Şimdi Ara

## Intel G965 Sonunda Donanımsal T&L Desteği Kazanıyor ##

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  ## Intel G965 Sonunda Donanımsal T&L Desteği Kazanıyor ##


    Intel'in Core 2 işlemciler için hazırladığı 965 serisi yonga setlerinin entegre grafik işlemcili versiyonu olan G965 için yeni gelişmeler var. Bilindiği gibi G965 yonga seti üzerinde yine Intel'in bir çözümü olan GMA X3000 entegre grafik işlemcisi bulunuyordu.

    Intel hazırladığı yeni bir "ön-beta" sürücü ile G965 yonga setine donanımsal olarak T&L (transform and lighting // dönüştürme ve aydınlatma) desteği kazandırma yolunda çok ciddi bir adım atıyor. Yeni sürücü ile birlikte donanımsal T&L desteğinin yanı sıra yine donanımsal vertex işleme yeteneği de G965 yonga setine kazandırılmış olacak.

    Aslında bahsettiğimiz donanımsal özellikler yonga seti üzerinde zaten bulunuyor ama yeni sürücüler ile bu özellikler kullanılabilir hale gelecek.

    Bu arada Intel, aynı sayfa üzerinden yeni sürücüler ile oynanabilirlik konusunda uyumlu olan oyunların bir listesini de yayınladı,

    - Battlefield 2
    - Battlefield 2142
    - Call of Duty 2
    - Elder Scrolls IV: Oblivion
    - Vanguard: The Saga of Heroes
    - Rainbow Six: Vegas
    - Age of Empires 3
    - Final Fantasy XI Bench 3
    - Unreal Tournament 2004

    Yeni sürücüleri indirmek için buraya tıklayabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fx57 -- 20 Haziran 2007; 9:08:02 >







  • bence bu yonga seti fiyatına göre tam bir hayal kırıklığı, oyun listesi ise bana gerçekçi gelmedi, özellikle Rainbow Six: Vegas bununla çok zor 5, 10 fps belki...
  • Counter 1.5 iyi oynanır

    Onboard çözüm değil bence sadece ofislere hitap eder...

    Ofiste lan cs cevirceksek bak güzel olur
  • " Intel hazırladığı yeni bir "ön-beta" sürücü ile G965 yonga setine donanımsal olarak T&L (transform and lighting // dönüştürme ve aydınlatma) desteği kazandırma yolunda çok ciddi bir adım atıyor"


    TEBRİKLER İNTEL'E G965'E DIRECTX-7 (YE-Dİİİ) ÖZELLİĞİ KAZANDIRMIŞ. ÇOK AMA ÇOK REZİL BİR FİRMA BU İNTEL. 2020 YILINDA DA DIRECTX-10 ÖZELLİKLERİNİ EKLER ARTIK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arsoy -- 20 Haziran 2007; 8:23:20 >
  • Bir dakika , simdi bu dx7 ozelligiydi de mi bende t&l nerden tanıdık geliyor diyorum.En bunu bizim gariban 690 lar da yapıyordu zaten bu adı gecen oyunları calıstırıyordu ? İntel in hakkaten calısması lazım bu onboard üzerinde biraz daha ...
  • o yazılan oyunları oynaıtr ama 320x208 fılan oynatır heralde
  • donanımsal T&L desteği kazanmasıyla dx7 nin ne alakası var? dx8 dx9 dx10 da yok mu T&L?

    ayrıca adamların göz göre göre yalan söylediklerini sanmıyorum.
  • Geforce ile çıkmış bir özellikti t&l yeni eklemiş olması ilginç.
  • oyunları profosyonel anlamda değilde arada sırada oynayan kişiler için iyi bir seçim
  • Şaka mı bu? Zaten yıllardır var bu özellik onboard çözümlerde. Kastedilen sabit t&l ise bu dx7 ile gelmiştir, eski bir teknoloji. Bu gün kullanılan programlanabilen pixel shader, vertex shader teknolojisi. Hatta dx10 ile unified shader architecture'a geçildi. Dx9 destekli Ati, Nvidia onboard çözümleri var piyasa da. Haberi ilk gördüğümde, arşivden eski bir haber sandım. Eğer doğruysa durum çok vahim, Intel saçmalamış demektir.
  • evet Mob radeon x200'de T&L var.
    hatta hatırladığım kadarıyla Ext. Graphics 2 de de vardı. kullanmayalı baya oldu ama vardı diye hatırlıyorum. yanlışım varsa düzeltin.
  • Zaten 915G/945G/965G'de pixel shader vardı ama yazılımsal T&L oyunları çalıştırmaya yetmiyordu. 965G'nin donanımsal T&L desteği de yeni sürücüyle etkinleştiğine göre İntel artık grafik işlemci pazarına girmeye hazır görünüyor. Yaşasın rekabet!
  • T&L desteği TNT2 m64'lerden sonraki kartlarda vardı diye hatılıyorum. TNT2 ultra ilk T&L destekli karttı yanlış hatırlamıyorsam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arsoy

    " Intel hazırladığı yeni bir "ön-beta" sürücü ile G965 yonga setine donanımsal olarak T&L (transform and lighting // dönüştürme ve aydınlatma) desteği kazandırma yolunda çok ciddi bir adım atıyor"


    TEBRİKLER İNTEL'E G965'E DIRECTX-7 (YE-Dİİİ) ÖZELLİĞİ KAZANDIRMIŞ. ÇOK AMA ÇOK REZİL BİR FİRMA BU İNTEL. 2020 YILINDA DA DIRECTX-10 ÖZELLİKLERİNİ EKLER ARTIK.


    x3000 serisi zaten Dx10 destekliyor. Bence fazla uçmamak lazım.
  • bunlar tamamen test amaçlı yapılan şeyler...INTELin ekran kartı pazarına girmeden önce en çabuk ve en az parayla hapabileceği testlerin en iyisi son kullanıcıyla yapılan ve bunu hissettirmeyen testlerdir....
  • ama gerçekten iyi verim alınabilen o/b ekran kartı yapmak zor bir iş olmalı. yoksa yaparlardı herhalde.
    gerçi bellek teknolojisinde ddr3'e geçip tek kanalda 600-700 mhz hızlara ulaştığımızda şu andaki orta seviye kartların verdiği randımanı alabiliriz. yani sınırlayıcı faktör bellek hızları; gpu hızı ve kullandığı teknoloji ise fazladan 1-2 fps kar demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTasci -- 21 Haziran 2007; 0:18:54 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.