Şimdi Ara

Miyazaki: Elden Ring için Çalışan Grafik Ekibimiz Stres Altında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Elden Ring yönetmeni Hidetaka Miyazaki, Edge Magazine ile yaptığı bir röportajda, Demon's Souls'un PlayStation 5 versiyonu nedeniyle grafik ekibinin normalden daha fazla baskı altında olduğunu söyledi. Miyazaki'ye Demon's Souls'un remake sürümünün Elden Ring'in gelişimini etkileyip etkilemediği sorulduğunda ise şu yanıtı verdi: "Evet etkiliyor. Hatta grafik geliştirme ekibimizin bu baskıyı herkesten daha fazla hissettiğinden eminim. Çünkü oyunculara istenilen görselliği sunmak ve aslına uygunluğu yakalamak gerçekten ciddi bir iş." 
     
    Demon's Souls'un PS5 sürümü çıktığı dönemde övgüler aldı. Dolayısıyla oyuncuların beklentileri de bir hayli yükseldi. Bu sebepten ekibin baskı altında olduğunu belirten Miyazaki ek olarak şunları söyledi: "Bu karşılaştığımız durum sadece Elden Ring'de değil yaptığımız tüm oyunlarda geçerli. Grafiklerin aslına uygunluğu, öncelik olarak belirlediğimiz bir şey değil. Asıl olarak grafik tarafında olan şey, oyunun kendi sistemlerine ve gereksinimlerine bağlı. Grafik ekibimiz gerçekten de sıkı çalışıyor. Bu yüzden haklarını yememek lazım."
     
    Son olarak Miyazaki, Demon's Souls'un PS5 versiyonunu oynamadığını çünkü kendi geliştirdikleri yapımı tekrar gözden geçirmekten hoşlanmadığını belirtti.








  • Demon Souls ile karşılaştırırsa grafikler bir kaç tık geride. Taşeron şirkete yaptırdıkları oyun daha iyi  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demon souls küçücük bi oyun. elden ring açık dünya, oynanışı 100-120 saat, demon soulsun en az 20 katı büyüklükte bir oyun. o kadar frark illaki olur. ayrıca ben oyunu ps4 proda oynadım grafikleri gayet gayet yeterli ve güzeldi.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Grafiğin önemi yok gerçekten hiç yok bu adam ne yaparsa yapsın oynanıyor düşman tasarımları bosslarin haraketleri dünyanın büyüklüğü kimse yapamıyor bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ee abicim aynı oyun motorunda safe takılmak da bir yere kadar tabi. aynı animasyonlar, aynı sesler vb. geriye kalan tek şey düşman modellemeleri, (dicem ama adamlar DS3 deki midir bossunun aynısını koymuşlar) grafik ve harita.. artık küçük firma değilsiniz alışın bunlara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demon Souls Remake‘in grafikleri inanilmaz sekilde iyi, tam bir nextgen oyun.Bence fazla takilmasinlar oraya oynanabilirlige odaklansinlar :)))) hersey grafik degil

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Demon's Souls müthiş bir oyun. Yüksek poligonlu sinematik grafikler, 1 saniyede yükleme var baya uğraşmışlar.

    Elden biraz geç çıktı ama oynarız
  • Demons souls remake'i yapan firmayı yardıma çağırsınlar. Böylece grafik ekibinin üstündeki baskı kalkar. Miyazaki az biraz kafayı çalıştırsa kurtulacak bu cendereden ama çalıştırmıyor.
  • Ümit ediyorum ki;Denuvo,Drm veya online zorunluluğu olmadan çıkar.
  • Demon Souls Rm yi 3 kere bitirdim.Bir 3 kere da bitirsem zerre sıkılmam.Oyunun gorsel ve isitsel yonu o kadar balotaria dunyasini direkt olarak pozitif sekilde etkiliyor ki o dunyanin her detayini gorup hissetmek istiyorsunuz.Ayrica fizik motoru ve silahlar arasindaki kullanim toklugu ve kullanim farkini da gorsel olarak oyuncuya cok iyi yansitan bir oyundu DS Rm.Bakalim E.R nasil cikicak cok merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne grafikmiş arkadaş.. oyun sektörünü ele geçirdi bu grafik fetişistleri. koca sektör kim daha gerçekçi grafik yapacak diye dönüyor.. oynanışı, duyguyu, niteliği sallayan kalmadı
  • daha çıkmadan cortlamalar başladı
  • demons souls ps5 te iyi grafiklerden bir tanesi ancak en iyisi değil... grafik olarak çok fazla abartılıyor...
  • Demon's Souls remake grafikleri ile asla yarışamaz ama oyunun büyüklüğü de ds remake'den çok daha fazla olacaktır böyle dengelenir.

  • BSC Misafiri B kullanıcısına yanıt

    Sony'de From Software'in babasının oğluydu ''Hemen gidin Elden Ring'e yardım edin'' demiştir.

  • İnsanların, daha iyi grafik ve daha iyi animasyon beklemeleri normal. Neticede daha iyisini yapabildiklerini Demon Souls Remake de gösterdiler.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Kardeşim niye bu oyunlar Switch için de gelmez indirin portlayip 30 FPS bile oynardım daha çok zevk alırdim PS yerine Switch de oynamaktan, şu firmaları anlamıyorum daha çok konsola çıksa daha çok geliriniz olur işte o zmn görsek hangisinde daha fazla satıyormuş görürdük bea??
  • Yanfo kullanıcısına yanıt

    1.Demon's Souls Remake'i From Software yapmadı BluePoint yaptı.

    2.Elden Ring açık dünya Demon's Souls daha lineer bir oyun

    3.Elden Ring Multiplatform(ps4.ps5,xbo,xbs,pc)için çıkacak Demon's Souls ps5 exclusive.

  • Yani hiç kusura bakmasınlar. 6 tane ana oyun, hepsine 2'şer 3'er tane ek paket, 1-2 tane yenileme cilalama ... Gezegen satın alacak kadar para kazandınız. Hepsi de tuttu, satıldı, son 10 yıla yön veren oyunlar oldu.

    Geliştirseydiniz grafik motorunuzu ? Demon Souls Remake çok güzel gözüküyormuş, grafik ekibi çok üzgünmüş, gözleri hep buğulu geziyorlarmış. Bazen şu oyun yapımcıları şaka gibi açıklamalar yapıyorlar yahu.

    Bluepoint dediğin firma bir karavanı doldurmayacak kadar insan. Oturup mis gibi çalışıp yapmışlar, Sony'den oldukça kısıtlı bir kaynak aldıklarını da açıklamıştı adamlar. Öyle milyar dolarlarda harcamadılar. Koskoca From Software ne yapıyordu o sırada ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antikaruh -- 3 Ocak 2022; 21:52:50 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Kojima ve Miyazaki tam üçkağıtçı adamlar ! Bırakın bunları ya...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.