Şimdi Ara

Need for Speed: Most Wanted için UE5'te Nasıl Görünürdü? İşte Video

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
68
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Birçok oyunun Unreal Engine 5 oyun motoruyla nasıl gözükeceğini merak ederken Youtube üzerinde birçok içerik üreticisi oyuncuların bu merakını gidermeye devam ediyor. İçerik üreticisi 'NostalgiaNexus', meşhur yarış oyunu Need for Speed: Most Wanted'ı (2005) Unreal Engine 5'e taşıdı ve sonuçları gösteren bir video paylaştı.
     
    UE5 üzerinde oyun ilgi çekici görünüyor
     
     
     
    Motor seslerinden aydınlatmaya kadar birçok geliştirmenin yer aldığı video içerisinde orijinal (2005) sürüme kıyasla birçok yüksek kaliteli yansımalar da bulunuyor. Bunun dışında fan yapımı videoda belirtildiği üzere içerik üreticisi PBR (Fiziksel Tabanlı İşleme) gölgelendirme sistemini kullanmamış durumda. Dolayısıyla gerçek bir remaster sürüm bu videodaki içerikten daha iyi olarak karşımıza çıkabilir.
     
    Yine video içerisinde görüldüğü üzere çevresel dokular biraz kötü görünüyor. Bu da oyunun eski olmasından kaynaklanıyor. Dokuların haricinde diğer unsurlar hayranların gerçekten de ilgisini çekecek türden karşımıza çıkıyor. 
     
    Öte yandan bilindiği kadarıyla NostalgiaNexus'un Need for Speed: Most Wanted'ın bu projesini yayınlama planı yok. Dolayısıyla bu demoyu ne yazık ki erişim sağlanamıyor. Ancak ilginizi çektiyse oynanış videosuna aşağıdan bakabilirsiniz.
     
    Need For Speed Most Wanted 2005 - Unreal Engine 5 
     
     








  • Adam direk harita modellerini alıp export edip orjinal oyundan üzerine sadece Renk texturesini geçirerek yapmış. PBR materyel bile kullanmamış yani objelerde ne derinlik, ne normal map , ne Ao ne de metaliklik var . Düz mesh model üzerine jpg resim. Işık olarak da sadece güneş yerine geçen bir directional light kullanmış . Tek ışık kaynağı o harita lokasyon bazlı ışıklandırma dahi yok. Ama günümüz teknolojisinde bu bile hoş gözüküyor.
  • Güzel görünürdü efendim 2012 ve öncesi bütün oyunlar günümüz unreal engine ve unity oyun motorlarında güzel gözükür. Çünkü o zamandan bu yana ışıklandırma, gölgeler, volumetric efektler konusunda çok aşama katedildi ki Rtx diye zımbırtı çıktı sadece bu durum üstüne açında performansı öldürse bile ışık gölge ve yansımalar gerçekçi olsun diye 50 bin liralık ekran kartı satılıyor ülkemizde ve stokları yok.

    Işık ve renk kullanımı öle birşey ki oyunlarda. Güzel ayarlanırsa arkaplandaki texture obje ne kadar dandik olursa olsun onu gizlemekle kalmıyor, üstüne sanatsal bir güzellik sağlıyor. Misal Mafia 3. Oyun kötü ama görsel olarak özellikle gün batımı ve gün doğumu anlarında manzaraları aşırı güzel çünkü ışık, gölge ve yansımalarla görüntüyü besliyor. Ve oyunda maksimum çözünürlüklü texture 1024x1024 idi ilk çıktığında içinde 128x128 piksel textureler vardı araba parçası çevre yol parçaları için.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Adam direk harita modellerini alıp export edip orjinal oyundan üzerine sadece Renk texturesini geçirerek yapmış. PBR materyel bile kullanmamış yani objelerde ne derinlik, ne normal map , ne Ao ne de metaliklik var . Düz mesh model üzerine jpg resim. Işık olarak da sadece güneş yerine geçen bir directional light kullanmış . Tek ışık kaynağı o harita lokasyon bazlı ışıklandırma dahi yok. Ama günümüz teknolojisinde bu bile hoş gözüküyor.


    Sen yetkili bir abiye benziyon.
  • GTA 5'ten bile tırt gözüküyor.. İki ışıklandırmayla olmuyor bu işler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.