Şimdi Ara

Immortals of Aveum Beklentilerin Altında Kaldı: Geliştirici Sayısı Yarıya Düşürüldü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
69
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Ascendant Studios tarafından oyunculara sunulan sihir ve büyü odaklı birinci şahıs nişancı oyunu Immortals of Aveum yakın zamanda çıkış yaptı. Çıkış yapmasıyla beraber oyuncular tarafından yetersiz bulundu. Bu durumdan dolayı ekip çalışan sayısını yarıya düşürmeye başladı.
     
    Ekip tekrar bir yapılanmaya gidiyor
     
     
     
    Tanıtımları yapılan ve ilgi çekici mekaniklerin olacağı belirtilen Immortals of Aveum yayınlandıktan sadece birkaç hafta sonra ekibin neredeyse yarısını işten çıkarıyor. Ekibin CEO'su Bret Robbins şirketin çalışanlarının yaklaşık yüzde 45'ini işten çıkarılacağını doğruluyor. Haberi ilk aktaran Polygon'a göre ise bu sayı yaklaşık 40 kişi.
     
    Diğer taraftan Robbins, X'te (eski adıyla Twitter) bir gönderi yayınladı ve konuyla alakalı şunları aktardı: "İçerisinde bulunduğumuz durum son derece acı verici ve bir hayli zor. Her ne kadar zor olsa da bu hamleyi yapmamız gerekti."
     
    Immortals of Aveum deneyimli geliştiricilerin başında bulunduğu bağımsız bir stüdyo olan Ascendant Studios'un ilk oyunu olarak karşımıza çıktı. Ancak yayıncı EA, çıkış tarihi konusunda tahmin edilene göre acele etmiş durumda.








  • Firmalar insanlardan Oyundan beklentileri neler hiç araştırmıyomu acaba çok merak ediyorum.Yani insan kalkıpta bir bakmazmı Zelda nie bukadar çok satıyor Elden Ring nie bukadar çok sayıyor bu Oyunlarda ne varki bir inceleme analiz yapmazlarmı.Zorla kendi isteğini dayatma dönemi bitti artık.İnsanlar bu tarz oyunları defalarca kez oynadı FPS kamera açısıyla büyü yapmanın eğlenceli olduğunu kim söyledi mesela bu yönetmene Milletin böyle bir talebi varmıydıki FPS ve büyü yapmak hiç alaksız iki mekanik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut291 -- 19 Eylül 2023; 15:0:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • aykut291 A kullanıcısına yanıt

    Tam da bunu yazmak için gelmiştim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahsur kalan adam -- 19 Eylül 2023; 15:2:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykut291

    Firmalar insanlardan Oyundan beklentileri neler hiç araştırmıyomu acaba çok merak ediyorum.Yani insan kalkıpta bir bakmazmı Zelda nie bukadar çok satıyor Elden Ring nie bukadar çok sayıyor bu Oyunlarda ne varki bir inceleme analiz yapmazlarmı.Zorla kendi isteğini dayatma dönemi bitti artık.İnsanlar bu tarz oyunları defalarca kez oynadı FPS kamera açısıyla büyü yapmanın eğlenceli olduğunu kim söyledi mesela bu yönetmene Milletin böyle bir talebi varmıydıki FPS ve büyü yapmak hiç alaksız iki mekanik.


    Ekstra birşey yazmama gerek kalmadı yazmışsın sen zaten tebrik ediyorum canı gönülde EA'yi.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyun iyi değil ama EA'ninde suçu yok değil. Ben Lichdom oyununu beğendiğim için merakla bekliyordum ona rağmen pek reklamını görmedim. Sessiz sedasız çıktı ve istediği sistem gereksinimlerine göre iyi gözüken bir oyun değildi. Oyunu 4 saat sonunda beğenmediğim için sildim fakat EA biraz daha reklamını yapıp oyunu göz önünde tutabilirdi.

  • Ben oyun başlığında yazdım oyun kötü değil, parasını hak etmez o ayrı konu ama bu kadar gömmek saçma daha kötülerini gördük. Forspoken faciası mesela. Fps ile büyü olmaz diye kural mı var nereden çıkıyor böyle şeyler de anlamıyorum. İyi sistem istiyor optimizasyon bazı sistemlerde sorun çıkarabilir. Denuvo zaten başlıbaşına bir bela...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.