Şimdi Ara

Black Myth: Wukong'un Geliştirmesinin iyi Gitmediği Bildirildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
48
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Aksiyon rol yapma macera oyunu Black Myth: Wukong'un geliştirmesinin iyi gitmediği bildirildi. Oyun, 2020 yılında Çinli bağımsız geliştirici Game Science tarafından duyuruldu. Ağustos 2020'de ise yeni bir oynanış fragmanı yayınlandı. Fragman, birkaç gün içinde 2 milyonun üzerinde izlenme sayısına ulaştı ve en çok beklenen oyunlardan biri oldu. 
     
    YouTube kanalı Ranton Stream Highlights, Game Science'daki bir kaynaktan edindiği bilgilere göre oyunun geliştirmesinde problemler yaşandığını söyledi. Buna göre oyun tasarımcısının stüdyodan ayrıldığı ve Temmuz 2021'de geliştirme sorunlarının yaşandığı bildirildi. 
     
    Kaynaklar, fragmanlar dışında oyun için gösterecek başka bir şeyin olmadığını belirtiyor. Bu da oyunun henüz bitirilmeye uzak olduğunu anlamına geliyor.
     
    Öte yandan Ağustos 2021'de Game Science, (Journey to the West) temalı tek oyunculu aksiyon rol yapma oyunu Black Myth: Wukong için Unreal Engine 5'te gerçek zamanlı olarak kaydedilen ve NVIDIA DLSS teknolojisi tarafından desteklenen 12 dakikalık  bir oynanış videosu yayınlamıştı. Fragmandan sonra oyun hakkında pek bir şey duyulmadı.

    Oyun, Monkey King ve onun özel yeteneklerine odaklanacak. Toplamda kullanılabilecek 72 yetenek bulunacak. Oyunun 2023 yılında çıkış yapması ön görülüyor.




  • Grafik hypeı. Keşke düzgün bir şekilde çıksa.
    Batı'nın rüzgarını Çin'e çevirebilir
    Kırılma noktası olur bu oyun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Küçük firmalar boylarından büyük işlere girişir ve sonuç... tam olarak bu olur. Elbette buna şaşırmak mümkün değil.
  • Oyunun videolarını gördüğüm zaman ilk tepkim; Lann yılların firmaları bu animasyonları bu grafikleri yapmıyor ama adını ilk defa duyduğum bir firma neler yapıyor demiştim.. Belkide gerçekten boylarından büyük işlere kalkışmışlardır ama yinede helal olsun sahte bile olsa...
  • 3D ve animasyon gibi teknik anlamda uzmanlığı olan kişiler ile kısa vadeli, videoda gösterme üzerine çarpıcı işler çıkarabilirsiniz, ama aynı kaliteyi uzun vadede sürdürebilmek için kaynaklara ihtiyaç var. Para gibi, zaman gibi.


    Küçük stüdyolar bu kaynakları istikrarlı bir şekilde sunamadıklarında proje patlar. Hiçbir eleman uzun yıllar boyunca aç ve gelirsiz yaşayamaz. Ekibini elinde tutup uzun vadede kaliteyi sürdürebilecekleri ortamı vermek lazım.


    Bağımsızlar genelde videolarda çok çarpıcı şeyler gösteriyorlar, Cyberpunk buna dahil. Ama geliştirme süreçleri çok sancılı geçiyor, sancılarının boyutu ise oyun piyasaya çıkıp patladıktan sonra ortaya çıkıyor. Davalar, itiraflar gırla gidiyor.


    Eğer beklenmedik seviyelerde fragmanlar görüyorsanız ve gösterimi yapanlar Rockstar gibi büyük şirketler değilse, pek fazla bel bağlamayın o projeye. :)

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.