinden bulduğumuz cephaneleri alarak da burada farklı ateşleme sistemleri ile karşılaşabiliyoruz. Oyunda düz bir şekilde ateş edebilirken aynı zamanda faremize oynatarak düşmanların üzerine doğru ateş edebilir ve burada bir şekilde de kaçmaya başlıyoruz. Oyunda bir yandan karakterimizi sağa sola doğru hızlı bir şekilde hareket ettirmeye çalışırken aynı anda da fareyle beraber düşmanların üzerine ateşleme yapabilir ve oyun içerisinde hızlı bir aksiyon sisteminin yer aldığından söz edebiliyoruz.
     
    Oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca farklı bölümlere yani haritalara doğru yelken açabilir ve aynı zamanda seviye sisteminin burada olduğunu söyleyebiliyoruz. Oyun ilk etapta kolay bir yapıyı bünyesinde barındıracak gibi görünse de ilerleyen süreçte oldukça zorlu bir yapıyı bizlere aktarıyor ve aynı zamanda burada usta olmak için elinizden geleni yapmaya koyuluyorsunuz. Oyunda farklı farklı silah çeşitliliği yer alıyor ve cephanelerle beraber de bu oyunda farklı bir deneyim elde etmeye çalışıyorsunuz. Yine oyunda geliştirici ekibin belirttiğine göre silah özelleştirmelerinden seviye atlama sistemine kadar, aynı zamanda istatistik sisteminden zor bölümlere kadar farklı unsurlar bizleri bekliyor ve burada yaptığımız özelleştirmelerle beraber de elbette daha güçlü bir şekilde yer alabiliyoruz.
     
     
     
    Oyun içerisinde geliştirici ekibin belirttiğine göre tekrar tekrar oynayabileceğiniz bir yapı bulunuyor ve bu oyunda sürekli olarak ölmek ve tekrardan doğmak aslında normal olarak karşılanıyor. Dolayısıyla oyunda yaptığımız hamlelerin oldukça önemli olduğundan bahsedebilir ve zorlu bölümlerle beraber karşılaştığımız bu yapımda sürekli olarak kendimizi zorlu düşmanlarla beraber kapışırken görebilir ve aynı zamanda düşmanların saldırılarından kaçmak da burada temel amacımız olarak karşımıza çıkıyor. Orada ki düşmanların her birinin farklı bir şekilde bizlere saldırdığını görebiliyor ve düşmanların saldırılarından kaçmak için de elbette karakterimize sağa sola doğru hızlı bir şekilde hareket ettirmek durumunda kalıyor ve aynı zamanda depar atarak da bu saldırılardan kaçabiliyoruz.
     
    Gelecek temalı bu yapım içerisinde zor bir oyun deneyimi bizleri bekliyor ve burada aynı şekilde hayatta kalmaya çalışıyoruz ve zoru burada başarmak durumunda kalıyoruz. Oyunda hayatta kalmaya çalıştığımız süre boyunca elbette sürekli olarak kendimizi kaçarken bulabiliyor ve hızlı bir aksiyon deneyimiyle beraber burada karşılaşabiliyoruz. Bölünme, silahlar, tanrılar, seviyelendirme ve frekans değiştirme sistemiyle beraber zorlu bir roguelite aksiyon rol yapma deneyimi sunuyor. Derin seviye belirleme ve istatistik sistemleri, tam silah özelleştirmesi, tanrıya tapınma ve bölüm sonu canavarlarının birleşimini sunan yapımda benzersiz ve oldukça tekrarlanabilir bir deneyim sunuluyor.
     
     
     
    Oyun içerisinde geliştirici ekibin belirttiğine göre tekrar tekrar oynayabileceğiniz bir yapı bulunuyor ve bu oyunda sürekli olarak ölmek ve tekrardan doğmak aslında normal olarak karşılanıyor. Dolayısıyla oyunda yaptığımız hamlelerin oldukça önemli olduğundan bahsedebilir ve zorlu bölümlerle beraber karşılaştığımız bu yapımda sürekli olarak kendimizi zorlu düşmanlarla beraber kapışırken görebilir ve aynı zamanda düşmanların saldırılarından kaçmak da burada temel amacımız olarak karşımıza çıkıyor. Orada ki düşmanların her birinin farklı bir şekilde bizlere saldırdığını görebiliyor ve düşmanların saldırılarından kaçmak için de elbette karakterimize sağa sola doğru hızlı bir şekilde hareket ettirmek durumunda kalıyor ve aynı zamanda depar atarak da bu saldırılardan kaçabiliyoruz.
     
    Gelecek temalı bu yapım içerisinde zor bir oyun deneyimi bizleri bekliyor ve burada aynı şekilde hayatta kalmaya çalışıyoruz ve zoru burada başarmak durumunda kalıyoruz. Oyunda hayatta kalmaya çalıştığımız süre boyunca elbette sürekli olarak kendimizi kaçarken bulabiliyor ve hızlı bir aksiyon deneyimiyle beraber burada karşılaşabiliyoruz. Bölünme, silahlar, tanrılar, seviyelendirme ve frekans değiştirme sistemiyle beraber zorlu bir roguelite aksiyon rol yapma deneyimi sunuyor. Derin seviye belirleme ve istatistik sistemleri, tam silah özelleştirmesi, tanrıya tapınma ve bölüm sonu canavarlarının birleşimini sunan yapımda benzersiz ve oldukça tekrarlanabilir bir deneyim sunuluyor.
     
     
     
    Yukarıdan aşağıya doğru bir kamera sisteminin ve oyun sisteminin yer aldığı yapım içerisinde özgürlükçü bir deneyimin bizlere aktarıldığını söyleyebiliriz ve aynı zamanda karmaşık mekanikleri ve etkileşimin olduğundan da bahsedebiliyoruz. Oyunda aynı zamanda farklı farklı modlar bulunuyor ve bu modlarla beraber de oyundaki yerimizi alabiliyoruz. Oyunun hikaye modu içerisinde doğrudan farklı bölümlere doğru ilerleyebiliyor ve arka planda her ne kadar ilgi çekici bir hikaye olmasa da elbette bu oyunda farklı karakterlerin bizlerle konuştuğunu görebiliyor ve arka planda yer alan hikayeyi burada deneyimleyebiliyoruz. Bu sayede farklı bölümleri yani haritalara doğru yelken açabiliyor, aynı zamanda bu arada farklı ve çeşitli görevlerle beraber de karşılaşabiliyoruz. Zaten oyunun temelinde farklı haritalara doğru ilerlemek ve bu haritaları içerisinde yer alan düşmanları ortadan kaldırmak yer alıyor. Oyunun özüyle beraber de bu sistemi sürekli olarak oyun içerisinde görebiliyoruz.
     
    Bunun dışında oyun içerisinde sonsuz mod bulunuyor. Bu modla beraber son patrona kadar ne kadar ileriye gidebileceğimizi görebileceğimiz bir yapı bizlere aktarılıyor. Dolayısıyla sonsuz modda içerisinde elbette sürekli olarak ilerlemeye başlıyor ve daha zor bir sistemin bizlere aktarıldığını görebiliyoruz. Çünkü sonsuz mod içerisinde ilk etapta kolay bir şekilde düşmanların karşımıza çıktığını söyleyebilir ve aynı zamanda burada sürekli olarak zorluğun artış gösterdiğini ve dayandığımız yere kadar dayanabileceğimizi gösteren bir mod şeklinde karşımıza çıkıyor diyebiliriz. Bu da elbette hastasına bir not olarak oyundaki yerini koruyor.
     
     
     
    Oyun içerisinde seviye sisteminin olduğundan bahsettik. Bu seviye atladıkça farklı farklı istatistikleri geliştirebildiğimiz bir yapı bizlere sunuluyor. Aynı şekilde burada 8 farklı istatistikle beraber karşılaşabiliyoruz. Bu kapsamda karakterimizi istediğimiz şekilde güçlendirebiliyor veya 8 farklı istatistik seçeneği içinden istediğimizi seçebilir ve ona göre kendi geliştirmelerimizi yapabiliyoruz. Bu kısımda aynı zamanda 12 farklı patron savaşının olduğunu söyleyebiliriz. Patron savaşlarının elbette her birinin farklı saldırı stilleri ve savunma tarzları bulunuyor. Aynı zamanda bu patronların hareket kabiliyetleri yer alıyor. Dolayısıyla oyunda bir patronla beraber karşılaştığımız zaman öncelikle ona nasıl hareket ettiğini görmemiz gerekiyor ve böylece oyunda usta olmamızın temel anahtarlarından birinin bu olduğunu aktarabiliyoruz.
     
    Oyun içerisinde ilerlediğimiz kısımda elbette ilginç güçlendirmelerle ve bizlere fayda sağlayacak etkilerle beraber karşılaşabiliyoruz. Yüzden fazla bu etkinin olduğuna şu anda aktarabiliyoruz. Dolayısıyla geliştirici ekibin belirttiğine göre oyunda ilginç ve benzersiz efektlerin olduğunu söyleyebiliriz. Aynı zamanda 30'dan fazla silahın da burada yer aldığını aktarabiliyor ve doğrulayabiliyoruz. Teste tabi tutabileceğimiz ve becerilerimizi geliştirebileceğimiz bir yapının yer aldığı yapım içerisinde güçlü patronlarla beraber savaşabiliyor ve tüm silahlar içinde geçerli olan çeşitli özel silah modlarının da yer aldığını burada aktarabiliyoruz. Dolayısıyla oyunda sürekli olarak ateş edebileceğimizi ve etrafa kaos'a sürükleyebileceğimiz bir nişancı aksiyon deneyimi bizlere aktarılıyor ve aynı zamanda bu aksiyon deneyimi hızlı bir şekilde bizlere sunuluyor diyebiliriz.
     
     
     
    Oyun içerisinde seviye sisteminin olduğundan bahsettik. Bu seviye atladıkça farklı farklı istatistikleri geliştirebildiğimiz bir yapı bizlere sunuluyor. Aynı şekilde burada 8 farklı istatistikle beraber karşılaşabiliyoruz. Bu kapsamda karakterimizi istediğimiz şekilde güçlendirebiliyor veya 8 farklı istatistik seçeneği içinden istediğimizi seçebilir ve ona göre kendi geliştirmelerimizi yapabiliyoruz. Bu kısımda aynı zamanda 12 farklı patron savaşının olduğunu söyleyebiliriz. Patron savaşlarının elbette her birinin farklı saldırı stilleri ve savunma tarzları bulunuyor. Aynı zamanda bu patronların hareket kabiliyetleri yer alıyor. Dolayısıyla oyunda bir patronla beraber karşılaştığımız zaman öncelikle ona nasıl hareket ettiğini görmemiz gerekiyor ve böylece oyunda usta olmamızın temel anahtarlarından birinin bu olduğunu aktarabiliyoruz.
     
    Oyun içerisinde ilerlediğimiz kısımda elbette ilginç güçlendirmelerle ve bizlere fayda sağlayacak etkilerle beraber karşılaşabiliyoruz. Yüzden fazla bu etkinin olduğuna şu anda aktarabiliyoruz. Dolayısıyla geliştirici ekibin belirttiğine göre oyunda ilginç ve benzersiz efektlerin olduğunu söyleyebiliriz. Aynı zamanda 30'dan fazla silahın da burada yer aldığını aktarabiliyor ve doğrulayabiliyoruz. Teste tabi tutabileceğimiz ve becerilerimizi geliştirebileceğimiz bir yapının yer aldığı yapım içerisinde güçlü patronlarla beraber savaşabiliyor ve tüm silahlar içinde geçerli olan çeşitli özel silah modlarının da yer aldığını burada aktarabiliyoruz. Dolayısıyla oyunda sürekli olarak ateş edebileceğimizi ve etrafa kaos'a sürükleyebileceğimiz bir nişancı aksiyon deneyimi bizlere aktarılıyor ve aynı zamanda bu aksiyon deneyimi hızlı bir şekilde bizlere sunuluyor diyebiliriz.
     
     
     
    Kısaca toparlayacak olursak, oyunda hızlı bir aksiyon sisteminin olduğunu söyleyebiliriz. Sürekli olarak nişancı içeriklerle beraber karşılaşabiliyoruz ve bu sayede oyunda hayatta kalmaya çalışırken bölümleri sona erdirmek durumunda kalıyoruz. Bu tarz oyunlardan hoşlanıyorsanız bu oyunu bir göz atabilir ve bir şans verebilirsiniz. Oyunun şu anda Steam sayfası açık durumda ve dilerseniz Steam sayfası üzerinden istek listenize ekleyebilir ve aynı zamanda oyundan haberdar olabilirsiniz. Bu tarz zorlu oyunlar elbette her bir oyuncuya hitap etmiyor. Dolayısıyla bu tarz oyunlar hastasına diyebiliriz.

    Oyun fragmanı
     
     








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.