Şimdi Ara

Karsan, Romanya’da Mangalia kentinin elektrikli otobüs ihalesini kazandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Karsan, Romanya’da Mangalia kentinin elektrikli otobüs ihalesini kazandı



    Karsan, Romanya’nın Mangalia kenti için düzenlenen elektrikli toplu taşıma araçları ihalesini kazanarak, 10 adet Atak Electric otobüsün teslimi için sözleşme imzaladı. Bu yılın temmuz ve eylül aylarında iki parti halinde Mangalia’ya teslim edilmesi planlanan otobüslerle birlikte Romanya pazarındaki Karsan’ın araç sayısı 120 adede yükselmiş olacak.



    Açıklamada konuya ilişkin görüşlerine yer verilen Karsan Üst Yöneticisi (CEO) Okan Baş, 'Karsan sahip olduğu ürün gamıyla, Türk otomotiv sektörünün ihracatını desteklemeye devam ederken, elektrikli araçlarda global bir oyuncu haline gelmesiyle ülkemizin vizyonuna da katkı sağlıyor. Bugün pek çok Avrupa ülkesinde toplu ulaşımda elektrikli ürünlerimizle dönüşümün önemli bir parçası haline geldik. Son olarak Romanya pazarında elektrikli araç alanında büyümemizi sürdürüyor olmaktan dolayı mutluyuz.' ifadelerini kullandı.



    Ayrıca Bkz.Renault Grubu, Türkiye'de otomobil aksesuarları geliştirecek



    300 kilometre sürüş menzili sunuyor



    230 kW güce sahip Atak Electric’te görev yapan elektrikli motor, 2 bin 500 Nm tork üreterek kullanıcısına yüksek performanslı sürüş deneyimi sağlıyor. BMW tarafından geliştirilen beş adet 44 kWh bataryalarla toplamda 220 kWh kapasitesi bulunan 8 metre sınıfındaki Atak Electric, 300 kilometre menziliyle rakiplerinin önüne geçerken alternatif akımlı şarj üniteleriyle 5 saatte, hızlı şarj üniteleriyle de 3 saatte şarj olabiliyor.



    Üstelik enerji geri kazanımı sağlayan rejeneratif fren sistemi sayesinde bataryalar yüzde 25’e kadar kendi kendini de şarj edebiliyor. 52 kişilik yolcu kapasitesi sunan modelde, '18+4 ve 21+4' katlanır olmak üzere iki farklı koltuk yerleşim seçeneği bulunuyor.









  • ne güzel

  • güzel haber devamı gelir inşallah

  • Ülkemizde ne zaman elektriğe geçiş olacak
  • marauders kullanıcısına yanıt
    olmıcak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Niye İstanbul ya da Ankara ihalelerine girmiyor ki? Mansur Yavaş'ın ve Ekrem İmamoğlu'nun elektrikli otobüslere çok sıcak bakacağını düşünüyorum. Elektrikli metrobüs çok iyi olmaz mıydı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayjan

    Niye İstanbul ya da Ankara ihalelerine girmiyor ki? Mansur Yavaş'ın ve Ekrem İmamoğlu'nun elektrikli otobüslere çok sıcak bakacağını düşünüyorum. Elektrikli metrobüs çok iyi olmaz mıydı?

    mercedes ve digerleriyle rekabet edemezler dostum. Mercedeslerin kmlere bak hala catur cutur gidiyorlar, boyle bir dayaniklilik kolay degil. Buyuk ihtimal km olayindan dolayi girmiyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nuksws_99 -- 2 Mayıs 2021; 4:19:6 >
  • berkayjan kullanıcısına yanıt
    Mansur yavas bildigim kadariyla eski otobusleri elektirikliye ceviriyor. Maliyetini bilemiyorum ama buyuk ihtimal daha ucuza geliyordur.

  • Peki ağzına kadar dolu iken menzili ne kadar ?

    Almanlar ağır vasıta da hidrojen yakıtlı elektrikli araçlara yatırım yapıyorlar ise vardır bir bildikleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 2 Mayıs 2021; 11:46:53 >
  • marauders kullanıcısına yanıt
    2023 gizli bilgi yaymayın sakın.

  • Biz yapıyoruz biz kullanmıyoruz halbuki Fransa'da 40-50 tane nükleer santral var ve elektriğini üretiyor komple


    Türkiye'nin de nükleer santral ile komple elektrikli arabalara geçmesi lazım ki dışa olan bağımlılık kalmasın , ısınma bile elektrik ile çözülür doğalgaz petrol LPG alınmaz para cepte kalır


    Ama bu menzil ve şarj süresini hiç beğenmedim İstanbul Ankara'ya gelmez bu araçlar gibi


    300 kilometre menziliyle rakiplerinin önüne geçerken alternatif akımlı şarj üniteleriyle 5 saatte, hızlı şarj üniteleriyle de 3 saatte şarj olabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nuksws_99 N kullanıcısına yanıt

    capacity denen mersedes in iett hatlarında kullandığı bir metrobüs var. tamam catır cutur gitse bile motorlarından ne kadar yorgun olduklarını söyleyebiliriz.


    evet km olarak sağlam ama capacity lerde yoruldu artık.


    zaten metrobüs gibi sürekli hatlarda elektrikli otobüs arıza çıkaracabileceğinden metrobüs hattına kolay kolay dizel ve elektriklerden vazgececeğini düşünmüyorum

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.