Şimdi Ara

Bethesda, Deathloop'un Dishonored Evreninde Geçtiğini Onayladı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
70
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Bethesda, Arkane Studios tarafından geliştirilen aksiyon macera nişancı oyunu Deathloop'un resmi olarak Dishonored serisiyle aynı evrende geçtiğini onayladı. Bethesda, haberi geçtiğimiz günlerde bir Twitter gönderisi aracılığıyla açıkladı ancak iki oyunun nasıl birbirine bağlı olduğunu detaylandırmadı. Bu durum oyuncular arasında meraka neden oldu ve oyuncular şu anda Deathloop oyununda bu evrene ait ipuçları arıyor.
     
    Deathloop'u oynayan oyuncular oyunda yer alan “antika tabancalar” gibi silahların Dishonored'da da bulunduğunu biliyor. İki oyunda da benzer silahlar yer alıyor ve iki evren de bir şekilde birbirine bağlanıyor. 
     
    Oyuncular bundan sonraki süreçte oyunda yer alan easter eggs'leri aramaya başladı. Bakalım ilerleyen zamanlarda hangi ipuçları karşımıza çıkacak.
     
    DEATHLOOP, seni geleceği iki olağanüstü suikastçı arasındaki ezeli rekabetle belirlenecek gizemli Blackreef adasına götürüyor. Adanın yerlileri seni avlamaya çalışırken, sen Colt olarak bütün adayı etkisi altına almış olan bu döngüyü kırmak için bir yol bulmalısın. 
     
     








  • Fuck the döngü oyunları.. Aşırı sıkıcı..

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • bu büyük bir haber. ama nasıl yani demeden alamadım kendimi
  • Dishonored sevdiğim serilerden biridir özellikle 2.oyun ama Deathloop dishonored evreninde geçse bile oynamayı düşünmüyorum keşke rogue lite elementleri olmasaydı.belki o zaman deneyebilirdim.
  • Trashloop

  • Oynamayan falan vardır, buradaki çoluk çocuğun yorumlarını dikkate almayın sevgili oyun sever dostlar. Oyunu oynamak ve anlayabilme için ortalama seviyelerde bir İngilizce ve ciddi anlamda zeka gerekiyor. Aksi durumda; "Fuck the döngü oyunları.. Aşırı sıkıcı.." gibi yorumlar yapabilirsiniz. Oyunun bir mantığı var ve bu mantığı algıyalabildiğiniz zaman zaten her şeyi yerine oturuyor. Aksi taktirde aynı haritaları yüzlerce kez boş boş gezseniz de hiç bir şey ilerlemeyecektir ve sonrasında burada ağlayan çocuklara katılacaksınızdır. Neyse, konumuz elbette Z çocukları değil burada oyundan ve haberden biraz bahsetmek lazım.

    Deathloop yine Arkane imzası taşıyan, oldukça yaratıcı ve karakteristik bir oyundur. Her Arkane oyunu gibi bu da elbette üst seviye bir kaliteye sahiptir. Arkane oyunlarından alışık olduğumuz o sanat yönetimi ve eğlenceli mekanikler elbette burada da var. Oyunun Dishonored evreninde geçiyor olma iddiaları bir süre önce ortaya hayranlar tarafından atılmıştı. Gerek oyunun finallerinden bir tanesi, gerekse Dishonored'da The Outsider'ın konuşmaları bu düşünceleri zaten oyunculara aşılıyordu. Bu resmi açıklamanın gelmiş olması da oldukça yerinde ve güzel olmuş. Hatta pek çok oyuncu bu evrene Prey'in de dahil olduğunu düşünüyor, bu da oldukça mantıklı bir düşünce elbette.

    Gelecek olan Deathloop DLC içeriğini/içeriklerini heyecanla bekliyoruz ve Redfall sonrasında elbette bir an evvel yeni bir Dishonored da istiyoruz sevgili Arkane'den.




  • Oyun aşırı sıkıcı aldığıma bin pişman oldum ama mecbur bitiricez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu oyun yapımcılarının oyunu yeterli ilgiyi görmeyince eski oyunları tuttuğu için sırf reklam olması amacıyla "aynı evrende geçiyor" veya Deathloop, Dishonored'ın bazı assetlerini kullanarak yapıldığı için "aynı silahlar var kesin aynı evren" muhabbetini çok komik buluyorum.
    The Callisto Protocol'de sırf Tencent istedi diye PUBG evreninde geçiyor dediler sonra yaptıkları şeyin o kadar saçma ve mantıksız olduklarını fark edip geri aldılar sözlerini :D
  • Oyun güzel ama sürekli aynı yerlerde aynı şeyleri bilmem kaç defa yapınca ve oyunu bitirmek için bir o kadar daha yapman gerekince, bir yerden aynı taktikle hep aynı şeyleri yaparak, bir an önce bitse de gitsek modunda oynamanızı sağlıyor.
    2003 yılından beri düzenli oyun oynayan birisi olarak oyun yapımcılarının normalde 2-3 saate bitecek tembelce yarım yapılan bir oyunu roguelike türü adı altında sürekli aynı yerleri oynatarak 20-30 saate çıkartıp oyuncuları salak yerine koyuyor.
    Deathloop güzel bir oyun, yaratıcı bir oyun, bir birinin aynısı olan açık dünya oyunlarından kusacağımız geldiği bir zamanda güzel bir deneyim sürüyor ama bu deneyimin kısa sürede bitmesi gerektiğini 2 saat içerisinde anlıyorsunuz.
    Boşuna fanboy olup oyuncuların zekâsını sorgulamaya çalışırken kendinizi küçük düşürmeye gerek yok, gerçekler ortada, zevkler renkler tartışılmaz. Roguelike türünü oldum olası sevmemiş biri olarak yazıyorum bu yorumu, eğer bu türü seviyorsanız sonsuz kadar aynı yerde, aynı şeyleri, aynı şekilde yapmaya devam edebileceğiniz diğer oyunlardan açık ara kaliteli olduğunu söyleyebilirim.




  • Çoğu kişi bahsetmiş yukarıda ancak benim için de ufak da olsa hayal kırıklığı yaratmış olan oyundur. Yanlış anlaşılmasın, Arkane Stüdyoları belki de piyasada en sevdiğim oyunları çıkaran “Immersive Sim” geleneğini orjinal Deus Ex ve System Shock’dan beri iyi & yenilikçi bir şekilde devam ettirebilen belki de tek stüdyo gözümde (Eidos Montreal’e selamlar). Ancak gelin görün ki daha önce yaptıkları Prey: Mooncrash ek paketinde bu “Rogue-like” olayını gerçekten iyi kavradıklarını ve ustalaştıkları Im-Sim türüne nasıl entegre edebileceklerini kanıtlayıp daha sonra kısa sürede tekdüzeleşebilen bir oyun koymuşlar ortaya Deathloop ile. Sıkıntı oyunun kötü olması değil, zaten oyun kesinlikle kötü değil bana göre. Sıkıntı oyunun baz aldığı Rogue-like elementlerini yanlış kullanmasında. Altı veyahut yedinci Loop’dan sonra aynı günü tekrar ve tekrar aynı haritalarda & aynı şekilde oynuyorsunuz. Gece ve Gündüz döngüsü dışında herhangi bir gelişme ortada olmadığı için “Bitse de gitsek” moduna soktu beni şahsen. Onun dışında oyuna tamamen başarısızlık diyemememin sebebi tamamiyle sanat ekibi, karakterler ve atmosferden kaynaklanıyor sanıyorum. Güzel, farklı bir tadı var. 70’lerin “Pulp” esintisini harika yerleştirmiş ve ortaya çıkan ortalama bir oyunu yukarıya taşıtmış. Oyuna entegre edilen “istila” mekaniği ise ne yazık ki zaman geçtikçe yalnızca “küçük aksaklık” diyebileceğimiz moda dönüşüyor. Daha fazlasını bekledim açıkcası, belki de bu yüksek beklentiden kaynaklandı tatsızlığım, olabilir, eyvallah. Umarım Redfall ile daha başarılı bir şekilde ekleyebilirler istedikleri sub-genre mevzusunu diyelim. Eski Arkane tipinde bir oyun isterseniz de Weird West’i öneririm. Arx Fatalis, Dark Messiah, Dishonored ve Prey’i yaratan Ralp abimizin yeni stüdyosundan gelen, Gamepass’den cüzi bir fiyatla oynayabileceğiniz bir oyundur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Şu oyun yapımcılarının oyunu yeterli ilgiyi görmeyince eski oyunları tuttuğu için sırf reklam olması amacıyla "aynı evrende geçiyor" veya Deathloop, Dishonored'ın bazı assetlerini kullanarak yapıldığı için "aynı silahlar var kesin aynı evren" muhabbetini çok komik buluyorum.
    The Callisto Protocol'de sırf Tencent istedi diye PUBG evreninde geçiyor dediler sonra yaptıkları şeyin o kadar saçma ve mantıksız olduklarını fark edip geri aldılar sözlerini :D


    Sadece dikkat çekmek için yapılmış bir açıklama değil bu. Gerek Dishonored'da ve gerekse Deathloop'un sonunda zaten olayların bağlı olduğu net bir şekilde görünüyor. Bu açıklamanın gelmesinin nedeni ise oyunun hayran kesiminin Reddit vs. gibi platformlarda firmaya bu soruyu fazlaca sormasıydı. Oyunu oynamadan, incelemeden vs. boş yorum yapmaya bayılıyorsunuz...




  • Oyun güzel görünüyor ama maalesef Türkçe altyazı olmadığı için hiçbir şekilde bulaşmayacağım yapımlardan bir tanesi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.