Şimdi Ara

Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV



    Elektrik atağını sürdüren Volkswagen bu kez ürün gamındaki bir modelin performanslı versiyonuyla karşımızda. Volkswagen ID.4 GTX olarak adlandırılan bu model, standart versiyona göre daha sportif görünüme sahip.



    Standart Volkswagen ID.4'te arka tekerleklere güç veren 201 beygirlik bir elektrik motoru bulunuyordu. Yeni Volkswagen ID.4 GTX'te ise buna ek olarak ön aksa da bir motor yerleştirilmiş. Bu sayede dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan elektrikli SUV'un gücü de 295 beygire yükselmiş. Bu sayede standart ID.4'te 8.5 saniye olan 0-100 km/s hızlanma süresi GTX'te 6.2 saniyeye düşmüş. Ayrıca standart modelde 160 km/s olan maksimum hız limiti de GTX'te 180 km/s'e çıkarılmış.



    Bu noktada yeni Volkswagen ID.4 GTX'teki dört tekerlekten çekiş sisteminin otomatik ayarlanabilir bir sistem olduğunu belirtelim. Yani elektrikli SUV normalde yine arkadan itişli fakat sistem ekstra çekiş ihtiyacı olduğunu anladığında ya da sürücü gaz pedalına yüklendiğinde öndeki motor da devreye girerek fazladan çekiş ve güç sağlıyor. Volkswagen bu geçişin milisaniyeler içinde gerçekleştiğini ve sürücünün bile farkına varamayacağı kadar yumuşak olduğunu belirtiyor.



    Ayrıca Bkz.2021 Volkswagen T7 Multivan bu kez konsol tasarımına ilişkin ipuçlarıyla karşımızda



    Yeni Volkwagen ID.4 GTX'te standart versiyondaki gibi 77 kWh'lık batarya paketi kullanılmış. Bu da sportif elektrikli SUV'un WLTP'ye göre 480 kilometre sürüş menziline sahip olmasını sağlıyor. Standart versiyonda bu değer 520 kilometreydi fakat öndeki motorun getirdiği ekstra ağırlık düşünüldüğünde bunun beklenen bir etki olduğunu söyleyebiliriz. ID.4'teki 125 kW hızlı şarj özelliği GTX'te de bulunuyor. Bu da yarım saat şarj ile 300 kilometre sürüş menzili elde edilebileceği anlamına geliyor.





    IQ.LIGHT LED Matrix farların standart olduğu yeni Volkswagen ID.4 GTX'in tamponlarında ve marşpiyellerinde daha az siyah plastik eklentiye yer verilmiş. Bir başka deyişle bu alanlarda pek çok detay gövde rengine dahil edilmiş. Ön tamponun kenarlarında dikey düzene sahip üç tane LED ışığa yer verilirken, arka tarafta da 3 boyut efekti yaratan LED stoplar kullanılmış. Tasarımı tamamlayan 20 inç çaplı jantlar ise opsiyon olarak 21 inçe yükseltilebiliyor.



    Sportif elektrikli SUV'un iç mekanındaysa 30 renkli ambiyans aydınlatması, kırmızı dikişler, GTX logolu koltuklar ve ısıtmalı direksiyon simidi gibi özellikler bulunuyor. Bunun yanı sıra artırılmış gerçeklik özelliğine sahip head-up display ve 12 inçlik multimedya ekranı gibi donanımlar da ekstra ücret karşılığında otomobile eklenebilecek özelliklerden.



    Öte yandan ID.4 GTX'i teknik olarak beklendiği gibi sportif hale getirmek için de bazı opsiyonlar gerekiyor. Örneğin SUV'un yerden yüksekliğini 15 mm azaltan ve direksiyon tepkisini artıran Sport paketi bunlardan biri. Sürüş konforunu koşullara göre otomatik şekilde belirleyen adaptif amortisörler ise Sport Plus paketiyle birlikte listeye dahil oluyor.



    Yeni Volkswagen ID.4 GTX'in Almanya'daki fiyatı - teşvikler hariç - 50.415 euro'dan başlıyor. Devletin sunduğu teşvik de dahil edildiğinde 43 bin euro civarına satın alınabilecek. Bunun yanı sıra Alman üreticinin ID.4 R üzerinde çalıştığı da söyleniyor fakat şimdilik bu konuda resmi bir açıklama yok.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV
    Yeni Volkswagen ID.4 GTX tanıtıldı: 295 beygirlik elektrikli SUV









  • Türkiye'de 750 bin TL fiyata hazır olun

  • Önden Toyota chr, arkadan Peugeot 3008 cakmasi

  • Devir SUV devri
  • Dışını bilmem de içi can yakar. Ama bu segmentte 3008 ve Tuscon en iyi bana göre.

  • Magnoverr kullanıcısına yanıt
    Çok iyimsersin, 300 beygir diyor buna ekstra vergi gelir.
  • kesin bu buzdolabında da hile vardır

  • vatandaşın devlete sunduğu teşvik ile 1 milyon olur bence. 295 beygir diyor.

  • 295 beygir mi. Türkiyede satışa sunulur mu acaba

  • Şu tasarımı Honda, Toyota yapsa itin bir yerine sokuluyordu araç şuan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jquidd -- 29 Nisan 2021; 10:51:44 >
  • Güzel olmuş. Fakat fiyat olarak ulaşılabilir mi? Benim için şimdilik ulaşılamaz.

  • Güzel olmuş, bizde 1.1 milyon eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    Dışını bilmem de içi can yakar. Ama bu segmentte 3008 ve Tuscon en iyi bana göre.

    mazutlu değil, elektrikli bu elektrikliiii!!! dikkat et çarpar.

  • Su elektrikli araclar hizlanma beygir gucu vs yarisini biraksalar da herkesin alabilecegi 100 beygir civari menzili daha uzun fiyati ucuz araclar yapsalar keske. Yagi bol bulmus gibi habire motor beygir arttiran, hizlanma verisi iyilestirilen elektrikliler cikiyor piyasaya. Elektrikli araclarin yegane amaci menzil ve islevsellik degilmis de sanki sadece hizlanma verisiymis gibi davraniliyor. Boyle giderse elektriklilerin yayginlasmasi zorlasir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarim berbat. Hyundai kia dan kovulan tasarimcilara cizdirmisler sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    mazutlu değil, elektrikli bu elektrikliiii!!! dikkat et çarpar.



    Alıntıları Göster

    O tasarımla bir halt olmaz.

  • Tasarım kötü ayrıca 500km altında menzil mi olur arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    O tasarımla bir halt olmaz.



    Alıntıları Göster

    Tesladan güzel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Tesladan güzel



    Alıntıları Göster

    Orası kesin. İlk defa seninle aynı fikirdeyim.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.