Rol yapma aksiyon oyunu serisi Final Fantasy 16'nın yapımcısı Naoki Yoshida oyun hakkında çeşitli açıklamalar yaptı. Geliştirilen bu oyunun deneyimsiz oyuncuları da elinden tutacağını belirtti.
Famitsu ile yaptığı röportajda Yoshida, önceki Final Fantasy oyunlarında yer alan geleneksel savaş sisteminin değişeceğini belirtti. Bunun yerine Kingdom Hearts oyununa benzer aksiyon tabanlı bir savaş sistemine geçiş yapılacağını söyledi.
Yoshida, her Final Fantasy hayranının aksiyon oyunlarını iyi oynayamayacağını da kabul etti. Bu nedenle oyunun iki modu olacağını belirtti.: Aksiyon odaklı mod ve Hikaye odaklı mod. Bunun yanı sıra Yoshida Hikaye odaklı modda aksiyon tarafında iyi olmayan oyuncuların da zevk alacağını söyledi.
Hikaye modu sadece dövüş zorluğunu azaltmayacak aynı zamanda oyunculara mücadeleyi kolaylaştırmak adına çeşitli erişilebilirlik özellikleri ve donanabilecek bir dizi eşya sunacak. İki modun da hikaye içeriği aynı olacak. Ek olarak hikaye modu kolay değil standart bir zorluğa sahip olacak.
Final Fantasy XVI, PlayStation 5 için 2023 yazında çıkış yapacak.
Ulan bok ettiniz güzelim seriyi. Yok Kingdom Hearts a özen, yok YS yada Tales gibi dövüş sistemi yapalım. Yok oyuna dungeon koyalım. Piknik de olsun Tales ve YS deki gibi. Turn Base dövüş sistemi varken FF7-FF8-FF9 bunlar altın çağlarınızdı. İsteyen limit break ve fiziksel damage ile düşmanı yeniyor. İsteyen sadece magic kullanıyor. İsteyen sadece Summon la dalıyordu. FFX ile başladı çöküşünüz. 13 felan hak getire zaten. Gerisi de rezalet. Kardeşim sen FF sin bırak başkalarından çalmayı. Bırak başkaları senden çalsın.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme